[Synology] Vraag en antwoord - deel 3 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 190 191 Laatste
Acties:

• Ruben279
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 17:28
Ik zou het niet aanraden om vanaf de NAS te bewerken, dan moet ie veel te vaak opspinnen en read+write taken uitvoeren.

Daarom is momenteel is mijn workflow als volgt.

Foto's van de camera gaan rechtstreeks een SSD op (heb verschillende, maakt niet zoveel uit).
Vanaf daar bewerk ik de RAW files en de geëxporteerde JPEG's schrijf ik weg naar de NAS.

• c-nan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:48
kraats schreef op zondag 15 februari 2026 @ 19:52:
@c-nan er zijn wel goede scripts te vinden om je apps inclusief settings netjes naar een ander volume te verplaatsen. Je had zelfs je photos zonder opnieuw indexen kunnen verplaatsen
Thanks!

Ik heb het met dit scriptje gedaan, werkt goed, liep wel tegen een syntax error aan. PR ingeschoten en vrij snel gemerged.

EU DNS: 86.54.11.100

• GEi
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

GEi

@HyperTrophy Dat kan geen kwaad; een NAS is een externe schijf. Je benaderd hem alleen via jouw netwerk (in plaats van via bv UCB). Dus wat jij voor ogen hebt kan zeker.
Pagina: 1 ... 190 191 Laatste

Let op:
Dit topic is onderdeel van de drie topics over Synology:In dit Vraag en Antwoord topic mogen alle vragen over Synology-producten tenzij:
  • ... het een vraag betreft over een addon package voor Synology; daar is een apart topic voor.
  • ... het een aankondiging of discussie-item betreft wat in het Nieuws en discussie topic hoort.
  • ... jouw vraag al beantwoord is in de Veelgestelde vragen (FAQ).