Heb er 6 tientjes voor betaald. Iets meer dan een RPi maar is wel 'kant en klaar' en inclusief controllers. Moet hem nog binnenkrijgen, maar was benieuwd of iemand toevallig hands on ervaring ermee heeftVerwijderd schreef op woensdag 8 september 2021 @ 13:39:
[...]
Geen ervaring mee. Wat heeft dat ding gekost?
Mij lijkt een RPi4 met RetroPi in een mooie mini NES case wat interessanter. RetroPi heeft ook een behoorlijk grote community. Van dit soort kastjes zoals de Super Console X zijn er ondertussen al tientallen van, ben benieuwd hoe hun support of 2 of 3 jaar nog steeds is.
Verwijderd
De RPi4 kan anders perfect N64 en PS1 games spelen. Vanaf de generatie Xbox/PS2/Gamecube is het vrij kansloos.Arloid schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:03:
[...]
Rpi heeft wel flink support maar het is geen hardware sterke oplossing, je bent flink gelimiteerd in wat je wel en niet kan spelen. Je telefoon is hoog waarschijnlijk sterker dus je kan net zo goed een controller pakken en retroarch naar de tv streamen.
@Verwijderd het is zeker geen slecht bordje, prop er een batterij bij of plak hem achter de tv en je hebt een leuke retro setup. RPI zero ook trouwens, bluetooth controllers en gaan.
deze is niet zo duur maar wel goed https://submodule.co/ met goed software heb ik ook.Sagat schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 13:21:
Ik weet niet of het zit in
- emulatie
- controller
- scherm type
of combinatie van dit alles, maar ik merk ABSOLUUT een enorm verschil tussen mijn pc emulator en mister
en ja tussen mister en echte hardware......geen tot weinig verschillen, waarbij ik dan ook weer opmerk dat je ook moet uitkijken tussen dan echte games en ode's en flashcarts(fc)!
Maar ik hop dus eigenlijk heen en weer tussen de opties
- echte hw, echte games
- echte hw, ode/FC
- mister.
- emulatie
Het heeft allemaal zijn voor en nadelen, maar als je weinig geeft om het verzamel/display gedeelte van de hobby, ja dan snap ik volkomen dat mensen idd zeggen van, met FPGA en wellicht wat emulatie kan ik vooruit en ik verkoop (gedeelten van) de verzameling.
[...]
Volledig eens, ben zelf ook niet bepaald een pro gamer. Maar mister/ode/fc opties geven mij wel rust itt tot pc emulatie, vraag ik me altijd af of ik door de lag af ging of door mijn eigen fouten (en ja 99.9% zal het in het laatste zitten.......maar nogmaals als IK de lag al kan voelen, dan is het er absoluut.....maar in defense van software emulatie, de ene emu is de andere niet en je kan ook best veel tweaken om lag te minimaliseren. Wil nog steeds experimenteren met shmuparch die minder lag dan de echte hardware schijnt te hebben![]()
En wat kost zo'n gba back up ding? Ooit voor de lol (moest 2 uur per dag treinen) pokemon rood gekocht, zou die wel willen backuppen, maar verder geen noodzaak, dus wil er niet te veel aan kwijt zijn
Daarom speel ik zelf wel met de mister maar goed een goede emu is goed genoeg voor mij omdat ik toch geen action games speel maar meer rpg waarbij input lag totaal niet uitmaakt. Zo los ik dat probleem op.
Verwijderd
En wat ga je met de scans doen?didado schreef op woensdag 8 september 2021 @ 21:19:
Misschien niet interessant voor iedereen maar ik ben al mijn PSX demo CD covers in 1200dpi kwaliteit aan het scannen.
[Afbeelding]
Nu word het dus een uitdaging het 100 procent compleet te krijgen.. 😉
Eigenlijk een soort van veilige backup/archief.
:strip_exif()/f/image/aAD3QhzXHuocYLehg1wyhT1I.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik maak altijd foto's maar vergat even dat scannen de perfecte manier is haha.
[ Voor 52% gewijzigd door didado op 08-09-2021 21:35 ]
4 profielen.... 1 normaal, en 3 alt.Sagat schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:16:
[...]
Ik merk zelfs zonder snac geen lag, maar speel dan ook op crt.
offtopic:
Denk dat dit wel mooi ui dingetje zou zijn, makelijk switchen tussen profilen, en waar je dan ook kan zien welk profiel je actief hebt (voor mij oled profiel, crt monitor, crt tv profiel.....kan geloof ik ook maar 2 profielen hebben toch? Goed dat is niet iets voor hier)
Zou er nu bijna een extra kopen om vast op de oled te hebben
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
- Sagat
- Registratie: April 2002
- Laatst online: 20-11 16:32
Is pappa x2!
- Nintendo Wii
- Sony PlayStation 3
- Nintendo DS
- RetroTINK
- Nintendo Game & Watch
- MegaDrive
- Nintendo GameBoy
- SNES
- Sony PlayStation Vita
- Sony PlayStation TV
- Nintendo 3DS
- Nintendo 2DS
- Microsoft Xbox + 1 Controller
- RetroTINK 5X-Pro
- Nintendo DS
- 16 bit
- Game boy advance
- Game boy advance sp
- Nintendo 64
- Dreamcast
- Saturn
- Consoles
- Commodore
- Zx spectrum
- Amiga
- Virtual boy
- Nintendo Wii
- Nintendo 3DS
- Sony PlayStation
- Atari
- Retro
- Sega
- Sony
Grappig, lijkt me wel humor als je die scart switches verkoopt, normaal misschien 1 in 3 maanden (lijkt me?) en dan opeens als 'wij'het hier op onze heupen krijgen opeens 5 in een week ofzoBruiser schreef op woensdag 8 september 2021 @ 17:36:
De nieuwste aanwinsten van de voorbij weken:
[Afbeelding]
Ok ok… de Switch is geen retro, maar de games wel
Verder tmnt tourny fighters! Man ik weet nog goed dat ik die game echt zo interessant vond, toen ik hem huurde viel die me toch wat tegen (toegegeven was de snes versie). Benieuwd wat je er van vind als je hem gaat spelen misschien dat ik hem ook nog even probeer op md dan.
Sowieso leuke game voor de verzameling natuurlijk!
offtopic:
Thanks, maar afaik geen manier om te zien in welk profiel je zit toch? Dat zou het echt killer maken voor mij. Misschien is navragen op de discord of het mister forum.
Thanks, maar afaik geen manier om te zien in welk profiel je zit toch? Dat zou het echt killer maken voor mij. Misschien is navragen op de discord of het mister forum.
[ Voor 14% gewijzigd door Sagat op 09-09-2021 08:44 ]
10 second ninja DONE
Inderdaad, maar dat gebeurt wel vaker als hier iets gemeld wordt vermoed ikSagat schreef op donderdag 9 september 2021 @ 08:42:
[...]
Grappig, lijkt me wel humor als je die scart switches verkoopt, normaal misschien 1 in 3 maanden (lijkt me?) en dan opeens als 'wij'het hier op onze heupen krijgen opeens 5 in een week ofzo
De MD versie zou de slechtste zijn tov de Snes…Sagat schreef op donderdag 9 september 2021 @ 08:42:
[...]
Verder tmnt tourny fighters! Man ik weet nog goed dat ik die game echt zo interessant vond, toen ik hem huurde viel die me toch wat tegen (toegegeven was de snes versie). Benieuwd wat je er van vind als je hem gaat spelen misschien dat ik hem ook nog even probeer op md dan.
Sowieso leuke game voor de verzameling natuurlijk!
Ben sowieso geen fan van fight games - waarschijnlijk omdat ik er heel slecht in ben
Maar idd gewoon voor de collectie want “Turtles”…
- Sagat
Is pappa x2!
- Nintendo Wii
- Sony PlayStation 3
- Nintendo DS
- RetroTINK
- Nintendo Game & Watch
- MegaDrive
- Nintendo GameBoy
- SNES
- Sony PlayStation Vita
- Sony PlayStation TV
- Nintendo 3DS
- Nintendo 2DS
- RetroTINK 5X-Pro
- Nintendo DS
- 16 bit
- Game boy advance
- Game boy advance sp
- Nintendo 64
- Dreamcast
- Saturn
- Consoles
- Commodore
- Zx spectrum
- Amiga
- Virtual boy
- Nintendo Wii
- Nintendo 3DS
- Sony PlayStation
- Atari
- Retro
- Sega
- Sony
Ja heb ik ook wel is gehoord/gezien. Dus toegegeven staat niet hoog op mijn lijst:Bruiser schreef op donderdag 9 september 2021 @ 09:45:
[...]
De MD versie zou de slechtste zijn tov de Snes…
Ben sowieso geen fan van fight games - waarschijnlijk omdat ik er heel slecht in ben
Maar idd gewoon voor de collectie want “Turtles”…
Raiden project en strikers 1945 wel, verder gestart met Alundra, en hoewel non retro wil ik psychnonauts 2 ook spelen......oh en natuurlijk even checken hoe de scart switches en kabels functioneren.
10 second ninja DONE
Verwijderd
Ik vraag mij sowieso af hoeveel voorraad hebben ze. Want waarom zou je van dat spul zoveel voorraad houden als mensen het toch bijna niet kopen. Ik zie dat hij nu nog steeds op voorraad en te bestellen is :-)Sagat schreef op donderdag 9 september 2021 @ 08:42:
[...]
