[Synology] Vraag en antwoord - deel 3 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 192 193 Laatste
Acties:

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:07
wvkreg schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 19:04:
[...]

nzbget dev ligt vrijwel stil en sab is gewoon sneller, zowel dockered als app.

en waarom docker? laatste versies, sneller, beter overzicht, alles beschikbaar geen custom packages etc.
Nzbget dev still? Nee joh, komt regelmatig nog een update uit. Sab sneller? Nooit, nzbget vraagt veel minder resources en trekt je verbinding echt dicht. Ik denk dat je nog nooit met nzbget hebt gewerkt.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

• tinus89
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:53
Mk23 schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 21:44:
@tinus89 Kan het zijn dat de schijven stiekem boven 80% zijn gevuld? Voor HDD wordt een vulgraad van maximaal 80% aangehouden. Kan zijn dat je digitale kliko helemaal gevuld is en dat het systeem daarom heel veel moet schuiven met tijdelijke bestanden.

Anders preventief twee grotere schijven plaatsen. 2x4TB gaat je nog net niet de kop kosten als je die nieuw koopt:)
Nee, de schijven zijn 72% vol.

Inmiddels heb ik de tip gekregen om IPV6 uit te zetten, daardoor is de web interface aanmerkelijk sneller geworden (normale snelheid durf ik zelfs te zeggen), maar transfers gaan nog steeds ontzettend traag.

• NovapaX
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:52
Ik gebruik Drive Client op MacOS om diverse mappen on-demand te synchroniseren. Voor mappen waar ik veel in werk heb ik een lokale kopie permanent vastgemaakt. Werkt op zich allemaal heel goed.

Nu heb ik echter het 'probleem' dat de bestands-extensies van de bestanden in de sync-map altijd zichtbaar in Finder.
Hebben anderen dat ook? of zie ik misschien ergens een instelling over het hoofd?

1740Wp: 12xSF145-S @ Hosola 1600TL [pvoutput]
Sparql TV wiki

Pagina: 1 ... 192 193 Laatste

Let op:
Dit topic is onderdeel van de drie topics over Synology:In dit Vraag en Antwoord topic mogen alle vragen over Synology-producten tenzij:
  • ... het een vraag betreft over een addon package voor Synology; daar is een apart topic voor.
  • ... het een aankondiging of discussie-item betreft wat in het Nieuws en discussie topic hoort.
  • ... jouw vraag al beantwoord is in de Veelgestelde vragen (FAQ).