[F1] Seizoen 2017 - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 71 Laatste
Acties:
  • 402.923 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-09 23:03
ROS was er en HAM niet, maar hij heeft hem niet "vervangen" als Mercedes coureur... beetje sensatie artikel!?

Edit- Wat een site ook, met al die reclame en clickbait.... ik zou zeggen, ALT+F4

[ Voor 28% gewijzigd door metallicattim op 13-07-2017 09:07 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nhz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-10 11:39

Nhz

Naboo schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 08:46:
Wat een sneu figuur Hamilton. Hier ging het toch laatst over zijn imago? Nou, kijk eens op zn Instagram. Mensen zijn zijn gedrag beu.

Hopelijk stopt ie er na dit seizoen mee. Totaal geen aanwinst voor de sport zo'n arrogante blaag.
Ik ben ook geen fan van de persoon Lewis Hamilton, wat dat betreft ben ik het wel eens met het statement wat Chris Zegers afgelopen zondag maakte: Hamilton is een eenzaam figuur dat zichzelf boven anderen plaatst.

Dat gezegd hebbende, persoonlijk vind ik hem als coureur wel een aanwinst voor de F1. Hij is (nagenoeg overal) bloedsnel, zoekt ook op het circuit vaak de grens van het toegestane op en dat heeft al meermaals voor goede televisie gezorgd.

Ook in de randzaken van het sportieve vlak zorgt hij vaak genoeg voor spraakmakende situaties (ruzie met Alonso, delen van data via Twitter, snapchatten tijdens persco, koptelefoon ophouden tijdens minuut stilte, pijnlijke stiltes op het podium met Rosberg, afwezig zijn, etc). Lang niet allemaal netjes, maar het zorgt wel voor reuring in de F1. En ondanks dat ik door dit soort acties geen fan ben van zijn persoon, ben ik wel blij dat hij erbij is. Het is gewoon mooi om een soort van boeman te hebben, net als een underdog en groot kampioen.

Groetjes

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:03

sjaool

Every life should have 9 cats

Jasphur schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 08:30:
Is iemand die 360 graden video van de camera die bovenop de Ferrari van VET zat gister al tegengekomen?

En Mercedes heeft een intervieuw met de auto van HAM :/
https://www.mercedesamgf1...interview-with-car-no-44/
Nee, wel deze onboard video van Daniel Ricciardo (Facebook video).

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naboo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-06 11:48

Naboo

#WINNING!! DUH!

Nhz schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 09:12:
[...]

Ik ben ook geen fan van de persoon Lewis Hamilton, wat dat betreft ben ik het wel eens met het statement wat Chris Zegers afgelopen zondag maakte: Hamilton is een eenzaam figuur dat zichzelf boven anderen plaatst.

Dat gezegd hebbende, persoonlijk vind ik hem als coureur wel een aanwinst voor de F1. Hij is (nagenoeg overal) bloedsnel, zoekt ook op het circuit vaak de grens van het toegestane op en dat heeft al meermaals voor goede televisie gezorgd.

Ook in de randzaken van het sportieve vlak zorgt hij vaak genoeg voor spraakmakende situaties (ruzie met Alonso, delen van data via Twitter, snapchatten tijdens persco, koptelefoon ophouden tijdens minuut stilte, pijnlijke stiltes op het podium met Rosberg, afwezig zijn, etc). Lang niet allemaal netjes, maar het zorgt wel voor reuring in de F1. En ondanks dat ik door dit soort acties geen fan ben van zijn persoon, ben ik wel blij dat hij erbij is. Het is gewoon mooi om een soort van boeman te hebben, net als een underdog en groot kampioen.
Ik vraag mij wel af hoe Hamilton het zou doen in een mindere wagen. Hij heeft nu het geluk dat de Mercedes een geweldige auto is. Ben wel benieuwd als hij dit seizoen bij RBR zat en alle pech van Max had.

Tuurlijk zorgt hij ook voor wat mooie dingen, maar het treurige gedrag van hem voert al enige tijd de boventoon.

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 03-10 10:53
Naboo schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 09:25:
[...]

Ik vraag mij wel af hoe Hamilton het zou doen in een mindere wagen. Hij heeft nu het geluk dat de Mercedes een geweldige auto is. Ben wel benieuwd als hij dit seizoen bij RBR zat en alle pech van Max had.

Tuurlijk zorgt hij ook voor wat mooie dingen, maar het treurige gedrag van hem voert al enige tijd de boventoon.
Mwah. Ik durf te wedden dat als je HAM in de wagen van Max zet (en dan even zonder alle mechanische problemen) hij RIC er gewoon uitrijdt. HAM is echt wel een goede rijder, maar inderdaad: dankzij de ijzersterke MERC maakt hij veel meer kans op het WC.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:29

Wom

Naboo schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 09:25:
[...]

Wanneer er wat tegen zit lijkt Hamilton daar altijd iets meer last van te hebben. Paar races op een seizoen dat hij er toch niet goed bij zit. Alsof hij zichzelf iets te snel uit het lood laat slaan. Dat terwijl hij mentaal juist heel sterk lijkt te zijn. Kan het niet goed rijmen met elkaar. Een man van uitersten denk ik.