Grappig, lijkt me wel humor als je die scart switches verkoopt, normaal misschien 1 in 3 maanden (lijkt me?) en dan opeens als 'wij'het hier op onze heupen krijgen opeens 5 in een week ofzo
Cool Turtles voor de MDBruiser schreef op woensdag 8 september 2021 @ 17:36:
De nieuwste aanwinsten van de voorbij weken:
[Afbeelding]
Ok ok… de Switch is geen retro, maar de games wel
En Moonwalker voor de Genesis ! dat is een dure ! en ook leuke game om te spelen
- Sagat
Is pappa x2!
- Nintendo Wii
- Sony PlayStation 3
- Nintendo DS
- RetroTINK
- Nintendo Game & Watch
- MegaDrive
- Nintendo GameBoy
- SNES
- Sony PlayStation Vita
- Sony PlayStation TV
- Nintendo 3DS
- Nintendo 2DS
- RetroTINK 5X-Pro
- Nintendo DS
- 16 bit
- Game boy advance
- Game boy advance sp
- Nintendo 64
- Dreamcast
- Saturn
- Consoles
- Commodore
- Zx spectrum
- Amiga
- Virtual boy
- Nintendo Wii
- Nintendo 3DS
- Sony PlayStation
- Atari
- Retro
- Sega
- Sony
Is moonwalker duur? Dacht dat dat een vrij common game was?Petje72 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 10:21:
[...]
Cool Turtles voor de MD
En Moonwalker voor de Genesis ! dat is een dure ! en ook leuke game om te spelen
Leuk om te spelen.....toch nog even over tmnt fighter dan, waar die spellen natuurlijk bedoeld zijn voor 2 mensen samen, speel ik die games dus vaak in mijn eentje, en ja de ai is niet leuk! Ik snap ook wel dat je van een snes of md niet kan verwachten dat het een realistische human ai neer kan zetten (zoals een viruta fighter 4 voor ps2, die dat schijnbaar heel goed doet, kan het zelf niet beoordelen of het zo is...omdat ik die game echt niet gespeeld heb) maar van sf2 vond en vind ik de ai WEL leuk, ondanks die ook freaking cheat alsof het een wielrenner uit de nineties is.
Goed nu al weer iets meer zin om met name de md versie is te starten, maar verwacht dat ik al snel terug naar de snes versie zal gaan, en daarvan daan weer naar good old sf2 (honda moet nog steeds bison verslaan op difficulty 8, ( en ook 5-7
Maar wel leuk om daar de cart versies en cd versies te vergelijken qua muziek.......ik kan echt niet wachten op een msu achtige oplossing zodat je de voordelen van de cartridge games (no loading alle animaties) met de geniale cd soundtrack kan combineren...........maar via emulatie is het laden ook minimaal dus dat is dat voor nu maar de noodoplossing.......hoewel je nog steeds animaties kan missen en naarmate de games complexer mooier worden zal ook mij dat sneller opvallen!)
10 second ninja DONE
Duur in de States idd, de PAL versie is aanzienlijk goedkoper (en de Genesis versie hier in Europa dus ook)Petje72 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 10:21:
[...]
Cool Turtles voor de MD
Ook maar gekocht “voor de heb”, want bij mijn PAL ontbreekt het boekje.
Interessanter is om deze te spelen met een Everdrive met dan de cd-kwaliteit muziek hack erop
Edit: Sagat was me net voor ivm de MSU hack (ik wist de naam niet
[ Voor 8% gewijzigd door Bruiser op 09-09-2021 10:56 ]
Begint ook hier wel te stijgen, met name voor een CIBSagat schreef op donderdag 9 september 2021 @ 10:49:
[...]
Is moonwalker duur? Dacht dat dat een vrij common game was?
Nu ben ik in de war...Bruiser schreef op donderdag 9 september 2021 @ 10:52:
[...]
Duur in de States idd, de PAL versie is aanzienlijk goedkoper (en de Genesis versie hier in Europa dus ook)
Ook maar gekocht “voor de heb”, want bij mijn PAL ontbreekt het boekje.
Interessanter is om deze te spelen met een Everdrive met dan de cd-kwaliteit muziek hack erop
Edit: Sagat was me net voor ivm de MSU hack (ik wist de naam niet) voor de muziek
Ik heb hier een Genesis Moonwalker en daar staat overal ... USA op. Behalve op cartridge daar staat altijd Made in Japan op. Nergens ook iets van PAL te bekennen. Dit is dan toch de USA Genesis versie?
![]() | ![]() | ![]() |
![]() |
Verwijderd
Ik denk dat hij bedoeld dat de Genesis versie die hier op marktplaats staat minder duur is dan die op ebay. Oorspronkelijk komt die uit de VS inderdaad.Petje72 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 12:09:
[...]
Nu ben ik in de war...in Europa is er toch geen Genesis ? dan heet het Megadrive en dat staat zo ook op de game (die is CIB nog altijd 45 euro). Genesis PAL bestaat toch niet?
Ik heb hier een Genesis Moonwalker en daar staat overal ... USA op. Behalve op cartridge daar staat altijd Made in Japan op. Nergens ook iets van PAL te bekennen. Dit is dan toch de USA Genesis versie?
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Ja dit is de US versie, PAL versie is Mega Drive.Petje72 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 12:09:
[...]
Nu ben ik in de war...in Europa is er toch geen Genesis ? dan heet het Megadrive en dat staat zo ook op de game (die is CIB nog altijd 45 euro). Genesis PAL bestaat toch niet?
Ik heb zelf overigens de PAL versie van Moonwalker. Deze game is inderdaad wat prijziger, ook afhankelijk van de staat doosje, boekjes etc.
[ Voor 4% gewijzigd door 3style op 09-09-2021 12:20 ]
Thanks dan had ik het dus goed in mijn hoofd zitten3style schreef op donderdag 9 september 2021 @ 12:16:
[...]
Ja dit is de US versie, PAL versie is Mega Drive.
dus @Bruiser heeft ook de USA Genesis versie. Die gaat tegenwoordig CIB voor een aardige prijs
https://www.pricecharting...ichael-jackson-moonwalker
Verwijderd
Wel grappig dat er allemaal mensen naar je toe komen als je op straat gaat staan. Dat ze allemaal Spider-man herkennen.Verwijderd schreef op donderdag 9 september 2021 @ 12:37:
In ander nieuws. Terwijl Spiderman 4 werd opgenomen werkte men ook aan een game voor de Xbox 360. Toen de film werd gecancelled, is de ontwikkeling van de game ook gestopt. Vandaag zijn er gameplay beelden van online geplaatst. Assets van deze game zijn later gebruikt in Prototype 2.
[YouTube: Spider-Man 4 Unreleased Movie Tie-in Game (XBOX 360)]
https://www.obscuregamers.com/builddb/spider-man_4/
De Wii build was al eerder gelekt, maar die was beduidend minder ver in ontwikkeling.
Het is wel duidelijk dat de hardware er nog niet klaar voor was. Zelfs voor de 2018 spider-man hebben ze veel moeite moeten doen om de game überhaupt de textures te laten renderen. Lastige game voor oude hardware met een dergelijk open wereld.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2021 12:46 ]
- Exorcist
- Registratie: Maart 2002
- Niet online
Uitdrijvûrrrr!
- Commodore
- Zx spectrum
- Amiga
- Virtual boy
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 3
- SNES
- Sony PlayStation Vita
- Nintendo DS
- Nintendo GameBoy
- Nintendo Wii
- MegaDrive
- RetroTINK
- Nintendo Game & Watch
- Nintendo DS
- Nintendo 3DS
- Nintendo 2DS
- Sony PlayStation TV
- RetroTINK 5X-Pro
- Dreamcast
- 16 bit
- Game boy advance
- Game boy advance sp
- Nintendo 64
- Saturn
- Retro
- Atari
- Sega
- Nintendo 3DS
- Consoles
Telt dit ook mee als soort van retro? 
:strip_exif()/f/image/SGKRO0xpc84W34YswsszrOhG.jpg?f=fotoalbum_large)
/Deze kwam ook nog binnen, bedankt voor de tip @Henkje.doc !
:strip_exif()/f/image/SGKRO0xpc84W34YswsszrOhG.jpg?f=fotoalbum_large)
/Deze kwam ook nog binnen, bedankt voor de tip @Henkje.doc !
[ Voor 34% gewijzigd door Exorcist op 09-09-2021 14:50 ]
Ik bedoelde inderdaad, zoals Ghost Babel zei, dat de Genesis versie (USA) in de States heel duur is tegenover een Mega Drive (PAL) versie hier in Europa. Maar dat je dergelijke bedragen in Europa niet gaat krijgen voor een Genesis (USA) versie.Petje72 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 12:09:
[...]
En zoals ik daarna aanhaalde, de Mega Drive versie is intussen ook hier aan het stijgen in prijs, voor de CIB. Maar nog lang niet het niveau van de Genesis prijs die ze er in Amerika voor over hebben.
Kun je in Marktplaats verkopers uitsluiten van je zoekresultaten? Ik zat na lange tijd weer eens bij de PS1 games te kijken, maar het is één grote diarree aan advertenties van winkels en resellers. Zou fijn zijn als ik die er uit kan filteren.
