[F1] Seizoen 2017 - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 62 ... 71 Laatste
Acties:
  • 402.943 views

Onderwerpen

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:00

pinda powerrr

Slow down...

YakuzA schreef op donderdag 16 november 2017 @ 16:43:
[...]

Tssk, mogen we dan niks meer chargeren hier? O-) :+

Had wel een ander geluid verwacht bij 18k rpm trouwens :D
Bij 18K tpm gaat de motor plof en dan willen ze in 2021 de max naar 19K zetten ofzo? Nee, dat geeft goede hoop :+

Waiting on the world to change

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

sponsorevent bij exact met een interview met max en horner. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-10 10:48
yorkick schreef op donderdag 16 november 2017 @ 21:06:
[...]

Ik vind het wel verstandig, en hij is idd niet oud. Toppers van nu? Alonso, Vettel, Hamilton zijn allemaal ouder.
Als RIC weggaat bij RBR, kunnen ze dat opvullen met Sainz. Nu VER zijn contract verlengd heeft, is het in ieder geval voor RBR de komende jaren niet echt nodig dat STR continu nieuw talent aanleverd.
Toch had ik dan eerder Buemi terug gehaald. Dat vond ik altijd wel een leuke rijder.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-10 15:35
Razorbite schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 08:46:
[...]

Toch had ik dan eerder Buemi terug gehaald. Dat vond ik altijd wel een leuke rijder.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:04

Pierre

Van nature lui!

haha inderdaad wat een asshole :9

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

AzzKickah schreef op donderdag 16 november 2017 @ 17:59:
Cool, ik vind die Hartley wel een geschikte gast.
Behalve toen ie laatst antwoordde op de vraag van Olav of ie wel eens in Nederland geracet had met "Ja, m'n eerste overwinning in Europa was zelfs in Zolder" :+

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:14

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

naitsoezn schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 09:04:
[...]

Behalve toen ie laatst antwoordde op de vraag van Olav of ie wel eens in Nederland geracet had met "Ja, m'n eerste overwinning in Europa was zelfs in Zolder" :+
Maar wij doen dan ook alsof Ver 100%NL is. En alsof Hulk in elk geval uit de Achterhoek komt. En alsof Van toch zeker uit Zeeuws Vlaanderen komt.

Niet helemaal Har aan te rekenen. *;

wtf smiley? Ach we vinden iedereen leuk, zeg maar..

[ Voor 6% gewijzigd door pjottum op 17-11-2017 09:26 ]

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Laatst online: 04-10 13:26

mark-k

AKA markkNL

pjottum schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 09:25:
[...]

Maar wij doen dan ook alsof Ver 100%NL is. En alsof Hulk in elk geval uit de Achterhoek komt. En alsof Van toch zeker uit Zeeuws Vlaanderen komt.

Max is ook volledig Nederlands, dat pappie voor deze belastingvoordelen naar België is verhuisd doet niks af aan zijn nationaliteit (of je moet Limburg normaal niet als deel van Nederland beschouwen).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Furbz4300
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-06 17:51
mark-k schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 09:45:
[...]

Max is ook volledig Nederlands, dat pappie voor deze belastingvoordelen naar België is verhuisd doet niks af aan zijn nationaliteit (of je moet Limburg normaal niet als deel van Nederland beschouwen).
Zijn moeder is Belgische. Dus hij is echt niet 100% nederlands.

Corsair 500D - Core I7 3930K - MSI X79A-GD65 (8D) - 1 x MSI GTX1070 - Samsung EVO 940 500GB - OCZ Vertex 3 240GB - 16GB corsair vengeance - 4TB Western digital

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:46
Heeft Verstappen niet een Nederlands en Belgisch paspoort? Maar zijn racelicentie staat wel op Nederland. Dus daarom is hij een Nederlandse coureur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 10:53
pjottum schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 09:25:
[...]

Hartley wordt om de haverklap als Australier aangezien. Hij kreeg zelfs een taart met de Australische vlag van Toro Rosso afgelopen weekend. :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-10 16:48

sjaool

Every life should have 9 cats

Wat ik leuk vind aan Brendon Hartley is zijn onbevangenheid. Gewoon een lekkere flapuit. :)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Oh ja, deze. Deze was echt prachtig. :Y

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Bijft een tof bakje:

Ferrari van Schumacher levert ruim 6 miljoen op
https://www.nu.nl/formule...evert-ruim-6-miljoen.html

Afbeeldingslocatie: https://media.nu.nl/m/c3sxg9ia9ito_wd640.jpg

En nog steeds te stil rondom schumi's toestand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodaap
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:11
Paulus07 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 12:35:

In ieder geval geen verbetering 🙁

http://flip.it/ec0dr7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15:30

TinusTegengas

Formula Racing

De familie heeft nog niet gereageerd, dus eigenlijk weten we nog niets

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
TinusTegengas schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:07:
[...]

