Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Tweet van Stoffel Vandoorne. De eerste reactie daarop is niet aardig maar wel grappig
https://mobile.twitter.co...status/881848157877006336
En nog een onboard van de Redbull @ Goodwood.
Gelukkig hier geen (te) laag ingestelde toerenbegrenzer
[ Voor 19% gewijzigd door TinusTegengas op 03-07-2017 18:21 ]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Jackie Stewart zegt vrij weinig....DaniëlWW2 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 19:03:
Jackie Stewart heeft er ook wat over te zeggen.
[video]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
https://www.autobahn.eu/4...n-voorprogramma-formule-1
http://www.autosport.com/news/report.php/id/130528
[ Voor 19% gewijzigd door TinusTegengas op 03-07-2017 19:14 ]
Snap ook niet dat er mensen zijn die nu al iets verwachten gezien de voorbeschouwing waarbij al voorspeld is dat het minimaal 1,5 maand duurt ivm alle procedures en bezwaar procedures.MikeyMan schreef op maandag 3 juli 2017 @ 19:09:
Mol geeft op Twitter overigens aan dat er vandaag geen uitspraak komt, gezien het een hoorzitting is. Eventueel wel verzoek tot behandeling bij tribunaal.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Correct me if I'm wrong, maar volgensmij heeft de FIA zelf gezegd dat ze voor de GP van Oostenrijk duidelijk willen geven? Of gaat dat dan alleen over wel of niet vervolgen?YakuzA schreef op maandag 3 juli 2017 @ 19:18:
[...]
Snap ook niet dat er mensen zijn die nu al iets verwachten gezien de voorbeschouwing waarbij al voorspeld is dat het minimaal 1,5 maand duurt ivm alle procedures en bezwaar procedures.
https://www.motorsport.co...nvestigation-baku-926081/RobertMe schreef op maandag 3 juli 2017 @ 19:20:
[...]
Correct me if I'm wrong, maar volgensmij heeft de FIA zelf gezegd dat ze voor de GP van Oostenrijk duidelijk willen geven? Of gaat dat dan alleen over wel of niet vervolgen?
The process will also not be a quick one, so any hearing would be unlikely until after the British Grand Prix at the earliest and it could even drag out until the summer.
Once charges have been raised, then the respondent (in this case it would be Vettel) will be granted at least 15 days to submit his response, with the prosecution then given a further 15 days to respond if required.
There is then supposed to be a period of at least 15 more days between the reply by the prosecuting body and the hearing, although in theory all of this could be fast tracked if necessary.
[ Voor 44% gewijzigd door YakuzA op 03-07-2017 19:21 ]
PSN

[ Voor 9% gewijzigd door nachtnet op 03-07-2017 19:32 ]
Dus het klopt was ze destijds naar buiten hebben gebracht.
The FIA takes this opportunity to advise that, in the event of any future incident similar to the one that occurred in Mexico, disciplinary action will be taken by bringing such incident before the FIA International Tribunal to be judged
Verbaal uitpakken; check.
Hotsie knotsie; check
Iemand op zijn bek slaan; staat nog open
I'm soooo sorry....
It's OK Michael, èh, Sebastian

Testing, one, two ...

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Wat een farce...
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Het blijft toch een nasmaak houden van met 2 maten meten.. MAG of PAL zou geschorst zijn.

Goed, verder naar de volgende GP.

Hij kiest wel mooi eieren voor zijn geld punten door in zijn "eigen tijd" langs verschillende FIA evenementen te gaan. En de FIA trapt er nog in ook.
Ze hadden de ballen moeten hebben om te zeggen ' jammer Seb, maar we nemen je punten af en daar is de kous mee af'
[ Voor 55% gewijzigd door TinusTegengas op 03-07-2017 20:11 ]
Hoezo jammer? Het is nu bevestigd dat een beetje botsen mag. Zie het als een schouderduwtje en niet als een elleboogstoot. De wedstrijden worden er alleen maar aantrekkelijker door.Pierre schreef op maandag 3 juli 2017 @ 19:49:
Jammer dat de FIA geen ballen toont tegenover Ferrari
alles kan off-topic
Waiting on the world to change
Dat mocht toch al?Ankona schreef op maandag 3 juli 2017 @ 20:09:
[...]
