Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Bruiser
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Sunz schreef op maandag 3 januari 2022 @ 12:21:
[...]

*Sorry voor dubbelpost*

Ook op zoek. Met app (iOS) liefst. Heb CLZ games op proefversie momenteel. Bevalt me heel erg goed maar is enkel als abo (15 eur per jaar!) beschikbaar. Weet niet of ik er dat voor over heb…Eenmalige aankoop is wél ok.
Ik gebruik al enkele jaren “Retro Game Collector” (op iOS) en ben er zeer tevreden van!
Eenmalige aankoop van de systemen die je interesseren (of een voordeelpak met alles)…

(Retro) Game collectie

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:44
[...]

*Sorry voor dubbelpost*

Ook op zoek. Met app (iOS) liefst. Heb CLZ games op proefversie momenteel. Bevalt me heel erg goed maar is enkel als abo (15 eur per jaar!) beschikbaar. Weet niet of ik er dat voor over heb…Eenmalige aankoop is wél ok.
Je zou Gameye kunnen proberen:
https://apps.apple.com/nl/app/gameye/id1105342771

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Sunz
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-11 14:48
Bedankt! Allebei is uittesten.

Verzamel natuurlijk ook nog hedendaagse games die mogen er natuurlijk ook bij 😊

• Wormzz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-11 14:29
cold_as_ijs schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 16:25:
@Wormzz MiSTeR geen oplossing voor jou? Op zich niks mis mee als je wil inkrimpen en overstapt op emulatie.

Heb wel interesse wat je allemaal in je sega collectie hebt, inclusief consoles. Mis nog wat dingen in mijn collectie ;)
MiSTer kende ik nog niet ga ik me eens in verdiepen, bedankt voor de tip!
De Sega Mega Drive en Playstation 1 spellen staan inmiddels ook in V&A.

Verwijderd

[...]

*Sorry voor dubbelpost*

Uiteindelijk ben ik gegaan voor 'GameEye'. Het voordeel is dat eigenlijk alles erin zit waar ik naar op zoek was (iOS, cloud back-up + export in algemeen formaat, vaak ge-update, eBay/Amazon integratie). En hij is nog gratis ook. :)

• Bruiser
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 3 januari 2022 @ 19:45:
[...]

Uiteindelijk ben ik gegaan voor 'GameEye'. Het voordeel is dat eigenlijk alles erin zit waar ik naar op zoek was (iOS, cloud back-up + export in algemeen formaat, vaak ge-update, eBay/Amazon integratie). En hij is nog gratis ook. :)
Gratis bestaat niet… maar buiten dat, whatever floats your boat 😊

(Retro) Game collectie

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-11 23:48
Als iets gratis is ben jij het product...

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

PsYgHo schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 02:27:
Als iets gratis is ben jij het product...
Dat is niet altijd waar. Tools zoals Homebrew en iperf verzamelen geen informatie. Gemaakt door en voor nerds ;)

• laugh
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
Retro pakketje binnen van 2022.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KuB9JOdVFfrC3DnR8ouAQbY77eA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xbYyeCFlzPFVEJXFsOAPeJMh.jpg?f=fotoalbum_large

Zoals je ziet zijn dit de bowls en stick replacements voor de N64 controller. Deze krijgen op een gegeven moment een slap pookje. Ik heb de bowls + gears vervangen en hierdoor is de losse N64 controller pookje weer helemaal strak.

Verwijderd

laugh schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 14:00:

[Afbeelding]

Zoals je ziet zijn dit de bowls en stick replacements voor de N64 controller. Deze krijgen op een gegeven moment een slap pookje. Ik heb de bowls + gears vervangen en hierdoor is de losse N64 controller pookje weer helemaal strak.
Gaaf hoor. Volgens mij kun je toch ook met de N64 transfer pack toch ook de Pokemons uit Yellow/red/blue/silver/gold/crystal gebruiken in Pokemon Stadium?
Wil dat graag is een keer doen, maar ik ken niemand met zo'n setup :P

Verwijderd

Dev mode gaat verdwijnen:

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2022 14:31 ]

Verwijderd

Volgens mij begrijp ik goed dat alleen accounts worden gebanned, mits je er geen actief gebruik van maakt. De 'echte' devvers kunnen er dus nog steeds gebruik van maken waarvoor het bedoelt is.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 14:33:
[...]

Volgens mij begrijp ik goed dat alleen accounts worden gebanned, mits je er geen actief gebruik van maakt. De 'echte' devvers kunnen er dus nog steeds gebruik van maken waarvoor het bedoelt is.
Klopt, maar dit betekent wel voor veel mensen een einde aan de retro emulatoren. Want als je account weer wilt unbannen dan moet je iets publiceren op de xbox game store.

• laugh
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 14:21:
[...]

Gaaf hoor. Volgens mij kun je toch ook met de N64 transfer pack toch ook de Pokemons uit Yellow/red/blue/silver/gold/crystal gebruiken in Pokemon Stadium?
Wil dat graag is een keer doen, maar ik ken niet met zo'n setup :P
Klopt je kan met de Transfer Pak Pokemons uit Red, Blue en Yellow gebruiken in Pokemon Stadium. En je kan Red, Blue, Yellow, Gold, Silver, Crystal gebruiken in Stadium 2.

Het mooie is ook dat je geen Game Boy nodig hebt, je hebt een Game Boy Tower in beide games die deze games kan afspelen via de Transfer Pak. En als je wat verder bent met Stadium unlock je hogere speeds, en dan kan je de Game Boy games op bijvoorbeeld 3x speed spelen.

Je hebt ook prijzen die je kan winnen, en die kan je dan krijgen op je Game Boy cartridge.
Heb nu geen reden meer om de XsX aan te schaffen. Ik vraag me echt af of ze hier verstandig aan hebben gedaan vooral omdat het onaangekondigd gebeurd. Ook die 90 dagen limiet lijkt me veel te kort voor iedereen die dev mode.

Verwijderd

cold_as_ijs schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 15:02:
[...]

