@
Sagat Heb net een mailtje ontvangen en Alienation en Shadow of the beast zijn verstuurd, duurt meestal twee weken en ik zal hier verslag uitbrengen (Nog voor ik m'n tanden in Alienation zal zetten) van Shadow of the beast.
Alleen klopte (eigen fout) helaas mijn bestelling niet: Sturmwind heb ik per ongeluk niet mee besteld en stel dat nu toch eventjes uit omdat er inmiddels 10 import PS4 games onderweg zijn waarvan ik er nu eerst de helft binnen wil hebben.
1: Retro City Rampage (8-bit GTA clone/parody).
2: Battle Garegga rev 2016 (Final version arcade/Saturn shmup).
3: Game Paradise Cruisin mix (HD arcade/Saturn cute 'em up).
4: Patapon (remastered PSP rythm/war game).
5: Ghost Blade HD (HD versie DC homebrew bullet hell shooter).
6: Defenders of Ekrom (Top down bullet hell/adv/puzzel).
7: Rainbow Moon (Tactical classic JRPG)
8: Rainbow Skies (Tactical classic JRPG)
9: Shadow of the beast (Reboot Amiga metroidvania game)
10: Alienation (Loot 'em up/Twinstick shooter Diablo III hybrid van de makers van Outland)*
@Street Fighter IV/V: Het is idd de buttmove van R.Mika.
Xbox live heb ik momenteel niet: Mijn xb360 staat bij een goede vriend (met een Football manager verslaving) die altijd het liefst mijn Xb360 (PS3 heeft geen Football Manager) of anders toch mijn PS3 heeft staan en mede doordat de laser van m'n PS3 kapot is staat nu de Xb360 bij hem.
Hij gaat via een collega een nieuwe PS3 voor me regelen en dan wisselen we mogelijk weer om.
*Alienation is één van de 10 waar ik veel hype voor heb omdat ik met één vraag zit:
Ondersteund de discversie 4 player couch co-op?
If so, it might be one of the most fun couch co-op games on the entire system
If not, in single player the game get's insanely brutal
[
Voor 5% gewijzigd door
Verwijderd op 20-03-2018 12:48
]