Vooral opvallend dat iedereen wel ziet dat een schot op doel komt en de grensrechter blijft hangen. Door zijn afgrijselijke opstelling kon hij het nooit zien.
Romelu Lukaku wordt door de FA niet gestraft voor natrappen. Schijnbaar is dit niet duidelijk genoeg https://streamable.com/3iv3c

Dat snap ik wel, niet iedereen spreekt Noors.JanW schreef op maandag 27 november 2017 @ 20:21:
Romelu Lukaku wordt door de FA niet gestraft voor natrappen. Schijnbaar is dit niet duidelijk genoeg https://streamable.com/3iv3c
Tja, het wordt onderhand een uitgekauwde kauwgom, spelers die naar het buitenland vertrekken en mislukken. Bij Rondo en andere praatprogramma's wordt het ook wekelijks besproken. Begint een beetje te irriteren zo langzamerhand.Exocet schreef op woensdag 29 november 2017 @ 20:20:
Klaassen niet eens bij de selectie tegen West Ham.
Typisch gevalletje 'andere trainer ziet niets in speler gekocht door voorganger'
sowieso valt me in Engeland op dat er maar een beperkt trainerscarrousel is. Altijd dezelfden die overal ontslagen en aangenomen worden; Allardyce, Pulis, Hodgson en Pardew.
sowieso valt me in Engeland op dat er maar een beperkt trainerscarrousel is. Altijd dezelfden die overal ontslagen en aangenomen worden; Allardyce, Pulis, Hodgson en Pardew.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
In het geval Klaassen is het juist geen uitgekauwde kauwgom, aangezien hij wel de wekelijkse uitblijnker was bij een nederlandse topclub en al meerdere jaren bij die club speelde. Vaak gaan spelers juist te vroeg, maar daar was bij Klaassen geen sprake van. Ik had dan ook verwacht dat de PL geen probleem mocht zijn en hij zijn speeltijd wel zou krijgen, zoals Wijnaldum begon bij Newcastle. Vooralsnog valt dat echter flink tegen, opvallend. Al zal nu ongetwijfeld meespelen dat er een andere trainer is, zoals Gunner al aangeeft.chim0 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 04:38:
Tja, het wordt onderhand een uitgekauwde kauwgom, spelers die naar het buitenland vertrekken en mislukken.
Mee eens, heel opvallend dat deze "fossielen" constant aan de gang kunnen blijven in de PL. Helemaal in het geval Allardyce, aangezien hij na Crystal Palace gestopt was als trainer en hij daarbij verre van onbesproken gedrag is natuurlijk en daardoor ook als bondscoach heeft moeten stoppen.Gunner schreef op donderdag 30 november 2017 @ 08:12:
Wat een pussy zegJanW schreef op maandag 27 november 2017 @ 20:21:
Inderdaad scheef dat dit niet bestraft wordt, maar ja, de voetbal wereld is een hele rare.
Dan weet je direct dat het een nietsnuts programma is. Als ze alleen maar kunnen klagen.. Meestal zitten er van die oudere mensen, die dan zeggen: "IN MIJN TIJD, TOEN........"chim0 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 04:38:
[...]
Tja, het wordt onderhand een uitgekauwde kauwgom, spelers die naar het buitenland vertrekken en mislukken. Bij Rondo en andere praatprogramma's wordt het ook wekelijks besproken. Begint een beetje te irriteren zo langzamerhand.

Dat hij uitblinker was, zegt alles over de Nederlandse competitie op dat moment want zo bijzonder vind ik hem niet. Maar ik bedoel meer in het algemeen dat naar het buitenland gaan en mislukken en weer terug kruipen naar Nederland. Wordt een beetje vermoeiend onderhand. Aan de andere kant snap ik clubs ook wel, als iemand met diepe zakken langskomt is het strik eromheen en aju paraplu.Baseman77 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 08:43:
[...]
In het geval Klaassen is het juist geen uitgekauwde kauwgom, aangezien hij wel de wekelijkse uitblijnker was bij een nederlandse topclub en al meerdere jaren bij die club speelde. Vaak gaan spelers juist te vroeg, maar daar was bij Klaassen geen sprake van. Ik had dan ook verwacht dat de PL geen probleem mocht zijn en hij zijn speeltijd wel zou krijgen, zoals Wijnaldum begon bij Newcastle. Vooralsnog valt dat echter flink tegen, opvallend. Al zal nu ongetwijfeld meespelen dat er een andere trainer is, zoals Gunner al aangeeft.
Hoezo? Wim Kieft en Youri Mulder, prima gasten. Al komt Wim inderdaad vaak over alsof het leven hem leeggezogen heeft en hij niet meer wil, zo negatief is ie (maar ook wel terecht). Voor iemand die 20 jaar gesnoven heeft, is het wel een nuchter iemand als mens. Bij hem is het vooral gedrag en houding van spelers, waar ie zich kapot aan ergert en ik ook, dus ik kan me altijd wel vinden in zijn meningen. Maar los daarvan, als het slecht is, is het slecht en als het goed is, is het goed toch? En dat mensen dat constateren en benoemen, is het toch prima? En dat het wekelijks slecht is, komt omdat het ook gewoon wekelijks slecht is in Nederland. Ik kan moeilijk zeggen van iemand, die 20 keer de bal speelt naar de tegenstander "Wauw wat een geweldige speler!" Toch? Mensen benoemen gewoon de feiten, niets meer en niets minder. We kunnen eeuwig blijven zeiken over iemand, maar als ie er niks van kan, kan ie er niks van. Simpel.Mosin schreef op donderdag 30 november 2017 @ 09:07:
[...]
Dan weet je direct dat het een nietsnuts programma is. Als ze alleen maar kunnen klagen.. Meestal zitten er van die oudere mensen, die dan zeggen: "IN MIJN TIJD, TOEN........"
Dit is echt enorm overdreven...chim0 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 09:21:
En dat het wekelijks slecht is, komt omdat het ook gewoon wekelijks slecht is in Nederland. Ik kan moeilijk zeggen van iemand, die 20 keer de bal speelt naar de tegenstander "Wauw wat een geweldige speler!" Toch? Mensen benoemen gewoon de feiten, niets meer en niets minder. We kunnen eeuwig blijven zeiken over iemand, maar als ie er niks van kan, kan ie er niks van. Simpel.
Sowieso een speler in de Eredivisie die "er niets van kan", tuurlijk