Heb nu geen reden meer om de XsX aan te schaffen. Ik vraag me echt af of ze hier verstandig aan hebben gedaan vooral omdat het onaangekondigd gebeurd. Ook die 90 dagen limiet lijkt me veel te kort voor iedereen die dev mode.
Je kunt Retroarch ook op een reguliere XsX installeren, zonder Dev mode. De vraag is alleen wel hoe lang dit nog kan.

https://gamr13.github.io
Verwijderd schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 15:07:
[...]

Je kunt Retroarch ook op een reguliere XsX installeren, zonder Dev mode. De vraag is alleen wel hoe lang dit nog kan.

Dit dus. Ga hier dan maar (voor nu) achteraan. Het zou heel, heel spijtig zijn als RA straks niet meer te gebruiken is op de Series. :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 14:21:
[...]

Wil dat graag is een keer doen, maar ik ken niet met zo'n setup :P
Je kan hem ook voor andere dingen gebruiken, o.a. voor mario tennis. Zie hier nog wat tekst en uitleg.

Verwijderd

En hij is binnen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xqPhYz0-BzZNXB07So3kfcm6-jY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wZwZsw16jVNdKhJbF2BTj5q4.jpg?f=fotoalbum_large
Netjes, ik heb nog niet eens een verzendbevestiging gezien.

In other news, ik vind dit wel heel gaaf. Heb momenteel een chipped Saturn, maar hiermee wil ik wel de overstap maken naar een Fenrir.

[ Voor 19% gewijzigd door Seroczynski op 05-01-2022 20:26 ]

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• Bruiser
  • Niet online
laugh schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 14:00:

[Afbeelding]

Nice. Heb je een linkje vanwaar je de replacement parts hebt gehaald?

(Retro) Game collectie

• Bruiser
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 15:07:
[...]

Zo heb ik RA geïnstalleerd staan, maar zoals je al aangaf, voor hoelang nog…

De One en de Series zijn nooit gehacked geweest net omdat MS de devmode optie had. Schiet MS zichzelf nu niet in de voet door dit te verwijderen?

(Retro) Game collectie

• Bruiser
  • Niet online
Seroczynski schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 20:24:
[...]

In other news, ik vind dit wel heel gaaf. Heb momenteel een chipped Saturn, maar hiermee wil ik wel de overstap maken naar een Fenrir.

[Twitter]
Dit is goed nieuws! Ik was vorig jaar nog opzoek naar een dergelijke oplossing (want ik heb een onverklaarbare nood om alles zo origineel mogelijk te hebben/houden). Hopelijk komt dit voor de Dreamcast (en PS1) ook!

(Retro) Game collectie

• Petje72
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-11 22:35
We kunnen weer Buzzen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uMLJv0GwhLkHFE4tid-NRN0L6-M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cC4m82l1d64CdhT1diNkSYt7.jpg?f=fotoalbum_large

zodra ik een PS2 aangesloten heb 8)7
Bruiser schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 02:04:
[...]

Dit is goed nieuws! Ik was vorig jaar nog opzoek naar een dergelijke oplossing (want ik heb een onverklaarbare nood om alles zo origineel mogelijk te hebben/houden). Hopelijk komt dit voor de Dreamcast (en PS1) ook!
PS1 heb je de PSIO voor, al is die misschien niet zo goed uitgewerkt als dat de xStation is, kan ik uit eigen ervaring vertellen dat die behoorlijk prima werkt.

• mavi
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-11 00:58
Lijkt toch mee te vallen met de dev mode
https://twitter.com/tomwarren/status/1478858431314509829

Verwijderd

Wel grappig dat ze zeggen dat het per ongeluk is gebeurt. Ik denk dat ze zijn geschrokken van de reacties en dit terug hebben gedraaid.

• mavi
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-11 00:58
Dat is zeker mogelijk. MS maakt geen winst op consoles die op dev mode draaien. Daarnaast laat dit weer zien dat je niet te veel in een gesloten platform moet investeren als je meer wilt doen dan wat de fabrikant voor ogen heeft.

• Bruiser
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 10:10:
[...]

Wel grappig dat ze zeggen dat het per ongeluk is gebeurt. Ik denk dat ze zijn geschrokken van de reacties en dit terug hebben gedraaid.
Dat was ook mijn gedacht…
In ieder geval goed dat ze het ongedaan maken

Maar dit maakt ook weer pijnlijk duidelijk dat je met moderne (online) apparaten dus niet meer kunt doen wat je wil. Je koopt ze, maar ze zijn nooit echt jouw eigendom blijkbaar, de fabrikant kan eruit slopen wat ze willen vanop afstand.

Functionaliteit in dit voorbeeld, maar zelfs games kunnen inhoudelijk worden aangepast, bv een muziektrack of bepaalde DLC waar ze geen rechten meer voor willen betalen…

Geef mij maar de oude offline gameconsoles dan 😎

[ Voor 40% gewijzigd door Bruiser op 06-01-2022 11:49 ]

(Retro) Game collectie

• laugh
  • Niet online
Bruiser schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 01:55:
[...]

Nice. Heb je een linkje vanwaar je de replacement parts hebt gehaald?
Ja.

Voor de bowls:
https://store.kitsch-bent.com/products/n64-joystick-bowl

Voor de sticks:
https://store.kitsch-bent...s/n64-joystick-thumbstick

Voor de gears:
https://www.n64gears.com/
Bruiser schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 11:40:
[...]

Dat was ook mijn gedacht…
In ieder geval goed dat ze het ongedaan maken

Maar dit maakt ook weer pijnlijk duidelijk dat je met moderne (online) apparaten dus niet meer kunt doen wat je wil. Je koopt ze, maar ze zijn nooit echt jouw eigendom blijkbaar, de fabrikant kan eruit slopen wat ze willen vanop afstand.

Functionaliteit in dit voorbeeld, maar zelfs games kunnen inhoudelijk worden aangepast, bv een muziektrack of bepaalde DLC waar ze geen rechten meer voor willen betalen…

Geef mij maar de oude offline gameconsoles dan 😎
Helemaal eens met offline consoles.

Qua dev mode, mja zou het vervelend gevonden hebben maar vind dit wel een risico van het vak, ik heb mijn xbox dan ook zeker niet alleen gekocht voor dev mode (was wel groot deel van de beslissing geef ik gelijk toe :+ )
verder gaf MVG al mooi aan, als ze dit echt doen, dan zijn ze natuurlijk mooi doelwit voor 'the scene'. Dat is dat tegen mijn persoonlijke principes (voor current en last gen geen mods/hack etc voor back ups) MAAR dan ga ik zeker wel de alternatieve methode voor retroarch proberen.
En ja zouden ze ook die disablen mja dan nemen ze iets af en ga ik zeker wel alle mogelijkheden onderzoeken om dat terug te krijgen.
Ik ben dan wel weer zo snugger/hypocriet om die xbox dan totaal los te maken van mijn account, ik wil toch sowieso nog een series x, en tot die tijd speel ik mijn moderne games dan maar noodgedongen op mijn one x...... (en in deze hypothetische situatie moet ik dan ook erg hard nadenken welke dan dedicated emu back word.....want ik maak er niet super veel gebruik van momenteel....de consoles die ik het interessant vind werken niet zo lekker n64/wii en in iets mindere mate DC) en eht geen wel fijn werkt kan ik ook nog op de echte hardware spelen, eigen zou ik op dit moment alleen duck station flink gaan missen. Hoewel ik ook nog wel wil kijken naar psp emulatie, en misschien nog is RA flink updaten naar meest recente versie en dan is checken of met name wii beter speelt.

Goed gelukkig nu allemaal nog niet aan den orde.

offtopic:
Verder word het door mij geoffset door gamepass, dat is gewoon zo'n leuke deal om van alles en nogwat te kunnen testen waardoor ik er heel vrolijk van word, de ene game die ik dan echt super tof vind en er uit gaat koop ik dan wel, dat boeit niet zo veel. Maar das hiet dus ot

10 second ninja DONE

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:55
Flashbacks naar de grote Anime Quiz, jaren geleden op de Anime Con(venties)... Met dank aan Kaj (ping ik de juiste? ... nee, niet de juiste.) en zijn 50+ Buzz controllers. :D

Liege, liege, liegebeest!

Verwijderd

.

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2022 10:14 ]

Heb zelf geen PS3 fat, maar auto polijster of polishing cream zouden heel goed moeten werken volgens de groepsapp waar ik in zit.

kwam ook deze video voor je tegen.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-11 23:51
Linksquest schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 12:09:
Heb zelf geen PS3 fat, maar auto polijster of polishing cream zouden heel goed moeten werken volgens de groepsapp waar ik in zit.

kwam ook deze video voor je tegen.

[YouTube: How to Remove Scratches from Glossy Plastic - Sony PS3 Case Restoration]
Nice, hier zat ik onlangs nog aan te denken toen ik m'n oude 60GB PS3 uit de kast trok. :)

Verwijderd

Het eerste spelletje voor 2022 is binnen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_XlJ5cokvNhCbAWqv6Az9pDAIJo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dNjyqsA5D5DBEmvxLQc9i3tA.jpg?f=fotoalbum_large

Begon ook al wat ruimte te kort te komen, dus nog een kastje erbij.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dAcSaXSpDvOoaNPq_KRsCU-LgWk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CQeikA2jiaOizWzaYwsB10x7.jpg?f=fotoalbum_large

• elsympatico
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 31-08 09:37
Ik heb paar Neogeo PS2 titels te koop staan.

V&A aangeboden: Metal Slug Anthology, PS2

• Bruiser
  • Niet online
De eerste pickup van het jaar is een feit 😄

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vC1lto78YLqkCeWsumHNOX-r2_Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kHXBnGnEvGFA1TXkznUVnfyk.jpg?f=fotoalbum_large

(Retro) Game collectie

Netjes, zeer netjes

• Bruiser
  • Niet online
Exorcist schreef op zondag 9 januari 2022 @ 20:40:
[...]

Ding is nog aardig wit, is het niet? Echt netjes!
Inderdaad, is in zéér goede staat. Amper gebruikssporen én zero verkleuring!

Zo kom je ze niet vaak tegen in het wild @25€ 😎

(Retro) Game collectie

Verwijderd

Bruiser schreef op zondag 9 januari 2022 @ 21:33:
[...]

Inderdaad, is in zéér goede staat. Amper gebruikssporen én zero verkleuring!

Zo kom je ze niet vaak tegen in het wild @25€ 😎
25€ inclusief games?
Kerel dat is een nette prijs! Vooral de Pokemon cartridges zien er nog enorm goed uit.

• Bruiser
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 9 januari 2022 @ 21:35:
[...]

25€ inclusief games?
Kerel dat is een nette prijs! Vooral de Pokemon cartridges zien er nog enorm goed uit.
Yep, dat was incl games 😅

Muv SML zijn alle carts in topstaat eigenlijk

(Retro) Game collectie

Verwijderd

wilbert11 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 19:16:
[...]

Ik heb deze toevallig ook vandaag gepreordered ;-) Zag de review van Taki Udon. Mooie gadget voor 120 euro.
Heb jij ondertussen een update ontvangen over een levertijd? Op hun website staat nog steeds 35+ dagen. Had verwacht dat het ondertussen wel 25+ dagen zou moeten zijn :o
Verwijderd schreef op zondag 9 januari 2022 @ 22:10:
[...]

Heb jij ondertussen een update ontvangen over een levertijd? Op hun website staat nog steeds 35+ dagen. Had verwacht dat het ondertussen wel 25+ dagen zou moeten zijn :o
Ik kende hem nog niet, maar voor die prijs wel errug tempting. Maar denk dat ik mijn geld in mijn zak hou voor een steam deck.
Het hele weekend bezig geweest om mijn game kamer/kantoor opnieuw in te richten. Had een kallax kast gehaald bij die winkel van de balletjes ;). Ben er achter gekomen dat die niet ideaal is. De vakken zijn net te klein, teveel ruimte blijft erover voor 1 laag games en niet genoeg voor 2 lagen. Ook de dubbele vakken zijn net te smal voor mijn xbox en de PS5 gaat helemaal nooit passen. Gelukkig mag did gewoon in de huiskamer staan. De games nu maar in bakken gedaan, staan ze helaas niet mooi in het zicht, maar de director of facility management is hier wel blij mee :D. Heb wel mijn console collectie nu mooi uitgestald staan.

Verder bezig geweest op mijn ps3 slim. Wat extra schijfruimte vrijgemaakt door minimsle ruimte te reduceren van 8 naar 1%, scheelde weer 35 GB. Verder PKGi geïnstalleerd, voor educatieve redenen natuurlijk net als iedere youtuber die er een filmpje over heeft gemaakt. Werkt echt te goed.

Heb ook een paar ps1 en ps2 games meteen getest. Heb net de games geprobeerd met belabberde framerate, namelijk delta force (ps1) en gta liberty city stories. 15 fps is daar niet vreemd. Grappig dat mensen tegenwoordig klagen over 60 fps. Maar verder superblij met mijn ps3. Voor mijn gevoel echt een console uit de golden age voor 3d gaming. Enige nadeel is dat mijn PS5 nu minder liefde krijgt, ondanks de gigantische backlog…

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-11 16:39
Kan iemand een goed advies geven hoe ik mijn games kan opslaan qua (opberg)dozen. Ik heb nu alles in AH tassen staan omdat in mijn nieuwe woning helaas minder ruimte hiervoor is om het leuk en mooi uit te stallen (samen wonen met 2 tieners "opeens" erbij).

Welke dozen kan je qua formaat/stevigheid/etc het beste hiervoor gebruiken en sluiten goed af zodat er geen stof en vocht bij komt. Ik heb wat plastic dozen gekocht bij de Action maar die voldoen net niet qua formaat en/of sluiten slecht waardoor ik bang ben dat ze aangetast gaan worden, heeft bv de Ikea hier mooie oplossingen voor.

Ik ga nu alleen mijn N64, Gamecube, WiiU en Xbox org games in mijn display kasten neerzetten maar heb nog bizar veel PS1/2/3/xbox 360/etc games die nu nog in tassen staan en ik eigenlijk dus wil opslaan in mijn schuur.

PS
Mijn vriendin noemt mij sinds we samenwonen een hoorder hahahaha

• wilbert11
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:53
Verwijderd schreef op zondag 9 januari 2022 @ 22:10:
[...]

Ik heb begrepen dat het vanaf het moment dat je besteld het gemiddeld 35 dagen duurt voordat de RP2+ wordt verstuurd. Verder heb geen update meer ontvangen, maar die had ik ook niet verwacht.

Verwijderd

cold_as_ijs schreef op zondag 9 januari 2022 @ 23:19:
Het hele weekend bezig geweest om mijn game kamer/kantoor opnieuw in te richten. Had een kallax kast gehaald bij die winkel van de balletjes ;). Ben er achter gekomen dat die niet ideaal is. De vakken zijn net te klein, teveel ruimte blijft erover voor 1 laag games en niet genoeg voor 2 lagen. Ook de dubbele vakken zijn net te smal voor mijn xbox en de PS5 gaat helemaal nooit passen. Gelukkig mag did gewoon in de huiskamer staan. De games nu maar in bakken gedaan, staan ze helaas niet mooi in het zicht, maar de director of facility management is hier wel blij mee :D. Heb wel mijn console collectie nu mooi uitgestald staan.

Verder bezig geweest op mijn ps3 slim. Wat extra schijfruimte vrijgemaakt door minimsle ruimte te reduceren van 8 naar 1%, scheelde weer 35 GB. Verder PKGi geïnstalleerd, voor educatieve redenen natuurlijk net als iedere youtuber die er een filmpje over heeft gemaakt. Werkt echt te goed.

Heb ook een paar ps1 en ps2 games meteen getest. Heb net de games geprobeerd met belabberde framerate, namelijk delta force (ps1) en gta liberty city stories. 15 fps is daar niet vreemd. Grappig dat mensen tegenwoordig klagen over 60 fps. Maar verder superblij met mijn ps3. Voor mijn gevoel echt een console uit de golden age voor 3d gaming. Enige nadeel is dat mijn PS5 nu minder liefde krijgt, ondanks de gigantische backlog…
Ik heb hier in de game/kantoor/etc kamer, ook wel wat ikea. Staan 11 Gneby kasten, en pas één billy erbij, de rest komt bij Jysk vandaan. De kast met de consoles erin, en die als scheiding er tussen staat is deze. Voor de bakjes met alle nintendo carts hebben we deze staan.

Misschien kan je hier iets mee, al is het ter inspiratie ;)

• laugh
  • Niet online
Wauw er gaat opnieuw drama rond bij de Analogue Pocket zo te zien.

De ED GB heeft compatibility issues ermee. KRIKzz probeert naar oplossingen te zoeken van zijn kant terwijl er 0 communicatie is vanuit Analogue. En dan heb je mensen die de schuld leggen bij KRIKzz en zelfs roepen voor een refund of replacement van de ED. Dat is toch te gek voor woorden?

Verwijderd

laugh schreef op maandag 10 januari 2022 @ 17:29:
Wauw er gaat opnieuw drama rond bij de Analogue Pocket zo te zien.

De ED GB heeft compatibility issues ermee. KRIKzz probeert naar oplossingen te zoeken van zijn kant terwijl er 0 communicatie is vanuit Analogue. En dan heb je mensen die de schuld leggen bij KRIKzz en zelfs roepen voor een refund of replacement van de ED. Dat is toch te gek voor woorden?
Ook ergens gezien/gelezen dat de labels van de carts ook beschadigd werden.. :/ Dan kan @Bruiser alleen maar SML spelen. :o

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2022 @ 17:38:
[...]

Ook ergens gezien/gelezen dat de labels van de carts ook beschadigd werden.. :/ Dan kan @Bruiser alleen maar SML spelen. :o
Dat verbaast mij ergens. Die dingen steken er maar een paar MM in. Dan kan door het in- en uitschuiven de labels toch niet beschadigen?
Bij de GBC had ik dat vroeger trouwens ook -O-
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2022 @ 17:22:
[...]

Ik heb hier in de game/kantoor/etc kamer, ook wel wat ikea. Staan 11 Gneby kasten, en pas één billy erbij, de rest komt bij Jysk vandaan. De kast met de consoles erin, en die als scheiding er tussen staat is deze. Voor de bakjes met alle nintendo carts hebben we deze staan.

Misschien kan je hier iets mee, al is het ter inspiratie ;)
Mwoah het is ondertussen wel vol zat nu op het kamertje. Er is nog wel een hoekje vrij. Mocht het verder uit de hand lopen dan zal ik er aan denken ;)

• Bruiser
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2022 @ 17:38:
[...]

Hoe kunnen die labels nu beschadigen, er is niets dat ze raakt… zal wel een user error zijn dan.

(Retro) Game collectie

• gast7
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-11 14:42
Bruiser schreef op maandag 10 januari 2022 @ 21:58:
[...]

Hoe kunnen die labels nu beschadigen, er is niets dat ze raakt… zal wel een user error zijn dan.
gezien de bovenkant qua label letterlijk uitsteekt aan de buitenkant kan het wellicht door de elementen beschadigen. water zonlicht etc etc het is een handheld, een console die je destijds overal mee naar toe nam.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z1CVt8Z8bDFe6Zhq2Nmt7s0FYIQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/nmnI2rTrnjGQyE9V9qGEn4rR.jpg?f=user_large

Bovenzijde van de mario land cart matched toch wel wat er normaal gesproken uitsteekt. rest ziet er nog goed uit gezien dat gewoon beschermt word tijdens het spelen. wellicht zonlicht of gewoon tijdens veel gebruik gerommel met vrienden etc etc.

[ Voor 7% gewijzigd door gast7 op 11-01-2022 00:36 ]

• Bruiser
  • Niet online
gast7 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 00:28:
[...]

gezien de bovenkant qua label letterlijk uitsteekt aan de buitenkant kan het wellicht door de elementen beschadigen. water zonlicht etc etc het is een handheld, een console die je destijds overal mee naar toe nam.

[Afbeelding]

Bovenzijde van de mario land cart matched toch wel wat er normaal gesproken uitsteekt. rest ziet er nog goed uit gezien dat gewoon beschermt word tijdens het spelen. wellicht zonlicht of gewoon tijdens veel gebruik gerommel met vrienden etc etc.
Ja dat weet ik, zo zijn er veel carts te vinden. Ook een user error trouwens, met de vingers over het label gaan om de game uit gameboy te trekken.
Maar ik had het begrepen dat het over beschadigingen aan het label ging met gebruik met de Pocket…

(Retro) Game collectie

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-11 22:51

koelebobes

Wen BTC €100K

Nadat ik hier wat berichten zag over de Analogue Pocket gisteren dan toch maar de knoop doorgehakt. Ik ben eigenlijk al 3 jaar bezig om mijn gameboy games via HDMI te kunnen spelen. Als groot liefhebber van de Gameboy reeks vind ik het heerlijk dat de Analogue Pocket eigenlijk de hele reeks kan spelen van GB tot GBA.

Ik heb de zwarte besteld, dock , plastic cover , linkcable en screen protector ( er zit er maar 1 in de doos dus dat word spannend )

Nu lang wachten tot 2023
Maar ik kan mij hier nog wel mee vermaken:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IppX9DED6kqfvAA79hp0Pnqbfzk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aGEd8CP77C5tCpnYNIG1BVa1.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 30% gewijzigd door koelebobes op 11-01-2022 09:42 ]

BTC €94.837,08

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-11 11:10
Die beschadigingen op GB carts komen door de GBA SP, daar is het bijna onmogelijk het label niet aan te raken zonder een grip.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Verwijderd

Vandaag mijn 50ste Vita game binnen gekregen. Het wordt steeds minder leuk om voor de vita te verzamelen als ik de prijzen zo zie. Deze gelukkig nog voor een mooi prijsje kunnen krijgen.

Edit: Voor de geïnteresseerde, vitaplayer heeft een magazine uitgebracht die gratis te downloaden is:

https://www.vitaplayer.co.uk/vita-player-magazine/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-ggdLMBtY5AxgWzihIxvy1BOuqs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YNqdy5OGFSbbHnvJPg3VtxaQ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2022 13:14 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2022 @ 17:52:
[...]

Dat verbaast mij ergens. Die dingen steken er maar een paar MM in. Dan kan door het in- en uitschuiven de labels toch niet beschadigen?
Bij de GBC had ik dat vroeger trouwens ook -O-
Gelukkig dat google alles voor mij onthoud :P
Het was dus met de GameGear adapter.

• davince72
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-09 10:44
rikoos schreef op maandag 10 januari 2022 @ 11:08:
Kan iemand een goed advies geven hoe ik mijn games kan opslaan qua (opberg)dozen. Ik heb nu alles in AH tassen staan omdat in mijn nieuwe woning helaas minder ruimte hiervoor is om het leuk en mooi uit te stallen (samen wonen met 2 tieners "opeens" erbij).

Welke dozen kan je qua formaat/stevigheid/etc het beste hiervoor gebruiken en sluiten goed af zodat er geen stof en vocht bij komt.
Stofvrij is kwestie van een pmd plastic zak oid om onderstaande doos. Zorg dat je fruitdozen zoals in bijgevoegd linkje hebt. Zijn super stevig en goed stapelbaar.
Ze zijn er in verschillende smaakjes maar principe is zoals in het plaatje😊
http://1.fruitplaats.nl/i...ct/product&product_id=118

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

koelebobes schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 07:50:
Nadat ik hier wat berichten zag over de Analogue Pocket gisteren dan toch maar de knoop doorgehakt. Ik ben eigenlijk al 3 jaar bezig om mijn gameboy games via HDMI te kunnen spelen. Als groot liefhebber van de Gameboy reeks vind ik het heerlijk dat de Analogue Pocket eigenlijk de hele reeks kan spelen van GB tot GBA.

