‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
[ Voor 3% gewijzigd door Dijkstraat op 12-07-2017 21:07 ]
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ook gewoon op het podium..Spotmatic schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 21:07:
Lewis wordt helemaal afgebrand in de YT comments...
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ook daar ter plaatse krijgt hij weinig gejuich.Spotmatic schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 21:07:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Het is ook gewoon zwak dat hij er niet isSpotmatic schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 21:07:
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Krijg je ervan met Ray-Ban als sponsor.Lekker Ventje schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 21:07:
Hebben ze bij Ferrari lasogen opgelopen dat ze zo lekker onpersoonlijk als enige met zonnebrillen oplopen?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Moet je zijn Instagram eens bekijken voor de lol, zijn laatste foto...Spotmatic schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 21:07:

Zelfs hij zal nu wel beseffen dat het een flinke fuck-up is.metallicattim schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 21:09:
[...]
Moet je zijn Instagram eens bekijken voor de lol, zijn laatste foto...
https://www.instagram.com...a/?taken-by=lewishamiltonmetallicattim schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 21:09:
[...]
Brengt de sport dus dichter bij de fans, precies wat Liberty wil.
Waiting on the world to change

Pijnlijk...metallicattim schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 21:09:
[...]
"When you grow up your heart dies"
[ Voor 5% gewijzigd door Jasphur op 12-07-2017 21:14 ]
Nu liveJasphur schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 21:12:
Keiser chiefs. Tof!
Everyday I love you less and lessArjantje72 schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 21:14:
Nintendo geluidjes?
Dit is de afsluiting.hjvg schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 21:15:
was een gaaf event nu alleen nog maar muziek als ik goed begrijp
Everyday I love you less and lessquote: Hamilton op twitterTo my loving fans, I can't wait to see you in Silverstone. Until then, I'm away on a two day break. God Bless you all. Love, Lewis
Quote van zijn Instagram:metallicattim schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 21:16:
[...]
[...]
Everyday I love you less and less
"You are where you are because of your fans paying the money to turn up and support YOU and you are the only driver who hasn't bothered to show up to your own city's event this is absol disgusting. I understand everyone deserves a break but you chose this path and knew what came with it! Lost all respect for you tonight, if you can't be bothered to be there for your fans why should your fans be there for you?! You deserved all the boos you were getting tonight"
Die reacties ligen er niet om hoor

[ Voor 31% gewijzigd door Dijkstraat op 12-07-2017 21:22 ]
Dit duurt wel even voor hij hier overheen is. Geen beste PR voor hem.pinda powerrr schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 21:18:
De reacties op zijn Insta zijn wel vernietigend hoor. Dan hangt hij wel de stoere jongen uit met zijn privejet, maar dit is toch wel pijnlijk.

Overigens ligt HAM ook bij de gehele F1 pers op twitter onder vuur dat hij hier niet is... Dat kunnen nog mooie interviews worden morgen.
Kan niet wachten om ze donuts controled turns te zien doen op times square
Wat een auto's ook
McLaren V12
De drift van Ricciardo
Tof om ook alle coureurs zo te zien, al had ik opzich wel wat meer interviews met ze willen zien. En de pussy cat dolls mogen volgende keer ook wel thuis blijven
Wel een goeie keus voor de afsluiter

Hamilton wordt wel afgemaakt in de comments op zn instagram zeg.
Dit zal hem nog wel een tijdje gaan achtervolgen ben ik bang
[ Voor 8% gewijzigd door neocon op 12-07-2017 21:29 ]
Now Leaving Springfield - The Armpit of America's Butt-Crack
Het event of de reactie over HAM?Arjantje72 schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 21:20:
Ik ben blij dat ik het gezien heb, dit mag vaker.
Even mijn mening over het event.
Muziek: prima. Niet altijd mijn smaak geweest maar daarom is smaak verschillend. Maar het mag absoluut niet ontbreken.
Presentatoren: prima. Hopelijk verschillen ze per land waar het event plaats vind. Dus geen alleen recht op SKY/C4 etc.
Coureurs: prima line up. Had geen 1 persoon meer hoeven zijn. Hehe
Wagens: tof! Maar verspreid het over het event. Misschien in twee of drie keer. En misschien ook een groter rondje. 'Rondje rond de kerk' oid.
Volgens mij zeg je het verkeerd om...jij voor de muziek, zij voor de herrieArjantje72 schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 21:23:
Met zoiets kan ik zelfs mijn vrouw en dochter meenemen, zij voor de muziek. Ik voor de herrie