En wekelijks slecht? Open je ogen en kijk eens objectief naar de grote competities, alsof het daar allemaal zo geweldig is. LaLiga wordt algemeen gezien als de (technisch en tactisch) beste competitie, maar het enige spannende is of Barca of Real kampioen wordt. De PL is de grootste competitie, maar van het niveau springen regelmatig de tranen in je ogen. Het grote voordeel daar is het vaak ontzettend hoge tempo, dat zijn wij in de Eredivisie niet gewend. Maar los daarvan is het ergens anders echt niet zoveel beter.
Ach, ik val ze ook niet aan. Je snapt mijn punt wel hoor. Als ze wel eens zeggen: "In mijn tijd bla bla bla", dan bedoel ik meer te zeggen dat er zinnigere dingen zijn om over te praten. Zo'n VI is wel eens leuk voor een keer, maar ik heb zelfs op de Maandag avond wel iets beters te doen.chim0 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 09:21:
[...]
Dat hij uitblinker was, zegt alles over de Nederlandse competitie op dat moment want zo bijzonder vind ik hem niet. Maar ik bedoel meer in het algemeen dat naar het buitenland gaan en mislukken en weer terug kruipen naar Nederland. Wordt een beetje vermoeiend onderhand. Aan de andere kant snap ik clubs ook wel, als iemand met diepe zakken langskomt is het strik eromheen en aju paraplu.
[...]
Hoezo? Wim Kieft en Youri Mulder, prima gasten. Al komt Wim inderdaad vaak over alsof het leven hem leeggezogen heeft en hij niet meer wil, zo negatief is ie (maar ook wel terecht). Voor iemand die 20 jaar gesnoven heeft, is het wel een nuchter iemand als mens. Bij hem is het vooral gedrag en houding van spelers, waar ie zich kapot aan ergert en ik ook, dus ik kan me altijd wel vinden in zijn meningen. Maar los daarvan, als het slecht is, is het slecht en als het goed is, is het goed toch? En dat mensen dat constateren en benoemen, is het toch prima? En dat het wekelijks slecht is, komt omdat het ook gewoon wekelijks slecht is in Nederland. Ik kan moeilijk zeggen van iemand, die 20 keer de bal speelt naar de tegenstander "Wauw wat een geweldige speler!" Toch? Mensen benoemen gewoon de feiten, niets meer en niets minder. We kunnen eeuwig blijven zeiken over iemand, maar als ie er niks van kan, kan ie er niks van. Simpel.
Gebeurd niet alleen hier hoor, volgens mij doet ene Lothar Matthaüs ook veel kletsen. Hou het niet echt bij, maar zie wel eens wat voorbij komen, waar ik dan even om moet lachen.
Pff dan heb je een videoscheids bij Bayern-Hannover en dan nog weet je Bayern gigantisch te bevoordelen..
Keeper van Bayern haalt doorgebroken speler neer, geel
. Penalty wordt gescoord maar afgekeurd doordat er 1 speler van Hannover en 7 van Bayern te vroeg inlopen. Opnieuw genomen, weer half Bayern wat te vroeg inloopt maar nu gaat ie mis en hoeft ie spontaan niet opnieuw genomen te worden. Is toch wel een onderzoekje waard dit
Keeper van Bayern haalt doorgebroken speler neer, geel

Goh, voor de zogenaamde “neutrale” fans hier, Arsenal - United is bezig
Pff zap nu in en al weer 2-0 en dat in nog geen twintig minuten...Kaap schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 18:37:
Goh, voor de zogenaamde “neutrale” fans hier, Arsenal - United is bezig
Dan zullen de “neutrale” fans wel happy zijn

Ach jij was toch ook niet meer voor Arsenal sinds Wenger bleef eind vorig seizoen? Niet zo druk maken joh
Dan denk je na die eerste helft dat het misschien niet zo leuk wordt. Maar deze begint zowaar nog leuker!
Edit:
Hoe de fuck heeft Arsenal er nog maar 1 gemaakt

Pogba sterk: 1-3. Arsenal
Arsenal bijna 80% (!) balbezit.
Edit:
Hoe de fuck heeft Arsenal er nog maar 1 gemaakt

Pogba sterk: 1-3. Arsenal

Arsenal bijna 80% (!) balbezit.
[ Voor 40% gewijzigd door Fleximex op 02-12-2017 19:58 ]
De man die eerder deze week in de media nog zei te hopen op blessures voor City spelers, mag er na een smerige overtreding met rood vanaf.
[ Voor 3% gewijzigd door JeroenNietDoen op 02-12-2017 20:08 ]
Wordt niet vaak gezegd, maar de arbitrage is retegoed bij deze wedstrijd.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Toch leek het mij geen bewussie, maar meer ongelukkig omdat Bellarin ervoor glijd.Kaap schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 20:04:
De man die eerder deze week in de media nog zei te hopen op blessures voor Arsenal spelers, mag er na een smerige overtreding met rood vanaf.
Wel jammer voor de volgende week helaas.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Scheids maakt nu wel de fout om geen rood te geven aan Arsenal, duidelijk doorgebroken speler.gambieter schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 20:04:
Wordt niet vaak gezegd, maar de arbitrage is retegoed bij deze wedstrijd.
En vergeet ook Arsenal een penalty te geven daarna. Toch cruciale fouten.
Die pingel mist 'ie inderdaad, had de grensrechter moeten zien. Rood denk ik niet, dat was nog geen zekere scoringskans; hij kan hem geven maar geen overduidelijke wmb. Bij BT Sport vond Graham Poll het geel OK.RoD schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 20:18:
Scheids maakt nu wel de fout om geen rood te geven aan Arsenal, duidelijk doorgebroken speler.
De Gea is een echte baas vandaag. Die had van mij MotM verdiend.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Die andere verdediger was zo ver weg, dat ie rustig door had kunnen lopen naar het doel. Wat mij betreft hartstikke rood.gambieter schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 20:22:
[...]
Die pingel mist 'ie inderdaad, had de grensrechter moeten zien. Rood denk ik niet, dat was nog geen zekere scoringskans; hij kan hem geven maar geen overduidelijke wmb. Bij BT Sport vond Graham Poll het geel OK.
Zoiets doe je echt niet per ongeluk...Bossie schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 20:06:
[...]
Toch leek het mij geen bewussie, maar meer ongelukkig omdat Bellarin ervoor glijd.
Wel jammer voor de volgende week helaas.
Gezien het spelbeeld en statistieken een vreemde uitslag. Maar jah Arsenal
[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 02-12-2017 20:38 ]
Hij draait weg, Koscielny tikt hem bewust van achteren aan, dat is ook zonder doorgebroken speler meteen rood normaal gesproken.RoD schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 20:23:
[...]
Die andere verdediger was zo ver weg, dat ie rustig door had kunnen lopen naar het doel. Wat mij betreft hartstikke rood.
@Vos, misschien verandert mijn mening als ik het nogmaals zie, netzoals dat het in de replay duidelijk was dat Welbeck een penalty was.
[ Voor 15% gewijzigd door Bossie op 02-12-2017 20:45 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
In eerste instantie loopt Lukaku wel eerst zelf tegen Koscielny aan, had daar dan al niet gefloten moeten worden? Daarna probeert ie Koscielny voorlangs te kruisen. Dat daar contact ontstaat verbaast me niets, hij kan niet opeens spontaan verdwijnen.RoD schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 20:18:
[...]
Scheids maakt nu wel de fout om geen rood te geven aan Arsenal, duidelijk doorgebroken speler.
Moment gezien, maar ik zag het niet.RoD schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 20:18:
[...]
In de herhaling zie je dat Koscielny bewust een schop geeft dus dat was gewoon een rode kaart. Maar goed, dat werd gelukkig weer goed gemaakt door het niet geven van de penalty. Al met al een zeer vermakelijke wedstrijd waar nog maar eens pijnlijk duidelijk werd gemaakt dat de verdediging van Arsenal nog steeds 1 groot drama is.Kaap schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 20:55:
[...]
In eerste instantie loopt Lukaku wel eerst zelf tegen Koscielny aan, had daar dan al niet gefloten moeten worden? Daarna probeert ie Koscielny voorlangs te kruisen. Dat daar contact ontstaat verbaast me niets, hij kan niet opeens spontaan verdwijnen.
[...]
Moment gezien, maar ik zag het niet.
Ik vond het geen rood voor Koscielny, ook omdat Lukaku nog een hele weg af te leggen had en een andere verdediger van Arsenal in de buurt was. De scheids deed eigenlijk alles goed (ontzettend knap in een zo'n wedstrijd), zijn enige fout is het niet geven van een penalty aan Arsenal.
Hij keepte echt weergaloos
Dit is nog zachtjes uitgedrukt, De Gea is zo ongeveer de enige reden dat ManU heeft gewonnen.gambieter schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 20:22:
United heeft gewonnen omdat en De Gea een wereldpartij keept (wat ie overigens wekelijks doet) en omdat ze 3 keer scoren in het Emirates, wat ook niet geheel onbelangrijk is.Baseman77 schreef op maandag 4 december 2017 @ 09:29:
Dit is nog zachtjes uitgedrukt, De Gea is zo ongeveer de enige reden dat ManU heeft gewonnen.
Ik moet eerlijk toegeven dat Coman en Tolisso mij aardig de mond gesnoerd hebben tegen PSG. Het waren hun 2 met Ribéry die PSG een pak rammel gaven.
Ik snap de TV-wereld niet meer:
- Eurosport heeft Ligue 1/Serie A maar zendt dit enkel uit op kanaal 2 en de Player
- Ziggo zendt geen 16:00u wedstrijd uit.
Dat laatste komt volgensmij door de PL. Volgensmij krijgt iedere EU-provider de streams van Sky/BT, geen idee waarom buitenlandse providers dan toch het kunnen uitzenden. Iemand anders?
- Eurosport heeft Ligue 1/Serie A maar zendt dit enkel uit op kanaal 2 en de Player
Dat laatste komt volgensmij door de PL. Volgensmij krijgt iedere EU-provider de streams van Sky/BT, geen idee waarom buitenlandse providers dan toch het kunnen uitzenden. Iemand anders?
Wat valt Chelsea weer vies tegen zeg, heb nog geen fatsoenlijke aanval gezien. En dan die scheids...
Hadden Costa toch maar niet moeten wegdoen. Het is inderdaad een irritante gozer, maar hij was wel een van de krachten van Chelsea vorig seizoen.toolkist schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 15:16:
Wat valt Chelsea weer vies tegen zeg, heb nog geen fatsoenlijke aanval gezien. En dan die scheids...
Laat ook maar weer eens zien hoe op hol die transfer markt is geslagen, die Morata is toch niet zo speciaal?
Morata is een prima spits. Alleen als je dan Hazard als enige andere aanvallende speler opstelt en Fabregas als enige middenvelder die vooruit denkt, dan kan hij ook niks voor elkaar krijgen.
Niets mis met Morata, maar het is simpelweg niet de onruststoker die Diego Costa was.toolkist schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 15:46:
Morata is een prima spits. Alleen als je dan Hazard als enige andere aanvallende speler opstelt en Fabregas als enige middenvelder die vooruit denkt, dan kan hij ook niks voor elkaar krijgen.
Chelsea lijkt me ook veel makkelijker te bespelen zonder een spits die beide centrale verdedigers van de tegenstander bezig houd.
Athletico kijken word in ieder geval veel leuker binnenkort.
Wow, Real schiet echt alles raak. In 40 minuten tijd op een 5-0 voorsprong, en dat tegen Sevilla. Lekker bezig.
Zou Bosz de Kerst halen bij Dortmund ?
Ze staan nu thuis met 1-2 achter met nog kwartiertje op de klok
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Real legt Sevilla even op de pijnbank.
Van Sevilla verwacht je normaal gesproken wel wat tegenstand.
Bosz mag zijn koffers gaan pakken. BVB en NL trainers is geen goede combi. Van Marwijk kan daarover meepraten.
Van Sevilla verwacht je normaal gesproken wel wat tegenstand.
Bosz mag zijn koffers gaan pakken. BVB en NL trainers is geen goede combi. Van Marwijk kan daarover meepraten.
[ Voor 35% gewijzigd door Vlassie1980 op 09-12-2017 17:20 ]
't zit ook niet bepaald mee bij Dortmund. Best knap hoe Kagawa die bal tegen Aubameyang krijgt ipv in de goalHackus schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 17:05:
Thuis moet je er alles aan doen om te winnen, dit was teleurstellend
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ligt echt niet per se aan bosz, heb je gezien wat voor rotzooi sommige spelers ervan maken? Ik krijg het idee dat Pastapopulos en Götze zo’n beetje de enigste 2 zijn die makkelijk met deze speelwijze kunnen omgaan en stabiel voetballen.
Toch ben ik bang dat hij ontslagen wordt.. Het zou heel mooi zijn om hem terug bij Ajax te zien
Toch ben ik bang dat hij ontslagen wordt.. Het zou heel mooi zijn om hem terug bij Ajax te zien
[ Voor 34% gewijzigd door Mosin op 09-12-2017 19:05 ]
Ik denk niet dat hij nog samen met Ajax wil werken. Maar aan de andere kant, in voetbal kan alles.
Volgens BILD niet. Nieuws zou morgen bekend gemaakt worden.Hackus schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 17:05:
Lijkt me heel sterk dat hij een eventueel ontslag bij Ajax terug zou keren.Mosin schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 19:00:
@MaZo Bild neem ik nooit serieus, maar denk dat het er nu slecht voor staat voor Bosz.
Zou me niets verbazen als ze gelijk hebben.Hackus schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 21:18:
@MaZo Bild neem ik nooit serieus, maar denk dat het er nu slecht voor staat voor Bosz.
Hij heeft wat pech maar past zich ook totaal niet aan.
Dan ga je toch naar een provider die ES2 in het basispakket heeft?HollowGamer schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 14:30:
Ik snap de TV-wereld niet meer:

Ze waren alleen wel te laat begonnen omdat er nog live snowboarden halfpipe was. Wel duo-commentaar nu met David Endt en een van die Eurosport commentatoren
De Player heb ik ook nog dus straks nog even de MLS finale meepakken .
Wat betreft kanaal 1 of 2, dat hebben ze wel eens uitgelegd. Op kanaal 1 kan Eurosport Benelux zelf de programmering bepalen maar als bijv. deze Serie A wedstrijden al door Eurosport Europa/ 'International' worden ingepland op 2 dan kunnen ze daar niks aan doen (of ze tegelijk op 1 en 2 uitzenden maar dat is nou ook niet bepaald wenselijk. Toch hebben ze dat wel eens met wielrennen voor elkaar gekregen

Premier League is misschien omdat die landen nog een lopend contract hadden en bij een volgende vernieuwing dat ook daar voorbij is. Moet je ff in het topic van vorig jaar kijken, was misschien wel eens uitgelegd.
Alles behalve hun voetbalgedeelte inderdaad niet nee, maar ze kwamen ook als eerste met het nieuws toen Bosz door Dortmund aangesteld werd.Deadsy schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 21:34:
[...]
Zou me niets verbazen als ze gelijk hebben.
Hij heeft wat pech maar past zich ook totaal niet aan.
Qua voetbal is Bild vaak wel betrouwbaar, alhoewel ze wel de neiging hebben te overdrijven.
Mja daar verkoop je kranten mee.
Mja daar verkoop je kranten mee.
Zal ook niks van komen, als ik heel realistisch ben. Jammer eigenlijk..Bossie schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 21:09:
[...]
Lijkt me heel sterk dat hij een eventueel ontslag bij Ajax terug zou keren.
MLS Finale toch nog op tv, wel op Eurosport 2. Zie ik toch ineens Kelvin Leerdam voorbij rennen bij Seattle Sounders
. Volgens mij Altidore bij Toronto samen met Giovinco en Michael Bradley (ex-AS Roma) ...
Lodeiro ook bij Seattle zie ik en Clint Dempsey en daar houdt het ook wel meteen bij op qua bekende namen.
Herhaling van de finale van vorig jaar met Seattle als verdedigend kampioen na een 0-0 en penalty shootout
Tegenwoordig ook gewoon van 11 meter
Lodeiro ook bij Seattle zie ik en Clint Dempsey en daar houdt het ook wel meteen bij op qua bekende namen.
Herhaling van de finale van vorig jaar met Seattle als verdedigend kampioen na een 0-0 en penalty shootout
Tegenwoordig ook gewoon van 11 meter

[ Voor 44% gewijzigd door apis29 op 09-12-2017 23:03 ]
Zometeen om 12:00 uur persconferentie. Zo goed als zeker dat ie de zak krijgt.Martinusz schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 22:36:
Peter Bosz waarschijnlijk ontslagen, kom maar terug Petertje
Maar ik zag een fragmentje van de spelers, die na afloop van de wedstrijd gisteren voor de gelbe wande gingen staan en, als kleine kinderen die straf krijgen, zich uit lieten fluiten door de supporters. Sorry, maar dat is wel het laagste wat ik ooit heb gezien. Waar slaat dat op? Of zou het afgesproken zijn?
Iemand gezien hoe Gladbach gisteren genaaid werd tegen Schalke04? Die video referee was echt dronken of zo..
Echt ongelofelijk
Echt ongelofelijk
Stoger die vorige week ontslagen is bij Keulen neemt over tot het einde van het seizoen. Persoonlijk lijkt me dat wel een goeie trainer. Ken hem en zijn werk natuurlijk enkel van bij Keulen maar buiten dit seizoen moeten we wel zeggen dat hij daar mooi werk geleverd heeft. Keulen is natuurlijk Dortmund of Bayern niet.
Zou Dortmund vanavond uit winnen van Mainz ?
Ben benieuwd met net ontslagen trainer van FC Köln
Edit: Dortmund wint uit met 0-2
Opvolger Bosz kent droomdebuut
Ben benieuwd met net ontslagen trainer van FC Köln
Edit: Dortmund wint uit met 0-2
Opvolger Bosz kent droomdebuut
[ Voor 46% gewijzigd door Hackus op 12-12-2017 22:27 ]
Ze moeten zich in Dortmund af vragen of ze nog wel een Europese top club zijn op dit moment. Schalke en Bayern lopen toch nog een tandje of 2/3 beter. Er zijn een paar spelers waar ik wel over te spreken ben bij de Borussen, maar als team zijnde vind ik het matig.
Manchester United uit de beker tegen Championship team Bristol City, de 2-1 in de laatste minuut, en mooie goal.
Halve finale:
Man City
Chelsea
Arsenal
Bristol City
Mooi rijtje
Halve finale:
Man City
Chelsea
Arsenal
Bristol City
Mooi rijtje
Isak had de 2 - 2 moeten maken. Aan de andere kant, Bayern had na 10 minuten met 3 - 0 voor moeten staan. Wel een heerlijke wedstrijd, zoals altijd.Mosin schreef op woensdag 20 december 2017 @ 22:39:
Bayern wint van Dortmund met 2-1. Leuke pot en wat is Yarmolenko een goede speler zeg
Boehoe!Mosin schreef op woensdag 20 december 2017 @ 23:00:
Ik ben voor Bristol City![]()
Nee Arsenal natuurlijk.
Isak had ‘m op zijn schoen liggen inderdaad. Dortmund was in de tweede helft veel meer en beter aanwezig. Bayern had inderdaad wel iets meer mogen scoren. Ze speelden echt heel goed.chim0 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 05:16:
[...]
Isak had de 2 - 2 moeten maken. Aan de andere kant, Bayern had na 10 minuten met 3 - 0 voor moeten staan. Wel een heerlijke wedstrijd, zoals altijd.
[...]
Boehoe!
Arsenal is natuurlijk makkelijker hè
Bayern kakte inderdaad een beetje in, maar in het begin gingen ze vol gas. Wat ik wel jammer vind in Duitsland, is dat je alleen Bayern hebt. In Spanje heb je er twee of drie, in Engeland ook, maar in Duitsland staat Bayern echt alleen op een eiland met incidenteel Dortmund, maar spannend is het niet.Mosin schreef op donderdag 21 december 2017 @ 09:39:
[...]
Isak had ‘m op zijn schoen liggen inderdaad. Dortmund was in de tweede helft veel meer en beter aanwezig. Bayern had inderdaad wel iets meer mogen scoren. Ze speelden echt heel goed.
Tsk tsk tsk..Arsenal is natuurlijk makkelijker hè

Dat is ook jammer. Niet zozeer voor mij, maar wel voor de supporters en neutrale toeschouwers.chim0 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 10:26:
[...]
Bayern kakte inderdaad een beetje in, maar in het begin gingen ze vol gas. Wat ik wel jammer vind in Duitsland, is dat je alleen Bayern hebt. In Spanje heb je er twee of drie, in Engeland ook, maar in Duitsland staat Bayern echt alleen op een eiland met incidenteel Dortmund, maar spannend is het niet.
[...]
Tsk tsk tsk..Blue moon, bro! Blue moon!
Overigens verpest Dortmund het voor zichzelf.
Bayern speelde heel sterk. Veel ploegen hebben er moeite mee. Buiten de kwaliteit weten de spelers ook bijna altijd wat hun mede speler doet.
Hahaha, toch niet City hè?
Ja das waar. Moest even graven, haha!
Ben wel blij met Sandro Wagner erbij! Die gozer heeft een goede instelling, veel beter dan Lewandowski
Arsenal - Liverpool is een belachelijke wedstrijd. Liverpool overspeelt Arsenal, alleen heeft Salah het vizier niet goed staan, en 0-1 bij rust en snel de 0-2. En dan laat Liverpool weer eens zien niet te kunnen verdedigen en Arsenal profiteert gelijk, en binnen een paar minuten 3-2. Bij de eerste goal blijft Gomes afwachten en Sanchez profiteert, bij de tweede goal is Minolet echt bagger aan het keepen (dat schot was zeer houdbaar ondanks de zwabber). Voor de eerste 55 minuten was de 0-2 geflatteerd voor Arsenal, 0-4 of zo was een betere afspiegeling geweest, maar sinds de 1-2, wow
.
De 3-2 van Arsenal is fraai. Kijken of Liverpool hier nog bovenop komt
Muhahaha, 3-3. Deze keer Cech die er niet echt goed uit ziet
De 3-2 van Arsenal is fraai. Kijken of Liverpool hier nog bovenop komt
Muhahaha, 3-3. Deze keer Cech die er niet echt goed uit ziet

[ Voor 15% gewijzigd door gambieter op 22-12-2017 22:14 ]
Belachelijk inderdaad. Ozil zie je 55 minuten niet, Sanchez speelt als een krant, middenveld werd constant overlopen en ineens staan ze totaal onverdiend met 3-2 voor. Nu inmiddels 3-3. Ik snap ook niet wat mensen in Xhaka zien. Kan nog geen bal over 10 meter spelen. Buiten dat ene zondagsschot voegt ie niets positiefs toe aan 't spel van Arsenal.
Aan de kant van Liverpool is Mane ontzettend slecht. Nog geen geslaagde actief gehad. Constant verkeerde keuzes maken en teamgenoten in de weg lopen.
Aan de kant van Liverpool is Mane ontzettend slecht. Nog geen geslaagde actief gehad. Constant verkeerde keuzes maken en teamgenoten in de weg lopen.
Ja heb idee dat de meeste ook nog nie zo wakker zijn... Beetje trage wedstrijd. Val bijna zelf in slaapVos schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 13:10:
Een hele vroege El Clasico vandaag.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Goed voorbeeld van 4-4-2 spelen terwijl je dat niet kunt, het komt er totaal niet uit.
Tel er 8uur bij op en het verhaal rondom de commercie is daar. Ik vind het zelf een ongelukkige tijdstip voor zo’n grote pot maar ja... draait niet alleen meer om het voetbal.Vos schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 13:10:
Een hele vroege El Clasico vandaag.
Wedstrijd is verder in orde voor de strategen onder ons. Beide teams spelen aangepast om elkaars spel te ontregelen.
[ Voor 15% gewijzigd door Miki op 23-12-2017 13:51 ]
Matige omschakeling van Real. Voor de spanning zie ik hun liever winnen.
Zie Marcelo sjokken! De linksback die de rechtsback vrij door laat gaan.
Zie Marcelo sjokken! De linksback die de rechtsback vrij door laat gaan.
[ Voor 77% gewijzigd door Vos op 23-12-2017 14:13 ]
Staat real daar even te slapen zeg damn!!
Ze slenteren gewoon en doen niks. Goed afgestraft!!
Pfff ramos doet weer een ramosje. Had ook rood mogen zijn. Ziet hem gewoon bewust slaan... Komt ie zoals te vaak weer mooi weg..
Ze slenteren gewoon en doen niks. Goed afgestraft!!
Pfff ramos doet weer een ramosje. Had ook rood mogen zijn. Ziet hem gewoon bewust slaan... Komt ie zoals te vaak weer mooi weg..
[ Voor 41% gewijzigd door v8power67 op 23-12-2017 14:19 ]
benieuwd wat de wissels van Real gaan doen. Real moet nu ivm anders helemaal kansloos zijn in de competitie.
Wat een domme actie van die carvahal.. nu en 10 man en penal..
Beter de goal laten tellen en met 11man verder. Lompe beslissing van de speler..
Beter de goal laten tellen en met 11man verder. Lompe beslissing van de speler..
Ik weet niet of je rood kan geven en een doelpunt?Vos schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 14:21:
Waarom nog penalty? Bal zat er al in?
Het was trouwens wel goed keeperswerk van Carvajal.
Ik wil Messi nog wel een keer voor de Madrid fans zien juichen. Heerlijk vind ik dat om te zien!
De arme real supporter zoals ik mag weer talloze opmerkingen verwachten over hoe goed Messi wel niet is en hoe zwak real en Ronaldo wel niet zijn.
Vind messi niet sterk.Tomski1986 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 14:32:
De arme real supporter zoals ik mag weer talloze opmerkingen verwachten over hoe goed Messi wel niet is en hoe zwak real en Ronaldo wel niet zijn.
Mega redding ter stegen. Barca gaat weer teveel achterover leunen..
Maar had ook al weer 0-3 kunnen zijn zojuist.
*knip* Reacties uitlokken.
[ Voor 95% gewijzigd door naitsoezn op 24-12-2017 17:22 . Reden: Sommigen noemen het ook wel: Trollen ]
Het is dat die Busquets altijd zo zuigend erbij loopt, maar wat een geweldige voetballer is dat toch ook. Zo sterk aan de bal, voetballend echt goed. Alleen dan komt z'n hoofd weer in beeld... Alba heeft ook zo'n vervelende uitstraling.
*knip* Ondanks wat de politiek en de sporters zelf doen/zeggen, laten we de politieke discussie buiten dit topic houden.
[ Voor 74% gewijzigd door naitsoezn op 24-12-2017 18:49 ]
In de laatste seconde maakt McGuire de 2-2 voor de Foxes in de thuiswedstrijd tegen ManU. Waarom de hinkende Smalling zich niet liet wisselen en bij die 2-2 in de fout ging, en wat er omging in het hoofd van Amartey die in 17 minuten als wisselspeler 2x geel pakte, tja.
Wel een heel mooie pass van Albrighton bij de 2-2. Uiteindelijk wel verdiend.
Edit: ManU had al 3x gewisseld volgens MotD, vandaar dat Smalling er niet afging.
Wel een heel mooie pass van Albrighton bij de 2-2. Uiteindelijk wel verdiend.
Edit: ManU had al 3x gewisseld volgens MotD, vandaar dat Smalling er niet afging.
[ Voor 10% gewijzigd door gambieter op 23-12-2017 23:53 ]
United zwaar getafeld?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Doet Mourinho het nou zoveel beter dan Van Gaal? Zoveel geld uitgegeven aan spelers en dan kan je nog niet eens een goed functionerend elftal neer zetten.
Harry Kane vandaag met een hattrick Messi gepasseerd en mag zich topscorer 2017 noemen.
Eh ja, dat die 0-1 valt, kan gebeuren, maar dan ook nog 0-2 worden, opmerkelijk.
[ Voor 16% gewijzigd door JeroenNietDoen op 26-12-2017 17:21 ]
Dit kunnen we blijven herhalen maar klaarblijkelijk is dit een acceptabele prijs in de huidige marktchim0 schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 16:21:
Van Dijk voor 85 miljoen naar Liverpool. Met alle respect, maar belachelijk.
Palace - City wat een wedstrijd! 0 - 0 met tig kansen voor City tot de laatste minuut waar Palace een lachwekkende penalty krijgt (duwen wat geen duwen was, superlicht aanrakinkje van Sterling op Zaha en Zaha gaat liggen a la Robben) die wordt gemist (gerechtigheid). Daarna wordt De Bruyne keihard van achteren afgezaagd door Puncheon en die krijgt geel waar donkerpaars en 8 wedstrijden meer op z'n plaats was. Allebei worden ze van per brancard van het veld gedragen, waarbij de knie van De Bruyne wordt ingepakt en gespalkt. Hoop niet dat het ernstig is.
Maar die scheids, wat een clown! Als ik de FA was en ik zag de beelden terug, had ik die vent op staande voet ontslagen.
Was trouwens wel het weekend van de brancards in Engeland.

Dit is gewoon de EPL, voor mij is het prima dat er niet zo overdreven gefloten wordt als in de Eredivisie.chim0 schreef op zondag 31 december 2017 @ 16:29:
Palace - City wat een wedstrijd! 0 - 0 met tig kansen voor City tot de laatste minuut waar Palace een lachwekkende penalty krijgt (duwen wat geen duwen was, superlicht aanrakinkje van Sterling op Zaha en Zaha gaat liggen a la Robben) die wordt gemist (gerechtigheid). Daarna wordt De Bruyne keihard van achteren afgezaagd door Puncheon en die krijgt geel waar donkerpaars en 8 wedstrijden meer op z'n plaats was. Allebei worden ze van per brancard van het veld gedragen, waarbij de knie van De Bruyne wordt ingepakt en gespalkt. Hoop niet dat het ernstig is.Maar die scheids, wat een clown! Als ik de FA was en ik zag de beelden terug, had ik die vent op staande voet ontslagen.
![]()
Je ziet bij ons gewoon spelers simpele duels verliezen, terwijl je in EPL gewoon echt moet vechten.
Tuurlijk had dit rood moeten zijn en was de penalty onterecht, maar voor de rest was het echt niet dramatisch.
Over makkelijk gegeven pingels....tjeezus zeg.... Chambers heeft gewoon zijn arm voor zijn lichaam, steekt niks uit ofzo. Moet ie zijn armen preventief laten amputeren ofzo...
[ Voor 83% gewijzigd door JeroenNietDoen op 31-12-2017 19:19 ]
Dat ging inderdaad helemaal nergens om. Was dat trouwens niet die Spurs scheidsrechter? (Dean meen ik?)Kaap schreef op zondag 31 december 2017 @ 18:01:
Over makkelijk gegeven pingels....tjeezus zeg.... Chambers heeft gewoon zijn arm voor zijn lichaam, steekt niks uit ofzo. Moet ie zijn armen preventief laten amputeren ofzo...
Ik heb net even Everton-Man Utd aangezet, maar geen idee waarom eigenlijk. Bij Man Utd weet je wat je krijgt, nou ja, wat je niet krijgt (leuk voetbal).
Bij Everton heeft Allardyce de verdedigers en middenvelders aan elkaar vast geknoopt met een veel te kort touw, die komen niet eens de middenlijn over. Jagen als een Man Utd verdediger een bal heeft? Ja de spits en 1 middenvelder, de rest stond net gewoon op eigen helft te wachten toen De Gea de bal had

Volgens de Britse roddelpers schijnt het niet goed te gaan binnenskamers bij United. De toch wat tegenvallende resultaten alsmede het spel van United zouden daar de oorzaak van zijn.
Maar ja, dit kennen we, Mourinho heeft nou eenmaal een zeer korte cyclus bij clubs die zich ook bij elke club op dezelfde manier lijkt te herhalen.
Maar ja, dit kennen we, Mourinho heeft nou eenmaal een zeer korte cyclus bij clubs die zich ook bij elke club op dezelfde manier lijkt te herhalen.
Dat gevoel had ik al na zijn uitspraken over geld en transfers.Kaap schreef op maandag 1 januari 2018 @ 20:03:
Volgens de Britse roddelpers schijnt het niet goed te gaan binnenskamers bij United. De toch wat tegenvallende resultaten alsmede het spel van United zouden daar de oorzaak van zijn.
De man kan maar 2 dingen en dat is geld uitgeven en spelers te vriend houden.
Dit topic is gesloten.