Ik ben vooral benieuwd hoe zich dit verder gaat ontwikkelen in het einde van het komende seizoen. Het is duidelijk dat er voor Max geen andere team opties zijn omdat de anderen contracten hebben of op korte termijn opnieuw vastgelegd gaan worden en RB natuurlijk nog wel onder een topteam hoort maar het alleen dit jaar absoluut niet kan waarmaken voor twee coureurs.
Dus ik ben vooral benieuwd of ze grote stappen kunnen gaan maken voor het komende seizoen op het gebied van de motoren, er gaan vast nog wel wat stevige gesprekken gevoerd worden want RB is hier natuurlijk ook niet blij mee.
Overigens ook wel benieuwd of er nog wat toegevoegde informatie komt als Max morgen bij ZiggoSport aan tafel zit.
Het belangrijkste is denk ik dat hij vooral z'n koppie er bij houdt als de adrenaline er weer een beetje uit is

, want als hij volgend seizoen wel een auto heeft die competitief is dan moet hij ook wel presteren.
Wat mij trouwens opvalt is dat ik het idee heb dat vooral bij Mercedes er maar weinig enige fails of andere issues zijn op het gebied van de motoren, zou dat komen omdat Mercedes veel meer ervaring heeft met het bouwen F1 motoren of omdat ze misschien niet altijd 100% vragen van hun motoren als het niet nodig is in tegenstelling tot Renault?