[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2017/2018 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 15 Laatste
Acties:
  • 39.008 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:32

Vos

AFCA

Wat een vreemde beslissing.

Ah geblesseerd, logisch dus ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Vos op 14-01-2018 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
Arsenal verloren, dat zal menigeen deze zondagmiddag vast goed doen toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Schijnt licht geblesseerd te zijn, maar dan nog. Ook Karius is een vreemde keuze, al is Minolet ook niet alles.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:22
gambieter schreef op zondag 14 januari 2018 @ 16:31:
Schijnt licht geblesseerd te zijn, maar dan nog. Ook Karius is een vreemde keuze, al is Minolet ook niet alles.
Ik vind het beide niks. Tot nu toe gaat het nog vrij aardig voor Liverpool. Leuke wedstrijd. De eventuele tegengoals kunnen ze compenseren met eigen goals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Kaap schreef op zondag 14 januari 2018 @ 16:31:
Arsenal verloren, dat zal menigeen deze zondagmiddag vast goed doen toch :)
Hangt er van af voor wie je bent toch? Voor fans van een concurrerende club wel. :)

Overigens Liverpool op voorsprong tegen city, ben benieuwd wat daaruit gaat komen.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Ook Stöger straft recidivist Aubameyang

Zou het dan toch gewoon aan Aubameyang liggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Liverpool de aanvallende ploeg, maar vaak net niet écht gevaarlijk. City er regelmatig ook uit, maar ook niet zorgwekkend. Het tempo mag wel iets omhoog.

Edit:
En uit het niets de gelijkmaker, knap geschoten. Keeper niet vrijuit.

[ Voor 20% gewijzigd door Gonadan op 14-01-2018 17:41 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gonadan schreef op zondag 14 januari 2018 @ 17:27:
[...]

Hangt er van af voor wie je bent toch? Voor fans van een concurrerende club wel. :)
Dat klopt, de concurrerende club voor die fans verandert wel elk weekend overigens als ik dit topic zo lees :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Fraaie 2-1 door Firmino, al mag heel dure verdediger Stones zich schamen, en daarna is Liverpool los. Schot op de paal en kort daarna goal van Mane, 3-1.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Prachtige goals beide, streep van Mané

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Wat een screamer zeg die van Mane :9~ Die poging van hem daar vlak voor die net verkeerde kant van de paal raakte had er ook mogen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-09 22:48
Salah! City wordt volledig te kijk gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Deze mag er ook zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Liverpool neemt revanche voor de 0-5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het is een mooi schouwspel, en niet onverdiend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Er staan er 10 op t veld waarvan de broek spontaan bruin wordt aan de achterkant zodra Liverpool wat druk zet, ongelofelijk zeg. En wat doet Pep? Een nutteloze wissel door Sterling eruit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat was meer om een tweede gele kaart voor Sterling te voorkomen, die was gefrustreerd aan het raken na de hele wedstrijd uitgefloten te zijn.

4-2 met 6 min + blessuretijd te gaan.

[ Voor 47% gewijzigd door gambieter op 14-01-2018 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Wijnaldum valt de tweede helft wel echt door de mand. Jammer.

Salah droeg trouwens handschoenen waar twee vingers een grijs topje hadden. Dat is toch voor de smartphone?

[ Voor 47% gewijzigd door Fleximex op 14-01-2018 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Toch niet weer hè, wat slecht verdedigd zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Het wordt weer spannend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hihi, 4-3 in de 91e minuut. Verdedigen en Liverpool..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Lekkere wedstrijd hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Spannend!

Holy shit lol. Mijn hart sloeg over.

[ Voor 68% gewijzigd door Fleximex op 14-01-2018 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 14 januari 2018 @ 18:41:
Dat was meer om een tweede gele kaart voor Sterling te voorkomen, die was gefrustreerd aan het raken na de hele wedstrijd uitgefloten te zijn.
Ach die speelde gewoon de bal toen ie geel kreeg dus dat sloeg nergens op.
Maar ik keek eens wat City nog meer op de bank heeft zien en dat viel vies tegen. Zinchenko, Mangala, Diaz.. daar win je geen wedstrijden mee. Zeker centraal voorin is het maar magertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Grm tweede helft niet gekeken vanwege gezellig met gezin eten. }:|

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

_o-

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DThb6HDWAAIU5Cg.jpg

Gaat ook wel op voor Man City ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Arsenal:
Afbeeldingslocatie: https://www.topgear.nl/thumbs/hd/2017/03/tgp-multipla.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door JeroenNietDoen op 14-01-2018 21:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nu nog de continu klagende, blinde oude chauffeur erbij fotosjoppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
Barca loopt er in de eerste helft tegen Real Sociedad de randjes vanaf, maar zet de tweede helft de zaken recht. Leuk doel punt van Suarez en die vrije trap van Messi ook lekker hoor.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
en met van Dijk achterin heb je de achterkant van een busje ?

