[F1] Seizoen 2017 - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 ... 71 Laatste
Acties:
  • 402.952 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15:55
verkeerde topic indeed @stefanass :P

[ Voor 110% gewijzigd door Jasphur op 08-08-2017 09:32 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:19
Jasphur schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 09:25:
Ik zet dit hier even neer.
Hoor graag jullie meningen :D

Is wel gameplay beeld van de XboxX en een work in progress (wat goed te zien is, want veel grafische foutjes nog).

[video]
verkeerde topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:10

Wom

Die Sauber uit 2000 ziet er kwa vorm ook goed uit vanaf deze hoek. Niet teveel gekke dingen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:49

Oekol

waka waka hey hey

Interviewster: 'you did not win' Alonso: 'but are we in Q3?'

Haha

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 11:31

ATS

Ik denk dat hij wil gaan voor een nieuw record (vziw): kampioen worden bij drie verschillende teams.

Edit: ik ben er inmiddels op gewezen dat Fangio dat al gepresteerd heeft: Alpha, Mercedes, Ferrari, Maserati .

[ Voor 29% gewijzigd door ATS op 08-08-2017 11:09 . Reden: I stand corrected. ]

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

ATS schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:43:
[...]

Ik denk dat hij wil gaan voor een nieuw record (vziw): kampioen worden bij drie verschillende teams.
*kuch* Fangio *kuch*

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-10 10:11
Ik zie het niet gebeuren. Hij is gewoon onderhandelingen aan het uitstellen omdat hij weet dat hij toch wel goed zit. Er is (nu nog) geen reden voor hem om te gaan. Ik zie hem alleen naar mercedes vertrekken als Hamilton daar weg is of Kimi vertrekt bij Ferrari en er iemand naast komt te zitten waar hij niet blij mee is (wat volgens mij niet kan, omdat hij in zijn contract iets heeft staan over het mogen veto-en van de 2e rijder (maar dit weet ik niet zeker)).

Misschien zie ik het wel verkeerd, maar volgens mij is Vettel nogal overrated. Zijn successen zijn gehaald in goede auto's en ten opzichte van "mindere" teammaten. Hem naast een Hamilton, Alonso, Ricciardo neerzetten zal zijn marktwaarde niet ten goede komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 11:31

ATS

Ah, vier teams zelfs voor hem... Wel lang geleden.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 07:22
More silly season:
https://www.grandprixradi...il-force-india-overnemen/
Die heeft écht geld teveel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Precies, probeert gewoon het kampioenschap voor zoonlief te kopen ;-) Maar wellicht moet meneer Stroll dan nog even doorsparen om Mercedes of Ferrari over te nemen :P.

Had hij trouwens in die lagere raceklasse niet precies hetzelfde gedaan? Team kopen, beste mensen om z'n zoontje heen enz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Waarom koopt ie niet Manor :P Is goedkoper denk ik en dan houd hij meer geld over voor de beste mensen om van dat team SFI 2.0 te maken haha :P

Interviewtje met de Robottas
https://www.formula1.com/...s-interview-mercedes.html

[ Voor 16% gewijzigd door Jasphur op 08-08-2017 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:35
Jasphur schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:55:
[...]

Waarom koopt ie niet Manor :P Is goedkoper denk ik en dan houd hij meer geld over voor de beste mensen om van dat team SFI 2.0 te maken haha :P

Interviewtje met de Robottas
https://www.formula1.com/...s-interview-mercedes.html
Manor bestaat niet meer en die licentie is ook verscheurd. Daarnaast was Manor nu niet echt een team met top mensen (ze reden met een reden achteraan). Als hij toentertijd Manor gekocht zou hebben duurt het nog een hele tijd om de juiste mensen aan te trekken en naar de top te klimmen. SFI is gewoon het beste team van de middenmoot en daarmee ook het beste team van de teams die niet merkgebonden (en dus koopbaar) zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
@RobertMe Weet ik ook wel, was ook meer een lolletje dan een serieus opmerking van mij :P
Wist overigens niet dat de licentie al was verscheurd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:40

pinda powerrr

Slow down...

ATS schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:43:
[...]

Edit: ik ben er inmiddels op gewezen dat Fangio dat al gepresteerd heeft: Alpha, Mercedes, Ferrari, Maserati .
Tsssssssss! Ga je mond spoelen! Het is Alfa Romeo! Een iconisch merk in de Formule 1!

/me 's Alfa hartje deed pijn -O-

Waiting on the world to change

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Is potverdorie mooie auto, potverdorie

Afbeeldingslocatie: http://www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2014/01/alfa-182t-1982-1.jpg

wiki met geluidje en waar men kan lezen dat de wagen niet veel prestatie heeft geleverd :P Sorry @pinda powerrr :>

[ Voor 40% gewijzigd door Jasphur op 08-08-2017 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Alfa blijft gewoon Italiaanse crap. Op het circuit en ernaast...

Don't feed the trolls ;) O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-10 12:31
perpixel schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:01:
...
Misschien zie ik het wel verkeerd, maar volgens mij is Vettel nogal overrated. Zijn successen zijn gehaald in goede auto's en ten opzichte van "mindere" teammaten. Hem naast een Hamilton, Alonso, Ricciardo neerzetten zal zijn marktwaarde niet ten goede komen.
Wie is er in de moderne F1 era ooit kampioen geworden in een slechte auto dan? 8)7

Daarnaast heeft Vettel bij Toro Rosso en BMW ruimschoots bewezen een uitzonderlijk talent te zijn en bij mijn weten maar 1x verloren van een teamgenoot in een seizoen. Combineer dit met de meningen van zijn medecoureurs en ik denk dat je er behoorlijk naast zit ;)

Maar goed, dat is mijn gekleurde mening.

