Mogelijk dat dit te dicht op je ogen zit om zowel op de baan te focussen als op die HUDA1AD schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 22:04:
Waarom hebben ze in de pinnacle van de motorsport nog geen HUD in hun helm? Lijkt me dat daar toch handige dingen op geprojecteerd kunnen worden.
Heads up display bij de Shield. Maarja.A1AD schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 22:04:
Waarom hebben ze in de pinnacle van de motorsport nog geen HUD in hun helm? Lijkt me dat daar toch handige dingen op geprojecteerd kunnen worden.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Iedereen herinnert ze zich vast nog wel, de meest boze/opvallende/sarcastische radio comments van 2017 tot nu toe:
https://t.co/061K9DyCLz
https://t.co/061K9DyCLz
Thanks voor de input mannen! Ik ga er over denken en laat het t.z.t. weten! Over twee weken staat het op het programma
Laat hem ook even hier een accountje aanmaken..Boinkie schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 22:28:
Thanks voor de input mannen! Ik ga er over denken en laat het t.z.t. weten! Over twee weken staat het op het programma
Ik heb een 125cc racekart gehad. Dat trilde al redelijk. Met 200+ in een straatauto voel je al dat het asfalt niet vlak is, laat staan met 300+. En eigenlijk is ook niets belangrijk genoeg om continue te moeten zien. Schakelen doen ze op gehoor, de rest is met het een korte oogwenk te zien op het stuur. Als er dan nog iets is wat ze moeten weten, wordt dat wel in het oor gefluisterd door de pit.A1AD schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 22:04:
[ Voor 25% gewijzigd door Ome Ernst op 10-08-2017 23:20 ]
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
Nu wil ik niet beweren dat mijn rijkunsten in de buurt van die van F1-coureurs komen, maar doorgaans voel je best hoe lekker het gaat. Je merkt hoe snel je een bocht door komt, hoe mooi je exit is, wat je topsnelheid op het rechte stuk was, of je te vroeg/laat/op tijd remde voor die ene lastige bocht...Tackleberry schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 21:53:
[...]
Hoe goed voel je tijdens een ronde in de kwalificatie aan hoeveel tijd je wint of verliest? Hoe precies kun je dat inschatten? (Of wordt dat continu op je display getoond...)
Maar zoals al gezegd: men ziet het ook op het stuur
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Maar zeker ook als je een bocht niet lekker neemt, te vroeg remt, iets te laat op het gas. Die zijn nog makkelijker te voelen. Ten minste dat heb ik. Best vaak. Maar wel in racespelletjes.Grrrrrene schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 12:49:
[...]
Nu wil ik niet beweren dat mijn rijkunsten in de buurt van die van F1-coureurs komen, maar doorgaans voel je best hoe lekker het gaat. Je merkt hoe snel je een bocht door komt, hoe mooi je exit is, wat je topsnelheid op het rechte stuk was, of je te vroeg/laat/op tijd remde voor die ene lastige bocht...
Bottas, Massa en die auto ken ik, Maar wie is die ander?nachtnet schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 20:19:
oh wow..
Martini shaken, not stirred...
[afbeelding]

Knowledge reigns supreme over nearly anything
Dat is Bar Refaeli. Hele aantrekkelijke dame inderdaadMalfunctions schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 14:02:
[...]
Bottas, Massa en die auto ken ik, Maar wie is die ander?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Idem voor Alitalia.nachtnet schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 11:39:
Je kunt zeggen wat je wilt, maar Martini blijft een mooie livery geven..

Hmm, normaal zou ik zeggen dat ik die toch wel zou herkennen.Wom schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 14:07:
[...]
Dat is Bar Refaeli. Hele aantrekkelijke dame inderdaad
Misschien komt het omdat ze zoveel kleren aan heeft.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Ben benieuwd of ze er echt vaak naar kijken, vooral tijdens de kwali.Grrrrrene schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 12:49:
[...]
Nu wil ik niet beweren dat mijn rijkunsten in de buurt van die van F1-coureurs komen, maar doorgaans voel je best hoe lekker het gaat. Je merkt hoe snel je een bocht door komt, hoe mooi je exit is, wat je topsnelheid op het rechte stuk was, of je te vroeg/laat/op tijd remde voor die ene lastige bocht...
Verwijderd
Het helmvizier zit een paar cm van je oog af. Veel succes met zo dichtbij scherpstellenA1AD schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 22:04:
Een HUD projecteert juist op oneindig, anders heb je er niks aan.
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Inderdaad, weet nu niet of bevoordeeld F22 piloten de HUD in de canopy of de helm zelf hebben zitten.vliegnerd schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 10:36:
Een HUD projecteert juist op oneindig, anders heb je er niks aan.
Het lijkt me allesinds een leuke tech toevoegen voor de F1.
- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Google glass, vr bril, hololens zit allemaal vlak op je oog, toch werkt het.Verwijderd schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 10:32:
[...]
Het helmvizier zit een paar cm van je oog af. Veel succes met zo dichtbij scherpstellen
[ Voor 8% gewijzigd door peeth op 12-08-2017 13:46 ]
Vincere Per Belli
Toch jammer dat bij die RBR van Max die er nog wel is, de t-cam niet geel is.Jasphur schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 12:38:
De mooiste zijn al uitverkocht![]()
http://www.chrisrathbone.com/store.html
voor eventuele liefhebbers. Bij de Makro (iig Duiven) hebben ze op dit moment 1:43 Burago schaalmodellen staan voor ongeveer 6 euro excl. btw:
Red Bull RB12
Mercedes W07
Ferrari SF16-H
Ferrari SF15-T
Ferrari SF14-T
Red Bull RB12
Mercedes W07
Ferrari SF16-H
Ferrari SF15-T
Ferrari SF14-T
[ Voor 3% gewijzigd door P.O. Box op 12-08-2017 16:20 ]
CanopyA1AD schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 11:03:
[...]
Inderdaad, weet nu niet of bevoordeeld F22 piloten de HUD in de canopy of de helm zelf hebben zitten.

Ja, mits goed toegepast - het zou een optie zijn het in de eerdere geteste screen / aeroding te verwerken ipv in de helm. En toegevoegde waarde: afstand tot voorligger / achterligger real-time? Misschien AR-stylo uitkijken als er net een ongeluk is gebeurt, wat misschien sneller werkt of detecteert dan gele vlaggen?Het lijkt me allesinds een leuke tech toevoegen voor de F1.
Is natuurlijk wel zo dat coureurs al een sloot info krijgen, zowel van race engineer als op stuur, dus tja
Als ze met een HUD gaan rijden kunnen ze voor Palmer etc meteen de ideale lijn realtime intekenen 
Maar ik gok idd dat de coureurs nu al een information overload kijken, een HUD lijkt mij dan ook geen goede toevoeging.
Maar ik gok idd dat de coureurs nu al een information overload kijken, een HUD lijkt mij dan ook geen goede toevoeging.
Eindelijk de 360° video van Ferrari uit Londen.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Bij Apache: Helm. Ook in andere toestellen worden Helmet-mounted displays gebruikt.
Wel snel zwaar + lage refresh rate tov leds
Ik denk dat dit een natuurlijke manier is om informatie te presenteren. Tegelijkertijd denk ik dat het weinig toevoegt voor de coureurs en kijkers. De meest relevante informatie kan je al zien (visual cues, lampen) of krijg je te horen.Ja, mits goed toegepast - het zou een optie zijn het in de eerdere geteste screen / aeroding te verwerken ipv in de helm. En toegevoegde waarde: afstand tot voorligger / achterligger real-time? Misschien AR-stylo uitkijken als er net een ongeluk is gebeurt, wat misschien sneller werkt of detecteert dan gele vlaggen?
Is natuurlijk wel zo dat coureurs al een sloot info krijgen, zowel van race engineer als op stuur, dus tja
De perfecte lijn hoor je te trainen in een simulator, daarna hoort je dat wel te lukken als topcoureur

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=xd6fevqk3_A]
Wat onboard die je bijna allemaal niet hebt gezien tijdens de race. Zitten mooie stukken tussen.
Het stukje vanaf 10:06 is zeker aan te raden.
Wat onboard die je bijna allemaal niet hebt gezien tijdens de race. Zitten mooie stukken tussen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Prachtig moment van SainzDaniëlWW2 schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 11:49:
[video]
En vlak daarna de stuurmans kunsten van ons Max. Mooi om te zien. Vanavond maar eens het hele filmpje kijken.DaniëlWW2 schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 11:49:
[video]
F1.com heeft een goede foto gekozen voor PAL.

Volledig lijstje met alle teams, hierrrr
[ Voor 33% gewijzigd door Jasphur op 14-08-2017 09:51 ]
maandag:
Leesvoer:
Motorsport Monday - Issue 228 +55min

Met interessante artikelen:
Leesvoer:
Motorsport Monday - Issue 228 +55min

Met interessante artikelen:
- WEH die Mercedes oproept voor een beter young-driver programma te kiezen.
- Gunter Steiner die zich afvraagt of F1 niet gebaat zou zijn bij meer teams als Minardi
- Heineken - Wat hebben ze bij de F1 gebracht? en wat komt er nog aan?
Staan best grappige dingen tussen.
Bij STR:
Bij Mclaren:Do say: At least you’ve had plenty of practice installing new engines
Don’t say: Torpedoes away!
Do Mention: The chassis
Do Not Mention: The power unit
Don’t Say: Renault desperately need a PoleTheBrut3 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 12:39:
[...]
Staan best grappige dingen tussen.
Bij STR:
[...]
Bij Mclaren:
[...]
Dit vind ik de leukste:
Don’t Mention: Vettel’s Baku brain fade
Dubbelpost. Want nieuwe dag met nieuw nieuws.
Thuisbasis van McL wordt het nieuwe straatcircuit voor de F1?
Artikel op McL site

Google maps
Artikel op McL site

Google maps
Jonathan Neale, Chief Operating Officer, McLaren Technology Group, said:
“Why not? Why not bring Formula 1 to the streets of Woking? Obviously, aside from the huge social and financial commitment needed to set up the infrastructure, re-profile roads, re-lay Tarmac, fit miles of Armco, build grandstands, pay for race-hosting fees and gain approval and sign-off from the FIA, we don’t see any barriers to our vision.
[ Voor 67% gewijzigd door Jasphur op 15-08-2017 10:11 ]
Kwestie komkommertijd cq. we maken het zoveelste idee van Capital voor een straatrace belachelijk ?Jasphur schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 09:56:
Of serieus ? Vragen, vragen, vragen...
Ik denk dat Mcl zijn tijd, energie en geld beter in andere dingen kan stoppen.
En dan de McDonalds drivethrough als pitsstraatJasphur schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 09:56:
Artikel op McL site
[afbeelding]
Google maps
[...]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Als je de reactie van Jonathan Neale leest denk ik toch eerder aan een grap.
McLaren kan alleen nog maar winnen als ze een GP in hun eigen achtertuin organizeren?
Ik vind het prima, maar dan ook graag een race op Fiorano..
Ik vind het prima, maar dan ook graag een race op Fiorano..
Dat is toch eigenlijk een best leuk idee, ieder team een eigen track(adopteren) waar ze dan ook 1 keer per jaar mogen testen maar alleen als er ook publiek bij mag zijn. Een soort fan weekend.
Wat statistiek om de komkommertijd mee te vullen: http://www.f1fanatic.co.u...stats-drivers-season-far/
Ik vond vooral deze wel opmerkelijk: "Kimi Raikkonen has finished lower than his starting position more than any other driver in the field. Out of the 11 races so far, Raikkonen has taken the chequered flag below his starting position seven times."
Ik vond vooral deze wel opmerkelijk: "Kimi Raikkonen has finished lower than his starting position more than any other driver in the field. Out of the 11 races so far, Raikkonen has taken the chequered flag below his starting position seven times."
No matter the age, never lose the Kramer inside
Oud, maar best wel aardig filmpje over de Wheel Nut
Zitten een paar gevaarlijke situaties tussen.
#komkommertijd-ook-bij-F1
#komkommertijd-ook-bij-F1
Is er hier iemand toevallig al naar die Schumacher expositie (https://www.schumacher-ausstellung.de/) geweest? Nu lijkt me dit wel interessant, maar heb geen idee of dit de moeite is om puur hier voor er naar toe te gaan. Is net voorbij Keulen, dus niet het einde van de wereld, maar kan geen inschatting maken hoelang je hier kunt vertoeven. De oppervlakte is niet zo groot, dus verwacht het niet eerlijk gezegd.
Maar verhalen uit eerste hand zijn altijd beter, dus... iemand?
Maar verhalen uit eerste hand zijn altijd beter, dus... iemand?
Impact van de nieuwe aero regels en de nieuwe slijtvaste banden op inhalen:
number of overtakes after 11 races:
2016: 553
2017: 244
Maar wat zouden de cijfers zijn als Max minder vaak was uitgevallen?Requiem19 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 11:14:
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
2016: 553L1nt schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 11:46:
[...]
Maar wat zouden de cijfers zijn als Max minder vaak was uitgevallen?
Testing, one, two ...
Dit heet nou jumping to conclusions.Requiem19 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 11:14:
Je kunt enkel in zn algemeenheid vaststellen dat er minder wordt ingehaald sinds de nieuwe regelgeving. Een mogelijke uitleg zou zijn de nieuwe aero of de nieuwe banden. Maar ik denk dat een onderschatte factor is: de ontwikkelingsrun van de grote teams tov de midden teams. De race uitslag staat (onder normale omstandigheden) al grotendeels vast. Top 3 teams vormen de top 6, vervolgens een ronde niets. En dan de rest.
Je forum nickname sluit mooi aan bij Ockham's razor: als er twee verklaringen zijn voor een fenomeen, is de meest eenvoudige verklaring vaak de juiste.Razorbite schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 15:39:
[...]
Dit heet nou jumping to conclusions.
Je kunt enkel in zn algemeenheid vaststellen dat er minder wordt ingehaald sinds de nieuwe regelgeving. Een mogelijke uitleg zou zijn de nieuwe aero of de nieuwe banden.
Maar ik denk dat een onderschatte factor is: de ontwikkelingsrun van de grote teams tov de midden teams. De race uitslag staat (onder normale omstandigheden) al grotendeels vast. Top 3 teams vormen de top 6, vervolgens een ronde niets. En dan de rest.
De grootste verandering dit jaar is de aero regelgeving, gevolgd door de hardere banden (omdat Pirelli bang was de loads niet aan te kunnen). Vele coureurs hebben ook geklaagd dat inhalen dit jaar moeilijker is door het dirty air effect. Dit lijkt mij de simpelste en meest logische verklaring.
Overigens, als steekproef even Hongarije 2016 uitslag vergeleken met 2017: ook daar staken de top 3 teams er toen al bovenuit.
http://www.gpupdate.net/e...ian-formula-1-grand-prix/
Waar leidt jij uit af dat de andere teams vorig jaar dichter bij de top 3 teams zaten?
Volgens mij heb je voornamelijk inhaalacties doordat er een snelle auto achter een langzame zit.
Dat gebeurd als er langzamere auto's vooraan kwaliciferen of doordat er door verschillende bandenstrategieen gehanteerd worden.
In de quali-cyclus is niks veranderd dus ik denk dat het komt omdat teams nu vaker op dezelfde strategieen zitten.
Daarbij speelt het dirty air effect nu ook mee, maar dan nog zou je dan op een gegeven moment tijdens de race er wel langs moeten komen, op banen waar dat vorig jaar ook ging.
Dat gebeurd als er langzamere auto's vooraan kwaliciferen of doordat er door verschillende bandenstrategieen gehanteerd worden.
In de quali-cyclus is niks veranderd dus ik denk dat het komt omdat teams nu vaker op dezelfde strategieen zitten.
Daarbij speelt het dirty air effect nu ook mee, maar dan nog zou je dan op een gegeven moment tijdens de race er wel langs moeten komen, op banen waar dat vorig jaar ook ging.
https://www.autobahn.eu/5...rgentijnse-kalenderoptie/
[Sarcasm mode on]
In het kader van, inhalen is al moeilijk, laten we gaan kijken naar een circuit waar het vroeger al lastig inhalen was.....laat staan in 2017....Tadaaa.....Viva ARGENTINA!!!
In het kader van, de agenda is vol genoeg, maar wij zeggen lekker dat dat niet zo is, ook al vinden de teams van wel, we doen er toch nog een race bij, lekker puh....Tadaa ARGENTINA!!!
[/Sarcasm mode off]
Wat is Liberty denkende ?
[Sarcasm mode on]
In het kader van, inhalen is al moeilijk, laten we gaan kijken naar een circuit waar het vroeger al lastig inhalen was.....laat staan in 2017....Tadaaa.....Viva ARGENTINA!!!
In het kader van, de agenda is vol genoeg, maar wij zeggen lekker dat dat niet zo is, ook al vinden de teams van wel, we doen er toch nog een race bij, lekker puh....Tadaa ARGENTINA!!!
[/Sarcasm mode off]
Wat is Liberty denkende ?
Allereerst: kudo's voor Autobahn voor de headerfoto.
Daarna: Omzet. En F1 weer naar de man brengen. Ik ken het circuit in Argentinië verder niet, maar tot nu toe hebben we op veel circuits waar het moeilijk inhalen zou zijn, leuke races gezien.
Absoluut. En dan heb ik toch wel liever Argentinie met een rijke F1 races historie dan een baan ergens in een zandbak of in Azie.Jasphur schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 16:38:
[...]
Allereerst: kudo's voor Autobahn voor de headerfoto.
Daarna: Omzet. En F1 weer naar de man brengen. Ik ken het circuit in Argentinië verder niet, maar tot nu toe hebben we op veel circuits waar het moeilijk inhalen zou zijn, leuke races gezien.
En de Knabbel en Babbel van RTL GP zijn er ook weer. 
"When you grow up your heart dies"
Een rijke F1 historie...er waren sinds de jaren 50 maar 21 gps...Zelfs Maleisië komt in de buurt (ligt in Azië btw)Ome Ernst schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 17:01:
[...]
Absoluut. En dan heb ik toch wel liever Argentinie met een rijke F1 races historie dan een baan ergens in een zandbak of in Azie.
of linkje YouTube: Ruth Buscombe on the role of the F1 strategy engineer
Zomerstop is over de helft.
Kun je nagaan hoe lang de winterstop gaat voelen.
Eindeloos.. Been there, done that, got the t-shirt..UltraSub schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 00:36:
[...]
Kun je nagaan hoe lang de winterstop gaat voelen.
Zeker nu er geen grote regelwijzigingen gaan zijn, en er waarschijnlijk geen grote veranderingen qua stoeltjes zullen zijn.
Mika over de straten van Woking 
Klik op de link naar de tweet met de video ivm niet kunnen insluiten van filmpjes op het forum
https://twitter.com/McLarenF1/status/897831703984713728
Klik op de link naar de tweet met de video ivm niet kunnen insluiten van filmpjes op het forum
https://twitter.com/McLarenF1/status/897831703984713728
Max nummer één in de lijst van Great Escapes. Om zijn actie in Shanghai.
https://twitter.com/f1/status/898221170490613760
Mijn topfavoriet is deze.Jasphur schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 19:17:
Max nummer één in de lijst van Great Escapes. Om zijn actie in Shanghai.
Ik weet het, een ander jaar maar toch. Wat een wagenbeheersing.
Waarschijnlijk geen Honda in de Toro-Rosso:
https://www.motorsport.co...e-talks-breakdown-942096/Talks between Toro Rosso and Honda regarding a Formula 1 engine supply deal for 2018 have collapsed.
Fun @ Mercedes
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Misschien spectaculairder op het oog, maar een grotere gelukscomponent met de curbs.Ome Ernst schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 19:50:
[...]
Mijn topfavoriet is deze.
Het hielp ook erg de bocht op dat moment naar beneden ging. Maar evengoed, ik doe het hem niet na.MikeyMan schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 22:45:
[...]
Misschien spectaculairder op het oog, maar een grotere gelukscomponent met de curbs.
Half wantrouwend, half teleurgesteld en half opgelucht.Humma Kavula schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 20:47:
Waarschijnlijk geen Honda in de Toro-Rosso:
[...]
https://www.motorsport.co...e-talks-breakdown-942096/
Wantrouwend: Omdat er in de zomerstop nooit zoveel nieuw nieuws is. En ik daarmee ook denk dat dit geruchten en interpretaties zijn.
Teleurgesteld: Omdat het scenario Toro Rosso - Honda op korte termijn misschien geen vruchten plukt, dit op langere termijn goed kan zijn voor de Red Bull Groep. Renault gaat immers als fabrieksteam steeds grotere stappen (voor zichzelf maken) en zal daarmee nooit meer RBR als de nummer 1 "klant" zien. Een eigen motorenleverancier is uiteindelijk voor RBG noodzakelijk.
Opgelucht: Omdat ik gezien de McL resultaten niet verwacht dat de Honda in deze motoren formule ooit mee kan gaan strijden om de topposities. Toro Rosso kan voorlopig vooruit met de Renault motor en een eventuele nieuwe instapper op motoren gebied blijft de mogelijkheid houden om voor de RBG (eerst aan STR en later aan RBR) te gaan leveren. Zo las ik vandaag dat Porsche niet ontkent na 2021 in de F1 te kunnen stappen.
Leuk fimpje, maar net niet zo gelikt als de RBR filmpjes.

Elio de Angelis - Lotus
Beetje oubollig, gezapig zelfs.nachtnet schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 23:04:
[...]
Leuk fimpje, maar net niet zo gelikt als de RBR filmpjes.
"When you grow up your heart dies"

Kunnen ze haar geen racestoeltje geven?
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Als ik dit soort dingen zie dan ben ik weer happy als het seizoen weer begint volgende week
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Zo voorbij joh, die summer break. Volgend weekend gaan we alweer!
Zoiets hadden wij ook bij het bedrijf. (bedrijfs) randweg om het distributiecentrum heen. was altijd lache met alle leasewagens daar rondjes om rijdenJasphur schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 09:56:
Artikel op McL site
[afbeelding]
Google maps
[...]
Nog 1 dagje duimen draaien. Maandag gaat het circus weer van start.
Gelukkig maar. Ben de zomerbreak wel weer zat. 
* DaniëlWW2 controleer even of hij deze keer niet iets is vergeten voor het volgende racetopic, dat stiekem nu al bijna twee maanden bestaat.
* DaniëlWW2 controleer even of hij deze keer niet iets is vergeten voor het volgende racetopic, dat stiekem nu al bijna twee maanden bestaat.
[ Voor 61% gewijzigd door DaniëlWW2 op 19-08-2017 22:36 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat niet alleen: gamers kunnen komende week de veranderingen van dit seizoen eindelijk ook gaan ervaren in F1 2017AzzKickah schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 11:52:
Zo voorbij joh, die summer break. Volgend weekend gaan we alweer!

Subtiele hint dat ik de topics voor na de zomer moet gaan maken?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 22:35:
Gelukkig maar. Ben de zomerbreak wel weer zat.
* nachtnet zet Monza, Singapore, Sepang & Suzuka op de To-Do lijst voor morgen.
Je bedoelt natuurlijk deze, met de juiste muziek eronderOme Ernst schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 19:50:
[...]
Mijn topfavoriet is deze.
In diezelfde categorie
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Ik hoop zo dat het regent dat het giet in Spa
Ja alsjeblieft zeg. Het regelt nu al twee maanden in West-Europa. Zal je net zien dat het dan droog is.
Eerste prognose is hoopvol.
We krijgen komende week in NL toch een extreem droge week?
Langer dan 24 uur geen regen is hier al extreem.Bart-Willem schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 14:25:
We krijgen komende week in NL toch een extreem droge week?
Zondag wat regen verwacht: rond 60% kans 's middags. Zie https://www.accuweather.c...ther-forecast/29281?day=8
Ja, dat is natuurlijk een week vooruit. We hebben dat dit seizoen vaker gezien: regen voorspeld een week van tevoren en uiteindelijk komt er niks of miezert het, zodat ze alsnog met slicks gaan rijden. Gewoon zoals in Brazilië vorig jaarRemy schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 20:14:
[...]
Zondag wat regen verwacht: rond 60% kans 's middags. Zie https://www.accuweather.c...ther-forecast/29281?day=8
Gezien en is een aanrader!
Altijd mooi om eigenwijze bikkels van de vorige eeuw uitgelegd te zien worden.
Nog even een terugblikje naar het begin van de zomer. De Canal+ Onboards van Hongarije
[Vimeo: https://vimeo.com/230354693]
[Vimeo: https://vimeo.com/230354693]
Raceweek!! 

Spa

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
Beste inhaal actie ever
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
zonder twijfel!
* mystic stond dat jaar in Les Combes en heeft het van heel dichtbij mogen aanschouwen
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

In Amsterdam 30 Augustus t/m 24 september 5&33 Gallery
En omdat het maandag is:
Motorsport Monday - issue 229 +55min

[ Voor 45% gewijzigd door nachtnet op 21-08-2017 11:34 ]
Zeg ook even dat de toegang gratis isnachtnet schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 11:26:
[afbeelding]
In Amsterdam 30 Augustus t/m 24 september 5&33 Gallery
En omdat het maandag is:
Motorsport Monday - issue 229 +55min
[afbeelding]
Zijn werk is hier regelmatig al voorbij gekomen als ik zijn portfolio zo zie.
http://www.vladimirrys.com/

Zouden ze dan toch een manier hebben gevonden om de F1 volledig veilig te maken?
Formula 1 e-sports wereldkampioenschap aangekondigd
(ben ik trouwens de enige die zo'n hekel heeft aan de term "e-sports"?)
Willen zelfs een stapje verder gaan: Een autonome safety car staat volgens John Noble op de planning.Amphiebietje schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 15:13:
Zouden ze dan toch een manier hebben gevonden om de F1 volledig veilig te maken?![]()
https://www.motorsport.co...driverless-future-943208/
Kijk tip: Vanavond 19:00 Ziggo Sport (14) DTM in de duinen met o.a. VER, Nyck De Vries & Giedo vd Garde.
Mooi ding. Ben wel benieuwd naar hoe die rijdt op nat wegdek.nachtnet schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 16:11:
[...]
Willen zelfs een stapje verder gaan: Een autonome safety car staat volgens John Noble op de planning.
https://www.motorsport.co...driverless-future-943208/
Kijk tip: Vanavond 19:00 Ziggo Sport (14) DTM in de duinen met o.a. VER, Nyck De Vries & Giedo vd Garde.
Hier ben ik het wel mee eens.
"The safety car driver would no longer be essential, because it would leave the controls to the computer. But we must be aware of the attraction of [F1] race cars without drivers: the engineers would love it, but not the fans."

En dan zullen we dit soort dingen niet meer zien
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=2eGumLqAihI]
[ Voor 6% gewijzigd door Jasphur op 21-08-2017 16:24 ]
Juist wel, zie die Roboraces...Jasphur schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 16:22:
En dan zullen we dit soort dingen niet meer zien
Kak. Gemist. Iemand een replay? Wist trouwens niet dat er iets was, maar fijn dat het niet in dit topic is gemeld van tevorennachtnet schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 16:11:
[...]
[ Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 21-08-2017 20:56 ]
Vanavond kwart over 12 is er op kanaal 14 een herhaling.Martinspire schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 20:56:
[...]
Kak. Gemist. Iemand een replay? Wist trouwens niet dat er iets was, maar fijn dat het niet in dit topic is gemeld van tevoren
@Martinspire Ik heb wel een NOS clipje voor je van gisteren
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Ih78PbX1leQ]
[ Voor 18% gewijzigd door nachtnet op 21-08-2017 21:13 ]
Leuk clipje. Geinig ook die fotos van de onboard met een F1 geluidje erondernachtnet schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 21:08:
[...]
Vanavond kwart over 12 is er op kanaal 14 een herhaling.
@Martinspire Ik heb wel een NOS clipje voor je van gisteren
[video]
En die glimlach van Max als die twee dames naast hem staan haha.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit is het topic voor 2017. Discussie over het nieuwe seizoen kan inmiddels in [F1] Seizoen 2018 - deel 1
Alle weekend-topics van 2017: Topicreeks: [F1] Seizoen 2017 - GP topics
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Het algemene racetopic kan je hier vinden: Algemeen race topic Deel 2
IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Dit is het topic voor 2017. Discussie over het nieuwe seizoen kan inmiddels in [F1] Seizoen 2018 - deel 1

Alle weekend-topics van 2017: Topicreeks: [F1] Seizoen 2017 - GP topics
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Het algemene racetopic kan je hier vinden: Algemeen race topic Deel 2
IRC: http://irc.tweakers.net/f1