De familie heeft nog niet gereageerd, dus eigenlijk weten we nog niets
Moet zeggen dat ik er ook niks meer van verwacht dat het iets zal gaan worden...
Daar is het gewoon te stil voor.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Paulus07 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:09:
[...]
Moet zeggen dat ik er ook niks meer van verwacht dat het iets zal gaan worden...
Daar is het gewoon te stil voor.
Ik snap niet zo goed waarom mensen vinden dat ze recht hebben om iets te horen over zijn toestand.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-10 14:17

vhal

ಠ_ಠ

Bijft een tof bakje:

[afbeelding]

Kan je nu stellen dat ze 6.000.000€ extra te besteden hebben aan het 'herstel' van Schumacher....?

Strava

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14:27
YakuzA schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:36:
[...]

Ik snap niet zo goed waarom mensen vinden dat ze recht hebben om iets te horen over zijn toestand.
Het 'recht hebben' noemen is misschien een beetje verkeerd verwoord. Want de mensen hebben het recht niet over iets wat gewoon een privézaak is. Ik kan ook niet de gezondheidstoestand van J. Jansen opvragen, omdat ik dat wil. Maar ik kan mij heel goed voorstellen dat voor de mensen die Schumacher echt van race tot race hebben gevolgd en hebben meegeleefd met de succes en de verliezen in zijn carrière. Dat die mensen erg benieuwd zijn naar zijn toestand en gewoon (heel) erg graag willen weten welke kant het op gaat.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:44

Wom

De F2001 is 'aging pretty well'. Wordt een steeds mooier model zo lijkt het. :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:53
Jasphur schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:54:
[...]

Het 'recht hebben' noemen is misschien een beetje verkeerd verwoord. Want de mensen hebben het recht niet over iets wat gewoon een privézaak is. Ik kan ook niet de gezondheidstoestand van J. Jansen opvragen, omdat ik dat wil. Maar ik kan mij heel goed voorstellen dat voor de mensen die Schumacher echt van race tot race hebben gevolgd en hebben meegeleefd met de succes en de verliezen in zijn carrière. Dat die mensen erg benieuwd zijn naar zijn toestand en gewoon (heel) erg graag willen weten welke kant het op gaat.
Klopt, maar er zijn wel degelijk veel fans die menen het 'recht' te hebben om te weten hoe het met hem gaat want het is een 'publiek figuur'.

Ik ben het eens met Yakuza en vind dat onzin. Die familie heeft het al zwaar genoeg, daarnaast zijn zij de enige die mogen/kunnen bepalen wat ze naar buiten brengen. Ik snap de reden erachter ook wel omdat inmiddels wel duidelijk lijkt dat het nooit meer 'goed' komt met Schumi. Dan snap ik dat je als familie ook geen updates gaat geven over hoe slecht het met hem blijft gaan..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Wie wordt de volgende wereldkampioen:
Leuk stukje van James Allen:

https://www.jamesallenonf...r.com&utm_campaign=buffer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
Bijft een tof bakje:

[afbeelding]

Vraag is natuurlijk hoe oorspronkelijk de 'ingewanden' zijn. Zit de originele motor, electronics etc erin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

nachtnet schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:56:
[...]

Vraag is natuurlijk hoe oorspronkelijk de 'ingewanden' zijn. Zit de originele motor, electronics etc erin?
Weet niet of dat bij deze auto het geval is, maar meestal is er een certificaat bij waarop te zien is wanneer en waar alle internals gebruikt zijn. Soms heb je een kwali motor, andere keren een downtune, ligt er maar net aan. Maar als koper weet je dat precies :)

Dit is althans hoe ik het begrepen heb van iemand uit de EuroBoss series.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnowDude
  • Laatst online: 06-10 15:40
(jarig!)
nachtnet schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:56:
[...]

Ferrari heeft natuurlijk Ferrari Corse Clienti (http://races.ferrari.com/en/corse-clienti/f1-clienti/)
Die onderhouden de rijdende oude F1 autos voor de klanten.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Tijden vrijwel gelijk, maar je ziet Max soms rondkijken alsof hij in een outlap zit. De snelheidsbeleving (voornamelijk geluid?) is in 2017 toch een stuk minder.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08:17
Roamor schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 18:19:
[video]

Tijden vrijwel gelijk, maar je ziet Max soms rondkijken alsof hij in een outlap zit. De snelheidsbeleving (voornamelijk geluid?) is in 2017 toch een stuk minder.
Los van het geluid is dit best logisch, de camera zit nu ongeveer 1.5m boven de weg terwijl de andere setting 50cm boven de weg zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Laatst online: 06-10 15:40
(jarig!)
Uitkomen bocht 3 pakt Max een veel wijdere lijn

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:41

Bosmonster

*zucht*

vhal schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:38:
[...]

Kan je nu stellen dat ze 6.000.000€ extra te besteden hebben aan het 'herstel' van Schumacher....?
Schumi was de eerste sportmiljardair, denk niet dat die 6M veel uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Jasphur schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:54:
[...]

Het is een lastig onderwerp. Aan de ene kant is het volkomen begrijpelijk dat de familie Schumacher geen weblog over z'n toestand bijhoudt (om iets te noemen...), aan de andere kant lokt de totale media stilte dit soort geruchten uit.

En een publiek figuur.. Tsja, je kunt inderdaad stellen dat Schumacher een publiek figuur is die zijn fans e.e.a te danken heeft, maar 100% inzage? Dat kan en mag niemand verwachten.

