Ricciardo heeft dubbel aantal punten in vergelijking met Max. Auw

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Valt mee toch? Hij heeft maar de helft van de races uitgereden.alwaysleft schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 15:49:
[...]
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
[ Voor 5% gewijzigd door 3x3 op 27-08-2017 16:21 ]
| live and give like no one else |
Perez gaat verstappen nog voorbij dit seizoen en ocon wordt spannend.
Monza achteraan starten geeft 13 inhaal acties. (de RB13 is veel te snel voor het achterliggende veld.)sambalbaj schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 15:57:
Helemaal niks voor Monza zal wel betekenen achteraan starten vanwege veel vervangen aan de auto.
Wel weer eens een keer inhaalactiessambalbaj schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 15:57:
Helemaal niks voor Monza zal wel betekenen achteraan starten vanwege veel vervangen aan de auto.
[ Voor 5% gewijzigd door wontcachme op 27-08-2017 15:59 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ik zou het niet erg vinden. Kan ie ook een beetje laten zien wat ie kan. Rondjes rijden op P5 zonder druk voor of achter en vervolgens uitvallen omdat de motor er weer mee ophoudt, tsja... dan zien we niet zoveel.wontcachme schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 15:58:
[...]
Wel weer eens een keer inhaalacties
edit: Damn you @nachtnet
Moet die wel meer dan 8 rondjes rijden. Of hij heeft ze alle 13 al ingehaald na die 8 rondjes...wontcachme schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 15:58:
[...]
Wel weer eens een keer inhaalacties
edit: Damn you @nachtnet
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
3 2 1 Fight!
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Was dat gevecht van gisteravond dan het voorprogramma?
Verschil in beenlengte is nu helemaal enorm
"When you grow up your heart dies"
And now for the main event ...nachtnet schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 16:03:
[...]
Was dat gevecht van gisteravond dan het voorprogramma?
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Wat is er mis met het chassis dan?DaniëlWW2 schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 16:03:
Gooi dat chassis gewoon helemaal weg, met alles erop en eraan. Bouw een nieuwe voor Monza, pak de tientallen grid penalty's en flink inhalen...
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
[ Voor 55% gewijzigd door Dijkstraat op 27-08-2017 16:09 ]
Het is vroeger volgens mij wel eens voorgekomen dat een auto willekeurig problemen had die werden opgelost door gewoon vanaf nieuw een auto te bouwen. Daar lijkt het onderhand wel tijd voor. Extra onderdelen om een derde auto te bouwen hebben ze toch liggen bij de races.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 20% gewijzigd door Dijkstraat op 27-08-2017 16:21 ]
Logisch naar de moordaanslag van Perez op Ocon. Die eerste had een foutje kunnen zijn, maar die tweede met knijpen richting de muur met +200 daar kan écht niet.
[ Voor 100% gewijzigd door 3x3 op 27-08-2017 16:23 ]
Met VAG.nachtnet schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 16:27:
Kunnen McLaren & RBR niet samen een motor gaan/laten bouwen?
Zou natuurlijk wel kunnen, maar ik zie geen nieuwe motor leverancier komen voordat de nieuwe motorreglementen in gaan.nachtnet schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 16:27:
Kunnen McLaren & RBR niet samen een motor gaan/laten bouwen?
[ Voor 24% gewijzigd door Dijkstraat op 27-08-2017 16:30 ]
Hij kan het wel verantwoord noemen, maar voor hetzelfde geld staat de auto midden op de baan. Zicht is daar gewoon nul over de heuvel, dan kan dan heel naar aflopen. De regel is gewoon bij (dubbel) geel om van het gas af te gaan, dat heeft hij niet gedaan. Ik mag hopen dat als hij het later terugkijkt, hij zelf ook inziet.Hippocampus schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 16:27:
Hahaha, die RAI, 'i wasn't driving faster than the previous rounds......b'couse i couldn't' (grinnik)
Hij weet best dat ie daar een fout maakt maar tegelijk wel aangeeft dat hij het verantwoord vond omdat de auto van VES redelijk veilig stond.