Hoezo jammer? Het is nu bevestigd dat een beetje botsen mag. Zie het als een schouderduwtje en niet als een elleboogstoot. De wedstrijden worden er alleen maar aantrekkelijker door.
Maldonado vs. Hamilton, Valencia 2012
Ricciardo vs. Vettel, China 2017
Hamilton vs. Rosberg, USA 2016
Rosberg vs. Hamilton, Oostenrijk 2016
Rosberg vs. Verstappen, Duitsland 2016
Etc.
Helpt niet, hij gaat het zo weer doen. Besmette wereldkampioenschap als hij hem op een paar punten pakt
[ Voor 3% gewijzigd door Nick The Heazk op 03-07-2017 20:37 ]
Performance is a residue of good design.
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Hamilton zou zich moeten verontschuldigen voor het brake-testenNick The Heazk schreef op maandag 3 juli 2017 @ 20:37:
Wat ik een beetje vreemd vind, is dat volgens het bericht verontschuldigingen worden overgemaakt aan de FIA en "de bredere motorsportgemeenschap." Maar over een verontschuldiging richting Hamilton wordt blijkbaar geen woord gerept.
Maar inderdaad, beetje belachelijk. Ook die straf dat hij de komende tijd geen acties mag voeren voor "FIA for road safety". Nou poe, daar zal Vettel toch een partij wakker van liggen. En ik wist ook uberhaupt niet dat de FIA daar "meer" mee deed. Verder dan dat het, volgensmij, op de gestandaardiseerde deel van de voorvleugel staat (wellicht zelfs alleen bij sommige teams?) kom ik niet. Verder heb ik daar nog nooit "reclame" van gezien.
Het iedereen naar het zin maken lukt sowieso niet...
Voor mij is het prima zo.
Hij ligt onder een FIA vergrootglas en zal zich dus een beetje moeten beheersen.
Ferrari zal hem dit ook nog wel even duidelijk maken verwacht ik; die willen wel weer een keertje bovenaan staan aan het einde van de rit en kunnen het niet gebruiken dat VET dat in vlagen van verstandsverbijstering in gevaar brengt, of erger, om zeep helpt.
http://sebastianvettel.de/
Dear motor-racing fans
Concerning the incidents of Baku I'd like to explain myself: During the re-start lap, I got surprised by Lewis and ran into the back of his car. With hindsight, I don't believe he had any bad intentions. In the heat of the action I then overreacted, and therefore I want to apologise to Lewis directly, as well as to all the people who were watching the race. I realize that I was not setting a good example.
I had no intention at anytime to put Lewis in danger, but I understand that I caused a dangerous situation.
Therefore, I would like to apologise to the FIA. I accept and respect the decisions that were taken at today's meeting in Paris, as well as the penalty imposed by the Stewards in Baku.
I love this sport and I am determined to represent it in a way that can be an example for future generations.
-
Was dat al niet zo na Mexico? Daar heeft die FIA ook van gezegd "dat ze hem in de gaten zouden houden" / "het niet meer mocht gebeuren en anders...". Nu heeft hij zich officieel moeten verantwoorden (i.t.t. Mexico), maar verder wordt er nog steeds niks mee gedaan. De enige "straf" is dat hij zich bij andere kampioenschappen moet laten zien en daar iets moet vertellen, maar daarvoor krijgt hij terug dat hij komende tijd niks hoeft te doen voor die FIA for road safety. Dus een straf heeft hij eigenlijk nog steeds niet.albino71 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 20:46:
Voor mij is het prima zo.
Hij ligt onder een FIA vergrootglas en zal zich dus een beetje moeten beheersen.