Wmb zou het wel beter zijn (en geroddel tegen gaan) als de familie af en toe eens een - zo summier mogelijk (je wil inderdaad wel zijn privacy bewaken nu hij die afwegingen zelf niet (meer) kan maken) - bericht over zijn toestand de wereld in stuurt. Netzoiets als met de oranjes, op vakantie. De pers krijgt 1 foto moment, in ruil daarvoor moeten ze na dat foto moment oprotten en ze met rust laten. In het geval van Schumacher staat op de plaats van het woord "foto" een persbericht/update.

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TinusTegengas

TinusTegengas

Formula Racing

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=fq-ujPcPhQY]

Tag is weer stuk.
Jack legt het gas- en rempedaal uit.

[ Voor 33% gewijzigd door TinusTegengas op 18-11-2017 08:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 06:31
Destruction schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 02:03:
[...]

Het is een lastig onderwerp. Aan de ene kant is het volkomen begrijpelijk dat de familie Schumacher geen weblog over z'n toestand bijhoudt (om iets te noemen...), aan de andere kant lokt de totale media stilte dit soort geruchten uit.

En een publiek figuur.. Tsja, je kunt inderdaad stellen dat Schumacher een publiek figuur is die zijn fans e.e.a te danken heeft, maar 100% inzage? Dat kan en mag niemand verwachten.

Wmb zou het wel beter zijn (en geroddel tegen gaan) als de familie af en toe eens een - zo summier mogelijk (je wil inderdaad wel zijn privacy bewaken nu hij die afwegingen zelf niet (meer) kan maken) - bericht over zijn toestand de wereld in stuurt. Netzoiets als met de oranjes, op vakantie. De pers krijgt 1 foto moment, in ruil daarvoor moeten ze na dat foto moment oprotten en ze met rust laten. In het geval van Schumacher staat op de plaats van het woord "foto" een persbericht/update.
Ik denk dat zo een summier mogelijk bericht net zoveel of zelfs meer geruchten en roddels zal veroorzaken dan geen bericht. Want zo een bericht zal geen informatie geven, maar wel iedereen er aan herinneren er wat van te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
TinusTegengas schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 08:11:
[video]

Tag is weer stuk.
Dit was oprecht prima uitgelegd en verhelderend. Dat van (het ontbreken van) de gaskabel wist ik niet. Vraag mij af in hoeverre het terugbrengen van die kabel het gevoel van gas-input terugbrengt. Denk dat een elektronische verbinding net zo goed kan werken. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:33

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

[video]

Tag is weer stuk.
BMW 5 serie eerder drive by wire Dan f1? Really?

Wist overigens ook niet dat de rembalans zo werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
MikeyMan schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 10:08:
[...]

BMW 5 serie eerder drive by wire Dan f1? Really?

Wist overigens ook niet dat de rembalans zo werkte.
Als ik dit artikel mag geloven was BMW er al eind jaren tachtig mee bezig. In hun 7 serie. Dus het lijkt mij inderdaad eerder dan de F1.

Overigens als ik het zo even snel google. Is er veel meer ‘by wire’ in ontwikkeling geweest. Zelfs Steering By Wire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas

TinusTegengas

Formula Racing

Jasphur schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 10:06:
[...]

Dit was oprecht prima uitgelegd en verhelderend. Dat van (het ontbreken van) de gaskabel wist ik niet. Vraag mij af in hoeverre het terugbrengen van die kabel het gevoel van gas-input terugbrengt. Denk dat een elektronische verbinding net zo goed kan werken. Toch?
Ik vond het ook wel een interessant stukje.
Volgens mij zal er qua gevoel niet veel verschil zitten tussen de twee technieken.

offtopic:
Een filmpje geplaatst in het algemene race topic van de GT race in Macau, met een duur ongeluk in 1 van de blinde bochten

[ Voor 12% gewijzigd door TinusTegengas op 18-11-2017 11:01 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:56
Vervelend, die sponsor verplichtingen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
[video]

Tag is weer stuk.
Wanneer Jack het heeft over de remkrachtverdeler, noemt hij het een ingenieus stukje techniek uniek in de F1.
Ik vroeg me af wat hier uniek aan is, het onderdeel van Renault zag er vrij standaard uit, en voor zover ik weet wordt het in bijna alle openwheelers/raceauto's gebruikt.
Enige wat ik kon vinden is dat er tegenwoordig in de F1 een "electronically controlled servo-system" wordt gebruikt, maar hier wordt ik niet echt wijzer van.

kimi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
yorkick schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 14:51:
[...]

Wanneer Jack het heeft over de remkrachtverdeler, noemt hij het een ingenieus stukje techniek uniek in de F1.
Ik vroeg me af wat hier uniek aan is, het onderdeel van Renault zag er vrij standaard uit, en voor zover ik weet wordt het in bijna alle openwheelers/raceauto's gebruikt.
Enige wat ik kon vinden is dat er tegenwoordig in de F1 een "electronically controlled servo-system" wordt gebruikt, maar hier wordt ik niet echt wijzer van.
De achterwielen remmen op de MGU-K, die energie opslaat in de ES.

Als je remt, gebruik je voorraan dus echte remmen, maar achteraan grotendeels de motorrem. Om te zorgen dat de coureur hier geen last van heeft luistert de afstelling achter vrij nauw.

