Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
dat moet ie wel eerst halen natuurlijkMad-Matt schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 21:41:
Ik denk dat Palmer bij Q2 z'n auto in de muur zet.
En het publiek daar én op alle fora ging uit hun dakFreshMaker schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 17:37:
[...]
De FP's zeggen inderdaad niets, de coureurs willen wel graag hun naam bovenaan zien, maar dat is de fighting spirit die ze hebben
Net zoals ALO die vorige keer in één run naar P1 knalde .... had totaal geen nut, het was Q1, en hij had 36984 plaatsen gridstraf in te lossen
Maar hij stond P1 ... once
Mag ook gewoon 👍

Schumacher record komt binnen bereik..
Krijgt ie dan ook een Schumi-helm?nachtnet schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 22:44:
[afbeelding]
Schumacher record komt binnen bereik..
@Mad-Matt

[ Voor 10% gewijzigd door AzzKickah op 28-07-2017 22:57 ]
http://www.ziggosporttota...731f5f3e14b7bf1c-mp4.html
of zo
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=twqAgsGnC7o]
[ Voor 18% gewijzigd door nachtnet op 28-07-2017 23:30 ]
Lachen met RIC altijd. Die heeft echt dikke lol daarnachtnet schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 23:29:
RIC Ja/Nee met Olav & Jack.
I am more fearless than...YES! a honeybadger ....Oew NO!UltraSub schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 23:30:
[...]
Lachen met RIC altijd. Die heeft echt dikke lol daar

[ Voor 15% gewijzigd door TinusTegengas op 29-07-2017 07:26 ]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Hier:Tommy The Cat schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 19:51:
Weet iemand wat de snelste sectortijden zijn van Verstappen in FP2 of waar ik die zelf kan vinden?
https://twitter.com/hlawiczka/status/890942646730051585
Max op twee tienden van ric.
[ Voor 11% gewijzigd door Tommy The Cat op 28-07-2017 23:34 ]
@TinusTegengas Nog wel benieuwd naar de slechtste F1 ervaring van RIC. Blijkbaar was het niet AUS 2014.. (Monaco 16 misschien?)UltraSub schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 23:30:
[...]
Lachen met RIC altijd. Die heeft echt dikke lol daar
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik dacht, dat heeft toch al diverse keren gestaan? Maar er staat HUL zie ik nunachtnet schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 19:16:
Zondag zou PAL wel eens voor HUL kunnen staan.
[knip]
Testing, one, two ...
Ik hou van die gastnachtnet schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 23:29:
RIC Ja/Nee met Olav & Jack.
of zo
[video]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Dat moet Monaco 2016 wel zijn ja. Verder echt die twee bij elkaar, heerlijk. Hoop eigenlijk dat RBR volgend jaar er goed bij zit en ze beiden bijtekenen.nachtnet schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 23:36:
[...]
@TinusTegengas Nog wel benieuwd naar de slechtste F1 ervaring van RIC. Blijkbaar was het niet AUS 2014.. (Monaco 16 misschien?)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Basement Bios ---- Exo-S
Zou best wel eens kunnen. Daar was hij niet heel blij (understatement).nachtnet schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 23:36:
[...]
@TinusTegengas Nog wel benieuwd naar de slechtste F1 ervaring van RIC. Blijkbaar was het niet AUS 2014.. (Monaco 16 misschien?)
[ Voor 13% gewijzigd door TinusTegengas op 29-07-2017 07:21 ]
In Ferrari land en dan geen F1 op tv?Mystikal schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 06:01:
Ik ben weer vd partij. Zit in Italië en volgens mij wordt het hier niet uitgezonden. Dus ben geheel afhankelijk van jullie.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Vast genoeg barretjes die het op de TV hebben staan.
La dolce vita - non farmi ridere
Verwijderd
Zou Di Resta wel weer een keer willen zien rijden.pilskes schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 09:39:
Massa ziek, onduidelijk of hij wel kan rijden dit weekend. Di resta staat stand by.
Maar voor nu lijkt Massa gewoon te kunnen rijden.
Waiting on the world to change
Check is OK gegaan. Na fp3 wordt hij weer gecontroleerd
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ik vind zijn commentaar (+kennis) fijn, maar dit is gewoon VI achtig gezeur... -1. Jammer. Ik sla het voortaan wel over.
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
https://twitter.com/F1/status/891221249095069696/photo/1
Nou, Coronel is minstens zo erg.vliegnerd schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 11:01:
Doornbos vs (Tom) Coronel in "Formule 1 Cafe" op Ziggo. Zucht. Wat een mannetje is die Doornbos. Wil alleen maar zijn gelijk halen en haantje de voorste zijn.
Ik vind zijn commentaar (+kennis) fijn, maar dit is gewoon VI achtig gezeur... -1. Jammer. Ik sla het voortaan wel over.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Het is wel vaak dat als Doornbos wat vertelt dat Coronel er overheen wil en exact hetzelfde vertelt. In dat geval snap ik Doornbos wel. Gisteren was het niet de eerste keer dat het gebeurde. Maar goed, ik erger mij er niet aan. Het is op zich wel vermakelijke kroegpraat en dat nu juist de bedoeling van Formule 1 Café.vliegnerd schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 11:01:
Doornbos vs (Tom) Coronel in "Formule 1 Cafe" op Ziggo. Zucht. Wat een mannetje is die Doornbos. Wil alleen maar zijn gelijk halen en haantje de voorste zijn.
"When you grow up your heart dies"
Onder silverlight stotterde en liep het soms zelfs bij de FP's vast
Die doet vandaag niet mee, alleen de Qs maarEdd schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 11:16:
Heeft iemand trouwens Hamilton al gespot? Of heeft die zich verslapen?
Zet zijn wildcard in
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
[ Voor 5% gewijzigd door TinusTegengas op 29-07-2017 11:18 ]
Ik weet niet waar je op doelt maar ik heb 1 klein stukje gezien waar doornbos een goed verhaal op hangt, coronel er door heen tettert, hij vraagt wacht ff. Dan verder gaat en coronel zelf hetzelfde gaat zeggen. Ik vind juist die coronel een arrogant mannetje die alles beter weet. Zoals laatst een keer met de koppeling. Toen doornbos zei wie heeft er nou ooit in een F1 auto gezeten? En nog was die niet stil.vliegnerd schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 11:01:
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
alwaysleft schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 11:19:
Zo. Ferrari op een pole dus!
[ Voor 4% gewijzigd door naitsoezn op 29-07-2017 11:24 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Is nog maar afwachten de Mercedessen zijn onderweg op Softs terwijl de rest op Super Soft rondrijdt.alwaysleft schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 11:19:
Nou ja, het is blijkbaar de combinatie van beide. Maar Doornbos zit echt de hele tijd het haantje te zijn. Ik zoals hierboven opgemerkt misschien ook wel zijn rol en de bedoeling van het cafe (kroegpraat) wellicht bewust zoals VI.Leoon. schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 11:19:
[...]
Ik weet niet waar je op doelt maar ik heb 1 klein stukje gezien waar doornbos een goed verhaal op hangt, coronel er door heen tettert, hij vraagt wacht ff. Dan verder gaat en coronel zelf hetzelfde gaat zeggen. Ik vind juist die coronel een arrogant mannetje die alles beter weet. Zoals laatst een keer met de koppeling. Toen doornbos zei wie heeft er nou ooit in een F1 auto gezeten? En nog was die niet stil.
Anyway, als ik mij er aan erger, moet ik gewoon niet kijken.