Verwijderd
Volgens mij kan dat niet. Ze betalen ook extra om hun advertenties bovenaan te zetten. Zou weird zijn als je ze dan in eens kunt weg filteren, daar zou ik als verkoper dan niet blij mee zijn.Raem schreef op donderdag 9 september 2021 @ 16:34:
Kun je in Marktplaats verkopers uitsluiten van je zoekresultaten? Ik zat na lange tijd weer eens bij de PS1 games te kijken, maar het is één grote diarree aan advertenties van winkels en resellers. Zou fijn zijn als ik die er uit kan filteren.
Maar inderdaad, het zijn irritante advertenties.
- Exorcist
- Niet online
Uitdrijvûrrrr!
- Commodore
- Zx spectrum
- Amiga
- Virtual boy
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 3
- SNES
- Sony PlayStation Vita
- Nintendo DS
- Nintendo GameBoy
- Nintendo Wii
- MegaDrive
- RetroTINK
- Nintendo Game & Watch
- Nintendo DS
- Nintendo 3DS
- Nintendo 2DS
- Sony PlayStation TV
- RetroTINK 5X-Pro
- Dreamcast
- 16 bit
- Game boy advance
- Game boy advance sp
- Nintendo 64
- Saturn
- Retro
- Atari
- Sega
- Nintendo 3DS
- Consoles
Ja hoor.Raem schreef op donderdag 9 september 2021 @ 16:34:
https://chrome.google.com...gaoakphligfonjmaodh?hl=nl
Kun je ook individuele gebruikers mee blocken (of bedrijven).
Je kan in de Chrome browser een extensie hiervoor downloaden: "Marktplaats zonder spam".Raem schreef op donderdag 9 september 2021 @ 16:34:
Met die extensie kan je verkopers ook verbergen en eruit filteren.
B.Net Sebase#2714
Ah ja, daar heb je gelijk in. Misschien via een browser plugin dan?Verwijderd schreef op donderdag 9 september 2021 @ 16:35:
[...]
Volgens mij kan dat niet. Ze betalen ook extra om hun advertenties bovenaan te zetten. Zou weird zijn als je ze dan in eens kunt weg filteren, daar zou ik als verkoper dan niet blij mee zijn.
Maar inderdaad, het zijn irritante advertenties.
Edit: ah, die is er dus!
[ Voor 3% gewijzigd door Raem op 09-09-2021 16:37 ]
Dat zou een fijne feature zijn. Als ik op mega drive games zoek en meestal sorteer ik op afstand krijg ik ook een gast/handelaar die een paar honderd DVDs en Blu-rays verkoopt.Raem schreef op donderdag 9 september 2021 @ 16:34:
Daarnaast krijg je nog een paar handelaren.
Verwijderd
Sagat schreef op donderdag 9 september 2021 @ 10:49:
[...]
Leuk om te spelen.....toch nog even over tmnt fighter dan, waar die spellen natuurlijk bedoeld zijn voor 2 mensen samen, speel ik die games dus vaak in mijn eentje, en ja de ai is niet leuk! Ik snap ook wel dat je van een snes of md niet kan verwachten dat het een realistische human ai neer kan zetten (zoals een viruta fighter 4 voor ps2, die dat schijnbaar heel goed doet, kan het zelf niet beoordelen of het zo is...omdat ik die game echt niet gespeeld heb) maar van sf2 vond en vind ik de ai WEL leuk, ondanks die ook freaking cheat alsof het een wielrenner uit de nineties is.
Goed nu al weer iets meer zin om met name de md versie is te starten, maar verwacht dat ik al snel terug naar de snes versie zal gaan, en daarvan daan weer naar good old sf2 (honda moet nog steeds bison verslaan op difficulty 8, ( en ook 5-7) of de neo fighters.....goed over nasty ai gesproken natuurlijk
![]()
Maar wel leuk om daar de cart versies en cd versies te vergelijken qua muziek.......ik kan echt niet wachten op een msu achtige oplossing zodat je de voordelen van de cartridge games (no loading alle animaties) met de geniale cd soundtrack kan combineren...........maar via emulatie is het laden ook minimaal dus dat is dat voor nu maar de noodoplossing.......hoewel je nog steeds animaties kan missen en naarmate de games complexer mooier worden zal ook mij dat sneller opvallen!)
:strip_exif()/f/image/ZLB3c2mr5Bbi24fF6oInvSPv.jpg?f=fotoalbum_large)
Ja, de Snes versie is beter. Heeft een meer vechters en loopt iets soepeler Voor beide geldt het is een hele matige fighter. Zou de MD krap 6je geven, en de Snes 6,5 leuk voor af en toe een rondje, maar meer ook niet.
VF4 nog niet echt gespeeld, wel in de kast staan voor de compleetheid van de serie.
Ik was nog enkele aanwinsten vergeten in mijn vorige foto. Deze zijn er ook:
:strip_exif()/f/image/thmBZHUhHTnmhHF49XF8ENd9.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu heb ik twee van de drie Snes Star Wars games boxed. Mis enkel nog “Return of the Jedi”…
De MSX game was vooral uit nieuwsgierigheid, ik was als kind hevige fan van de MASK franchise
Sonic Drift Racing kende ik tot voor kort niet, dus ook deze eigenlijk aangeschaft uit nieuwsgierigheid. Is naar het schijnt geen al te goede game (lees: géén Mario Kart) maar wou het toch zelf eens ervaren.
Intussen de Game Gear adapter voor de Mega Sg getest… dat ziet er écht niet uit… (maar kan natuurlijk ook aan Sonic Drift liggen). Ik hoopte meer op een “Super Game Boy” ervaring maar het enige wat er volgens mij gebeurt is dat het beeld wordt opgeblazen naar de grootte van je TV. Over pixels gesproken…
:strip_exif()/f/image/thmBZHUhHTnmhHF49XF8ENd9.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu heb ik twee van de drie Snes Star Wars games boxed. Mis enkel nog “Return of the Jedi”…
De MSX game was vooral uit nieuwsgierigheid, ik was als kind hevige fan van de MASK franchise
Sonic Drift Racing kende ik tot voor kort niet, dus ook deze eigenlijk aangeschaft uit nieuwsgierigheid. Is naar het schijnt geen al te goede game (lees: géén Mario Kart) maar wou het toch zelf eens ervaren.
Intussen de Game Gear adapter voor de Mega Sg getest… dat ziet er écht niet uit… (maar kan natuurlijk ook aan Sonic Drift liggen). Ik hoopte meer op een “Super Game Boy” ervaring maar het enige wat er volgens mij gebeurt is dat het beeld wordt opgeblazen naar de grootte van je TV. Over pixels gesproken…
Verwijderd
Komt omdat die verkopers populaire woorden in de omschrijving zetten. Wanneer je dan op dat woord zoekt krijg je dan ook al die advertenties te zien. Heel irritant!cold_as_ijs schreef op donderdag 9 september 2021 @ 16:37:
[...]
Dat zou een fijne feature zijn. Als ik op mega drive games zoek en meestal sorteer ik op afstand krijg ik ook een gast/handelaar die een paar honderd DVDs en Blu-rays verkoopt.
Daarnaast krijg je nog een paar handelaren.
Op de master system best wel common.Sagat schreef op donderdag 9 september 2021 @ 10:49:
[...]
Op de megadrive niet bepaald zeldzaam maar het aanbod is erg matig. ook jaren terug altijd wel een duurdere titel hierdoor.
Sonic of altered beast zijn games die je als common kan zien waardoor de prijzen ook altijd echt laag bleven ondanks dat zeker bij sonic het spel erg goed is.
[ Voor 26% gewijzigd door gast7 op 09-09-2021 20:05 ]
Verwijderd
Op de master system was het trouwens een port van de megadrive. Net zoals dat ze sonic hadden geport van de megadrive naar de master system.gast7 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 18:58:
[...]
Op de masters system best wel common.
Op de megadrive niet bepaald zeldzaam maar het aanbod is erg matig. ook jaren terug altijd wel een duurdere titel hierdoor.
Sonic of altered beast zijn games die je als common kan zien waardoor de prijzen ook altijd echt laag bleven ondanks dat zeker bij sonic het spel erg goed is.
klopt maar de resultaten liegen er echter niet om. de master system versie zie je best vaak en de megadrive versie zie je toch een heel stuk minder ook jaren terug.Verwijderd schreef op donderdag 9 september 2021 @ 19:07:
[...]
Op de master system was het trouwens een port van de megadrive. Net zoals dat ze sonic hadden geport van de megadrive naar de master system.
En daar mag je ook in mee nemen dat de master system als console met games en al, over het algemeen wat minder common is dan de megadrive.
[ Voor 13% gewijzigd door gast7 op 09-09-2021 20:05 ]
Verwijderd
Nee, niet helemaal. De SMS en GG versies hebben hele ander levels. Mechanisme zijn ook anders, de nadruk ligt ook meer op platform, minder op snelheid.Verwijderd schreef op donderdag 9 september 2021 @ 19:07:
[...]
Op de master system was het trouwens een port van de megadrive. Net zoals dat ze sonic hadden geport van de megadrive naar de master system.
Hij staan ook op de Sonic Mega collectie + samen met de Sonic Gems Collection (waar dan ook GG Drift op staat) is dit veel Sonic voor de liefhebbers.