Dat wordt allemaal elektronisch geregeld, terwijl een reguliere rembalans volgens mij mechanisch wisselt (?).

In F1 is het nu 'brake by wire'. Leuk voorbeeld: Canada 2/3 jaar terug. Mgu-K ging kapot bij beide Mercs. Hamikton blies toen zn achterremschijven op omdat die ineens veel meer remwerk moesten doen.

Rosberg heeft toen wel de finish gehaald nadat hij de heke rembalans naar voren schroefde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ANdrode
  • Niet online
yorkick schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 14:51:
[...]
Met de MGU-K kan je dynamisch de kracht op achterwielen aanpassen en de balans verplaatsen. Bij remmen lijkt het gevolg van dynamisch aanpassen dat op ABS en een stukje ESP (maar niet per wiel). Bij versnellen lijkt het dynamisch verhogen/verminderen van het motorvermogen op traction control.

Weet niet in hoeverre dit wordt toegepast maar voor zover ik weet is dit legaal (eigenlijk is dit alleen adaptief opladen/gebruiken van MGU-K).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-10 23:10
https://racingnews365.nl/...-motorenvoorstel-red-bull
Ferrari houdt wel van gridstraffen

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Veel plezier met jullie zaterdagavond heren. (En dames???)

Afbeeldingslocatie: https://cdn-2.motorsport.com/static/img/amp/400000/450000/451000/451300/451302/s6_26594/f1-monaco-gp-2014-jenson-button-mclaren-mp4-29.jpg
Afbeeldingslocatie: https://farm6.staticflickr.com/5794/21275633759_f60c261383_b.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/14oad1i.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:03

Edd

Het zou wat zijn als volgend jaar de Ferrari's de betrouwbaarheid mist en een aantal flink gridstraffen moet pakken, terwijl Renault en Honda hun zaken eindelijk wel op orde hebben..

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Edd schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 18:54:
[...]

Het zou wat zijn als volgend jaar de Ferrari's de betrouwbaarheid mist en een aantal flink gridstraffen moet pakken, terwijl Renault en Honda hun zaken eindelijk wel op orde hebben..
Zal niet gebeuren, helaas. Krijg je weer spaarstand, q stand, Honda stand, retire want we halen nu toch geen punten stand, enzovoorts. Saai.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Edd schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 18:54:
[...]

Ferrari kennende, schreeuwen ze dan moord en brand dat dit reglement eruit moet of aangepast moet worden. En dan eens kijken wat de FIA hiermee doet... :+

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 06-10 20:33
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GgW9haU.jpg

Thoughts...? Oude is toch niks mis mee.

[ Voor 14% gewijzigd door Ari Gold op 18-11-2017 21:54 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:45

AzzKickah

06-CENSORED

Nou, ik vind die alle 3 helemaal niks :N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 15:49

Spotmatic

Ken sent me

Het logo boeit me geen hol, races wil ik zien!!! ;)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Het huidge logo is serieus perfect. Ik kreeg het ongeveer 13 jaar geleden op school (creatieve sector) al als schoolvoorbeeld van goed logo. En dat staat nog steeds. Niet veranderen. Please.

Haha

Afbeeldingslocatie: https://statics.sportskeeda.com/wp-content/uploads/2013/01/Ashampoo_Snap_2013.01.14_09h46m29s_001_-1188634.png

[ Voor 28% gewijzigd door Jasphur op 18-11-2017 22:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Goed gedaan hé Ferrari. Gratis kampioenschap voor Mercedes die hun zaakjes nog beter op orde hebben dan jullie. :(

Verder weg met dit reglement zeg. Als RBR zou ik nu al duidelijk maken aan Renault dat ze zich niet aan die limiet gaan houden, en opzettelijk extra motoren gaan kopen en inzetten, en die gewoon aan gort rijden. Dan is het ook meteen klaar met die oh zo belachelijk domme regel. Paar keer een gridstraf pakken en dan door het veld terugkomen, en andere keren er goed bij zitten qua vermogen.

Voor de minder rijke teams is dit een regelrechte ramp. Die kunnen geen extra motoren betalen, en zullen dus hun motoren omlaag moeten schroeven, elke race van het seizoen. Kunnen de topteams nog verder uitlopen, als ze maar eens wat gridstraffen pakken, en dan het hele veld met gemak inhalen. :')

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 23:07:
Voor de minder rijke teams is dit een regelrechte ramp. Die kunnen geen extra motoren betalen, en zullen dus hun motoren omlaag moeten schroeven, elke race van het seizoen.
Zouden de teams niet gewoon een vast bedrag betalen per seizoen? Dus dat bv Mercedes de motoren moet leveren, en hoeveel dat er zijn is een 'probleem' voor Mercedes. En dat de fabrikant dus de kosten draagt als er meer motoren als verwacht nodig zijn.

Zo herinner ik mij ook een verhaal van een kantoorpand waarvan de eigenaar tegen Philips zei dat ze licht moesten leveren, en Philips toen wel lamoen wist te maken die jaaarenlang mee gingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

RobertMe schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 23:16:
[...]

