[Synology] Vraag en antwoord - deel 3 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 189 190 Laatste
Acties:

• reinier68
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:55
DoubleDutch schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 09:49:
@Quad ik ga naar het mapje met foto's selecteer de foto's van mijn pc en sleep ze naar het mapje van de Nas.
Ik ga een groter bestand proberen als de foto's over zijn waar hij mee bezig is en dat kan nog wel een tijdje duren. 🫣

@Opi thx zal er naar kijken. 👍🏻
30K is echt veel te laag.
Ik neem aan dat je foto's iets van 2-4MB zijn.

Heb je gewoon een UNC pad gebruikt om bij je NAS te komen? Dus iets van \\Naam-van-NAS\folder ?Of gebruik je wat anders om met de NAS te verbinden?

Als een kopie actie heel lang duurt, breek hem dan af en zoek eerst de oplossing van je trage verbinding.

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:36
De NAS rechtstreeks op mijn modem aangesloten en nu kom ik aan 3MB/s,maar het schommelt behoorlijk nu zelfs naar 5KB/s.
PC heeft natuurlijk nog wel de switch ertussen,is het mogelijk om de NAS rechtstreeks op mijn PC aan te sluiten?

@reinier68 Fotos zijn rond de 5 a 6 MB, foto gaan naar het mapje Home/Foto's of bedoel je dat niet?

[ Voor 20% gewijzigd door DoubleDutch op 23-01-2026 16:36 ]

Pagina: 1 ... 189 190 Laatste

Let op:
Dit topic is onderdeel van de drie topics over Synology:In dit Vraag en Antwoord topic mogen alle vragen over Synology-producten tenzij:
  • ... het een vraag betreft over een addon package voor Synology; daar is een apart topic voor.
  • ... het een aankondiging of discussie-item betreft wat in het Nieuws en discussie topic hoort.
  • ... jouw vraag al beantwoord is in de Veelgestelde vragen (FAQ).