Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bruiser
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Hmm, nooit bijgehouden hoeveel consoles van welk type ik heb… liggen ook her en der verspreid in huis/stockage…

Maar uit het hoofd (om en bij dus):
Game Boy DMG x40 (enkele boxed en 1 nieuw)
Gameboy Color x10
Gameboy Pocket x5
Virtual Boy
GBA x10
GBA SP x3 (101)
NDS
NDS Lite
3DS
Game Gear x5
PSP x2
PS Vita x2

NES x7
SNES PAL x7
SNES US x3
Super Famicom Box (incl alle 4 cards)
N64 FRA
N64 EUR
N64 UltraHDMI
GameCube x6
GC GameBoy Player x4
Wii
WiiU
Switch

Master System met 3D-glasses
Mega Drive x7
Mega Drive II x4
Master System Converter
Master System Converter II
Mega-CD (model 1)
32X
Multi-Mega
Saturn x5
Dreamcast x2

Playstation 1 audiophile x4
PSone
PS2 phat x2
PS2 TV
PS3 BC x5
PS3 slim
PSTV (sealed)
PS4 Pro
PSVR

OG Xbox x7
X360 x5
Xone X (project scorpion)
XBSX (halo)

SNES mini (sealed)
Mega Drive mini (sealed)
PS1 Mini x2 (1x sealed)

Analogue Nt Mini Noir
Analogue Mega-Sg
Analogue Super-Nt
Analogue Pocket (in bestelling)

Ik zal er vast nog wel vergeten zijn ook 🤪

[ Voor 3% gewijzigd door Bruiser op 25-04-2022 20:43 ]

(Retro) Game collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!
davince72 schreef op maandag 25 april 2022 @ 17:13:
[...]

Wat denk jezelf met die aantallen? :+
Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar mijn 1500 spellen zijn er meer voor de heb dan om te spelen (hoewel ik in gedacht die games allemaal wel zou willen spelen) ;)
Ik vroeg ook bewust of het de intentie is om ze te spelen, niet of het ook werkelijk lukt :D.

Het gaat er meer om of je de games koopt die leuk lijken met het doel ze te hebben in je collectie zodat wanneer je er zin in hebt het spel zo kan pakken. Of je koopt om de collectie compleet te maken maar nooit gaat spelen omdat je er al 3 van hebt, in geval van sega MD bv pal, ntsc en ntsc-j. Of je wilt de collectie compleet ondanks dat je de andere games die je had niks vind…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davince72
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-08 21:06
cold_as_ijs schreef op maandag 25 april 2022 @ 18:40:
[...]

Ik vroeg ook bewust of het de intentie is om ze te spelen, niet of het ook werkelijk lukt :D.

Het gaat er meer om of je de games koopt die leuk lijken met het doel ze te hebben in je collectie zodat wanneer je er zin in hebt het spel zo kan pakken. Of je koopt om de collectie compleet te maken maar nooit gaat spelen omdat je er al 3 van hebt, in geval van sega MD bv pal, ntsc en ntsc-j. Of je wilt de collectie compleet ondanks dat je de andere games die je had niks vind…
In dat geval geldt voor mij dat ik vooral de evolutie van de console wil ervaren(en verzamelen). Dus elke console die een bijdrage heeft geleverd met zijn/haar spraakmakende titels. Dus gaat mij persoonlijk niet om compleetheid en meest zeldzame, maar is natuurlijk mooi meegenomen. Stiekem toch leuk als blijkt dat een Sega multi-mega boxed , vectrex boxed en snk neo geo aes boxed zeldzaam blijken. Ben eigenlijk wel benieuwd wie dat nog meer heeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bruiser
  • Niet online
Voorzichtige schatting, vermoedelijk meer… 😅

Mijn Sega Multi-Mega vergeten op te lijsten zie ik net > lijstje even editen 😋

(Retro) Game collectie

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Petje72
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 04-09 19:05
ik houd alles bij in een spreadsheet op drive :)
Members only: Consolelijst
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• serial_killa159
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 10:34
Verwijderd schreef op maandag 25 april 2022 @ 09:19:
[...]

Ik was op de hoogte van de re-release. Maar ik dacht dat die alleen in Japan was? Ook op de wikipedia release zie ik niks over de US tuned voor de Ps2 PAL versie:

[Afbeelding]
Ik heb dit zelf ook toevallig ontdekt. Ik kocht deze game rond de release op de ps2 20 jaar geleden. Laatst wilde ik die game nog eens uit proberen op xbox. Op de xbox is het ook de us tuned versie. zo heb ik het ontdekt.

JP: August 22, 2002 --> normale handeling
PAL: December 6, 2002 --> normale handeling
NA: March 25, 2003 --> US Tuned
JP: September 11, 2003 (US Tuned)
GameCube
JP: July 3, 2003 (US Tuned)
NA: September 30, 2003 --> US Tuned
Xbox
NA: January 20, 2004 --> US Tuned
JP: January 29, 2004 --> US Tuned

De niet us tuned versie was enkel op de ps2 verkrijgbaar.

Discogs collection

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

serial_killa159 schreef op maandag 25 april 2022 @ 19:33:
[...]

Ik heb dit zelf ook toevallig ontdekt. Ik kocht deze game rond de release op de ps2 20 jaar geleden. Laatst wilde ik die game nog eens uit proberen op xbox. Op de xbox is het ook de us tuned versie. zo heb ik het ontdekt.