Zouden de teams niet gewoon een vast bedrag betalen per seizoen? Dus dat bv Mercedes de motoren moet leveren, en hoeveel dat er zijn is een 'probleem' voor Mercedes. En dat de fabrikant dus de kosten draagt als er meer motoren als verwacht nodig zijn.
Ferrari en Mercedes klantenteams hebben helemaal niks te zeggen over de afstelling van hun motoren. Die motoren worden gewoon naar beneden geschroefd, en dat zal volgend jaar heel wat erger gaan worden.

STR gaat door motoren branden omdat Honda zal blijven ontwikkelen. Dan is het de vraag wat Renault gaat doen. Zowel McLaren als RBR zullen waarschijnlijk niks geven om wat gridpenalty's, en gewoon gas willen geven. De vraag is hoeveel controle ze hebben over de afstellingen. Dat is daar ook door Renault personeel, maar ze lijken er meer invloed over te hebben dan een Williams of Haas die gewoon moeten pikken wat Mercedes of Ferrari technici afstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:56
[...]

Goed gedaan hé Ferrari. Gratis kampioenschap voor Mercedes die hun zaakjes nog beter op orde hebben dan jullie. :(

Verder weg met dit reglement zeg. Als RBR zou ik nu al duidelijk maken aan Renault dat ze zich niet aan die limiet gaan houden, en opzettelijk extra motoren gaan kopen en inzetten, en die gewoon aan gort rijden. Dan is het ook meteen klaar met die oh zo belachelijk domme regel. Paar keer een gridstraf pakken en dan door het veld terugkomen, en andere keren er goed bij zitten qua vermogen.

Voor de minder rijke teams is dit een regelrechte ramp. Die kunnen geen extra motoren betalen, en zullen dus hun motoren omlaag moeten schroeven, elke race van het seizoen. Kunnen de topteams nog verder uitlopen, als ze maar eens wat gridstraffen pakken, en dan het hele veld met gemak inhalen. :')
En dat is het probleem met unanieme goedkeuring...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 15:52
[...]

Hier zat ik laatst al een keer aan te denken. Als op dit moment één van de top-6 rijders onverhoopt achteraan moet starten rijdt hij binnen een ronde of 10-15 op plaats 6, soms zelfs eerder.

Wat nu als je als team zegt: fuck it. We pakken elke race een compleet nieuwe motor. Stellen hem net als vroeger af op maximaal 300km en gaan met die banaan. De eerste 4 races doe je zowaar nog mee met de kwalificatie want geen straf, en vanaf race 5 geef je op het eerst mogelijke moment aan de FIA door dat je met een nieuwe motor rijdt.

Gevolg: je wordt achteraan de grid gezet. Maar iedereen die daarna nog een straf krijgt wordt achter jou geplaatst, dus in de praktijk start je in de 2e seizoenshelft vanaf plek 16-17.

Met zo'n engine-on-steroids kun je misschien nog potten breken ook.

Lijkt me wel een leuk concept :).

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

alexbl69 schreef op zondag 19 november 2017 @ 00:09:
[...]

Hier zat ik laatst al een keer aan te denken. Als op dit moment één van de top-6 rijders onverhoopt achteraan moet starten rijdt hij binnen een ronde of 10-15 op plaats 6, soms zelfs eerder.

Wat nu als je als team zegt: fuck it. We pakken elke race een compleet nieuwe motor. Stellen hem net als vroeger af op maximaal 300km en gaan met die banaan. De eerste 4 races doe je zowaar nog mee met de kwalificatie want geen straf, en vanaf race 5 geef je op het eerst mogelijke moment aan de FIA door dat je met een nieuwe motor rijdt.

Gevolg: je wordt achteraan de grid gezet. Maar iedereen die daarna nog een straf krijgt wordt achter jou geplaatst, dus in de praktijk start je in de 2e seizoenshelft vanaf plek 16-17.

Met zo'n engine-on-steroids kun je misschien nog potten breken ook.

Lijkt me wel een leuk concept :).
Moet je die wel geleverd krijgen elke race. Dat is een vraagstuk van capaciteit. Kijk, Honda kon dit een beetje doen omdat ze wel moesten dit seizoen. Token systeem was ook afgeschaft, dus elke nieuwe motor was in feite een prototype test, en dat hebben ze geweten bij McLaren. Daarom vind ik weggaan zo dom. Ja, Honda heeft het jaren verpest, maar het token systeem hielp ook niet. Zat je mis, dan was het hele seizoen in een keer weg, want je kon bijna niks. Honda heeft het afgelopen seizoen met afstand de grootste sprong gemaakt, en laten zien dat ze heel snel kunnen ontwikkelen. Zeker nu een partij zoals Ilmor erbij gehaald zal gaan worden door RB voor Honda om alles eruit te halen. Als het vermogen dan komt, dan zeggen ze bij RBR dankjewel, dag Renault hè. :P

Honda zal dan ook nog eens te porren zijn om die dingen gratis te geven aan RBR en STR, en er nog een zak geld bij. Heeft Newey extra budget en kunnen ze Max zijn salaris betalen. ;) (hij schijnt al meer dan €10 miljoen per jaar te krijgen met zijn nieuwe contract, ongekend voor RBR standaarden, dat is wat Vettel ongeveer schijnt te hebben gekregen, nadat hij al een paar WDC's had)

Ferrari heeft ook laten zien dat de beste motor hebben niet noodzakelijk is om te winnen. Die Mercedes units zijn nog steeds de beste, geen twijfel over mogelijk, maar met een goede auto kom je heel ver. Combineer Newey met een motor die rond Ferrari niveau zit, en dan heb je een winnaar denk ik zo. Dan kwalificeer je meestal maar P3 en P4 omdat Mercedes meer piekvermogen heeft. In de race pak je dat terug met een beter chassis.

Renault zit al door de capaciteit voor dit seizoen heen, dus elke race een nieuwe kan je vergeten zonder serieuze voorbereidingen. Dat is nu ook te laat, hoogstens kan je nu al een vierde en vijfde bestellen. Ferrari is uiteindelijk maar klein en zal het ook niet trekken elke race een nieuwe motor. Krijg je weer de ellende die ze dit seizoen kosten. Ze gingen te snel en lieten steken vallen. Doorontwikkelen op extreme snelheid zoals RBR kunnen ze niet. Mercedes lijkt er weinig interesse in te hebben in meer motoren gebruiken, hoewel ze het misschien wel kunnen. Ze zijn toch al de snelste en meest betrouwbare van de vier motoren, dus waarom zouden ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op zondag 19 november 2017 @ 01:40:
[...]

Renault zit al door de capaciteit voor dit seizoen heen, dus elke race een nieuwe kan je vergeten zonder serieuze voorbereidingen. Dat is nu ook te laat, hoogstens kan je nu al een vierde en vijfde bestellen. Ferrari is uiteindelijk maar klein en zal het ook niet trekken elke race een nieuwe motor. Krijg je weer de ellende die ze dit seizoen kosten. Ze gingen te snel en lieten steken vallen. Doorontwikkelen op extreme snelheid zoals RBR kunnen ze niet. Mercedes lijkt er weinig interesse in te hebben in meer motoren gebruiken, hoewel ze het misschien wel kunnen. Ze zijn toch al de snelste en meest betrouwbare van de vier motoren, dus waarom zouden ze?
Renault zit door de capaciteit voor dit seizoen heen omdat ze (vooral in Mexico) een onverwachte onbetrouwbaarheidsgolf hebben gehad. Als je het einde van het seizoen nadert en men heeft de laatste motor overal ingebouwd, houd je geen rekening met 3 grote, ongeplande vervangingen. Die onderdelen zijn duur en waarom zou je ze maken als je in 2018 verbeterde onderdelen wil monteren?

Ik denk dat het wel een goed idee is om in 2018 het motorenreglement aan je laars te lappen en vooraf al in te calculeren dat je er 1 of 2 meer gebruikt dan toegestaan. Dan plan je die upgrades op banen waar je kansloos bent en waar inhalen niet onmogelijk is, zodat je daar nog een p5 of p6 kunt scoren (damage limitation) en heb je de andere races het voordeel van een motor die je niet hoeft te sparen. En als Renault dan klaagt over kosten, betaal je een hogere rekening. Uiteindelijk denk ik dat RBR met liefde 20% meer betaalt voor een motor waar ze wel WDC/WCC mee kunnen worden :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Grrrrrene schreef op zondag 19 november 2017 @ 11:26:
[...]

Renault zit door de capaciteit voor dit seizoen heen omdat ze (vooral in Mexico) een onverwachte onbetrouwbaarheidsgolf hebben gehad. Als je het einde van het seizoen nadert en men heeft de laatste motor overal ingebouwd, houd je geen rekening met 3 grote, ongeplande vervangingen. Die onderdelen zijn duur en waarom zou je ze maken als je in 2018 verbeterde onderdelen wil monteren?

Ik denk dat het wel een goed idee is om in 2018 het motorenreglement aan je laars te lappen en vooraf al in te calculeren dat je er 1 of 2 meer gebruikt dan toegestaan. Dan plan je die upgrades op banen waar je kansloos bent en waar inhalen niet onmogelijk is, zodat je daar nog een p5 of p6 kunt scoren (damage limitation) en heb je de andere races het voordeel van een motor die je niet hoeft te sparen. En als Renault dan klaagt over kosten, betaal je een hogere rekening. Uiteindelijk denk ik dat RBR met liefde 20% meer betaalt voor een motor waar ze wel WDC/WCC mee kunnen worden :)
Maar dat is uiteindelijk ook een capaciteitsprobleem. Renault wil naast zichzelf, twee teams leveren. Mercedes levert drie teams en er gaat vrijwel niks kapot. Ferrari levert ook drie teams, dit jaar alweer motoren van vorig jaar voor een team. Die zijn echt niet nieuw, maar gereviseerd.

Die dingen zijn hartstikke duur om te maken, waardoor volumeproductie er niet inzit. Het nieuwe reglement negeren zit er dik in, maar er zijn grenzen aan hoeveel motoren je kan krijgen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
Leesvoer:
http://www.auto.cz/formule-chatrajici-nalez-111354 (vertaalmachine nodig.)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DO_AyTeX0AE6deE.jpg

Afbeeldingslocatie: https://img3.auto.cz/news/img/galleries/2017-46/fo02_5a1140279fe39.jpg
Afbeeldingslocatie: https://img3.auto.cz/news/img/galleries/2017-46/fo05_5a114028439b6.jpg
Afbeeldingslocatie: https://img3.auto.cz/news/img/galleries/2017-46/fo01_5a1140240844c.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Hoe mooi ook, het artikel zegt dat ze nep zijn, op basis van details.

Nu, wel mooi, maar dus minder barnfind dan je zou denken...

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:55
Volgens mij nog niet gezien hier. :)

[Vimeo: https://vimeo.com/243303609]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op zondag 19 november 2017 @ 11:31:
[...]
Ferrari levert ook drie teams, dit jaar alweer motoren van vorig jaar voor een team. Die zijn echt niet nieuw, maar gereviseerd.
Weet je zeker dat ze gereviseerd zijn?

Ik zie als voordeel van de "oude motoren" dat ze met oude tooling gemaakt kunnen worden.

Omdat er steeds doorontwikkeld wordt heb je weinig capaciteit om nieuwe motoren te maken (je kan in plaats van een tweede mal immers ook een mal voor een nieuwe iteratie voor het ontwerp maken). Wanneer je die druk niet hebt dan kan je (a) onderdelen op voorraad maken en (b) parallel produceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

ANdrode schreef op zondag 19 november 2017 @ 15:22:
[...]

Weet je zeker dat ze gereviseerd zijn?

Ik zie als voordeel van de "oude motoren" dat ze met oude tooling gemaakt kunnen worden.

Omdat er steeds doorontwikkeld wordt heb je weinig capaciteit om nieuwe motoren te maken (je kan in plaats van een tweede mal immers ook een mal voor een nieuwe iteratie voor het ontwerp maken). Wanneer je die druk niet hebt dan kan je (a) onderdelen op voorraad maken en (b) parallel produceren.
Dat is mijn sterke vermoeden. De Ferrari motor lijkt niet veel veranderd te zijn tussen vorig en dit seizoen. Wat krachtiger, maar hetzelfde ontwerp. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=yE-jkSwyD-E]
Gaaf! Dat waren nog eens "out of the box" bedachte ontwerpen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DO_PuNFX4AA0zkQ?format=jpg&name=large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Man bag :?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Man bag? :p

Het wordt weer tijd voor een grand prix weekend... Wel de laatste voorlopig ;(.
Wat was vroeger de A1GP toch leuk, daar ging het seizoen tijdens de winter door en was er nog wat racen te zien.. Eens zien of ik wat oude F1 jaaroverzichten kan vinden om terug te kijken tijdens de winter.

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik snap karma niet in deze :?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
himlims_ schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:29:
[...]

Het lijkt een soort stopwoord te worden bij alles omtrent Alsonso (dit vanwege zijn 'karma radiobericht' tijdens de grand prix van Monza).

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

alesandro_46 schreef op maandag 20 november 2017 @ 11:44:
[...]

Het lijkt een soort stopwoord te worden bij alles omtrent Alsonso (dit vanwege zijn 'karma radiobericht' tijdens de grand prix van Monza).
ok lag dus niet aan mij; niet grappig - no karma :F :N

//edit; duidelijk gebrek aan echt f1 nieuws :+

[ Voor 7% gewijzigd door himlims_ op 20-11-2017 12:02 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
himlims_ schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:29:
[...]

Ik ook niet, dus ik vind dat het niet aan jou ligt :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:29

Phydomir

Dennis

alesandro_46 schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:57:
[...]

Man bag? :p

Het wordt weer tijd voor een grand prix weekend... Wel de laatste voorlopig ;(.
Wat was vroeger de A1GP toch leuk, daar ging het seizoen tijdens de winter door en was er nog wat racen te zien.. Eens zien of ik wat oude F1 jaaroverzichten kan vinden om terug te kijken tijdens de winter.
Formule E begint toch binnenkort weer?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Phydomir schreef op maandag 20 november 2017 @ 12:22:
[...]

Bijkomend voordeel: Als je dat een tijdje volgt klaag je ook niet meer over het geluid bij F1 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:04

Pierre

Van nature lui!

Phydomir schreef op maandag 20 november 2017 @ 12:22:
[...]

Als ik dat op zet op TV dan gaat die op zwart, echt geen klap aan O-)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
https://twitter.com/Briatore/status/932506022521995264
Flavio Briatore‏Verified account
@Briatore
5h5 hours ago
More
1994 Benetton Formula con Schumi e Jos il papà di Max Verstappen... ricordi incredibili #michaelschumacher #josverstappen #F1 #benetton #1994
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DPDtR9cXkAAGGvH.jpg

Deze ook :P

https://twitter.com/Verocious68/status/932522352784617472
#33 @ age 0.6 :-)
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DPD8C0aW0AAE9MW.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Paulus07 op 20-11-2017 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-10 15:02
Ari Gold schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 21:52:
[afbeelding]

Thoughts...? Oude is toch niks mis mee.
Die middelste.... :'( :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom

Wom

Toch bijzonder dat Kubica een terugkeer kan bewerkstelligen. Ook omdat ik begrepen had dat hij bij Renault was afgetest omwille van twijfels bij zijn fysiek. Wel blij een echte racer er terug bij te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wom schreef op maandag 20 november 2017 @ 17:45:
Toch bijzonder dat Kubica een terugkeer kan bewerkstelligen. Ook omdat ik begrepen had dat hij bij Renault was afgetest omwille van twijfels bij zijn fysiek. Wel blij een echte racer er terug bij te hebben.
Ik heb nergens gezien dat het echt zo was vanuit Renault, alleen mensen die twijfelden aan zijn fysiek en dat projecteerden op Renault :)

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

YakuzA schreef op maandag 20 november 2017 @ 17:51:
[...]

Ik heb nergens gezien dat het echt zo was vanuit Renault, alleen mensen die twijfelden aan zijn fysiek en dat projecteerden op Renault :)
Je hebt het beter onthouden dan mij inderdaad.
De beslissing om Kubica niet in te lijven als coureur is voor Renault genomen door een tekort aan snelheid van de Pool. Tijdens de dagen voorafgaand aan de Grand Prix van Hongarije kreeg Kubica nog een prestatietest maar daar kwam hij tijdens de lange runs tekort. De twijfels over zijn snelheid en fysieke conditie waren daarmee nog niet weggenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:47
Het zou mij niks verbazen als het blijkt dat ze de motor wat hadden teruggeschroefd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:56

Vuvuzela

My spire is forming

Wom schreef op maandag 20 november 2017 @ 17:53:
[...]

[...]
Meh.. wat is de bron van dat stukje dan? Renault zit met Sainz gewoon goed, dan ga je niet te veel risico nemen met Kubica. Williams heeft nu veel beter de kans om Kubica te testen, en dat doen ze ook.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
En de Renault onderdelen soap gaat verder.

https://www.autosport.com...enault-crapheap-challenge

Was overigens wel een leuke tv show.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wom schreef op maandag 20 november 2017 @ 17:53:
[...]

[...]
Ik kan wel vinden dat Autobild dat claimt, maar niet dat Renault bevestigd dat dit ook zo is namelijk.
(wat indirect de bron is waar hun niet naar refereren :) )
http://www.autobild.de/ar...bert-kubica-12695289.html

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Ik wacht nog even af tot er meerdere bronnen zijn. Het zou leuk zijn, maar toch.

[edit]hun bron is die Kees vd Grint, die dat zegt tegen Allard in... Slipstream. Juist :') IMO niet serieus te nemen dus.

[ Voor 44% gewijzigd door Destruction op 20-11-2017 18:41 ]

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Heb twitter af zitten struinen naar een bevestiging van Williams of andere bronnen, maar die zijn (nog) niet te vinden. Wel oudere bronnen die vermelden dat Kubica terug gaat komen, maar niks concreets.

Het zou me niks verbazen als het waar is, en dan een "race by race" contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas

TinusTegengas

Formula Racing

Doornbos zit zo bij Peptalk. Zal mij benieuwen of die meer weet over Kubica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:24

Just_I

What did you just say?

pilskes schreef op maandag 20 november 2017 @ 18:50:
Heb twitter af zitten struinen naar een bevestiging van Williams of andere bronnen, maar die zijn (nog) niet te vinden. Wel oudere bronnen die vermelden dat Kubica terug gaat komen, maar niks concreets.

Het zou me niks verbazen als het waar is, en dan een "race by race" contract.
Een bron van bevestiging is het niet maar wel een bevestiging van het gerucht: Paddock Pass

Ik zie overigens meerdere buitenkandse sites met talen die ik niet versta iets roepen over een tweejarig contract.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-10 20:07
net in peptalk ook heel kort er iets over gehoord dat hij een contract heeft maar veder weinig aandacht aan besteed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-10 16:48

sjaool

Every life should have 9 cats

Kubica's tweejarig contract bij Williams is alleen nog maar een gerucht. Er is nog geen enkele officiële verklaring over naar buiten gebracht door zijn management of Williams.

[ Voor 16% gewijzigd door sjaool op 20-11-2017 20:56 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
sjaool schreef op maandag 20 november 2017 @ 20:56:
Kubica's tweejarig contract bij Williams is alleen nog maar een gerucht. Er is nog geen enkele officiële verklaring over naar buiten gebracht door zijn management of Williams.

[video]
Precies.
Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/f/fb/FMacRumours.PNG

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Als voorproefje maar even de samenvatting van vorig jaar:
YouTube: 2016 Abu Dhabi Grand Prix Race Highlights | Director's Cut

PSN

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Hij staat weer open, de laatste van het jaar:
[F1 2017] Race 20 - GP van Abu Dhabi

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
Ha, leuk dit. Mark Webber misschien nieuwe Gran Tour ‘stig’

https://twitter.com/thegrandtour/status/932624586067214337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-10 15:35
https://www.motorsport.co...ca-2018-deal-done-980999/

Toch apart dat de pers soms zo groots voorbarig nieuws kan brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ik zit echt te wachten op een F1 kalender met korte winterstop. gewoon de 2e helft van januari weer starten

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DPJeq__XcAAAUAz?format=jpg&name=large

Pagina: 1 ... 62 ... 71 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is het topic voor 2017. Discussie over het nieuwe seizoen kan inmiddels in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 *O*

Alle weekend-topics van 2017: Topicreeks: [F1] Seizoen 2017 - GP topics

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Het algemene racetopic kan je hier vinden: Algemeen race topic Deel 2

IRC: http://irc.tweakers.net/f1