Inderdaad. En Stoffel er ook bij, gok dat die samen wel aan het optrekken zijn. Beiden uit Belgiëalwaysleft schreef op zondag 2 juli 2017 @ 13:38:
Heel tof om te zien. Max was flink aan het feesten op Ricciardo zijn verjaardagsparty.
Dus buiten werk om ook vrienden. Top!
https://instagram.com/p/BWCrqNAgWET/
Die palmbomen suggereert wel dat ze niet in Monaco zijn, anders was het nog vrij logisch omdat Ricciardo en Verstappen in hetzelfde gebouw zitten. Dan is even langskomen niet zo heel raar.
Lijkt me trouwens wel tof om in zo'n gebouw te zitten met meerdere rijders erbij. Ook nog Massa trouwens. Ik zou er elke week een feestje geven en alle buren uitnodigen
Die eerste drift btw van Bottas. Gooit hem er lekker inTinusTegengas schreef op zondag 2 juli 2017 @ 14:29:
[...]
Het is idd de W05 Hybrid. Hier is Bottas bezig.
Wat hebben ze de toerenbegrenzer extreem laag gezet. Een (kapotte) stofzuiger klinkt beter
![]()
[video]
En Nico
[video]
En Kubica![]()
[video]

Ik denk trouwens dat het toerental laag blijft omdat er nogal veel stof hangt en ze de motor niet willen oververhitten. Kan me voorstellen dat meerdere sessies met burnouts toch wel een behoorlijke klap zijn op zo'n motorblok.
[ Voor 34% gewijzigd door Martinspire op 02-07-2017 14:46 ]