IMHO was elke straf beter geweest dan dit. Voor mijn part zou die in Oostenrijk een X plaatsen grid penalty krijgen. Ook daarvan kun je verwachten dat hij relatief makkelijk terug rijd naar een standaard plek, maar je ontneemt hem tenminste nog de winst (onder normale omstandigheden).
Nu voelt hij het niet, buiten het ene babbeltje (FIA for road safety) inruilen voor het ander (in lagere klassen). En daarnaast, kun je hem dan nog wel serieus nemen als hij in lagere klassen zo'n verhaaltje gaat afsteken? Nadat hem in interviews al is gevraagd naar een reactie op Hamilton zijn "het is een slecht voorbeeld naar de lagere categorieën" waarop Vettel nonchalant antwoordde van "F1 is voor echte mannen"
An sich mooi dat ie het zo zegt, maar een stuk geschreven tekst op een vrij onbekende website, voor mij igg, is niet echt veelbetekend. doe dan een (live) persconference en zeg het gemeend met je face in de camera.Edd schreef op maandag 3 juli 2017 @ 20:53:
De excuses van VET staan ook online:
[...]
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
We kunnen wel elke keer van alles aanhalen, maar feit is dat elke coureur en elk team alleen voor eigen parochie preekt. Dus ik hecht niet zoveel waarde aan een dergelijke opmerking van HAM. Zou jij ook niet moeten doen.RobertMe schreef op maandag 3 juli 2017 @ 20:54:
[...]
Was dat al niet zo na Mexico? Daar heeft die FIA ook van gezegd "dat ze hem in de gaten zouden houden" / "het niet meer mocht gebeuren en anders...". Nu heeft hij zich officieel moeten verantwoorden (i.t.t. Mexico), maar verder wordt er nog steeds niks mee gedaan. De enige "straf" is dat hij zich bij andere kampioenschappen moet laten zien en daar iets moet vertellen, maar daarvoor krijgt hij terug dat hij komende tijd niks hoeft te doen voor die FIA for road safety. Dus een straf heeft hij eigenlijk nog steeds niet.
IMHO was elke straf beter geweest dan dit. Voor mijn part zou die in Oostenrijk een X plaatsen grid penalty krijgen. Ook daarvan kun je verwachten dat hij relatief makkelijk terug rijd naar een standaard plek, maar je ontneemt hem tenminste nog de winst (onder normale omstandigheden).
Nu voelt hij het niet, buiten het ene babbeltje (FIA for road safety) inruilen voor het ander (in lagere klassen). En daarnaast, kun je hem dan nog wel serieus nemen als hij in lagere klassen zo'n verhaaltje gaat afsteken? Nadat hem in interviews al is gevraagd naar een reactie op Hamilton zijn "het is een slecht voorbeeld naar de lagere categorieën" waarop Vettel nonchalant antwoordde van "F1 is voor echte mannen"
Daarnaast is HAM ook geen lieverdje, dus ze moeten gewoon niet zo mauwen allemaal.
Racen met die handel en een beetje stevig mocht toch weer dit jaar?
Zeker niet als dat binnen een jaar al is.
Oh nee, wacht. Dat kan wel.
Het gaat me niet om wat HAM zei, maar om wat Vettel zeialbino71 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 20:57:
[...]
We kunnen wel elke keer van alles aanhalen, maar feit is dat elke coureur en elk team alleen voor eigen parochie preekt. Dus ik hecht niet zoveel waarde aan een dergelijke opmerking van HAM. Zou jij ook niet moeten doen.
Daarnaast is HAM ook geen lieverdje, dus ze moeten gewoon niet zo mauwen allemaal.
Racen met die handel en een beetje stevig mocht toch weer dit jaar?
Ben benieuwd of ze dat ook net zoals reprimandes bij gaan houden
Hmm. Een schouderduwtje geef je heel subtiel in het heetst van de strijd als je om positie vecht, niet als je netjes achter elkaar achter de safety car rijdt.Ankona schreef op maandag 3 juli 2017 @ 20:09:
[...]