Wijnaldum was echt top tegen ManC, dikke 8 in de meeste engelse kranten sites.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Wijnaldum werd wel erg slordig naar het eind van de wedstrijd toe, maar dat gold voor meer spelers bij Liverpool. Ze waren duidelijk uitgeput.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zotte taferelen in Nantes - PSG. De scheidsrechter en Diego Carlos botsen, scheidsrechter valt, en dan trapt de scheidsrechter (!) na. En wie krijgt de kaart: Diego Carlos, tweede geel en rood. Daar gaat nog een staartje aan komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Mag toch aannemen dat die scheids geen wedstrijd meer fluit dit seizoen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Oh, en om het debat over favoriete en minder favoriete clubs voor eens en altijd af te schieten: YouTube: That Mitchell and Webb Look - Football :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Wanneer gaan ze die Wenger nou eens ontslaan? :')

Aangezien hij niet zelf weggaat......

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06:40
Ik hoop dat Borussia Dortmund en zijn fans, Aubemeyang compleet zullen negeren.
Op VI.nl lees ik net een artikel over een journalist die een ongelukkige woord keuze neemt in een artikel over hem en vervolgens reageert zijn vader er belachelijk op. Aanschouw het zelf: https://www.vi.nl/nieuws/...n-over-gewilde-aubameyang
Het valt ook niet op, dat hij het zo negatief interpreteert..

[ Voor 14% gewijzigd door Mosin op 15-01-2018 12:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

gambieter schreef op zondag 14 januari 2018 @ 23:26:
[video]

Zotte taferelen in Nantes - PSG. De scheidsrechter en Diego Carlos botsen, scheidsrechter valt, en dan trapt de scheidsrechter (!) na. En wie krijgt de kaart: Diego Carlos, tweede geel en rood. Daar gaat nog een staartje aan komen...
toolkist schreef op zondag 14 januari 2018 @ 23:51:
Mag toch aannemen dat die scheids geen wedstrijd meer fluit dit seizoen...
En hij is geschorst :P http://www.bbc.com/sport/football/42688079

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-02 11:14
Het is al verschrikkelijk genoeg om te spelen zonder spits...
Het was weer afzien gisteren vanaf de Gelbe Wand, die Yarmolenko komt nog veel te kort, weer missen vanaf 2 meter.. onbegrijpelijk

Denk dat Aube wel weg gaat na dit seizoen, en wie daar voor terugkomt.. dat word afwachten !

Heracles Almelo | Borussia Dortmund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
De scheids krijgt een duw, dus gewoon trappen :p
SonOfTorture schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:35:
Het is al verschrikkelijk genoeg om te spelen zonder spits...
Het was weer afzien gisteren vanaf de Gelbe Wand, die Yarmolenko komt nog veel te kort, weer missen vanaf 2 meter.. onbegrijpelijk

Denk dat Aube wel weg gaat na dit seizoen, en wie daar voor terugkomt.. dat word afwachten !
Ik vind Yarmolenko anders een hele goede speler. Hij stond onder Peter Bosz wel op links als ik me niet vergis.
Ik hoop voor jullie dat hij weg gaat. Wat een kleuter is dat zeg 8)7

In ieder geval geloof ik niet meer zo in de selectie van Dortmund. Ze hebben goede spelers, maar het is moeilijk voor ze een sterk team te bouwen. De afgelopen jaren hebben dat wel bewezen, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wenger was natuurlijk de beleefdheid zelf... Arsene Wenger: Arsenal boss 'called referee Mike Dean a disgrace'
Arsenal boss Arsene Wenger was "very aggressive" and called referee Mike Dean "a disgrace" after the Gunners' 1-1 draw at West Brom on New Year's Eve, according to an FA report.
[...]
The referee said Wenger accused him of being dishonest numerous times.
[...]
Written testimony from Dean, his assistant referees and the fourth official are contained in the report and give similar accounts of the row.

Dean said: "As we've entered the dressing room after the game Mr Wenger stood behind us in the doorway and told the West Brom steward to 'let him in'. "He was very aggressive leaning towards me, pointing aggressively at me saying 'you're not honest' on numerous occasions. "I replied 'so you're calling me a cheat'. He replied 'I maintain what I say, you're not honest'. "He then said 'you've done this to us many times before, you're supposed to be professional, you're a disgrace'. He was then ushered out of the room by the West Brom safety officer."
Hij mag blij zijn dat hij maar 3 wedstrijden op de tribune kreeg gezien zijn kerfstok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Nou snap ik al niet wat Sanchez bij United of City moet doen, maar zo te lezen is een deal met United waarbij Mkhitaryan soort wisselgeld is geen done deal. Zaakwaarnemer van Mkhitaryan is Raiola ("de pizzabakker uit Haarlem"). Mkhitaryan heeft niets te zoeken bij Arsenal. Kunnen ze beter proberen Martial los te weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Dat zegt dan vooral veel over jou dat je dat niet snapt :+

