[F1] Seizoen 2017 - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 51 ... 71 Laatste
Acties:
  • 402.953 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• powah33
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 27-07 16:04
DaniëlWW2 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 15:44:
[...]

Nah, F1 rijverbod is afdoende. :+

[...]

Die veto clausule lijkt RBR juist te hebben met Renault. RBR moest ook instemmen voordat McLaren een Renault motor kon krijgen. STR moest ondertussen ook meewerken en die Honda accepteren. Het is Red Bull dat op twee paarden kan wedden hier, en dan is er ook nog Aston Martin die achter de schermen bezig zijn met personeel inhuren. Zeker als je ziet hoe genadeloos Helmut Marko is, zie ik RBR niet meer bij Renault blijven als ze ook maar een andere optie hebben.

Verder zie ik RBR volgend seizoen zowel McLaren als Renault alsnog verslaan. Daarna denk ik dat het Honda zal worden.
De toestemming van RBR was nodig, omdat Renault al had aangegeven ..MAXimaal 3 teams te kunnen providen van motoren.
Het was dus of STR of McLaren. dit had verder niets met een speciale clausule te maken.
Deze deal gaf zeker mooi de gelegenheid om in beidde kampen in de PU keukens te kijken.

Ik ga wel mee met je stelling dat RBR in 2018 waarschijnlijk nog steeds de bovenhand blijft houden over Renault en Mclaren. Toch zou het stiekem wel al leuk zijn als STR ineens beren sterk gaat zijn met een super honda engine.

[ Voor 3% gewijzigd door powah33 op 25-10-2017 17:44 ]

https://f1manager.info/ranking/4605

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

powah33 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 17:40:
[...]

De toestemming van RBR was nodig, omdat Renault al had aangegeven ..MAXimaal 3 teams te kunnen providen van motoren.
Het was dus of STR of McLaren. dit had verder niets met een speciale clausule te maken.
Deze deal gaf zeker mooi de gelegenheid om in beidde kampen in de PU keukens te kijken.

Ik ga wel mee met je stelling dat RBR in 2018 waarschijnlijk nog steeds de bovenhand blijft houden over Renault en Mclaren. Toch zou het stiekem wel al leuk zijn als STR ineens beren sterk gaat zijn met een super honda engine.
Nee, Horner heeft begin vorige maand gezegd dat RBR een veto had over wie Renault kon voorzien qua motoren. Dit veto wilden ze niet gebruiken voor McLaren. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah33
DaniëlWW2 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 17:51:
[...]

Nee, Horner heeft begin vorige maand gezegd dat RBR een veto had over wie Renault kon voorzien qua motoren. Dit veto wilden ze niet gebruiken voor McLaren. ;)
Ooh dan heb ik dat gemist (my bad) ....thx voor de aanvulling. +1
Had wel begrepen dat Renault geen 4 teams wou providen...3 teams was de max voor nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

powah33 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 17:57:
[...]

Ooh dan heb ik dat gemist (my bad) ....thx voor de aanvulling. +1
Had wel begrepen dat Renault geen 4 teams wou providen...3 teams was de max voor nu.
Ze willen geen vier teams, maar mochten het ook niet zomaar van RBR. ;)
Maar nu duimen dat Honda hun sh*t voor elkaar krijgt in de eerste helft van 2018, of liever nog iets eerder. Dan is het dag Renault, en hallo worksteam. Ondertussen barst Alonso dan echt in huilen uit. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 00:01
MrOleo schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 08:10:
Alternatieve feiten... 8)7 De baan verlaten bij inhalen mag niet, heeft nooit gemogen en wordt vrij consistent bestraft als de gewonnen plek niet wordt terug gegeven.
Kan je nog zo hard janken dat anderen ook niet altijd binnen de baan reden bij niet inhalen, de straf is er niet minder terecht om, hoe zuur het ook is.
Het inhalen buiten de baan om mag misschien niet, maar iemand van de baan drukken ook niet. Want aan de beelden te zien liet Raikkonen geen ruimte. Had Verstappen hem er dan maar af moeten tikken? Had hij misschien wel op het podium gestaan.
KeRsTmAnNeKe schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 08:30:
[...]

Super pro-verstappen sensatiesite ... die brengen geen nieuws
Net zoals driekwart van de rest van de wereld die Verstappen in het gelijk stelt, zeker allemaal mensen die geen nieuws brengen? Maar als je nog goede onafhankelijke sites weet, hoor ik het graag.
Trevor schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 10:37:
Die hele discussie over verstappen is eigenlijk alleen te voorkomen met de oplossing van Hamilton. Gewoon de baan het corrigerende werk laten doen. Dat is de enige manier waarop je niet zo een eeuwigdurende discussie krijgt over of er voordeel is en zoja hoeveel.
Nu blijf je er een week over discussiëren met tientallen meningen die geen stap dichter bij elkaar komen.(hebben we nog geluk dat er zondag alweer een race is ;) )

Mag je ergens niet komen dan zet je daar een muur, of vertragende ondergrond... hup klaar, en anders mag je er gewoon wel komen.
Ik denk alleen dat dat ook geen oplossing is. Dan krijg je dat met een foutje je race gelijk over is, wordt het helemaal een parade, en als je niet ingehaald wil worden duw je de ander gewoon de baan af. Dat lijkt mij dus helemaal niets.
DaniëlWW2 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 17:59:
[...]

Ze willen geen vier teams, maar mochten het ook niet zomaar van RBR. ;)
Maar nu duimen dat Honda hun sh*t voor elkaar krijgt in de eerste helft van 2018, of liever nog iets eerder. Dan is het dag Renault, en hallo worksteam. Ondertussen barst Alonso dan echt in huilen uit. :P
Ik dacht dat het reglementair ook niet mocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah33
Regelementair was het juist maximaal 4 teams.
kijk maar naar de link hieronder
https://www.gpupdate.net/...formule-1-teams-van-2015/

-Mercedes
-Williams
-Force India
-Lotus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:09
Grrrrrene schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 10:05:
[...]

Je bent de eerste sinds de race die ik hoor zeggen dat er consistent bestraft wordt :D Ik denk dat alle bewijzen al lang geleverd zijn dat dat niet het geval is, dat is juist waar een groot deel van de F1-wereld over valt: de inconsistentie en onvoorspelbaarheid van de straffen. Als afgesproken is dat stewards straffen uitdelen voor gevaarlijk gedrag, snap ik niet hoe Vettel Hamilton kan rammen zonder dat hij daarvoor een straf krijgt en Verstappen als hij 5cm buiten de baan komt bij een inhaalactie direct 5s straf krijgt. Je kunt dat niet rechtlullen door te zeggen dat inhalen aan de binnenkant buiten de baan niet mag, dat snappen we allemaal wel, het gaat om alles wat door de vingers wordt gezien om dubieuze redenen.
Leuk verhaal, maar je hebt me duidelijk niet begrepen. Op veel vlakken wordt inderdaad inconsistent bestraft, dat is al vele jaren zeer duidelijk. Wat betreft de baan verlaten bij een inhaalactie is dat naar mijn mening niet zo, meestal wordt de plek netjes teruggegeven (en soms wat minder netjes) en anders wordt er meestal wel gestraft. Hiervan zijn legio voorbeelden en vast ook wat uitzonderingen ivm race-incidenten en menselijke fouten.

Wat Vettel en Hamilton betreft begrijp ik niet waar je het over hebt? Ik kan me alleen Baku herinneren en dat was een 10s stop and go penalty voor Vettel.
Met 5 cm bedoel je wellicht 50 cm? Ruim de breedte van een band.

Als de stewards alles bestraffen, want teveel bemoeienis, is het niet goed. Als de stewards zich beperken tot de hoofdzaken (bijv. afsnijden bij inhalen) en wat de teams aandragen is het ook niet goed. Mensen moeten eens wat minder zeiken en de gevolgen van hun fouten/overtredingen accepteren in plaats van de schuld op anderen afschuiven.

erutangiS

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:28
Mika Salo is fors met de dood bedreigd na de straf van Max.

Dit is echt ongehoord slecht, en een schande.

https://www.suomif1.com/2...suosimisesta-syyttaville/

(je moet het wel ff door google-translate halen)

Hier kan ik me nou ontzettend boos over maken. Dit geeft ook gewoon de rest van de fans uit Nederland een slecht imago :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Transportman schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 18:04:

[...]

Ik denk alleen dat dat ook geen oplossing is. Dan krijg je dat met een foutje je race gelijk over is, wordt het helemaal een parade, en als je niet ingehaald wil worden duw je de ander gewoon de baan af. Dat lijkt mij dus helemaal niets.
Nee, ik denk dat hij dit bedoelt: een strook van 2-3m gras of grind langs de baan, direct naast de kerbs en witte lijnen en daar achter asfalt. Kom je dus buiten de baan, het reguliere deel, dan verlies je tijd, veel tijd, maar je ligt niet uit de race met een kapotte auto, want na die 2-3m schuiven kom je weer op asfalt en kun je tot stilstand komen of verder rijden, zonder schade.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:36

Oekol

waka waka hey hey

Exclusief interview met Horner over Max, Honda en de toekomst van Red Bull.

F1

Is het leesbaar? Als ik op mijn mobiel open is dat het wel, maar voor jullie ook? :)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Leoon. schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 19:28:

[afbeelding]

Is het leesbaar? Als ik op mijn mobiel open is dat het wel, maar voor jullie ook? :)
Het is even inzoomen, maar gaat prima op mijn laptop :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Grrrrrene schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 19:30:
[...]

Het is even inzoomen, maar gaat prima op mijn laptop :)
Top, en op je mobiel is het gewoon net als een website lezen (tip).

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05:06

[afbeelding]

Voor de mensen die het gewoon willen lezen: Exclusive - Horner on Honda, Max, and Red Bull’s future vision

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robertdj
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Adlermann schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 19:18:

Hier kan ik me nou ontzettend boos over maken. Dit geeft ook gewoon de rest van de fans uit Nederland een slecht imago :(
Zijn helaas de lasten van populariteit en dus een breder publiek. Zelfde zie je met voetbal.
Die 'fans' moeten natuurlijk sowieso gestraft worden, maar dat zal wel lastig worden.

Zou mooi zijn als Max het openlijk veroordeeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:16

Martinspire

Awesomeness

Jammer inderdaad, maar in de moderne tijd niet ongehoord. Bovendien zijn 99% van die "bedreigingen" toch via het internet wat zo loos is als dat ik nu jouw moeder ga doen (wat natuurlijk niet het geval is, zo'n player ben ik niet).

Verder moet je eens op Facebook kijken of andere plekken als Hamilton, Vettel, Raikkonen of Alonso eens benadeeld wordt. Dat gaat volgens mij hetzelfde.

Wat me vooral tegen staat van de FIA en de stewards, is dat ze ook op geen enkele manier toekennen dat het misschien toch wat voorbarig was. Zeker nu je ziet hoeveel man er, zelfs met de beelden, nog tegen is (inclusief mensen uit de sport). Totaal geen zelfreflectie.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:36

Spotmatic

Ken sent me

Uiteraard blijft de straf van Max ruk, maar ik denk ook dat Mika zich helemaal niet persoonlijk had moeten verdedigen. Tegen de uitslag was toch geen beroep mogelijk, waarom dan toch verantwoording afleggen? Door nu direct op instagram te posten waarom je iets bestraft maak je ook jezelf heel erg kwetsbaar.

Ik doel uiteraard hierop: https://www.instagram.com...taken-by=mikasaloofficial

Overigens: wat die doodsbedreigingen betreft mogen de daders van mij best een aantal dagen in de nor doorbrengen. Laten ze Garry Connelly dan maar ook meteen z'n celmaatje maken. ;)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Spotmatic schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 20:33:

Overigens: wat die doodsbedreigingen betreft mogen de daders van mij best een aantal dagen in de nor doorbrengen. Laten ze Garry Connelly dan maar ook meteen z'n celmaatje maken. ;)
Doodbedreigingen >:) losers die dat doen zijn echt te treurig voor woorden. Waarschijnlijk zijn alle naamgenoten en Han Solo (Harisson Ford) ook bedreigd,want als je zelfs in staat bent een naamgenoot van een dode dader van een aanslag te bedreigen, dan verbaast niets me meer...
Ik snap sowieso niet waar de behoefte vandaan komt om zulke berichten de deur uit te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:48
XyritZz schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 13:49:
[...]

Eens, het probleem met track limits is dat ze nu worden gehandhaafd door straffen uit te delen terwijl de ruimte naast de baan onaantrekkelijk maken om op te rijden veel effectiever is.

Neem de parabolica, geweldige bocht waar jarenlang grind naast heeft gelegen waardoor het echt een scherprechter kon zijn... één fout en je stond er gewoon naast. Nu hebben ze daar asfalt neergelegd en lekker boeiend als je die bocht een keer mist dan rij je gewoon vrolijk verder. Het karakter verdwijnt op die manier.

Ik snap dat asfalt veiliger is omdat de coureur controle over de wagen kan behouden en in ieder geval effectiever kan remmen. Maar zoals je zegt een strook kunstgras er naast en het is meteen klaar om met vier wielen buiten de baan te gaan.
Ik ben (was?) ook in de veronderstelling dat de grindbakken vervangen worden ten gunste van de tweewielers. Lees hier bijvoorbeeld over dezelfde Parabolica. Idee was dat bij een fout de motorcoureur nog kan remmen/corrigeren i.p.v. hard onderuit tuimelen in het grind...

Een oplossing zoals @Grrrrrene voorstelt (tijdelijk gras) zie ik wel zitten :)

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05:44

[afbeelding]

Top!, Lijkt toch ook aan te geven dat er waarschijnlijk wel een eigen engine project in de volgende motoren formule komt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:53

Destruction

(ex-)Automonteur

Dit is inderdaad echt om te kotsen :/

Je bent het met ze eens of niet, maar dit gaat wel duidelijk grenzen over. Ik hoop inderdaad dat Max hierop nog even fel gaat reageren of op zijn minst verklaart afstand te doen van deze bedreigingen, dat zou hem - tegenover de uitlatingen naar Connely - politiek ook weer wat beter neerzetten.

Daarentegen, als dit vanuit Nederland komt.. Way to go, idioten :r Maarja, onder ons Nederlanders zit ook volk dat na de aanslag op koninginnedag '09 een Karst T ging bedreigen, via e-mail. En dat was dan niet eens de daadwerkelijke (overigens dode) dader, maar een naamgenooot. Dan slaan we nog even over dat mensen de bedoeling hadden om, nadat ze er over hadden nagedacht, een dode dader van een aanslag te gaan bedreigen |:( |:( |:(

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Destruction schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 21:55:
[...]

Dit is inderdaad echt om te kotsen :/

Je bent het met ze eens of niet, maar dit gaat wel duidelijk grenzen over. Ik hoop inderdaad dat Max hierop nog even fel gaat reageren of op zijn minst verklaart afstand te doen van deze bedreigingen, dat zou hem - tegenover de uitlatingen naar Connely - politiek ook weer wat beter neerzetten.

Daarentegen, als dit vanuit Nederland komt.. Way to go, idioten :r Maarja, onder ons Nederlanders zit ook volk dat na de aanslag op koninginnedag '09 een Karst T ging bedreigen, via e-mail. En dat was dan niet eens de daadwerkelijke (overigens dode) dader, maar een naamgenooot. Dan slaan we nog even over dat mensen de bedoeling hadden om, nadat ze er over hadden nagedacht, een dode dader van een aanslag te gaan bedreigen |:( |:( |:(
Vergeet het beschadigen van Suzuki Swiftjes niet. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Robertdj schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 22:01:
[...]

Vergeet het beschadigen van Suzuki Swiftjes niet. 8)7
Dat bedoel ik dus. Dat soort Nederlanders... Een mug heeft nog een hoger IQ, toch hebben die muggen geen stemrecht, en die bevolkingsgroep wel.. :/

[ Voor 12% gewijzigd door Destruction op 25-10-2017 22:02 ]

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-10 16:03

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
Met KVY exit heeft Williams nog een rijder op het to-do lijstje staan. De Williams stoel lijkt het langst beschikbaar te blijven van alle stoelen. (verwacht zelfs eerder van Sauber de definitieve line-up dan van Williams.)

Hoewel Sauber er ook wel eens 3 of 4 onder contract heeft gehad. (Giedo gate)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 09-10 15:27

Zucht, willen alle voetbal hooligans terug gaan naar voetbal en de F1 met rust laten :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:30

vhal

ಠ_ಠ

FastFred schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 08:48:
[...]

Zucht, willen alle voetbal hooligans terug gaan naar voetbal en de F1 met rust laten :'(
wie zegt dat het voetbalhooligans zijn? ;) Ik zie zulke mensen eerder als personen met een beperkt relativeringsvermogen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 09-10 15:27
*knip* Hou het netjes en scheer niet alles over één kam.

[ Voor 97% gewijzigd door naitsoezn op 26-10-2017 08:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-10 15:09
Destruction schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 22:02:
[...]

Dat bedoel ik dus. Dat soort Nederlanders... Een mug heeft nog een hoger IQ, toch hebben die muggen geen stemrecht, en die bevolkingsgroep wel.. :/
Het is vooral jammer voor het imago van de sport. De "fans" die nu een Salo gaan bedreigen zijn geen fans van de sport, maar gelegenheidsfans die Formule 1 leuk vinden omdat een Nederlander het goed doet.

Fantastisch natuurlijk dat de Formule 1 groeit in NL, maar dit is de keerzijde er van.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
hoewel ik bedreigen afkeur, zijn gelegenheidsfans, omdat Max het goed doet uiteraard ook fans. (je wordt niet meer of minder fan omdat je alleen voor Max kijkt.)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Om alle NL fans nu over 1 kam te scheren is wel erg kort door de bocht........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

nachtnet schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 21:09:
[...]

Top!, Lijkt toch ook aan te geven dat er waarschijnlijk wel een eigen engine project in de volgende motoren formule komt.
Iets wat al vele keren op is gehint. Ook in dat interview met Sky dat hij aangaf dat er iets aankwam maar niet met de huidige partners en dat je wel zelf kon bedenken wie dat zou zijn. Daarna werd dus snel bekend dat Aston Martin wel oren had naar een eventuele instap als de regels daar waren, waar zij ze wilde hebben.

Ik ben heel benieuwd, zou top zijn en wellicht nodig om Max nog langer te behouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
De lat om mensen (met de dood) te bedreigen ligt tegenwoordig erg laag. Heeft niks met sport te maken. Mensen of organisaties die iets zeggen of doen wat bepaalde mensen niet aanstaat krijgen er al snel mee te maken. Of ze nu politici, voetballers zijn of iets lente noemen in plaats van pasen. Er is niet zoveel meer voor nodig blijkbaar.

(Grappig blijft dat veel van diezelfde mensen de grootste bek hebben over hun eigen vrijheid van meningsuiting)

Maar goed, negeren in de media (en wel aangifte doen) is verder het beste. Hoe minder aandacht je dat soort gasten geeft hoe minder je hun ego streelt.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
XyritZz schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:08:
[...]

Het is vooral jammer voor het imago van de sport. De "fans" die nu een Salo gaan bedreigen zijn geen fans van de sport, maar gelegenheidsfans die Formule 1 leuk vinden omdat een Nederlander het goed doet.

Fantastisch natuurlijk dat de Formule 1 groeit in NL, maar dit is de keerzijde er van.
Onzin, het zijn allemaal fans. De een is wat fanatieker dan de ander. En de een windt zich wat meer op over die beslissing dan de ander. Daarnaast communiceert de een wat diplomatieker dan de ander.

Als de totale groep fans groot genoeg is krijg je vanzelf een aanzienlijk aantal dat dat zich kwaad maakt en communicatief wat minder verstandig acteert.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-10 10:05
Wij Nederlanders doen altijd iets teveel als of het hele volk het geflikt heeft.
"Wij gaan naar het WK"
"Wij hebben goud gewonnen"

Wij hebben helemaal niks. Die sporters die zich de naad uit de broek werken om te kunnen pieken, die hebben dat geflikt.

Maar goed, ik betrap mezelf er ook op. Dus wie ben ik om te oordelen?

Wij zijn gewoon de beste :+
(See what I did there?) :P

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:55

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ankona schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:44:
[...]

Onzin, het zijn allemaal fans. De een is wat fanatieker dan de ander. En de een windt zich wat meer op over die beslissing dan de ander. Daarnaast communiceert de een wat diplomatieker dan de ander.

Als de totale groep fans groot genoeg is krijg je vanzelf een aanzienlijk aantal dat dat zich kwaad maakt en communicatief wat minder verstandig acteert.
Het verschil zit hem vooral in de racefans die het spelletje leuk vinden en de max fans die de tv uit zetten als ie is uitgevallen.
Met die laatste groep lijkt er toch wel een andere instelling te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:09
Vooral Max zelf heeft een groot aandeel in de ontstane situatie. Het is heel erg slim van hem geweest om de stewards mongolen te noemen... (not) daarmee lok je dit soort imbeciele gedragingen van je fans gewoon uit.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 08-10 12:31
En dit is nou precies de reden waarom ik zo fel reageerde op het Max zijn mongool uitspraken en het feit dat ze in de Ziggo studio even lekker gaan bellen met een 'voetbalhooligan' zoals Jos.

Ze zoeken de sensatie hiermee op en lokken gewoon dit soort reacties uit bij de absolute debielen onder de Nederlandse F1 fans. :r

En nee, ik zeg hiermee natuurlijk niet dat Max/Ziggo/Jos verantwoordelijk is voor deze doodsbedreigingen.. Het zou ze wel sieren om er in de media afstand van te nemen, maar goed dat heeft Max deels al gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Lasmibalsingh schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:18:
Vooral Max zelf heeft een groot aandeel in de ontstane situatie. Het is heel erg slim van hem geweest om de stewards mongolen te noemen... (not) daarmee lok je dit soort imbeciele gedragingen van je fans gewoon uit.
Zal dat zoveel uitmaken?
Die paar "fans" waren evengoed wel woest geweest en hadden zich als mongolen gedragen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Ben benieuwd hoe jij zou reageren in zo'n situatie, op die leeftijd?
Iets zegt me dat de meesten hier niet zouden zeggen: "wat een nare meneer, die steward".
Daarnaast is deze uitspraak gedaan op dat (of: vlak na dat) moment, dan ben je gewoon nog boos.

Niet om het goed te praten trouwens hoor, want hij had wel iets volwassener kunnen reageren, maar begrijpen kan ik het wel. En nogmaals: kijk eens terug hoe je zelf was op die leeftijd, dus kom zeg... :/

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Vergeet Ziggo dan ook ff niet. Die gooien ook gewoon knetterhard olie op 't vuur. Vooral die halve tweeling in de studio toont meermaals aan niet het vermogen te hebben goed na te denken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yorkick
  • Laatst online: 09-10 09:31
Grimmie187 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:24:
En dit is nou precies de reden waarom ik zo fel reageerde op het Max zijn mongool uitspraken en het feit dat ze in de Ziggo studio even lekker gaan bellen met een 'voetbalhooligan' zoals Jos.

Ze zoeken de sensatie hiermee op en lokken gewoon dit soort reacties uit bij de absolute debielen onder de Nederlandse F1 fans. :r

En nee, ik zeg hiermee natuurlijk niet dat Max/Ziggo/Jos verantwoordelijk is voor deze doodsbedreigingen.. Het zou ze wel sieren om er in de media afstand van te nemen, maat goed dat heeft Max deels al gedaan.
Ja dat was zeker niet professioneel. Ziggo legt wel heel veel nadruk op VER, en elk woord/beweging van hem wordt een paar keer geanalyseerd.
Volgens sommige hier logisch, maar bij andere sporten moet je niet eens willen proberen subjectief te zijn als presentator.

@nachtnet. Ze zijn misschien niet minder fan, maar wel op een hele andere manier. Kijk naar Silverstone/Susuka waar de meeste supporters voor iedereen juichen als echte motorsportfans.
We hangen in Nederland een veel te grote waarde aan nationaliteit in deze sport. Op een WK-voetbal kan je niet veel anders, maar in de F1 zijn het allemaal vrij internationale coureurs waarbij individueel talent en de complexiteit van het team en innovatie de maat uitmaken.

kimi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• powah33
qoute"Vooral Max zelf heeft een groot aandeel in de ontstane situatie."/qoute"
Sommige mensen zijn helemaal van het padje.

Als de regels duidelijk waren en de stewards consequent ... dan was dit alles niet gebeurd.

Ga nou AUB niet doen ofdat we nooit eerder het woord idioot hebben gehoord in de F1.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=kKXszll_6XY]

[ Voor 32% gewijzigd door powah33 op 26-10-2017 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
De support voor Max is soms bizar, het gaat er zo fel aan toe (niet direct hier maar bijv. comments op facebook), al lijkt het wel een beetje een Hollands iets te zijn, we geven niet om sporters/teams totdat ze echt goed/in-the-picutre zijn en dan zijn veel mensen ook meteen heel intense die-hard supporters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Trevor schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:31:
Maar goed, negeren in de media (en wel aangifte doen) is verder het beste. Hoe minder aandacht je dat soort gasten geeft hoe minder je hun ego streelt.
Negeren lijkt me niet handig. Die amoebes zijn waarschijnlijk allang weer vergeten wat ze gezegd hebben. Er moet maar 's duidelijk gemaakt worden dat internetbedreigingen absoluut niet kunnen. Zelfs niet als het scheidsrechters zijn :+

[ Voor 7% gewijzigd door Robertdj op 26-10-2017 10:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kassad
  • Laatst online: 06:05
aDutchCow schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:17:
Wij Nederlanders doen altijd iets teveel als of het hele volk het geflikt heeft.
"Wij gaan naar het WK"
"Wij hebben goud gewonnen"

Wij hebben helemaal niks. Die sporters die zich de naad uit de broek werken om te kunnen pieken, die hebben dat geflikt.
Precies dit. Uitstekend dat je een sporter steunt maar waarom zoiets op jezelf moet afstralen heb ik nooit begrepen.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Smultie schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:31:
[...]

Vergeet Ziggo dan ook ff niet. Die gooien ook gewoon knetterhard olie op 't vuur. Vooral die halve tweeling in de studio toont meermaals aan niet het vermogen te hebben goed na te denken.
Logisch, hoe meer herrie hoe meer aandacht. Dat is precies wat Ziggo nodig heeft in hun business model. RBR had Max bij de pers weg moeten houden.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
KillerBee schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:28:
[...]

Ben benieuwd hoe jij zou reageren in zo'n situatie, op die leeftijd?
Iets zegt me dat de meesten hier niet zouden zeggen: "wat een nare meneer, die steward".
Daarnaast is deze uitspraak gedaan op dat (of: vlak na dat) moment, dan ben je gewoon nog boos.

Niet om het goed te praten trouwens hoor, want hij had wel iets volwassener kunnen reageren, maar begrijpen kan ik het wel. En nogmaals: kijk eens terug hoe je zelf was op die leeftijd, dus kom zeg... :/
mee eens... sterker nog.. over het algemeen vind ik Max behoorlijk volwassen in zijn reacties. Ik met mijn 40 jr zou in menig situatie eerder al een equivalent van mongool hebben gebruikt (mongool zelf heb ik voor het laatst op de lagere school mee gescholden gok ik).

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:16

Martinspire

Awesomeness

Ik vind het vooral opvallend dat men denkt dat het de eerste keer is dat binnen F1 doodsbedreigingen worden verzonden. Italiaanse fans doen dat al jaren, al toen Schumacher bij Ferrari reed en er eens een ongunstige beslissing werd genomen.

En ook op Facebook of Youtube zie je het regelmatig. Niet alleen op Max fansites, maar ook bv Lewis en anderen.

Als je denkt dat het pas is gekomen sinds Max zijn populariteit gestegen is, kom je bedrogen uit. Men geeft er alleen nooit aandacht aan. En voor Salo zal het ook vast niet de eerste keer zijn. Ik vermoed zelf dat ie het gebruikt als excuus om zijn standpunt vast te houden.

[ Voor 16% gewijzigd door Martinspire op 26-10-2017 11:20 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-10 16:03
P.O. Box schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:03:
[...]

mee eens... sterker nog.. over het algemeen vind ik Max behoorlijk volwassen in zijn reacties. Ik met mijn 40 jr zou in menig situatie eerder al een equivalent van mongool hebben gebruikt (mongool zelf heb ik voor het laatst op de lagere school mee gescholden gok ik).
Zoals eerder genoemd is mongool ook wel een beetje een plaatselijk iets. Mongool is iets wat ik toch wel vaak gebruik, maar dan wordt er hier mee bedoeld dat je gewoon echt achterlijk bent, zonder enige relatie met syndroom van down.

Doordat het iets plaatselijk is, wordt het door de rest van Nederland/ de wereld meer opgeblazen dan het is. Wanneer hij stommerik had gezegd was er geen probleem, al zou hij daar hetzelfde mee bedoeld hebben.

edit: Dit is meteen het laatste wat ik er over zeg. Boekje mag van mij wel dicht.

[ Voor 4% gewijzigd door LoeWn op 26-10-2017 11:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-10 10:01

sjaool

Every life should have 9 cats

yorkick schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:33:
[...]

Ja dat was zeker niet professioneel. Ziggo legt wel heel veel nadruk op VER, en elk woord/beweging van hem wordt een paar keer geanalyseerd.
Volgens sommige hier logisch, maar bij andere sporten moet je niet eens willen proberen subjectief te zijn als presentator.
Wij Nederlanders hebben ook maar één Formule 1 coureur. Het is dus logisch dat hier veel aandacht naar uitgaat. Zouden we er drie of vier hebben dan zou die aandacht echt wel verdeeld worden.

Maar laten wij Nederlanders nu gewoon trots zijn op die jongen. Of mag dat niet? :P

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb dat met veel scheldwoorden. Een homo vind ik geen flikker, een eikel wel. Een persoon met het syndroom van down een mongool noemen, dat doet alleen een mongool.

Is het dan slim om het te gebruiken, nope. Dat zijn scheldwoorden per definitie niet. Maar om het zo op te blazen vind ik weer het andere uiterste. Ik wist wel exact wat er ging gebeuren in de media nadat ik hem dit woord zag gebruiken. Het zij zo, van hype naar hype. massale verontwaardiging over zus en dan weer over zo, en zus weer helemaal vergeten zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door ArthurMorgan op 26-10-2017 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Martinspire schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:19:
Ik vind het vooral opvallend dat men denkt dat het de eerste keer is dat binnen F1 doodsbedreigingen worden verzonden. Italiaanse fans doen dat al jaren, al toen Schumacher bij Ferrari reed en er eens een ongunstige beslissing werd genomen.

En ook op Facebook of Youtube zie je het regelmatig. Niet alleen op Max fansites, maar ook bv Lewis en anderen.

Als je denkt dat het pas is gekomen sinds Max zijn populariteit gestegen is, kom je bedrogen uit. Men geeft er alleen nooit aandacht aan. En voor Salo zal het ook vast niet de eerste keer zijn. Ik vermoed zelf dat ie het gebruikt als excuus om zijn standpunt vast te houden.
Heb je hier voorbeelden van? Ik kan me oprecht niet herinneren dat Italiaanse fans in de Schumacher tijd zo reageerden. Ik kan me er ook niets bij voorstellen namelijk, Italianen zijn van nature een stuk minder bijdehand dan Nederlanders ;)

Sterker nog, Italiaanse media zoals La Gazetta zijn er meestal als de kippen bij om Ferrari en zijn coureurs zelf te bekritiseren (bijvoorbeeld toen Vettel zich liet gaan richting Charlie vorig jaar en in Baku dit jaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Trevor schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:28:
Ik heb dat met veel scheldwoorden. Een homo vind ik geen flikker, een eikel wel. Een persoon met het syndroom van down een mongool noemen, dat doet alleen een mongool.

Is het dan slim om het te gebruiken, nope. Dat zijn scheldwoorden per definitie niet. Maar om het zo op te blazen vind ik weer het andere uiterste. Ik wist wel exact wat er ging gebeuren in de media nadat ik hem dit woord zag gebruiken. Het zij zo, van hype naar hype. massale verontwaardiging over zus en dan weer over zo, en zus weer helemaal vergeten zijn.
Wat probeer je nu te zeggen dan? Een homo is geen flikker, maar een eikel is wel een homo? Alleen iemand met syndroom van down noemt zichzelf een mongool --> alleen een mongool noemt iemand anders mongool?

Verder is het echt een nutteloze discussie die weinig met F1 te maken heeft.

Zou het persoonlijk leuk vinden om in het Formule 1 topic de laatste technologieen en nieuws te vinden op het gebied van F1, nieuw vleugeltje hier en daar. Deze discussie over het schelden mag van mij betreft bij Boulevard en SBS Shownieuws blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Nee, ik beweer (volgens mij vrij duidelijk) dat het scheldwoorden zijn, en dus niet (horen te) gaan over 'groepen' mensen. Dus nee een flikker is geen homo, maar een eikel. En een persoon met down is geen mongool. Daarom vind ik het als scheldwoord voor een individu niet zo erg. De meesten (iig die ik ken) leggen geen verband tussen deze woorden en waar de woorden in het verleden vandaan kwamen. Net zoals er helemaal niemand meer is die het woord gek combineert met psychiatrische patiënten...

En ja ik vind dit wel met F1 te maken hebben omdat het gaat om de duiding van wat Verstappen gezegd heeft en of dat wel of niet erg is en waarom. En daar horen argumenten bij, ik gaf de mijne, anderen geven de hunne. Want dit is een forum, daar wordt gediscussieerd over alle facetten. Voor nieuws alleen kun je beter een F1 nieuwssite pakken, die zijn er gelukkig ook genoeg.

[ Voor 19% gewijzigd door ArthurMorgan op 26-10-2017 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 01:27
Dus Max is een imbeciel? Of doe jij nu precies hetzelfde als Max? Anderen 'iets' noemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
powah33 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:35:
qoute"Vooral Max zelf heeft een groot aandeel in de ontstane situatie."/qoute"
Sommige mensen zijn helemaal van het padje.

Ga nou AUB niet doen ofdat we nooit eerder het woord idioot hebben gehoord in de F1.
[video]
[video]
Er is toch echt een groot verschil tussen iets wat je met je team deelt over de boardradio en iets wat je na afloop tegen de internationale pers zegt...
Als de regels duidelijk waren en de stewards consequent ... dan was dit alles niet gebeurd.
Volgens jouw logica is de FIA dus verantwoordelijk voor het feit dat sommige Nederlandse fans zich genoodzaakt voelen om doodsbedreidingen te sturen naar stewards?? Wie er er nou van het padje.. 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:09
Incognitum schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 12:14:
[...]

Dus Max is een imbeciel? Of doe jij nu precies hetzelfde als Max? Anderen 'iets' noemen?
Nee jij begrijpt niet wat het syndroom van down is. Het is een vrij ernstig aangeboren dna-afwijking gepaard met een zeer ingrijpende verstandelijke handicap. Een imbeciel is iemand met een vrij laag IQ, heeft niets met een ziekte te maken. Dat Max dit misschien ook niet begrijpt zegt ook wel wat over zijn IQ.

[ Voor 7% gewijzigd door Lasmibalsingh op 26-10-2017 12:34 ]

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Lasmibalsingh schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 12:33:
[...]

Nee jij begrijpt niet wat het syndroom van down is. Het is een vrij ernstig aangeboren dna-afwijking gepaard met een zeer ingrijpende verstandelijke handicap. Een imbeciel is iemand met een vrij laag IQ, heeft niets met een ziekte te maken. Dat Max dit misschien ook niet begrijpt zegt ook wel wat over zijn IQ.
Dus jij hebt in je hele leven nog nooit iemand voor mongool uitgemaakt, uit een vlaag van boosheid/onvrede?
Of misschien nog wel een beter voorbeeld: je hebt nog nooit 'tering' gezegd, als iets tegen zat? (ook een erge ziekte namelijk).

Uit je woorden maak ik min of meer op dat je iemand kent met down, dus ik wil je echt wel begrijpen, maar ga hier niet het (schijn)heilige boontje uithangen, alsof jij nooit iets fouts hebt gezegd in je leven én op die leeftijd.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Ankona schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:02:
[...]

Logisch, hoe meer herrie hoe meer aandacht. Dat is precies wat Ziggo nodig heeft in hun business model. RBR had Max bij de pers weg moeten houden.
Sowieso is Jack daarin best een agressieve / scherpe vraagsteller die een interview graag opent met een stelling. Heb ik op zich geen probleem mee, maar daar moet je als coureur dan wel mee om kunnen gaan en dat is lastig. op zo'n moment. Ik weet niet of RBR Max dan wel weg mag houden, is Max niet verplicht de pers te woord te staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markieman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-06 11:37
[...]

Lol, alsof een laag IQ niet aangeboren is.

You do not fear them? - The Wraith? Naah. Now *clowns*, that's another story.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
[...]

Ik denk dat het eerder wat zegt over zijn algemene ontwikkeling.

Als je een lage intelligentie hebt, dan kun je geen f1 auto besturen tegenwoordig ;)

[edit]
Even ter update ook.

Mongool is volgens de vandale ook gewoon een scheldwoord. Met aparte betekenis dus. Dus taaltechnisch heeft hij niets verkeerd gedaan. Dat mensen daar niet tegen kunnen is hun probleem.

als de vandale zegt: mongool: fors scheldwoord dan is het wmb gewoon prima.

Zelfde met kanker.

[ Voor 21% gewijzigd door Adlermann op 26-10-2017 12:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
Stoelpoot schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 12:38:
[...]

Sowieso is Jack daarin best een agressieve / scherpe vraagsteller die een interview graag opent met een stelling. Heb ik op zich geen probleem mee, maar daar moet je als coureur dan wel mee om kunnen gaan en dat is lastig. op zo'n moment. Ik weet niet of RBR Max dan wel weg mag houden, is Max niet verplicht de pers te woord te staan?
RBR kan Max wel media training geven. Als hij dan al verplicht is voor journalisten op te draven, dan hoeft hij nog niet zijn bek open te trekken. Gewoon standaard nietszeggende antwoorden zijn goed genoeg. Misschien niet leuk voor de kijker, maar wel handig om uit de shit te blijven. Alle sporters, zeker als ze in een professionele omgeving sporten, doen dan.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grimmie187
Mwah, weghouden bij de pers hoeft nou ook weer niet. Denk hooguit dat de persdame van RBR heeft gezegd dat het voortaan handiger is om 'eikel' i.p.v. 'mongool' te zeggen of iets dergelijks..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-10 15:47
In godsnaam geen (extra) media training, ik vind Max nu nog enigszins spontaan tijdens interviews... we hebben al genoeg Vettels en Hamiltons in het F1 wereldje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Markieman schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 12:40:
[...]

Lol, alsof een laag IQ niet aangeboren is.
Dat is aangezopen. Of je er veel aan kan verhogen durf ik niet te stellen, maar dat je het kan verlagen is zeer bekend. Tv en bier doen wonderen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
metallicattim schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 12:44:
In godsnaam geen (extra) media training, ik vind Max nu nog enigszins spontaan tijdens interviews... we hebben al genoeg Vettels en Hamiltons in het F1 wereldje!
Denk je daar ook zo over als hij straks een weekend schorsing krijgt ? (en m.i. had hij die dit weekend wel kunnen krijgen)

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
Ankona schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 12:42:
[...]

RBR kan Max wel media training geven. Als hij dan al verplicht is voor journalisten op te draven, dan hoeft hij nog niet zijn bek open te trekken. Gewoon standaard nietszeggende antwoorden zijn goed genoeg. Misschien niet leuk voor de kijker, maar wel handig om uit de shit te blijven. Alle sporters, zeker als ze in een professionele omgeving sporten, doen dan.
Tja, mediatraining... Ik denk dat ie dat al weg krijgt, maar als je kwaad bent moet je ook maar daar aan denken. En zeker als je tegenover Jack Plooij staat weet je dat hij er, als ie zo begint, hetzelfde over denkt, en je staat rond een stel Nederlanders die het ook niet zo leuk vinden wat er net is gebeurd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Ankona schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 12:42:
[...]

Oh? Dus een sporter (wie dan ook) mag dan dus ook niet z'n mening geven over een bepaalde vervelende situatie of beslissing? Het zijn geen robots hoor ;) .
Daarnaast leven we in de vrije westerse wereld, waar ieder recht heeft om z'n mening te uiten, dus ook sporters als zij het ergens niet mee eens zijn.
Even buiten het schelden om uiteraard, dit is gewoon niet handig, maar iedereen zou moeten begrijpen dat dergelijke woorden in de hitte van het moment uitgesproken worden, en Max is absoluut niet de enige die zich hier schuldig aan maakt en ook niet de enige F1 coureur die zich hier schuldig aan maakt. Gek he, dat sporters ook maar hele gewone mensen zijn? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Adlermann schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 12:41:
[...]

Ik denk dat het eerder wat zegt over zijn algemene ontwikkeling.

Als je een lage intelligentie hebt, dan kun je geen f1 auto besturen tegenwoordig ;)

[edit]
Even ter update ook.

Mongool is volgens de vandale ook gewoon een scheldwoord. Met aparte betekenis dus. Dus taaltechnisch heeft hij niets verkeerd gedaan. Dat mensen daar niet tegen kunnen is hun probleem.

als de vandale zegt: mongool: fors scheldwoord dan is het wmb gewoon prima.

Zelfde met kanker.
Zeg je nou dat jij het prima had gevonden als Max had gezegd: Die kanker steward moet zijn mond houden?

Ik hoop dat ik je verkeerd begrepen heb.. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Grimmie187 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 12:47:
[...]

Zeg je nou dat jij het prima had gevonden als Max had gezegd: Die kanker steward moet zijn mond houden?

Ja, daar kan ik ook prima mee leven. Alsin: het is niet netjes dat je scheldt, maar ik zie geen verschil tussen mongool/kanker. Dat zijn volgens de vandale gewoon normale scheldwoorden.

Het hoeft/heeft niets te maken met syndroom van down of de ziekte (meer).

Ik kan me daar niet zo druk om maken :)

mongool
1(verouderd; vaak als verkleinwoord) persoon met het downsyndroom
2grof scheldwoord

kanker
1ziekte waarbij kwaadaardige gezwellen optreden
2voortwoekerend kwaad
3(vulgair; in samenstellingen) om een grote hekel aan het genoemde uit te drukken: kankerherrie, kankervent

[ Voor 18% gewijzigd door Adlermann op 26-10-2017 12:50 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Wat een eindeloos gezever over een scheldwoord. Lekker over F1 babbelen is toch de bedoeling van dit topic?

Deze vond ik wel interessant, Kvyat tegen zijn teamgenoten:

@3x3 Als je blauw en rood met elkaar vergelijkt zie je waarom RBR, buiten een performance piek van Kvyat in 2015 terecht afscheid van hem neemt. Hij redt het niet.

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/371iuqucy4uz.png

[ Voor 34% gewijzigd door FirePuma142 op 26-10-2017 12:56 ]

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Adlermann schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 12:49:
[...]

Ja, daar kan ik ook prima mee leven. Alsin: het is niet netjes dat je scheldt, maar ik zie geen verschil tussen mongool/kanker. Dat zijn volgens de vandale gewoon normale scheldwoorden.

Het hoeft/heeft niets te maken met syndroom van down of de ziekte (meer).

Ik kan me daar niet zo druk om maken :)

mongool
1(verouderd; vaak als verkleinwoord) persoon met het downsyndroom
2grof scheldwoord
Definitie technisch zal je volgens de Van Dale ongetwijfeld gelijk hebben, maar voor de rest..

Ieder zn mening zullen we maar zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

FirePuma142 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 12:50:
Wat een eindeloos gezever over een scheldwoord. Lekker over F1 babbelen is toch de bedoeling van dit topic?

Deze vond ik wel interessant, Kvyat tegen zijn teamgenoten:

[afbeelding]
Waar kijk ik naar?

| live and give like no one else |

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-10 12:57
Ik vraag me af of er iemand van Tweakers het punten systeem kan aanpassen zodat ik ook -1 kan geven. Er komt af en toe tenenkrommende commentaar voorbij die echt heel diep weggestopt mag worden. (en zeker niets met F1 oid te maken heeft)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-10 19:49
KillerBee schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 12:47:
[...]

Oh? Dus een sporter (wie dan ook) mag dan dus ook niet z'n mening geven over een bepaalde vervelende situatie of beslissing? Het zijn geen robots hoor ;) .
Daarnaast leven we in de vrije westerse wereld, waar ieder recht heeft om z'n mening te uiten, dus ook sporters als zij het ergens niet mee eens zijn.
Dat klopt, maar de FIA mag daarop ook besluiten om iemand te schorsen vanwege zo'n uitlating. Die vrijheid hebben ze ook.

Maargoed, mijn persoonlijke mening is dat ik wel snap dat Max zo reageert, maar het inderdaad niet echt handig is. Maar datzelfde geld voor een Vettel die los ging vorig jaar tijdens de gp van Mexico. Dat was ook niet echt handig, maar wel begrijpelijk. En dat zie ik persoonlijk nog altijd liever dan de politiek correctie antwoorden zoals van Hamilton. Dat is gewoon een spelletje spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
Grimmie187 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 12:47:
[...]

Ik zou het niet prettig vinden. Zoals hij het nu verwoordde kon ik me ook niet helemaal in vinden. Maar de ophef die er nu over aan de hand is is ongegrond. Sommige scheldwoorden zijn ook een woord voor een ziekte, maar in de regel geen verwensing tot die ziekte. Mongool, tering, tyfus, de grote K... Het betekent hetzelfde als kut meestal betekent, namelijk dat 't gewoon best wel kwalitatief uitermate teleurstellend is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:16
yorkick schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:33:
[...]

Dit gebeurd overal : internationaal voetbal, Olympische spelen, fietsen, darten enz.

Logisch ook, want het gros van de Nederlanders is voor hun eigen landgenoot. En dit is goed voor een sport, kijk bv naar het darten vóór het Barney tijdperk en vergelijk dit met nu.

En ik begrijp best dat het voor de pure liefhebbers van de sport anders kan zijn. In mijn situatie begon ik met f1 te kijken tijdens het Jos Verstappen tijdperk. Een tijd geen interesse gehad en sinds Max bij Torro Rosso zat volg ik het weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-10 18:09
Kan het weer over F1 gaan ? Hier en daar is nog eens een post die over F1 gaat maar die wordt precies ondergesneeuwd door het "taaladvies" en geleuter over een wedstrijd waarvan het topic al een tijdje gesloten is

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 212 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Stoelpoot schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 12:52:
[...]