JP: August 22, 2002 --> normale handeling
PAL: December 6, 2002 --> normale handeling
NA: March 25, 2003 --> US Tuned
JP: September 11, 2003 (US Tuned)
GameCube
JP: July 3, 2003 (US Tuned)
NA: September 30, 2003 --> US Tuned
Xbox
NA: January 20, 2004 --> US Tuned
JP: January 29, 2004 --> US Tuned

De niet us tuned versie was enkel op de ps2 verkrijgbaar.
Ik heb gelukkig de ps2 versie gekocht (Pal)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Deze dan:

https://www.marktplaats.n...id_social&utm_content=vip

In doos, niet eens nieuw. 4000 euro whahahaha.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2022 20:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• serial_killa159
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 10:34
Verwijderd schreef op maandag 25 april 2022 @ 19:48:
[...]

Ik heb gelukkig de ps2 versie gekocht (Pal)
Je zal er zeker veel plezier van hebben, dit is een game die een remake zou verdienen.
De andere 2 games die je kocht zijn trouwens ook toppers. _/-\o_

Discogs collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Petje72 schreef op maandag 25 april 2022 @ 19:15:
ik houd alles bij in een spreadsheet op drive :)

console Microsoft Xbox 360 Arcade PES 6 uitvoering wit
console Microsoft Xbox 360 Elite Resident Evil rood
console Microsoft Xbox 360 S Gears of War 3 rood+zwart
console Microsoft Xbox 360 S Kinect special edition 250GB zwart
Ik licht deze even uit :)

Wat is een PES 6 uitvoering van de 360 Arcade?
RE: erg tof, moet ik ook nog...net als GoW3. Mooi man!

Wat is een Kinect Special Edition?

Zie eerste en laatste bijzonder of zit er gewoon iets bij in de doos?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand deze game al gespeeld? Erg toffe game, compatibel met de g-con 2

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aq8nuoAudUB35sVohkAfH8nSjBw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4buYGzsDRti4OKrbBniOnGVD.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Petje72
Exorcist schreef op maandag 25 april 2022 @ 20:34:
[...]

Ik licht deze even uit :)

Wat is een PES 6 uitvoering van de 360 Arcade?
RE: erg tof, moet ik ook nog...net als GoW3. Mooi man!

Wat is een Kinect Special Edition?

Zie eerste en laatste bijzonder of zit er gewoon iets bij in de doos?
Voor beide geldt inderdaad een 360 boxed met PES6 game en andere met Kinect + sportgames

even snel fotootje..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fLHspqZ4QjQHku27FmFfiexv9hk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MU2cAM4C1ZbA52SpcTUKCZBi.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5ID8oiPk-Pkghgx3NiQbsA8ifj0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UnzEQDfRCUwrU6138ts36nrt.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 48% gewijzigd door Petje72 op 25-04-2022 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 25 april 2022 @ 21:41:
Iemand deze game al gespeeld? Erg toffe game, compatibel met de g-con 2

[Afbeelding]
Ik zie aan mijn YT feed dat ik hem ooit bekeken heb, maar is dit nu ook split screen MP mogelijk? In m'n eentje zie ik mezelf dit soort spellen niet doen zoals laatst "besproken" :) ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Exorcist schreef op maandag 25 april 2022 @ 20:15:
[...]

Voor 4000 Euro wil ik die van mij ook wel verkopen, man man man :o :+

En anders ruilen tegen deze:

[Afbeelding]
Die heb ik jaren geleden in het echt gezien bij een bekende. By far de gaafste PS4 uitvoering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op maandag 25 april 2022 @ 22:00:
[...]

Ik zie aan mijn YT feed dat ik hem ooit bekeken heb, maar is dit nu ook split screen MP mogelijk? In m'n eentje zie ik mezelf dit soort spellen niet doen zoals laatst "besproken" :) ?
Op de achterkant staat 1 or 2 players.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op maandag 25 april 2022 @ 22:16:
[...]

YouTube: Endgame PlayStation 2 Arcade Mode 2 player 60fps

Goede tip, ik ga 's op zoek :). Dal zijn "pistolen" veel beter dan controllers maar so be it.
Heb je nergens een 50hz crt staan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op maandag 25 april 2022 @ 22:19:
[...]

Nee, alleen een 100Hz WEGA Trinitron maar ondersteunt dit spel dan ook een Guncon of iets?
Jup, g-con45 en g-con 2

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Net vandaag een nieuw in doos NTSC Time Crisis game + GunCon 45 binnen gekregen precies toen ik net moest gaan op vakantie.. ben benieuwd.

Zo vet die game en gun. Althans de Amerikaanse G-Con hebben ze wat meer toy like gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-08 17:49
Exorcist schreef op maandag 25 april 2022 @ 18:16:
[...]

Echt? Dat is gewoonweg ridicuul...
10 ridicuul? Msschien wel maar hahaha ik heb 4 verschillende modellen en er zijn meer. Okay misschien overdreven maar het hunten/zoeken naar een model wat zeldzaam is, is gewoon heel erg leuk om te doen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
rikoos schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 09:03:
[...]

10 ridicuul? Msschien wel maar hahaha ik heb 4 verschillende modellen en er zijn meer. Okay misschien overdreven maar het hunten/zoeken naar een model wat zeldzaam is, is gewoon heel erg leuk om te doen.
Mijn opmerking was met een hele grote knipoog ;)

/

Nog wat nieuws binnen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Suf3djLggNim9sOxrwUJ21qGJqQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kBX6tXtayPJT7C3o3zgqCSWN.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 15% gewijzigd door Exorcist op 26-04-2022 17:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Exorcist En dat is waarom jij geen topicstarter bent :+

De muziek is volgens mij vrij ruk, maar het is wel een nice stukje merchandise zeg. Zag ook wel eens zo'n CDtje langskomen, maar uiteindelijk nooit op ingespeeld.
Zit sowieso even op water en brood, de laatste tijd te veel uitgegeven (aan zaken die ik hier nog niet eens gedeeld heb). Twee mooie boxed consoles en wat FDS spul, zowel nieuws als oud.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Seroczynski schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 13:11:
@Exorcist En dat is waarom jij geen topicstarter bent :+

De muziek is volgens mij vrij ruk, maar het is wel een nice stukje merchandise zeg. Zag ook wel eens zo'n CDtje langskomen, maar uiteindelijk nooit op ingespeeld.
Zit sowieso even op water en brood, de laatste tijd te veel uitgegeven (aan zaken die ik hier nog niet eens gedeeld heb). Twee mooie boxed consoles en wat FDS spul, zowel nieuws als oud.
Ik ben juist gek op die jaren 90 dancemuziek :P

Ennuh, delen die hap dan? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Exorcist schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 12:59:
[...]