En Mkhitaryan heeft inderdaad niets bij Arsenal te zoeken. Zou niet weten wat we daar nou mee zouden moeten. Martial graag overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Kaap schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 21:31:
Dat zegt dan vooral veel over jou dat je dat niet snapt :+

En Mkhitaryan heeft inderdaad niets bij Arsenal te zoeken. Zou niet weten wat we daar nou mee zouden moeten. Martial graag overigens.
Ik snap het ook niet hoor. Prima speler, dat zeker, alleen loopt bij City al een Sane (met Sterling die er ook kan spelen) en zou Rashford bij United ook een zekerheidje moeten zijn. Sanchez haal je niet om te laten rouleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Laatst online: 09-09 12:27
Sanchez naar United zou ik ook een domme deal vinden. Dan zie ik liever Lucas komen van PSG aangezien die de rechterkant kan bestrijken. Daar heeft United niet echt een speler voor.

Overigens vraag ik mij af wat de mensen van Arsenal gebruikt hebben. Denken dat ze Martial kunnen krijgen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Hoezo zou dat niet kunnen? Tis nou niet dat hij alles speelt bij Man Utd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

gambieter schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 19:17:
Wenger was natuurlijk de beleefdheid zelf... Arsene Wenger: Arsenal boss 'called referee Mike Dean a disgrace'

[...]

Hij mag blij zijn dat hij maar 3 wedstrijden op de tribune kreeg gezien zijn kerfstok.
Want je mag iemand niet op zijn overduidelijke herhaaldelijk opvallende fouten bij wedstrijden van Arsenal wijzen? Mike Dean heeft een waslijst met twijfelachtige beslissingen tegen Arsenal..

Wordt hard tijd dat de VAR ook in de Premier League ingezet gaat worden, hoe eerder hoe beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
Mosin schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 17:03:
Ik vind Yarmolenko anders een hele goede speler. Hij stond onder Peter Bosz wel op links als ik me niet vergis.
Ik hoop voor jullie dat hij weg gaat. Wat een kleuter is dat zeg 8)7

In ieder geval geloof ik niet meer zo in de selectie van Dortmund. Ze hebben goede spelers, maar het is moeilijk voor ze een sterk team te bouwen. De afgelopen jaren hebben dat wel bewezen, denk ik.
Ik geloof best dat Yarmolenko een prima speler is, echt. Maar tot nu toe is het niet om aan te zien !
Dat Aube weg gaat is wel bijna zo goed als zeker, wellicht deze winter periode nog..

Mocht dat zo zijn, moet er een absolute spits terugkomen, anders behaal je de top 3 dit jaar niet !
Ik hoop op goeie resultaten in de Europa League, en een top 3 plek dit jaar, en volgend jaar met een frisse selectie, en trainer (Julian Nagelsmann word al genoemd), op naar de 1e plek _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
SonOfTorture schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 11:55:
[...]

Ik geloof best dat Yarmolenko een prima speler is, echt. Maar tot nu toe is het niet om aan te zien !
Dat Aube weg gaat is wel bijna zo goed als zeker, wellicht deze winter periode nog..

Mocht dat zo zijn, moet er een absolute spits terugkomen, anders behaal je de top 3 dit jaar niet !
Ik hoop op goeie resultaten in de Europa League, en een top 3 plek dit jaar, en volgend jaar met een frisse selectie, en trainer (Julian Nagelsmann word al genoemd), op naar de 1e plek _/-\o_
Ja, jij zit waarschijnlijk bijna elke week in het stadion. Dan merk je dat wel iets beter dan van achter de TV, haha.
Als een speler zich zo gedraagt, dan moet je die toch niet in je team willen. Hij is nu alleen maar een last pak.

Ik hoop nog niet zozeer voor Dortmund dat ze nieuwe spelers aantrekken, maar dat ze vooral een goede trainer nemen. Wat ik al zeg, ze hebben echt hele goede spelers, maar als het op de prestaties aankomt valt het vies tegen naar mijn mening. Nagelsmann heeft het talent, maar hij moet wel bij de club passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
Mosin schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:04:
[...]

Ja, jij zit waarschijnlijk bijna elke week in het stadion. Dan merk je dat wel iets beter dan van achter de TV, haha.
Als een speler zich zo gedraagt, dan moet je die toch niet in je team willen. Hij is nu alleen maar een last pak.

Ik hoop nog niet zozeer voor Dortmund dat ze nieuwe spelers aantrekken, maar dat ze vooral een goede trainer nemen. Wat ik al zeg, ze hebben echt hele goede spelers, maar als het op de prestaties aankomt valt het vies tegen naar mijn mening. Nagelsmann heeft het talent, maar hij moet wel bij de club passen.
Dat klopt ! Als het mee zit en Heracles speelt niet ben ik bij elke thuiswedstrijd aanwezig op de Südtribune, natuurlijk is dat heel anders dan de TV, de sfeer moet je voelen :*) Klopt, absoluut mee eens !

Nagelsmann is zeker een interessante trainer, maar direct voor een grootmacht als Dortmund, betwijfel ik.
Spelers ligt het niet direct aan, maar ik vind wel dat ze een echte killer voorin missen (mocht Aube weggaan).

Hoop dat we dit jaar goed kunnen afsluiten, over 10 dagen staan we er weer _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
SonOfTorture schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:08:
[...]

Dat klopt ! Als het mee zit en Heracles speelt niet ben ik bij elke thuiswedstrijd aanwezig op de Südtribune, natuurlijk is dat heel anders dan de TV, de sfeer moet je voelen :*) Klopt, absoluut mee eens !

Nagelsmann is zeker een interessante trainer, maar direct voor een grootmacht als Dortmund, betwijfel ik.
Spelers ligt het niet direct aan, maar ik vind wel dat ze een echte killer voorin missen (mocht Aube weggaan).

Hoop dat we dit jaar goed kunnen afsluiten, over 10 dagen staan we er weer _/-\o_
Dat is wel mooi man. Ik ben er 1 keer geweest tegen Bayern München. Supercup wedstrijd die Dortmund won :( Ach, ik vind Dortmund best een nette club hoor. Dat ik voor Bayern ben, betekent niet dat ik de club haat :)

Naja, zoals je ook bij Bayern ziet moet je een trainer nemen die bij de club past. Ancelotti was volgens heeeeeel veel mensen geen goed plan en dat klopte. Heynckes weet welk spelletje Bayern moet spelen en na Klopp ben ik niet overtuigd geweest van de trainers. Bosz leek me aanvankelijk goed, vanwege zijn aanvallende tactiek, maar dat werkte dus ook al niet 8)7
Dus geen trainer voor Dortmund die een ander spelletje wilt spelen, dan dat ze kunnen.

Dortmund kan met gemak een degelijke spits aantrekken. Ik ben wel benieuwd wie dat zou moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
Mosin schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:18:
[...]

Dat is wel mooi man. Ik ben er 1 keer geweest tegen Bayern München. Supercup wedstrijd die Dortmund won :( Ach, ik vind Dortmund best een nette club hoor. Dat ik voor Bayern ben, betekent niet dat ik de club haat :)

Naja, zoals je ook bij Bayern ziet moet je een trainer nemen die bij de club past. Ancelotti was volgens heeeeeel veel mensen geen goed plan en dat klopte. Heynckes weet welk spelletje Bayern moet spelen en na Klopp ben ik niet overtuigd geweest van de trainers. Bosz leek me aanvankelijk goed, vanwege zijn aanvallende tactiek, maar dat werkte dus ook al niet 8)7
Dus geen trainer voor Dortmund die een ander spelletje wilt spelen, dan dat ze kunnen.

Dortmund kan met gemak een degelijke spits aantrekken. Ik ben wel benieuwd wie dat zou moeten worden.
Bayern is een club apart, maar op dit moment de absolute top in de Bundesliga.. Voordat dit veranderd, moet er veel gaan gebeuren !

Ik ben benieuwd wie de nieuwe trainer word volgend jaar, vind die van Hoffenheim iets te jong maargoed wellicht ook goed voor de huidige spelersgroep, geen idee..

Ben tot heden wel redelijk tevreden over het huidige spel van Stöger, ik ken deze trainer ook al een tijdje omdat ik natuurlijk naast Dortmund, FC Köln ook een pracht van een club vind, en hoop dat ze erin blijven !

Net zoals jou ben ik ook erg benieuwd wat erbij komt, in ieder geval een extra verdediger hebben we eral bij vanuit Basel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Nou hij is eindelijk weg!
Theo Walcott: Everton sign forward from Arsenal
Afbeeldingslocatie: http://news.arseblog.com/wp-content/uploads/2018/01/Theo-Walcott-Everton-move-2018-696x348.jpg

Had al seizoenen eerder weg gemoeten, overduidelijk een nét-niet speler die ook niet altijd het vertrouwen van de manager kreeg, geen vaste positie kon invullen/kreeg en gewoon niet de belofte waar maakte.

De £20 mil die er voor betaald is vind ik nog een net bedrag ook.

Vraag is alleen wat er voor terug komt :P Hoop op Aubameyang maarja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
En waar zou Aubameyang moeten gaan spelen dan? Zijn tijd dat ie bij BVB op de flank speelde was niet zijn beste tijd. Hij is eigenlijk alleen effectief in de spits.

Wenger in de persconferentie dat er inderdaad gesproken wordt over een ruil tussen Alexis en Mikitharyan en een geldbedrag, en dat het salaris van Miki geen probleem is. Als Wenger zo openlijk over een transfer spreekt dan ga ik er vanuit dat het doorgaat.

En dan loopt de transfer met Aubameyang nog. Zijn vader zou vandaag in London zijn voor besprekingen. BVB vraagt overigens 55 miljoen ipv de eerder gesuggereerde 60.

[ Voor 56% gewijzigd door JeroenNietDoen op 18-01-2018 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
SonOfTorture schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:11:
[...]

Bayern is een club apart, maar op dit moment de absolute top in de Bundesliga.. Voordat dit veranderd, moet er veel gaan gebeuren !

Ik ben benieuwd wie de nieuwe trainer word volgend jaar, vind die van Hoffenheim iets te jong maargoed wellicht ook goed voor de huidige spelersgroep, geen idee..

Ben tot heden wel redelijk tevreden over het huidige spel van Stöger, ik ken deze trainer ook al een tijdje omdat ik natuurlijk naast Dortmund, FC Köln ook een pracht van een club vind, en hoop dat ze erin blijven !

Net zoals jou ben ik ook erg benieuwd wat erbij komt, in ieder geval een extra verdediger hebben we eral bij vanuit Basel !
Bayern is zeker een club apart, maar Dortmund zou in onderlinge wedstrijden gewoon kunnen winnen. Ik denk dat Bayern gewoon de beter ploeg is over een heel seizoen.
Als Stöger de club niet op de rails krijgt, dan mogen Watzke en zijn vrienden wel eens de bezem door de ploeg halen. Maar als Reus straks terug is, Götze beter gaat spelen en er een goede spits bij komt, gaat het wel goed komen met Dortmund. Dan hebben ze een sterke aanval, mits ze op hun maximale spelen.

Ja, ik zag eentje van Basel langs komen. Geen idee voor welke positie, maar het zal vast en zeker een degelijke voetballer zijn.

Dan nog een ander onderwerp, Messi mistte een penaltie. Ik snap er echt geen reet van hoe die jongen nou een Ballon D'or kan winnen.. :+
Ronaldo en Messi hebben beiden wel eens een kut dag of seizoen. Neemt hun klasse niet weg :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
De Ballon D'or grote plasser wedstrijd. Die is saaier dan een wedstrijd van de zondagamateurs uit Schubbekutteveen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Hahaha die plaatsnaam moet ik onthouden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Kaap schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:11:
En waar zou Aubameyang moeten gaan spelen dan? Zijn tijd dat ie bij BVB op de flank speelde was niet zijn beste tijd. Hij is eigenlijk alleen effectief in de spits.

Wenger in de persconferentie dat er inderdaad gesproken wordt over een ruil tussen Alexis en Mikitharyan en een geldbedrag, en dat het salaris van Miki geen probleem is. Als Wenger zo openlijk over een transfer spreekt dan ga ik er vanuit dat het doorgaat.

En dan loopt de transfer met Aubameyang nog. Zijn vader zou vandaag in London zijn voor besprekingen. BVB vraagt overigens 55 miljoen ipv de eerder gesuggereerde 60.
In een 5-3-2 met Lacazette? Merendeel van de spelers die jullie voor de vleugels hadden zijn (Walcott/Oxlade) of worden (Sanchez) verkocht en Bellerin en die linksback die van Schalke kwam (ben zn naam ff kwijt) hebben volgens mij juist de kwaliteiten om als aanvallende wingback te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
toolkist schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 16:58:
[...]

In een 5-3-2 met Lacazette? Merendeel van de spelers die jullie voor de vleugels hadden zijn (Walcott/Oxlade) of worden (Sanchez) verkocht en Bellerin en die linksback die van Schalke kwam (ben zn naam ff kwijt) hebben volgens mij juist de kwaliteiten om als aanvallende wingback te spelen.
Wenger en een 2de formation change binnen 1 jaar? Gast, je bent wel erg optimistisch :+

Maar dat is inderdaad de enige mogelijkheid.

[ Voor 4% gewijzigd door JeroenNietDoen op 18-01-2018 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Kaap schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 19:16:
[...]

Wenger en een 2de formation change binnen 1 jaar? Gast, je bent wel erg optimistisch :+

Maar dat is inderdaad de enige mogelijkheid.
Ik mag toch hopen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Wat ben ik blij dat Bayern, Leon Goretzka overneemt van Schalke04. Ook nog eens voor niks.

[ Voor 94% gewijzigd door Mosin op 20-01-2018 12:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Allemachtig zeg, hoe kan de scheids daar weigeren om een penalty te geven aan Brighton. Veel duidelijker komen ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
toolkist schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 13:48:
Allemachtig zeg, hoe kan de scheids daar weigeren om een penalty te geven aan Brighton. Veel duidelijker komen ze niet.
Inderdaad, dat was overduidelijk.
Wel een prachtige tweede goal van Chelsea. Vooral wat Hazard direct met die bal deed :o

Ik vraag me wel af hoe Locadia het gaat doen in Engeland. In de wedstrijd tegen Vitesse vond ik hem traag en lomp ogen. Denk dat hij in Engeland wel op zijn plek gezet gaat worden. Effe met beide voetjes terug op de grond.

[ Voor 24% gewijzigd door Mosin op 20-01-2018 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
En dat is penalty nummer twee die gegeven had moeten worden, en dan geeft ie die Schelotto geel?? Wat een held die scheids...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 23:01
toolkist schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 14:07:
En dat is penalty nummer twee die gegeven had moeten worden, en dan geeft ie die Schelotto geel?? Wat een held die scheids...
Idd, had na de eerste 10 minuten ook iets anders kunnen gaan doen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Wat is dit dan Arsenal? Schakel net in en 3-0 voor!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:29
Wat een fantastische coach Wenger, in de 22e minuut al met 4-0 voor

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Contractverlenging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 22:57
Die 4-0 :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gast :( Schaam je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Vos schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 16:17:
Wat is dit dan Arsenal? Schakel net in en 3-0 voor!?
Haha ik schakel ook weer eens in (bij 2-0 dan) en ik had hetzelfde :D

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ook minder nieuws vandaag....

James McCarthy (Everton) loopt in een duel met Rondon een dubbele beenbreuk op.

Waarschuwing: heftige foto
https://pbs.twimg.com/media/DT_30TeX0AERO3P.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gynnad schreef op zondag 14 januari 2018 @ 13:27:
[...]

In sommige gevallen wel, alleen bij Real Madrid heb je zulke goede spelers dat je altijd bovenin mee zou moeten doen. Als je 16 punten achter staat met dit materiaal dan doe je iets niet goed.
Dat is waar, maar het ondermaats presteren van Ronaldo in La Liga kan ik niet zo meteen aan Zidane toeschrijven. Tel het aantal doelpunten dat Ronaldo vorig seizoen op dit moment gemaakt had en ze draaien wel bovenaan mee denk ik.
Ik denk dat het probleem niet zozeer Zidane is maar meer dat het tijd is voor vernieuwing bij Real.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 19:09:
Ook minder nieuws vandaag....

James McCarthy (Everton) loopt in een duel met Rondon een dubbele beenbreuk op.

Waarschuwing: heftige foto
https://pbs.twimg.com/media/DT_30TeX0AERO3P.jpg
Erg heftig, maar de 'dader'' was wel in tranen achteraf, wat denk jij dat de schorsing gaat worden ? Zou er rekening mee gehouden worden dat het niet opzettelijk is ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2018 @ 11:17:
[...]

Erg heftig, maar de 'dader'' was wel in tranen achteraf, wat denk jij dat de schorsing gaat worden ? Zou er rekening mee gehouden worden dat het niet opzettelijk is ?
Lijkt me niet dat Rondon geschorst wordt. Het was een zeer ongelukkige actie, waarbij Rondon bezig was om te schieten, maar McCarthy ervoor sprong. Het is niet dat Rondon met twee benen gestrekt een tackle in ging zetten.

Als Rondon hiervoor geschorst wordt, dan lijkt me dat een zeer vreemde actie.

[ Voor 6% gewijzigd door chengbondkwok op 21-01-2018 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chengbondkwok schreef op zondag 21 januari 2018 @ 11:19:
[...]

Lijkt me niet dat Rondon geschorst wordt. Het was een zeer ongelukkige actie, waarbij Rondon bezig was om te schieten, maar McCarthy ervoor sprong. Het is niet dat Rondon met twee benen gestrekt een tackle in ging zetten.

Als Rondon hiervoor geschorst wordt, dan lijkt me dat een zeer vreemde actie.
Denk ik ook, maar met die review comissie in de PL weet je nooit, ze slagen wel vaker eens de bal totaal mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
[...]

Was hier geen sprake van opzet. Verwacht geen straf. Ik meen ook niet dat er geel of rood gegeven was.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Intussen heeft Watford weer een manager ontslagen: https://www.theguardian.c.../watford-sack-marco-silva

Twee maanden terug alles op alles zetten om Silva niet aan Everton te verliezen, ze staan 10e, paniekvoetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Tja dat is toch die Italiaanse familie die ook Udinese en Granada bezit? Die familie staat zeg maar niet bekend om hun rustige en evenwichtige beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Yep, Italiaans "beleid".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lyon al meteen op voorsprong tegen PSG. Hopelijk gaat dit een lekkere pot voetbal worden !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Weer genoten van Real Betis v Barcelona. 1e helft was aardig gelijk, maar in de 2e helft werd Betis eigenlijk compleet weggespeeld. Met 0-5 als eindstand

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Memphis Depay!

Shirtje uit doen is wel moeilijk. Ach bespaart een gele kaart :+
https://streamable.com/sri51

[ Voor 77% gewijzigd door Fleximex op 21-01-2018 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Fleximex schreef op zondag 21 januari 2018 @ 22:57:
Memphis Depay!

Shirtje uit doen is wel moeilijk. Ach bespaart een gele kaart :+
https://streamable.com/sri51
Heerlijke goal.

Hij moet z'n bovenlijf wat minder trainen B)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:29
Wat een lekkere goal zeg, na die van Chelsea de mooiste die ik dit weekend heb gezien

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Kwam deze tegen op nu.nl, rare jongens die britse supporters:
https://www.nu.nl/opmerke...van-keeper-urineerde.html

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Niet online
Gynnad schreef op maandag 22 januari 2018 @ 08:08:
Wat een lekkere goal zeg, na die van Chelsea de mooiste die ik dit weekend heb gezien
Inderdaad, wat een pegel!

Die van Chelsea was inderdaad van wereldklasse. Jammer van de foutieve aanname van Hazard in eerste instantie, maar die combi tussen Willian, Hazard en The Bat is echt heerlijk. En hoe Willian 'm vervolgens buitenkant voet in het hoekje krult... O+ Oef, schone onderbroek graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11-09 16:15

Baseman77

We move

Erg heftig, maar de 'dader'' was wel in tranen achteraf
Niet alleen achteraf, ook meteen na het incident. Los van de blessure was dat wel mooi om te zien (al klinkt dit best lullig), ook hoe hij meteen werd getroost door teamgenoten en zelfs tegenstanders.
Het respect voor elkaar zie je sowieso meer in de PL dan in andere competities lijkt het.
Kaap schreef op zondag 21 januari 2018 @ 14:36:
Was hier geen sprake van opzet. Verwacht geen straf. Ik meen ook niet dat er geel of rood gegeven was.
Er werd inderdaad geen kaart gegeven en er zal ook geen straf volgen, dit was een ontzettend ongelukkige actie waar totaal geen opzet bij was.
gambieter schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:39:
Twee maanden terug alles op alles zetten om Silva niet aan Everton te verliezen, ze staan 10e, paniekvoetbal.
Precies dit ja, onwaarschijnlijk |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:46
Alexis deal is rond. Nabij 500K per week en 17 miljoen tekengeld. Belachelijk is nogal een understatement aan het worden. Hoop dat Mourinho snel uitgeschakeld gaat worden in de Champions League. Hun wedstrijden zijn meestal het bekijken nauwelijks waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Lekkerboeie86 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 19:31:
Alexis deal is rond. Nabij 500K per week en 17 miljoen tekengeld. Belachelijk is nogal een understatement aan het worden. Hoop dat Mourinho snel uitgeschakeld gaat worden in de Champions League. Hun wedstrijden zijn meestal het bekijken nauwelijks waard.
Laat hem maar lekker doorgaan, die potjes worden alleen maar leuker met Sanchez en een volledig herstelde Ibra :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:46
Bossie schreef op maandag 22 januari 2018 @ 20:16:
[...]

Laat hem maar lekker doorgaan, die potjes worden alleen maar leuker met Sanchez en een volledig herstelde Ibra :)
Mwa zijn park the bus tactiek ken ik nou inmiddels wel. Als je Liverpool - City hebt gezien is het wel duidelijk dat je ook met lef 3 punten kan pakken en een mooie pot voetbal kan laten zien. Maargoed ieder zijn smaak natuurlijk. Ik was meer fan van United in een ander tijdperk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik snap wel waarom spelers zoals Alexis weg willen bij Arsenal. Als je echte prijzen wilt pakken dan ga je natuurlijk naar Manchester en ben je onderdeel van Pep's sterren team en dit jaar nog kampioen.

Oh wacht.... :')

[ Voor 12% gewijzigd door JeroenNietDoen op 23-01-2018 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Laatst online: 09-09 12:27
Ah, men kan de Mourinho haat weer even ventileren. Altijd mooi om te zien dat men niet meer objectief kan blijven zodra het om Mourinho gaat. Geen wedstrijd geweest en nieuws over een transfer maar gelijk even bashen over de speelwijze.
Lekkerboeie86 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 20:28:
Mwa zijn park the bus tactiek ken ik nou inmiddels wel. Als je Liverpool - City hebt gezien is het wel duidelijk dat je ook met lef 3 punten kan pakken en een mooie pot voetbal kan laten zien.
Dat Liverpool wat gisteren kansloos verloor van Swansea? Weet je, dat hele klaag gaat veel te ver. Ja, Mourinho wil in de grote wedstrijden nog wel eens defensiever spelen, maar dat levert ook vaak genoeg resultaat op. Waar City dus verlies op Anfield, heeft United een punt gepakt. Waar United wint bij Arsenal, verliest Tottenham en speel Liverpool gelijk.
Op dit moment staat United gewoon 2e, heeft na City en Liverpool de meeste doelpunten gemaakt en heeft samen met Chelsea de minst gepasseerde verdediging. Daarnaast heeft United met dat voetbal de nodige prijzen gemaakt de afgelopen periode waarin City met hun sprankelende voetbal welgeteld 0 prijzen heeft gepakt. Ik denk dat een Liverpool/Tottenham/Arsenal (welke altijd gecomplimenteerd worden om hun ultra-aanvallende spel) maar wat graag die prijzen hadden gehad. Mourinho is simpelweg resultaat gericht en is ook de reden dat hij is gehaald. Om na 3 magere jaren weer wat succes naar de club te halen.