Screen cropping is wel een nadeel met de game gear sonic games,Verwijderd schreef op donderdag 9 september 2021 @ 20:12:
[...]
Nee, niet helemaal. De SMS en GG versies hebben hele ander levels. Mechanisme zijn ook anders, de nadruk ligt ook meer op platform, minder op snelheid.
Hij staan ook op de Sonic Mega collectie + samen met de Sonic Gems Collection (waar dan ook GG Drift op staat) is dit veel Sonic voor de liefhebbers.
[ Voor 23% gewijzigd door gast7 op 09-09-2021 21:16 ]
- Sagat
Is pappa x2!
- Nintendo Wii
- Sony PlayStation 3
- Nintendo DS
- RetroTINK
- Nintendo Game & Watch
- MegaDrive
- Nintendo GameBoy
- SNES
- Sony PlayStation Vita
- Sony PlayStation TV
- Nintendo 3DS
- Nintendo 2DS
- RetroTINK 5X-Pro
- Nintendo DS
- 16 bit
- Game boy advance
- Game boy advance sp
- Nintendo 64
- Dreamcast
- Saturn
- Consoles
- Commodore
- Zx spectrum
- Amiga
- Virtual boy
- Nintendo Wii
- Nintendo 3DS
- Sony PlayStation
- Atari
- Retro
- Sega
- Sony
Goed om te weten, was ook beetje (lees volkomen) een aanname maar ging er vanuit dat het een van de eerdere games was, en in die tijd was Michael nog behoorlijk populair, dus op basis daarvan ging ik er dus vanuit dat het spel veel verkocht zou zijn.gast7 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 18:58:
[...]
Op de master system best wel common.
Het was voor mij als kamp nintendo iig een van de games die ik reuze interessant vond, helaas toen ik het zelf kon spelen vond ik de gameplay wat minder. Mogelijk ook een geval waar je even moet wennen aan de initiele difficulty en dat het daarna beter word?
Ik zie dat de game ook retro achievements heeft, nou beloof niets maar game staat ook weer op 'de lijst'.
Rock n roll racing
Niet om de nintendo fanboy uit te hangen, maar imho (en volgens mij ook gestaafd door andere users en ook reviewers), was de snes versie van deze game op vrijwel alle vlakken de betere. Kan zijn de je de 'rauwe' muziek van de megadrive versie nog steeds de voorkeur geeft natuurlijk maar.....
https://www.romhacking.net/hacks/1730/
Deze patch schijnt alles flink te verbeteren, gfx, meer tracks, 6 auto on screen ipv 4. En met msu (achtige?) manier ook support voor 'de tracks' vanaf cd.
Ben zelf geen grote fan van deze game (controls zijn niet mijn ding en ik vond de difficulty altijd was mjah ongebalanceerd) maar moet toegeven, vind dit interessant. Deze gaat ook op 'de lijst'. Ha als ik dan toch ga prutsen met hack en msu spul misschien moonwalker dan ook onder handen nemen, alleen weet niet of mijn achievements dan nog werken
Bruiser schreef op donderdag 9 september 2021 @ 17:25:
Ik was nog enkele aanwinsten vergeten in mijn vorige foto. Deze zijn er ook:
[Afbeelding]
offtopic:
Haha mag ik aanemen dat je dan ook een mede 40-ert bent?
zelf ook wel fan, meer van transformers, maar zeker ook wel wat van de toys gehad, en was maar wat jaloers of mijn achterneefjes die de vrachtwagen en die zwarte pick up hadden!
Haha mag ik aanemen dat je dan ook een mede 40-ert bent?
Ben zeker ook benieuwd naar die game! Heb nog msx aangesloten staan dan? En die star wars games zijn ook vet, toevallig laatst nog deze df retro erover gekeken, maar man man man wat waren/zijn die games pittig!
Haha wat is wel mariokart? Je hebt de snes versie, heel misschien de gba versie en daarna word het een stuk minderSonic Drift Racing kende ik tot voor kort niet, dus ook deze eigenlijk aangeschaft uit nieuwsgierigheid. Is naar het schijnt geen al te goede game (lees: géén Mario Kart) maar wou het toch zelf eens ervaren.
De sonic race games nooit echt goede kans gegeven ik heb er een, all star racing transformed collection...? Voor de pc, leuk maar meh niet spannend/leuk genoeg om mee verder te gaan zal wel aan mij liggen, genoeg games die ik wel leuk vind na first impression maar ik niet of nauwelijks aanraak
Denk dat het op een 55" of meer idd zeer vervelend word, ik heb wel gg aleste 1 en 2 wat gespeeld op mister, volgens mij was dat ook zo goed als full screen maar dan is het maar een 19" crtje, heb die games ook op ps4 en daar wel op de 65" gespeeld. Daar vond ik het wel te doen, maar misschien hebben ze daar wat truckjes toegepast........Intussen de Game Gear adapter voor de Mega Sg getest… dat ziet er écht niet uit… (maar kan natuurlijk ook aan Sonic Drift liggen). Ik hoopte meer op een “Super Game Boy” ervaring maar het enige wat er volgens mij gebeurt is dat het beeld wordt opgeblazen naar de grootte van je TV. Over pixels gesproken…
[ Voor 41% gewijzigd door Sagat op 10-09-2021 08:25 ]
10 second ninja DONE
Rock 'n' Roll Racing is zo een game die me altijd heeft aangetrokken, maar ik heb het niet zo met racegames met bovenaanzicht. Misschien dat ik hem ooit wel eens probeer...Sagat schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 08:08:
Rock n roll racing
Niet om de nintendo fanboy uit te hangen, maar imho (en volgens mij ook gestaafd door andere users en ook reviewers), was de snes versie van deze game op vrijwel alle vlakken de betere. Kan zijn de je de 'rauwe' muziek van de megadrive versie nog steeds de voorkeur geeft natuurlijk maar.....
https://www.romhacking.net/hacks/1730/
Deze patch schijnt alles flink te verbeteren, gfx, meer tracks, 6 auto on screen ipv 4. En met msu (achtige?) manier ook support voor 'de tracks' vanaf cd.
Ben zelf geen grote fan van deze game (controls zijn niet mijn ding en ik vond de difficulty altijd was mjah ongebalanceerd) maar moet toegeven, vind dit interessant. Deze gaat ook op 'de lijst'. Ha als ik dan toch ga prutsen met hack en msu spul misschien moonwalker dan ook onder handen nemen, alleen weet niet of mijn achievements dan nog werken
offtopic:
Haha mag ik aanemen dat je dan ook een mede 40-ert bent?zelf ook wel fan, meer van transformers, maar zeker ook wel wat van de toys gehad, en was maar wat jaloers of mijn achterneefjes die de vrachtwagen en die zwarte pick up hadden!
offtopic:
Ja, vooraan in de 40 inderdaad
Ik had toen een uitgebreide set, o.a. de zwarte vrachtwagen en zelfs Boulder Dash
Ja, vooraan in de 40 inderdaad
Ik had toen een uitgebreide set, o.a. de zwarte vrachtwagen en zelfs Boulder Dash
Aangesloten is hij niet meer (plaatsgebrek), maar wel nog steeds in mijn bezit (mijn ouders mochten deze nooit wegdoen van mij en voor één keer hebben ze eens geluisterdBen zeker ook benieuwd naar die game! Heb nog msx aangesloten staan dan? En die star wars games zijn ook vet, toevallig laatst nog deze df retro erover gekeken, maar man man man wat waren/zijn die games pittig!
Die Star Wars games vind ik prachtig! De N64 en Gamecube games ervan staan ook nog op het verlanglijstje, als ik ze eens voor een leuke prijs tegenkom
Ik blijf ze amusant vinden! Ik heb ze allemaal en muv de N64 en Gamecube versie ook allemaal volledig uitgespeeld.Haha wat is wel mariokart? Je hebt de snes versie, heel misschien de gba versie en daarna word het een stuk minderde n64 versie goed die valt binnen mijn ZEER vaak vertelde n64 ervaring, de cube versie vond ik nog wel leuk maar ook die was voor mij minder dan de snes, daarna de games nog maar zeer sporadisch gespeeld ,heb ze wel zo goed als allemaal.
offtopic:
(rond die leeftijd had ik "andere" interesses
)
(rond die leeftijd had ik "andere" interesses
Ik heb nog nooit een Sonic racegame gespeeld, alhoewel ik er wel enkele in de collectie heb zitten. Komt er ooit wel eens vanDe sonic race games nooit echt goede kans gegeven ik heb er een, all star racing transformed collection...? Voor de pc, leuk maar meh niet spannend/leuk genoeg om mee verder te gaan zal wel aan mij liggen, genoeg games die ik wel leuk vind na first impression maar ik niet of nauwelijks aanraak
Geen idee hoe groot het scherm is waarop ik het geprobeerd heb... ik gok inderdaad een 55"Denk dat het op een 55" of meer idd zeer vervelend word, ik heb wel gg aleste 1 en 2 wat gespeeld op mister, volgens mij was dat ook zo goed als full screen maar dan is het maar een 19" crtje, heb die games ook op ps4 en daar wel op de 65" gespeeld. Daar vond ik het wel te doen, maar misschien hebben ze daar wat truckjes toegepast........
