[Synology] Vraag en antwoord - deel 3 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 193 194 Laatste
Acties:

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:32

kraats

Ik rol

Hier draait 'ie zonder problemen. Ook websites, mail en dockers zonder issues.
Was alleen mijn eerste update na een NVME SSD te gebruiken met het HDD_DB script. En dat ging nog even niet zo goed. Mocht wat herstelwerkzaamheden uitvoeren. Hopelijk gaat het de volgende update beter

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

• Gdsur5all
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Sharky schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 14:28:
Iemand de laatste update (7.4.1-90080 volgens mij) al geïnstalleerd? Mijn 920+ is haast niet meer te benaderen Home Assistant die in een VM draait reageert nog amper. Reboot heeft nog niet geholpen.
Ja hier 2x op een 920+ draait prima al enkele dagen.

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:11

Sharky

Skamn Dippy!

kraats schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 14:32:
Hier draait 'ie zonder problemen. Ook websites, mail en dockers zonder issues.
Was alleen mijn eerste update na een NVME SSD te gebruiken met het HDD_DB script. En dat ging nog even niet zo goed. Mocht wat herstelwerkzaamheden uitvoeren. Hopelijk gaat het de volgende update beter
Gdsur5all schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 14:40:
[...]

Ja hier 2x op een 920+ draait prima al enkele dagen.
Heb de oorzaak al achterhaald. Hij begon spontaan uit zichzelf datascrubbing uit te voeren (pas nog gedaan) en daar wordt hij altijd traag van. Vooral VM's (of specifiek Home Assistant) trekken dat slecht.

This too shall pass

• dirks
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:11
Sharky schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 14:28:
Iemand de laatste update (7.4.1-90080 volgens mij) al geïnstalleerd? Mijn 920+ is haast niet meer te benaderen Home Assistant die in een VM draait reageert nog amper. Reboot heeft nog niet geholpen.
Ik kreeg net de melding dat de update beschikbaar is en kan dus maar beter even wachten...

Zie nu dat er een volgende pagina met positieve reacties is, dus toch maar installeren.

[ Voor 10% gewijzigd door dirks op 19-08-2026 16:06 ]

• dvdheiden
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:29
Mijn 920+ draait prima op DSM 7.4.1-90080. Had bij een vorige versie juist problemen, waarbij die na een update niks meer deed. Toen even de stroom eraf en daarna weer opstarten en toen deed 'ie het gelukkig weer.
Pagina: 1 ... 193 194 Laatste

Let op:
Dit topic is onderdeel van de drie topics over Synology:In dit Vraag en Antwoord topic mogen alle vragen over Synology-producten tenzij:
  • ... het een vraag betreft over een addon package voor Synology; daar is een apart topic voor.
  • ... het een aankondiging of discussie-item betreft wat in het Nieuws en discussie topic hoort.
  • ... jouw vraag al beantwoord is in de Veelgestelde vragen (FAQ).