En dan weer van voor af aan beginnen met een nieuwe fabrikant? Duurt het weer jaren voor je uberhaupt een beetje in de buurt van Ferrari of Mercedes kan komen, if ever... Want dat gaat je de eerste paar jaar zonder een ingrijpende wijziging in de motor regelementen niet lukken, hoe 'goed' je straatauto's ook zijn. Dus wellicht in 2021
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Ik neem even de vrijheid om aan te nemen dat RAI echt wel weet van het hoe en waarom, hij doet alweer een paar jaar mee in de sport. Dat hij daar van zijn gas moest zal ie ook wel weten, alleen heeft ie dat niet gedaan.Transportman schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 16:32:
[...]
Hij kan het wel verantwoord noemen, maar voor hetzelfde geld staat de auto midden op de baan. Zicht is daar gewoon nul over de heuvel, dan kan dan heel naar aflopen. De regel is gewoon bij (dubbel) geel om van het gas af te gaan, dat heeft hij niet gedaan. Ik mag hopen dat als hij het later terugkijkt, hij zelf ook inziet.
- 4th cylinder.
En nu is Ilmor dus bezig bij... Honda.Juncto schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 14:58:
Het is typisch Renault, het blijven clowns, vorig jaar was er een goede progressie, duidelijjk dankzij Ilmor, afgelopen winter is Ilmor bedankt voor de dienst, want Renault kon het zelf wel.... Yeah right....
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Ik hoop dat ze dit even flink onder de neus van Kimi duwen dwaas
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Met de regelwijziging die eraan komt heeft het totaal geen zin om nu een nieuwe leverancier te gaan zoeken. Dan is zelfs Honda of Renault een betere keus. En het feit dat VAG groot is wil niet zeggen dat ze goede F1-motoren kunnen bouwen (onder de huidige regelgeving of daarna). Toyota is ook groot (groter zelfs), maar viel als F1-team ook best wel tegen (zeker gezien hun budget).
Verstandige woorden.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ben ervan overtuigd dat als VAG instapt dat ze gaan winnen. Maar VAG is niet gek, no way dat die nu instappen. Hoogstens al gesprekken over de nieuwe motor formule. Dan zie ik ze wel instappen.Grrrrrene schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 16:39:
[...]
Met de regelwijziging die eraan komt heeft het totaal geen zin om nu een nieuwe leverancier te gaan zoeken. Dan is zelfs Honda of Renault een betere keus. En het feit dat VAG groot is wil niet zeggen dat ze goede F1-motoren kunnen bouwen (onder de huidige regelgeving of daarna). Toyota is ook groot (groter zelfs), maar viel als F1-team ook best wel tegen (zeker gezien hun budget).
Vanaf nieuwe reglement...Stefie2010 schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 16:35:
[...]
En dan weer van voor af aan beginnen met een nieuwe fabrikant? Duurt het weer jaren voor je uberhaupt een beetje in de buurt van Ferrari of Mercedes kan komen, if ever... Want dat gaat je de eerste paar jaar zonder een ingrijpende wijziging in de motor regelementen niet lukken, hoe 'goed' je straatauto's ook zijn. Dus wellicht in 2021
Wie is Renault, het zijn Tag Heuer motoren tochUltraSub schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 16:38:
[...]
- 4th cylinder.
- Engine supplier has to explain.
Niet eens meer "Renault" has to explain. Denk dat daar ook een behoorlijk gespannen gesprek gevoerd zal worden.
So disappointing. What can I say? Just feeling sorry for all the fans. They were the highlight of my weekend #BelgianGP 🇧🇪
Waar baseer je dat op als ik vragen mag? Ik had ook hoge verwachtingen van merken als Honda en Toyota, maar die vielen ook enorm tegen. VAG heeft de potentie, absoluut, maar ervan overtuigd dat ze kampioen gaan worden... Nee, daar is F1 te complex voor gewordenUltraSub schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 16:42:
[...]
Ben ervan overtuigd dat als VAG instapt dat ze gaan winnen.
[ Voor 33% gewijzigd door Grrrrrene op 27-08-2017 16:52 ]
Honda zou ook snel gaan winnen zeiden ze in het beginGrrrrrene schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 16:51:
[...]
Waar baseer je dat op als ik vragen mag? Ik had ook hoge verwachtingen van merken als Honda en Toyota, maar die vielen ook enorm tegen. VAG heeft de potentie, absoluut, maar ervan overtuigd dat ze kampioen gaan worden... Nee, daar is F1 te complex voor geworden
[ Voor 20% gewijzigd door sjaool op 27-08-2017 16:58 ]
[ Voor 23% gewijzigd door KeRsTmAnNeKe op 27-08-2017 17:00 ]
[ Voor 18% gewijzigd door sjaool op 27-08-2017 17:00 ]
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
En niet voor het eerst dit jaar ook als ik het goed heb.
[ Voor 15% gewijzigd door Dijkstraat op 27-08-2017 17:02 ]
Hmmm, ben ik toch wel benieuwd, als inderdaad die 4de cilinder daarmee niet meer loopt ga je denk ik ook een aantal man niet achter je houden lijkt mij daar je dan toch vermogen gaan missen ook al slaat ie niet in de failsafe.sjaool schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 16:59:
@Dijkstraat dat zou dus echt niet mogen gebeuren bij een topteam. Echt beschamend slecht dit. Als Max nu uit zijn vel springt kan ik het helemaal begrijpen. Er is hem gewoonweg weer een potentiële P3 door de neus geboord.
Behaalde resultaten in het verleden. Waar VAG instapt winnen ze uiteindelijk. Geen idee hoe ze het doen maar het gaat altijd goed. Maar inderdaad, het is een aanname. Honda is op verkeerde moment in gestapt en Toyota.. Tsja. Die hebben het in Le Mans ook al lang zwaar en net niet.Grrrrrene schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 16:51:
[...]
Waar baseer je dat op als ik vragen mag? Ik had ook hoge verwachtingen van merken als Honda en Toyota, maar die vielen ook enorm tegen. VAG heeft de potentie, absoluut, maar ervan overtuigd dat ze kampioen gaan worden... Nee, daar is F1 te complex voor geworden
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Wel als je hem uit de fail kan halen om te kijken wat ie doet, dan kan je iig doorblaffen; het enige risico dat je loopt zijn misfires en dan dus vermogen verlies of uitval als ie daadwerkelijk helemaal niet meer werkt.Dennism schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 17:05:
[...]
Hmmm, ben ik toch wel benieuwd, als inderdaad die 4de cilinder daarmee niet meer loopt ga je denk ik ook een aantal man niet achter je houden lijkt mij daar je dan toch vermogen gaan missen ook al slaat ie niet in de failsafe.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Nee, Software. Maar die software grijpt echt niet in als er niet iets mis is. Met 15k aan toeren, prechamber ignition, en inspuiting met een enkele injector in zowel de inspuitkamer en direct in de cylinder is het echt black art om zo'n blok te laten draaien. Lambda-waarden zijn leuk, maar zeggen niets omdat er geen stochiometrisch mengsel wordt ontbrand.
Je haalt de woorden uit m'n mond__fred__ schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 17:23:
[...]
Nee, Software. Maar die software grijpt echt niet in als er niet iets mis is. Met 15k aan toeren, prechamber ignition, en inspuiting met een enkele injector in zowel de inspuitkamer en direct in de cylinder is het echt black art om zo'n blok te laten draaien. Lambda-waarden zijn leuk, maar zeggen niets omdat er geen stochiometrisch mengsel wordt ontbrand.
De ecu kan dus weinig anders doen dan de vooraf gedefinieerde velden afdraaien en in de noodloop slaan als de gemeten sensorwaarden niet kloppen met wat ie op de rollerbank deed. En dan hopen dat je kleppen niet in de berm liggen.
Oh want WRC tegelijk met Le Mans jarenlang én Dakar kost bijna niks jaLekker Ventje schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 17:10:
VAG stapt niet zomaar in want ze vinden de F1 (terecht) belachelijk duur. De VAG baas vindt het nergens over gaan dat teams 1200 man personeel hebben.
Dit dus. Pech kan bij elk team en bij elke auto voor komen, maar bij RBR is het continue de auto van Max waarvan het een of andere lullige onderdeel de geest geeft, wat hem én RBR een goed resultaat kost.WhatsappHack schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 17:10:
[...]
Ik krijg intussen wel behoorlijk diaree van dit gezeik. Steeds de auto van Max en steeds echt lullige of voorkombare problemen, bleh.
