[F1] Seizoen 2017 - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 47 ... 71 Laatste
Acties:
  • 402.963 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Stefie2010 schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 17:03:
[...]

Ik denk dat dat wel meevalt, HAM doet t best aardig tegenwoordig ;). En uit eigen ervaring kan ik je melden dat racen in een sim, wat ik bijna elke dag doe, en racen in een echte auto op het circuit, wat ik ook maandelijks doe, echt een wereld van verschil is en totaal niet vergelijkbaar. Het enige wat een beetje nuttig is is het circuit leren. De rest van de simkennis die je opdoet kan echt overboord op het moment dat je je eerste rondjes draait op het circuit. Viel mij ook zwaar tegen :+ . Nu zullen er vast wel professionele sims (gaat vooral om de hardware) zijn die dat verschil enigzins opheffen maar ik denk niet dat veel jeugd daar standaard mee opgroeit :)
Toch zijn er al verschillende simracers overgestapt van sim naar de echte racewereld en hoewel ik moet toegeven dat daar vast veel gefaalde figuren tussen zullen zitten waar we niks van horen, gaat het ook vaak goed. Behalve Atze hierboven is Jann Mardenborough ook zo'n geval. Hij won in 2011 de Nissan GTR Academy en had tot dan toe nooit eerder IRL geraced had, maar voor Nissan wel "even" 3e werd in zijn klasse tijdens de Dubah 24h en rijdt nu voor Red Bull.

Natuurlijk zit er een wereld van verschil tussen simracen en real life racen, al is het maar omdat IRL de G-krachten best overweldigend kunnen zijn en het ineens echt eng kan worden als je beseft dat een fout ineens je leven zou kunnen kosten. Ik denk wel dat simracen nieuw talent kan opleveren dat voorheen niet gevonden kon worden omdat racen IRL gewoon veel en veel te duur is voor het gros van de talenten.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:39

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

(jarig!)
Onlangs bij atze in de sim geweest. Hij traint momenteel best veel talenten. Dat gaat dan toch vooral om het ontwikkelen van de rijder en deels in combinatie met de engineer. Hierbij heeft hij ook de beschikking over data van de auto's zelf. Hij gaf ook aan dat hij geen verschil kan zien tussen de telemetrie vanuit de sim en vanuit de baan.
Hoewel het voor het gevoel niet helemaal vergelijkbaar is, draagt het dus zeker bij aan de ontwikkeling van de rijder en de samenwerking met de engineer.

Ik was iig een seconde of vijf langzamer dan Sete Camara op oosrenrijk. Waarvan vooral de laatste bocht voor het rechte stuk al 50 km/u langzamer was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-10 10:10
Grote kans dat goede simracers in het echt ook goed kunnen racen inderdaad. Wat ik eigenlijk aan wilde geven is dat wanneer je overstapt van de sim naar de baan je in principe weer vanaf 0 begint.

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:50

Martinspire

Awesomeness

Stefie2010 schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 20:05:
Grote kans dat goede simracers in het echt ook goed kunnen racen inderdaad. Wat ik eigenlijk aan wilde geven is dat wanneer je overstapt van de sim naar de baan je in principe weer vanaf 0 begint.
Op het gebied van kracht en uithoudingsvermogen wel. Maar banenkennis, lijnen en welke acties wel of niet kunnen, dat ligt toch wel redelijk vast. Het is niet alsof er op dat gebied veel verschil zit

Je kunt prima iemand die goed kan simracen, trainen zodat ie ook de baan op kan. Dat lijkt me geen probleem. Het is vooral de finesse van "de auto voelen" wat nog lastig kan zijn, maar verder kan iemand ver komen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Martinspire schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 20:36:
[...]

Op het gebied van kracht en uithoudingsvermogen wel. Maar banenkennis, lijnen en welke acties wel of niet kunnen, dat ligt toch wel redelijk vast. Het is niet alsof er op dat gebied veel verschil zit
Dat is ook wat ik bedoelde toen ik zei dat je bepaalde inhaalmogelijkheden kunt trainen in een sim (zoals VER dus heeft gedaan, zie de video die ik postte). En als je dat vaak doet word je er goed in en doe je dingen op de baan die een ander niet snel zou doen. Hoe vaak haalt Max wel niet ergens in waar de commentatoren (ook de buitenlandse) van zeggen "daar heb ik nog nooit iemand zien inhalen"? Dat leer je in de sim, dat zoiets kan.
Je kunt prima iemand die goed kan simracen, trainen zodat ie ook de baan op kan. Dat lijkt me geen probleem. Het is vooral de finesse van "de auto voelen" wat nog lastig kan zijn, maar verder kan iemand ver komen.
Aan de andere kant krijg je meer gevoel voor de auto als je IRL rijdt. Ik wil niet zeggen dat het makkelijker is, maar andersom is ook geen eenvoudige stap: van IRL racen naar simracen. Je mist bepaalde input van de auto die je IRL wel krijgt (G-krachten o.a.).

Laat ik het zo zeggen: F1-coureurs zouden niet op die manier trainen als het geen zin had en niet te vergelijken was :)

[ Voor 4% gewijzigd door Grrrrrene op 15-10-2017 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-10 15:07
Wat zal RIC van dit artikel vinden? Of weet Redbull al dat RIC na volgend seizoen gaat verkassen?

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
hansvk schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 20:46:
[...]

Wat zal RIC van dit artikel vinden? Of weet Redbull al dat RIC na volgend seizoen gaat verkassen?
Helmut Marko had toch ook zoiets gezegd, dat Ricciardo na volgend seizoen op de markt komt. Ricciardo werd er na de vorige race naar gevraagd en reageerde vrij laconiek. Hij komt ook op de markt, want zijn contract loopt af en ik denk dat hij wat anders zou willen. Wat Horner over Max zegt is gewoon geflirt en ik denk niet dat Max erop ingaat op dit moment. Die wil eerst eens zien wat er van Honda komt, of 2018 een seizoen is waarin RBR wel voor de winst kan strijden (van races dan, voor het kampioenschap is nog een beste stap) en wat Renault van plan is met RBR. Max is gewild, dus waarom zou hij overhaast iets tekenen wat zo'n grote impact heeft op z'n toekomst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-10 10:10
[...]

Precies wat ik zeg. Iemand die goed kan simracen kan waarschijnlijk in real life ook aardig meekomen want hij of zij heeft een bepaald talent. Echter de training om een goede echte racer te worden begint vanaf 0 omdat simracen zo ver van de realiteit af ligt. Iemand die veel simrace ervaring heeft heeft niet per se een voorsprong op iemand die dat niet heeft.

Ik heb online duizenden ronden gereden op de Nordschleife, Zolder en Zandvoort, en toen ging ik echt racen op dezelfde circuits in nota bene dezelfde auto. Het enige wat me heeft geholpen was dat ik de baan kende en dus wist hoe ik bepaalde bochten moest nemen. Maar voor de rest was alles anders en was ik net zo snel (of langzaam) als iemand met 0 online ervaring. Het wezenlijke verschil zit hem wellicht in dat je in het echt voornamelijk op gevoel rijdt, op de bewegingen die de auto maakt in welke situatie, dat is de primaire input die bepaalt hoe je rijdt. Vanachter de PC is het toch vooral visueel.

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:12

Phydomir

Dennis

[...]

Dat is ook wat je vaak hoort bij filmpjes van sim racers die in een echte auto worden gezet. Niet dat ze nou direct zo snel zijn als rijders die al jaren rijden maar dat ze wel kunnen zien dat het gevoel erin zit. Bepaalde instincten en reacties die één-op-één over komen van simracen naar IRL racen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
Max zal zeker eerst wel afwachten. Wordt wel lastig beslissen omdat ze volgend seizoen nog met Renaultmotoren rijden en daarna over zullen moeten gaan op een andere mororleverancier. Wie weet hoe RBR er voor aanvang van seizoen 2019 voorstaat. En moet Max tot dat moment wachten?

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:23
hansvk schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 21:15:
Max zal zeker eerst wel afwachten. Wordt wel lastig beslissen omdat ze volgend seizoen nog met Renaultmotoren rijden en daarna over zullen moeten gaan op een andere mororleverancier. Wie weet hoe RBR er voor aanvang van seizoen 2019 voorstaat. En moet Max tot dat moment wachten?
Lijkt mij dat hij eerst wil weten wie er in 2019 de motoren gaat leveren. Of die hem een kans geven op de titel. En als dat niet zo is, of hij die kans bij een ander team wel heeft.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:31
Volgensmij heeft Max niet direct een keuze? RBR heeft een optie om voor 2019 te verlengen, en als ze hem daaraan houden "kan" hij niet weg. Tenzij dus een team met die "100 miljoen" wat Helmut Marko eens heeft geroepen komt aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
Ligt eraan welke clausules Max in zijn contract heeft staan voor 2019.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
hansvk schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 22:18:
Ligt eraan welke clausules Max in zijn contract heeft staan voor 2019.
Standaard zijn die clausules er niet bij RBR. Omdat ze uit het junior programma komen en Red Bull alles voor ze betaalde is dit de manier voor RBR om die investering terug te verdienen. Er zijn nu wel geruchten over dat (het management van) Verstappen een prestatieclausule afgedwongen zou hebben, maar daar is geen bewijs voor. En de enige coureur die zo'n prestatieclausule gehad zou hebben was Vettel in zijn laatste jaar. Dit omdat Vettel het jaar daarvoor 'vrij' was gekomen, en daarna zelf een nieuw contract had onderhandeld met RBR. (Net zoals RIC eind volgend jaar waarschijnlijk vrij komt en dan zelf kan kiezen om, onder zijn voorwaarden, bij RBR te blijven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 15:35

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Grrrrrene schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 12:12:

Ik denk dat dat laatste vooral een voordeel is voor de jonge generatie die opgegroeid is met race simulators. De oudere garde die niks met simulators en computers heeft (Hamilton heeft daar ook al eens negatieve uitspraken over gedaan) kan zodoende minder goed oefenen en snelle reflexen ontwikkelen in veel voorkomende situaties.
Hamilton is uit 1985, dat is toch niet zo oud dat ie niet met console's of pc's opgegroeid zou kunnen zijn?
Oefenen met simulaties is ook een hele mooie toevoeging, alleen kan ik me haast niet voorstellen dat je als amateur uren kan maken in een beetje deftige racesimulator eigenlijk.
Is het trouwens niet zo dat de meeste coureurs al van jongs af aan hun racereflexen ontwikkelen in de go-cards?
Behalve Atze hierboven is Jann Mardenborough ook zo'n geval. Hij won in 2011 de Nissan GTR Academy en had tot dan toe nooit eerder IRL geraced had, maar voor Nissan wel "even" 3e werd in zijn klasse tijdens de Dubah 24h ...
Met behulp van Lucas Ordóñez, Jordan Tresson en Bryan Heitkotter natuurlijk ;)
LopendeVogel schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 14:37:

Nou Bottas laat niet bepaald teveel punten liggen, Bottas strijdt samen met Hamilton voor de overwinning van Hamilton, daarnaast moet Bottas het gevecht aan met RAI en VET (deze laatste 2 zijn ook geen soepkippen).
Bottas doet het opvallend goed in zo'n korte periode bij Mercedes, kudo's.
Daar verschillen de meningen, zijn voorganger kreeg toch iets meer uit de Mercedes. ;)
(Ik zeg niet dat ie het slecht doet maar het kan beter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Hippocampus schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 01:14:
[...]

Hamilton is uit 1985, dat is toch niet zo oud dat ie niet met console's of pc's opgegroeid zou kunnen zijn?
Oefenen met simulaties is ook een hele mooie toevoeging, alleen kan ik me haast niet voorstellen dat je als amateur uren kan maken in een beetje deftige racesimulator eigenlijk.
Hamilton komt op mij over als de laatste van de oude garde. Iemand die nog het klassieke pad heeft bewandeld en gezien zijn uitspraken niet zoveel met simulators heeft. Er komt een heel nieuwe generatie aan (is al deels gearriveerd) met coureurs die 10-15 jaar jonger zijn dan Hamilton en die een heel ander indruk op mij maken. Kan er de vinger eerlijk gezegd niet zo goed op leggen wat het is.

Een "deftige racesimulator" (rekbaar begrip) koop je voor ongeveer hetzelfde bedrag als een goede spiegelreflexcamera met mooie objectieven. Dat bedrag houdt veel amateurfotografen ook niet tegen om een leuke, semi-professionele setup te kopen en die paar duizend euro zijn een fractie van wat het kost om een eigen kart te onderhouden en al helemaal om in hogere klassen rond te rijden. Het maakt het betaalbaarder, niet goedkoop. Een stuurtje van 50 euro 2e hands met een goedkope set pedalen zal je minder gevoel geven dan een direct drive stuur met een pedalenset met load sensors e.d., maar je hoeft echt geen RBR-simulator achtige setup te hebben om lijnen te leren kennen en instinctieve inhaalacties te kunnen uithalen.
Is het trouwens niet zo dat de meeste coureurs al van jongs af aan hun racereflexen ontwikkelen in de go-cards?
Go-karts? :P Maar dat is zoals ik hierboven al zeg best een prijzige sport. Als je daar echt goed mee wil doen moet je een eigen kart hebben en onderhouden en de mogelijkheden hebben om er zelf aan te sleutelen om het uiterste eruit te halen. Dat is qua kosten heel wat anders dan voetballen, tennissen of hardlopen.

[ Voor 24% gewijzigd door Grrrrrene op 16-10-2017 07:08 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19:47
Raceweek! :D

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/564x/e6/06/9c/e6069cc113f7567d1c24fb991cc70067--grand-prix-grid-girls.jpg

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MS-DOOS
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-05-2024
Is er inmiddels al doorgeschemerd wie van de RBR rijders op welk circuit de grid penalty pakt?

VER heeft laten weten dat hij dat graag in Mexico wil maar ik kan me voorstellen dat RIC nog net iets hoger in de pikorde staat en bij gelijke interesse misschien wel voorrang krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

RobertMe schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 23:13:
[...]

Standaard zijn die clausules er niet bij RBR. Omdat ze uit het junior programma komen en Red Bull alles voor ze betaalde is dit de manier voor RBR om die investering terug te verdienen. Er zijn nu wel geruchten over dat (het management van) Verstappen een prestatieclausule afgedwongen zou hebben, maar daar is geen bewijs voor. En de enige coureur die zo'n prestatieclausule gehad zou hebben was Vettel in zijn laatste jaar. Dit omdat Vettel het jaar daarvoor 'vrij' was gekomen, en daarna zelf een nieuw contract had onderhandeld met RBR. (Net zoals RIC eind volgend jaar waarschijnlijk vrij komt en dan zelf kan kiezen om, onder zijn voorwaarden, bij RBR te blijven)
Even duidelijk maken: ze proberen bij hun RBR rijders niet alleen de investering van die rijder terug te verdienen, maar ook de investeringen in rijders die het niet gehaald hebben. Lijkt me logisch in ieder geval, er moet immers ergens winst gemaakt worden.

Ik verwacht dat er wel een prestatie-clausule in zit, maar voor dit jaar hebben ze daar al niks meer aan, omdat ze beiden een raceoverwinning hebben behaald. Ik denk niet dat "mazzel" daarin een rol zal spelen (zoals bij Ricciardo). En we moeten nog zien hoe het eind van dit seizoen gaat zijn, plus de start van het nieuwe seizoen (of eind daarvan).

Het zal voor Max allesbepalend zijn hoe RBR komend seizoen gaat starten. Ook al halen ze de rest op den duur in, hij weet ook dat je een snelle auto vanaf de eerste race moet hebben om kampioen te worden. Als ie ziet dat Mercedes wéér de overhand heeft, dan zie ik hem wel verkassen. Zitten ze erbij, dan maakt het weinig uit of ze kampioen worden of niet, dan is blijven de beste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

MS-DOOS schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 10:12:
Is er inmiddels al doorgeschemerd wie van de RBR rijders op welk circuit de grid penalty pakt?

VER heeft laten weten dat hij dat graag in Mexico wil maar ik kan me voorstellen dat RIC nog net iets hoger in de pikorde staat en bij gelijke interesse misschien wel voorrang krijgt.
Uhmm, wat bedoel je precies? Voorrang waarop?
Renault heeft genoeg motoren liggen om beiden tegelijk van nieuwe motoren te voorzien.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
YakuzA schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 10:40:
[...]

Renault heeft genoeg motoren liggen om beiden tegelijk van nieuwe motoren te voorzien.
Red Bull heeft gezegd de grid penalty niet voor beide rijders in hetzelfde weekend te willen pakken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MS-DOOS
YakuzA schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 10:40:
[...]

Marko heeft tegen AMuS gezegd dat RBR de kansen wil spreiden.

Bron:
https://www.auto-motor-un...ll-gp-japan-12720049.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:29

sjaool

Every life should have 9 cats

MS-DOOS schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 10:12:

Reken er maar op dat als Max de penalty in Mexico wil hebben dat hij die daar ook mag pakken. Max heeft nog wel het een en ander tegoed van het team. Bovendien weet ik inmiddels wel wie bovenaan staat in de pikorde. :P

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 13:30

Spotmatic

Ken sent me

sjaool schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 10:49:
[...]

Reken er maar op dat als Max de penalty in Mexico wil hebben dat hij die daar ook mag pakken. Max heeft nog wel het een en ander tegoed van het team. Bovendien weet ik inmiddels wel wie bovenaan staat in de pikorde. :P
Max schijnt gezegd te hebben dat hij in Mexico voor het podium gaat. Dat zal lastig samen gaan met een gridpenalty...

http://www.gpupdate.net/n...mikt-op-podium-in-mexico/

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

MS-DOOS schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 10:47:
[...]
Marko heeft tegen AMuS gezegd dat RBR de kansen wil spreiden.
Bron:
https://www.auto-motor-un...ll-gp-japan-12720049.html
Ach so :)
Max heeft natuurlijk in Singapore zijn motor kunnen sparen.
Geen idee hoeveel km's ze per motor in de pool erop hebben zitten, daar zal het ongetwijfeld vanaf hangen.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 10:28
Kan iemand mij uitleggen waarom de kwalificatie van de komende Grand Prix pas om 23:00 uur (NL-tijd) begint? Is toch wel laat als het vergelijkt met de tijden voor de FP2 en de race. Of heb ik wat gemist?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-10 08:40
demo31051987 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:06:
Kan iemand mij uitleggen waarom de kwalificatie van de komende Grand Prix pas om 23:00 uur (NL-tijd) begint? Is toch wel laat als het vergelijkt met de tijden voor de FP2 en de race. Of heb ik wat gemist?
Zit een concert van Justin Timberlake tussen.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
demo31051987 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:06:
Martin0 was me voor..
De kwalificatie is verplaatst vanwege een concert van Justin Timberlake.

[ Voor 3% gewijzigd door alesandro_46 op 16-10-2017 11:08 ]

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Martin0 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:07:
[...]

Zit een concert van Justin Timberlake tussen.
alesandro_46 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:08:
[...]

De kwalificatie is verplaatst vanwege een concert van Justin Timberlake.
Serieus...? 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-10 21:11
Moet niet gekker worden doe dat lekker na kwali ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Nu online

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Tja, Super Bowl taferelen -> Liberty Media -> U.S of A. -> you do the math ;)

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Mja ze willen er een heus evenement van maken. En op zich begrijp ik de reden dan nog wel. Het is jammer, maar voor mij maakt het niet uit. Lekker met biertje op de bank kijken heeft ook wel wat :P

Ze willen volgens mij vooral zorgen dat mensen een raceweekend als ervaring gaan zien ipv alleen een race. Ben benieuwd of ze er nog wat van uitzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Hmmm. 23:00 de Q. Op een zaterdag. Hmmm. Denk dat ik deze ga missen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:34

Pierre

Van nature lui!

Wat een klote tijd de Q ;w bah, daar ga ik toch echt niet voor wakker blijven, die kijk ik wel terug

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Spotmatic schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 10:59:
[...]

Max schijnt gezegd te hebben dat hij in Mexico voor het podium gaat. Dat zal lastig samen gaan met een gridpenalty...

Leuk al die tegenstrijdige berichten. :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Spotmatic schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 10:59:
[...]

Tsssk, hoe durf je te stellen dat Max geen podium kan halen als hij grid penalties heeft :o :o :o
Ketter :+ :+ :+

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Jasphur schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 12:20:
Hmmm. 23:00 de Q. Op een zaterdag. Hmmm. Denk dat ik deze ga missen haha.
Ik vind het prima: avondje bankhangen en als afsluiter voor het slapen gaan (ouwe lul :P) de Q even kijken. Als ze de race op zondag maar niet op zo'n laat tijdstip gaan starten :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:36
Pierre schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 12:21:
Wat een klote tijd de Q ;w bah, daar ga ik toch echt niet voor wakker blijven, die kijk ik wel terug
23:00 op zaterdag is toch ene prima tijd?! Daarna de kroeg in :)

Of thuis een kratje pils drinken tijdens de Q.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-10 14:23

Tylocke

[Team Carrack]

Adlermann schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 12:52:
[...]

23:00 op zaterdag is toch ene prima tijd?! Daarna de kroeg in :)

Of thuis een kratje pils drinken tijdens de Q.
Why not both? >:)

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:42

Arfman

Drome!

23:00 is perfect! Vrouw en kind zijn dan al naar bed, kan ik inderdaad nog lekker met een Leffe Tripel de Q kijken. Mag van mij altijd! d:)b

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
Arfman schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 13:09:
23:00 is perfect! Vrouw en kind zijn dan al naar bed, kan ik inderdaad nog lekker met een Leffe Tripel de Q kijken. Mag van mij altijd! d:)b
Ik kies toch liever voor een Straffe Hendrik Quadrupel of een Schuppenboer Whiskey Barrel Aged. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
demo31051987 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 13:14:
[...]

Ik kies toch liever voor een Straffe Hendrik Quadrupel of een Schuppenboer Whiskey Barrel Aged. :P
offtopic:
Of een lekkere Imperial Biscotti Break van Evil Twin.
/me Jasphur zit op untappd: volg jasperroeken :9

VER bij GP update over COTA. Beetje standaard riedeltje.

http://gpupdate.net/nl/vi...an-mijn-favoriete-landen/

[ Voor 16% gewijzigd door Jasphur op 16-10-2017 13:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-10 15:49
Wakker blijven? Dan begint de avond pas net :+
Ik heb liever om 23.00 s'avonds dan ergens voor 2 uur s'middags.

Wat kunnen mensen toch andere ritmes hebben he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17:44
Hippocampus schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 01:14:

Daar verschillen de meningen, zijn voorganger kreeg toch iets meer uit de Mercedes. ;)
(Ik zeg niet dat ie het slecht doet maar het kan beter)
Maar dat is wel een vreemde mening, want jij vergelijkt volgens mij alleen vorig jaar Rosberg met Bottas dit jaar (de meeste Nederlanders hoor, daar niet van haha)?
Ja zo kan ik ook wel een paar mooie vergelijkingen opnoemen maar totaal niet eerlijk. Gaan we kijken naar de afgelopen jaren, dan klopt dat gene helemaal niet wat jij zegt.

Neem 2015, Rosberg deed het redelijk, auto was al best of the rest, en had al jaren ervaringen binnen Mercedes.. Bottas? Die knalt direct in zijn eerste jaar Mercedes meer podiums naar binnen.

Wat daarnaast dit jaar heel erg opvalt, is dat Bottas ervoor moet zorgen dat Hamilton 1e wordt. Hamilton en Rosberg, dat was geen 1e en 2de rijder. Die gingen beiden voor nr 1. Ondanks dat Bottas 2e rijder is, pakt hij meer punten dan Rosberg.

Bottas kan beter, maar mag niet beter, dat is even iets totaal anders. Ook natuurlijk niet raar van Mercedes, 2017 is ontiegelijk veel goede promotie voor het merk. Wereldrecords van Senna? Foetsie, records van Schumacher? Foetsie. Dankzij wie? Hamilton-Mercedes. Dusja, begrip zal er vast wel zijn van Bottas.

[ Voor 11% gewijzigd door LopendeVogel op 16-10-2017 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
  • Laatst online: 06-10 21:11
LoeWn schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 13:58:
[...]

Wakker blijven? Dan begint de avond pas net :+
Ik heb liever om 23.00 s'avonds dan ergens voor 2 uur s'middags.

Wat kunnen mensen toch andere ritmes hebben he..
Dat zeker en normal ook niet erg maar moet zondag ochtend vroeg beginnen dus best lastig die tijd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 15:35

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

LopendeVogel schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 14:10:
[...]

Maar dat is wel een vreemde mening, want jij vergelijkt volgens mij alleen vorig jaar Rosberg met Bottas dit jaar (de meeste Nederlanders hoor, daar niet van haha)?
Ja zo kan ik ook wel een paar mooie vergelijkingen opnoemen maar totaal niet eerlijk. Gaan we kijken naar de afgelopen jaren, dan klopt dat gene helemaal niet wat jij zegt.
Je ziet dat er een knipoogje achter staat he?
Daarmee poog ik aan te geven dat het 1 op 1 vergelijken van de nieuwe coureur met de oude niet eerlijk is.
Neem 2015, Rosberg deed het redelijk, auto was al best of the rest, en had al jaren ervaringen binnen Mercedes.. Bottas? Die knalt direct in zijn eerste jaar Mercedes meer podiums naar binnen.
Ik weet niet precies waar je naar toe wil met die laatste zin maar ROS heeft vanaf 2014 maar 4 keer niet op het podium gestaan per seizoen. BOT heeft dit jaar al 6 keer het podium gemist en met nog 4 races te gaan. Ok, het is allemaal wel erg scorebord journalistiek maar toch.
Wat daarnaast dit jaar heel erg opvalt, is dat Bottas ervoor moet zorgen dat Hamilton 1e wordt. Hamilton en Rosberg, dat was geen 1e en 2de rijder. Die gingen beiden voor nr 1. Ondanks dat Bottas 2e rijder is, pakt hij meer punten dan Rosberg.
Hier ben ik het niet mee eens. Zowel BOT als ROS mogen/mochten gewoon races winnen bij Mercedes.
Bottas kan beter, maar mag niet beter, dat is even iets totaal anders. Ook natuurlijk niet raar van Mercedes, 2017 is ontiegelijk veel goede promotie voor het merk. Wereldrecords van Senna? Foetsie, records van Schumacher? Foetsie. Dankzij wie? Hamilton-Mercedes. Dusja, begrip zal er vast wel zijn van Bottas.
Dus BOT mag niet winnen want anders kan Mercedes de records niet verbreken van oud coureurs? :?
(als ik het niet goed formuleer vergeef me, maar ik volg ik je redenaties niet meer.)

Pffff, wat een typo, het was duidelijk bedtijd. :Z

[ Voor 5% gewijzigd door Hippocampus op 16-10-2017 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-10 08:40
Grrrrrene schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 12:37:
[...]

Ik vind het prima: avondje bankhangen en als afsluiter voor het slapen gaan (ouwe lul :P) de Q even kijken. Als ze de race op zondag maar niet op zo'n laat tijdstip gaan starten :+
21:00 gaat de gp van start.

Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:21

TommyGun

Stik er maar in!

Wakker blijven? Het is een zaterdag, gast :D

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:42

Arfman

Drome!

TommyGun schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 15:19:
[...]

Lezen, hij moet zondagochtend vroeg beginnen ;)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Arfman schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 15:29:
[...]

Lezen, hij moet zondagochtend vroeg beginnen ;)
Huh? Ik zie alleen dat @devil-strike dat zegt :P
devil-strike schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 14:25:
[...]

Dat zeker en normal ook niet erg maar moet zondag ochtend vroeg beginnen dus best lastig die tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:34

Pierre

Van nature lui!

TommyGun schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 15:19:
[...]

Dat bepaal ik toch lekker zelf of niet, ik kijk de Q zondagochtend wel terug zonder even op Tweakers te kijken :9

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Pierre schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 15:33:
[...]

Dat bepaal ik toch lekker zelf of niet, ik kijk de Q zondagochtend wel terug zonder even op Tweakers te kijken :9
Ik vind de Q sowieso niet echt bijzonder, kijk doorgaans enkel de race.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Nu online
In afwachting van het Austin GP topic :+: vanwege Breast Cancer Awareness Month komend weekend geen paarse maar roze US banden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:29

vhal

ಠ_ಠ

alesandro_46 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 15:38:
In afwachting van het Austin GP topic :+: vanwege Breast Cancer Awareness Month komend weekend geen paarse maar roze US banden.
Het halve circuit hebben ze ook roze geverfd, mooi initiatief wel

Strava

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

alesandro_46 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 15:38:
Toch leuk dat Force India daar ook zo goed op inspeelt. Hebben ze eindelijk ook bijpassende bandjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Er is alweer veel te lang niet over Hamilton gesproken hier (.. ;)).

Button komt met zijn autobiografie en heeft alvast wat quotes (via BBC)

http://www.bbc.com/sport/formula1/41528046
"I'd say that over the years Fernando had been one of - if not the - toughest competitors I'd faced, both as a team-mate and a rival at other teams," Button writes.

"Lewis was unbelievably quick and could pull a lap out of the bag just like that; him and Ayrton Senna were the two quickest guys over one lap, maybe ever.

"But Fernando was the more rounded driver. I'd know, even if I out-qualified him, that he'd still be tough to beat in a race.

"He's nice on the outside, really affable and approachable, but beneath that he's a very, very tough competitor who'll do anything to beat you."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17:49
Martin0 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 14:48:
[...]

21:00 gaat de gp van start.
Jep, tegelijk met de Cutoff race van NASCAR op Kansas.
Wordt nog zeer spannend!

Ik ga dus op twee schermen kijken!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Max heeft er zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Zullen we maar alvast beginnen te speculeren over of Max kinderchampagne krijgt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Fijn. Veel beroerder dan vorig jaar kan het niet worden voor Verstappen. 😜

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

De leuke video's worden alweer online gezet. :D

Embedden mag zoals gewoonlijk niet dus even doorklikken naar JijBuis. :P

[ Voor 28% gewijzigd door sjaool op 16-10-2017 19:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

RobertMe schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 18:40:
[...]

Zullen we maar alvast beginnen te speculeren over of Max kinderchampagne krijgt? :+
Die vraag is al 30 keer gesteld: in Texas mag je met goedkeuring van je ouders wel drinken. En voor dit soort evenementen maken ze toch altijd wel een uitzondering (of op zijn minst wel spuiten maar niet drinken :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:16
Martinspire schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 22:59:
[...]

Die vraag is al 30 keer gesteld: in Texas mag je met goedkeuring van je ouders wel drinken. En voor dit soort evenementen maken ze toch altijd wel een uitzondering (of op zijn minst wel spuiten maar niet drinken :P).
onder toezicht, FTFY.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Offtopic, maar er zijn meer mensen die zo'n Durian eten zoals Max en Danny laatst:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-10 17:03

TinusTegengas

Formula Racing

Martinspire schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 23:30:
Offtopic, maar er zijn meer mensen die zo'n Durian eten zoals Max en Danny laatst:

[video]
Vooral als het ruikt als 0.33 :? Whut?? :+ Experienced that dude 8)7 :?

[ Voor 4% gewijzigd door TinusTegengas op 16-10-2017 23:42 ]

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Martinspire schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 23:30:

[video]
Been there, done that; https://www.amazon.com/Du...oduct-China/dp/B0062VQEQA :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
He ho. Let’s go!

[F1 2017] Race 17 - GP van USA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-10 17:03

TinusTegengas

Formula Racing

Interessante bandenkeuzes voor Mexico.
https://nl.motorsport.com...ams-gp-van-mexico-966560/
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/dO2xQdfnAMqADqrXXLXFnZ0k/full.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door TinusTegengas op 17-10-2017 11:31 ]

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• acemoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:29
What is this? tire choices for ants?

EDIT: plaatje is gefixt

[ Voor 27% gewijzigd door acemoo op 17-10-2017 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-10 16:44

Soggney

Zeekomkommer

Hmm, Red Bull valt wel uit de toon met de bandenkeuze voor Mexico.

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Soggney schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 11:32:
Hmm, Red Bull valt wel uit de toon met de bandenkeuze voor Mexico.
Idd, hebben die een tactisch plan of zitten ze er gewoon helemaal naast? En als je tactisch dan iets afwijkends wil proberen, waarom dan met beide rijders de gok wagen?

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Nu online
Of plant RBR voor beide coureurs een motorwissel in Mexico?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
alesandro_46 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 12:09:
Dat zouden ze niet tegelijk doen, maar ja... Wel apart, want meestal hebben zij juist de meeste van de zachtste banden. Heel apart, maar we gaan het zien wie het juist heeft :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:42
Max gaat volgende week weer winnen: http://www.planetf1.com/n...nd-toro-rosso-axe-report/ :+

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-10 22:14

Player1S

Probably out in the dark

En dus WDC volgend jaar want Kvyat komt dan niet meer terug :+

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Dus komend race-weekend valt ie dan weer uit?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:48

Destruction

(ex-)Automonteur

Als dat echt waar is (en if so, dan weet Kvyat dit nu vast al wel..) had ik lekker op zondagmorgen m'n biezen gepakt :w Het is een pannekoek, absoluut. In elk geval niet geschikt voor de F1, maar dit is (mits het waar blijkt) imo ook belachelijk van redbull.

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Laatst online: 06-10 15:09
Destruction schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 13:47:
[...]

Als dat echt waar is (en if so, dan weet Kvyat dit nu vast al wel..) had ik lekker op zondagmorgen m'n biezen gepakt :w Het is een pannekoek, absoluut. In elk geval niet geschikt voor de F1, maar dit is (mits het waar blijkt) imo ook belachelijk van redbull.
Heb bij Kvyat het idee dat het hem allemaal te snel is gegaan. Kwam stormachtig de F1 binnen, presteerde na z'n promotie richting RB zelfs met regelmaat beter dan Ricciardo maar daarna kwam wat tegenslag en zijn z'n prestaties ingekakt wat hij nooit meer te boven is gekomen.

Op zich ook geeneens heel raar dat RB hem daarom nog een tweede kans bij STR heeft gegeven, ze hebben denk ik gewoon geprobeerd alle druk van z'n schouders te halen in de hoop dat hij weer ging presteren zoals voorheen maar dat niveau is nooit meer terug gekomen.

Zonde, want een carriere die in het begin nog veelbelovend leek is echt als een kaars uit gegaan.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:48

Destruction

(ex-)Automonteur

XyritZz schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 13:53:
[...]

Heb bij Kvyat het idee dat het hem allemaal te snel is gegaan. Kwam stormachtig de F1 binnen, presteerde na z'n promotie richting RB zelfs met regelmaat beter dan Ricciardo maar daarna kwam wat tegenslag en zijn z'n prestaties ingekakt wat hij nooit meer te boven is gekomen.

Op zich ook geeneens heel raar dat RB hem daarom nog een tweede kans bij STR heeft gegeven, ze hebben denk ik gewoon geprobeerd alle druk van z'n schouders te halen in de hoop dat hij weer ging presteren zoals voorheen maar dat niveau is nooit meer terug gekomen.

Zonde, want een carriere die in het begin nog veelbelovend leek is echt als een kaars uit gegaan.
Ik bedoel, hij wordt eerst aan de kant gezet omdat ze Gasly willen testen tov Sainz, daar geef ik ze ook geen ongelijk in, maar toch. Nu vertrekt Sainz, halen ze Kvyat weer terug, maar mogelijk moet Kvyat voor de volgende race dus ook alweer opbokken. In het openbaar zijn dat dan geruchten, maar Kvyat kan hier dus al van op de hoogte zijn.

Ik zou dan in zijn schoenen op zondagochtend naar Tost/Marko lopen en ze de vinger geven "Alsjeblieft Marko en Tost, ga maar lekker met 1 auto de race beginnen" Z'n F1 carrière is toch al verleden tijd, een beetje een statement maken is dan imo niks mis mee.

[ Voor 8% gewijzigd door Destruction op 17-10-2017 14:01 ]

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 13:30

Spotmatic

Ken sent me

Destruction schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 13:59:
[...]
Ik zou dan in zijn schoenen op zondagochtend naar Tost/Marko lopen en ze de vinger geven "Alsjeblieft Marko en Tost, ga maar lekker met 1 auto de race beginnen" Z'n F1 carrière is toch al verleden tijd, een beetje een statement maken is dan imo niks mis mee.
Geen betere manier om ervoor te zorgen dat je nooit meer de kans krijgt om in wat voor autosportcompetitie dan ook te rijden, zelfs niet in go-karts.. d:)b

M.a.w. dat gaat hij dus zeker niet doen. Hij zal er echter vast wel over fantaseren. O-)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Korras
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-09 14:45
Spotmatic schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:02:
[...]

Geen betere manier om ervoor te zorgen dat je nooit meer de kans krijgt om in wat voor autosportcompetitie dan ook te rijden, zelfs niet in go-karts.. d:)b

M.a.w. dat gaat hij dus zeker niet doen. Hij zal er echter vast wel over fantaseren. O-)
of hij denkt: "they call me torpedo. in russia, Kvyatt torpedoes you!", oid. Going out with a bang! ;)

7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-10 22:14

Player1S

Probably out in the dark

Spotmatic schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:02:
[...]

Dat dus. Als ie STR zo laat vallen dan vertrouwt niemand hem meer en zijn reputatie is al niet al te best momenteel.
XyritZz schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 13:53:
[...]

Ik denk dat het mentaal niet lekker zit bij die knul. Het sprak natuurlijk al boekdelen dat Max destijds al bezig was met de volgende race en hij op de bank Games of Thrones zat te kijken.

Vroeger kon je half uur van te voren aan komen kakken, snel ff nog een peuk uit trappen vlak naast een vat benzine en vervolgens instappen en de snelste tijd neer zeten maar in de huidige F1 (en ook die van de laatste ~20 jaar) kan dat niet meer. Ook een Schumacher was continue bezig met de auto en de race.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
alesandro_46 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 12:09:
En met die 200pk extra vreten ze die banden nu als geen ander natuurlijk. :o

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Ankona schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:50:
[...]

En met die 200pk extra vreten ze die banden nu als geen ander natuurlijk. :o
???

Motor wissel => achteraan starten op een hardere compound, het is dan handig om meer te testen met die hardere compound waar je dan een groter deel van de race op gaat rijden.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Destruction schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 13:59:
[...]

Behalve dat niemand je daarna voor wat voor raceformat dan ook wil inhuren. Hoeveel genoegdoening je ook op de korte termijn uit zo'n actie haalt, op de lange termijn heb je in 1 klap al je kansen op "iets anders buiten F1" om zeep geholpen. Ga je met opgeheven hoofd (zoals Palmer eigenlijk heel knap doet), dan toon je karakter en het feit dat je kunt omgaan met grote teleurstellingen. Ik zou wel weten wie ik in m'n team zou willen hebben :) Geen drama-queen iig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ik lach echt mn ballen uit mn broek als dat inderdaad zo uitpakt _O-

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
[YouTube: https://youtu.be/fLfol5teGf8]

YouTube: GP van Amsterdam

[ Voor 64% gewijzigd door Requiem19 op 18-10-2017 08:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Laten we hopen dat eerder beginnen aan de wagen van 2018 van RBR inderdaad leidt tot een betere start dan het huidige seizoen.

Quote RIC:
"Mercedes has been winning for too long. We'll try to change that."
https://www.autosport.com...8-car-development-forward

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Jasphur schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:36:
Quote RIC:
"Mercedes has been winning for too long. We'll try to change that."
Nu pas? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MS-DOOS
Ik weet dat dit topic specifiek voor het 2017 seizoen bedoeld is, maar ik wil toch even stiekem naar 2018 gluren.

De verschillen tussen de 2016 en 2017 bolides zijn levensgroot. Maar wat zit er voor 2018 in de pijplijn?

Engine regelgeving:
- van 4x naar 3x ICE
- van 4x naar 3x TC
- van 4x naar 3x MGU-H
- van 4x naar 2x MGU-K
- van 4x naar 2x CE
- van 4x naar 2x ES

Aero regelgeving:
- Sharkfin?
- T-wing?

Safety regelgeving
- HALO

Tracks
- Sepang verdwijnt van de kalender
- Circuit Paul Ricard komt erbij (voor het laatst in 1990)
- Hockenheim komt weer terug
- Shanghai en Bahrain swap
- Turkije erbij?

Drivers
- laten we die stoelendans nog maar even afwachten

Engine Supplier changes
- MCL van Honda naar Renault
- STR van Renault naar Honda

ik vergeet vast nog het een en ander...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Iemand die het in echt Nederlands kan vertalen:

Blijkbaar was Kubica echt snel:
http://aszdziennik.pl/120...-okazji-pobil-rekord-toru

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
pilskes schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 17:23:

't Is niet veel, maar 't komt uit een goed hart:

https://translate.google....il-rekord-toru&edit-text=

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopendeVogel
Haha midden over een grasveld, vervolgens dwars door het stadion heen en hop weer via de stoeltjes van de tribune het stadion uit.

Nu snap ik wel waarom Amsterdam er geen zin in heeft xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LopendeVogel schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 17:34:
[...]

Nu snap ik wel waarom Amsterdam er geen zin in heeft xd
Precies. Doe maar gewoon Rotterdam. Daar hebben ze in 1940 al de voorbereidende werkzaamheden gehad. De basis is er dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 17:35:
[...]

Precies. Doe maar gewoon Rotterdam. Daar hebben ze in 1940 al de voorbereidende werkzaamheden gehad. De basis is er dus..
Haha doe maar gewoon een bestaand circuit oplappen en F1 klaar maken. Dan is er tenminste nog wat lol te beleven, is het mogelijk om bij het circuit te komen en heb je tenminste nog een race ipv een saaie carnavals optocht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 13:39

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

(jarig!)
pilskes schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 17:23:

Sure...

De 2014 Mercedes stond op pole net 1:22... In 2017 stond Vettel met 1:16.3 op pole. En hij rijdt nu in een 2014 auto 1:16.0?

No way!

Temeer daar dit jaar die hele Williams dit jaar al niet vooruit te branden was.

[ Voor 6% gewijzigd door MikeyMan op 19-10-2017 17:43 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-10 16:03
Alonso heeft een jaartje bijgetekend en blijft bij McLaren.

Dus.

https://www.grandprixradi...ernando-alonso-voor-2018/

[ Voor 39% gewijzigd door DJTimo op 19-10-2017 17:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Hij is leuk.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Welke stoeltjes zijn nu nog niet bevestigd?
1x Williams, meest waarschijnlijk voor Kubica, Di Resta of, hopelijk niet, Massa)
2x Toro Rosso, met waarschijnlijk Gasly, en daarnaast Kvyat of als die de rest van het seizoen niet meer rijdt wellicht Hartley? Of Gelael? Of toch iemand uit de hoge hoed van Honda?
2x Sauber, met waarschijnlijk Leclerc, en daarnaast Ericsson of Giovinazzi?

De rest ligt volgensmij al allemaal vast?
Pagina: 1 ... 47 ... 71 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is het topic voor 2017. Discussie over het nieuwe seizoen kan inmiddels in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 *O*

Alle weekend-topics van 2017: Topicreeks: [F1] Seizoen 2017 - GP topics

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Het algemene racetopic kan je hier vinden: Algemeen race topic Deel 2

IRC: http://irc.tweakers.net/f1