[ Voor 22% gewijzigd door Grimmie187 op 08-08-2017 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-10 10:11
Grimmie187 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 15:20:
[...]

Wie is er in de moderne F1 era ooit kampioen geworden in een slechte auto dan? 8)7

Daarnaast heeft Vettel bij Toro Rosso en BMW ruimschoots bewezen een uitzonderlijk talent te zijn en bij mijn weten maar 1x verloren van een teamgenoot in een seizoen. Combineer dit met de meningen van zijn medecoureurs en ik denk dat je er behoorlijk naast zit ;)

Maar goed, dat is mijn gekleurde mening.
Ik zeg ook niet dat hij slecht is, maar dat hij niet absolute top is en wel graag deze "illusie" hoog wil houden. Nu is het natuurlijk wel afhankelijk hoe je het bekijkt.

Als je puur naar de resultaten kijkt is het natuurlijk absolute top, maar ik denk dat dit door andere kwaliteiten/omstandigheden kwam dan zijn individuele snelheid.

Ik heb even zijn carriere statistieken opgezocht http://www.f1-fansite.com/f1-drivers/sebastian-vettel/ en dan teammate comparison. Het klopt inderdaad wat je zegt. Hij heeft maar van 1 teammaat verloren over een seizoen, maar ik denk dat hij dan ook geen hele sterke teammaten heeft gehad.

Wat Vettel in mijn ogen wel goed maakt is vechtlust, doorzettingsvermogen, discipline en imago.

Deze samenkomst van omstandigheden geven volgens mij dan ook een rooskleurig beeld van Vettel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Iemand bij HAAS heeft tijdens de stop even de trial van Photoshop gedownload :+

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DGuD6qfWAAEbtzS?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DGuD6qkXcAAxta6?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DGuD6qkWAAAcS8e?format=jpg&name=large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Jasphur schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 19:07:
Iemand bij HAAS heeft tijdens de stop even de trial van Photoshop gedownload :+

[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
National Lampoon's (European) Vacation :D
Afbeeldingslocatie: https://qph.ec.quoracdn.net/main-qimg-96f40d0bb2e9a7c62464ee48861cddb1-c

edit
Net even het origineel gelezen, is nog niet eens zo silly. Mallya wil er vanaf want lopende rechtszaken en zo en Liberty wil natuurlijk ook liever meer Amerikanen/solide personen in de F1.
Ook zou daardoor een rijders wissel geforceerd worden; Stroll naar Force Stroll maar dan, Wehrlein ( want mercedes ) naar Williams?
Heerlijk dat speculeren vanaf de bank :P

Google translate origineel
Lawrence Stroll leaves Williams and finds Force India? This is one of the many rumors that emerged in Budapest's paddock on the weekend of the Hungarian Grand Prix and which Italcaracing has collected. Mister Stroll, who joined Williams this season with $ 80 million support, would be thinking of changing the target and fully acquiring Force India. It is said that the presence of Vijay Mallya in the context of World Cup F.1 does not like too much Liberty Media considering that the Silverstone team's main team is sought after by Indian justice and in fact Mallya is "locked" in the English island by Which can not go out without risking the arrest.

Stroll senior would be perfect to ensure a good future for Force India (which has to change name, but still does not) and certainly such a move would end up modifying some of the market pilots. Because of course Lance Stroll would end up in the new family team and one between Esteban Ocon and Sergio Perez would probably go to Williams where, at that point, Felipe Massa would no longer have the reason to stay behind at Stroll. And here we are talking about Pascal Wehrlein, Mercedes driver (the German builder will continue to provide Williams engines) that would let Sauber run.

Fantamercato? Of course, these rumors do not arise by chance. He might have put him around the same Stroll entourage to put pressure on Williams, a team that despite the arrival of Paddy Lowe continues to live out of incomprehensible highs and lows.

[ Voor 73% gewijzigd door Humma Kavula op 08-08-2017 19:33 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ach, hij heeft een hobby en het is tenminste enigszins zinvol. Hoewel ik hem liever Manor had zien overnemen zodat we nog een elfde team hadden. Coureurs rijden maar langer door, en met minder teams is de doorstroom problematisch aan het worden. Giovinazzi en Leclerc moeten eigenlijk al een zitje krijgen, Gasly ook en zo zijn er nog wel een paar. Krijgen ze niet omdat die al bezet zijn door coureurs die eigenlijk een niveautje omhoog moeten, en dit niet kunnen omdat een zitje zoals die van Kimi bezet wordt gehouden, door Kimi.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Dan maar naar drie auto's per team waarbij er een max. aantal op basis van de kwalificatie mag racen. Kost wat maar een miljardje meer of minder maakt volgens mij ook niet uit. :+

Al heeft dat natuurlijk tot gevolg dat bepaalde teams de Q1 al niet overleven ben ik bang. :X

[ Voor 21% gewijzigd door Bastien op 08-08-2017 19:44 ]

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Polleke :) Gezien we toch mid-season zijn...vinden jullie 10 teams / 20 auto's ook niet wat karig? Met het wegvallen van Manor is het wel wat...minimaal, imho. Ik heb het idee dat het met 22 / 24 auto's toch net ff wat beter zou zijn. In 2012 waren het nog 12 teams, vorig jaar nog 11.