Hoezo jammer? Het is nu bevestigd dat een beetje botsen mag. Zie het als een schouderduwtje en niet als een elleboogstoot. De wedstrijden worden er alleen maar aantrekkelijker door.
Klassenjustitie op en top dit.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Ik denk dat die site voor de VET-fans niet onbekend zal zijnMelantrix schreef op maandag 3 juli 2017 @ 20:55:
[...]
An sich mooi dat ie het zo zegt, maar een stuk geschreven tekst op een vrij onbekende website, voor mij igg, is niet echt veelbetekend. doe dan een (live) persconference en zeg het gemeend met je face in de camera.
Maar ik had het ook graag uit zijn eigen mond horen komen. Hoeft niet perse tijdens een perconferentie, maar mag ook in een video.
Ik hoor een nieuwe site komen:HMR90 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 21:03:
Ben benieuwd of ze dat ook net zoals reprimandes bij gaan houden
http://www.hasvetteltoldcharlietofuckoffyet.com/
-
Honestly, this is ridiculous ping pong, what are we doing, honestly...
PS: BLUE FLAG.
[ Voor 20% gewijzigd door DaniëlWW2 op 03-07-2017 23:12 ]
Ik weet zeker dat HAM in zijn achterhoofd geprent heeft dat hij een volgende keer weer een "brake-check" doet als VET (te) dicht achter hem zit. Kijken of VET de kast op gejaagd kan worden.
Persoonlijk zie ik meer in www.hasvettelbeenagressive.todayEdd schreef op maandag 3 juli 2017 @ 21:08:
[...]
Ik denk dat die site voor de VET-fans niet onbekend zal zijn
Maar ik had het ook graag uit zijn eigen mond horen komen. Hoeft niet perse tijdens een perconferentie, maar mag ook in een video.
[...]
Ik hoor een nieuwe site komen:
http://www.hasvetteltoldcharlietofuckoffyet.com/
Is er iemand die gelooft dat Vettel dit zelf heeft geschreven en niet een PR-meneer/mevrouw van Ferrari? Ben heel benieuwd naar de pre-race interviews komende race. Ik denk dat de Britse en Amerikaanse pers (Sky/C4/NBCSN) hem nog wel even willen spreken waarom hij de vermoorde onschuld speelde vorige race.Edd schreef op maandag 3 juli 2017 @ 20:53:
De excuses van VET staan ook online:
[...]
Wat betreft de uitspraak: jammer dat de FIA niet een duidelijk statement afgeeft. Nu blijft er een nasmaak van ongelijke behandeling, want [insert minder succesvolle coureur bij minder groot en machtig team] had dat nooit mogen doen. Wat moet Ferrari hiervan denken? Dit is niet de eerste keer dat hun #1 coureur zich schandalig gedraagt in de rode bolide. Is voor dat merk ook geen goede PR...
Maar goed, we wilden drama en dat krijgen we. Als het nu maar voor iedereen toegestaan is om zich zo te gedragen...
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Hier is de korte RedBull variant.
https://twitter.com/redbullracing/status/881931322188496896
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dat is precies waarom ik eigenlijk geen waarde hecht aan de statement op z'n site. Hij bleef als een gek volhouden dat er niks gebeurd was en dat HAM ook straf had verdiend. Als hij dat zo blijft doen voor de camera, mag hij ook voor de camera zijn verontschuldiging uitbrengen, en niet via een lame ass stukje tekst.Grrrrrene schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 07:54:
[...]
Is er iemand die gelooft dat Vettel dit zelf heeft geschreven en niet een PR-meneer/mevrouw van Ferrari? Ben heel benieuwd naar de pre-race interviews komende race. Ik denk dat de Britse en Amerikaanse pers (Sky/C4/NBCSN) hem nog wel even willen spreken waarom hij de vermoorde onschuld speelde vorige race.