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Destruction schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 17:32:
Verder belachelijk dat PER-OCO niet bestraft is. Ik ben benieuwd wat FI nu gaat doen, want dat ze iets moeten doen lijkt me duidelijk.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ik niet.UltraSub schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 17:30:
In all seriousness, ik zie ze wel instappen. Tenzij ze winnen in andere klasses hoog op de agenda hebben staan.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Mee eens. Laten we CH eens een DM sturen hahaSpotmatic schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 18:08:
Tijd voor Max om helemaal achteraan te starten. Nieuw chassis, nieuwe motor, alles nieuw. De gridstraf zou hij toch al krijgen en nu maakt het 0,0 meer uit voor het kampioenschap. RBR kan maar beter voor een goede auto zorgen.of de loyaliteit is down the drain.
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
Alleen z'n zusje staat er met een debiele smile bij lijkt het, de rest is het lachen vergaan in elk geval, da's duidelijk.
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Die denkt aan de likes op haar volgende vlogDestruction schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 18:22:
[...]
Alleen z'n zusje staat er met een debiele smile bij lijkt het, de rest is het lachen vergaan in elk geval, da's duidelijk.
Weet je ook met wie Jos en Max staan te praten ?Destruction schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 18:22:
[...]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
VAG heeft er een handje van na een tijd dominant te zijn te stoppen op het hoogtepunt. Zie Le Mans met Audi en Dakar met VW. Maar inderdaad, goed mogelijk dat ze alleen Formule E gaan doen.TheBrut3 schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 17:42:
[...]
Ik niet.
Met 2 teams in de Formule E lijken ze toch echt daar op in te zetten. Verder doen ze het bij de WRX ook niet onaardig.
Lijkt me logisch en heb ik hier ook herhaaldelijk aangegeven.Sowieso is het veel te laat om nu nog in te stappen met de 1.6T motoren. Misschien dat ze er in komen wanneer er weer nieuwe motoren komen.
Porsche zou goed kunnen. Goede fit voor F1 en dan VW in Formule EAls de dan komen verwacht ik de naam Porsche, lijkt mij toch dat de eigenaren hun eigen naam aan de F1 willen verbinden.
Maar voor RIC geldt; if it ain't broke, don't fix it. Als RBR nu met zulke maatregelen zou komen zou ik als coureur sneller mijn vertrouwen verliezen in het team als door gewoon te bedenken dat het dikke vette (mechanische) pech is.Destruction schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 17:32:
De oorzaak... Een monteur die 'het' niet meer kan en onderdelen monteert die - blijkbaar - niet goed genoeg meer zijn? Zijn het de materialen die geleverd worden voor Max' auto die van slechte kwaliteit zijn? Van afstand lastig beoordelen, maar ik zou zeggen dat het swappen van wat onderdelen, danwel monteurs tussen de auto's helemaal geen slecht idee zou zijn.
En toch is het zo. (Totdat ik bewijs zie van iets wat het tegendeel zou kunnen bewijzen)knip...maar feit blijft dat alleen maar "pech" hier niet de oorzaak kan zijn.
Zoals Jos treffend zei; je gaat je vertrouwen verliezen. Dat is erger dan kwaad zijn. Maar ook bij de familie Verstappen weten ze wel dat mensen van RBR deze situatie niet fijn vinden. Dus roepen dat ze het zat zijn is emotie maar verder niets. Bovendien heeft VER geen aanwijzingen om iets af te kunnen dwingen oid. (behalve dat zijn teamgenoot wel heel blijft)Ik geloof niet in sabotage, in elk geval niet vanuit een compleet team, maar Max en Jos hebben groot gelijk dat ze dit gezeik spuugzat zijn.
Mwa, dit is wel erg doemdenkerij. Niet meer dan (begrijpelijke) frustratie na de zoveelste uitvalbeurt maar ze kunnen bij RBR echt wel een auto bouwen hoor.* Destruction verwacht ondertussen ook niet meer dat Max echt nog bijzondere resultaten zal behalen, zolang hij voor RBR rijdt. Zij krijgen het gewoon niet voor elkaar (om welke reden dan ook) om 2 betrouwbare auto's te bouwen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq