Wat een vreemde beslissing.
Ah geblesseerd, logisch dus
Ah geblesseerd, logisch dus
[ Voor 38% gewijzigd door Vos op 14-01-2018 16:31 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 38% gewijzigd door Vos op 14-01-2018 16:31 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik vind het beide niks. Tot nu toe gaat het nog vrij aardig voor Liverpool. Leuke wedstrijd. De eventuele tegengoals kunnen ze compenseren met eigen goals.gambieter schreef op zondag 14 januari 2018 @ 16:31:
Schijnt licht geblesseerd te zijn, maar dan nog. Ook Karius is een vreemde keuze, al is Minolet ook niet alles.
Hangt er van af voor wie je bent toch? Voor fans van een concurrerende club wel.Kaap schreef op zondag 14 januari 2018 @ 16:31:
Arsenal verloren, dat zal menigeen deze zondagmiddag vast goed doen toch
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 20% gewijzigd door Gonadan op 14-01-2018 17:41 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat klopt, de concurrerende club voor die fans verandert wel elk weekend overigens als ik dit topic zo leesGonadan schreef op zondag 14 januari 2018 @ 17:27:
[...]
Hangt er van af voor wie je bent toch? Voor fans van een concurrerende club wel.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
[ Voor 47% gewijzigd door gambieter op 14-01-2018 18:43 ]
[ Voor 47% gewijzigd door Fleximex op 14-01-2018 18:46 ]
[ Voor 68% gewijzigd door Fleximex op 14-01-2018 18:53 ]
Ach die speelde gewoon de bal toen ie geel kreeg dus dat sloeg nergens op.gambieter schreef op zondag 14 januari 2018 @ 18:41:
Dat was meer om een tweede gele kaart voor Sterling te voorkomen, die was gefrustreerd aan het raken na de hele wedstrijd uitgefloten te zijn.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
en met van Dijk achterin heb je de achterkant van een busje ?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
[ Voor 14% gewijzigd door Mosin op 15-01-2018 12:11 ]
gambieter schreef op zondag 14 januari 2018 @ 23:26:
[video]
Zotte taferelen in Nantes - PSG. De scheidsrechter en Diego Carlos botsen, scheidsrechter valt, en dan trapt de scheidsrechter (!) na. En wie krijgt de kaart: Diego Carlos, tweede geel en rood. Daar gaat nog een staartje aan komen...
En hij is geschorsttoolkist schreef op zondag 14 januari 2018 @ 23:51:
Mag toch aannemen dat die scheids geen wedstrijd meer fluit dit seizoen...
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Heracles Almelo | Borussia Dortmund
De scheids krijgt een duw, dus gewoon trappenAngeloonie schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:12:
[...]
[...]
En hij is geschorsthttp://www.bbc.com/sport/football/42688079
Ik vind Yarmolenko anders een hele goede speler. Hij stond onder Peter Bosz wel op links als ik me niet vergis.SonOfTorture schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:35:
Het is al verschrikkelijk genoeg om te spelen zonder spits...
Het was weer afzien gisteren vanaf de Gelbe Wand, die Yarmolenko komt nog veel te kort, weer missen vanaf 2 meter.. onbegrijpelijk
Denk dat Aube wel weg gaat na dit seizoen, en wie daar voor terugkomt.. dat word afwachten !
Hij mag blij zijn dat hij maar 3 wedstrijden op de tribune kreeg gezien zijn kerfstok.Arsenal boss Arsene Wenger was "very aggressive" and called referee Mike Dean "a disgrace" after the Gunners' 1-1 draw at West Brom on New Year's Eve, according to an FA report.
[...]
The referee said Wenger accused him of being dishonest numerous times.
[...]
Written testimony from Dean, his assistant referees and the fourth official are contained in the report and give similar accounts of the row.
Dean said: "As we've entered the dressing room after the game Mr Wenger stood behind us in the doorway and told the West Brom steward to 'let him in'. "He was very aggressive leaning towards me, pointing aggressively at me saying 'you're not honest' on numerous occasions. "I replied 'so you're calling me a cheat'. He replied 'I maintain what I say, you're not honest'. "He then said 'you've done this to us many times before, you're supposed to be professional, you're a disgrace'. He was then ushered out of the room by the West Brom safety officer."
Ik snap het ook niet hoor. Prima speler, dat zeker, alleen loopt bij City al een Sane (met Sterling die er ook kan spelen) en zou Rashford bij United ook een zekerheidje moeten zijn. Sanchez haal je niet om te laten rouleren.Kaap schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 21:31:
Dat zegt dan vooral veel over jou dat je dat niet snapt
En Mkhitaryan heeft inderdaad niets bij Arsenal te zoeken. Zou niet weten wat we daar nou mee zouden moeten. Martial graag overigens.
Want je mag iemand niet op zijn overduidelijke herhaaldelijk opvallende fouten bij wedstrijden van Arsenal wijzen? Mike Dean heeft een waslijst met twijfelachtige beslissingen tegen Arsenal..gambieter schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 19:17:
Wenger was natuurlijk de beleefdheid zelf... Arsene Wenger: Arsenal boss 'called referee Mike Dean a disgrace'
[...]
Hij mag blij zijn dat hij maar 3 wedstrijden op de tribune kreeg gezien zijn kerfstok.
Ik geloof best dat Yarmolenko een prima speler is, echt. Maar tot nu toe is het niet om aan te zien !Mosin schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 17:03:
Ik vind Yarmolenko anders een hele goede speler. Hij stond onder Peter Bosz wel op links als ik me niet vergis.
Ik hoop voor jullie dat hij weg gaat. Wat een kleuter is dat zeg![]()
In ieder geval geloof ik niet meer zo in de selectie van Dortmund. Ze hebben goede spelers, maar het is moeilijk voor ze een sterk team te bouwen. De afgelopen jaren hebben dat wel bewezen, denk ik.
Ja, jij zit waarschijnlijk bijna elke week in het stadion. Dan merk je dat wel iets beter dan van achter de TV, haha.SonOfTorture schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 11:55:
[...]
Ik geloof best dat Yarmolenko een prima speler is, echt. Maar tot nu toe is het niet om aan te zien !
Dat Aube weg gaat is wel bijna zo goed als zeker, wellicht deze winter periode nog..
Mocht dat zo zijn, moet er een absolute spits terugkomen, anders behaal je de top 3 dit jaar niet !
Ik hoop op goeie resultaten in de Europa League, en een top 3 plek dit jaar, en volgend jaar met een frisse selectie, en trainer (Julian Nagelsmann word al genoemd), op naar de 1e plek
Dat klopt ! Als het mee zit en Heracles speelt niet ben ik bij elke thuiswedstrijd aanwezig op de Südtribune, natuurlijk is dat heel anders dan de TV, de sfeer moet je voelenMosin schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:04:
[...]
Ja, jij zit waarschijnlijk bijna elke week in het stadion. Dan merk je dat wel iets beter dan van achter de TV, haha.
Als een speler zich zo gedraagt, dan moet je die toch niet in je team willen. Hij is nu alleen maar een last pak.
Ik hoop nog niet zozeer voor Dortmund dat ze nieuwe spelers aantrekken, maar dat ze vooral een goede trainer nemen. Wat ik al zeg, ze hebben echt hele goede spelers, maar als het op de prestaties aankomt valt het vies tegen naar mijn mening. Nagelsmann heeft het talent, maar hij moet wel bij de club passen.
Dat is wel mooi man. Ik ben er 1 keer geweest tegen Bayern München. Supercup wedstrijd die Dortmund wonSonOfTorture schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:08:
[...]
Dat klopt ! Als het mee zit en Heracles speelt niet ben ik bij elke thuiswedstrijd aanwezig op de Südtribune, natuurlijk is dat heel anders dan de TV, de sfeer moet je voelenKlopt, absoluut mee eens !
Nagelsmann is zeker een interessante trainer, maar direct voor een grootmacht als Dortmund, betwijfel ik.
Spelers ligt het niet direct aan, maar ik vind wel dat ze een echte killer voorin missen (mocht Aube weggaan).
Hoop dat we dit jaar goed kunnen afsluiten, over 10 dagen staan we er weer
Bayern is een club apart, maar op dit moment de absolute top in de Bundesliga.. Voordat dit veranderd, moet er veel gaan gebeuren !Mosin schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:18:
[...]
Dat is wel mooi man. Ik ben er 1 keer geweest tegen Bayern München. Supercup wedstrijd die Dortmund wonAch, ik vind Dortmund best een nette club hoor. Dat ik voor Bayern ben, betekent niet dat ik de club haat
Naja, zoals je ook bij Bayern ziet moet je een trainer nemen die bij de club past. Ancelotti was volgens heeeeeel veel mensen geen goed plan en dat klopte. Heynckes weet welk spelletje Bayern moet spelen en na Klopp ben ik niet overtuigd geweest van de trainers. Bosz leek me aanvankelijk goed, vanwege zijn aanvallende tactiek, maar dat werkte dus ook al niet
Dus geen trainer voor Dortmund die een ander spelletje wilt spelen, dan dat ze kunnen.
Dortmund kan met gemak een degelijke spits aantrekken. Ik ben wel benieuwd wie dat zou moeten worden.
Theo Walcott: Everton sign forward from Arsenal
[ Voor 56% gewijzigd door JeroenNietDoen op 18-01-2018 10:17 ]
Bayern is zeker een club apart, maar Dortmund zou in onderlinge wedstrijden gewoon kunnen winnen. Ik denk dat Bayern gewoon de beter ploeg is over een heel seizoen.SonOfTorture schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:11:
[...]
Bayern is een club apart, maar op dit moment de absolute top in de Bundesliga.. Voordat dit veranderd, moet er veel gaan gebeuren !
Ik ben benieuwd wie de nieuwe trainer word volgend jaar, vind die van Hoffenheim iets te jong maargoed wellicht ook goed voor de huidige spelersgroep, geen idee..
Ben tot heden wel redelijk tevreden over het huidige spel van Stöger, ik ken deze trainer ook al een tijdje omdat ik natuurlijk naast Dortmund, FC Köln ook een pracht van een club vind, en hoop dat ze erin blijven !
Net zoals jou ben ik ook erg benieuwd wat erbij komt, in ieder geval een extra verdediger hebben we eral bij vanuit Basel !
In een 5-3-2 met Lacazette? Merendeel van de spelers die jullie voor de vleugels hadden zijn (Walcott/Oxlade) of worden (Sanchez) verkocht en Bellerin en die linksback die van Schalke kwam (ben zn naam ff kwijt) hebben volgens mij juist de kwaliteiten om als aanvallende wingback te spelen.Kaap schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:11:
En waar zou Aubameyang moeten gaan spelen dan? Zijn tijd dat ie bij BVB op de flank speelde was niet zijn beste tijd. Hij is eigenlijk alleen effectief in de spits.
Wenger in de persconferentie dat er inderdaad gesproken wordt over een ruil tussen Alexis en Mikitharyan en een geldbedrag, en dat het salaris van Miki geen probleem is. Als Wenger zo openlijk over een transfer spreekt dan ga ik er vanuit dat het doorgaat.
En dan loopt de transfer met Aubameyang nog. Zijn vader zou vandaag in London zijn voor besprekingen. BVB vraagt overigens 55 miljoen ipv de eerder gesuggereerde 60.
Wenger en een 2de formation change binnen 1 jaar? Gast, je bent wel erg optimistischtoolkist schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 16:58:
[...]
In een 5-3-2 met Lacazette? Merendeel van de spelers die jullie voor de vleugels hadden zijn (Walcott/Oxlade) of worden (Sanchez) verkocht en Bellerin en die linksback die van Schalke kwam (ben zn naam ff kwijt) hebben volgens mij juist de kwaliteiten om als aanvallende wingback te spelen.
[ Voor 4% gewijzigd door JeroenNietDoen op 18-01-2018 19:16 ]
Ik mag toch hopen?Kaap schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 19:16:
[...]
Wenger en een 2de formation change binnen 1 jaar? Gast, je bent wel erg optimistisch
Maar dat is inderdaad de enige mogelijkheid.
[ Voor 94% gewijzigd door Mosin op 20-01-2018 12:38 ]
Inderdaad, dat was overduidelijk.toolkist schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 13:48:
Allemachtig zeg, hoe kan de scheids daar weigeren om een penalty te geven aan Brighton. Veel duidelijker komen ze niet.
[ Voor 24% gewijzigd door Mosin op 20-01-2018 13:55 ]
Idd, had na de eerste 10 minuten ook iets anders kunnen gaan doen.toolkist schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 14:07:
En dat is penalty nummer twee die gegeven had moeten worden, en dan geeft ie die Schelotto geel?? Wat een held die scheids...
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
GastVos schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 16:26:
Contractverlenging!
Haha ik schakel ook weer eens in (bij 2-0 dan) en ik had hetzelfdeVos schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 16:17:
Wat is dit dan Arsenal? Schakel net in en 3-0 voor!?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Verwijderd
Dat is waar, maar het ondermaats presteren van Ronaldo in La Liga kan ik niet zo meteen aan Zidane toeschrijven. Tel het aantal doelpunten dat Ronaldo vorig seizoen op dit moment gemaakt had en ze draaien wel bovenaan mee denk ik.Gynnad schreef op zondag 14 januari 2018 @ 13:27:
[...]
In sommige gevallen wel, alleen bij Real Madrid heb je zulke goede spelers dat je altijd bovenin mee zou moeten doen. Als je 16 punten achter staat met dit materiaal dan doe je iets niet goed.
Verwijderd
Erg heftig, maar de 'dader'' was wel in tranen achteraf, wat denk jij dat de schorsing gaat worden ? Zou er rekening mee gehouden worden dat het niet opzettelijk is ?Kaap schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 19:09:
Ook minder nieuws vandaag....
James McCarthy (Everton) loopt in een duel met Rondon een dubbele beenbreuk op.
Waarschuwing: heftige foto
https://pbs.twimg.com/media/DT_30TeX0AERO3P.jpg
Lijkt me niet dat Rondon geschorst wordt. Het was een zeer ongelukkige actie, waarbij Rondon bezig was om te schieten, maar McCarthy ervoor sprong. Het is niet dat Rondon met twee benen gestrekt een tackle in ging zetten.Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2018 @ 11:17:
[...]
Erg heftig, maar de 'dader'' was wel in tranen achteraf, wat denk jij dat de schorsing gaat worden ? Zou er rekening mee gehouden worden dat het niet opzettelijk is ?
[ Voor 6% gewijzigd door chengbondkwok op 21-01-2018 11:20 ]
Verwijderd
Denk ik ook, maar met die review comissie in de PL weet je nooit, ze slagen wel vaker eens de bal totaal mis.chengbondkwok schreef op zondag 21 januari 2018 @ 11:19:
[...]
Lijkt me niet dat Rondon geschorst wordt. Het was een zeer ongelukkige actie, waarbij Rondon bezig was om te schieten, maar McCarthy ervoor sprong. Het is niet dat Rondon met twee benen gestrekt een tackle in ging zetten.
Als Rondon hiervoor geschorst wordt, dan lijkt me dat een zeer vreemde actie.
Was hier geen sprake van opzet. Verwacht geen straf. Ik meen ook niet dat er geel of rood gegeven was.Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2018 @ 11:17:
[...]
Erg heftig, maar de 'dader'' was wel in tranen achteraf, wat denk jij dat de schorsing gaat worden ? Zou er rekening mee gehouden worden dat het niet opzettelijk is ?
Verwijderd
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
[ Voor 77% gewijzigd door Fleximex op 21-01-2018 23:04 ]
Heerlijke goal.Fleximex schreef op zondag 21 januari 2018 @ 22:57:
Memphis Depay!
Shirtje uit doen is wel moeilijk. Ach bespaart een gele kaart
https://streamable.com/sri51
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Inderdaad, wat een pegel!Gynnad schreef op maandag 22 januari 2018 @ 08:08:
Wat een lekkere goal zeg, na die van Chelsea de mooiste die ik dit weekend heb gezien
Niet alleen achteraf, ook meteen na het incident. Los van de blessure was dat wel mooi om te zien (al klinkt dit best lullig), ook hoe hij meteen werd getroost door teamgenoten en zelfs tegenstanders.Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2018 @ 11:17:
Erg heftig, maar de 'dader'' was wel in tranen achteraf
Er werd inderdaad geen kaart gegeven en er zal ook geen straf volgen, dit was een ontzettend ongelukkige actie waar totaal geen opzet bij was.Kaap schreef op zondag 21 januari 2018 @ 14:36:
Was hier geen sprake van opzet. Verwacht geen straf. Ik meen ook niet dat er geel of rood gegeven was.