...
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Ik geloof maar al te graag dat dit door een PR-dame is geschreven.Grrrrrene schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 07:54:
[...]
Is er iemand die gelooft dat Vettel dit zelf heeft geschreven en niet een PR-meneer/mevrouw van Ferrari? Ben heel benieuwd naar de pre-race interviews komende race. Ik denk dat de Britse en Amerikaanse pers (Sky/C4/NBCSN) hem nog wel even willen spreken waarom hij de vermoorde onschuld speelde vorige race.
Verder zal ik er maar niet vanuit gaan dat we pre-race interviews met VET gaan zien, gezien hoe Ferrari de media dit jaar omgaat. Misschien dat hij bij de Driver Press Conference wordt uitgenodigd. Maar daar zal het antwoord op vragen hierover ook wel iets in de trend zijn van: "Hoofdstuk is besproken met de FIA en afgesloten. Volgende vraag".
-

Kijk maar naar Nico
Jip, volgensmij is hij voornamelijk gestopt door het vele reizen en de mentale strijd tussen HAM en hemzelf (KappuhH schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 09:07:
[...]
Lol! Is Rosberg trouwens nog steeds in dienst bij Mercedes? Oa om zulke PR activiteiten te doen?
Inderdaad. Ook al heeft Vettel nu geen andere straf gekregen, Hamilton is psychologisch natuurlijk enorm in het voordeel nu. Dit zou ook best wel een flinke invloed kunnen hebben op het kampioenschap.nachtnet schreef op maandag 3 juli 2017 @ 23:20:
Ik weet zeker dat HAM in zijn achterhoofd geprent heeft dat hij een volgende keer weer een "brake-check" doet als VET (te) dicht achter hem zit. Kijken of VET de kast op gejaagd kan worden.
Ik blijf het geluid ruk vinden van de motor instelling die ze gebruikt hebben daar bij Goodwood
Zo iets heet een toeren begrenzerJasphur schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 09:31:
[...]
Ik blijf het geluid ruk vinden van de motor instelling die ze gebruikt hebben daar bij Goodwood
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Gaat RubberRobert nu ook Mercedes motoren laten ploffen (ipv kraaien etc...) ?Jasphur schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 08:35:
Wie is er bekend met de film Rubber.
Hier is de korte RedBull variant.
https://twitter.com/redbullracing/status/881931322188496896
[ Voor 1% gewijzigd door Theuno op 04-07-2017 09:57 . Reden: Naam van de band gefixed ]
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
[ Voor 16% gewijzigd door MuVo op 04-07-2017 09:59 ]
Daar gaat het pas enkele pagina's over johMuVo schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 09:58:
Geen verdere actie tegen Vettel: https://www.f1today.net/e...to-face-no-further-action
Dat las ik, maar ik dacht dat men nog aan het speculeren was, deze link heb ik hier nog niet gezien. En veel paginas heb ik niet terug gekeken..
schijnt wel verplichte upgrades te krijgenMuVo schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 09:58:
Geen verdere actie tegen Vettel: https://www.f1today.net/e...to-face-no-further-action

Minder motorvermogen is minder slijtageYakuzA schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 11:08:
de bandenkeus voor Engeland is ook naar buiten gebracht:
[afbeelding]
McLaren heeft veel vertrouwen in de SS band
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Waar zou die vraag toch over gegaan zijn
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ze komen toch niet zo ver dus een hardere compound hebben ze niet nodig.YakuzA schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 11:08:
[afbeelding]
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Snowhite0901 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 11:36:
[...]
Ze komen toch niet zo ver dus een hardere compound hebben ze niet nodig.
Dat was op de vraag of hij dit jaar wereldkampioen zou worden
Een serieuze coureur zal op zo'n vraag nooit een rode kaart geven natuurlijk.. Die is toch overtuigd van zijn kundeLoeWn schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 11:55:
[...]
Dat was op de vraag of hij dit jaar wereldkampioen zou worden
Als je de race niet uit rijdt, heb je natuurlijk ook minder banden nodigYakuzA schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 11:08:
[afbeelding]
Voorlopig hebben ze meer rondes gereden dan de Red BullsEvilWhiteDragon schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 12:58:
[...]
Als je de race niet uit rijdt, heb je natuurlijk ook minder banden nodig
Eindelijk die harde band wegYakuzA schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 11:08:
[afbeelding]
http://www.bbc.com/sport/formula1/40492882
En nog een bevestiging van de tweede test plus een interview met Kubica himself:
http://www.autoexpress.co...t-arranges-second-f1-test
[ Voor 48% gewijzigd door Hmtsjmftsch op 04-07-2017 15:55 ]
No matter the age, never lose the Kramer inside
https://twitter.com/redbullracing/status/882207795554250752
Die kop van Daniël op het eindeJasphur schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 16:06:
Marketingmachine van Redbull draait weer op volle toeren. Geinig filmpje in de tweet

Falco. Rock me amadeus.
Daniël. WHUT???
Filmpje met close finishes in Oostenrijk.
[YouTube: https://youtu.be/M24z4DVzzEw]
[ Voor 11% gewijzigd door TinusTegengas op 04-07-2017 17:00 ]
Kubica heeft er zelf iig vertrouwen in:Hmtsjmftsch schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:13:
Kubica krijgt nog een test bij Renault. Keep hoping!
http://www.bbc.com/sport/formula1/40492882
En nog een bevestiging van de tweede test plus een interview met Kubica himself:
http://www.autoexpress.co...t-arranges-second-f1-test
But, when asked what the chances of a return were now, he said: "Because I'm very realistic, and I'm keeping my feet on the ground, I'd put it at 80 or 90 percent."
PSN
Van mij mag hij dit weekend al instappen, geweldige gast, rete snel en de manier waarop hij de sport heeft moeten verlaten is uitermate treurig.
Mogelijk moet PAL tot zijn thuis GP* in de wagen zitten i.v.m. sponsoring etc...pilskes schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 19:00:
Dan moet Kubica wel bijna zeker zijn van een zitje, 80-90% is zo goed als zeker! Renaut heeft gezegd dat Kubica niet in hun auto zal zitten tijdens de gp's dit jaar, misschien volgend jaar dan? Of willen ze de boel een beetje sussen, zodat niet iedereen de hype Kubica gaat promoten?
Van mij mag hij dit weekend al instappen, geweldige gast, rete snel en de manier waarop hij de sport heeft moeten verlaten is uitermate treurig.
*Silverstone volgende week.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Als je het artikel goed leest zijn zijn woorden wel redelijk verdraaidpilskes schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 19:00:
Dan moet Kubica wel bijna zeker zijn van een zitje, 80-90% is zo goed als zeker! Renaut heeft gezegd dat Kubica niet in hun auto zal zitten tijdens de gp's dit jaar, misschien volgend jaar dan? Of willen ze de boel een beetje sussen, zodat niet iedereen de hype Kubica gaat promoten?
“If you asked me how much I was realistically thinking that coming back to F1 was possible, I would have put myself up to 10 or maximum 20 per cent chance. Because the clock is running - not just the classification, but also getting older. F1 is going so fast that some people forget - not everyone, but some.
So before was 10 or 20 per cent. Where is that figure now?
“Because I’m very realistic, and I’m keeping my feet on the ground, I’d put it at 80 or 90 per cent.”
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
* Destruction zou het duo HUL-KUB wel zien zitten btw..
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Opvallende antwoorden bij "bocht 1" die je ook terugziet in de resultaten dit jaar.... Daniel: voorzichtig en behoudend, Max: aanvallend en gretig.Jasphur schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 16:06:
Marketingmachine van Redbull draait weer op volle toeren. Geinig filmpje in de tweet
Ik denk niet dat je daar de enige in bent. Volgensmij was hij ook daadwerkelijk de laatste keuze. Eerst hebben ze geprobeerd andere coureurs aan te trekken (ik denk o.a. ook Perez), daarna hebben ze een poging gedaan om Magnussen te behouden, en toen dat ook al niet lukte hebben ze Palmer maar een verlenging aangeboden (die er wellicht tot de teleurstelling van Renault ook nog op in ging?Grrrrrene schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 19:08:
Ik snapte al niet dat hij dit jaar nog reed, maar het is toch onderhand wel duidelijk dat hij geen F1-materiaal is?
Renault heeft ook lang gewacht met het aankondigen van coureurs (en vastleggen Palmer). En volgensmij heeft Magnussen toentertijd ook nog een sneer uitgedeeld richting Palmer/Renault (dat ze niemand vonden, hem wouden vastleggen, dat niet deed, en toen Palmer als enige over bleef).
https://www.redbull.com/int-en/austrian-gp-winners-quiz
Ik had 77%
[ Voor 7% gewijzigd door TinusTegengas op 04-07-2017 21:26 ]
Hij was dan ook iets van vierde keuze ofzo en bleef alleen nadat vrijwel elke andere optie nee zei tegen Renault.Grrrrrene schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 19:08:
Jup, Kubica zou ik veel liever naast Hulkenberg zien dan Palmer. Ik snapte al niet dat hij dit jaar nog reed, maar het is toch onderhand wel duidelijk dat hij geen F1-materiaal is?

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Nice. De vraagstelling helpt wel af en toe trouwens... Kwam zelf tot 93%.TinusTegengas schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 21:21:
Kleine quiz over de GP van Oostenrijk
https://www.redbull.com/int-en/austrian-gp-winners-quiz
Ik had 77%
Een GP winnen helpt best wel denk ik.Just_I schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 22:01:
Hoe komt Kubica eigenlijk in aanmerking voor een superlicentie?
Kan mij niet voorstellen dat ze hem die licentie zouden weigeren, tenzij hij niet aan de fysieke eisen kan voldoen.
Een GP winnen geeft je voor zover ik weet niet de benodigde punten, zeker aangezien dit teveel jaar geleden is. Wellicht gunt de FIA Kubica zijn superlicentie maar ze hebben zlf hier regeltjes voor opgesteld.Roamor schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 22:04:
[...]
Een GP winnen helpt best wel denk ik.
Kan mij niet voorstellen dat ze hem die licentie zouden weigeren, tenzij hij niet aan de fysieke eisen kan voldoen.
Edit: Ik lees net dat er uitzonderingen gemaakt kunnen worden.
Ik zou het wel mooi als Kubica weer terugkomt masr ik zie het niet gebeuren.
[ Voor 17% gewijzigd door Just_I op 04-07-2017 22:21 ]
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Ik juist wel. Dit seizoen nog.Just_I schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 22:13:
[...]
Ik zou het wel mooi als Kubica weer terugkomt masr ik zie het niet gebeuren.
[F1 2017] Race 9 - GP van Oostenrijk
[ Voor 14% gewijzigd door DaniëlWW2 op 04-07-2017 22:42 ]
[ Voor 19% gewijzigd door Hmtsjmftsch op 04-07-2017 23:17 ]
From rising F1 talent to F1 talent spotter - the Helmut Marko story
"When you grow up your heart dies"
Q: That leaves one more question: what’s been your best moment of those 50 years?
HM: I would probably have to pick three: winning Le Mans – that was a big moment. Winning the first championship with Sebastian Vettel for Red Bull. And, believe it or not, last year in Barcelona when Max (Verstappen) won the race. I was called mad for putting him in the car, even within the team – and then he goes out and wins!
Testing, one, two ...
Fransen die iemand (met name een buitenlander) overhaast en mogelijk onterecht straffen zou ik niet zo snel als goed voorbeeld aandragenHmtsjmftsch schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 23:13:
Over straffen bij ongewenst gedrag gesproken: zo kan het dus ook. Komt op mij wel een stuk krachtiger en duidelijker over (Sagan uit de Tour gehaald): http://nos.nl/l/2181439
PSN
En de Fransman die in dezelfde sprint ook een zelfde soort overtreding maakt (iemand bijna van zijn fiets rijdt) niet alleen in koers houden maar zelfs zijn winst mag houden. Sterker nog er is niet eens over gesproken. Inconsequentie ten top...YakuzA schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 05:33:
[...]
Fransen die iemand (met name een buitenlander) overhaast en mogelijk onterecht straffen zou ik niet zo snel als goed voorbeeld aandragen
Vincere Per Belli
Duidelijk, alleen waren ze in dit geval ook niet snel, duidelijk en daadkrachtig.Hmtsjmftsch schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 07:40:
Ok, beiden goed punt. Ik haalde het even aan omdat ze in elk geval snel, duidelijk en daadkrachtig waren. Dat in tegenstelling tot berichten dat Todt nadenkt over stappen, er meer dan een week later een groep mensen bij elkaar komt om na te denken of er stappen moeten worden genomen, laat staan het circus wat had kunnen volgen als ze wel verder hadden willen gaan met het tribunaal, hoger beroep, etc.
In eerste instantie kreeg Sagan een tijdstraf, een aantal minuten later puntaftrek en bijna twee uur later straf drie (uitsluiting)
(nu ben ik klaar met OT)
Vincere Per Belli
motorsport.com - Opinion: Forget Baku, Verstappen is now Red Bull's top dog
Heel ruim onderbouwd artikel waarom VER beter is dan RIC dit seizoen:

Heel fijn, maar als ik naar de WK-stand kijk zie ik toch iets andersnachtnet schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 10:24:
Heel ruim onderbouwd artikel waarom VER beter is dan RIC dit seizoen:
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Zeg toch ook dat het voer is voor discussie?TommyGun schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 10:55:
[...]
Heel fijn, maar als ik naar de WK-stand kijk zie ik toch iets anders
Kvyat natuurlijk!hardware-lover schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 01:33:
Dit is wel een openbaring, vraag me af wie hem voor gek verklaarde binnen het team om Verstappen in de RBR te proppen? Ik heb dat nooit elders gelezen, maar mogelijk gemist dan?
Q: That leaves one more question: what’s been your best moment of those 50 years?
HM: I would probably have to pick three: winning Le Mans – that was a big moment. Winning the first championship with Sebastian Vettel for Red Bull. And, believe it or not, last year in Barcelona when Max (Verstappen) won the race. I was called mad for putting him in the car, even within the team – and then he goes out and wins!
Leuk! Racen=wk stand.nachtnet schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 10:59:
[...]
Zeg toch ook dat het voer is voor discussie?
Nou ik zie het ook al een tijdje dat Max constant sneller is dan RIC. Alleen die *&^&& RB13 werkt niet mee als het om de punten gaat. We zijn het toch wel eens dat RB echt een modderfiguur slaat als het om betrouwbaarheid gaat?
feit dat mclaren meer ronden/km heeft afgelegd dan de RBL spreekt boekdelenRazorbite schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 11:14:
[...]
Leuk! Racen=wk stand.
Nou ik zie het ook al een tijdje dat Max constant sneller is dan RIC. Alleen die *&^&& RB13 werkt niet mee als het om de punten gaat. We zijn het toch wel eens dat RB echt een modderfiguur slaat als het om betrouwbaarheid gaat?
Dit topic is gesloten.
Dit is het topic voor 2017. Discussie over het nieuwe seizoen kan inmiddels in [F1] Seizoen 2018 - deel 1

Alle weekend-topics van 2017: Topicreeks: [F1] Seizoen 2017 - GP topics
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Het algemene racetopic kan je hier vinden: Algemeen race topic Deel 2
IRC: http://irc.tweakers.net/f1