Echt niet om aan te zien / onspeelbaar zelfs. Eén van de dagen eens proberen met de Super Nt in combinatie met een Super Game Boy op hetzelfde scherm. Een Gamecube met Game Boy Player erop is in ieder wel doenbaar.
Mijn bitfunx 2x inmiddels geleverd gekregen.
Heb hem even vluchtig getest door tijdgebrek, dus hij heeft denk ik nog niet de nieuwste firmware. Had voor nu even de gamecube gepakt(die was binnen handbereik), maar het idee was voornamelijk om ipv composite signaal, s-video uit de n64 te krijgen. Voor nu de gamecube dus.
De kabel heeft 4 standen:
Groen svideo smoothing on
Red svideo smoothing off
Blue compostite smoothing on
Yellow composite smoothing off
Groen en rood gaven geen signaal aan mn qled, ik denk omdat de gamecube geen svideo uitzend(?) Of mijn tv kan geen svideo signaal hendelen.
Blue en yellow wel even getest
Yellow geeft iets meer horizontale ruis als in flikkeringen in die richting, echter heb ik niet het idee dat het van een afstand echt een probleem is.
Bij geel had ik meteen het gevoel van oke het is nog steeds lelijk maar ik kan gelijk aan de slag en bij blauw was het lichtelijk smoother, maar toch hadk zon dof gevoel in mn ogen alsof er iets niet klopte. Wellicht een kwestie van wennen. (De fotos ingame zijn genomen in de verschillende standen maar nauwelijks zichtbaar op camera..)
Verder zie ik bij beide varianten schommelingen in de boven en onderste horizontale lijn. Waar dat bij de blauwe gevoelsmatig iets minder heftig aanwezig is. Alsof de lijn een soort elastiekje is die continu heen en weer wobbelt. Wellicht ook weer te wijden aan de oldschool games.
Verder is de audio perfect, geen rare clippings of white noise, zeer helder geluid.
Zodra de gamecube uit is en daarna weer aan gaat is het weer een kwestie van het juiste kanaal selecteren vanaf groen, dus in mijn geval 2-3x klikken naar blauw of geel.
Voor nu kan ik hiermee aan de gang, ik ga als ik meer tijd heb mijn N64 uit de kast halen en daarmee spelen hoe die het beste werkt.
Als jullie nog vragen hebben of toevoegingen willen van mijn kant let me know! Mijn eerste "review" hier dus elk commentaar is welkom.
P.s de kat is ook blij met de doos.
:strip_exif()/f/image/SEjgx2a1UY6ISE4ELa0f4SIQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fLrOa2rEZ3Ml0SZckWfG2qTK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/J50ZY3wGsPnN3M3lgtNqd4Lr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JCEYj64KvEC0kUIuo7PIc6IK.jpg?f=fotoalbum_large)
Heb hem even vluchtig getest door tijdgebrek, dus hij heeft denk ik nog niet de nieuwste firmware. Had voor nu even de gamecube gepakt(die was binnen handbereik), maar het idee was voornamelijk om ipv composite signaal, s-video uit de n64 te krijgen. Voor nu de gamecube dus.
De kabel heeft 4 standen:
Groen svideo smoothing on
Red svideo smoothing off
Blue compostite smoothing on
Yellow composite smoothing off
Groen en rood gaven geen signaal aan mn qled, ik denk omdat de gamecube geen svideo uitzend(?) Of mijn tv kan geen svideo signaal hendelen.
Blue en yellow wel even getest
Yellow geeft iets meer horizontale ruis als in flikkeringen in die richting, echter heb ik niet het idee dat het van een afstand echt een probleem is.
Bij geel had ik meteen het gevoel van oke het is nog steeds lelijk maar ik kan gelijk aan de slag en bij blauw was het lichtelijk smoother, maar toch hadk zon dof gevoel in mn ogen alsof er iets niet klopte. Wellicht een kwestie van wennen. (De fotos ingame zijn genomen in de verschillende standen maar nauwelijks zichtbaar op camera..)
Verder zie ik bij beide varianten schommelingen in de boven en onderste horizontale lijn. Waar dat bij de blauwe gevoelsmatig iets minder heftig aanwezig is. Alsof de lijn een soort elastiekje is die continu heen en weer wobbelt. Wellicht ook weer te wijden aan de oldschool games.
Verder is de audio perfect, geen rare clippings of white noise, zeer helder geluid.
Zodra de gamecube uit is en daarna weer aan gaat is het weer een kwestie van het juiste kanaal selecteren vanaf groen, dus in mijn geval 2-3x klikken naar blauw of geel.
Voor nu kan ik hiermee aan de gang, ik ga als ik meer tijd heb mijn N64 uit de kast halen en daarmee spelen hoe die het beste werkt.
Als jullie nog vragen hebben of toevoegingen willen van mijn kant let me know! Mijn eerste "review" hier dus elk commentaar is welkom.
P.s de kat is ook blij met de doos.
:strip_exif()/f/image/SEjgx2a1UY6ISE4ELa0f4SIQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fLrOa2rEZ3Ml0SZckWfG2qTK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/J50ZY3wGsPnN3M3lgtNqd4Lr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JCEYj64KvEC0kUIuo7PIc6IK.jpg?f=fotoalbum_large)
Top dat je nog hierop bent terug gekomen.
Ben nog wel benieuwd naar jou N64 ervaring, hopelijk kan je die ook nog posten voor de volledigheid en of je daar problemen ervaart. Ik heb mijn N64 modded + OSSC + CSYNC kabel, en dat ziet er echt toppie top uit, maar helaas ook duur.
Ik denk voor de beste ervaring dat men helaas toch moet investeren in de mods en dure upscalers...
Ben nog wel benieuwd naar jou N64 ervaring, hopelijk kan je die ook nog posten voor de volledigheid en of je daar problemen ervaart. Ik heb mijn N64 modded + OSSC + CSYNC kabel, en dat ziet er echt toppie top uit, maar helaas ook duur.
Ik denk voor de beste ervaring dat men helaas toch moet investeren in de mods en dure upscalers...
Europese (PAL) gamecubes ondersteunen/sturen geen s-video signaal ja. Ook met de officiele s-video kabels van Nintendo heb ik dat gemerkt, dus helaas blijft het voor onze speelblokjes dus op Composite, RGB Scart of Component.mxmemx schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:13:
Verder mooi om te zien! Handige (soort van) plug en play optie voor een console
Verwijderd
Gelukkig ondersteunt je PAL Cube RGB Scart, verreweg de mooiste oplossing.Eymas schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 21:42:
[...]
Europese (PAL) gamecubes ondersteunen/sturen geen s-video signaal ja. Ook met de officiele s-video kabels van Nintendo heb ik dat gemerkt, dus helaas blijft het voor onze speelblokjes dus op Composite, RGB Scart of Component.
Verder mooi om te zien! Handige (soort van) plug en play optie voor een console
De kleuren verzadiging die je bij composite ziet heb je dan niet.
@laugh jaa ik ben zeer benieuwd ook naar de n64 kwaliteit. Het werkt in ieder geval zonder moeite en plug and play inderdaad. Is de rgb scart beter voor de gamecube dan de digital poort?
Verwijderd
Over het algemeen is RGB scart de manier voor het oude spul.mxmemx schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 10:39:
@laugh jaa ik ben zeer benieuwd ook naar de n64 kwaliteit. Het werkt in ieder geval zonder moeite en plug and play inderdaad. Is de rgb scart beter voor de gamecube dan de digital poort?
RF > Composiet > S-video > Component > RGB Scart is de volgorde.
Het RGB deel is belangrijk, Over je scart connector kan ook een composiet, en s-video gestuurd worden.
De gescheiden kleuren input, synchronisatie en meerdere vereffeningen punten voor de afscherming per aderpaar, zijn allemaal dingen die de overige aansluitingen niet kunnen.
RetroRGB is een aardige informatie bron, en dit is wel een aardig bron met uitleg over scart.
- Exorcist
- Niet online
Uitdrijvûrrrr!
- Commodore
- Zx spectrum
- Amiga
- Virtual boy
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 3
- SNES
- Sony PlayStation Vita
- Nintendo DS
- Nintendo GameBoy
- Nintendo Wii
- MegaDrive
- RetroTINK
- Nintendo Game & Watch
- Nintendo DS
- Nintendo 3DS
- Nintendo 2DS
- Sony PlayStation TV
- RetroTINK 5X-Pro
- Dreamcast
- 16 bit
- Game boy advance
- Game boy advance sp
- Nintendo 64
- Saturn
- Retro
- Atari
- Sega
- Nintendo 3DS
- Consoles
@mxmemx Ernstig offtopic, maar wat een mooie kat zeg!
Zijn er hier mensen die de RGB/Stereo mod hebben uitgevoerd op een sega megadrive?
Zat op retrorgb te kijken. De verbetering lijkt vooral in de details te zitten en vraag me af wat stereo werkelijk toevoegt aan de ervaring. Maar lijkt me ook wel een leuk projectje, en de megadrive is nu ook weer niet zo duur. Dus als het misgaat kost het 2 tientjes ofzo voor een nieuwe.
Zat op retrorgb te kijken. De verbetering lijkt vooral in de details te zitten en vraag me af wat stereo werkelijk toevoegt aan de ervaring. Maar lijkt me ook wel een leuk projectje, en de megadrive is nu ook weer niet zo duur. Dus als het misgaat kost het 2 tientjes ofzo voor een nieuwe.
Verwijderd
De MegaDrive heeft al stereo. Bij model 1 gaat het via de stereojacket aan de voorzijde, en bij model 2 via de av plug aan de achterkant. broncold_as_ijs schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 20:40:
Zijn er hier mensen die de RGB/Stereo mod hebben uitgevoerd op een sega megadrive?
Voor wat meer informatie over de werking van je megadrive, daar geeft deze site een aardig uitleg over.
De zomer gaat weer op zijn retour, althans het wordt weer wat eerder donker. Binnenkort maar weer eens mijn oude NES uit de kast halen en op kleur brengen met peroxide gel. Ook even kijken of ik die tweede NES aan de praat kan krijgen.
Dan nog iemand nog tips voor het kopen van een goede GBA mod? Er zijn meerdere aanbieders maar ik zoek naar ervaringen. Waar moet ik op letten, ik zie dat er al weer nieuwe schermpjes voor zijn. Ik ga zelf niet meer klooien, ik krijg die schouder buttons nooit meer lekker werkend.
Dan nog iemand nog tips voor het kopen van een goede GBA mod? Er zijn meerdere aanbieders maar ik zoek naar ervaringen. Waar moet ik op letten, ik zie dat er al weer nieuwe schermpjes voor zijn. Ik ga zelf niet meer klooien, ik krijg die schouder buttons nooit meer lekker werkend.
[ Voor 7% gewijzigd door Cobb op 12-09-2021 08:46 ]
U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.
@Verwijderd je hebt gelijk, had moeten spreken over de triple bypass mod. Dus installeren van andere video en audio amp.
Voor de model 2 schijnt dit echt nodig te zijn als ik hoor hoe belabberd daar de audio kan zijn.
Kan natuurlijk stereo uit de koptelefoon poort halen, maar de kabel kost ongeveer net zoveel als de mod. Vandaar dat ik even zoek wat de ervaringen ermee zijn. Is het redelijk te doen? Is het de moeite waard etc…
Voor de model 2 schijnt dit echt nodig te zijn als ik hoor hoe belabberd daar de audio kan zijn.
Kan natuurlijk stereo uit de koptelefoon poort halen, maar de kabel kost ongeveer net zoveel als de mod. Vandaar dat ik even zoek wat de ervaringen ermee zijn. Is het redelijk te doen? Is het de moeite waard etc…
Ik had gelezen dat je het beste beeld haalt uit de eerste revisie van de MD1 (te herkennen aan de tekst bovenaan op de console en een soort van (?) seriele poort aan de achterzijde).
Weet de bron niet direct meer, maar ik dacht dat het RetroRGB was.
Verwijderd
Dat heeft deels te maken met de video encoder. Ze gebruikte met revisies ook steeds andere chip, die andere resultaten als uitkomst. Ze hebben net als de SNES zelfs een soort van one chip, een model 2 de VA04.Bruiser schreef op zondag 12 september 2021 @ 10:25:
Ik had gelezen dat je het beste beeld haalt uit de eerste revisie van de MD1 (te herkennen aan de tekst bovenaan op de console en een soort van (?) seriele poort aan de achterzijde).
Bijna elke console maker heeft dit gedaan. Kleine tot steeds grotere revisie om de kosten te drukken.
KloptVerwijderd schreef op zondag 12 september 2021 @ 11:00:
[...]
Dat heeft deels te maken met de video encoder. Ze gebruikte met revisies ook steeds andere chip, die andere resultaten als uitkomst. Ze hebben net als de SNES zelfs een soort van one chip, een model 2 de VA04.
Bijna elke console maker heeft dit gedaan. Kleine tot steeds grotere revisie om de kosten te drukken.
Maar in tegenstelling tot de Snes, waar het beste beeld wordt verkregen door de latere 1-chip revisie is het bij de MD net omgekeerd en is het daar de eerste revisie die het beste beeld geeft. Toch wel opvallend.
Maw, Nintendo deed inderdaad ook aan kostenbesparing, maar dan niet ten koste van de kwaliteit, in tegendeel zelfs…
Het zijn wel de fijnere details aan het einde van de dagBruiser schreef op zondag 12 september 2021 @ 11:30:
[...]
Klopt
Maar in tegenstelling tot de Snes, waar het beste beeld wordt verkregen door de latere 1-chip revisie is het bij de MD net omgekeerd en is het daar de eerste revisie die het beste beeld geeft. Toch wel opvallend.
Maw, Nintendo deed inderdaad ook aan kostenbesparing, maar dan niet ten koste van de kwaliteit, in tegendeel zelfs…
De gemiddelde gebruiker zal er niet naar kraaien.
Wii naar wii mini is denk ik wel de grootste downgrade qua consoles. Kosten besparing at it's finest.
schijnt trouwens dat de non launch ps5 modellen een veel kleinere koeler hebben. Kostenbsparing om meer consoles aan de man te brengen?
[ Voor 17% gewijzigd door gast7 op 12-09-2021 12:08 ]
Verwijderd
Wacht dacht je van de Mastersystem 2.gast7 schreef op zondag 12 september 2021 @ 12:04:
[...]
Het zijn wel de fijnere details aan het einde van de dag
De gemiddelde gebruiker zal er niet naar kraaien.
Wii naar wii mini is denk ik wel de grootste downgrade qua consoles. Kosten besparing at it's finest.
schijnt trouwens dat de non launch ps5 modellen een veel kleinere koeler hebben. Kostenbsparing om meer consoles aan de man te brengen?
Alleen RF uitgang en lelijk. (oké dat laatste is persoonlijk)
antenne is inderdaad wel minder daar geef ik je gelijk in, Kan ook geen cards meer afspelen. master system model II is wellicht de grootste downgradeVerwijderd schreef op zondag 12 september 2021 @ 12:42:
[...]
Wacht dacht je van de Mastersystem 2.
Alleen RF uitgang en lelijk. (oké dat laatste is persoonlijk)
[ Voor 49% gewijzigd door gast7 op 12-09-2021 13:28 ]
Verwijderd
We hebben al het nodige op mp/v&a staan. En ja, daar zitten ook wat controllers tussen. Ligt nog genoeg wat er ook nog op gaat, maar dit is weer netjes opgeborgen.laugh schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:20:
Dit nog in plastic zakjes en een prijs kaartje erbij, en dan is dit een retro shop
N64 Digital is momenteel te koop. Hier een kosten plaatje schatting voor de mensen in Nederland.
:strip_exif()/f/image/kHt2VlIQ1PZet0hPIj5vK1pX.jpg?f=fotoalbum_large)
(En ja dit is een willekeurige postcode...)
$246 is ongeveer 209 euro, met BTW kom je op 253 euro. Afhandelings kosten van UPS is vanaf 10,50 zover ik heb begrepen, dus dan zit je op 263,50 euro. En dan moet je nog iemand vinden als je niet in staat bent om het zelf te installeren. Daar kan je gerust 50 euro optellen voor de installatie en dat nog exclusief verzendkosten. Dan zit je op een bedrag van minstens 313,50. Niet allemaal tegelijk
En ik merk al dat ik invoerrechten ook nog ben vergeten. Aangezien het bedrag boven 150 ligt... Die zal waarschijnlijk tussen 0 en 4% liggen. Dus dat zal niet heel veel schelen van de opgenoemde bedragen.
State/province maakt niet uit wat je invult. Is eigenlijk bedoeld voor de mensen binnen US bijvoorbeeld.
:strip_exif()/f/image/kHt2VlIQ1PZet0hPIj5vK1pX.jpg?f=fotoalbum_large)
$246 is ongeveer 209 euro, met BTW kom je op 253 euro. Afhandelings kosten van UPS is vanaf 10,50 zover ik heb begrepen, dus dan zit je op 263,50 euro. En dan moet je nog iemand vinden als je niet in staat bent om het zelf te installeren. Daar kan je gerust 50 euro optellen voor de installatie en dat nog exclusief verzendkosten. Dan zit je op een bedrag van minstens 313,50. Niet allemaal tegelijk
En ik merk al dat ik invoerrechten ook nog ben vergeten. Aangezien het bedrag boven 150 ligt... Die zal waarschijnlijk tussen 0 en 4% liggen. Dus dat zal niet heel veel schelen van de opgenoemde bedragen.
State/province maakt niet uit wat je invult. Is eigenlijk bedoeld voor de mensen binnen US bijvoorbeeld.
[ Voor 13% gewijzigd door laugh op 12-09-2021 19:59 ]
Damn!laugh schreef op zondag 12 september 2021 @ 19:45:
N64 Digital is momenteel te koop. Hier een kosten plaatje schatting voor de mensen in Nederland.
[Afbeelding]
Een N64 FRA met RGB mod zal wel volstaan voor mij
laugh schreef op zondag 12 september 2021 @ 19:45:
[Afbeelding]
Verwijderd
Wat een bedraglaugh schreef op zondag 12 september 2021 @ 19:45:
[Afbeelding]
Waarschijnlijk zo hoog om de ontwikkeltijd/kosten er uit te hebben. De markt zal ook niet zo enorm groot zijn. De diehard fans zullen wel op een CRT tv blijven gamen, de verzamelaars vinden een scart>HDMI converter meer dan voldoende. Dan houd je nog een relatief kleine groep over.