Precies dit ja, onwaarschijnlijkgambieter schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:39:
Twee maanden terug alles op alles zetten om Silva niet aan Everton te verliezen, ze staan 10e, paniekvoetbal.
Laat hem maar lekker doorgaan, die potjes worden alleen maar leuker met Sanchez en een volledig herstelde IbraLekkerboeie86 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 19:31:
Alexis deal is rond. Nabij 500K per week en 17 miljoen tekengeld. Belachelijk is nogal een understatement aan het worden. Hoop dat Mourinho snel uitgeschakeld gaat worden in de Champions League. Hun wedstrijden zijn meestal het bekijken nauwelijks waard.
Mwa zijn park the bus tactiek ken ik nou inmiddels wel. Als je Liverpool - City hebt gezien is het wel duidelijk dat je ook met lef 3 punten kan pakken en een mooie pot voetbal kan laten zien. Maargoed ieder zijn smaak natuurlijk. Ik was meer fan van United in een ander tijdperk.Bossie schreef op maandag 22 januari 2018 @ 20:16:
[...]
Laat hem maar lekker doorgaan, die potjes worden alleen maar leuker met Sanchez en een volledig herstelde Ibra
[ Voor 12% gewijzigd door JeroenNietDoen op 23-01-2018 08:46 ]
Dat Liverpool wat gisteren kansloos verloor van Swansea? Weet je, dat hele klaag gaat veel te ver. Ja, Mourinho wil in de grote wedstrijden nog wel eens defensiever spelen, maar dat levert ook vaak genoeg resultaat op. Waar City dus verlies op Anfield, heeft United een punt gepakt. Waar United wint bij Arsenal, verliest Tottenham en speel Liverpool gelijk.Lekkerboeie86 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 20:28:
Mwa zijn park the bus tactiek ken ik nou inmiddels wel. Als je Liverpool - City hebt gezien is het wel duidelijk dat je ook met lef 3 punten kan pakken en een mooie pot voetbal kan laten zien.
Was Alexis simpelweg niet te ambitieus voor Arsenal?Kaap schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:06:
Nu de transfer done is wordt goed duidelijk hoe de interne verstandhouding waren en hoe Alexis binnen de selectie lag.
Van alle Arsenal spelers was er op social media slechts 1 die een afscheidsboodschap had, terwijl bij Walcott en Coquelin ongeveer de hele social media actieve spelersgroep openlijk afscheid nam.
Daarnaast neemt Alexis indirect Wenger op de korrel in zijn eerste interview door te stellen dat Mourinho "wel" wil winnen.
Wat dat betreft goed dat ze uit elkaar zijn. Ik had het alleen leuker gevonden als Alexis naar PSG was gegaan, niet in Engeland blijven. Nu is het een ex-speler die naar de rivaal is gegaan. Daar heb ik hele andere wensen voor die in dit topic direct voor een mobbreak zouden zorgen.
Met die sportieve ambities van Alexis valt het dus wel mee zo blijkt uit die transfer sagaBossie schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:08:
[...]
Was Alexis simpelweg niet te ambitieus voor Arsenal?
Hij wilde iets van 500k per week, de topverdieners bij City krijgen nu 350k. Zie bijvoorbeeld nieuw contract de Bruyne. Geven ze dat aan Sanchez, dan komen er nog minimaal 5 spelers aan die er 150k per week bij willen hebben.Noiz schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:03:
Daarnaast wilde City em heel graag hebben en moet er iets gebeurd zijn wat dit heeft veranderd en dat zal in mijn ogen niet alleen komen doordat United meer salaris heeft geboden. City heeft de middelen om dat te counteren dus daar zal meer aan de hand zijn geweest (maar daar wordt vrij weinig over gesproken in de media).
Idd, blijf erbij dat Morata een verzwakking is ivm met Diego Costa, juist dat soort spelers heb je in dit soort wedstrijden nodig.gambieter schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 22:57:
Nou, gaat Wenger toch weer een beker halen?
Opvallend hoe impotent Chelsea aanvallend was. Als het Hazard niet lukt, dan is er niemand anders meer.
[ Voor 4% gewijzigd door Bossie op 24-01-2018 23:21 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq