[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2017/2018 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 15 Laatste
Acties:
  • 39.007 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Die Mourinho cyclus is alleen meestal toch een jaar of 3 en niet 1,5? Dan heeft ie deze keer toch wel erg goed z'n best gedaan om het al eerder te verkloten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
toolkist schreef op maandag 1 januari 2018 @ 20:15:
Die Mourinho cyclus is alleen meestal toch een jaar of 3 en niet 1,5? Dan heeft ie deze keer toch wel erg goed z'n best gedaan om het al eerder te verkloten ;)
3 jaar ja. 1ste jaar niks aan de hand. 2de jaar hoor je al rumoer, kleine haarscheurtjes. In 3de jaar wordt die meestal ontslagen.

Wie weet nu gewoon eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Eigenlijk is het natuurlijk heel sneu voor beide spelers, maar gezien de overtredingen tegen De Bruyne ook wel weer leuk. Op z'n minst gerechtigheid.
Crystal Palace duo Scott Dann and Jason Puncheon will be out "for a long period of time" after damaging cruciate knee ligaments in separate tackles on Manchester City's Kevin de Bruyne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05:47
Gerechtigheid inderdaad want De Bruyne heeft vanavond (gelukkig) gewoon gespeeld en ze hebben weer gewonnen. *O*
De Bruyne’s recovery again underlines the Belgian’s resilience having sustained a nasty challenge from Palace’s Jason Puncheon just 48 hours ago.

[ Voor 44% gewijzigd door chim0 op 02-01-2018 23:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:57
Gaan we nu juichen om een mogelijke carrière beëindigende blessure?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
JanW schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 09:13:
Tegen mij? Ik juich omdat City gewonnen heeft. Wat er met Puncheon gebeurt, kan me weinig boeien na dit.

Anyway, Londons toppertje vanavond. Kan of vuurwerk worden of een zaadpartij met winst voor Chelsea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JanW schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 09:13:
Gezien de belachelijke overtreding die hij zelf maakte, die bij De Bruyne ook zomaar zo'n blessure had kunnen veroorzaken? Ja, absoluut.
Nou ja, niet juichen, maar zielig vind ik het zeer zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06:40
Mourinho zijn spel is toch ruk. Zie je de camera richting Ferguson draaien met zijn altijd norse blik, maar die zal vast en zeker niet blij zijn met het spel.
Je gaat als top club toch geen Mourinho aanstellen, die verneukt je hele aanzien. Stiekem hoop ik dat hij het verkloot bij ManU :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 22:20

Barbas

Gallego!

Als Mourinho prijzen pakt met dit spel hoor je volgens mij niemand klagen. Fans willen aan het einde van de rit gewoon prijzen zien.

Mejor así

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Lol Hazard... Toekomstig Oscar winnaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:32

Vos

AFCA

Arsenal, wederom, verneukt... Als je daar al penaltys voor gaat geven.

[ Voor 41% gewijzigd door Vos op 03-01-2018 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Die pingel heeft Chelsea terug int zadel gezet, met de 1-2 als gevolg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:01
Vos schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 22:12:
Arsenal, wederom, verneukt... Als je daar al penaltys voor gaat geven.
Als het 2-1 blijft is het wel terecht, Arsenal speelt leuk maar Morata heeft hun meermaals gespaard.
Bakayoko had ook twee enorme kansen, maar bij hem kun je geen wonderen in de aanval verwachten.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Noem de grote kansen van arsenal dan ook ff ;)

En de gemiste penalty in helft 1.

[ Voor 28% gewijzigd door Vos op 03-01-2018 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:58

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Tja, als je het hele scheidsrechterkorps tegen je in het harnas jaagt dan kan je het krijgen ook natuurlijk. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
BOOOOOOM !

Wat een heerlijke goal!

[ Voor 17% gewijzigd door JeroenNietDoen op 03-01-2018 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Gerechtigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Vos schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 22:28:
Noem de grote kansen van arsenal dan ook ff ;)

En de gemiste penalty in helft 1.
Dat kan, maar bij Chelsea zijn het kansen waarbij er bijvoorbeeld Diego Costa had gestaan dat er 4 inzaten.
Bij Arsenal willen ze bal bij wijze van over de doellijn combineren.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En toen blijkt dat het gewoon een pingel was, Bellerin schopt te laat en tegen Hazard's voet aan. En Wilshere had zijn tweede geel moeten hebben voordat hij scoorde, wegens duiken. Ik zie dat Wenger hier een paar clone-accounts heeft met selectieve visie en geheugen :+

Ex-scheids Dermot Gallagher, en zelfs Thierry Henry vinden het een pingel op Sky. En Henry heeft het meestal moeilijk met objectief zijn aangaande Arsenal. Maar Wenger in het interview ook weer klagen over een "farcical decision"... Mourinho en Wenger zijn momenteel uitwisselbare zuurpruimen die niet serieus meer te nemen zijn.

Verder leuke wedstrijd en gelijkspel uiteindelijk wel verdiend.

[ Voor 37% gewijzigd door gambieter op 03-01-2018 23:12 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Waarom wordt de penalty die arsenal onthouden werd niet genoemd dan? ;)

Ja ik ben subjectief, maar ik vond Hazard echt theatraal duikelen. En Wilshere duikelde inderdaad ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Vos schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 23:25:
Waarom wordt de penalty die arsenal onthouden werd niet genoemd dan? ;)

Ja ik ben subjectief, maar ik vond Hazard echt theatraal duikelen. En Wilshere duikelde inderdaad ook.
Die Maitland Niles in de eerste helft? Die haakte zichzelf.

Dat Hazard overdreef maakt het niet minder een penalty. Bellerin was gewoon te laat, het is niet anders.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

gambieter schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 23:31:
[...]

Die Maitland Niles in de eerste helft? Die haakte zichzelf.

Dat Hazard overdreef maakt het niet minder een penalty. Bellerin was gewoon te laat, het is niet anders.
Ja nadat de Chelsea speler hem raakt op de knie, wel goed kijken he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Vos schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 23:34:
Ja nadat de Chelsea speler hem raakt op de knie, wel goed kijken he.
Ik heb goed gekeken en daar is echt geen pingel wmb. Maar dat de fans het anders zien verbaast me niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

gambieter schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 23:38:
[...]

Ik heb goed gekeken en daar is echt geen pingel wmb. Maar dat de fans het anders zien verbaast me niet :)
Haha. Jij bent ook wel erg objectief, maar dat was al bekend.

De drie ziggo commentatoren vonden het wel een penalty. Maar die zijn ook Arsenal fan.

[ Voor 13% gewijzigd door Vos op 03-01-2018 23:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Arme Hazard trouwens, die zijn been leek eraf te liggen, had echt met hem te doen. Walgelijke horror tackle van Bellerin. Ik ben het met Pep eens, de arbitrage moet spelers echt beter beschermen.

Enfin, in een realistische wereld, gelukkig punt behouden, wij waren over de gehele wedstrijd beter. Nog eens wat herhalingen bekeken maar volgens mij raakt Bellerin de onderkant van Hazard's schoen. De kracht valt ook wel mee. Als dit een overtreding is, dan is voetbal niet langer een contact-sport en moet voortaan elke vorm van lichamelijk contact bestraft worden. Gelijke monniken, gelijke kappen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 23:38:
[...]

Dan keek je niet helemaal goed, hij haakte zichzelf doordat ie geraakt werd door die Chelsea speler.
Was niet makkelijk te zien, maar gebeurde wel.

Hazard werd inderdaad ook geraakt, op de onderkant van zn schoen. Als er al iemand zo neer mocht vallen als hij deed dan was t Bellerin aangezien hij toch een paar noppen geraakt moet hebben met zn wreef.
De manier hoe Hazard viel neigt voor mij naar simulatie. Als een speler een hand op zn schouder krijgt en dan spontaan omvalt krijgt ie ook 2 wedstrijden schorsing in Engeland. Maar goed dan moeten de 3 man die het achteraf beoordelen het er wel unaniem mee eens zijn en dat zie ik hier niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
toolkist schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 08:54:
[...]

Dan keek je niet helemaal goed, hij haakte zichzelf doordat ie geraakt werd door die Chelsea speler.
Was niet makkelijk te zien, maar gebeurde wel.
Ik zag het bij Deportivo United pas in de miljoen keer ingezoomde en miljoen keer geslowmotionde herhaling want in eerste instantie leek het inderdaad of ie zichzelf haakte en struikelde, dus ik kan me voorstellen dat de scheidsrechter het ook gewoon als zelf struikelen heeft gezien. Er was echt minuscuul contact, maar dan ook echt minuscuul. Enige gerechtigheid hier zou zijn videoref, zodat je diezelfde ingezoomde en geslowmotionde beelden zou zien, die wij ook zien.

Oh ja, Van Hooijdonk had het, naar eigen zeggen, zelf allang gezien want alleen maar "topspitsen" kunnen zoiets zien. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Kaap schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 07:25:
Arme Hazard trouwens, die zijn been leek eraf te liggen, had echt met hem te doen. Walgelijke horror tackle van Bellerin. Ik ben het met Pep eens, de arbitrage moet spelers echt beter beschermen.

Enfin, in een realistische wereld, gelukkig punt behouden, wij waren over de gehele wedstrijd beter. Nog eens wat herhalingen bekeken maar volgens mij raakt Bellerin de onderkant van Hazard's schoen. De kracht valt ook wel mee. Als dit een overtreding is, dan is voetbal niet langer een contact-sport en moet voortaan elke vorm van lichamelijk contact bestraft worden. Gelijke monniken, gelijke kappen dan.
Ik vond de penalty ook een belachelijke keuze. Misschien moet hij gegeven worden via de regels, maar overdrijven kunnen ze allemaal wel.
Ik zet ook mijn vraagtekens deze zogenaamde contact sport. Bij een schouder duw ben je al de lul namelijk :’)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Mosin schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:12:
[...]

Ik vond de penalty ook een belachelijke keuze. Misschien moet hij gegeven worden via de regels, maar overdrijven kunnen ze allemaal wel.
Ik zet ook mijn vraagtekens deze zogenaamde contact sport. Bij een schouder duw ben je al de lul namelijk :’)
Dan verwijderen we het contact gedeelte uit deze sport en gaan we dezelfde regels mbt contact toepassen as met zaalvoetbal. Als we dan toch bezig zijn kunnen we ook meteen kunstgras er door drukken zodat de nadruk nog meer op handelingsnetheid en techniek komt te liggen :P

Arsenal mag blij zijn dat het uiteindelijk nog gelijk heeft kunnen maken, Chelsea mag ontevreden zijn met een punt door het meermaals falen van Morata (en stomme wissel Hazard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
@Bossie
Het mag juist wat meer fysiek, wat mij betreft. Er zit natuurlijk wel een verschil tussen iemand kapot stampen of heel goed tackelen.
Vaak word er al geel gegeven voor een keiharde, maar terecht tackle. Met zoiets ben ik het dus absoluut niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Mosin schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:30:

Vaak word er al geel gegeven voor een keiharde, maar terecht tackle. Met zoiets ben ik het dus absoluut niet eens.
Nou, ik wel hoor. Soms zie je tackles waar eerst de bal gespeeld wordt maar ook de speler dusdanig hard wordt meegenomen, dat ik het wel een overtreding vind. Het gaat dan om de manier van inkomen en die is dan veel te hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
chim0 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:40:
[...]

Nou, ik wel hoor. Soms zie je tackles waar eerst de bal gespeeld wordt maar ook de speler dusdanig hard wordt meegenomen, dat ik het wel een overtreding vind. Het gaat dan om de manier van inkomen en die is dan veel te hard.
Idd, de bal raken is niet meteen een excuus om dit soort overtredingen toe te laten. De overtreding op KDB een paar dagen terug is daarvan een erg goed voorbeeld. Andersom, de gele kaart van Fabregas gisteren mag wat mij betreft omgedraaid worden in 3 wedstrijden schorsing voor de Arsenal speler, vind dat soort toneel velen malen erger dan het fysieke geweld :)

@Aquila; ik dacht dat de smiley mijn sarcasme wel duidelijk maakte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Bossie schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:48:
[...]

De overtreding op KDB een paar dagen terug is daarvan een erg goed voorbeeld.
Daar zat geen bal in de buurt. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
@Bossie
Ik gebruik het zelf ook wel eens, maar trap er zelf ook in :9

Bij bepaalde situaties is heel wel terecht, maar juist wanneer ze hem niet moeten geven gebeurt het juist.
Laatst was in Duitsland een penalty gegeven door de video ref en in de herhaling bleek dat dat niet klopte..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Spurs - West Ham is niet echt om aan te zien (de Hammers hebben alle supportersbussen geparkeerd), maar als een duveltje uit een doosje opeens een wonderschone knaller van ruim 20m van Obiang de 0-1, eerste schot on target na 70 minuten en schreeuwend hard in de kruising.

Maar de gelijkmaker van Son mag er ook wezen, bijna spiegelbeeld en ook onhoudbaar. Al hadden de Hammers een vrije trap moeten hebben bij de opbouw van de gelijkmaker.

David Moyes heeft West Ham toch redelijk aan de gang gekregen.

[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 04-01-2018 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
Mersey derby voor FA cup op BBC1 btw, met van Dijk in de basis. Wijnaldum op de bank helaas.

Neem aan dat Klaassen ergens in Liverpool voor de buis zit ? Zelfs niet op de bank terwijl Ross Barkley verkocht is.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
loekf2 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:54:
Mersey derby voor FA cup op BBC1 btw, met van Dijk in de basis. Wijnaldum op de bank helaas.

Neem aan dat Klaassen ergens in Liverpool voor de buis zit ? Zelfs niet op de bank terwijl Ross Barkley verkocht is.
Kanonnen, daar komt Rooney ff goed weg. Rood had echt niet misstaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Als die pingel tegen Arsenal was gegeven, dan had Wengers hoofd ontploft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Wederom slechte beslissing van het korps.

Ook knap dat Rooney nog op het veld staat.

Haha Van Dijk scoort!

[ Voor 47% gewijzigd door Vos op 05-01-2018 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Lekkere kopbal van v.Dijk :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
Lekker hoor, met een juichende "The Kop" recht voor je.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Zie je wel dat hij die 84 mio waard was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En dat Pickford die £30m niet waard is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Die Mason Holgate van Everton is wel een erg zielig mannetje zeg... Eerst douw je iemand totaal onnodig over de boarding heen (als ie iets ongelukkiger valt, met z'n hoofd tegen de boarding aan). Dan word je (naar mijn mening terecht) uitgescholden door die gast (voor hoerenjong blijkbaar) en ga je eerst al tijdens de wedstrijd zielig lopen doen bij de scheids dat er iets tegen je geroepen is en na de wedstrijd nog een keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het schijnt een racistische opmerking te zijn geweest. En dat ligt heel gevoelig, en hopelijk heeft Liverpool geleerd van het Suarez fiasco waar ze dergelijke opmerkingen probeerden af te doen als "banter".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 16:00:
Het schijnt een racistische opmerking te zijn geweest. En dat ligt heel gevoelig, en hopelijk heeft Liverpool geleerd van het Suarez fiasco waar ze dergelijke opmerkingen probeerden af te doen als "banter".
Die scheids staat tussen ze in, als het echt racistisch zou zijn geweest (ze hebben nota bene zo'n beetje dezelfde huidskleur, dus dat lijkt me nergens op slaan al is dat misschien iets te kort door de bocht) dan zou die scheids dat echt wel gehoord hebben en meteen rood gegeven hebben. 't is nou niet dat die scheids druk bezig was met andere speler dan die 2 ;)
Je ziet Firminho ook iets zeggen met 'loco' en iets met 'puta'. maar ik kan alleen maar gokken wat daarvoor stond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Holgate had allang onder de douche moeten staan voor die idiote actie trouwens. Zomaar iemand het publiek in duwen. En die scheids geeft geen eens een kaart :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
https://www.nu.nl/voetbal...barcelona-vertrekken.html

En het is rond

Philippe Coutinho verlaat Liverpool voor FC Barcelona. Beide clubs hebben zaterdag overeenstemming bereikt over een directe overgang van de Braziliaanse aanvaller.

De Engelse club heeft niet bekendgemaakt wat Barcelona betaalt voor de 25-jarige Coutinho, maar volgens Engelse media ligt het bedrag inclusief bonussen op zo'n 160 miljoen euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Liverpool heeft dus blijkbaar geen ambities om kampioen te worden, hij is samen met Salah verreweg de belangrijkste speler van Liverpool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Jep die gaan ze de komende jaren niet kunnen vervangen met een gelijkwaardige opvolger. Salah doet het leuk en beter dan verwacht maar dat zal ook eens ophouden en de rest zijn ook allemaal figuranten om Coutinho heen zoals gisteren weer eens mooi te zien was: totaal ideeëloos. Misschien kunnen ze Götze nu wel lokken en een goedkoop gokje wagen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:22
Ik las geruchten dat ze Mahrez wilden halen, al is dat natuurlijk geen volwaardige vervanger.

Ik denk dat Coutinho gewoon simpelweg niet te behouden was, die jongen wil waarschijnlijk dolgraag naar Barcelona. Dit seizoen worden ze toch al niet kampioen meer, dus kun je er nu beter de hoofdprijs voor vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Sjurm schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 23:11:
Ik las geruchten dat ze Mahrez wilden halen, al is dat natuurlijk geen volwaardige vervanger.

Ik denk dat Coutinho gewoon simpelweg niet te behouden was, die jongen wil waarschijnlijk dolgraag naar Barcelona. Dit seizoen worden ze toch al niet kampioen meer, dus kun je er nu beter de hoofdprijs voor vragen.
Ze halen niet alleen Mahrez. Met het geld van Coutinho hebben ze al v Dijk gehaald en nu nog Mahrez.
Als Mahrez zijn vorm weet te herpakken dan heb je denk ik wel een goede deal.
Je bent een speler kwijt die weg wil en je hebt een iets mindere aanvaller ervoor terug en een goede verdediger erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Vond de reactie van Ronaldo9 wel opmerkelijk. Zag hem voorbij komen van de week. Het ging zich erom dat Barcelona niet zo goed met Brazilianen om kan gaan. Toen gaf hij al een voorbeeld van zichzelf en van Neymar.

Coutinho lijkt me wel een hele goede speler voor Barca. Ben benieuwd hoe hij gaat doen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Coutinho mag echter niet in de CL voor Barcelona spelen, dat maakt het wel een wat vreemde timing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Iniesta is ook al wat ouder. Kun je in de CL Iniesta opstellen en in de competitie en beker Coutinho. Kampioen worden ze toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Deadsy schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 23:41:
[...]

Ze halen niet alleen Mahrez. Met het geld van Coutinho hebben ze al v Dijk gehaald en nu nog Mahrez.
Als Mahrez zijn vorm weet te herpakken dan heb je denk ik wel een goede deal.
Je bent een speler kwijt die weg wil en je hebt een iets mindere aanvaller ervoor terug en een goede verdediger erbij.
Net zo'n goede deal als toen ze Torres verkochten en Andy Carroll haalden ja :D . Echt kansloos weer maar dat is allang geen verrassing, straks komen ze nog met Ziyech aanzetten O-) . Allemaal dezelfde type spelers voorin maar een fatsoenlijke keeper, verdedigende middenvelder en echte spits (type Morata, niet type breekijzer. Ja Solanke hebben ze gehaald maar die is er nog lang niet) kan er niet van af. En dan €85 miljoen betalen voor één verdediger voórdat de clubs weten dat je net een zak goud binnengesleept hebt.
Voor Mahrez geld schijn je ook Dybala te kunnen ophalen en Tottenham met die magere salarissen is ook rijp voor de pluk komende zomer wanneer ze weer niks gewonnen hebben ...

Uiteraard was Coutinho gewoon niet te houden en waarschijnlijk al beloofd dat ie deze winter weg mocht na de mislukte zomertransfer maar net als met het Suarez geld geven ze het weer uit als water aan middelmatige spelers/ aanvulling in de breedte (wat toen meer nodig was dan nu).

[ Voor 15% gewijzigd door apis29 op 07-01-2018 03:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
apis29 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 03:31:
[...]

Net zo'n goede deal als toen ze Torres verkochten en Andy Carroll haalden ja :D . Echt kansloos weer maar dat is allang geen verrassing, straks komen ze nog met Ziyech aanzetten O-) . Allemaal dezelfde type spelers voorin maar een fatsoenlijke keeper, verdedigende middenvelder en echte spits (type Morata, niet type breekijzer. Ja Solanke hebben ze gehaald maar die is er nog lang niet) kan er niet van af. En dan €85 miljoen betalen voor één verdediger voórdat de clubs weten dat je net een zak goud binnengesleept hebt.
Voor Mahrez geld schijn je ook Dybala te kunnen ophalen en Tottenham met die magere salarissen is ook rijp voor de pluk komende zomer wanneer ze weer niks gewonnen hebben ...

Uiteraard was Coutinho gewoon niet te houden en waarschijnlijk al beloofd dat ie deze winter weg mocht na de mislukte zomertransfer maar net als met het Suarez geld geven ze het weer uit als water aan middelmatige spelers/ aanvulling in de breedte (wat toen meer nodig was dan nu).
85m voor Van Dijk is belachelijk veel geld, maar ze hebben in ieder geval een (in de Premier League) bewezen verdediger gehaald.
Mahrez is geen type Coutinho, die kan z'n trucje vanaf rechtsbuiten doen maar ja, daar staat ene Salah al. Kunnen ze inderdaad beter kijken of ze Eriksen weg kunnen lokken bij de Spurs, samen met Alderweireld die nog steeds niet bijgetekend heeft. Alleen zul je voor die 2 wel wat meer dan 150m nodig hebben gok ik. Dan nog een fatsoenlijke linksback, keeper, verdedigende middenvelder en een echte spits en dan staat er een prima team. Maar ja, dat kost dan wel meer dan de 300m van Mourinho ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Alhoewel ik hoop dat we Alexis in Parijs weten te dumpen deze maand, zou een transfer naar Liverpool nog niet zo erg zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door JeroenNietDoen op 07-01-2018 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Het zou wel typisch iets voor Liverpool zijn ja, nog meer aanvallers halen. En dan denken dat 't achterin opgelost is met alleen van Dijk erbij.
Wat betreft Sanchez en City, als ik hem was zou ik ook echt niet naar City gaan. 't staat daar al zo vol met aanvallers dat ie echt niet elke wedstrijd gaat spelen maar in zo'n fijn roulatie systeem terecht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:36
toolkist schreef op zondag 7 januari 2018 @ 11:33:
Het zou wel typisch iets voor Liverpool zijn ja, nog meer aanvallers halen. En dan denken dat 't achterin opgelost is met alleen van Dijk erbij.
Inderdaad ja, een keeper, linksback en verdedigende middenvelder zijn daar gewoon noodzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

apis29 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 03:31:
[...]

Dybala voor het geld van Mahrez? Dat geloof ik nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
Vindt Mahrez op zich een prima aankoop, ook het bedrag valt hedendaags wel mee.
Als het waar is. Nu ook wat tegenstrijdige berichten.
Een vertegenwoordiger (zaakwaarnemer?) van Mahrez ontkent het tegenover de BBC.

Het is alleen een echte rechtsbuiten, daar waar je niet direct versterking nodig hebt aangezien Salah daar al speelt. Coutinho speelde meer hangend op links of als 10.

Dybala lijkt me inderdaad een stuk duurder. Ik zie een Eriksen ook niet van Tottenham naar Liverpool gaan, ondanks dat het salaris dat Liverpool betaald hoger is.

Lijkt me inderdaad ook dat ze eerst achterin nog verder moeten investeren. Met alleen Van Dijk ben je er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
@apis29
Voor Dybala mag je denk ik net zoveel betalen als voor Countinho. En ik betwijfel dat hij naar een Liverpool zal gaan als je ziet dat zijn naam ook gelinkt word aan clubs die wel voor de prijzen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wow, Nottingham Forest 3-1 voor tegen een verzwakt Arsenal, de 2-1 was een mooie. Nog 25 minuten...

Edit: gaat Arsenal toch nog mazzelen? Fout van de keeper en Welbeck 3-2. Nog 12 min + blessuretijd.

Edit2: pingel voor Forest, leek me onterecht. Speler slipt bij schieten, debat of zijn andere voet de bal eerst raakte voor de andere voet de bal hoog in het net schiet. Toch 4-2. En dan rood voor een Forest verdediger :+

Zeer vermakelijk :p

[ Voor 72% gewijzigd door gambieter op 07-01-2018 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

4-2 inmiddels

Comment van de BBC site:
Can't understand why Wenger has picked such a weak bench, it's not as though our 1st XI has been overworked this season and this is an important competition for us.

[ Voor 89% gewijzigd door Slasher op 07-01-2018 18:51 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De gemiddelde leeftijd van het Forest team was lager dan dat van Arsenal.

Maar wat ik er van gezien heb, is het een verdiende winst. Mertesacker was niet best ondanks zijn goal, die is echt voorbij zijn houdbaarheidsdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verliezen van de nr 14 van de championship, om je kapot te schamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Vos schreef op zondag 7 januari 2018 @ 19:00:
Verliezen van de nr 14 van de championship, om je kapot te schamen.
Toch zit er ook wel weer een voordeel aan, dit jaar geen FA Cup meer als excuus voor de AKB :9

[ Voor 14% gewijzigd door JeroenNietDoen op 07-01-2018 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Vos schreef op zondag 7 januari 2018 @ 13:26:
[...]

Dybala voor het geld van Mahrez? Dat geloof ik nooit.
Ik zag laatst een heel laag bedrag voorbij komen, ergens rond de €60 miljoen, dus nam aan dat misschien z'n contract bijna voorbij was. Maar blijkbaar loopt het nog tot 2022 en mogelijk binnenkort weer een upgrade.
Daarnaast zou hij natuurlijk never nooit niet naar Liverpool gaan net als wellicht de meeste van Tottenham niet. Laat niet weg dat Tottenham wel rijp voor de pluk is komende zomer voor de grotere clubs van deze aarde. Vermaelen bij Barcelona oppikken is ook een idee om het goedkoop te houden.
Hamsik zou ik wel willen zien maar die is al op leeftijd inmiddels en blijft waarschijnlijk de rest van z'n carrière bij Napoli.

Hier misschien nog wat interessants om te lezen: The Klopp Template - Are we getting closer?

Met sommige invullingen totaal niet eens alleen evenals dat Weidenfeller een drollenvanger was (en daarom de keeper upgraden niet per se een prioriteit voor Klopp is). Dan nog drie keer liever Weidenfeller dan die twee die ze nu hebben :+ . Volgens mij heeft ie Dortmund alleen in de Champions League gezien als ie denkt dat je met Lovren en van Dijk een beter centraal duo hebt dan Subotic en Hummels :D . En nog beweren dat er niemand bij Dortmund was die vergelijkbaar aan Coutinho speelde ... errrm: Goetze.

Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/eFgZZw/LFC_Klopp_Template.png

[ Voor 11% gewijzigd door apis29 op 07-01-2018 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
apis29 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 20:08:
Daarnaast zou hij natuurlijk never nooit niet naar Liverpool gaan net als wellicht de meeste van Tottenham niet.
Volgens mij betalen de Spurs zo'n beetje 150k per week max, Liverpool gaat daar ruim overheen. Kan zomaar 100k per week schelen.

[edit]wat betreft je plaatje. Volgens mij kun je Mane naar linksbuiten verplaatsen, Salah naar rechtsbuiten en Firminho naar spits. Dan hou je bij de 10 dus een vraagteken over en dat zou dan blijkbaar Mahrez moeten worden.

[ Voor 24% gewijzigd door toolkist op 07-01-2018 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 7 januari 2018 @ 20:19:
[...]

Volgens mij betalen de Spurs zo'n beetje 150k per week max, Liverpool gaat daar ruim overheen. Kan zomaar 100k per week schelen.
De Spurs betalen idd heel weinig vandaar dat ik ze ook rijp voor de pluk acht als ze niks winnen. Had het wel over Dybala en niet Eriksen dat de volgende transfer die hij maakt 100% zeker niet naar Liverpool is ...

Dat plaatje schreef de auteur over dat idd Salah van rechts start en Firmino op 9 maar in de praktijk dit seizoen ze eerder zo op het veld uitkomen met Firmino die terugzakt en Salah die op 9 opduikt vandaar zo ingevuld.
Maar hij zet ook Oxlade op een vleugel die daar absoluut niet wilt spelen en vult alvast Lemar in die toch niet komt :+ . Mahrez kan je dan idd best op 10 invullen en dat ie dan de plek van Salah overneemt in de praktijk ... (en Mane op links)
Javi Martinez is onder Heinckes weer op z'n beste plek (de 6) gezet en in de Kicker inmiddels weer als wereldklasse geklassificeerd dus die zit niet meer op een dood spoor en ook geen potentiele kandidaat meer lijkt me. Misschien die Kramer van Gladbach die zo gewild was na de WK maar je nu nog maar weinig van hoort

[ Voor 46% gewijzigd door apis29 op 07-01-2018 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Mike Dean heeft inmiddels toegegeven dat de penalty tegen Arsenal onterecht was gegeven:
Referee Mike Dean said his decision to award West Brom an 89th-minute penalty in their 1-1 draw with Arsenal on 31 December was "wrong", according to referees' chief Mike Riley.

Dean gave the penalty for handball against Arsenal's Calum Chambers, with the Baggies equalising from the spot.

Riley says it would have been overturned by Video Assistant Referee (VAR) technology.
Wenger bekritiseerde die beslissing en werd ervoor gestraft, maar als je achteraf dus in het gelijk gesteld wordt, wordt de straf niet hersteld... hypocriete FA.

Maar ja, zal vast een zeker iemand hier nu komen prediken over Wenger clone accountjes etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Kritiek uiten is niet toegestaan richting de FA. Iedere keer als iemand dat doet, ook als het terecht is, je krijgt gewoon een schorsing. Volgens mij zijn er legio voorbeelden te vinden, niet alleen Wenger, ook andere spelers en coaches.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Alsof Wenger een slachtoffer is. Het gaat er niet om of Wenger ongelijk heeft (zelfs een kapotte analoge klok is twee keer per dag correct met de tijd), het gaat erom dat hij met zijn kritiek doet alsof er een samenzwering tegen Arsenal is, dat de scheidsrechters niet professioneel zijn, etc. Hij moet gewoon zijn aluhoedje afdoen, hij is vaak genoeg gewaarschuwd dat hij zijn kritiek anders moet brengen en niet de sport of scheidsrechters in diskrediet moet brengen.

Verder een stuk meer humor, teruggaand naar de 4-2 van Forest in de FA-cup. De goalscorer van de eerste twee Forest goals (Eric Lichaj) wilde ook een pingel nemen omdat zijn vrouw hem een hond had beloofd als hij een hattrick zou scoren, maar hij mocht de pingels niet nemen.

Nu toch een hond gekregen: https://twitter.com/EricLichaj/status/950832932213657600
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DTIJgVrXcAMWBXH.jpg
De hond heet Gunner :+

[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 11-01-2018 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JanW schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 08:50:
Kritiek uiten is niet toegestaan richting de FA. Iedere keer als iemand dat doet, ook als het terecht is, je krijgt gewoon een schorsing. Volgens mij zijn er legio voorbeelden te vinden, niet alleen Wenger, ook andere spelers en coaches.
De BBC heeft onlangs een 'onderzoek' gedaan naar de klachten van Wenger van de afgelopen tijd:
http://www.bbc.com/sport/football/42582185

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Wat blijft de voetbalwereld toch uitermate bijzonder
Lionel Messi's 100-Million-Euro Contract
The documents show that Messi is to receive an annual fixed salary of 71,053,846 euros through the end of the 2020/21 season. He is also to get a one-time bonus of 63.5 million as well as a "loyalty bonus" of 70 million euros

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Wanneer gaat Perez eens met wat geld smijten en Zidane buitengooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:57
16 punten inmiddels achter op Barcelona, bizar.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Tomski1986 schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 19:15:
Zidane heeft net een nieuw contract dacht ik. En het grote verschil is denk ik dat Bale en Ronaldo het niet laten zien vergeleken met vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:58

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ja maar hoe komt dat? Je kunt zoiets vaak niet zuiver de spelers aanrekenen.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Deadsy schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 19:36:
[...]

Zidane heeft net een nieuw contract dacht ik. En het grote verschil is denk ik dat Bale en Ronaldo het niet laten zien vergeleken met vorig jaar.
Ronaldo is over z'n hoogtepunt heen, niets mis mee overigens. Hij is tenslotte ook al bijna 32.
En Bale heb ik nooit iets gevonden eigelijk.
Als ze niet gaan versterken zal de kloof nog veel meer dan 16 punten worden want dit Real Madrid is gewoon een middelmatige ploeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Gonadan schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 19:48:
Ja maar hoe komt dat? Je kunt zoiets vaak niet zuiver de spelers aanrekenen.
Misschien zoals Tomski zegt, en is er het beste vanaf bij Ronaldo.
Hij is tenslotte al over de 30.

En de rest van het elftal, dat is geloof ik grotendeels door Perez in elkaar gezet. Dus als daar niemand bij zit die het verschil kan maken dan is dit Perez aan te rekenen. Teveel gebouwd op Ronaldo sinds hij er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Te weinig vernieuwd, het echte willen/moeten is eraf bij een aantal spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Wat een onzin weer allemaal hierboven. Real heeft samen met City op dit moment de beste ploeg van Europa. Het draait gewoon niet dit seizoen. Dat kan elke topploeg gebeuren. Je kan niet eindeloos aan de top blijven. Iedere topploeg heeft goede en mindere periodes. Ja, Ronaldo slijt harder dan menig misschien gehoopt had, maar mag hij? Wat die gozer van z'n lichaam gevraagd heeft heel z'n leven, is niet normaal. Ik vind hem echt één van de beste atleten ooit. Maar dat Real op is, vind ik echt onzin. Als je ze gisteren weer zag tegen Villareal, hoe dat balletje rondging en dat tempo, was niet normaal. Elke keer weer dat geweld naar voren toe. Ze hadden met 10 - 0 moeten winnen, maar ze hebben gewoon pech in het afronden en dan krijg je zo'n klote counter tegen in de laatste minuut en dan vliegt ie erin en verlies je. Maar het is echt niet zo dat ze belabberd spelen of geen kansen creëren want dat middenveld met Kroos, Modric, Isco en Casemiro is gewoon elke keer weer smullen om naar te kijken. En dat Zidane onder druk staat en de leiding niet tevreden is, vind ik ook onzin. Ze spelen gewoon prima voetbal alleen het is gewoon een minder seizoen nu en ze hebben moeite met afronden, maar dat komt wel weer goed.

En ja, de jonkies erachter zijn misschien een stuk minder maar dat vind ik bij andere ploegen ook. Wacht maar dadelijk als Messi, Iniesta, Busquets, Pique en Suarez stoppen, dan blijft er ook niet veel meer over van Barcelona. Of Robben, Ribery, Boateng, Muller en Vidal en zo. Alleen bij Bayern weet ik niet wat erachter zit, maar die ploeg zal over een paar jaar ook minder worden. Ik denk in z'n algemeen overal in Europa is er nu gewoon een mindere lichting en moeten we helaas weer wachten op de volgende Messi, Ronaldo en Robben.

Ik zou graag De Bruyne bij Real willen zien, maar dat zal wel nooit gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gambieter schreef op zondag 7 januari 2018 @ 19:00:
De gemiddelde leeftijd van het Forest team was lager dan dat van Arsenal.

Maar wat ik er van gezien heb, is het een verdiende winst. Mertesacker was niet best ondanks zijn goal, die is echt voorbij zijn houdbaarheidsdatum.
Misschien Vermaelen even terug halen ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chim0 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 04:54:
Wat een onzin weer allemaal hierboven. Real heeft samen met City op dit moment de beste ploeg van Europa. Het draait gewoon niet dit seizoen. Dat kan elke topploeg gebeuren. Je kan niet eindeloos aan de top blijven. Iedere topploeg heeft goede en mindere periodes. Ja, Ronaldo slijt harder dan menig misschien gehoopt had, maar mag hij? Wat die gozer van z'n lichaam gevraagd heeft heel z'n leven, is niet normaal. Ik vind hem echt één van de beste atleten ooit. Maar dat Real op is, vind ik echt onzin. Als je ze gisteren weer zag tegen Villareal, hoe dat balletje rondging en dat tempo, was niet normaal. Elke keer weer dat geweld naar voren toe. Ze hadden met 10 - 0 moeten winnen, maar ze hebben gewoon pech in het afronden en dan krijg je zo'n klote counter tegen in de laatste minuut en dan vliegt ie erin en verlies je. Maar het is echt niet zo dat ze belabberd spelen of geen kansen creëren want dat middenveld met Kroos, Modric, Isco en Casemiro is gewoon elke keer weer smullen om naar te kijken. En dat Zidane onder druk staat en de leiding niet tevreden is, vind ik ook onzin. Ze spelen gewoon prima voetbal alleen het is gewoon een minder seizoen nu en ze hebben moeite met afronden, maar dat komt wel weer goed.

En ja, de jonkies erachter zijn misschien een stuk minder maar dat vind ik bij andere ploegen ook. Wacht maar dadelijk als Messi, Iniesta, Busquets, Pique en Suarez stoppen, dan blijft er ook niet veel meer over van Barcelona. Of Robben, Ribery, Boateng, Muller en Vidal en zo. Alleen bij Bayern weet ik niet wat erachter zit, maar die ploeg zal over een paar jaar ook minder worden. Ik denk in z'n algemeen overal in Europa is er nu gewoon een mindere lichting en moeten we helaas weer wachten op de volgende Messi, Ronaldo en Robben.

chim0 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 04:54:

Er is wel degelijk een nieuwe lichting, mbappe, dembele, hazard, neymar,bailey,...
Real moet gewoon van Ronaldo af, want op dit moment is hij alleen een sleur waardoor andere spelers zoals bv. Hazard niet zomaar naar Madrid gaan. Wat Zidane betreft, ik denk ook nog wel dat die het credit van het bestuur heeft. Maar Ronaldo, die kan beter na dit seizoen gewoon wat gaan chille of terug bij sporting gaan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsy schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 19:56:
[...]

Misschien zoals Tomski zegt, en is er het beste vanaf bij Ronaldo.
Hij is tenslotte al over de 30.

En de rest van het elftal, dat is geloof ik grotendeels door Perez in elkaar gezet. Dus als daar niemand bij zit die het verschil kan maken dan is dit Perez aan te rekenen. Teveel gebouwd op Ronaldo sinds hij er is.
Vind ik ook, Ronaldo is goed. Maar ik denk ook dat het tijd is om te een team te bouwen gebaseerd op een nieuwe speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomski1986 schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 19:15:
Zidane heeft CL net 2 x gewonnen en nu moet hij buiten ?

Edit AGee: @Verwijderd Zou je ajb in het vervolg je laatste bericht kunnen aanpassen ipv vier keer achter elkaar een bericht te posten? Dit kun je doen door op de knop "wijzig" te klikken rechtsboven je eigen bericht. For future reference ;) .

[ Voor 33% gewijzigd door naitsoezn op 15-01-2018 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2018 @ 11:57:
[...]

Zidane heeft CL net 2 x gewonnen en nu moet hij buiten ?
Het verleden biedt geen garantie voor de toekomst.. Zo gaat het eenmaal in het voetbal wereldje, eerlijk gezegd gaat het nu ook wel ontzettend hard. Zo lang hij in de CL zit zal er niet veel aan de hand zijn, maar mocht hij daar ook worden uitgeschakeld dan kan hij wel eens zijn beste tijd hebben gehad. En tegen PSG zal dat niet mee gaan vallen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gynnad schreef op zondag 14 januari 2018 @ 12:15:
[...]

Het verleden biedt geen garantie voor de toekomst.. Zo gaat het eenmaal in het voetbal wereldje, eerlijk gezegd gaat het nu ook wel ontzettend hard. Zo lang hij in de CL zit zal er niet veel aan de hand zijn, maar mocht hij daar ook worden uitgeschakeld dan kan hij wel eens zijn beste tijd hebben gehad. En tegen PSG zal dat niet mee gaan vallen..
Inderdaad, maar vind je ook niet dat coaches te snel worden buitengegooid ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2018 @ 12:21:
[...]

Inderdaad, maar vind je ook niet dat coaches te snel worden buitengegooid ?
In sommige gevallen wel, alleen bij Real Madrid heb je zulke goede spelers dat je altijd bovenin mee zou moeten doen. Als je 16 punten achter staat met dit materiaal dan doe je iets niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
+ ook het feit dat hij geen versterking wou terwijl dit gewoonweg MOET, is absurd.
Benzema verprutst het keer op keer op keer en toch start hij elke week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Wat een scheids bij Bournemouth-Arsenal. Geel geven voor een schwalbe die geen schwalbe is, geel geven voor een overtreding die geen overtreding is, geen penalty geven terwijl de elleboog duidelijk naar de bal gaat. Arsene mag deze keer niet klagen (tot nu toe in ieder geval)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zal Wenger gaan klagen over de duidelijke handsbal van zijn eigen speler tegen Bournemouth? Nee, dat past niet in de conspiracy theory.

@toolkist :w

[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 14-01-2018 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op zondag 14 januari 2018 @ 15:14:
Zal Wenger gaan klagen over de duidelijke handsbal van zijn eigen speler tegen Bournemouth? Nee, dat past niet in de conspiracy theory. kritiek uitten op de arbitrage mag niet in de FA dictatuur.
Aangepast :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ben benieuwd of Iwobi in de rust zn oogkleppen heeft afgedaan, die heeft menig kansrijke aanval verkloot in de 1e helft.

[Edit] ja dus, heerlijke assist... Wel een typische goal, waardeloos ingeschoten door de slechtste speler op t veld. Maar goed al met al niet onverdiend.

[ Voor 39% gewijzigd door toolkist op 14-01-2018 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Leuke wedstrijd zo, maar wat een fout van Cech zeg.. en dan die scheids :N Wilshere geel geven omdat Ibe zich enorm aanstelt terwijl er niks aan de hand is, en vervolgens bij een vergelijkbare overtreding van Bournemouth vlak erna geen geel geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Damn, even wat anders aan het doen na de 0-1, staat het opeens 2-1. Mooie pass bij de 2-1, was geen buitenspel. Weet niet of Cech daar echt wat aan kon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Na geen CL gaat Arsenal nu voor geen Europees voetbal. Als dat geen einde van Wenger betekent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hm, dan koop je de duurste verdediger in de wereld, speel je tegen het topteam in je eigen competitie, en dan stel je hem niet op:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DTgp3kMW4AE5UDL.jpg

Karius in het doel, geen Van Dijk. Dat gaat een heet Man City mes door de warme Liverpool boter zijn.

Pagina: 1 ... 9 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.