Ik heb de zwarte besteld, dock , plastic cover , linkcable en screen protector ( er zit er maar 1 in de doos dus dat word spannend )

Nu lang wachten tot 2023
Maar ik kan mij hier nog wel mee vermaken:
[Afbeelding]
Indien je ze nog nodig hebt, zijn maar 5 euro per stuk:

https://www.nedgame.nl/ga...cement-screen/8932924164/

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• Petje72
(nog) niet retro maar hij staat wel geweldig in de gameroom 🤟
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BS43Tlivi7ikWBIrv0-3dyG3my0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/b0nn0ZorX5kiI4eawpg1CJMo.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EJlTrJzXcIGKHJ-63uNiDlf1cTo=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EkESMr8ynZYH2KQCS7J17pqs.jpg?f=fotoalbum_tile

Verwijderd

Petje72 schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 11:48:
(nog) niet retro maar hij staat wel geweldig in de gameroom 🤟
[Afbeelding][Afbeelding]
Nice! Ziet er wel tof uit.

Niet om direct negatief te doen, maar ga je hem nu altijd aan laten staan? Zag in het series x topic dat deze 60 watt per uur verbruikt, even snel rekenen en dan kom je op 120 euro per jaar. Vind ik best prijzig om een paar blikjes fris koel te houden :)

Of zit ik dan verkeerd te rekenen? 60 watt x 24 = 1440 watt x 365 dagen = 525kwh x 0,23 cent = 120 euro.

Als ik zie dat een gemiddelde koel vries combinatie 164kwh per jaar verbruikt. (37 euro)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2022 12:11 ]

• Petje72
Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 12:01:
[...]

Nice! Ziet er wel tof uit.

Niet om direct negatief te doen, maar ga je hem nu altijd aan laten staan? Zag in het series x topic dat deze 60 watt per uur verbruikt, even snel rekenen en dan kom je op 120 euro per jaar. Vind ik best prijzig om een paar blikjes fris koel te houden :)

Of zit ik dan verkeerd te rekenen? 60 watt x 24 = 1440 watt x 365 dagen = 525kwh x 0,23 cent = 120 euro.

Als ik zie dat een gemiddelde koel vries combinatie 164kwh per jaar verbruikt. (37 euro)
Nee niet altijd aan, alleen als ik een voorraadje dr pepper heb en veel game haha en denk ook alleen in de zomer of alleen tijdens een gamedag/nacht met vrienden. Ik zal eens meten wat ie verbruikt, hij staat nu op stand eco. Daarbij ik heb een bult zonnepanelen en overschot genoeg, maar dan nog, sonde om hem "onnodig" aan te hebben staan.

Er zit ook geen rubber tussen de kast en de deur dus ik denk dat ie veel koelte verliest omdat die deur niet luchtdicht sluit. En hij zal niet mega geisoleerd zijn. Het blijft een gadget.

Edit: 35W in eco mode
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hMCdLI_4H79wcMLbHXETmbxxXy4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/O1kunJg2ugdZDNLuFUTEIr4x.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 26% gewijzigd door Petje72 op 12-01-2022 13:16 ]

• 3style
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 19:10

3style

...

Twee mooie controllers erbij:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hiu1NpaQOhsZDWRaAxIiI_32L04=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ELWsYwMdpNnPHYNo0w1bPxpI.jpg?f=fotoalbum_large

• Bruiser
  • Niet online
Nieuwste aanwinst:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yXmjwVKRMGJTem1aDtmM2xjlNgM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/orph176lajyKz3PrC9hxFPlq.jpg?f=fotoalbum_large
De Rad2X is de Nintendo versie, zal gebruikt worden voor mijn N64 FRA (hopelijk binnenkort met RGB mod) en PAL Gamecube

(Retro) Game collectie

Ook een heel mooi systeem :D

• 3style

3style

...

Zekers, mooi dat die ook hdmi en analoog output ondersteund.
Tijdje niet op gespeeld, maar de laatste weken staat die weer relatief veel aan. Ik heb niet heel veel tijd, dus ben met save states wat meer uitdagende games zoals Zelda 2 aan het spelen.
Wil me die console ook misschien nog een keer halen, alleen de prijs is wat aan de stevige kant.

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-10 12:38
Zorroberner schreef op zondag 2 januari 2022 @ 20:36:
[...]

Naja het is bij mij ook gebrek aan alternatieven hoor. Heb nog een 4k tv maar die heeft geen scart aansluiting. Die sd tv had ik nog van vroeger.

Die 4k tv staat beneden. En zolder soort mancave van gemaakt met de ps2 ^^
Wat ik mij dan afvraag is welke oudere tv goed genoeg is voor de gemiddelde Snes/Megadrive. Er staan zat ouderwetse tv's op Marktplaats die gratis of voor weinig te krijgen zijn. Weet iemand of er bepaalde tv's of opties op oude tv's zijn die duidelijk beter zijn? Ik zie door de bomen het bos niet meer. 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Redax op 13-01-2022 14:40 ]

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Verwijderd

Redax schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 14:39:
[...]

Wat ik mij dan afvraag is welke oudere tv goed genoeg is voor de gemiddelde Snes/Megadrive. Er staan zat ouderwetse tv's op Marktplaats die gratis of voor weinig te krijgen zijn. Weet iemand of er bepaalde tv's of opties op oude tv's zijn die duidelijk beter zijn? Ik zie door de bomen het bos niet meer. 8)7
Ik zou vooral op de volgende zaken letten:
- RGB scart support
- Of de glazen voorkant van de beeldbuis vlak is ipv extreem bollig

Formaat, design en dergelijke is puur persoonlijk. Sony en Philips waren in het CRT tijdperk heer en meester als het op beeld kwaliteit en degelijkheid aan kwam. De Trinitron's van Sony zijn vooral iets scherper/strakker dan andere CRT's, die hebben namelijk ook een iets andere techniek hoe het beeld 'geprojecteerd' word. Echter sommigen vinden het 'softere' van een Philips of andere merk weer fijner. Maar als je deze verschillen niet weet, dan zal het niet opvallen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 14:47:
[...]

Ik zou vooral op de volgende zaken letten:
- RGB scart support
- Of de glazen voorkant van de beeldbuis vlak is ipv extreem bollig

Formaat, design en dergelijke is puur persoonlijk. Sony en Philips waren in het CRT tijdperk heer en meester als het op beeld kwaliteit en degelijkheid aan kwam. De Trinitron's van Sony zijn vooral iets scherper/strakker dan andere CRT's, die hebben namelijk ook een iets andere techniek hoe het beeld 'geprojecteerd' word. Echter sommigen vinden het 'softere' van een Philips of andere merk weer fijner. Maar als je deze verschillen niet weet, dan zal het niet opvallen.
Vergeet de B&O (Philips beeldbuis) tv's niet, zeer geschikt voor retro gaming. Altijd RGB scart ondersteuning en erg goed geluid. Afhankelijk van het formaat is de MX4000/4200, mx7000, MX8000 etc aan te raden.

• Bruiser
  • Niet online
Linksquest schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 23:22:
Wil me die console ook misschien nog een keer halen, alleen de prijs is wat aan de stevige kant.
Een goedkoper alternatief is de AVS

[ Voor 19% gewijzigd door Bruiser op 13-01-2022 16:45 ]

(Retro) Game collectie

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-11 23:48
Linksquest schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 23:22:
Verkrijgbaarheid is nóg lastiger dan de prijs...

Als je echt fysieke carts wil spelen is het ,naast de AVS, een mooie oplossing..
Geef je niets om carts, dan is MISTer, dé oplossing..

Lees eventueel mijn verhaal naar op het MISTer draadje...

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Ik wil gewoon de originele cart gebruiken inderdaad, maar mijn originele heeft pas een nieuwe 72 pin connector gekregen en nieuwe condensators, dus die komt wel nog een lange tijd vooruit, :D

• 3style

3style

...

Linksquest schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 21:26:
Ik wil gewoon de originele cart gebruiken inderdaad, maar mijn originele heeft pas een nieuwe 72 pin connector gekregen en nieuwe condensators, dus die komt wel nog een lange tijd vooruit, :D
Een originele console is het leukst. Nadeel van de originele carts zijn alleen die pal optimized games. Ik wil namelijk alles in 60hz spelen op een crt. Voor die gevallen heb ik maar wat ntsc versies gehaald.
Ik heb 2 ntsc spellen tot nu toe, waarvan 1 exclusief US is, heb in mijn nes die beveiliging er vanaf gehaald waardoor hij regio vrij is.

3style schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 23:38:
[...]

Een originele console is het leukst. Nadeel van de originele carts zijn alleen die pal optimized games. Ik wil namelijk alles in 60hz spelen op een crt. Voor die gevallen heb ik maar wat ntsc versies gehaald.
Heb op mijn sega switchless regiomod geïnstalleerd. Voor heel veel games is dat voldoende om ze op 60hz te kunnen spelen aangezien de rom niet verschilt tussen regio’s, hij draait gewoon langzamer in PAL.
Voor de rest heb ik een everdrive pro. Geeft mij zo meer voldoening dan alleen emulatie
Ik ben echt een enorme supporter van 60Hz, en het is tevens de reden dat ik geen volledige collectie aan het sparen ben. Maar goed, daar hoef ik niet heel veel woorden meer aan te besteden in dit topic, ik denk dat de meesten die mij kennen dat wel weten :P Het is wel een goed punt om ook even in de TS toe te voegen.

Heb vandaag weer vrij dus kan weer even typen.

• 3style

3style

...

ff wat uit de oude doos, kwam ik tegen vandaag.

World of Nintendo - 1989. Ik zat nog op de Atari 2600 trouwens in '89.

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/gdgrjyv1tgb81.jpg

https://twitter.com/JohnAndersen21/status/976436434637815808
Er is zojuist een update over de OSSC Pro gestuurd naar iedereen die op de mailinglist staat:
Welcome to another OSSC Newsletter and the first one for 2022. Unfortunately, we have some bad news to kick off the new year.

Towards the end of 2021 we worked very hard to finalise the OSSC Pro, we now have completed hardware, case designs (shown below), remotes and with a few upgrades to the software we would be ready to launch. All that remained was the box design and any quick start guide pamphlets that would be included in the box.

Unfortunately, we have to deliver the news that, due to the global component shortages, we cannot bring OSSC Pro to the market at a competitive price at this time. Due to this we have had to take the disappointing decision to postpone the launch of OSSC, until the component market returns to something approaching its pre-pandemic levels of normality.

This is NOT the cancellation of the project. We are still committed to launching the unit when we can and will continue to work on firmware updates and improvements.

Inevitably, some people will be disappointed that we’re not going ahead with the launch in spite of the high cost of components. Certainly, video processors with premium price points aren't all that unusual. Anyone building a high end home theatre setup will be familiar with names like Lumagen or DVDO, brands with products where retail prices regularly top thousands of dollars. Realistically though, the OSSC Pro has to compete with both its younger brother and other fantastic scalers that are already on the market and coming soon. While enthusiastic early adopters would pay the premium, we felt that most end users would find better value for money elsewhere.

OSSC Pro expanded
It is certainly a shame to have invested so much time and money in a project only to see it shelved. OSSC Pro has garnered interest from users all over the world, who see its potential not only for scaling retro gaming consoles, but for flexible video processing for streaming and content creation too. We get it, you want this hardware! We will continue to try and get it to market as soon as we can.
A word on the competition

When Markus originally conceived OSSC Pro there was nothing else like it on the market, of course that's not the situation now, but we believe OSSC Pro has many potential advantages over the competition. We have always supported Mike Chi and RetroTINK and believe that the RetroTINK 5x is an incredible achievement and a fantastic product. Because the 5x is pushing the old Cyclone 4 FPGA to its absolute limit, it is unlikely that we will see advanced features, like rotation, that were planned for the OSSC Pro appearing on the 5x. Of course, given the fantastic firmware updates Mike Chi has been delivering, you can never say never. The lack of a HDMI input and an LCD on the unit makes it a little fiddly to use for downscaling in particular, but for anyone looking for the best gaming focused video processor and scaler currently available, the 5x is the obvious winner. We hope to take delivery of a batch of RetroTINK 5x units soon for customers all over Europe.

The upcoming PixelFX Morph looks jaw droopingly brilliant too and could potentially take the crown as the worlds best gaming video processor. Although it too lacks an LCD display for easy configuration and from the recent press release it appears to need an inevitably expensive custom video switching solution to get the most out of it. Nevertheless, if you are willing to invest in this device, we expect the results to be nothing short of spectacular, particularly based on the results from PixelFX’s N64 and other HDMI mods. Again, we have always been supportive of Black Dog and Woozle, the founders of PixelFX, here at VGP and we hope to be able to offer this amazing device to our customers too.

Clearly, although they are both excellent, the OSSC Pro is still better suited to certain setups and use case scenarios than the 5x or the Morph and we hope that as soon as the component market stabilises, we will be able to deliver a fantastic product for the community.

Dexx-vd_isl – It’s still on
In the last newsletter we announced the Dexx-vd_isl, an expansion board for DE10 Nano and similar FPGA development boards which aims to turn them into a full blown retro gaming video processor.

We want to assure everyone that this project is still alive and kicking and is for now our main focus. Any software developed for this project is easy to port over to OSSC Pro too.

There was a little confusion last time regarding the unit (which was mostly my fault, sorry!). To be clear, the Dexx-vd_isl will support all the proposed operating modes that the OSSC Pro offered, that includes pure line multiplication, adaptive line multiplication and full scaler/frame buffer mode with motion adaptive deinterlacing capabilities. Our factory is currently gearing up to produce some prototype units for our evaluation before we move to a general launch.

Like everything else, Dexx-vd_isl is at the mercy of the current global component shortage but we are optimistic that, by piggy backing the FPGA development board like this, it can be delivered at a good price.

DE10-VD scaling addon for DE Nano
That concludes this newsletter. Unfortunately this wasn’t the newsletter we wanted to bring you this year, but we hope you all understand why we have had to make these decisions. As Dexx-vd_isl progresses we will keep you updated, as well as keep a close eye on the component market going forward. Thank you to everyone who supported the project and again, apologies for this disappointing impasse we now find ourselves at.

Seroczynski schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 13:05:
Er is zojuist een update over de OSSC Pro gestuurd naar iedereen die op de mailinglist staat:

[...]
Balen zeg, zat hier met smart op te wachten. Dit is zeker met 1 jaar uitgesteld (vermoed zelfs 2) want de prijzen gaan voorlopig niet dalen. Maakt de keus voor de retrotink 5x wel een stuk makkelijker ;)
Zojuist meteen besteld.
Mocht over 2 jaar blijken dat de ossc pro nog beter is dan zal ik hem tegen die tijd wel overwegen

Verwijderd

Ik heb een Xbox360 met een hele zwik spellen op de zolder staan die ik kwijt wil wegens opruimen. Als het kan wil ik er graag een liefhebber blij mee maken. Buiten marktplaats, wat zijn betrouwbare platformen om dit aan te bieden?

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 15:31:
Ik heb een Xbox360 met een hele zwik spellen op de zolder staan die ik kwijt wil wegens opruimen. Als het kan wil ik er graag een liefhebber blij mee maken. Buiten marktplaats, wat zijn betrouwbare platformen om dit aan te bieden?
V&A :P

Verwijderd

Henkje.doc schreef op donderdag 30 december 2021 @ 20:48:
[...]

Zelf geen ervaring met het verkopen van games. In het verleden (20 jaar geleden ofzo) wat dingen verkocht en daar spijt van gehad, dus daarna nooit meer gedaan (inmiddels het meeste hiervan alweer terug kunnen vinden.

Over kopen:
Gisteren voor de switch een semi retro game in de vorm Alex Kid in Miracle World.
Leuke feature: de cover kun je omdraaien en dan heb je een master system look alike :)
Ik heb hem nu ook voor de PS4 :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wFniM3iOa9OVmQqyzSn2aB_961U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/07TETTToJ4OCwYMSwkRJqGrn.jpg?f=fotoalbum_large

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-11 17:37
3style schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 12:47:
ff wat uit de oude doos, kwam ik tegen vandaag.

World of Nintendo - 1989. Ik zat nog op de Atari 2600 trouwens in '89.

[Afbeelding]

https://twitter.com/JohnAndersen21/status/976436434637815808
Zo'n kast wil ik nog een keer hebben maar dan van Microsoft.
De games e.d. zijn er al ;)

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-11 17:37
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 15:31:
Liefhebbers genoeg denk ik en Vraag en Aanbod is een mooi beginpunt.

Verwijderd

Zijn er hier nog mensen die aan goede voornemens doen? En dan natuurlijk de nadruk op retro gamen.
Bepaalde doelen die dit je dit jaar bereikt wil zien worden?

Ik ben nog opzoek naar een handje vol megadrive spellen, en verder zal het waarschijnlijk alleen wat PS3,4 en Xbox360 zijn, maar een goede deal op iets anders zeg ik ook geen nee tegen.

• Bruiser
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 18:16:
Zijn er hier nog mensen die aan goede voornemens doen? En dan natuurlijk de nadruk op retro gamen.

Ik ben nog opzoek naar een handje vol megadrive spellen, en verder zal het waarschijnlijk alleen wat PS3,4 en Xbox360 zijn, maar een goede deal op iets anders zeg ik ook geen nee tegen.
Ik had dit jaar graag een CIB NES Deluxe set aan de collectie toegevoegd.

En enkele zaken terugkopen waar ik spijt van heb dat ik ze ooit verkocht heb… 🙄

(Retro) Game collectie

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 18:16:

Meh, ik ben niet zo van de goede voornemens. Als ik iets wil dan plan/spaar ik dat gewoon en kijk ik in hoeverre dat haalbaar is.
Ik hoop ergens in de komende weken mijn Retroid Pocket 2+ te ontvangen. Zin in :Y
Pagina: 1 ... 127 ... 224 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op, dit topic is om retro gaming en al haar facetten te bespreken, het is echter NIET de bedoeling om
- Games aan te schaffen (ruilen/lenen/etc.) van/via mede tweakers.
- Games te verkopen.
- Te vragen wat een game of console waard is.
- Een V&A advertentie te promoten.
- Dit topic is voor en door verzamelaars, s.v.p. geen opmerkingen ala 'Oh wat veel, speel je dat allemaal?' Dat voegt niets toe.