Overigens is hij ook geen coureur waar ik mijzelf mee kan identificeren. Maar voor kijkcijfers en media-aandacht heb je er een hele goeie aan. Dat is ook wat waard.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nhz

Nhz

Wom schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 09:37:
[...]

Wanneer er wat tegen zit lijkt Hamilton daar altijd iets meer last van te hebben. Paar races op een seizoen dat hij er toch niet goed bij zit. Alsof hij zichzelf iets te snel uit het lood laat slaan. Dat terwijl hij mentaal juist heel sterk lijkt te zijn. Kan het niet goed rijmen met elkaar. Een man van uitersten denk ik.

Overigens is hij ook geen coureur waar ik mijzelf niet mee kan identificeren. Maar voor kijkcijfers en media-aandacht heb je er een hele goeie aan. Dat is ook wat waard.
Inderdaad, het is alsof wanneer er iets tegen zit hij daar eerst even doorheen moet, om zichzelf dan volledig te resetten en sterker terug te komen. In het verleden is hij meermaals erg sterk teruggekomen na tegenslagen, maar daar ging dan wel vaak wat drama aan vooraf.

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:58
Maar dat drama zorgt er wel steeds voor dat een wdc niet zo makkelijk binnen gehaald wordt..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nhz

Nhz

nachtnet schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 09:51:
Maar dat drama zorgt er wel steeds voor dat een wdc niet zo makkelijk binnen gehaald wordt..
En dat een kampioenschap niet zo makkelijk behaald wordt vind ik als toeschouwer helemaal niet erg. :)

Groetjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Nieuwsartikel uit The Guardians over de liefde van HAM voor de UK

Een quote
Hamilton does not like to be told what to do but choosing to be contradictory to make a point about who is in charge is best not achieved at the expense of the people with whom he would connect.
Bron

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:57
Eens met wat hierboven ook al gezegd is over HAM. Wat ik persoonlijk wel kan waarderen van HAM is dat hij altijd zo rustig blijft als het even tegenzit. Natuurlijk heeft 'ie dan ook kutzin, maar hij zal niet zo snel voor de uithalen naar bijv een VET die op hem inbeukt. Vind HAM ondanks z'n soms rare gedrag toch ook wel classy op andere momenten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Onboard bij Max in Londen... vrij tam rondje dat wel... :P
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=zpDzbddnqNg]

[ Voor 14% gewijzigd door sjaool op 13-07-2017 10:43 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/LEry0vyomORP2/giphy.gif

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DEmpa8rXgAEhprb?format=jpg&name=large

[ Voor 39% gewijzigd door Jasphur op 13-07-2017 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:37

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik vond 't sowieso vrij tam allemaal. Ik heb een kwartiertje zitten kijken, maar had iets meer spektakel verwacht dan alleen een recht stuk met rotonde en keerpunt op de uiteinden.

Ik heb ongeveer vanaf de Renault uit 1979 tot Vettel gezien. Grappig dat Stroll zijn Williams niet rond kreeg op het keerpunt en twee keer teruggeduwd moest worden waar Vettel, Vandoorne en nog iemand een powerslide of donut deden.

De McLaren van Senna (van hierboven) was voor mij de mooiste auto. Brings back memories....

[ Voor 9% gewijzigd door gwystyl op 13-07-2017 11:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:17
gwystyl schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 11:25:
Ik vond 't sowieso vrij tam allemaal. Ik heb een kwartiertje zitten kijken, maar had iets meer spektakel verwacht dan alleen een recht stuk met rotonde en keerpunt op de uiteinden.

Ik heb ongeveer vanaf de Renault uit 1979 tot Vettel gezien. Grappig dat Stroll zijn Williams niet rond kreeg op het keerpunt en twee keer teruggeduwd moest worden waar Vettel, Vandoorne en nog iemand een powerslide of donut deden.

De McLaren van Senna (van hierboven) was voor mij de mooiste auto. Brings back memories....
Precies op het goede moment afgehaakt :9
Daarna kwam Ricciardo die er wel wat meer van maakte.

Ik heb me prima mee kunnen vermaken, moest m'n kleine de fles geven dus kon toch geen kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:37

Martinspire

Awesomeness

Is er eigenlijk nog bekend waarom Haas en Force India niet reden? Van Haas kan ik op zich nog begrijpen dat ze niet gaan omdat ze alleen nog de auto van vorig jaar hebben, maar Force India was wel wat raar imo. Of hebben die simpelweg geen demo-auto?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Martinspire schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 11:54:
Is er eigenlijk nog bekend waarom Haas en Force India niet reden? Van Haas kan ik op zich nog begrijpen dat ze niet gaan omdat ze alleen nog de auto van vorig jaar hebben, maar Force India was wel wat raar imo. Of hebben die simpelweg geen demo-auto?
Voor HAAS klopt het, je demo auto moet minimaal 2 seizoenen oud zijn dus die konden niet.
SFI heeft wel een demo auto, Nico Hulkenberg heeft daar een keer een opname in gemaakt met eye tracking software. Waarom ze niet reden weet ik niet.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:54

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

MikeyMan schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 08:08:
Goede actie van Hamilton dat ie nota bene in de uk er niet bij is. :X
Toch even mezelf quoten... Was er vroeg bij gisteren, maar ben eigenlijk wel blij dat er nog gezeur van gekomen is...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

sjaool schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 10:41:
Onboard bij Max in Londen... vrij tam rondje dat wel... :P
[video]
Tja, hij wou ook eens een stukje kunnen rijden zonder dat de boel kapot ging. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-10 09:19
Zijn er echt mensen die denken dat ze met F1 auto's vol gas gingen gaan, op twee meter van het publiek, enkel gescheiden door plastiek bakken ? :?

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Kenhas schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 13:02:
Zijn er echt mensen die denken dat ze met F1 auto's vol gas gingen gaan, op twee meter van het publiek, enkel gescheiden door plastiek bakken ? :?
Als er mensen zijn die dat denken dan onderschatten ze het vermogen van zo'n F1 wagen flink. Je hoeft er alleen maar de onboard van Ricciardo op na te kijken. Die gaf flink gas maar de wagen wilde dan ook meteen een kant op die je niet wil. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dijkstraat
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:01

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-10 12:54
Op F1-fanatic is een serie over 20 jaar geleden met raceverslagen. In één van de comments:
1) Ferrari have won Monaco for the first time after 16 years (as they did in 1997).
2) Ferrari wasn’t expected to be in the title fight (as in 1997).
3) The dominant team of the previous years is no longer winning everything
4) The lead driver of the erstwhile dominant team has a new teammate who is upstaging him sometimes
5) The Ferrari driver has no problems dispatching off his teammate
6) The Ferrari driver has intentionally rammed into his main title rival
Ik vond hem wel treffend. :P

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Red Bull en Toro Rosso gaan nog even door...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:09

Edd

De Shield.... Brrrr...

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DEoPc1SUwAA7PAP.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DEoPdIEVoAA9_hg.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DEoPdaPUQAAySJY.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DEoPdwTVoAArGw3.jpg

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Iets zegt me dat 't dat ding ook niet gaat worden. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstraat
Persoonlijk vind ik het nog best wel wat hebben, ja het is anders maar ik zou er wel aan kunnen wennen d:)b (niet iedereen zal deze mening delen denk ik :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15:35
De shield bevalt mij wel, heeft wel een stoere futuristische look imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 23:29

Wom

Ik ben te ouderwets voor zulke dingen. Geef me een paar jaar om er aan te wennen. :P

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theuno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:08

Theuno

Da Devil Crew

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DEoTQaEW0AMGN_a?format=jpg&name=large

of

Afbeeldingslocatie: https://www.jamesallenonf1.com/wp-content/uploads/XPB.cc-Kimi-Raikkonen-HP1.jpg

Ik weet het wel...
niet die lelijke slipper iig

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

welke dan?

Ik heb geen banden op die dingen zien afschieten :) of laat staan een boutje ter grootte van die op de helm van Massa af ging.

zijn die beelden er?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Kyp5ki
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21-08 17:35

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
In ieder geval minder intrusive dan die teenslipper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 19:34:
welke dan?

Ik heb geen banden op die dingen zien afschieten :) of laat staan een boutje ter grootte van die op de helm van Massa af ging.

zijn die beelden er?
Er zijn wel ergens beelden te vinden met o.a. band. (zit momenteel op tablet, en kan daarmee niet snel zoeken voor je.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nhz

Nhz

Iemand de pressco gezien? Mooie kerel die Ricciardo :)

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: http://brightcove04.o.brightcove.com/4221396001/4221396001_4869850965001_4869806945001-vs.jpg?pubId=4221396001

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dijkstraat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Gaaf filmpje. Dat doet Renault weer goed. Zijn ze in de leer geweest bij Red Bull ofzo? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
sjaool schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 21:31:
[...]

Gaaf filmpje. Dat doet Renault weer goed. Zijn ze in de leer geweest bij Red Bull ofzo? :D
Renault en social media gaat al poosje meer dan goed... lees hun tweets maar eens tijdens een fp sessie.. 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

nachtnet schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 21:51:
[...]

Renault en social media gaat al poosje meer dan goed... lees hun tweets maar eens tijdens een fp sessie.. 😅
Ja, ik volg ze al een tijdje op Twitter. Maar de video's worden ook steeds beter. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:57

Destruction

(ex-)Automonteur

Heb ze al ff niet meer voorbij zien komen, maar heb er net wel smakelijk om zitten lachen :P

Baku:

RB Ring

[ Voor 13% gewijzigd door Destruction op 14-07-2017 00:43 ]

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Laatst online: 22:19
Bart-Willem schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 18:46:
Iets zegt me dat 't dat ding ook niet gaat worden. :P
Dan wordt t de halo toch, zegt de fia?

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Haha. Hebben we gelijktijdig deze foto's geplaatst, alleen ik dan in het Silverstone topic :D

Ik verwacht dat dit de oplossing moet gaan zijn voor de Halo. Het zicht is beter, gevaarlijk kleine stukjes ala Massa ongeluk kunnen er niet doorheen, zoals je in het filmpje hierboven kunt zien: vliegt een band er ook overheen. Plus: als je van een afstandje kijkt op tv zullen ze waarschijnlijk niet eens zo erg opvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

caspervc schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 08:09:
[...]

Dan wordt t de halo toch, zegt de fia?
Bij mijn weten is dat ontwerp in de prullenbak gegaan. De halo belemmerde het zicht en de teams en coureurs waren er ook niet over te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Is het dadelijk niet gewoon een LMP1 cockpit? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Laatst online: 23:13
Die screen wordt het ook niet. Ja regen vliegt er vanaf maar rommel waarschijnlijk niet. Je moet maar een groot stuk rubber ertegenaan krijgen dat je zicht belemmert, dan moet je langzamer rijden en de pits in om het schoon te maken. Daar gaat je race. Om nog maar niet te praten over al het ongedierte.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zahariac
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-12-2024
NitroX infinity schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 09:32:
Die screen wordt het ook niet. Ja regen vliegt er vanaf maar rommel waarschijnlijk niet. Je moet maar een groot stuk rubber ertegenaan krijgen dat je zicht belemmert, dan moet je langzamer rijden en de pits in om het schoon te maken. Daar gaat je race. Om nog maar niet te praten over al het ongedierte.
Gewoon een tearoff erop. En bij de pittstop die eraf halen. Heb je 2 keer een schone ruit. Die zal in 3 kwartier niet zo vies worden dat je er niet meer doorheen kan kijken. Wat denk je dat er allemaal op zo'n helm terecht komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Laatst online: 22:19
Zahariac schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 09:48:
[...]

Gewoon een tearoff erop. En bij de pittstop die eraf halen. Heb je 2 keer een schone ruit. Die zal in 3 kwartier niet zo vies worden dat je er niet meer doorheen kan kijken. Wat denk je dat er allemaal op zo'n helm terecht komt?
Nou, als er zo'n op olie rijdende mercedes voor je zit... :X

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acemoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-10 13:58
Zahariac schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 09:48:
[...]

Maar hoeveel tearoffs hebben ze op die helmen eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Laatst online: 22:40
Bij Le mans rijden ze toch ook lange stints, daar lijkt het ook goed te gaan.

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
alesandro_46 schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 10:01:
In Le Mans gebruiken ze 5 tearoffs voor 24 uur. Dus dat moet makkelijk haalbaar zijn met 1 tearoff voor de F1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Daar hebben ze toch ruitenwissers? Ik zie dat op een F1 wagen nog niet zo snel toegepast worden.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstraat
NitroX infinity schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 10:09:
[...]

Daar hebben ze toch ruitenwissers? Ik zie dat op een F1 wagen nog niet zo snel toegepast worden.
Met de juiste coating ben je ook geen ruitenwisser nodig, dan glijdt het water er vanzelf af in combinatie met de snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:58

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zahariac schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 10:08:
[...]

In Le Mans gebruiken ze 5 tearoffs voor 24 uur. Dus dat moet makkelijk haalbaar zijn met 1 tearoff voor de F1.
Die hebben ze afaik toch ook op een F1 helm zitten? Zag in een replay in de pits een keer zo'n ding er af worden gehaald (Vettel?). Dat zou dan weinig verschil moeten maken.

Enige is door groter oppervlakte wat meer in de wind zit (neem aan helm bewust uit de wind wordt gehaald), dat er rubber etc op kan komen, maar of dat nu echt een probleem is?

[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 14-07-2017 10:24 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
SinergyX schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 10:23:
[...]

Die hebben ze afaik toch ook op een F1 helm zitten? Zag in een replay in de pits een keer zo'n ding er af worden gehaald (Vettel?). Dat zou dan weinig verschil moeten maken.

Enige is door groter oppervlakte wat meer in de wind zit (neem aan helm bewust uit de wind wordt gehaald), dat er rubber etc op kan komen, maar of dat nu echt een probleem is?
Ik zie daar ook echt geen problemen in. En op de helm zit ook een tearoff. Maar meestal niet meer dan 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:37

Martinspire

Awesomeness

Zahariac schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 10:08:
[...]

Hoeveel coureurs zitten buiten dan? De meesten zitten binnen dus dan is het eerder voor de hoeveelheid licht dan het schoonmaken ervan.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
Martinspire schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 10:43:
[...]

Hoeveel coureurs zitten buiten dan? De meesten zitten binnen dus dan is het eerder voor de hoeveelheid licht dan het schoonmaken ervan.
Bedoel je een gesloten cockpit?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-09 10:53
Weet niet of het hier al gepost was, maar ik lees net een artikel op Auto Motor und Sport wat ik wel weer opvallend vind.

Ze hebben daar geruchten opgevangen dat Honda nog met één grote update komt die een PK of 40 extra moet brengen. Werkt die update, dan gaan ze door in 2018, werkt die update niet dan trekken ze zich terug uit de Formule 1.

Dat is ook de reden dat McLaren niet meer zoveel afgeeft op Honda, ze krijgen ofwel een betere motor ofwel Honda trekt de stekker uit het project (een beslissing die McLaren contractueel niet zomaar kan nemen).

Wat interessanter is; Ferrari en Mercedes willen beiden dolgraag motoren leveren aan Sauber. Mercedes levert nu drie teams, Renault drie teams en Ferrari twee. Als Ferrari mag leveren aan Sauber is het drie teams voor alle fabrikanten, en dan staan Ferrari en Mercedes even sterk in het weigeren van McLaren.

Als Mercedes gaat leveren aan Sauber dan heeft Mercedes vier teams, Renault drie en Ferrari twee. Met slechts twee teams kan de FIA het gaan verplichten dat Ferrari de motoren aan McLaren gaat leveren, wat ze natuurlijk liever niet doen omdat ze best "bang" zijn dat het team heel goed kan presteren met een sterke motor.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
First picture of Vettel following Massa with the F1 shield.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DErn1uRXoAAkHd-.jpg:large

:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NitroX infinity
Dijkstraat schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 10:13:
[...]

Met de juiste coating ben je ook geen ruitenwisser nodig, dan glijdt het water er vanzelf af in combinatie met de snelheid.
Ik had het niet over water maar over rubber en andere troep dat ertegen aan kletst. Dat kun je met een ruitenwissen enigszins verhelpen. Zonder ruitenwissen moet je vaart minderen en de pits in om 't schoon te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 10:53
XyritZz schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 11:16:
Weet niet of het hier al gepost was, maar ik lees net een artikel op Auto Motor und Sport wat ik wel weer opvallend vind.

Ze hebben daar geruchten opgevangen dat Honda nog met één grote update komt die een PK of 40 extra moet brengen. Werkt die update, dan gaan ze door in 2018, werkt die update niet dan trekken ze zich terug uit de Formule 1.

Dat is ook de reden dat McLaren niet meer zoveel afgeeft op Honda, ze krijgen ofwel een betere motor ofwel Honda trekt de stekker uit het project (een beslissing die McLaren contractueel niet zomaar kan nemen).

Wat interessanter is; Ferrari en Mercedes willen beiden dolgraag motoren leveren aan Sauber. Mercedes levert nu drie teams, Renault drie teams en Ferrari twee. Als Ferrari mag leveren aan Sauber is het drie teams voor alle fabrikanten, en dan staan Ferrari en Mercedes even sterk in het weigeren van McLaren.

Als Mercedes gaat leveren aan Sauber dan heeft Mercedes vier teams, Renault drie en Ferrari twee. Met slechts twee teams kan de FIA het gaan verplichten dat Ferrari de motoren aan McLaren gaat leveren, wat ze natuurlijk liever niet doen omdat ze best "bang" zijn dat het team heel goed kan presteren met een sterke motor.
Dat ze volgend jaar wellicht terugtrekken is alweer ontkent vanuit Honda. Overigens levert Ferrari al aan Sauber, maar dan de motor van vorig jaar. Of bedoel je dat Sauber volgend jaar met 2018 Ferrari motoren zou gaan rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-09 10:53
RonaldMcDonald schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 14:19:
[...]

Dat ze volgend jaar wellicht terugtrekken is alweer ontkent vanuit Honda. Overigens levert Ferrari al aan Sauber, maar dan de motor van vorig jaar. Of bedoel je dat Sauber volgend jaar met 2018 Ferrari motoren zou gaan rijden?
Het zou dan inderdaad gaan om volgend jaar, Sauber heeft/had een deal met Honda en als die definitief klapt is het vechten geblazen tussen Mercedes en Ferrari om motoren voor volgend seizoen te mogen leveren zodat de fabrikant die dat wint sterker staat in het eventueel weigeren van McLaren.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 14:34
Na enig zoeken stel ik de vraag hier maar eens, misschien weet iemand dat.

Ik ben eigenlijk op zoek naar een lijstje met banden welke tijdens de sessie gebruikt zijn door de rijders. ik wil deze eigenlijk naast de lapchart kunnen leggen die de fia beschikbaar stelt op http://www.fia.com/events...venttiming-information-23.

Is hier de reddende engel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:23
XyritZz schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 16:01:
[...]

Het zou dan inderdaad gaan om volgend jaar, Sauber heeft/had een deal met Honda en als die definitief klapt is het vechten geblazen tussen Mercedes en Ferrari om motoren voor volgend seizoen te mogen leveren zodat de fabrikant die dat wint sterker staat in het eventueel weigeren van McLaren.
Ik hoorde dat het juist meer met de rijders te maken heeft omdat degene die volgend jaar levert bepaald wie de tweede rijder wordt. Gaat Ferrari leveren dan zal Wehrlein waarschijnlijk uit de F1 verdwijnen omdat Ferrari dan een eigen rijder bij Sauber zet.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 23:31
Lekker Ventje schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 18:49:
[...]

Ik hoorde dat het juist meer met de rijders te maken heeft omdat degene die volgend jaar levert bepaald wie de tweede rijder wordt. Gaat Ferrari leveren dan zal Wehrlein waarschijnlijk uit de F1 verdwijnen omdat Ferrari dan een eigen rijder bij Sauber zet.
Dat hoeft natuurlijk niet perse, want ook nu levert Ferrari aan Sauber, maar zit Wehrlein er. Maar ja, Ferrari zal er natuurlijk liever een Giovinazzi zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Jurgen schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 18:41:
Na enig zoeken stel ik de vraag hier maar eens, misschien weet iemand dat.

Ik ben eigenlijk op zoek naar een lijstje met banden welke tijdens de sessie gebruikt zijn door de rijders. ik wil deze eigenlijk naast de lapchart kunnen leggen die de fia beschikbaar stelt op http://www.fia.com/events...venttiming-information-23.

Is hier de reddende engel?
Volgens mij staan de gebruikte banden altijd in de info graphic die in de race topics gepost worden.
Elk gevuld rondje is een keer naar buiten met een nieuwe set, cirkel met zwarte vulling is naar buiten met een gebruikte set.

Bijv: Jasphur in "[F1 2017] Race 10 - GP van Groot Brittannië"

[ Voor 6% gewijzigd door YakuzA op 14-07-2017 19:08 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 14:34
YakuzA schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 19:07:
[...]

Volgens mij staan de gebruikte banden altijd in de info graphic die in de race topics gepost worden.
Elk gevuld rondje is een keer naar buiten met een nieuwe set, cirkel met zwarte vulling is naar buiten met een gebruikte set.

Bijv: Jasphur in "[F1 2017] Race 10 - GP van Groot Brittannië"
ah je hebt gelijk! daar had ik toch helemaal niet aan gedacht 8)7

Hmm, er zitten toch verschillen tussen deze en de FIA timing pdf... apart
Afbeeldingslocatie: https://thumb.ibb.co/eBqhHv/Knipsel.png

Edit: Ah die is van halverwege de sessie, ik moet deze hebben:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DEswHDhXgAEpiY_.jpg:large

[ Voor 23% gewijzigd door Jurgen op 14-07-2017 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

RobertMe schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 19:02:
[...]
Dat hoeft natuurlijk niet perse, want ook nu levert Ferrari aan Sauber, maar zit Wehrlein er. Maar ja, Ferrari zal er natuurlijk liever een Giovinazzi zetten.
Of een Leclerc? Of nemen ze de gok en zetten ze die meteen naast Vettel ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Dijkstraat schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 10:13:
[...]

RainX ;)

Vettel is niet blij met het geteste Shield, hij klaagt dat ie zich wat duizelig voelt tijdens rit door wazig/vertekend zicht

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

NitroX infinity schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 13:50:
[...]

Ik had het niet over water maar over rubber en andere troep dat ertegen aan kletst. Dat kun je met een ruitenwissen enigszins verhelpen. Zonder ruitenwissen moet je vaart minderen en de pits in om 't schoon te maken.
Shell gaat full-service dames leveren voor de Ferrari rijders. Shell Pitspoezen :9

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-09 23:03
Oh shit, dat is een serieus grote panorama! Je kan helemaal inzoomen tot achterdoor en nog gezichten herkennen! _/-\o_

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dijkstraat
Mooi filmpje met uitleg over het probleem van Hamilton met de rem en Max met de koppeling tijdens de race in Oostenrijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:20
Zie op meerdere plaatsen het volgende :

'Alfa Romeo keert al in 2018 terug in Formule 1'
De legendarische naam van Alfa Romeo verdween in 1985 uit de Formule 1, maar het bedrijf plant een terugkeer. Vermoedelijk rijdt Haas F1 in 2018 al met motoren waar de Italiaanse firmanaam op staat.
De motoren van Haas komen momenteel van Ferrari, onderdeel van het FCA-concern waar ook Alfa Romeo deel van uitmaakt. Nu dat merk met de Giulia en de Stelvio weer hard werkt aan een come-back, moet het maar weer eens met Formule 1 in verband gebracht worden. Sergio Marchionne liet al eerder hints vallen dat hij het merk wil terugbrengen in de koningsklasse.

De gedachtengang van Marchionne is niet helemaal origineel: vorig seizoen reed Red Bull met Renaulmotoren die het merk TAG Heuer droegen. Ferrari's klantenmotoren omdopen tot Alfa Romeo is een kleine, maar slimme marketingtruc. Zeker gezien de prima resultaten van het Haas-team, dat pas in zijn tweede Formule 1-seizoen rijdt.

Naast de Alfa Romeo-motoren zou de deal met Haas ook kunnen betekenen dat Antonio Giovinazzi bij het team terechtkomt. De Italiaan is nu reservecoureur van Ferrari en testcoureur bij Haas. Een Italiaans merk met een Italiaanse coureur zou het marketingplaatje compleet maken. Toch is het niet helemaal waarschijnlijk, aangezien Haas Kevin Magnussen al heeft vastgelegd voor volgend jaar. Ook het vertrek van Romain Grosjean lijkt niet aan de orde."

Beetje als Tag heur bij rb

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-10 10:10
Snowhite0901 schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 08:53:

De legendarische naam van Alfa Romeo verdween in 1985 uit de Formule 1, maar het bedrijf plant een terugkeer. Vermoedelijk rijdt Haas F1 in 2018 al met motoren waar de Italiaanse firmanaam op staat.
De motoren van Haas komen momenteel van Ferrari, onderdeel van het FCA-concern waar ook Alfa Romeo deel van uitmaakt. Nu dat merk met de Giulia en de Stelvio weer hard werkt aan een come-back, moet het maar weer eens met Formule 1 in verband gebracht worden. Sergio Marchionne liet al eerder hints vallen dat hij het merk wil terugbrengen in de koningsklasse.

De gedachtengang van Marchionne is niet helemaal origineel: vorig seizoen reed Red Bull met Renaulmotoren die het merk TAG Heuer droegen. Ferrari's klantenmotoren omdopen tot Alfa Romeo is een kleine, maar slimme marketingtruc. Zeker gezien de prima resultaten van het Haas-team, dat pas in zijn tweede Formule 1-seizoen rijdt.

Naast de Alfa Romeo-motoren zou de deal met Haas ook kunnen betekenen dat Antonio Giovinazzi bij het team terechtkomt. De Italiaan is nu reservecoureur van Ferrari en testcoureur bij Haas. Een Italiaans merk met een Italiaanse coureur zou het marketingplaatje compleet maken. Toch is het niet helemaal waarschijnlijk, aangezien Haas Kevin Magnussen al heeft vastgelegd voor volgend jaar. Ook het vertrek van Romain Grosjean lijkt niet aan de orde."

Valt veel voor te zeggen, zeker omdat Haas een Amerikaans team is en Alfa Romeo al een tijdje probeert om succesvol haar personenauto's te slijten op de Amerikaanse markt :)

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Dat is een totaal ander soort wagen met een heel ander ontwerp en totaal andere luchtstromingen dan een F1 wagen. Komt ook nog eens bij dat de F1 een open single seater kampioenschap. Daar hoort geen ruit of overkoepeling bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Don's shoot the messenger, maar......::

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DEvY1vqUIAAV3cD.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

pilskes schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 13:44:

[afbeelding]
Beetje vergezocht. Wat zou alonso voor speciaals met sonoma moeten hebben?
Verder dat aero kit verhaal slaat ook nergens op, alsof dat boeit voor alonso :) :D

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Stop dan gewoon gelijk met de F1 als je blijkbaar andere races belangrijker vind :N
1 keer kan ik me indenken en heb ook wel genoten van Alonso in de Indy 500 maar dit vind ik niet kunnen mocht het waar zijn.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21:50
NitroX infinity schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 13:50:
[...]

Zo moeilijk is dat toch niet? Gewoon een tear-off gebruiken op dat ruitje. Doen ze in Le Mans en de lange GT3 races ook zo. Zowel voor het raam als voor de koplampen.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
pilskes schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 13:44:

[afbeelding]
Mwah. Als een artikel zo moet beginnen "I cannot specify who I am, but…' heb ik er (nog) geen vertrouwen in.
We zien het tegen die tijd wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15:35
Hoe weet de fia eigenlijk dat teams de auto's niet tussen hun coureurs uitwisselen? Als een paar onderdelen wat minder zijn zou bijvoorbeeld merc de auto's kunnen omwisselen zodat lewis een goede heeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 23:31
Cranzai schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 18:13:
Hoe weet de fia eigenlijk dat teams de auto's niet tussen hun coureurs uitwisselen? Als een paar onderdelen wat minder zijn zou bijvoorbeeld merc de auto's kunnen omwisselen zodat lewis een goede heeft.
Onderdelen wissen is volgensmij geen enkel probleem. Zal alleen gelden voor de motor & versnellingsbak, en die zijn gelabeld/serienummer en kan de FIA dus zo volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Laatst online: 17:38

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Jij denkt dat max stiekem de auto van ricciardo heb gepakt..? Haha

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:17
Sainz gaat het stoeltje van Palmer innemen. Gasly krijgt het lege stoeltje bij Torro Rosso

https://racingnews365.nl/...hongarije-voor-renault-f1

Dit zou voor zowel Sainz als Renault een goede oplossing zijn.

Edit:
backup bronnetje

[ Voor 49% gewijzigd door LoeWn op 15-07-2017 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Richard117 schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 15:47:
[...]

Zo moeilijk is dat toch niet? Gewoon een tear-off gebruiken op dat ruitje. Doen ze in Le Mans en de lange GT3 races ook zo. Zowel voor het raam als voor de koplampen.
Heb ik nog nooit gezien een tear off op de ruit. Die wordt toch altijd ff geboend bij een pitstop? Springt er iemand op de neus van de auto en begint te poetsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

LoeWn schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 20:30:
Sainz gaat het stoeltje van Palmer innemen. Gasly krijgt het lege stoeltje bij Torro Rosso

https://racingnews365.nl/...hongarije-voor-renault-f1

Edit:
backup bronnetje
Zou het ergens wel schitterend vinden!

Maar strookt niet echt met alle moeite die ze doen voor Kubica.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

LoeWn schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 20:30:

Edit:
backup bronnetje
Ik betwijfel het, als de Hulk sneller is gaat Sainz daar weer lopen etteren. Dat gaat ten kostte van het team, ik zou het nooit doen er zijn veel betere keuzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
MikeyMan schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 20:39:
[...]

Zou het ergens wel schitterend vinden!
En dan volgend jaar feest, als RBR een echte klanten Renault achterin heeft liggen en VER achter SAI zit te rammelen. Dan kunnen we onze lol op. Ik hoor SAI al roepen; zie je wel, altijd gezegd dat ik net zo goed als VER was. :X
Maar strookt niet echt met alle moeite die ze doen voor Kubica.
En met de uitlatingen die RBR recent heeft gedaan. Als dat dan toch zo blijkt te zijn dan zie ik VER ook echt vertrekken (hoop het niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samoht93
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:02
UltraSub schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 20:33:
[...]

Heb ik nog nooit gezien een tear off op de ruit. Die wordt toch altijd ff geboend bij een pitstop? Springt er iemand op de neus van de auto en begint te poetsen.
Bij elke pitstop wordt de ruit geboend en af en toe wordt er een tear off afgetrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@UltraSub Er zit een beperkt aantal tears op. Poetsen om vuil weg te halen, pas bij beschadigingen gebruiken ze de tear off.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21:50
UltraSub schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 20:33:
[...]

Zoals een aantal anderen al aangeven, zo gaat het inderdaad bij de meeste pitstops. En na een x-aantal stops gaat er gewoon een hele tear off af. 30+ van die dingen op je raam is niet zo'n goed plan, dus beperken ze dat tot een paar.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:33
Snowhite0901 schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 08:53:

Hoezo beetje als TAG heuer bij RB? Renault werd door Red Bull tot TAG Heuer gedoopt gezien de problemen die er waren tussen beide partijen en Renautl het eerste jaar meer in haar eigen team wilde investeren....ik zie dus niet in waarom het idee van Marchionne niet orgineel is door het met RB en TAG Heuer te vergelijken.

[ Voor 8% gewijzigd door bvbal79 op 15-07-2017 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
Zo, dat is ook niet echt lekker gegaan met Sainz als dit waar is:
https://www.f1today.net/n...mag-per-direct-vertrekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:56
pilskes schreef op zondag 16 juli 2017 @ 00:45:
Als Renault vervolgens niet die 8 miljoen wil betalen (plus de afkoopsom van Palmer zijn contract), dan zou het ook nog best wel eens zo kunnen zijn dat Sainz de rest van het seizoen op de tribune zit en dat dit einde carrière kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nhz

Nhz

Ik denk dat de sluwe oude vos Fernando nog best eens gelijk kan krijgen. Hij riep een goed aantal weken geleden al dat er meer verschuivingen plaats gaan vinden dan het grote publiek vooraf zou verwachten, dit was nog voordat Robert aan het testen was met de oude Renault. Het zou me niet verbazen als Fernando al op de hoogte was van de aanstaande test, Robert en Fernando zijn immers goed bevriend.

Ook plaatst dit het simulatorwerk van Kubica in een ander daglicht, zou het kunnen zijn dat Kubica het seizoen in de Torro Rosso af maakt, waar Sainz het bij Renault mag proberen?

Daarnaast ben ik ook benieuwd hoe Alonso in dit verhaal past. Ik heb het idee dat het silly season nog heel wat in petto heeft. Alonso, Vettel, Raikkonen, Bottas, Perez, Massa hebben allen geen getekend contract voor volgend jaar. Daarnaast vraag ik me af wat Hamilton volgend jaar wil....een Rosbergje zou me niet verbazen. Veel zal afhangen van het verdere verloop van het seizoen.

Kortom: genoeg speculaasvoer. ;)

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

pilskes schreef op zondag 16 juli 2017 @ 00:45:
Ik denk dat Sainz bij Renault meer kan bereiken dan bij Red Bull.
Bij STR zit hij aan de max en bij RBR is er geen stoeltje.

Maar de manier waarop is natuurlijk niet netjes.
Schijnbaar hebben de Sainz'jes een tijdje geleden besloten dat het prima is om alle schepen te verbranden om verder te komen. En ze hebben de afgelopen weken het plan uitgevoerd...

Overigens valt er op de werkwijze van RBR ook wel commentaar te leveren. Dit gebeurt er namelijk wanneer je een ongelukkige driver aan z'n contract houdt en geen enkele verbetering voor 2 seizoenen lang in het vooruitschiet legt.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Tsjah, wat moet red Bull dan? Rijden kan ie wel, dus dat ze liever hem in de auto hebben zitten dan iemand die minder presteert. En dat ie niet naar red Bull kan omdat daar nu twee toppers zitten lijkt me ook evident.
Pagina: 1 ... 14 ... 71 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is het topic voor 2017. Discussie over het nieuwe seizoen kan inmiddels in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 *O*

Alle weekend-topics van 2017: Topicreeks: [F1] Seizoen 2017 - GP topics

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Het algemene racetopic kan je hier vinden: Algemeen race topic Deel 2

IRC: http://irc.tweakers.net/f1