De toestemming van RBR was nodig, omdat Renault al had aangegeven ..MAXimaal 3 teams te kunnen providen van motoren.DaniëlWW2 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 15:44:
[...]
Nah, F1 rijverbod is afdoende.
[...]
Die veto clausule lijkt RBR juist te hebben met Renault. RBR moest ook instemmen voordat McLaren een Renault motor kon krijgen. STR moest ondertussen ook meewerken en die Honda accepteren. Het is Red Bull dat op twee paarden kan wedden hier, en dan is er ook nog Aston Martin die achter de schermen bezig zijn met personeel inhuren. Zeker als je ziet hoe genadeloos Helmut Marko is, zie ik RBR niet meer bij Renault blijven als ze ook maar een andere optie hebben.
Verder zie ik RBR volgend seizoen zowel McLaren als Renault alsnog verslaan. Daarna denk ik dat het Honda zal worden.
Het was dus of STR of McLaren. dit had verder niets met een speciale clausule te maken.
Deze deal gaf zeker mooi de gelegenheid om in beidde kampen in de PU keukens te kijken.
Ik ga wel mee met je stelling dat RBR in 2018 waarschijnlijk nog steeds de bovenhand blijft houden over Renault en Mclaren. Toch zou het stiekem wel al leuk zijn als STR ineens beren sterk gaat zijn met een super honda engine.
[ Voor 3% gewijzigd door powah33 op 25-10-2017 17:44 ]
https://f1manager.info/ranking/4605