Nou dan het tegengeluid, al hoewel @
Bruiser ook al bij de supporters hoorde

I LOVE mariokart snes, en juist door de controle! het slippen vind ik super tof. Want je moet echt wel kunnen sturen, wapens helpens maar bepalen zeker niet alles.
Juist vanaf de n64 ging het mis het 'snaken' vond ik zo raar? je gaat je kart bewuste tegendraads laten slippen om meer snelheid te krijgen?! Nee hoewel ik absoluut nog lol heb gehad (zeker leuk om met 3 of 4 spelers tegelijk te spelen ook!) van de vervolgen is er geen een gekomen die ik zo leuk vond als de og.
Current gen kart dus ook maar zeer mondjes maat gespeeld, daar dus het gevoel dat racen iets is wat je allemaal maar doet van power up naar power up en dat dit 90% bepaald wat er in het spel gebeurd.
Het is een totaal ander spel heb er respect voor maar dat is dan ook het enige. Het spelen gaat prima maar het is niet wat ik in een mario kart game zoek.
Mijn onpopulaire game meningen
Ik heb echt niks met tetris, pacman en ik ben niet zo van de survival horror games
Survival Horror genre heb ik zat kansen gegeven met series als silent hill en resident evil zat vrienden en familie die daar helemaal gek op zijn. zelfs in het ps1 ps2 tijdperk destijds maar ik vind het drie keer niks.
Verdere reactie op de opinions:
Tetris:
haha ook dit vind ik heerlijk, enige is dat ik het al zo veel en zo vaak gespeeld heb ik dingen als tetris effect dan maar mondjesmaat speel omdat het toch meer van hetzelfde is (en wel heel snel vergeleken met og gb tetris

)
pacman
Maar dat is de og.......ha nee hier ga ik wel met je mee, enige wat ik wel zou willen meegeven is pac man championships, dat vind ik zeer vermakelijke game, de eerste zelfs gemaxed qua cheevo's. dat overkomt me niet vaak gezien ik meestal 20 games in een uur speel vs 1 game langer
survival horror:
haha ook hier ga ik met je mee, ben te chicken shit! En vind het ook frusti als ik afga! Vond resident evil remake 2 op cur/last gen wel heel vet als demo, ook meegenomen vanuit de budget bak voor het magistrale bedrag van 2,50 ofzo

maar zit volgens mij nog in het plastic zelfs! Verder misschien nog beginnen met deel 1 ps1, maar dan wel duckstation en flink upscalen