Die Ja/Nee met RIC was dan wel weer mooi.
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Oplossing > opnemen en de delen skippen die je niet leuk vindt.vliegnerd schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 11:23:
[...]
Nou ja, het is blijkbaar de combinatie van beide. Maar Doornbos zit echt de hele tijd het haantje te zijn. Ik zoals hierboven opgemerkt misschien ook wel zijn rol en de bedoeling van het cafe (kroegpraat) wellicht bewust zoals VI.
Anyway, als ik mij er aan erger, moet ik gewoon niet kijken.![]()
Die Ja/Nee met RIC was dan wel weer mooi.
Geinig trouwens dat Sky F1 een hotline heeft met Christian Horner.
[ Voor 6% gewijzigd door sjaool op 29-07-2017 11:25 ]
Ik denk dat VET hem gaat winnen!alwaysleft schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 11:19:
-
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Hmm dan is het alleen maar het JA/Nee deelsjaool schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 11:24:
[...]
Oplossing > opnemen en de delen skippen die je niet leuk vindt.
Geinig trouwens dat Sky F1 een hotline heeft met Christian Horner.
De rest is mij ook niet gegeven
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Kan ook zijn dat Red Bull met meer brandstof rijdt en meer rondes achter elkaar gaat rijden. Ik kwali hebben ze hopelijk een kans op P3/4, verder zie ik ze echt niet komend0s schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 11:30:
hmm het lijkt er toch op dat Red Bull geen gooi kan doen naar de eerste startrij. Ferrari heeft verstoppertje gespeeld gisteren.

[ Voor 37% gewijzigd door Dijkstraat op 29-07-2017 11:34 ]
Antwoord Alonso 'Indy 500'
Vraag 'En daarna?'
Antwoord Álonso 'geen een'

- DaniëlWW2
- Niet online

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Dat zegt toch al genoeg, als het gat nu 7 tienden is dan is de kans zeker 0,0naitsoezn schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 11:35:
Jongens, hoe vaak moet het nog gezegd worden dat de FP's niets zeggen over de Q? De keren dat VER op P1 stond in FP3 (met een snellere tijd dan in FP1 en FP2) waren ook absoluut nul garantie op een pole
Je mist m'n punt een beetjed0s schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 11:35:
[...]
Dat zegt toch al genoeg, als het gat nu 7 tienden is dan is de kans zeker 0,0
- DaniëlWW2
- Niet online
Nog minstens eenmaal, zoals altijd.naitsoezn schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 11:35:
Jongens, hoe vaak moet het nog gezegd worden dat de FP's niets zeggen over de Q? De keren dat VER op P1 stond in FP3 (met een snellere tijd dan in FP1 en FP2) waren ook absoluut nul garantie op een pole
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Nee juist niet, maar dat maakt niet uit

RAI Sport+ HD lijkt overigens ook F1 in Italië uit te zenden.
Ongelofelijk. RB bijna 2 seconden langzamer zo. Ik neem toch aan dat ze nu niet het achterste van hun tong hebben laten zien deze training.... We gaan het zien tijdens de kwalificatie.Maurice079 schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 11:39:
Jezus! 1.17.0 voor VET
Dat word een zeer lage 1:16 of hoge 1:15 zelfs met quali
Smiling as the shit comes down...
Die gaat niet rijden lijkt me! Tijden zijn niet goed, Massa uit de auto, dus Paul, get ready!!!Dijkstraat schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 11:41:
Massa is weer terug in de hospitality ruimte van Williams. Ben benieuwd of hij gaat rijden tijdens Q en race
Ik ben bang van wel, zo veel jokerkaarten heeft RBR niet ten opzichte van Ferrari en Mercedes.RoD schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 11:40:
[...]
Ongelofelijk. RB bijna 2 seconden langzamer zo. Ik neem toch aan dat ze nu niet het achterste van hun tong hebben laten zien deze training.... We gaan het zien tijdens de kwalificatie.
Ik ben er ook bang voor, want normaal gesproken zijn het Ferrari en Mercedes die de jokers tevoorschijn halen tijdens de kwalificatie, en niet RB.DaMarcus schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 11:43:
[...]
Ik ben bang van wel, zo veel jokerkaarten heeft RBR niet ten opzichte van Ferrari en Mercedes.
Maar toch, bijna 2 seconden, en dat terwijl er verbeteringen werden verwacht voor RB dmv de upgrades. Nouja, eerst maar eens de kwalificatie afwachten.
1) Vettel
2) Hamilton
3) Raikkonen
4) Bottas
5) Ricciardo ( mits geen issues met wagen)
6) Verstappen
[ Voor 25% gewijzigd door alwaysleft op 29-07-2017 11:53 ]
Ben wel benieuwd! Di Resta zien we natuurlijk alleen maar aan de SKYpad en als commentator, heb serieus geen idee hoe hij zou presteren in de auto. Al ben je natuurlijk niet voor niets reserve....hij zal niet de eerste de beste pannenkoek zijn.pilskes schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 11:41:
[...]
Die gaat niet rijden lijkt me! Tijden zijn niet goed, Massa uit de auto, dus Paul, get ready!!!
PSN: xMaurice93
In ieder geval is duidelijk dat Hamilton met Bottas aan het sandbaggen is. Ik voorspel dat RBR met geluk P4 binnenhaalt in de kwalificatie.RoD schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 11:44:
[...]
Ik ben er ook bang voor, want normaal gesproken zijn het Ferrari en Mercedes die de jokers tevoorschijn halen tijdens de kwalificatie, en niet RB.
Maar toch, bijna 2 seconden, en dat terwijl er verbeteringen werden verwacht voor RB dmv de upgrades. Nouja, eerst maar eens de kwalificatie afwachten.
Di Resta doet ook nog mee in DTM en heeft best wat ervaring : Wikipedia: Paul di Restapinda powerrr schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 11:44:
[...]
Ben wel benieuwd! Di Resta zien we natuurlijk alleen maar aan de SKYpad en als commentator, heb serieus geen idee hoe hij zou presteren in de auto. Al ben je natuurlijk niet voor niets reserve....hij zal niet de eerste de beste pannenkoek zijn.
(niet genoeg om voor punten te gaan..)
Smiling as the shit comes down...
Pedalen van de Williams van Massa worden versteld.
Stom eigenlijk dat ze het risico hebben genomen met Massa, nu kan Di Resta nauwelijks wennen...
[ Voor 45% gewijzigd door albino71 op 29-07-2017 11:50 ]
Leuk haha, hij klonk gister wel dronken tijdens FP1/2, dus hoop dat hij wat scherper is.albino71 schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 11:49:
Di Resta gaat rijden....
Pedalen van de Williams worden versteld
Wat ben je snel met de scoopalbino71 schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 11:49:
Di Resta gaat rijden....
Pedalen van de Williams worden versteld
* ANdrode kijkt Sky met 30s vertraging
Lijkt mij ook wel erg lastig trouwens. Even zo instappen voor de Q, zonder ook maar een meter met die auto gereden te hebben.albino71 schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 11:49:
Di Resta gaat rijden....
Pedalen van de Williams van Massa worden versteld.
Stom eigenlijk dat ze het risico hebben genomen met Massa, nu kan Di Resta nauwelijks wennen...
-
Op SKY nemen ze het alvast voor hem op, niets verwachten, want hij kent de auto niet.

Twitter is altijd wel snel met dit soort berichten..
Haha auuuuwwwMassa is dan ziek, stroll is nog steeds langzamer
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Live-feed van de test-dagen: http://www.gpupdate.net/n...garoring-2-augustus-2017/Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) de Tour de France.
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat
-Verwijten naar elkaar
-Beschuldigen van een F1 noob zijn
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1