Poll: Zou jij meer teams in F1 willen?
Ja, graag!
Ja, maar wel 'fabrieksteams'
Nee, 10 teams is zat
Maakt mij niet veel uit...
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=399179&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

De reden dat ik fabrieksteams erin heb staan is om de levensvatbaarheid van teams wat groter te maken: als 'iedereen welkom' is, dan kan het na 1 seizoen ook weer over zijn. Fabrieksteams (ook wel works teams genoemd) hebben over het algemeen meer budget en een langetermijnvisie.

Ben benieuwd :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Nee, geen extra fabrieksteams, maar wel extra teams. Die kunnen het Max moeilijk maken zolang hij nog bij RBR zit, en ze daar geen eigen motor hebben die niet zuigt. Ja, ik ken mijn prioriteiten. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• UltraSub
Ik lees op verschillende plekken dat Honda denkt Renault nog in te kunnen halen. Lijkt me beetje wishful thinking van Honda, maar goed. Even hypothethisch, stel dat volgend jaar TR met Honda's rijdt (denk niet, maar ga even mee, is komkommertijd :P ), en ze daadwerkelijk sneller worden dan de Renaults. Dan ontstaat er wel een leuk dingetje hoor. De TR is geen slecht chassis en dan zouden ze wel eens gelijk kunnen rijden met RBR of er voor kunnen komen structureel. Daarnaast even meenemen dat Renault volgend jaar ook misschien weer beter gaat en dan rijdt RBR met een klanten motor, en TR in een min of meer fabrieksstatus voor Honda.
Dan gaat Max heel erg pissig zijn :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-10 15:35
UltraSub schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 21:54:
Ik lees op verschillende plekken dat Honda denkt Renault nog in te kunnen halen. Lijkt me beetje wishful thinking van Honda, maar goed. Even hypothethisch, stel dat volgend jaar TR met Honda's rijdt (denk niet, maar ga even mee, is komkommertijd :P ), en ze daadwerkelijk sneller worden dan de Renaults. Dan ontstaat er wel een leuk dingetje hoor. De TR is geen slecht chassis en dan zouden ze wel eens gelijk kunnen rijden met RBR of er voor kunnen komen structureel. Daarnaast even meenemen dat Renault volgend jaar ook misschien weer beter gaat en dan rijdt RBR met een klanten motor, en TR in een min of meer fabrieksstatus voor Honda.
Dan gaat Max heel erg pissig zijn :+
Ik vermoed dat er wel rekening gehouden wordt met zo'n situatie dat ze dan gewoon ff wat heen en weer wisselen tussen de teams. Het is immers één firma die boven die beude teams staat. (Net zoals dat de coureurs uitwisselbaar staan omdat ze alle vier onder contract staan bij één bedrijf.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Cranzai schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 21:57:
[...]

Ik vermoed dat er wel rekening gehouden wordt met zo'n situatie dat ze dan gewoon ff wat heen en weer wisselen tussen de teams. Het is immers één firma die boven die beude teams staat. (Net zoals dat de coureurs uitwisselbaar staan omdat ze alle vier onder contract staan bij één bedrijf.)
Ja dat denk ik ook, maar stel :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theuno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:06

Theuno

Da Devil Crew

UltraSub schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 21:58:
[...]

Ja dat denk ik ook, maar stel :P
Normaal zou ik zeggen, dat zal wisselen zijn!
Maar stel dat het halverwege het seizoen is, waarin een courreur van STR nog kans heeft op de titel? Wat stellen we dan? :9

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UltraSub
Theuno schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 21:59:
[...]

Normaal zou ik zeggen, dat zal wisselen zijn!
Maar stel dat het halverwege het seizoen is, waarin een courreur van STR nog kans heeft op de titel? Wat stellen we dan? :9
Woei.. Silly season ook begonnen hier. Ja.. wat stellen we dan. Hmm.
Dan wordt het moeilijk denk ik. Dan kunnen we bier, chips en nootjes erbij pakken want dan komt er geheid mot overal :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Is Honda competitief en betrouwbaar in 2018, dan eindigen die motoren in 2019 in de RB15. Het verschil in aero tussen STR en RBR zou ik alleen niet onderschatten. STR gaat RBR daar niet evenaren en blijft achter. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 22:22:
Is Honda competitief en betrouwbaar in 2018, dan eindigen die motoren in 2019 in de RB15. Het verschil in aero tussen STR en RBR zou ik alleen niet onderschatten. STR gaat RBR daar niet evenaren en blijft achter. ;)
Dat denk ik inderdaad ook.
Zowel wat betreft dat de Honda dan uiteindelijk in de RBR belandt alsook dat STR tikkie achter zal blijven lopen op de aero van RBR.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

UltraSub schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 22:29:
[...]

Dat denk ik inderdaad ook.
Zowel wat betreft dat de Honda dan uiteindelijk in de RBR belandt alsook dat STR tikkie achter zal blijven lopen op de aero van RBR.
Het verschil in budget garandeert dat STR achter blijft, tenzij ze een "Brawn GP 2009" kunnen bedenken/doen.

Juist omdat RB ook STR heeft, denk ik dat die Honda deal best wel eens kan gebeuren. RB is al jaren ontevreden met Renault, en Mclaren kan niet nog een rampzalig seizoen met Honda doorstaan. Als STR een jaar waardeloos draait, flinke gridpenalty's moet slikken voor veel nieuwe motorspecs en betrouwbaarheid, jammer dan. Als dat in 2019 een competitieve motor oplevert met Q3 mode etc dan is dat te doen. Werkt het niet, dan kan RB het even aankijken. Honda zal ook zelf betalen voor de ontwikkelingen van de motor dus een financiële strop is het ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:05
Remy schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 21:41:
Polleke :) Gezien we toch mid-season zijn...vinden jullie 10 teams / 20 auto's ook niet wat karig? Met het wegvallen van Manor is het wel wat...minimaal, imho. Ik heb het idee dat het met 22 / 24 auto's toch net ff wat beter zou zijn. In 2012 waren het nog 12 teams, vorig jaar nog 11.

Ja, graag!
Nee, 10 teams is zat
[afbeelding]

De reden dat ik fabrieksteams erin heb staan is om de levensvatbaarheid van teams wat groter te maken: als 'iedereen welkom' is, dan kan het na 1 seizoen ook weer over zijn. Fabrieksteams (ook wel works teams genoemd) hebben over het algemeen meer budget en een langetermijnvisie.

@Remy +12 voor de poll.

Beide: Zowel extra "vrije" teams maar ook "nieuwe" fabrieksteams. Maar dat mag ook anders ingevuld worden. Ik kan mij voorstellen dat zowel Mercedes , Renault en Ferrari een Juniorteam oprichten en ala Toro Rosso in zetten.* Dat zou al 6 extra stoelen opleveren. t.z.t.** zie ik RBR-groep wel met een eigen motorenleverancier "fabrikant" worden.

*4 rijders onder contract bij het hoofdteam met doorstroom mogelijkheid.
**Óf met HONDA als deze zijn zaken op orde krijgt voor 2020 Óf met een nieuwe motoren-leverancier in de volgende motorenformule.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Onestone
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:55

Onestone

Saabje, 550Nm 400paardjes

UltraSub schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 15:18:

Daar zit ergens ver in het verleden misschien wel een beetje waarheid in... heeel mischien.

lang geleden had ik een Alfa Romeo GTV 2.0. Je weet wel met zo'n schuin achterkantje, GTV in een schildje op het achter spatbord. De toerenteller midden voor de neus. De motor voor, de versnellingsbak achter. De remschijven acher niet in de wielen maar midden onder tegen de versnellingsbak...
roesten deed hij!!.

Maar tjonge jonge wat een geweldige auto om in te rijden. Zijn tijd ver vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f1r3b4ll
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-09 22:56
Hola, wie van jullie gaat er naar Monza dit jaar btw? Ik was ff op zoek naar dat topic, maar kan het niet meer vinden, vandaar dat ik het hier post.
Ik ga in me uppie en heb via Airbnb een kamer halverwege Milaan en het circuit.
Hoor 't graag als er meer NL'ers die kant op gaan!

Daikin 4MXM68A2V1B9 + FTXA50C2V1BB + 2x FTXM25A5V1B + FTXM20A5V1B. SolarEdge 13960 Wp PV array + SE9K inverter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
f1r3b4ll schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 23:44:
Hola, wie van jullie gaat er naar Monza dit jaar btw? Ik was ff op zoek naar dat topic, maar kan het niet meer vinden, vandaar dat ik het hier post.
Ik ga in me uppie en heb via Airbnb een kamer halverwege Milaan en het circuit.
Hoor 't graag als er meer NL'ers die kant op gaan!
[F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Voila. Stond in de topic warning :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
UltraSub schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 15:18:

Ik hap wel even... >:) O-)

The Alfa Romeo 158/159, also known as the Alfetta (Little Alfa in Italian), is one of the most successful racing cars ever produced. The 158 and its derivative, the 159, took 47 wins from 54 Grands Prix entered. It was originally developed for the pre-World War II voiturette formula (1937) and has a 1.5-litre straight-8 supercharged engine. Following World War II, the car was eligible for the new Formula One introduced in 1947. In the hands of drivers such as Nino Farina, Juan-Manuel Fangio and Luigi Fagioli, it dominated the first two seasons of the World Championship of Drivers.

Afbeeldingslocatie: https://drivetribe.imgix.net/PJNb_AjSTja360QZTSHOEQ?w=1400&h=871&fm=pjpg&auto=compress&fit=crop&crop=faces,edges
(Dan je best wel ballen trouwens, lekker knallen met 420PK@9300RPM in zo'n lichtgewicht zeepkistje. :o)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:58
Oeh en die had toen al een Shield :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
I-King schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 12:22:
Oeh en die had toen al een Shield :P
Maar geen gordels en/of rolbeugel.. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

+12 blijft gewoon +1 B) :+

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
warp schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 12:13:
[...]

[afbeelding]
(Dan je best wel ballen trouwens, lekker knallen met 420PK@9300RPM in zo'n lichtgewicht zeepkistje. :o)
Uit dezelfde periode: Mercedes W25 (1936/1937)

Afbeeldingslocatie: http://www.autowallpaper.de/Wallpaper/Mercedes/Mercedes-Benz-W-25/bilder/Mercedes-Benz-Silberpfeil-W-25-5.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DGtYnnaXgAArW8V.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DGtYwMTXUAAXZqU.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DGtYYanXoAAaejW.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://www.mercedesamgf1.com/wp-content/uploads/sites/3/2016/05/98127jpg666x374q85crop-smartmask-0203px200203pxupscalejpg-666x374.jpg

I know.. :+ ;)

[ Voor 12% gewijzigd door nachtnet op 09-08-2017 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
nachtnet schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 12:38:
[...]

Maar geen gordels en/of rolbeugel.. :+
Een DRS vleugel is ook afwezig zien ik. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Uit de oude doos. (9 minuten meer dan waard...)
YouTube: Formula 1 1982 - Brabham Invent Refuelling

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

nachtnet schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 13:12:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Toen hadden die rot Mercedes Duitsers ook al veel betere motoren. :( :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

DaniëlWW2 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 20:45:
[...]

Toen hadden die rot Mercedes Duitsers ook al veel betere motoren. :( :P
Toen reden ze zeker op gas? :+ :P

Volvotips.com

• Jasphur
nachtnet schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 13:12:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

[...]

I know.. :+ ;)
Pracht machines. Had je veel kracht en ballen voor nodig om daar snel mee te gaan. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bestla
  • Laatst online: 10:43

Bestla

Kvinne

Uit de oude doos waarop staat F1 1964 , Mijn geboortejaar. :)
Afbeeldingslocatie: https://images.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fc1.staticflickr.com%2F5%2F4085%2F4982354708_55c981b194_b.jpg&f=1
John Surtees in een Ferrari 158 F1

[ Voor 14% gewijzigd door Bestla op 10-08-2017 09:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:37

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Doet me denken aan Grand Prix legends. Wat heb ik daar een lol (en frustratie) mee gehad zeg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bestla
  • Laatst online: 10:43

Bestla

Kvinne

Hoezo frustatie?

Afbeeldingslocatie: https://primotipo.files.wordpress.com/2014/12/honda-ra271-monza-1964.jpg

Dwars geplaatste Honda V12 in 1964 , best wel apart eigenlijk.

[ Voor 83% gewijzigd door Bestla op 10-08-2017 09:49 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wom

Wom

Omdat het een enorm lastige game was :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Als we dan toch klassiekers plaatsen

Piquet wint vandaag in '86 de GP van Hongarije.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DGZKcV8WsAAkOzl?format=jpg&name=large

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

nachtnet schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 22:38:
[...]

Beide: Zowel extra "vrije" teams maar ook "nieuwe" fabrieksteams.
Ik kan mij voorstellen dat zowel Mercedes , Renault en Ferrari een Juniorteam oprichten.
Dat zou al 6 extra stoelen opleveren.
Mooi idee. Echter.....:P
Dit zou bij alle circuits problemen opleveren, want waar laat je die allemaal in de pits ? Circuits verbouwen omdat er allemaal pitsboxen bij moeten komen gaat verschrikkelijk veel geld kosten.
Mijn voorkeur heeft het om de reglementen zo te veranderen dat het voor fabrikanten interessant word om vele
tientallen jaren mee te doen. Kijk naar een Lancia ( die doen nu niet meer mee, maar toch ) en Ford in de rallysport. Fabrikanten als BMW, VAG, Porsche, Ford, Nissan,Toyota (:P) Mitsubitsi, PSA zijn toch groot en rijk genoeg om een sterk fabrieksteam neer te kunnen zetten. Ik ga liever voor kwaliteit dan kwantiteit. Saubers, Spykers, Marussia´s geen behoefte aan, die mogen wegblijven.

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

• Robertdj
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Ome Ernst schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 10:22:
[...]

Dit zou bij alle circuits problemen opleveren, want waar laat je die allemaal in de pits ? Circuits verbouwen omdat er allemaal pitsboxen bij moeten komen gaat verschrikkelijk veel geld kosten.
Mijn voorkeur heeft het om de reglementen zo te veranderen dat het voor fabrikanten interessant word om vele
tientallen jaren mee te doen. Kijk naar een Lancia ( die doen nu niet meer mee, maar toch ) en Ford in de rallysport. Fabrikanten als BMW, VAG, Porsche, Ford, Nissan,Toyota (:P) Mitsubitsi, PSA zijn toch groot en rijk genoeg om een sterk fabrieksteam neer te kunnen zetten. Ik ga liever voor kwaliteit dan kwantiteit. Saubers, Spykers, Marussia´s geen behoefte aan, die mogen wegblijven.
Tegelijkertijd kan er maar één de beste zijn. Denk daarom niet dat grote fabrikanten in willen stappen als de concurrentie zo moordend is dat je zelden in de spotlights staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Op de meeste circuits is wel ruimte voor 13/14 teams afaik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Ome Ernst schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 10:22:
[...]

Mijn voorkeur heeft het om de reglementen zo te veranderen dat het voor fabrikanten interessant word om vele tientallen jaren mee te doen. Kijk naar een Lancia ( die doen nu niet meer mee, maar toch ) en Ford in de rallysport. Fabrikanten als BMW, VAG, Porsche, Ford, Nissan,Toyota (:P) Mitsubitsi, PSA zijn toch groot en rijk genoeg om een sterk fabrieksteam neer te kunnen zetten. Ik ga liever voor kwaliteit dan kwantiteit. Saubers, Spykers, Marussia´s geen behoefte aan, die mogen wegblijven.
De meeste (niet allemaal) hebben al meer pitgarages dan dat er nu gebruikt worden en hebben nog zat ruimte voor meerdere teams :) Alleen voor Monte Carlo wordt het inderdaad een chaos. Maar daar is vast wel iets voor te verzinnen (verwijderen van de GP lijst? >:) )

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Robertdj schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 10:44:
[...]
Tegelijkertijd kan er maar één de beste zijn. Denk daarom niet dat grote fabrikanten in willen stappen als de concurrentie zo moordend is dat je zelden in de spotlights staat.
Puntje.
Op dit moment zou als Renault en Honda competitief waren, al een wereld van verschil zijn en zou je niemand horen over een saaie F1.

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ome Ernst schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 10:50:
[...]

Puntje.
Op dit moment zou als Renault en Honda competitief waren, al een wereld van verschil zijn en zou je niemand horen over een saaie F1.
Als het ook nog mogelijk was om in te halen had je een punt :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

MikeyMan schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 10:55:
[...]

Als het ook nog mogelijk was om in te halen had je een punt :P
Lol. Inderdaad. Gisteren die video gekeken van Patrick Depallier in Long Beach. Prachtige beelden,
maar toen produceerden de vleugels lang niet zo veel vuile lucht als nu, en was er dicht op zitten veel makkelijker.

• Jasphur
Ome Ernst schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 10:57:
[...]

Lol. Inderdaad. Gisteren die video gekeken van Patrick Depallier in Long Beach. Prachtige beelden,
maar toen produceerden de vleugels lang niet zo veel vuile lucht als nu, en was er dicht op zitten veel makkelijker.
Jup, en dat is ongeveer 1 van de punten waarvan CH heeft gezegd dat de FIA eens goed over na moet denken om aan te passen/veranderen.

• Remy
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Remy schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 21:41:

Ja, graag!
Nee, 10 teams is zat
[afbeelding]

Soweej, 92 reacties! 80% zegt ja graag, 15% wil fabrieksteams, en een paar procent zeggen nee of /care.

In dat geval: welk 'merk' of team/merk combi zou je het liefst in F1 zien? En welke verwacht je het eerst in F1 als nieuwe entry? Dit ook met het nieuws in het achterhoofd dat Porsche bezig is met een motor voor F1...

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Remy schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 11:03:
[...]

Soweej, 92 reacties! 80% zegt ja graag, 15% wil fabrieksteams, en een paar procent zeggen nee of /care.

In dat geval: welk 'merk' of team/merk combi zou je het liefst in F1 zien? En welke verwacht je het eerst in F1 als nieuwe entry? Dit ook met het nieuws in het achterhoofd dat Porsche bezig is met een motor voor F1...
TBH: maakt het merk mij echt geen drol uit haha. Voor mijn part is het een boer uit Twente (bij wijze van spreke) die een dijk van een wagen neerzet.

Realistisch gezien zie ik inderdaad Porsche en toch Cosworth als potentiele motor-leveranciers. Voor een fabrieksteam heb ik echt geen idee.

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Jasphur schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 11:02:
[...]

Jup, en dat is ongeveer 1 van de punten waarvan CH heeft gezegd dat de FIA eens goed over na moet denken om aan te passen/veranderen.
Hij heeft een punt, maar teambazen die niet vooraan rijden klagen altijd over dat soort dingen. Ik noem een Colin Chapman over de Brabham BT46 bv. Die was gewoon jaloers dat hij het niet had bedacht. En natuurlijk wist hij wel, net als alle andere teambazen, dat hij helemaal zoek gereden zou worden.

[ Voor 9% gewijzigd door Ome Ernst op 10-08-2017 11:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 08-10 12:31
Ik vind dat de VAG groep zich inderdaad eindelijk wel eens mag melden in de F1, maar daar zullen ze zelf anders over denken ;)

Daarnaast graag Alfa Romeo als dochter/zuster team van Ferrari voor aanstormend talent (LeClerc, Giovinazzi, etc.) *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Ome Ernst schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 11:07:
[...]

Hij heeft een punt, maar teambazen die niet vooraan rijden klagen altijd over dat soort dingen. Ik noem een Colin Chapman over de Brabham BT46 bv. Die was gewoon jaloers dat hij het niet had bedacht.
Mee eens hoor, maar er is een verschil tussen zeuren over iemands innovativiteit en de algemene regels die voor alle teams gelden :P Zoals de bouw van de huidige wagens en de gore lucht die daar vanaf komt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom

Wom

Grimmie187 schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 11:09:
Ik vind dat de VAG groep zich inderdaad eindelijk wel eens mag melden in de F1, maar daar zullen ze zelf anders over denken ;)

Daarnaast graag Alfa Romeo als dochter/zuster team van Ferrari voor aanstormend talent (LeClerc, Giovinazzi, etc.) *O*
Die plannen hebben natuurlijk een flinke terugval gehad door het dieselschandaal. Dat heeft ze serieus veel geld gekost. Hoewel er volgens mij nog nooit zoveel VAG's verkochten worden als in de laatste maanden, maar toch.

Denk wel dat er ruimte ontstaat voor VAG om mee te doen. Merkportenfolio is breed genoeg daar voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Jasphur schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 11:12:
[...]

Mee eens hoor, maar er is een verschil tussen zeuren over iemands innovativiteit en de algemene regels die voor alle teams gelden :P Zoals de bouw van de huidige wagens en de gore lucht die daar vanaf komt
Zeker. Maar het hele idee van de F1 is natuurlijk het reglement zo goed doorspitten dat je iets kan bedenken wat binnen de gedachte van de regels valt, maar nog niemand is opgekomen. Of anders maar een beetje buiten de regels. :P

• Jasphur
@Wom en even heel vrij gedacht. Zou in principe VAG niet een soort RBR team kunnen opzetten. Motor van dat dochterbedrijf, aero van die, remmen van die etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Jasphur schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 11:18:
@Wom en even heel vrij gedacht. Zou in principe VAG niet een soort RBR team kunnen opzetten. Motor van dat dochterbedrijf, aero van die, remmen van die etc.
Dat zou wel kunnen, alleen denk ik dat als je als VAG dat niet moet willen. Of je maakt bv alleen de motor, of alles, maar dat is wel heel veel in een keer. Dat is zo veel hooi in een keer dat je daar op kunt stranden. Ik zou zelf eerst met een motor beginnen, en eventueel een aantal jaren later ook chassis.

Ik was even zo vrij :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wom

Wom

Beste manier voor een VAG om de F1 te betreden is het kopen van een bestaand team. Dat is de meest eenvoudige weg. Echter is het maar de vraag of VAG met een eigen team aan de slag wil. Mijn verwachting zou eerder zijn dat ze motorleverancier worden zoals @Ome Ernst al aangeeft.

Dat je dan later zoals BMW of Mercedes het team dan overneemt is een veiligere keuze. Geeft je meer tijd om in de keuken mee te kijken en een beslissing te maken. Toyota is van de grond af begonnen en je ziet hoe moeilijk dat geweest is. En Toyota is technisch en qua mogelijkheden zeker niet minder dan VAG.

• Jasphur
@Ome Ernst Daarom zou je de kosten kunnen verdelen door een VAG worksteam te beginnen, maar als ik het verhaal van Wom zo lees heb ik daar dan weer mijn twijfels over haha

• Wom

Wom

Jasphur schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 11:32:
@Ome Ernst Daarom zou je de kosten kunnen verdelen door een VAG worksteam te beginnen, maar als ik het verhaal van Wom zo lees heb ik daar dan weer mijn twijfels over haha
Veel van de onderdelen die in een VAG auto zitten worden door andere leveranciers gemaakt. Denk aan Continental, Bosch, Getrage, ZF, etc. etc. etc. Daarnaast wil het concern VAG zoveel mogelijk auto's verkopen. En aangezien je geen VAG merknaam auto op de markt hebt, zal er altijd gekozen worden voor een merknaam waar je de promotie via F1 aan kunt koppelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DG26-VIXUAELrtZ.jpg
Je kunt zeggen wat je wilt, maar Martini blijft een mooie livery geven..

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DG26-VHXkAAF1Fd.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DG26-VLXkAAnOeS.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DG26-VIXUAAwtHP.jpg
Via @latimages - twitter - Rainer Schlegelmilch

• Jasphur
Vandaar mijn vrije gedachte. Ik begrijp je verder wel, maar je zou ook als VAG kunnen laten zien wat je kan met de riemen die je hebt. Kijk naar HAAS, het bedrijf zelf heeft verder geen drol met automotive te maken :P (ondanks hun geschiedenis met Stewart en Nascar)

Ik begrijp jullie allemaal wel :P probeer alleen maar een beetje buiten de kaders te denken. Mijn inziens kun je prima een VAG team opzetten en groot op de wagen zetten dat je met bv. Audi motor rijdt oid. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Jasphur schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 11:32:
Een worksteam zie ik ook niet zo zitten, niet eens de kosten an sich maar vooral de complexiteit van de hele sport, zowel op technisch vlak als sportief. Ik frons iedere keer mijn wenkbrouwen als er weer eens een team wordt opgekocht en de nieuwe eigenaren roepen dat ze binnen 3 jaar met Ferrari/Mercedes/RBR willen knokken of zelfs maar middenveld. Ze hebben er geen idee van hoe moeilijk en vooral, ik kan even niet op een
nederlands woord komen, relentless. Ow toch wel, het gaat maar door en door, die ontwikkeling van F1. Daar komen, laat staan bijhouden is verschrikkelijk moeilijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

[quote]nachtnet schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 11:39:
[afbeelding]
Je kunt zeggen wat je wilt, maar Martini blijft een mooie livery geven..

Absoluut ! Ik vind alleen dat hij er bij Williams er alleen niet echt uit de verf komt. Ik denk dat ik die strepen
breder zou maken.

[afbeelding]
Ik /denk/ dat Alain Prost hier een beetje schrok. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Dit bevalt mij in ieder geval wel :P

Audi Sports

Afbeeldingslocatie: https://imagesvc.timeincapp.com/?q=70&w=1440&url=https%3A%2F%2Ftimedotcom.files.wordpress.com%2F2017%2F03%2Fseanbull.jpg%3Fquality%3D85

[ Voor 3% gewijzigd door Jasphur op 10-08-2017 12:18 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:40

pinda powerrr

Slow down...

Jasphur schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 11:44:

.... en groot op de wagen zetten dat je met bv. Audi motor rijdt oid. :)
Je bedoelt impliciet, op een F1 wagen zitten ook geen richtingaanwijzers? >:) :+

Waiting on the world to change

• Jasphur
Tof filmpje op F1 over hoe Ferarri hun 2008 wagen als inspiratie gebruikte voor hun huidige.

https://www.formula1.com/...ired_2017_challenger.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

pinda powerrr schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 13:43:
[...]

Je bedoelt impliciet, op een F1 wagen zitten ook geen richtingaanwijzers? >:) :+
En altijd achter je zitten te drukken dat ze er langs willen :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:46
Ik krijg binnenkort de mogelijkheid om Bottas een 2-3 tal vragen te stellen. Dit moet wel in relatie staan met IWC / de tijd. Mocht iemand nog leuke ideeën hebben! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:39
Ik vind het antwoord lastig. Met zoveel verschil tussen de top teams (Mercedes en Ferrari) + het subtop team (RBR) en de middenmoot zijn er al best wat achterliggers die ingehaald moeten worden, sommige zelfs meer dan eens. Dus als er nog meer teams a-la Sauber bij komen hoeft het van mij niet. Ik zie in eerste instantie liever dat het gehele veld meer naar elkaar toe trekt. Daarna zouden er van mij best 2 teams bij mogen komen. Of misschien een 3e auto voor sommige teams waarbij de hoogst geklasseerde auto niet meetelt voor het kampioenschap (voor teams), maar natuurlijk wel individueel.

• nachtnet
Boinkie schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 16:23:
Ik krijg binnenkort de mogelijkheid om Bottas een 2-3 tal vragen te stellen. Dit moet wel in relatie staan met IWC / de tijd. Mocht iemand nog leuke ideeën hebben! :)
Leuk!!, maar door de beperkende voorwaarde IWC / tijd.. zou ik geen goede vraag weten.. (hooguit een vraag hoeveel tijd hij naast F1 overhoudt om met zijn vrouw op date te kunnen gaan..(of iets in die richting.))

• Jasphur
Misschien iets in de trant van of HAM een goede mentor is o.i.d. En of BOT denkt HAM voorbij te gaan in dit kampioenschap. :P Ik zou het persoonlijk best leuk vinden namelijk als BOT in zijn eerste seizoen bij Mercedes HAM voorbij gaat :P ondanks teamorders

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:40

AzzKickah

06-CENSORED

Jasphur schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 16:54:
Misschien iets in de trant van of HAM een goede mentor is o.i.d. En of BOT denkt HAM voorbij te gaan in dit kampioenschap. :P Ik zou het persoonlijk best leuk vinden namelijk als BOT in zijn eerste seizoen bij Mercedes HAM voorbij gaat :P ondanks teamorders
Ja, dus dan zo:

"Hoeveel tijd heb je nog nodig om Hamilton af te troeven?"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Als Hamilton stopt, wie wil je dan naast je.... :P

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:16

Arfman

Drome!

"Wie is de beste F1 coureur in het huidige veld en waarom is het Max Verstappen?"

Bluf.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Arfman schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 20:06:
[...]

"Wie is de beste F1 coureur in het huidige veld en waarom is het Max Verstappen?"

Bluf.
"Wie is de beste F1 coureur van de huidige tijd en waarom is het Max Verstappen?"

| live and give like no one else |

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

3x3 schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 20:10:
[...]

"Wie is de beste F1 coureur van de huidige tijd en waarom is het Max Verstappen?"
Is het een motiverend of deprimerend dat je nu in F1 zit wetende dat je nooit kampioen zal worden omdat er een betere rijder in zit, en Max wel ? :D

[ Voor 4% gewijzigd door Ome Ernst op 10-08-2017 20:15 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nachtnet
of:

Afbeeldingslocatie: http://www.racedepartment.com/attachments/bottas_gloves-jpg.192272/

Hoe vaak kijk je per race op dit horloge.. :+
En moet je het vaak opwinden? : +

Afbeeldingslocatie: http://www.racedepartment.com/attachments/f1_2016-2017-04-17-21-24-13-371-jpg.186522/

[ Voor 22% gewijzigd door nachtnet op 10-08-2017 20:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
oh wow..

Martini shaken, not stirred...

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/vjIAbxaK3p8/maxresdefault.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door nachtnet op 10-08-2017 20:20 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Hoe spannend en leuk het was toen hij in beeld kwam om het plekje van Rosberg in te nemen en is het wat hij er van verwachtte?

Kun je uitleggen wat de belangrijkste verschillen zijn tussen een team als Williams en het Mercedes team?

Is een top auto rijden makkelijker dan een iets mindere en waar zit dat verschil of op welk vlak of vlakken merk je de verschillen?

In het huidige veld rijden sterke rijders rond, wie van deze rijders zie jij nog een titel behalen?

Ff uit de mouw geschud;)

Veel plezier man en doe hem de groeten namens alle mafkezen in dit topic!

Te koop....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

nachtnet schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 20:19:
oh wow..

Martini shaken, not stirred...
Na heeeeeeeeeeeel lang kijken zag ik dat er ook een auto en twee F1 coureurs op de foto stonden.. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

[...]

RBR-VAG dammit. Bestrijd de Duitse motor suprematie, met Duitse motoren :P
Die combinatie heb ik hier al uitgebreid toegelicht. Ook moet de gekozen naam voor de motor niet Porsche of Audi zijn, maar Skoda. :+

• Jasphur
DaniëlWW2 schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 20:33:
[...]

RBR-VAG dammit. Bestrijd de Duitse motor suprematie, met Duitse motoren :P
Die combinatie heb ik hier al uitgebreid toegelicht. Ook moet de gekozen naam voor de motor niet Porsche of Audi zijn, maar Skoda. :+
Volg de Skoda rijder >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Perfect als de RB's vooraan liggen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-10 18:36
Hoe goed voel je tijdens een ronde in de kwalificatie aan hoeveel tijd je wint of verliest? Hoe precies kun je dat inschatten? (Of wordt dat continu op je display getoond...)

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Tackleberry schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 21:53:
[...]

Hoe goed voel je tijdens een ronde in de kwalificatie aan hoeveel tijd je wint of verliest? Hoe precies kun je dat inschatten? (Of wordt dat continu op je display getoond...)
Zal vast antwoord geven: dit kunnen ze op hun display zien, of je boven of onder de delta zitten. Ze kunnen er voor kiezen of ze de poletijd of hun eigen beste ronden als delta laten zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-10 12:51
Waarom hebben ze in de pinnacle van de motorsport nog geen HUD in hun helm? Lijkt me dat daar toch handige dingen op geprojecteerd kunnen worden.

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Pagina: 1 ... 25 ... 71 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is het topic voor 2017. Discussie over het nieuwe seizoen kan inmiddels in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 *O*

Alle weekend-topics van 2017: Topicreeks: [F1] Seizoen 2017 - GP topics

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Het algemene racetopic kan je hier vinden: Algemeen race topic Deel 2

IRC: http://irc.tweakers.net/f1