/

Nog wat nieuws binnen:

[Afbeelding]

Handig, geroteerd.... :P
Blast from the past, deel III heb ik indertijd nog gehad, ging even opzoeken wanneer dat precies was (1995) en toen voelde ik me weer oud.. bedankt.. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OFV
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 22:26

OFV

Nog niet eerder gezien. Ligt in een winkel in Tilburg mocht iemand interesse hebben. Stond geen prijs op.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e83lwob9EO6diDuf0VJyRiI07dI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4d7Bwb9PgX2ghl1A0M1MBgNk.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pOEKbKbAvGPqoEA-blH_59e4KeY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bJnxxb7ryOFtlcoR32TutPQt.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:19
[...]

/

Nog wat nieuws binnen:

[Afbeelding]

Toch, ergens was dit toch ook wel weer een soort van historisch dieptepunt van de muziekindustrie. Compilatie-cd's. 20 random liedjes verpakken met een plaatje van Sonic erop en verkopen voor 40 gulden. Kon je de helft nog skippen ook.

Het heeft ervoor gezorgd dat ik me nog steeds niet schuldig voel als ik de piraat uithang 8) .

offtopic:
Al m'n cd's en dvd's destijds trouwens weggegeven of in de container gemikt, nog steeds geen spijt van. Ik neig er ook steeds meer naar om dat met m'n retro consoles te doen. Hardware houden, hacken/flashcarts en games verkopen

[ Voor 6% gewijzigd door BarôZZa op 26-04-2022 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BarôZZa schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 15:27:
[...]

Toch, ergens was dit toch ook wel weer een soort van historisch dieptepunt van de muziekindustrie. Compilatie-cd's. 20 random liedjes verpakken met een plaatje van Sonic erop en verkopen voor 40 gulden. Kon je de helft nog skippen ook.

Het heeft ervoor gezorgd dat ik me nog steeds niet schuldig voel als ik de piraat uithang 8) .

offtopic:
Al m'n cd's en dvd's destijds trouwens weggegeven of in de container gemikt, nog steeds geen spijt van. Ik neig er ook steeds meer naar om dat met m'n retro consoles te doen. Hardware houden, hacken/flashcarts en games verkopen
Iets kopen blijft altijd een eigen keuze, of het nu muziek (in deze vorm) is of een game :)
Gezien er zes delen zijn was er blijkbaar genoeg animo :P

Laten we dan maar niet beginnen over de 538 Dance Smash Hits met hetzelfde karakter die heel wat jaren populair waren... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Exorcist schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 15:47:
[...]

Iets kopen blijft altijd een eigen keuze, of het nu muziek (in deze vorm) is of een game :)
Gezien er zes delen zijn was er blijkbaar genoeg animo :P

Laten we dan maar niet beginnen over de 538 Dance Smash Hits met hetzelfde karakter die heel wat jaren populair waren... :+
Ik had het niet persé over het kopen, volgens mij heeft iedereen zich daar vroeger schuldig aan gemaakt.

Maar het is meer dat als je terugkijkt, compilatie-cd's van alle media echt de allerminste moeite kostten om te maken. Letterlijk twintig liedjes bij elkaar sprokkelen en verkopen. Bij een game, boek, album oid zat er nog moeite in. Dit was gewoon gratis geld voor de platenbonzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BarôZZa schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 16:28:
[...]

Ik had het niet persé over het kopen, volgens mij heeft iedereen zich daar vroeger schuldig aan gemaakt.

Maar het is meer dat als je terugkijkt, compilatie-cd's van alle media echt de allerminste moeite kostten om te maken. Letterlijk twintig liedjes bij elkaar sprokkelen en verkopen. Bij een game, boek, album oid zat er nog moeite in. Dit was gewoon gratis geld voor de platenbonzen.
Absoluut, zeker als je het vergelijkt met hoe het nu met bijv. Spotify gaat. Flinke dosis vooruitgang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen hier nog een beetje hoopvol voor de vrijmarkt?

Zag net hier al wat mensen op de kleedjes zitten maar, na een korte blik, troep gezien dat de kringloop niet eens wil hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 16:49:
Mensen hier nog een beetje hoopvol voor de vrijmarkt?

Zag net hier al wat mensen op de kleedjes zitten maar, na een korte blik, troep gezien dat de kringloop niet eens wil hebben...
Hier gaat hij helaas dit jaar niet door...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 10:15

3style

...

[...]

/

Nog wat nieuws binnen:

[Afbeelding]

Haddaway, scooooooter!
Ik heb mijn hoofd gewoon gedraaid hiervoor :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 15:37
Net binnen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lt_6dObDUynQ7DSDNfZPrEDni_4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/72R2OJ6PpATycnV3CctplXhe.jpg?f=fotoalbum_large

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Misschien dat het al genoemd is, of je wist het al..

Maar voor weg te duiken (normaal de zijknop) in Time Crisis voor PS1 kun je ieder willekeurig gaspedaal van een gaming race stuur gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

didado schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 20:25:
Misschien dat het al genoemd is, of je wist het al..

Maar voor weg te duiken (normaal de zijknop) in Time Crisis voor PS1 kun je ieder willekeurig gaspedaal van een gaming race stuur gebruiken.
Dit is wel een toffe lifehack. Dit wist ik niet. Maar eens proberen na koningsdag

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Vetzak
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 07-06-2024
Hé mede verzamelaars,

Ik ben wel benieuwd hoe iedereen zijn/haar games allemaal bewaard. Stop je het in een kast, heb je een mooi display gekocht/gemaakt of ligt het overal en nergens op een stapel?

Sinds ik ben overgestapt van N64 losse carts naar CIBs zoek ik een alternatief voor de simpele ladekast, iets van een vitrine voor de meer waardevolle pareltjes... zoals mijn laatste aanwinst ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0JkVf29xvVSf6sgk38n67CYIu_0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/V9Wz2kWmALgJRzJwJSu6sIQe.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 20:30:
[...]

Dit is wel een toffe lifehack. Dit wist ik niet. Maar eens proberen na koningsdag
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_l6o8SDv4Y5M9vmZELimIyidJUs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6gruksE9Z61dM74SLnQFkFv9.jpg?f=fotoalbum_large

2de controller port laat iedere button van de accessoire gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:20
* knip * voegt niks toe

[ Voor 97% gewijzigd door Geronimous op 27-04-2022 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Vetzak schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 20:32:
Hé mede verzamelaars,

Ik ben wel benieuwd hoe iedereen zijn/haar games allemaal bewaard. Stop je het in een kast, heb je een mooi display gekocht/gemaakt of ligt het overal en nergens op een stapel?

Sinds ik ben overgestapt van N64 losse carts naar CIBs zoek ik een alternatief voor de simpele ladekast, iets van een vitrine voor de meer waardevolle pareltjes... zoals mijn laatste aanwinst ;)

[Afbeelding]
Ik stop ze momenteel in een kast

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha dan zit je hier op het verkeerde forum ;-) er zijn hier wel een aantal verzamelaars die duizenden games en honderden consoles hebben. Waarom? Waarom niet? Omdat het kan! Ik vind het leuk om oude games direct uit de kast te pakken. Wil ik gt4 spelen, dan kan ik hem zo uit de kast pakken.

[ Voor 22% gewijzigd door Sagat op 28-04-2022 08:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Beste lp imo, modern combat versies niet meegerekend.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bruiser
  • Niet online
Harribo schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 21:40:
[...]

Pffff wat een lijst.... Ik vraag me dan af... Waarom??! Wat is het doel /de lol?
(serieuze vraag)

Ik moet er niet aan denken zoveel ervan te hebben waar ik niks mee doe. Wat een troep wordt het dan. Nu woon ik ook niet groot maar dan nog..
Dit is slechts een klein deel -de overschot- van wat ik ooit had… ik verzamel dan ook al >20 jaar, dan krijg je wel wat bij mekaar 😎

Wat betreft fysieke games zit ik aan een kleine 1500 stuks

Maar om op je vraag te antwoorden, ik vind het leuk om gewoon “een” console te kunnen nemen om te spelen als ik daar zin in heb. Ik heb ook dezelfde consoles op verschillende plaatsen aangesloten staan met andere setups (65” TV / 55” / 20” CRT / 20” PVM) afhankelijk van mijn zin of waar er op die moment geen andere familieleden de TV gebruiken.

[ Voor 24% gewijzigd door Bruiser op 27-04-2022 08:47 ]

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Niet online
/

[ Voor 99% gewijzigd door Bruiser op 27-04-2022 08:47 ]

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:20
* knip * voegt niks toe

[ Voor 87% gewijzigd door Geronimous op 27-04-2022 21:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BarôZZa
* knip * voegt niks toe

[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 27-04-2022 21:19 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• 3style

3style

...

Toch maar een stofhoes gekocht, kwaliteit is wel goed:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9s6xFqBLTI9iswnMThKfMRtwRuo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9Wv1P5tUoB31kdluTagLLtAP.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AV-5JNyhCH4SP0xlVp7DY_ZEwuU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vZR7LJ79Shgd73ir9CMlzz0v.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3style schreef op woensdag 27 april 2022 @ 12:19:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Waar heb je die vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunz
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-09 13:31
3style schreef op woensdag 27 april 2022 @ 12:19:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
En welke spellen zitten er achter die FX Pack Pro? :*)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Een stad verderop toch naar een koningsmarkt geweest. Dit is het resultaat. Helaas zit er bij F1 2010 geen disc in... Volgende keer beter controleren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6f0YfEhSdDMSpxEvalD_CWtl844=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OE0ZH3RUyBBrh9pC5FahupV9.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OFV
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 22:26

OFV

Dit was het enige dat ik vandaag qua gaming tegen ben gekomen. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EU0_qU_4d05MqPw77VgLdFC0iZk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CuCXFkAjt9Oa85wuXcBh74GQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 3style

3style

...

Ebay, veel kleuren zijn alleen al weg zie ik.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• 3style

3style

...

Sunz schreef op woensdag 27 april 2022 @ 12:27:
[...]

En welke spellen zitten er achter die FX Pack Pro? :*)
Wat laatst gespeelde carts:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SPRI4dRgP5wViYnQNLF3jC6FQAs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XvAcRZ72liV5VkflMxeV89Bk.jpg?f=fotoalbum_large

SNES is een regio vrije 1chip trouwens.
Mother 2 zit een vertaling in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Laatst online: 26-08 15:52
OFV schreef op woensdag 27 april 2022 @ 16:08:
Dit was het enige dat ik vandaag qua gaming tegen ben gekomen. [Afbeelding]
Die vrijmarkten zijn normaal gesproken ook wel redelijk ruk. Althans, als je op zoek bent naar retro spul. Je kan beter een game beurs bezoeken als dat is wat je zoekt.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vetzak
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 07-06-2024
Die vrijmarkten zijn normaal gesproken ook wel redelijk ruk. Althans, als je op zoek bent naar retro spul. Je kan beter een game beurs bezoeken als dat is wat je zoekt.
Ik hoor de laatste tijd steeds meer over gamebeurzen, althans dat mensen daar rondkijken voor deals. Zijn die niet superduur vergeleken de gemiddelde Marktplaats prijzen? Dat je daar eigenlijk specifiek zeldzame titels moet zoeken en verder niet bijzonder is? Of kun je daar nog echt dealtjes scoren? Ben nog nooit op zo'n beurs geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vermoed dat de vrijmarkten hooguit wat recentelijk spul hebben zoals ps3-4, X360.

Had graag bij ons in het dorp wat rondgesnuffeld voor een paar leuke PS3 games, helaas is het er niet van gekomen. Dan maar weer wat op MP kopen

Is er overigens nog een redelijk bron voor retro vanuit duitsland? Valt me op dat er niet heel veel is te vinden op ebay, je ziet daar iets uit Frankrijk en veel uit GB. Maar aanbod uit duitsland is vrij laag voor mijn gevoel. Zou mooi zijn als daar nog iets te vinden is tegen redelijke prijs, dan bedoel ik vergelijkbaar met MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cold_as_ijs schreef op woensdag 27 april 2022 @ 18:18:
vermoed dat de vrijmarkten hooguit wat recentelijk spul hebben zoals ps3-4, X360.

Had graag bij ons in het dorp wat rondgesnuffeld voor een paar leuke PS3 games, helaas is het er niet van gekomen. Dan maar weer wat op MP kopen

Is er overigens nog een redelijk bron voor retro vanuit duitsland? Valt me op dat er niet heel veel is te vinden op ebay, je ziet daar iets uit Frankrijk en veel uit GB. Maar aanbod uit duitsland is vrij laag voor mijn gevoel. Zou mooi zijn als daar nog iets te vinden is tegen redelijke prijs, dan bedoel ik vergelijkbaar met MP.
Op amazon.de staat ook tweedehands games. Wellicht dat daar wat tussen staat?

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• gast7
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-09 18:12
Ook wat markten op koningsdag afgestruind. niet heel veel gevonden maar tenminste niet met lege handen naar huis gelopen.

De disc based games zijn allemaal compleet.

Wel best wat goed spul geskipt omdat het incompleet of erg gare disks had ondanks de koningsdag 1 euro of minder prijzen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zhIt8MiNkJc36KRg5atL52WgonI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4DdLelZb6dy95dRZXhFOgnnL.jpg?f=fotoalbum_large
Vetzak schreef op woensdag 27 april 2022 @ 18:16:
[...]

Ik hoor de laatste tijd steeds meer over gamebeurzen, althans dat mensen daar rondkijken voor deals. Zijn die niet superduur vergeleken de gemiddelde Marktplaats prijzen? Dat je daar eigenlijk specifiek zeldzame titels moet zoeken en verder niet bijzonder is? Of kun je daar nog echt dealtjes scoren? Ben nog nooit op zo'n beurs geweest...
Je kan op een beurs erg leuke deals scoren, maar als het een erg gehyped populair iets is waar iedereen naar zoekt schiet je er niet veel mee op tenopzichte van andere plekken.

Een turtles in Time of een castlevania the new generation zal je daar waarschijnlijk niet voor een deal scoren om maar eens enkele voorbeelden te noemen. je bespaard verzending en je kan het item zien. je hebt er ook wel mensen staan die wel van hun spullen afwillen dus in sommige instanties kan het wellicht een klein beetje goedkoper uitkomen dan marktplaats met dit soort titels.

Ik heb zelf best wat spul op beurzen gescoord maar het zijn vaak wel de titels die veel gemiddelde verzamelaars niet in hun zoek lijstjes hebben. als je een beginnende verzamelaar bent zal het wellicht lastiger zijn om te spotten. maar als je er al best lang inzit is het zeker wel de moeite waard.

Zelfs als je niks scoort kan het wel leuk zijn om al het aanbod ter plekke te zien, qua rondkijken is het al best wel vermakelijk.
3style schreef op woensdag 27 april 2022 @ 17:34:
[...]

Wat laatst gespeelde carts:

[Afbeelding]

SNES is een regio vrije 1chip trouwens.
Mother 2 zit een vertaling in.
Goeie smaak Scramble valkyrie is een favoriete shootemups voor het systeem enkel benaders door axelay _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style

3style

...

gast7 schreef op woensdag 27 april 2022 @ 18:32:
Ook wat markten op koningsdag afgestruind. niet heel veel gevonden maar tenminste niet met lege handen naar huis gelopen.

De disc based games zijn allemaal compleet.

Wel best wat goed spul geskipt omdat het incompleet of erg gare disks had ondanks de koningsdag 1 euro of minder prijzen

[Afbeelding]

[...]

Je kan op een beurs erg leuke deals scoren, maar als het een erg gehyped populair iets is waar iedereen naar zoekt schiet je er niet veel mee op tenopzichte van andere plekken.

Een turtles in Time of een castlevania the new generation zal je daar waarschijnlijk niet voor een deal scoren om maar eens enkele voorbeelden te noemen. je bespaard verzending en je kan het item zien. je hebt er ook wel mensen staan die wel van hun spullen afwillen dus in sommige instanties kan het wellicht een klein beetje goedkoper uitkomen dan marktplaats met dit soort titels.

Ik heb zelf best wat spul op beurzen gescoord maar het zijn vaak wel de titels die veel gemiddelde verzamelaars niet in hun zoek lijstjes hebben. als je een beginnende verzamelaar bent zal het wellicht lastiger zijn om te spotten. maar als je er al best lang inzit is het zeker wel de moeite waard.

Zelfs als je niks scoort kan het wel leuk zijn om al het aanbod ter plekke te zien, qua rondkijken is het al best wel vermakelijk.

[...]

Goeie smaak Scramble valkyrie is een favoriete shootemups voor het systeem enkel benaders door axelay _/-\o_
Nice Time crisis 2. Die wil ik nog wel een keer hebben/spelen op mijn bvm. Was op de arcade kast een vette game. Die is aardig arcade perfect toch?

Klopt goed gezien, Macross: Scramble Valkyrie is een goede horizontal shooter. Wordt nog wel eens vergeten. Was ook een anime serie van dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Laatst online: 26-08 15:52
Vetzak schreef op woensdag 27 april 2022 @ 18:16:
[...]

De verkopers op de beurzen weten 9 van de 10 keer wel wat het waard is. Maar als je een beurs bezoekt dan is er vaak een gigantisch aanbod waarbij je hetzelfde spel soms meerdere keren tegen komt tegen verschillende prijzen. Ik denk dat je op zo'n beurs meer plezier beleeft dan op een vrijmarkt, tenminste als je graag tussen oude spellen neust.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:27

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Vandaag 2 bescheiden deals gescoord:

2x Xbox 360 wireless controller + Apple Time Capsule 1TB (niet retro maar staat nu eenmaal op de foto ;))

Afbeeldingslocatie: https://dub01pap002files.storage.live.com/y4mftycnjI50ESM3gI4u7MESmQDPstYcs2szPEkKGKQoKrF8UdGlg3ks_aJIIUd7z5qIJfZgVNONs4tg-ZZ9V0rLNTX0mQOVVfN5ewbu2T9DBiFmILukXT8hy3Tt88M5ZUl-YnvGqOPxHoyOAFAr0jpuE8awf4tpq9z7tswMZRteRduwnjTmOjM-kM4QmQv4ndh?width=660&height=495&cropmode=none

Marines voor Wii, nieuw met lightgun attachment, schijnt zelfs geluid te maken als je er batterijen in doet.

Afbeeldingslocatie: https://dub01pap002files.storage.live.com/y4mAk79Lid44iBnaTxETzHJhlE6PWIApOm1S0QvTv8_hX9l5tDmox8hk68se4EUtQNB2ZdYq3Wa-tsUPyCahzQJojS9PtmAD2BSvdQzbm6VMNjmIYm5kwWgDk9kGWNgJpMyDc_2vzMcu13d9-6s-XyZmCBMs2GtoFqOltbUPQlj94Kv9yeT_Ih9b5DdUBkJfD6K?width=660&height=495&cropmode=none

Nu moet ik nog een Xbox 360 wireless USB receiver vinden om de controllers op de PC te gebruiken of via de OGX360-T4 op mijn OG Xbox. Die zijn wel duur geworden zeg, waren vroeger 10 euro maar gaan nu voor flink meer op eBay/Aliexpress.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 10:12
Lieve mensen, niet zo happen op trollposts, lekker rapporteren en negeren...

Heb het lekker over die goeie oude retro spullen!

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het viel mij op in de store dat de online functionaliteit van metal Gear solid the phantom pain en ground zeroes stopgezet wordt eind mei. (voor ps3). Voor de ps4 wordt alleen de online functionaliteit van ground zeroes stopgezet.

Daarnaast begreep ik ook al dat mgs collectie niet meer te krijgen is in de store voor de ps3 en ook niet voor de Vita. Lijkt erop dat Konami afscheid neemt van deze games. Enige mogelijkheid is dus nog de disc versie als je hem nog niet in bezit hebt.

Ik denk dat de prijzen hiervan ook wel zullen stijgen, dus wil je hem nog hebben dan kan je beter nu gaan zoeken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Verwijderd, zie eerdere mod breaks

[ Voor 95% gewijzigd door Sagat op 28-04-2022 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2022 @ 21:31:
Het viel mij op in de store dat de online functionaliteit van metal Gear solid the phantom pain en ground zeroes stopgezet wordt eind mei. (voor ps3). Voor de ps4 wordt alleen de online functionaliteit van ground zeroes stopgezet.

Daarnaast begreep ik ook al dat mgs collectie niet meer te krijgen is in de store voor de ps3 en ook niet voor de Vita. Lijkt erop dat Konami afscheid neemt van deze games. Enige mogelijkheid is dus nog de disc versie als je hem nog niet in bezit hebt.

Ik denk dat de prijzen hiervan ook wel zullen stijgen, dus wil je hem nog hebben dan kan je beter nu gaan zoeken ;-)
Ben gelukkig aardig voorzien op MGS gebied, maar goed gezien! En kwalijk/zorgelijk ook ergens, tijdelijke beschikbaarheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gast7
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-09 18:12
Verwijderd, zie eerdere mods breaks

[ Voor 104% gewijzigd door Sagat op 28-04-2022 08:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
OFV schreef op woensdag 27 april 2022 @ 16:08:
Dit was het enige dat ik vandaag qua gaming tegen ben gekomen. [Afbeelding]
Hier ook, 2 markten afgegaan, die alle 2 maar 1/3 van de voorgaande grote had. En niks van Games helaas.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Petje72

[ Voor 97% gewijzigd door Sagat op 28-04-2022 08:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bruiser
  • Niet online

[ Voor 211% gewijzigd door Sagat op 28-04-2022 08:45 ]

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Niet online
/

[ Voor 99% gewijzigd door Bruiser op 28-04-2022 00:22 ]

(Retro) Game collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laugh
  • Registratie: December 2011
  • Niet online

[ Voor 97% gewijzigd door Sagat op 28-04-2022 08:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:21

koelebobes

Wen BTC €100K

Hmmm de vrijmarkt viel mij dit jaar gigantisch tegen, Ik doe dit al vanaf 2010 maar dit was het minste jaar...

Wel een Wii U compleet met alle kabels, Mario Galaxy 2 en Mario and Sonic Rio 2016 voor 12,50 gescoord maar dat was dan ook gelijk alles wat ik gevonden heb.

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

koelebobes schreef op donderdag 28 april 2022 @ 07:52:
Hmmm de vrijmarkt viel mij dit jaar gigantisch tegen, Ik doe dit al vanaf 2010 maar dit was het minste jaar...

Wel een Wii U compleet met alle kabels, Mario Galaxy 2 en Mario and Sonic Rio 2016 voor 12,50 gescoord maar dat was dan ook gelijk alles wat ik gevonden heb.
Dat is wel echt een koopje toch? Volgens mij gaan Wii U's voor rond de €100 nu.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

SD5k schreef op donderdag 28 april 2022 @ 08:42:
[...]

Dat is wel echt een koopje toch? Volgens mij gaan Wii U's voor rond de €100 nu.
Dat is het zeker 😳 kon een derde Wii u niet laten liggen voor dat geld haha Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_FNG-KN4tUZiae89338nCk3dAWg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/acWEmwsNLB3DauIRKTurftWc.jpg?f=fotoalbum_large

BTC €94.837,08

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Modbreak:De discussie het al dan niet zinnig zijn van verzamelen is hierbij klaar, mocht men verder willen discussieren hierover, zoek elkaar dan op via dm of start een nieuw topic.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 13:30

Tenzij ... er een nieuwe collectie aankomt. Gebeurt wel vaker dat ze oude digitale content verwijderen als er een nieuwe collectie aankomt. Kijk maar naar de Sonic games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
koelebobes schreef op donderdag 28 april 2022 @ 08:45:
[...]

Dat is het zeker 😳 kon een derde Wii u niet laten liggen voor dat geld haha [Afbeelding]
Nice! Toch zijn die witte ook wel leuk, moet er nog 's eentje hebben in die kleur. Qua opslag was dat dacht ik 8 tov 32? Maar met SD kaart ook geen probleem/rest vanaf disc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ekfad schreef op donderdag 28 april 2022 @ 08:50:
[...]

Tenzij ... er een nieuwe collectie aankomt. Gebeurt wel vaker dat ze oude digitale content verwijderen als er een nieuwe collectie aankomt. Kijk maar naar de Sonic games.
Die MGS collection is al een half jaar geleden uit de store verwijderd. Meestal doen ze dat kort van te voren en Konami kennende komt er vrij weinig meer uit qua games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koelebobes schreef op donderdag 28 april 2022 @ 08:45:
[...]

Dat is het zeker 😳 kon een derde Wii u niet laten liggen voor dat geld haha [Afbeelding]
Nou dan is de vrijmarkt toch gewoon geslaagd? Ik kwam niet verder dan 4 ps3 spellen. Voor de rest niks aan gaming gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2022 @ 09:21:
[...]

Die MGS collection is al een half jaar geleden uit de store verwijderd. Meestal doen ze dat kort van te voren en Konami kennende komt er vrij weinig meer uit qua games.
Ja weet geslaagd ben ik zeker maar ik kom liever met wat ouder spul thuis, N64 , GBC of GBA maar mensen hebben dat natuurlijk al 10 jaar geleden opgeruimd

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koelebobes schreef op donderdag 28 april 2022 @ 09:23:
[...]

Ja weet geslaagd ben ik zeker maar ik kom liever met wat ouder spul thuis, N64 , GBC of GBA maar mensen hebben dat natuurlijk al 10 jaar geleden opgeruimd
Dat denk ik ook, ouder dan 7de of 8ste generatie ga je nu denk ik niet meer vinden. Op marktplaats zijn het ook vooral handelaren en niet meer mensen die nog wat op zolder hebben gevonden. Die tijd is helaas voorbij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Op Reddit is iemand oude gaming magazines aan het uploaden op Google Drive:

https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share

https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share

Kijk ook op zijn profiel voor meer.

En voor een echte goede remake hoop ik dat dit project ooit af komt. 😉

https://sonic2hd.com/

Voor de geïnteresseerden!

[ Voor 17% gewijzigd door didado op 28-04-2022 14:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:21

Ze verdwijnen ook van PS Now
https://www.reddit.com/r/...ced_games_leaving_in_may/

Kans bestaat misschien nog dat ze met de nieuwe dienst weer toegevoegd worden, maar ik ga er niet van uit.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +15 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag wat spullen uit Japan binnen gekregen en een aantal nieuwe games.

Een nieuwe ps Vita in het blauw uit Japan.

Een aantal pal ps2 games en een aantal Japanse ps2 games. En 1 die er natuurlijk uit springt dat is rule of rose (Japanse versie)

Daarnaast ook nog een PSX binnen gekregen. Moet hem nog testen. Maar volgende week ben ik vrij, dus genoeg om hier even mee te stoeien.

Erg toffe aankopen dus waar ik heel blij mee ben.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fdM4Zjl-lXG95hT8UXasoejcBjs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ArG62xL68yNWeaPUtssUWAk5.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SCFMXOrBW5RLexpKtiqz1hfNmII=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WMkfo4L46EnCrLl2SrGSuN3X.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BHJyT0LXm0VYcipCdPhOTygY7BE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sJqrhQidu5TA0uydfxQVUCDw.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GNdyic_UW_EFX7IRQ0kYjBxwOZ4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pL1YMsyGAi54aCictT5s3xmJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Petje72
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2022 @ 14:59:

Een aantal pal ps2 games en een aantal Japanse ps2 games. En 1 die er natuurlijk uit springt dat is rule of rose (Japanse versie)

Daarnaast ook nog een PSX binnen gekregen. Moet hem nog testen. Maar volgende week ben ik vrij, dus genoeg om hier even mee te stoeien.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
PSX is wel gaaf, mocht je interesse hebben in usbstick en memorycard zodat je backup of custom roms kan draaien let me know

Acties:
  • +1 Henk 'm!

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Prachtig man!

Mooi ook dat ze regio vrij zijn de Japanse PlayStation Vita.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:21

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Over het algemeen vind ik Japanse covers een stuk toffer dan Amerikaanse, vooral ten tijde van de PS2. Maar die cover van Wild Arms 3 is écht lelijk. :P

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Petje72 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 15:03:
[...]

PSX is wel gaaf, mocht je interesse hebben in usbstick en memorycard zodat je backup of custom roms kan draaien let me know
Bedankt voor je aanbod! Bedoel je een fmcb memorycard? Die heb ik nog liggen. Is dat voldoende? Ik had ook online gezien dat mensen de Engelse taal erop hebben gezet. Moet nog even wat meer onderzoek doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

didado schreef op donderdag 28 april 2022 @ 15:07:
[...]

Prachtig man!

Mooi ook dat ze regio vrij zijn de Japanse PlayStation Vita.
Ja precies! Al staat er achter op de doos regio 2. Dat is ook gewoon onze regio. Geen idee waarom dat er dan op staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Raem schreef op donderdag 28 april 2022 @ 15:07:
[...]

Over het algemeen vind ik Japanse covers een stuk toffer dan Amerikaanse, vooral ten tijde van de PS2. Maar die cover van Wild Arms 3 is écht lelijk. :P
Ja klopt. Die wild arms 3 is inderdaad best lelijk. Japanse covers zijn normaal heel druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:27

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Om een xbox 360 wireless receiver te maken heb ik een X802779-010 RF Module nodig uit een Xbox 360, een Rev B of H maar niet hoger. Heeft iemand tips waar ik deze kan vinden buiten eBay?

Afbeeldingslocatie: https://i.ebayimg.com/images/g/IRAAAOSwAnZgOtCC/s-l400.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Petje72
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2022 @ 15:18:
[...]

Bedankt voor je aanbod! Bedoel je een fmcb memorycard? Die heb ik nog liggen. Is dat voldoende? Ik had ook online gezien dat mensen de Engelse taal erop hebben gezet. Moet nog even wat meer onderzoek doen.
fmcb zou voldoende moeten zijn maar ik heb er destijds ook een usbstick bij gekregen. daar staat ook nog iets op maar dat is lang geleden.. volgens mij zoiets als mame dat er op staat. dm me maar als je een kopie van die usb stick wil

edit: ik zal die usbstick vanavond of morgen even checken, als t freeware bevat dan post ik wel een downloadlink voor iedereen. ik neem aan dat dat mag…

[ Voor 12% gewijzigd door Petje72 op 28-04-2022 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Niet online
LoCuTuS2000 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 15:23:
Om een xbox 360 wireless receiver te maken heb ik een X802779-010 RF Module nodig uit een Xbox 360, een Rev B of H maar niet hoger. Heeft iemand tips waar ik deze kan vinden buiten eBay?

[Afbeelding]
Een Xbox 360 kopen voor een paar euro op Marktplaats, en er dan uit slopen? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Niet online

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Enorm gaaf, voor de kleursetting bij de Vita. Prachtig :D

De PSX, wat een bizar mooi apparaat destijds. Het had eigenlijk alle media eigenschappen van begin jaren 2000. Ik hoop 'm ooit is in het echt te mogen zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-09 19:32
Gister naar de vrijmarkt in Weert geweest, viel qua retrospul erg tegen. Hier en daar een verdwaalde Fifa maar verder niet veel gezien dat ik leuk vond. Vooral veel troep. Het enige spel dat ik heb meegenomen is Need for Speed Underground 2 voor de Xbox. Ondanks dat ik die ook voor de PS2 heb kon ik die niet laten liggen.

Na de vrijmarkt zijn we nog naar een winkel geweest (Games en zo, ja zo heet die zaak echt) waar ik nog wat PS3 en X360 games heb meegenomen. Leuke winkel om doorheen te lopen, groot aanbod aan games (zowel current-gen als retro) en heel vriendelijk personeel. Toen ik de eigenaar vertelde dat ik op de vrijmarkt Donald Duck pockets had gekocht kreeg ik 4 jaargangen aan Donald Ducks mee.

Mijn Cardmarket-profiel

Pagina: 1 ... 142 ... 224 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op, dit topic is om retro gaming en al haar facetten te bespreken, het is echter NIET de bedoeling om
- Games aan te schaffen (ruilen/lenen/etc.) van/via mede tweakers.
- Games te verkopen.
- Te vragen wat een game of console waard is.
- Een V&A advertentie te promoten.
- Dit topic is voor en door verzamelaars, s.v.p. geen opmerkingen ala 'Oh wat veel, speel je dat allemaal?' Dat voegt niets toe.