Overigens, denk je nu echt dat Leicester supports malen over hoe ze de PL hebben gewonnen of hoe Chelsea supporters de CL hebben gewonnen in 2012 (met die geweldige wedstrijd tegen Barcelona)?

@Kaap & anderen, volgende interview gaat ook over het feit dat Sanchez naar United gaat en niet naar City. Vond het wel interessant:

Zeker zal Sanchez ook voor het geld verkassen, maar datzelfde geld had ie bij andere clubs ook kunnen krijgen. Hij kon zelfs naar China waar ie nog veel meer kon krijgen dan de bedragen die nu genoemd worden (maar nergens bevestigd overigens). Ja, bij City wordt je dit jaar kampioen (zijn simpelweg een klasse apart dit seizoen), maar daar zal ie weinig aandeel in hebben en waarschijnlijk ook weinig spelen (want Sterling en Sane). Daarnaast wilde City em heel graag hebben en moet er iets gebeurd zijn wat dit heeft veranderd en dat zal in mijn ogen niet alleen komen doordat United meer salaris heeft geboden. City heeft de middelen om dat te counteren dus daar zal meer aan de hand zijn geweest (maar daar wordt vrij weinig over gesproken in de media).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Nu de transfer done is wordt goed duidelijk hoe de interne verstandhouding waren en hoe Alexis binnen de selectie lag.

Van alle Arsenal spelers was er op social media slechts 1 die een afscheidsboodschap had, terwijl bij Walcott en Coquelin ongeveer de hele social media actieve spelersgroep openlijk afscheid nam.

Daarnaast neemt Alexis indirect Wenger op de korrel in zijn eerste interview door te stellen dat Mourinho "wel" wil winnen.

Wat dat betreft goed dat ze uit elkaar zijn. Ik had het alleen leuker gevonden als Alexis naar PSG was gegaan, niet in Engeland blijven. Nu is het een ex-speler die naar de rivaal is gegaan. Daar heb ik hele andere wensen voor die in dit topic direct voor een mobbreak zouden zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Kaap schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:06:
Nu de transfer done is wordt goed duidelijk hoe de interne verstandhouding waren en hoe Alexis binnen de selectie lag.

Van alle Arsenal spelers was er op social media slechts 1 die een afscheidsboodschap had, terwijl bij Walcott en Coquelin ongeveer de hele social media actieve spelersgroep openlijk afscheid nam.

Daarnaast neemt Alexis indirect Wenger op de korrel in zijn eerste interview door te stellen dat Mourinho "wel" wil winnen.

Wat dat betreft goed dat ze uit elkaar zijn. Ik had het alleen leuker gevonden als Alexis naar PSG was gegaan, niet in Engeland blijven. Nu is het een ex-speler die naar de rivaal is gegaan. Daar heb ik hele andere wensen voor die in dit topic direct voor een mobbreak zouden zorgen.
Was Alexis simpelweg niet te ambitieus voor Arsenal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Die goal van Arsenal _O-

Een kopgoal... komt tegen het hoofd van een Chelsea-speler... komt vervolgens tegen het hoofd van nog een Chelsea-speler... en belandt dan in het doel :D

Nog nooit zoiets gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Bossie schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:08:
[...]

Was Alexis simpelweg niet te ambitieus voor Arsenal?
Met die sportieve ambities van Alexis valt het dus wel mee zo blijkt uit die transfer saga :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Noiz schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:03:
Daarnaast wilde City em heel graag hebben en moet er iets gebeurd zijn wat dit heeft veranderd en dat zal in mijn ogen niet alleen komen doordat United meer salaris heeft geboden. City heeft de middelen om dat te counteren dus daar zal meer aan de hand zijn geweest (maar daar wordt vrij weinig over gesproken in de media).
Hij wilde iets van 500k per week, de topverdieners bij City krijgen nu 350k. Zie bijvoorbeeld nieuw contract de Bruyne. Geven ze dat aan Sanchez, dan komen er nog minimaal 5 spelers aan die er 150k per week bij willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nou, gaat Wenger toch weer een beker halen? :P

Opvallend hoe impotent Chelsea aanvallend was. Als het Hazard niet lukt, dan is er niemand anders meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
Die berichten kwamen er al van Pogba, die ook een verhoging zou willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
gambieter schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 22:57:
Nou, gaat Wenger toch weer een beker halen? :P

Opvallend hoe impotent Chelsea aanvallend was. Als het Hazard niet lukt, dan is er niemand anders meer.
Idd, blijf erbij dat Morata een verzwakking is ivm met Diego Costa, juist dat soort spelers heb je in dit soort wedstrijden nodig.

Vond het een rommelige wedstrijd, eigenlijk waren alleen de eerste 10 minuten ok (tot de wissel van Willian)en vervolgens word het beslist door twee klutsgoals.

edit:
Lijkt erop dat Real Madrid alweer nat gaat?

[ Voor 4% gewijzigd door Bossie op 24-01-2018 23:21 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.