Ik ben benieuwd naar de Youtube reviews.
Ding is al tijden te koop, staan heel wat reviews online. In het kort is het gewoon een UltraHDMI met betere development support waardoor er een paar extra features bij zitten.Verwijderd schreef op zondag 12 september 2021 @ 22:35:
[...]
Ik ben benieuwd naar de Youtube reviews.
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Bedankt, ik blij, zij blij hahaExorcist schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 11:23:
@mxmemx Ernstig offtopic, maar wat een mooie kat zeg!
Ik ben al een tijdje op zoek naar hdmi mods.
Heb een hele resem consoles die ik graag wil zo goed mogelijk via hdmi aansturen.
Ik ben in onderhandeling voor een CRT TV in redelijke nieuwstaat te krijgen maar liefst zou ik toch gewoon proberen om dit op een C1 of G1 te spelen van LG en zoveel mogelijk consoles tegelijk te wiren met bv een hdmi hub.
:strip_exif()/f/image/52MofQOhHD6vRbMp2EDQKBpa.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/w2WItygv07byEzLhUlZsxZLG.jpg?f=fotoalbum_large)
Ondertussen ook een GBA toegevoegd en de mods met IPS scherm ed zouden volgende week geleverd worden.
Snes en N64 zijn de eerste die ik deftig op hdmi wil krijgen.
Als iemand weet waar ik een N64Digital vast kan krijgen, I would be very happy
Komen er nog aan:
Master System
Saturn
Dreamcast
Xbox original
PS1
PS2
Heb een hele resem consoles die ik graag wil zo goed mogelijk via hdmi aansturen.
Ik ben in onderhandeling voor een CRT TV in redelijke nieuwstaat te krijgen maar liefst zou ik toch gewoon proberen om dit op een C1 of G1 te spelen van LG en zoveel mogelijk consoles tegelijk te wiren met bv een hdmi hub.
:strip_exif()/f/image/52MofQOhHD6vRbMp2EDQKBpa.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/w2WItygv07byEzLhUlZsxZLG.jpg?f=fotoalbum_large)
Ondertussen ook een GBA toegevoegd en de mods met IPS scherm ed zouden volgende week geleverd worden.
Komen er nog aan:
Master System
Saturn
Dreamcast
Xbox original
PS1
PS2
[ Voor 5% gewijzigd door JacobsT op 13-09-2021 13:18 ]
Internet Entrepreneur / Petrolhead / Vaper / Poker Player / Nontheist
Je hebt de sale van de N64Digital echt net gemist. Uurtje geleden waren ze nog op voorraad maar nu zijn ze weer uitverkocht.JacobsT schreef op maandag 13 september 2021 @ 13:05:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Komen er nog aan:
Master System
Saturn
Dreamcast
Xbox original
PS1
PS2
I know. Echt zondeSeroczynski schreef op maandag 13 september 2021 @ 13:21:
[...]
Je hebt de sale van de N64Digital echt net gemist. Uurtje geleden waren ze nog op voorraad maar nu zijn ze weer uitverkocht.
Wat zijn trouwens de ervaring met hdmi hubs hier? Ik denk dan aan de meer moderne consoles zoals PS5? Zijn er hubs die zero lag en 4k@120fps kunnen ondersteunen met meer dan 4 poorten? Of hang ik PS5 rechtstreeks en dan retro consoles via hubs? Heb ook maar beperkt aantal hdmi poorten op de tv beschikbaar natuurlijk.
Voor zover ik weet zijn er nog geen HDMI 2.1 switches op de markt, dus 4k@120 gaat hem nog niet worden. Die consoles dien je direct op je TV aan te sluiten. Je zou oudere consoles gewoon via een oudere HDMI switch kunnen aansluiten.JacobsT schreef op maandag 13 september 2021 @ 13:35:
[...]
I know. Echt zonde![]()
Wat zijn trouwens de ervaring met hdmi hubs hier? Ik denk dan aan de meer moderne consoles zoals PS5? Zijn er hubs die zero lag en 4k@120fps kunnen ondersteunen met meer dan 4 poorten? Of hang ik PS5 rechtstreeks en dan retro consoles via hubs? Heb ook maar beperkt aantal hdmi poorten op de tv beschikbaar natuurlijk.
Zorgt dat voor enigszins problemen in beeldkwaliteit of inputlag? Veronderstel dat ik er echt mag van uitgaan dat dit een switch is en gewoon 1op1 signaal doorstuurt zonder vertraging?Seroczynski schreef op maandag 13 september 2021 @ 14:06:
[...]
Voor zover ik weet zijn er nog geen HDMI 2.1 switches op de markt, dus 4k@120 gaat hem nog niet worden. Die consoles dien je direct op je TV aan te sluiten. Je zou oudere consoles gewoon via een oudere HDMI switch kunnen aansluiten.
En deze site dan?Seroczynski schreef op maandag 13 september 2021 @ 13:21:
[...]
Je hebt de sale van de N64Digital echt net gemist. Uurtje geleden waren ze nog op voorraad maar nu zijn ze weer uitverkocht.
https://www.pixelfx.co/#
Of lijkt het net of er nog voorraad is.
Er is plots wel nog wat over. Dus als @JacobsT snel is, dan kan ie het bestellen3style schreef op maandag 13 september 2021 @ 14:19:
[...]
En deze site dan?
https://www.pixelfx.co/#
Of lijkt het net of er nog voorraad is.
Ik heb hier gekeken (via Twitter) en deze zijn wel op: https://8bitmods.com/n64digital-hdmi-kit-for-nintendo64/laugh schreef op maandag 13 september 2021 @ 14:23:
[...]
Er is plots wel nog wat over. Dus als @JacobsT snel is, dan kan ie het bestellen
Maar er zijn dus meer verkooppunten, dat wist ik niet.
Klopt, 8bitsmods is de UK reseller geloof ik. PixelFX is de officiële.Seroczynski schreef op maandag 13 september 2021 @ 14:25:
[...]
Ik heb hier gekeken (via Twitter) en deze zijn wel op: https://8bitmods.com/n64digital-hdmi-kit-for-nintendo64/
Maar er zijn dus meer verkooppunten, dat wist ik niet.
Verwijderd
Zou wel adviseren om de radiator dan maar uit te draaien. Apparaten zo dichtbij een warmte bron is vragen om problemen, en je radiator kan dan ook ze warmte niet lekker kwijt.JacobsT schreef op maandag 13 september 2021 @ 13:05:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Komen er nog aan:
Master System
Saturn
Dreamcast
Xbox original
PS1
PS2
Had ff oude schoenenrekjes uit ons vorig appartement gestolen voor ze daar ff te stallen. Komen op andere plaats in hun eigen meubelVerwijderd schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:53:
[...]
Zou wel adviseren om de radiator dan maar uit te draaien. Apparaten zo dichtbij een warmte bron is vragen om problemen, en je radiator kan dan ook ze warmte niet lekker kwijt.
Mijn vriendin kwam met deze link aanzetten. De bron bevat het hele artikel.
Ik snap waarom deze meneer dit doet, ook al zou ik het zelf niet kunnen
Bron: De StentorPeter haalt videogames die ongeopend samen miljoenen waard zijn uit verpakking: ‘Ze zijn bedoeld om te spelen’
Peter Riezebos, een excentrieke kunstenaar afkomstig uit Harderwijk, werkt aan een ‘megaheftig’ project. Hij haalt de komende maanden honderd originele, nog nooit geopende vintagevideogames uit de verpakking en speelt ze. De games zijn op veilingen samen miljoenen waard. „Maar zodra ik ze uitpak, dan is de waarde weg.”
[...]
Verwijderd
Ik had het ook gelezen. Maar ik geef deze man groot gelijk. Verzamelen kan zeker leuk zijn, maar ik vind het juist ook tof dat er mee gespeeld word.Seroczynski schreef op woensdag 15 september 2021 @ 16:16:
[...]
Bron: De Stentor
Je ziet het ook in de auto wereld. De meeste dure auto's worden gekocht en staan vervolgens jarenlang in een garage met nog geen 1000KM op de klok. Maar er zijn ook mensen die miljoenen uitgeven en er dagelijks mee rijden. Dat laatste kan ik meer waarderen, en dat geld ook voor games
Verwijderd
Tja je kan de game ook voor een half miljoen verkopen en dan een exemplaar kopen voor 100 euro die je kan spelen... Ben je wel een half miljoen rijker.Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2021 @ 17:04:
[...]
Ik had het ook gelezen. Maar ik geef deze man groot gelijk. Verzamelen kan zeker leuk zijn, maar ik vind het juist ook tof dat er mee gespeeld word.
Je ziet het ook in de auto wereld. De meeste dure auto's worden gekocht en staan vervolgens jarenlang in een garage met nog geen 1000KM op de klok. Maar er zijn ook mensen die miljoenen uitgeven en er dagelijks mee rijden. Dat laatste kan ik meer waarderen, en dat geld ook voor games.
Verwijderd
Klopt, maar daar ging het die man niet om in dat artikel.Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2021 @ 17:06:
[...]
Tja je kan de game ook voor een half miljoen verkopen en dan een exemplaar kopen voor 100 euro die je kan spelen... Ben je wel een half miljoen rijker.
Verwijderd
Snap ik. Ik vind het zelf kapitaal vernietiging. Waarom zou je dit doen? Je moet toch ook eten? Als je een half miljoen krijgt voor een game. Dan heb je daar voorlopig geen zorgen meer over...Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2021 @ 17:12:
[...]
Klopt, maar daar ging het die man niet om in dat artikel.
Verwijderd
Verbaast mij nog steeds dat er geen juridische stappen zijn gezet, maar het zou mij dan ook weer niet verbazen als er mensen in de politiek ook weer vinger in de pap hebben..Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2021 @ 17:16:
[...]
Jammer dat ze de recente WATA feiten niet meteen even beschrijven in het artikel. Dat Zelda spel van hem is van zijn lang zal zijn leven geen half miljoen.
Waarom zou je dat doen? koop een mint exemplaar of reseal een mooi exemplaar voor een vergelijkbare belevingSeroczynski schreef op woensdag 15 september 2021 @ 16:16:
[...]
Bron: De Stentor
wellicht geen miljoenen waard maar games van 100 euro zijn toch al gauw enkele duizend euro. mario all stars geopend 40 euro waard gesealed 1000den en dat was al zonder deze corona explosie en zonder een enkele grade
verschil is echter dat er honderduizenden als niet miljoenen gebruikte nette exemplaren zijn wat games betreftVerwijderd schreef op woensdag 15 september 2021 @ 17:04:
[...]
Ik had het ook gelezen. Maar ik geef deze man groot gelijk. Verzamelen kan zeker leuk zijn, maar ik vind het juist ook tof dat er mee gespeeld word.
Je ziet het ook in de auto wereld. De meeste dure auto's worden gekocht en staan vervolgens jarenlang in een garage met nog geen 1000KM op de klok. Maar er zijn ook mensen die miljoenen uitgeven en er dagelijks mee rijden. Dat laatste kan ik meer waarderen, en dat geld ook voor games.
Met auto's is het echt letterlijk wellicht minder dan 50 exemplaren. Verder waarom zou je enkel een gesealed exemplaar hebben en niet een losse cart. het is super gemakklijk om aan te komen.
Met auto's snap ik het, maar bij games ben je (met alle respect) best dom bezig. Verder zijn deze auto's die volop gebruikt worden prima te renoveren in nieuwstaat met reserve onderdelen of zijn deze bij normaal gebruik gewoon haast hetzelfde qua waarde misschien 10 a 20% minder. Er is niet heel veel waarde verlies bij antieke auto's tenzij je het echt gaat slopen.
Moderne auto's zijn een ander verhaal maar zelfs daar houd je nog best goed geld over.
[ Voor 50% gewijzigd door gast7 op 15-09-2021 17:39 ]
Verwijderd
Daar heb je gelijk in, zeker vanuit een overheid. Ambtenaren hebben nou niet bepaald een efficiënt werken reputatie.Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2021 @ 17:19:
[...]
Juridische stappen nemen tijd. Geloof maar dat er instanties naar aan het kijken zijn. Die Carl Jobst heeft volgens zijn Twitter meer belastend bewijs gevonden.
Gisteren toevallig wel een gesealde spel ontvangen. maar daar gaat toch echt de seal vanaf. En nee, ik ben zeker geen excentrische kunstenaar.
Het is een redelijk goedkoop spel en, ik koop ze dat we ze kunnen spelen,
Als ik zou investeren, dan zou ik dat wel in iets anders doen.
:strip_exif()/f/image/Aw8snmz7Jh9rYP55t5O6gSFM.jpg?f=fotoalbum_large)
Kringloopdingen. Had nog nooit van de Philips Videopac gehoord, maar kon het niet laten liggen. Is blijkbaar de Europese versie van de Magnavox Odyssey 2. Die kende ik wel.
Mocht er trouwens iemand zitten die hier toevallig Videopac dingen spaart: stuur gerust een DM.
[ Voor 8% gewijzigd door BarôZZa op 16-09-2021 11:57 ]
Misschien leuk om een keer een poll te doen, hoeveel van ons hebben spellen in de verzameling puur als investering.Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2021 @ 17:40:
[...]
Daar heb je gelijk in, zeker vanuit een overheid. Ambtenaren hebben nou niet bepaald een efficiënt werken reputatie.
Gisteren toevallig wel een gesealde spel ontvangen. maar daar gaat toch echt de seal vanaf. En nee, ik ben zeker geen excentrische kunstenaar.![]()
Het is een redelijk goedkoop spel en, ik koop ze dat we ze kunnen spelen,
Als ik zou investeren, dan zou ik dat wel in iets anders doen.
Ik weet alleen niet hoe je een poll moet maken....
Er zijn nog geen HDMI 2.1 switches. Je kunt wel een receiver gebruiken (Ik gebruik de Yamaha RX-V6A) en die kan wel 4k@120hz doorzenden via HDMI 2.1 poorten naar de TV.JacobsT schreef op maandag 13 september 2021 @ 13:35:
[...]
I know. Echt zonde![]()
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Verwijderd
Denk dat er hier weinig mensen zijn die het echt als investering zien. Sommige mensen verzamelen alles wat ze maar kunnen vinden. Je hebt de M!ster/emulatie spelers die zo af en toe een spelletje toevoegen, en alles wat er tussen in zit.martin_v_z schreef op donderdag 16 september 2021 @ 14:20:
[...]
Misschien leuk om een keer een poll te doen, hoeveel van ons hebben spellen in de verzameling puur als investering.
Ik weet alleen niet hoe je een poll moet maken....
Zoveel verschillende manieren maar, de liefde voor retrospellen/consoles brengt ze hier allemaal samen.
Verwijderd
Eens. Een poll over dat onderwerp voegt denk ik niks toe op dit moment.Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2021 @ 17:21:
[...]
Denk dat er hier weinig mensen zijn die het echt als investering zien. Sommige mensen verzamelen alles wat ze maar kunnen vinden. Je hebt de M!ster/emulatie spelers die zo af en toe een spelletje toevoegen, en alles wat er tussen in zit.
Zoveel verschillende manieren maar, de liefde voor retrospellen/consoles brengt ze hier allemaal samen.
Sterker nog, ik denk eerlijk gezegd dat iemand die retro games en consoles verzamelen als investering ziet, vrij weinig in dit topic heeft te zoeken.
Zal waarschijnlijk wel een voorspelbare poll zijn inderdaad.
Ik bedoelde dan ook vooral of mensen het beide doen. De speculanten die alleen kopen als investering zal je hier idd niet treffen.
Zelf heb ik in het verleden wel eens een spel sealed gekocht alleen omdat ik dacht dat het een goede deal was. Vergeleken met de rest van wat ik had stelde het niet veel voor. Maar tegenwoordig richt ik mij toch eigenlijk op wat ik alleen binnen korte tijd wil spelen. Ook een systeem sparen en de goede spellen kopen doe ik niet meer als ik die spellen toch nooit speel. Hoe goed ze dan ook zijn.
Was vooral benieuwd hoe mensen dus verzamelen. Sealed, complete series, zeldzaam, cib of cart only.
Zelf heb ik in het verleden wel eens een spel sealed gekocht alleen omdat ik dacht dat het een goede deal was. Vergeleken met de rest van wat ik had stelde het niet veel voor. Maar tegenwoordig richt ik mij toch eigenlijk op wat ik alleen binnen korte tijd wil spelen. Ook een systeem sparen en de goede spellen kopen doe ik niet meer als ik die spellen toch nooit speel. Hoe goed ze dan ook zijn.
Was vooral benieuwd hoe mensen dus verzamelen. Sealed, complete series, zeldzaam, cib of cart only.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Let op, dit topic is om retro gaming en al haar facetten te bespreken, het is echter NIET de bedoeling om
- Games aan te schaffen (ruilen/lenen/etc.) van/via mede tweakers.
- Games te verkopen.
- Te vragen wat een game of console waard is.
- Een V&A advertentie te promoten.
- Dit topic is voor en door verzamelaars, s.v.p. geen opmerkingen ala 'Oh wat veel, speel je dat allemaal?' Dat voegt niets toe.
Let op, dit topic is om retro gaming en al haar facetten te bespreken, het is echter NIET de bedoeling om
- Games aan te schaffen (ruilen/lenen/etc.) van/via mede tweakers.
- Games te verkopen.
- Te vragen wat een game of console waard is.
- Een V&A advertentie te promoten.
- Dit topic is voor en door verzamelaars, s.v.p. geen opmerkingen ala 'Oh wat veel, speel je dat allemaal?' Dat voegt niets toe.
:strip_exif()/f/image/zLnDX8BA1DCIrmpFweE7Jz9r.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IJA5uu0gPo4pqTOjPcb4Miuk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/U2Upi4glqtfACQKbL75POdbo.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/i8kEWU8exb8rare6j4hQRBXb.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/msoSBsfC3cY37SWMlYEnz68C.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/lWGvGMkHF6qixZwekHwLCd05.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/3m9ArRr0tJ6n69avEHWuYQf7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ld6RU6TCFWKq4PkYSLN9N2rV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/psQ2Lxh4d9q1vrxeARJMVYcj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Mzl4F5cPwiuQ3Otrc3YRnzYw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/s0PId3r3inovJrI7HMePl8b8.jpg?f=fotoalbum_large)