Ik zou het niet prettig vinden. Zoals hij het nu verwoordde kon ik me ook niet helemaal in vinden. Maar de ophef die er nu over aan de hand is is ongegrond. Sommige scheldwoorden zijn ook een woord voor een ziekte, maar in de regel geen verwensing tot die ziekte. Mongool, tering, tyfus, de grote K... Het betekent hetzelfde als kut meestal betekent, namelijk dat 't gewoon best wel kwalitatief uitermate teleurstellend is.
Ik denk er hetzelfde over en heb ook niet zoveel moeite mee met wat Max heeft gezegd hoor, volgende keer kiest hij ongetwijfeld een handiger woord.

Verder verzand ik weer een beetje in een theoretische/principiële discussie dus ik zal er mee ophouden :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Twynn schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 12:52:
[...]

Dat klopt, maar de FIA mag daarop ook besluiten om iemand te schorsen vanwege zo'n uitlating. Die vrijheid hebben ze ook.
Bij een eerlijk genomen beslissing, in het nadeel van een sporter, hoort er hoor en wederhoor te zijn. Het wederhoor is er in Max' geval nooit geweest, zelfs tot nu toe nog niet. Daarnaast mag het team kennelijk niet eens bezwaar aantekenen. Ik heb er begrip voor dat een sport geen democratie is en dat er soms harde beslissingen genomen worden, maar de sporter in kwestie heeft wél het recht om gehoord te worden imho.
Dit is waar ikzelf de grens trek en het 'scheldwoord' van Max daarom ook door de vingers zie.
Is het handig? Nee, totaal niet. Is het begrijpelijk? In deze situatie zeer zeker imho. En als hij hiervoor ook nog gestraft gaat worden, dan is de FIA wat mij betreft compleet van de pot gerukt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
KillerBee schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 12:47:
[...]

Even buiten het schelden om uiteraard, dit is gewoon niet handig, maar iedereen zou moeten begrijpen dat dergelijke woorden in de hitte van het moment uitgesproken worden, en Max is absoluut niet de enige die zich hier schuldig aan maakt en ook niet de enige F1 coureur die zich hier schuldig aan maakt. Gek he, dat sporters ook maar hele gewone mensen zijn? ;)
nee, dat mag hij niet.

Ik zal het je uitleggen. Die sporter is een schakel in een organisatie met belangen. Als hij door zijn mening te geven die organisatie schade toebrengt is dat fout. En sporters staan niet in de aandacht omdat ze zulke geraffineerde sprekers zijn, hun mening is in wezen ook totaal irrelevant. Fans vinden het soms leuk om hun idool tot op het toilet te volgen en horen graag welk merk hagelslag Max het lekkerst vindt. Aan de andere kant van de microfoon staat wel een professional op media gebied. Die zet de netten open en laat de sporter domme maar sappige dingen zeggen. Alles voor de kijkers, niet voor de sporter.
Daarom moeten sporters, tegen zichzelf beschermd worden.
Als het een amateur hardloper is die enkel de volgende dag op zijn werk uitgelachen wordt is het natuurlijk minder erg dan wanneer het een F1 coureur is die een miljoenen bedrijf vertegenwoordigd en beschadigd.
Max is communicatief gewoon niet slim. Zit in de genen, zijn vader heeft zijn carrière er ook voor een groot deel mee verkloot.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:24
Het FIA international tribunal is blijkbaar bevoegd om straffen uit te delen voor coureurs 'die de sport in diskrediet brengen'.

Max' uitlatingen zijn dus potentieel strafbaar en kunnen zeer nadelig voor hem uitwerken.

Zie o.a. dit stukje dat na Vettel's actie in Baku gepubliceerd werd door de Guardian:
This attitude is unlikely to have made the FIA any more sympathetic especially given Vettel’s previous form. He was strongly warned after angrily directing foul language at the race director Charlie Whiting in Mexico last year. He apologised but it was made clear at the time that such incidents would be brought before the FIA international tribunal in future, the body that can impose sanction for reasons such as bringing the sport into disrepute.
https://www.theguardian.c...-azerbaijan-grand-prix-f1

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Laatst online: 21:40
Jasphur schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 14:37:
Dit is waar F1 Tweakers raakt haha. Leuk stuk om te lezen.

Hoe omgaan met de juiste data Mercedes helpt overwinnen.

Let op: ik lees het als een advertorial. Misschien is dat het ook wel.

https://arstechnica.com/c...on-f1-race-weekend/?amp=1
Harris points to this year’s race in Singapore. Valtteri Bottas, Mercedes’ other world-class driver, kept telling the team he felt a cut in the engine. “But the guys kept saying, ‘No you’re not, you’re not,’” Harris says.
“But they had to keep getting more refined on the data to see it; it ended up being a 13,000th of a second and Valtteri could feel it. It was a magnetic field the bridge created.”
Impressive... Ook Bottas is geen pannenkoek. Alleen niet zo snel :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Het lijkt mij inderdaad goed dat zowel Ziggo als Max hier nog fel op gaan reageren, want het slaat natuurlijk nergens op dat Salo nu bedreigd wordt, omdat-ie Max bestraft heeft. Zeker niet omdat die bestraffing in de basis gewoon 100% terecht is.

Daarentegen vind ik niet dat Max ervoor verantwoordelijk is, dat er nav zijn uitspraken een stel neanderthalers het nodig vindt om Salo te gaan bedreigen. Mocht dat een motivatie voor de FIA worden om Max verder te bestraffen maken ze zich imo echt belachelijk. Zijn Max' uitlatingen verstandig? Nee. Maar om hem hieraan nav bedreigingen op te hangen, gaat echt nergens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Destruction schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 13:21:
Het lijkt mij inderdaad goed dat zowel Ziggo als Max hier nog fel op gaan reageren, want het slaat natuurlijk nergens op dat Salo nu bedreigd wordt, omdat-ie Max bestraft heeft. Zeker niet omdat die bestraffing in de basis gewoon 100% terecht is.

Daarentegen vind ik niet dat Max ervoor verantwoordelijk is, dat er nav zijn uitspraken een stel neanderthalers het nodig vindt om Salo te gaan bedreigen. Mocht dat een motivatie voor de FIA worden om Max verder te bestraffen maken ze zich imo echt belachelijk. Zijn Max' uitlatingen verstandig? Nee. Maar om hem hieraan nav bedreigingen op te hangen, gaat echt nergens over.
Gaat ook echt niet gebeuren. Als Vettel fuck you kan zeggen tegen Charlie met een waarschuwing dan zal dat bij Max niet anders zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Olav Mol heeft de uitlatingen richting Mika Salo al veroordeeld op Facebook.
quote: Olav mol
Als ik lees dat er doodsbedreigingen gedaan zijn aan F1 steward Salo weet ik dat het Nepfans zijn. Zulke dingen horen niet. Dan ben je sneu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Max mag denk ik wel blij zijn dat hij zijn uitspraak dat hij hoopt dat volgend jaar niemand op komt dagen niet voor de BBC oid. deed. Het is zo'n domme uitspraak die erg negatief kan werken voor de F1 en het circuit in het bijzonder.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:54
Homeland schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 13:25:
Max mag denk ik wel blij zijn dat hij zijn uitspraak dat hij hoopt dat volgend jaar niemand op komt dagen niet voor de BBC oid. deed. Het is zo'n domme uitspraak die erg negatief kan werken voor de F1 en het circuit in het bijzonder.
wattes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-10 16:36
MuddyMagical schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 13:20:
[...]

[...]

Impressive... Ook Bottas is geen pannenkoek. Alleen niet zo snel :+
Uiteraard is het geen pannekoek, het gaat hier om duizenden van seconden soms en die gasten voelen elke scheet die maar anders is dan normaal.
Sommigen kunnen daar alleen net iets beter mee omgaan dan anderen.
Ik denk dat afgelopen race het doel van Bottas was om het constructeurs kampioenschap binnen te halen met een bepaalde plek en dat heeft hij uitstekend gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
"Het slaat helemaal nergens op, ik hoop dat er volgend jaar niemand meer komt bij deze race."

Nu zei hij het bij Ziggo, dat heeft geen effect, als hij zoiets doet bij een Amerikaanse of bij de BBC dan kan dat wel problemen geven denk ik (voor Max).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Homeland schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 13:31:
[...]

"Het slaat helemaal nergens op, ik hoop dat er volgend jaar niemand meer komt bij deze race."

Nu zei hij het bij Ziggo, dat heeft geen effect, als hij zoiets doet bij een Amerikaanse of bij de BBC dan kan dat wel problemen geven denk ik (voor Max).
Als ik me niet vergis, heeft-ie dat ook gezegd bij Sky, toen ze hem vroegen wat hij denkt dat de fans ervan vinden (zoiets). Handig? Nee. Maar ook hier weer, het jong is 20, en teleurgesteld/boos over het podium wat hem net is ontnomen, terwijl andere coureurs die vergelijkbaar in de fout gingen ongestraft zijn gebleven. Als de FIA daar 0,0 begrip voor kan tonen mag van mij die hele organisatie echt zsm failliet gaan, dan kunnen we ze missen. Irrelevant aan of het om Max gaat of een willekeurig andere coureur.

Uiteindelijk ben ik het wel eens met de stelling dat het beter geweest zou zijn, als RBR hem even apart had geroepen om even overleg te hebben over wat-ie wel en niet ging zeggen.

[ Voor 9% gewijzigd door Destruction op 26-10-2017 13:39 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

[...]

Dus als coureur mag je geen eigen mening meer hebben? Ik denk juist dat er nu meer mensen op af komen. Eindelijk eens iemand die zegt wat hij denkt. Niet meer dat politiek correct gebwah en andere geouwehoer.

Met dat laatste woord wil ik trouwens geen gepensioneerde prostituees beledigen en mocht dat toch het geval zijn, mijn welgemeende excuses. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:54
[...]

Ah, ik moest de zin 5x lezen voordat ik echt begreep wat er stond. Maar nu begrijp ik hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Maar het is een bizarre oproep, bezoekers maken de F1 en zorgen ervoor dat er races zijn en dat hij zijn inkomen heeft.

Het is alsof je op kantoor werkt, de baas zegt dat een project waaraan je hebt gewerkt toch niet door gaat en ineens schreeuw je tegen je collega's/iedereen die het wil horen dat je baas een mongool is en hoopt dat alle klanten weg gaan...

Dat hij 20 is, is geen excuus, daarmee doe je de meeste andere 20-jarigen tekort, tevens zal hij ten opzichte van de gemiddelde persoon een enorme bak media-training hebben gehad. Uiteindelijk heeft hij dan waarschijnlijk toch hetzelfde korte lontje als Jos heeft en dat werkt absoluut niet in zijn voordeel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:30

vhal

ಠ_ಠ

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DNAgc76WsAAte8s.jpg

:D

En vandaag werd 20 jr geleden een zekere Canadees wereldkampioen :+
https://www.gpupdate.net/...villeneuve-kampioen-werd/

[ Voor 55% gewijzigd door vhal op 26-10-2017 13:52 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Homeland schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 13:47:
Maar het is een bizarre oproep, bezoekers maken de F1 en zorgen ervoor dat er races zijn en dat hij zijn inkomen heeft.

Het is alsof je op kantoor werkt, de baas zegt dat een project waaraan je hebt gewerkt toch niet door gaat en ineens schreeuw je tegen je collega's/iedereen die het wil horen dat je baas een mongool is en hoopt dat alle klanten weg gaan...

Dat hij 20 is, is geen excuus, daarmee doe je de meeste andere 20-jarigen tekort, tevens zal hij ten opzichte van de gemiddelde persoon een enorme bak media-training hebben gehad. Uiteindelijk heeft hij dan waarschijnlijk toch hetzelfde korte lontje als Jos heeft en dat werkt absoluut niet in zijn voordeel.
De F1 is niet zijn baas, Red Bull is zijn baas. Het is meer alsof iemand zegt dat de politie incapabel is...

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Ja, laten we het over het gewone roddelcircuit hebben in de F1!!!
Ik neem aan dat het een geshopte foto is?

Dat gezever over 1,5 uitspraak vorig weekend is wel genoeg herkauwd nu...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Grimmie187
Ik zeg doen, ben Massa zn gezever wel een beetje zat inmiddels.

3x in het nieuws gisteren:
1. Massa: Di Resta is niet goed genoeg voor Williams.
2. Massa: Kubica kan niet rijden met 1 arm.
3. Massa: Ik probeer mijzelf niet te verdedigen ik geef gewoon mijn mening.

Komop kerel, ga lekker met pensioen en samen met Felipinho leuken dingen doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah33
Grimmie187 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 12:23:
[...]

Er is toch echt een groot verschil tussen iets wat je met je team deelt over de boardradio en iets wat je na afloop tegen de internationale pers zegt...

[...]

Volgens jouw logica is de FIA dus verantwoordelijk voor het feit dat sommige Nederlandse fans zich genoodzaakt voelen om doodsbedreidingen te sturen naar stewards?? Wie er er nou van het padje.. 7(8)7
Wat is het verschil dan??
Beidde worden uitgezonden en belanden in de media. En bereikt dus de hele wereld.
Er is gewoon geen verschil...maar jij wil het graag groter maken dan dat het is.

Ik zeg niet dat de FIA rechtstreeks schuld is van een doodsbedreiging, dat maak jij ervan en slaat ook weer nergens op.
Maar om max nu direct de schuld te geven van ophitsing van een doodsbedreiging, simpel omdat hij iemand een mongool of idioot noemt is ver overtrokken. en dat werd wel door de poster gesuggereerd.

Maar duidelijk...jij vind dat montoya/vettel/alonso en menig andere wel zulke woorden mogen gebruiken....maar MAX niet. 8)7

PS:Het stuk over Salo spreekt over meerdere doodsbedreigingen VOORNAMELIJK uit Nederland. ... graag niet iedereen en alles over 1 kant scheren...we zijn niet allemaal zo. DANK U

[ Voor 7% gewijzigd door powah33 op 26-10-2017 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
powah33 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 14:05:
[...]

Wat is het verschil dan??
Beidde worden uitgezonden en belanden in de media. En bereikt dus de hele wereld.
Er is gewoon geen verschil...maar jij wil het graag groter maken dan dat het is.
Verschil is dat je tegen je eigen team praat of tegen de media, simpel.
Ik zeg niet dat de FIA rechtstreeks schuld is van een doodsbedreiging, dat maak jij ervan en slaat ook weer nergens op.
Maar om max nu direct de schuld te geven van ophitsing van een doodsbedreiging, simpel omdat hij iemand een mongool of idioot noemt is ver overtrokken. en dat werd wel door de poster gesuggereerd.
Ik snap nu dat je het niet zo bedoelt maar zo leest het imo wel.
Maar duidelijk...jij vind dat montoya/vettel/alonso en menig andere wel zulke woorden mogen gebruiken....maar MAX niet. 8)7
Grimmie187 in "[F1] Seizoen 2017 - deel 2" ;)

Ik was destijds trouwens de eerste die Vettel veroordeelde voor zijn fuck you richting Charlie..
Pagina: 1 ... 51 ... 71 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is het topic voor 2017. Discussie over het nieuwe seizoen kan inmiddels in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 *O*

Alle weekend-topics van 2017: Topicreeks: [F1] Seizoen 2017 - GP topics

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Het algemene racetopic kan je hier vinden: Algemeen race topic Deel 2

IRC: http://irc.tweakers.net/f1