Het event, alhoewel ik de sneers naar Hamilton ook wel leuk vond(en dat waren er veel).Jasphur schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 21:24:
[...]
Het event of de reactie over HAM?
Even mijn mening over het event.
Muziek: prima. Niet altijd mijn smaak geweest maar daarom is smaak verschillend. Maar het mag absoluut niet ontbreken.
Presentatoren: prima. Hopelijk verschillen ze per land waar het event plaats vind. Dus geen alleen recht op SKY/C4 etc.
Coureurs: prima line up. Had geen 1 persoon meer hoeven zijn. Hehe
Wagens: tof! Maar verspreid het over het event. Misschien in twee of drie keer. En misschien ook een groter rondje. 'Rondje rond de kerk' oid.
Daar draai ik mijn lounge bank niet voor om.
[ Voor 39% gewijzigd door sjaool op 12-07-2017 21:28 ]

[ Voor 32% gewijzigd door Dijkstraat op 12-07-2017 21:28 ]
@sjaool agree: + wil iets te fanatiek crowd opzwepen.. Die komen helaas voor hem dit keer niet voor de kaiser chiefs maar voor een paar auto's ..

[ Voor 22% gewijzigd door nachtnet op 12-07-2017 21:29 ]

Goeie genade, wat je zegt! Ik heb 'm uitgezet bij Ruby. Te slecht om aan te horen!sjaool schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 21:28:
Tsjonge wat zingt die gozer slecht zeg...
Daar draai ik mijn lounge bank niet voor om.
haha zie het al helemaal voor mij met die lijpo van het track interview van de afgelopen GP. Verry well done yes? you think this is good idea yes?Jasphur schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 21:24:
[...]
https://www.facebook.com/.../videos/1808763812769958/
[ Voor 12% gewijzigd door Nhz op 12-07-2017 21:35 ]
Groetjes
En op Youtube...
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ss1_0xN_RFo]
Daniel Ricciardo
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=rsfMTMbDY74]
[ Voor 13% gewijzigd door sjaool op 12-07-2017 21:39 ]
zo die krijgt even flink de les gelezen. En gelijk hebben ze, niet tof van hem.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=e5Y5Taqv39U]
Vettel
Donuts not allowed...
[ Voor 22% gewijzigd door sjaool op 12-07-2017 21:42 ]
Zelfde nummer is ook al gebruikt door Sky bij de 2016 compilatie, waarbij het mij net zoveel kippenvel gaf:
Jep klopt, altijd geniaal die jaaroverzichten van Sky (en BBC). Toch doet me dit net even iets meer, meer grote sterren veel momenten waarvan ik nog exact weet hoe ik me er toen bij voelde.RobertMe schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 21:44:
[...]
Zelfde nummer is ook al gebruikt door Sky bij de 2016 compilatie, waarbij het mij net zoveel kippenvel gaf:
[video]
*zucht* vroeger....
Groetjes
Respect voor die man
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Hoop dat het openingsfilmpje morgen in 4k op de website van F1 staat.sjaool schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 21:39:
[...]
En op Youtube...
[video]
Daniel Ricciardo
[video]
Helemaal mee eens. Wat heb ik die man (onterecht

Groetjes
Ik vraag me serieus af hoe dit GEEN impact kan hebben op Hamilton, dit weekend... Hij zat volgens mij al niet lekker in z'n vel, en dan komt dit er nog even bij...Mad-Matt schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 21:40:
[...]
zo die krijgt even flink de les gelezen. En gelijk hebben ze, niet tof van hem.
We gaan het zondag wel merken denk ik.. Als hij weer begint met "You are the best fans..."Spotmatic schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 21:58:
[...]
Ik vraag me serieus af hoe dit GEEN impact kan hebben op Hamilton, dit weekend... Hij zat volgens mij al niet lekker in z'n vel, en dan komt dit er nog even bij...
-
Gesteld dat-ie op het podium komt. En daar heb ik nu een hard hoofd in.Edd schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 21:59:
[...]
We gaan het zondag wel merken denk ik.. Als hij weer begint met "You are the best fans..."
Zomaar even een stelling:Spotmatic schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 21:58:
[...]
Ik vraag me serieus af hoe dit GEEN impact kan hebben op Hamilton, dit weekend... Hij zat volgens mij al niet lekker in z'n vel, en dan komt dit er nog even bij...
Is Lewis in zijn hoofd al bezig zijn met stoppen? De aanhoudende geruchten rondom het silly season, Sebastian die nog niet getekend heeft. Kimi die nog geen aanbod heeft gehad, Alonso die claimt dat er meer wisselingen plaats zullen vinden dan men verwacht. Zou het?
Groetjes
Ik wilde echt net (ongeveer) hetzelfde schrijven.Nhz schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 22:01:
[...]
Zomaar even een stelling:
Is Lewis in zijn hoofd al bezig zijn met stoppen? De aanhoudende geruchten rondom het silly season, Sebastian die nog niet getekend heeft. Kimi die nog geen aanbod heeft gehad, Alonso die claimt dat er meer wisselingen plaats zullen vinden dan men verwacht. Zou het?
Maar al die honderden reacties moeten echt iets met hem doen.
[ Voor 7% gewijzigd door Jasphur op 12-07-2017 22:04 ]
Als hij het WK niet wint, zit die kans er dik in dat hij het voor gezien houdt.Nhz schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 22:01:
[...]
Zomaar even een stelling:
Als hij het wel wint, weet ik het nog niet. Misschien dat hij dan er toch weer zin in krijgt.
-
Yup, Ik kan me voorstellen dat dit hem in aanloop naar zondag gaat achtervolgen... Die comments zijn nog redelijk onderbouwd ook (échte fans) en dat gebooeeeh klonk ook niet lekker, dan lopen er op Silverstone nog veel meer hardcore fans rond die hier flink van balen (voor hun gevoel géén respect tonen).. Dat worden flink veel fluitconcerten ben ik bang.Spotmatic schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 21:58:
[...]
En terecht overigens!
Die komt morgen met geverfd haar, nieuwe oorbellen en een verse tattoo..Jasphur schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 22:02:
[...]
Ik wilde echt net (ongeveer) hetzelfde schrijven.
Maar al die honderden reacties moeten echt iets met hem doen.
HAM is helaas wel de enige Britse coureur.. (Palmer kun je moeilijk echt een coureur noemen.
Gaat HAM exit.. dan staat er niemand.
Dat geluid moet terug in de F1........
Heerlijke demo van Ricciardo, zo te merken vond Max het ook wel mooi aan zijn reactie te zien.
Mercedes boss Toto Wolff blamed the pressure of Hamilton's title battle with Vettel for his curious absence. The Briton lost further ground to his rival at the last round of the title race in Austria after he finished only fourth, with his weekend blighted by a gearbox issue.
"Lewis feels he is in such a tough championship fight that he needed the days off after Austria but you can see him at Silverstone," Wolff said to the crowd.
Het bronmateriaal is bij lange na geen 4k, dus ik denk dat je blij mag zijn met een 1080p versieJasphur schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 21:54:
[...]
Hoop dat het openingsfilmpje morgen in 4k op de website van F1 staat.
Oke. Begrijpelijk. Maar dat was zondag. Het is nu woensdag. Dinsdag en woensdag is dus niet zo handig om vrij te nemen. Had dan maandag en dinsdag gepakt. Toch?
Zoals Wolff het zei, en zoals de crowd het opnam was het zeker een sneer naar HAM.Jasphur schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 22:32:
[...]
Oke. Begrijpelijk. Maar dat was zondag. Het is nu woensdag. Dinsdag en woensdag is dus niet zo handig om vrij te nemen. Had dan maandag en dinsdag gepakt. Toch?
Het geluid van Massa zijn ringtone?
Wat zijn die begin jaren '90-auto's toch enorm vet!

"An F1 return wouldn't present any problem physically" says Kubica after completing another 90 laps at Paul Ricard with Renault today.
Kom maar door, als is het alleen een half seizoen..

Ik zou het erg gaaf vinden als hij terugkeert in de F1nachtnet schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 22:46:
[afbeelding]
"An F1 return wouldn't present any problem physically" says Kubica after completing another 90 laps at Paul Ricard with Renault today.
Kom maar door, als is het alleen een half seizoen..![]()
[ Voor 38% gewijzigd door sjaool op 12-07-2017 22:57 ]
Op zich wel. Hij kan het aan, dat bewijst hij wel. Waarschijnlijk rijdt hij beter dan Palmer, maar dat zijn "just my 2 cents"Dijkstraat schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 22:52:
[...]
Ik zou het erg gaaf vinden als hij terugkeert in de F1Maar zou het reëel zijn dat hij instapt na de zomerstop?
Ik gun het hem absoluut
Het schijnt dat hij tot nu toe met demobanden en een terug getunede motor heeft gereden.TinusTegengas schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 22:59:
[...]
Op zich wel. Hij kan het aan, dat bewijst hij wel. Waarschijnlijk rijdt hij beter dan Palmer, maar dat zijn "just my 2 cents"
Ik gun het hem absoluut
Misschien dat hij tijdens de test in Hongarije (na de race) in actie komt, maar dat is natuurlijk nog niet zeker.
Het blijft maar terugkomen...
Great turnout of drivers, with 95% of the 2017 grid present... and one missing. Good too to see VET receive a lot of support in the UK
[ Voor 21% gewijzigd door Edd op 12-07-2017 23:07 ]
-
Dat heb ik nog niet gelezen, maar zou best kunnen.Edd schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 23:03:
[...]
Het schijnt dat hij tot nu toe met demobanden en een terug getunede motor heeft gereden.
Misschien dat hij tijdens de test in Hongarije (na de race) in actie komt, maar dat is natuurlijk nog niet zeker.
Misschien is het ook wel "wishfull thinking" maar hij heeft volgens mij nog steeds wel een race hart en wil dat maar al te graag laten zien. Zoals gezegd, ik hun het hem wel (omdat ik denk dat hij het aan kan)
[ Voor 41% gewijzigd door sjaool op 12-07-2017 23:20 ]
Sorry ik sliep al.
Jetlag is a bitch.
Ja, vingers in de oren om de slechte ringtone van Massa
https://www.gammaracingday.nl/download-gratis-tickets
In de banner zie ik steeds HUL rondtijden. Misschien dat je stukjes van nummer 30 kan vinden, die moeten er wel liggen als Palmer ook komt.
ping 127.212.23.124
En Mercedes heeft een intervieuw met de auto van HAM

https://www.mercedesamgf1...interview-with-car-no-44/
[ Voor 44% gewijzigd door Jasphur op 13-07-2017 08:35 ]
Hopelijk stopt ie er na dit seizoen mee. Totaal geen aanwinst voor de sport zo'n arrogante blaag.
Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find
Krantenartikel van vlak voor het event begonHamilton will be replaced at the event by retired former teammate and current world champ Nico Rosberg.
Dit topic is gesloten.
Dit is het topic voor 2017. Discussie over het nieuwe seizoen kan inmiddels in [F1] Seizoen 2018 - deel 1

Alle weekend-topics van 2017: Topicreeks: [F1] Seizoen 2017 - GP topics
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Het algemene racetopic kan je hier vinden: Algemeen race topic Deel 2
IRC: http://irc.tweakers.net/f1