[F1] Seizoen 2017 - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 66 ... 71 Laatste
Acties:
  • 402.935 views

Onderwerpen

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

yorkick schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 18:42:
[...]

Gaat misschien wel uitkomen, waar eerder dit jaar al geruchten waren dat Haas omgedoopt zou worden tot Alfa, lijkt het nu misschien Sauber te gaan worden:
https://www.motorsport.co...lfa-romeo-rumours-980978/
Yep, het is officieel: https://www.autosport.com...kes-f1-return-with-sauber

Sauber gaat Alfa Romeo Sauber F1 Team heten :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockabilly_1991
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 01-10 15:27
alesandro_46 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 10:15:
[...]

Al zijn uitvalbeurten vallen toch onder de categorie "pechgevalletje"? Wat ik eigenlijk wil zeggen is, het is een mechanische sport en daarin kunnen dingen stuk gaan. Dat hoort er eenmaal bij.
Ja klopt, maar maakt het "wat als" gehalte niet minder leuk.
Als Renault voor volgend jaar de betrouwbaarheid aardig kan verbeteren is er een mogelijkheid dat Max kan strijden voor P3 in het WDC denk ik.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:54
Remy schreef op woensdag 29 november 2017 @ 10:54:
[...]

Dan zullen Antonio Giovinazzi en Charles Leclerc daar wel gaan rijden volgend jaar. Ik zie echter geen plek meer voor Marcus Ericsson en Pascal Wehrlein bij de andere teams, behalve dan als testcoureurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

MikeyMan schreef op woensdag 29 november 2017 @ 09:57:
Ik zou niet gek opkijken als de FIA nog een stokje steekt voor de introductie van Kubica.
Als je de halve hoofdsteun moet uitzagen om die hand kwijt te raken, vraag ik mij af of dit wel stevig is.
Mwoh, hij heeft al een superlicentie, dus is hard op weg om voor Williams te rijden komend jaar. Zijn management-team helpt ook wel op dat gebied :)

Na het testen gisteren blijf hij bij het team om na te bespreken: dat is nog eens passie :) Zie https://gfycat.com/DamagedMarriedAtlanticsharpnosepuffer

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15:33
Leuk om de naam Alfa Romeo weer terug te zien op de baan.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lensent
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 24-09 16:11
Vind het vooral jammer dat het gewoon rebranded Ferrari blokken zijn.
Het zou zoveel boeiender zijn met meer motorleveranciers maar dat duurt nog even...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Remy schreef op woensdag 29 november 2017 @ 11:25:
[...]
Mwoh, hij heeft al een superlicentie, dus is hard op weg om voor Williams te rijden komend jaar. Zijn management-team helpt ook wel op dat gebied :)

Na het testen gisteren blijf hij bij het team om na te bespreken: dat is nog eens passie :) Zie https://gfycat.com/DamagedMarriedAtlanticsharpnosepuffer
Ik denk dat vooral het feit dat hij zijn arbiedsongeschiktheidsverzekering uit heeft laten keren een hobbel is die terugkeren in de weg staat.

Maar los daarvan, het blijft vreemd dat iemand met een fysieke beperking competitief mee kan doen in de top van de sport. Gaaf voor hem, maar het zet wel te denken over de andere coureurs.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Nu online
Lensent schreef op woensdag 29 november 2017 @ 11:54:
Het zou zoveel boeiender zijn met meer motorleveranciers maar dat duurt nog even...
Niks rebranded, Sauber is gewoon klant van Ferrari en dat blijft ook zo, ze krijgen er alleen een sponsor bij en de naam van het team veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Lensent schreef op woensdag 29 november 2017 @ 11:54:
Geef het nog even de tijd. Dat Aston Martin en Alfa al als naam terugkomen is al een mooi begin. Ze kunnen dan ook mee gaan doen met het maken van een concept voor de 2021 motor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lensent
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 24-09 16:11
FastFred schreef op woensdag 29 november 2017 @ 12:01:
[...]

Niks rebranded, Sauber is gewoon klant van Ferrari en dat blijft ook zo, ze krijgen er alleen een sponsor bij en de naam van het team veranderd.
Dan slaat het dus NOG minder ergens op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Ankona schreef op woensdag 29 november 2017 @ 11:58:
[...]

Ik denk dat vooral het feit dat hij zijn arbiedsongeschiktheidsverzekering uit heeft laten keren een hobbel is die terugkeren in de weg staat.
Hij zal inderdaad wat terug moeten betalen, maar met een miljoentje aan salaris en 8 miljoen aan sponsorgeld dat hij naar verluid meeneemt zal dat niet een groot probleem zijn.
Maar los daarvan, het blijft vreemd dat iemand met een fysieke beperking competitief mee kan doen in de top van de sport. Gaaf voor hem, maar het zet wel te denken over de andere coureurs.
Waarom is dat vreemd?
Mensen met een fysieke beperking zijn toch geen minderwaardige mensen/coureurs oid?
In een raceauto gaat het vooral om je rechtervoet, in combinatie met de lijn die je uitzet in je hersens toch :)
(dat je weining flexibiliteit in je pols hebt en zwakkere spieren in 1 arm zou niet uit mogen maken om te racen)
FastFred schreef op woensdag 29 november 2017 @ 12:01:
[...]
Als alleen de team naam veranderd zou het "Alfa Romeo Sauber F1" met motor "Ferrari" dus de teamnaam zijn bij de FIA?
Net zoals RB "Aston Martin Red Bull Racing" met motor "Tag Heuer" is oid :P

[ Voor 25% gewijzigd door YakuzA op 29-11-2017 12:12 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Nu online
Jasphur schreef op woensdag 29 november 2017 @ 12:02:
[...]

Geef het nog even de tijd. Dat Aston Martin en Alfa al als naam terugkomen is al een mooi begin. Ze kunnen dan ook mee gaan doen met het maken van een concept voor de 2021 motor.
Ik denk niet dat AR ooit zelf een motor gaat ontwikkelen voor de F1 aangezien de directeur van Ferrari ook de directeur van AR is. Plus dat het ontwikkelen bakken met geld kost, en dat heeft AR niet.
Lensent schreef op woensdag 29 november 2017 @ 12:03:
[...]

Dan slaat het dus NOG minder ergens op.
Leg eens uit waarom dat nergens op slaat? Sauber is gewoon een klantenteam van Ferrari, net zoals Torro Rosso een klantenteam van Renault is, net zoals Haas een klantenteam van Ferrari is.

Het slaat wel ergens op, als een tang op een varken.

Wat ik nog wel zie gebeuren, is dat Sauber het Torro Rosso van Ferrari gaat worden. Een opleidingsteam voor nieuw talent.

[ Voor 42% gewijzigd door FastFred op 29-11-2017 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Remy schreef op woensdag 29 november 2017 @ 10:54:
[...]

Dus toch. Nu ophoepelen met Ericsson...
Waarom? Nou omdat hij de enige is die een vol seizoen heeft reden zonder maar een punt te verdienen.
https://www.formula1.com/en/results.html/2017/drivers.html

Verder heeft hij ook maar iets laten zien dit seizoen waar je niet van in slaap viel? :/

[ Voor 29% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-11-2017 12:33 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martin0
  • Laatst online: 14:33
YakuzA schreef op woensdag 29 november 2017 @ 12:05:

[...]

Waarom is dat vreemd?
Mensen met een fysieke beperking zijn toch geen minderwaardige mensen/coureurs oid?
In een raceauto gaat het vooral om je rechtervoet, in combinatie met de lijn die je uitzet in je hersens toch :)
(dat je weining flexibiliteit in je pols hebt en zwakkere spieren in 1 arm zou niet uit mogen maken om te racen)
Neem Zanardi als voorbeeld, die heeft ook jaren lang nog competatief mee gedraait in verschillende klasses in de autosport en die kerel heeft niet eens benen meer(vergis je niet ik heb zwaar veel respect voor Zanardi).
Daarnaast is hij ook nog eens meervoudig paralympisch medaillist.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

DaniëlWW2 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 12:27:
[...]
Dus toch. Nu ophoepelen met Ericsson...
Toch jammer. Heeft ie dit jaar net zijn tandjes laten fatsoeneren, kan ie ze niet meer laten zien tijdens interviews.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

hardware-lover schreef op woensdag 29 november 2017 @ 12:34:
[...]

Toch jammer. Heeft ie dit jaar net zijn tandjes laten fatsoeneren, kan ie ze niet meer laten zien tijdens interviews.
Moest je het nog erger maken dat hij een F1 zitje heeft? :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
YakuzA schreef op woensdag 29 november 2017 @ 12:05:

Waarom is dat vreemd?
Dat zou juist wel uit moeten maken. Het betekent dat de overige coureurs capaciteiten hebben die niet benut worden. Bedieningsorganen/knoppen zouden dan beter over twee handen verdeeld kunnen worden waardoor meer/sneller aanpassen van instellingen mogelijk is. Ook uit het feit dat je met twee sterke handen aan het stuur fysiek beter de g-krachten aankan zou een voordeel op moeten leveren.

Nogmaals, tof dat die vent zo terug kan komen. Maar zijn fysieke beperkingen zouden wel een verschil moeten maken.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!
misschien is de belangrijkste capaciteit van een coureur wel (of voornamelijk) zijn brein (en reactievermogen.) hoe je dat overbrengt naar de knoppen is uiteindelijk minder belangrijk dan die capaciteit.

Blijkbaar heeft KUB voldoende brein om goed mee te kunnen doen.

Niet voor niets dat KUB talent gezien wordt/werd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:15
Jasphur schreef op woensdag 29 november 2017 @ 11:29:
Afbeeldingslocatie: https://cdn-3.motorsport.com/images/mgl/0oKQ8La0/s8/f1-ferrari-sf70h-launch-2017-ferrari-sf70h-detail.jpg

;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:01

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Die is mij dus serieus nog nooit! opgevallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy

Remy

Ankona schreef op woensdag 29 november 2017 @ 11:58:
[...]

Vziw gaat het eigenlijk om Kubica-sponsors >> Williams, niet zijn arbeidsongeschiktheidsverzekering.
Hij heeft zelf aangegeven dat hij qua fitness op een hoger niveau is dan 7 jaar geleden, en Williams / Paddy Lowe hebben gemeld dat zijn fitheid top is :).

Ik juich het iig enorm toe: zou fantastisch zijn voor hem en z'n Poolse (en andere!) fans :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

DaniëlWW2 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 12:27:
..
Verder heeft hij ook maar iets laten zien dit seizoen waar je niet van in slaap viel? :/
Van alle coureurs dit zijn vind ik Ericsson nog het meest tegenvallen, met Kvyat/Palmer close second/third. Het is al zijn vierde volle seizoen in F1, en het tweede seizoen op rij met nul punten.

Mocht hij terugkomen, dan vind ik het sneu voor F1 in general, en voor eenieder die zo'n Sauber-stoeltje meer verdient op dit moment.

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03 20:38
Was er niet iemand die meldde dat Kubica gister met een rood licht rond reed en dat dat zou duiden op zijn superlicentie? Ik zag net wat beelden op de twitter account van Williams van vanmiddag en nu rijdt hij rond met een groen achterlicht. Dat zou kunnen betekenen dat ze die van Sirotkin er niet afgehaald hebben, maar het is wel vreemd. Ze moeten tenslotte ook stoeltje wisselen, de cockpitrand, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
ybastiaans schreef op woensdag 29 november 2017 @ 14:00:
Was er niet iemand die meldde dat Kubica gister met een rood licht rond reed en dat dat zou duiden op zijn superlicentie? Ik zag net wat beelden op de twitter account van Williams van vanmiddag en nu rijdt hij rond met een groen achterlicht. Dat zou kunnen betekenen dat ze die van Sirotkin er niet afgehaald hebben, maar het is wel vreemd. Ze moeten tenslotte ook stoeltje wisselen, de cockpitrand, etc.
Terecht groen lampje :P Heb je die pitstop gezien van hem. (Staat ook op hun Twitter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
Remy schreef op woensdag 29 november 2017 @ 13:52:
[...]

Van alle coureurs dit zijn vind ik Ericsson nog het meest tegenvallen, met Kvyat/Palmer close second/third. Het is al zijn vierde volle seizoen in F1, en het tweede seizoen op rij met nul punten.

Mocht hij terugkomen, dan vind ik het sneu voor F1 in general, en voor eenieder die zo'n Sauber-stoeltje meer verdient op dit moment.
Ik zou MAG (torpedo2?) ook graag in dat lijstje meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Remy schreef op woensdag 29 november 2017 @ 13:52:
[...]

Had Wehrlein lekker gehouden. Het is geen supertalent, maar hij kan tenminste wat in die baggerauto van Sauber...
Het is ook treurig dat iemand zoals Ericsson er nog is ja. Waardeloze coureur. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:09
DaniëlWW2 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 14:20:
[...]

Had Wehrlein lekker gehouden. Het is geen supertalent, maar hij kan tenminste wat in die baggerauto van Sauber...
Het is ook treurig dat iemand zoals Ericsson er nog is ja. Waardeloze coureur. :N
Wehrlein heeft het inderdaad niet heel slecht gedaan, maar persoonlijk schat ik zowel Gio als Leclerc hoger in. Ben benieuwd (als het zo gaat gebeuren) wat Sauber volgend jaar kan gaan presteren, twee frisse talenten en een nieuw Ferrari blok zou een leuke boost kunnen zijn voor het team.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

ybastiaans schreef op woensdag 29 november 2017 @ 14:00:
Je wist nog niet dat het gewoon 1 achterlicht is dat zowel groene als rode leds heeft? :+
Moet je toch eens de filmpjes van Jack Plooij gaan kijken :)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Ktut21CxD-0]
Jack Plooij: Hoe zit dat? aflevering het achterlicht

[ Voor 7% gewijzigd door YakuzA op 29-11-2017 14:59 . Reden: video linkje toegevoegd ]

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:02
Remy schreef op woensdag 29 november 2017 @ 11:25:
[...]

Is deze hier ook al voorbij gekomen?

https://gfycat.com/ifr/MediumCorruptBats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:44

Martinspire

Awesomeness

XyritZz schreef op woensdag 29 november 2017 @ 14:51:
[...]

Wehrlein heeft het inderdaad niet heel slecht gedaan, maar persoonlijk schat ik zowel Gio als Leclerc hoger in. Ben benieuwd (als het zo gaat gebeuren) wat Sauber volgend jaar kan gaan presteren, twee frisse talenten en een nieuw Ferrari blok zou een leuke boost kunnen zijn voor het team.
Ik vond Gio eigenlijk nog wel wat tegenvallen. Nog voor zijn crash in China eigenlijk. En wat we nu horen over het verschil in materiaal voor Wehrlein ten opzichte van Ericsson, lijkt me dan een inkopper. Minder materiaal, maar toch meer punten scoren.

Al moet ik zeggen dat ik Ericsson nog vond meevallen. Er gingen verhalen dat ie echt super sloom zou zijn en hoewel Wehrlein beter lijkt, was ie ook weer niet zo'n hele grote pannekoek. Alleen Singapore deed ie heel dom, de rest reed ie nog prima. Punten halen in een Sauber is toch vaak meer geluk dan wijsheid. En qua racecraft vond ik hem ook nog niet zo slecht. Bovendien was ie prima met de blauwe vlaggen. Heb volgens mij het hele jaar niemand horen klagen over beide Saubers. De Haas auto's en 1 Williams auto daarentegen...

[ Voor 28% gewijzigd door Martinspire op 29-11-2017 16:03 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Jasphur schreef op woensdag 29 november 2017 @ 11:29:
Dat gezegd hebbende, wordt dit dan zo'n beetje de nieuwe kleurstelling van de RB14?Afbeeldingslocatie: https://cdn-3.motorsport.com/images/mgl/Y9oD4ZP0/s8/f1-aston-martin-red-bull-racing-fantasy-rendering-2017-aston-martin-red-bull-racing-livery.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door hardware-lover op 29-11-2017 16:06 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockabilly_1991
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 01-10 15:27
hardware-lover schreef op woensdag 29 november 2017 @ 16:06:
[...]

Dat gezegd hebbende, wordt dit dan zo'n beetje de nieuwe kleurstelling van de RB14?[afbeelding]
Toch jammer... heb je een bijgewerkte auto qua halo en kleur, zit toch de sharkvin er nog op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
[...]

Dat gezegd hebbende, wordt dit dan zo'n beetje de nieuwe kleurstelling van de RB14?[afbeelding]
Best netjes. Ziet er wel echt erg Brits uit op de een of andere manier. En dat komt waarschijnlijk door dat Brits Racing Green.

[ Voor 5% gewijzigd door Jasphur op 29-11-2017 16:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Jasphur schreef op woensdag 29 november 2017 @ 16:13:
[...]

Best netjes. Ziet er wel echt erg Brits uit op de een of andere manier. En dat komt waarschijnlijk door dat Brits Racing Green.
Ah je was er zelf al achter gekomen zie ik. Inderdaad Wikipedia: List of international auto racing colours

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Leuk lijstje wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:20
[...]

Kan opzich best. Het groene past mooi bij het rode. Alleen het gele past er in mijn ogen niet echt bij. Maar dat hoeft er ook niet bij voor Red Bull. Iemand goed in photoshop skills die het gele kan vervangen door het groene?

edit: misschien delen van het geel ook vervangen door wit of zilver/grijs?

[ Voor 5% gewijzigd door LoeWn op 29-11-2017 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

alesandro_46 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 14:16:
[...]

Ik zou MAG (torpedo2?) ook graag in dat lijstje meenemen.
GRO dan ook maar gelijk. Klaagbeer eerste klasse. Heel Haas-team kan vervangen worden imho.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jasphur
LoeWn schreef op woensdag 29 november 2017 @ 16:25:
[...]

Kan opzich best. Het groene past mooi bij het rode. Alleen het gele past er in mijn ogen niet echt bij. Maar dat hoeft er ook niet bij voor Red Bull. Iemand goed in photoshop skills die het gele kan vervangen door het groene?

edit: misschien delen van het geel ook vervangen door wit of zilver/grijs?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/pBM9O8cNySwWvXjzeTyvzEXw/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/TadFAlca9FJfJ4diLaDvFx6Q/full.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• alesandro_46
Met die onderste weer terug naar de roots (Jaguar). Alleen nog gouden velgen (en een beetje wit):
Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/736x/ec/73/83/ec738390bf442818be30d07c1e621742--jaguar-race-cars.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/F8TxjZJkx0Y3QJwyywHJ9bQN/full.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Jasphur op 29-11-2017 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 05-10 23:10
alesandro_46 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 16:35:
[...]

Met die onderste weer terug naar de roots (Jaguar). Alleen nog gouden velgen (en een beetje wit):
[afbeelding]
Moest ik ook meteen aan denken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:22
[...]

Ik hoop het niet. Vind de huidige livery gewoon rete gaaf. Dit vind ik persoonlijk niks -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

Classic :)

Kubica is ondertussen 7e met de allerzachtste band: 0.8 sec langzamer dan VER's snelste tijd vandaag. Bron: http://directo.soymotor.com/

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mef
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 14:43

Mef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 13:26

mark-k

AKA markkNL

Achja je moet toch wat he als je in een Fiat rijdt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen?

Afbeeldingslocatie: https://imgr3.auto-motor-und-sport.de/Stoffel-Vandoorne-McLaren-Formel-1-Abu-Dhabi-Test-2-29-November-2017-lightbox-f20fac7f-1133756.jpg

Toro Rosso ook met add-on.

Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Pierre-Gasly-Toro-Rosso-Formel-1-Abu-Dhabi-Test-2-29-November-2017-fotoshowBig-d36d767c-1133763.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door hardware-lover op 29-11-2017 20:59 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 15:21
Hoop bijna dat er in de eerste race een herhaling van het ongeluk van Alonso van vorig jaar komt, waarbij de coureur door de Halo niet zelfstandig uit de wagen kan komen. Uiteraard zonder dat hij gewond raakt of er verder nare dingen gebeuren.

Dan is dat onding vanaf race 2 weer geschiedenis.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

alesandro_46 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 16:35:
[...]

[afbeelding]
De aero afdeling had het toen nog niet zo druk. Voorvleugels zijn 2 plankjes met een zijkant en het bardge board is een mooie grote driehoek _/-\o_

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

AzzKickah

06-CENSORED

YakuzA schreef op woensdag 29 november 2017 @ 21:16:
[...]

De aero afdeling had het toen nog niet zo druk. Voorvleugels zijn 2 plankjes met een zijkant en het bardge board is een mooie grote driehoek _/-\o_
Maar wel een prachtige auto.

Geen hanglul-neus. Geen vin. Geen halo. Lage brede achtervleugel. Dikke wielen. Strak.

Edit: kiek 'm goan YouTube: F1 Jaguar Crash Compilation (eerste 10secs kun je wel skippen, of anders iig muten)

[ Voor 17% gewijzigd door AzzKickah op 29-11-2017 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik hoop alleen maar dat de regels dusdanig streng zullen zijn rondom die Halo dat er niet weer van alles aan vastgemaakt kan worden, waardoor het visueel effect nog dramatischer gaat worden dan nu al het geval lijkt te zijn. Zijn we van de kleerhangers en topzeil af komen er weer andere gedrochten voor terug.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:48

sjaool

Every life should have 9 cats

Er kan bij Sky Sports gestemd worden voor Driver of the Year. :)

Voorlopige stand:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Driver                 Season average         Highest single score  Lowest single score
Lewis Hamilton             8.65                         10                  6
Sebastian Vettel           8.34                         10                  5
Max Verstappen             7.97                         10                  6
Daniel Ricciardo           7.97                         10                  5
Fernando Alonso            7.92                         10                  6
Valtteri Bottas            7.50                         9.5                 5
Esteban Ocon               7.42                         9.5                 6
Sergio Perez               7.38                         9                   5
Nico Hulkenberg            7.24                         9.5                 5
Felipe Massa               7.21                         9.5                 5
Kimi Raikkonen             6.94                         9                   5
Carlos Sainz               6.88                         9.5                 4

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

hardware-lover schreef op woensdag 29 november 2017 @ 22:29:
Ik hoop alleen maar dat de regels dusdanig streng zullen zijn rondom die Halo dat er niet weer van alles aan vastgemaakt kan worden, waardoor het visueel effect nog dramatischer gaat worden dan nu al het geval lijkt te zijn. Zijn we van de kleerhangers en topzeil af komen er weer andere gedrochten voor terug.
De regels zijn allang bekend.
2 cm rondom het horizontale stuk mogen teams knutselen wat ze maar willen.

PSN

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:29

Destruction

(ex-)Automonteur

Shoot me, maar ik heb toch op Max gestemd. Niet omdat ik Hollander of fan ben (of zou moeten zijn, for that matter), maar als je op zo'n manier aan een seizoen moet beginnen met zoveel pech, en dan jezelf weten te herpakken en presteren als die grafbak een keer wel heel blijft, daar kan ik niks op afdingen.

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

YakuzA schreef op woensdag 29 november 2017 @ 23:35:
[...]
De regels zijn allang bekend.
2 cm rondom het horizontale stuk mogen teams knutselen wat ze maar willen.
Je bedoelt net zoals de regels voor dit jaar waarna er van alles tevoorschijn kwam waar geen rekening mee was gehouden bij het schrijven van die regels? Misschien hebben ze weer wat over het hoofd gezien, in dit geval letterlijk én figuurlijk ;)

Everything Technical : F1: T-wings debut in 2017 F1 testing

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 15:21
sjaool schreef op woensdag 29 november 2017 @ 23:32:
Er kan bij Sky Sports gestemd worden voor Driver of the Year. :)
Tussenstand
1. Hamilton / Verstappen (beide 33%)
2. Alonso (11%)
3. Vettel / Ocon (beide 5%).

Rest lijkt me veldvulling

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RichardQG
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 25-09 18:30
alexbl69 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 07:44:
[...]

Tussenstand
1. Hamilton / Verstappen (beide 33%)
2. Alonso (11%)
3. Vettel / Ocon (beide 5%).

Rest lijkt me veldvulling
En Palmer 1%!!! :+

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 10:53
hardware-lover schreef op woensdag 29 november 2017 @ 20:54:

[afbeelding]

[afbeelding]
Toch blijf ik het altijd mooi vinden om te zien dat de verschillende teams onafhankelijk van elkaar zo goed als hetzelfde ontwikkelen. Puur op basis van de regels die door de FIA/FOM zijn opgelegd en met de kennis van de engineers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
K-MAG staat nu op 4%. 8)7

Fanclub of trolls langsgeweest?

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

AzzKickah

06-CENSORED

RonaldMcDonald schreef op donderdag 30 november 2017 @ 09:44:
[...]

Toch blijf ik het altijd mooi vinden om te zien dat de verschillende teams onafhankelijk van elkaar zo goed als hetzelfde ontwikkelen. Puur op basis van de regels die door de FIA/FOM zijn opgelegd en met de kennis van de engineers.
Aan de ene kant dat, maar aan de andere kant, als je alles zo goed als dicht timmert met reglementen blijft er steeds minder ruimte over voor verschillende oplossingen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mark-k
  • Laatst online: 04-10 13:26

mark-k

AKA markkNL

hardware-lover schreef op woensdag 29 november 2017 @ 20:54:

[afbeelding]

[afbeelding]
Stoffel heeft een schilder doodgereden?

• alesandro_46
mark-k schreef op donderdag 30 november 2017 @ 12:26:
[...]

The Grinch (en dat vlak voor kerstmis :'().

• Juncto
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-10 16:01
Of The Hulk (en dan bedoel ik niet Nico Hulkenberg :-) )
mark-k schreef op donderdag 30 november 2017 @ 12:26:
[...]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:17

vhal

ಠ_ಠ

denk eerder
Afbeeldingslocatie: https://vignette.wikia.nocookie.net/ghostbusters/images/2/2f/Slimer.jpg/revision/latest?cb=20101210000435
:+

Strava

• Jasphur

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:20
Tijd voor het topic van 2018 denk ik?

De bandentesten waren al voor 2018 natuurlijk. De speculaties over de nieuwe rijder bij Williams is 2018 en Alfa Romeo is 2018.

Terugblikken op 2017 zit volgens mij niemand echt op te wachten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

LoeWn schreef op donderdag 30 november 2017 @ 14:03:
Tijd voor het topic van 2018 denk ik?

De bandentesten waren al voor 2018 natuurlijk. De speculaties over de nieuwe rijder bij Williams is 2018 en Alfa Romeo is 2018.

Terugblikken op 2017 zit volgens mij niemand echt op te wachten
Als je zelf ergens niet op zit te wachten betekent niet meteen dat dat de algemene waarheid of mening is ;)

Ik vermoed dat het 2018 topic gewoon op 1 januari open gaat :)

PSN

• Jasphur
Hmm. Hmmmm. Hmmmmm.
Aston Martin trekt een ex Ferrari motor engineer aan voor hun F1 project.

https://www.autosport.com...-working-on-aston-project

En dit zijn toch wel wijze woorden.
"But everyone around the room accepted that the sport is broken. And we need to bring back the entertainment.

"The entertainment is about drivers racing, its not about the heat recovery on an engine."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
"The entertainment is about drivers racing, its not about the heat recovery on an engine."

_/-\o_

Alhoewel ik het hightech gehalte ook interessant vind aan F1 :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • +5 Henk 'm!
* nachtnet hoopt vooral op een vergelijkbare jaaroverzicht video als de 2016 8-bit season review van fom (tom bowker) _/-\o_

YouTube: The F1 Story Of 2016: 8-Bit, Video-Game-Style!

[ Voor 39% gewijzigd door nachtnet op 30-11-2017 20:15 ]

• Jasphur
Die was echt geweldig.

Q&A met Vasseur van Sauber
Q: You said before the Alfa deal was announced that Ferrari - with their close ties to Alfa Romeo - will have a word to say on the driver line-up…

FV: We will sit down and discuss.
Ik ben benieuwd.

[ Voor 86% gewijzigd door Jasphur op 01-12-2017 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 16:47
Jasphur schreef op donderdag 30 november 2017 @ 20:45:
Q&A met Vasseur van Sauber

[...]

Ik ben benieuwd.
Lijkt mij wel interessant. Voor het team zal het beter zijn om voor 2 Ferrari junioren te gaan (Leclerc & Giovinazzi). Maar het lijkt mij dat Longbow Finance als financier toch liever voor hun landgenoot Ericson te gaan. En dan kijk ik puur naar kunde, want Ericson heeft überhaupt nog niks gepresteerd. Laat staan dat 2 Ferrari junioren daar parkeren waarschijnlijk meer oplevert (/bespaart op motoren) dan wat (extra) sponsoren van Ericson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 10:53
Help!!!! schreef op donderdag 30 november 2017 @ 19:18:
^

_/-\o_

Alhoewel ik het hightech gehalte ook interessant vind aan F1 :)
Jij en ik wel, maar 90% van de kijkers en bezoekers niet hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:09
YakuzA schreef op woensdag 29 november 2017 @ 21:16:
[...]

Prachtig voorbeeld daarvan vind ik ook de Brawn GP; zeker in de eerste seizoenshelft gewoon een dominante wagen maar man man man wat een simpele aerodynamica aan de voorkant. Gigantisch verschil met de auto's een paar jaar later.

En dit terwijl vlak voor de invoer van smalle hoge achtervleugels we het jaar 2008 hadden met zo ongeveer de meest volgepropte auto's ooit op aerodynamisch gebied.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik vind ook nog steeds dat ze een maximum aantal vlakken of onderdelen per hoofdonderdeel moeten specificeren.

Voorvleugel: max 12 vlakken
Achtervleugel: max 10 vlakken
Bargeboards: max 3 vlakken

en veel plezier ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-10 15:20
En hoe definieer je dan vlakken? Engineers komen dan vanzelf met de meest complexe vormen zodat ze om die definitie heen kunnen 'tweaken'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Arrne schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:12:
En hoe definieer je dan vlakken? Engineers komen dan vanzelf met de meest complexe vormen zodat ze om die definitie heen kunnen 'tweaken'.
Keerzijde is dat bij elke ontwikkeling ook een veel groter deel moet worden vervangen. Ik denk dat het kan werken.

Kijk naar die vloeren, bargeboards en die sharkfin van (ik dacht) Force India.
Daar kun je echt wel wat vlakken in uitspecificeren.

iets als 'een vlak is een deel met een maximale hoek van 20%' oid.
Ik schud het zo uit de mouw, maar moet vast wel iets goeds voor te verzinnen zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-10 15:20
Oh er is vast wel iets goeds voor te verzinnen. Er is hoogstwaarschijnlijk ook iets beters te verzinnen zodat daar omheen gewerkt kan worden. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

MikeyMan schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 09:56:
Ik vind ook nog steeds dat ze een maximum aantal vlakken of onderdelen per hoofdonderdeel moeten specificeren.

Voorvleugel: max 12 vlakken
Achtervleugel: max 10 vlakken
Bargeboards: max 3 vlakken

en veel plezier ermee.
Leuk dat je bestaande regels gaat voorstellen om in te voeren. :+

Achtervleugel mag al uit max 2 vlakken bestaan namelijk.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Imho is het beter het totale carbonfibre massa budget te beperken, waarbij een bepaalde meetbare veiligheid behaald wordt.

Dikker is veiliger mbt kreukel/breek punten, dunner en dus meer kleine objecten kan betere aerflow opleveren.

Ik zou btw nog verder willen gaan dat de auto`s een minimaal gewicht hebben en een gestelde maximale hoogte breedte en lengte, en bepaalde maximale G krachten (+ ander risico als elektrocutie en brand) op de rijder gesteld bij rijden en bij crashen.
En verder zoeken de teams het maar uit, maw een set regels van 1 A4`tje en meer niet.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

YakuzA schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:30:
[...]

Leuk dat je bestaande regels gaat voorstellen om in te voeren. :+

Achtervleugel mag al uit max 2 vlakken bestaan namelijk.
Krijgen we dit, schieten op 1 foutje :> :P

Ik zie nog twee staanders ook trouwens, met een grotere hoek dan 20 graden O-)

[ Voor 15% gewijzigd door MikeyMan op 01-12-2017 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Ging het niet allemaal om m2?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 05-10 15:07

Interviewtje en rondje NL GP.

[ Voor 27% gewijzigd door Ari Gold op 01-12-2017 12:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Tussenstand van de Driver of the Year verkiezing.

1. Max Verstappen - 34%
2. Lewis Hamilton - 31%
3. Fernando Alonso - 11%

[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 01-12-2017 12:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
sjaool schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 12:26:
Tussenstand van de Driver of the Year verkiezing.

1. Max Verstappen - 34%
2. Lewis Hamilton - 31%
3. Fernando Alonso - 11%
Verstappen bovenaan bij een poll op SKY? De wonderen zijn de wereld nog niet uit zie ik alweer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
  • Laatst online: 01-10 19:49
Jasphur schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 12:30:

Verstappen bovenaan bij een poll op SKY? De wonderen zijn de wereld nog niet uit zie ik alweer.
Mjah, geeft meer aan hoe gevoelig zo'n voting systeem is, net als het DOTD gebeuren vorig seizoen. Ik zou het in ieder geval niet geheel onterecht vinden als Hamilton daar gewoon bovenaan stond.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Twynn schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 13:03:
[...]

Mjah, geeft meer aan hoe gevoelig zo'n voting systeem is, net als het DOTD gebeuren vorig seizoen. Ik zou het in ieder geval niet geheel onterecht vinden als Hamilton daar gewoon bovenaan stond.
Zoals Max zich na een slecht begin herpakt heeft en toch nog twee overwinningen op zijn naam schrijft is ook best een prestatie. Dus dat hij bovenaan staat vindt ik op zich ook wel terecht. Maar uiteindelijk is deze verkiezing niets meer of minder dan een populairteitspoll. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

sjaool schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 13:11:
[...]

Zoals Max zich na een slechts begin herpakt heeft en toch nog twee overwinningen op zijn naam schrijft is ook best een prestatie. Dus dat hij bovenaan staat vindt ik op zich ook wel terecht. Maar uiteindelijk is deze verkiezing niks meer of minder dan een populairteitspoll. ;)
Idd zodra er iemand op reddit oproept om allemaal op Kvyat te stemmen, dan komt die gewoon bovenaan :P

PSN

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

sjaool schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 13:11:
[...]

Zoals Max zich na een slechts begin herpakt heeft en toch nog twee overwinningen op zijn naam schrijft is ook best een prestatie. Dus dat hij bovenaan staat vindt ik op zich ook wel terecht. Maar uiteindelijk is deze verkiezing niks meer of minder dan een populairteitspoll. ;)
Maar wel een populariteitspole door het Britse Sky waar Max nu voor Hamilton staat. Het zijn echt niet wij verstokte chauvinisten die het talent zien. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 01-12-2017 13:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
F1.com heeft een mooi overzicht van de geschiedenis van Alfa en de F1.
Hier alvast een paar gave foto's. Voor tekst en meer foto's: klik

Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/fom-website/en/latest/features/2017/11/gallery--alfa-romeo-s-f1-pedigree/_jcr_content/featureContent/manual_gallery_1310601547/image1.img.2048.medium.jpg/1512039605366.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/fom-website/en/latest/features/2017/11/gallery--alfa-romeo-s-f1-pedigree/_jcr_content/featureContent/manual_gallery_128910172/image1.img.2048.medium.jpg/1512039588362.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/fom-website/en/latest/features/2017/11/gallery--alfa-romeo-s-f1-pedigree/_jcr_content/featureContent/manual_gallery_1901549592/image1.img.2048.medium.jpg/1511951274011.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/fom-website/en/latest/features/2017/11/gallery--alfa-romeo-s-f1-pedigree/_jcr_content/featureContent/manual_gallery_1365332899/image1.img.2048.medium.jpg/1512040111857.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:37

Wom

Moeten de Alfa's niet in het 2018 seizoenstopic? :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Het is in 2017 bekend geworden dat ze naamsponsor bij Sauber worden toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Ach in 2018 is het ook geen echte alfa.
Net zo goed als dat er geen echte Tag Heuer of Aston Martin motor in de Red Bull ligt.

Leuke marketinghype voor bepaalde types mensen. :P

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 13:17:
[...]

Maar wel een populariteitspole door het Britse Sky waar Max nu voor Hamilton staat. Het zijn echt niet wij verstokte chauvinisten die het talent zien. ;)
Precies dat...

Hamilton kan wel zeggen dat Max over 10 jaar net zo goed is als hij en Vettel nu zijn, maar er zijn er genoeg die denken dat als Max in dezelfde auto zou zitten, Hamilton het moeilijk krijgt....nu al :).

*nog maar 111 dagen voor FP1 in Australië :|

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

@albino71 Met het tempo van Max gaat die ontwikkeling zeker geen 10 jaar duren. Ik denk dat Lewis de hete adem nu al in zijn nek voelt. We hebben in Mexico al een klein voorproefje gehad. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

YakuzA schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 14:18:
Ach in 2018 is het ook geen echte alfa.
Net zo goed als dat er geen echte Tag Heuer of Aston Martin motor in de Red Bull ligt.

Leuke marketinghype voor bepaalde types mensen. :P
Ja ja, zodadelijk ga je nog beweren dat er een Renault achterin die Red Bull hangt, het moet niet gekker worden hier 8)

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Uitgebreid interview met Lewis

[ Voor 14% gewijzigd door YakuzA op 01-12-2017 19:13 ]

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

albino71 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 14:20:
[...]

Precies dat...

Hamilton kan wel zeggen dat Max over 10 jaar net zo goed is als hij en Vettel nu zijn, maar er zijn er genoeg die denken dat als Max in dezelfde auto zou zitten, Hamilton het moeilijk krijgt....nu al :).

*nog maar 111 dagen voor FP1 in Australië :|
Het wordt nu al jaren gezegd. Geef Max een winnende auto en we zien hem niet meer terug. Nou, in Maleisië zagen we het. Wie heeft nu Hamilton die op P1 lag, ingehaald dit seizoen en is vervolgens dominant naar de finish gereden? Mexico was geweldig want wraak op de stewards, maar Maleisië was de demonstratie van het enorme talent.

Oh en hij was dat weekend eigenlijk ziek. :P

[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-12-2017 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-10 13:00
Waar is die oranje onderbroek @F1 Café.
Pagina: 1 ... 66 ... 71 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is het topic voor 2017. Discussie over het nieuwe seizoen kan inmiddels in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 *O*

Alle weekend-topics van 2017: Topicreeks: [F1] Seizoen 2017 - GP topics

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Het algemene racetopic kan je hier vinden: Algemeen race topic Deel 2

IRC: http://irc.tweakers.net/f1