\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
V.w.b. gearbox regelgeving moet deze "6 events" meegaan. Teams rijden daarom met een andere gearbox op vrijdag. Echter weet ik niet of FP3 ook onder het event valt, of dat teams dan met de race gearbox rijden omdat er te weinig tijd is om te wisselen.Just_I schreef op zondag 30 juli 2017 @ 00:16:
[...]
Lijkt mij ook. Stel je voor dat je 10 of 11 puntn hebt en geen risico wil lopen een race te missen. Je zorgt in FP1 dat je de 12 punten haalt, moet FP2 of FP3 missen. Quali kan je rijden en de race ook.
Het lijkt mij minder voor de hand liggend maar zou ook kunnen, dat alleen de quali session + race als een event gezien worden.
In ieder geval, als je in FP1 of FP2 dan over de limiet gaat en je een ban voor het volgende event krijgt zal dat dus sowieso quali + race zijn, alleen is het de vraag of dat dan al van hetzelfde raceweekeinde is, of pas het volgende raceweekeinde.
nah, in de sporting regulations artikel 23.5 wat over de versnellingsbak gaat staat:RobertMe schreef op zondag 30 juli 2017 @ 00:16:
[...]
Toch is er zowel geen uitleg over wat een event is (/welke dagen het zijn) en bij de regels m.b.t. gearbox wissels staat ook niks over dat de gearbox niet op vrijdag gebruikt hoeft te worden, alleen 6 opvolgende events (en ook daar dus zonder verdere verduidelijking van de dagen)
Omdat hier zo specifiek staat dat een event FP3, kwalificatie en de race is neem ik aan dat voor de rest in de regels een event het hele weekend is, dus vanaf FP1.23.5 For the purposes of this Article only, an Event will be deemed to comprise P3, the qualifying practice session and the race
Het stukje events is idd onduidelijk, maar bij het gebruik dat de versnellingsbak staat wel gemeld dat "For the purposes of this Article only, an Event will be deemed to comprise P3, the qualifyingRobertMe schreef op zondag 30 juli 2017 @ 00:16:
[...]
Toch is er zowel geen uitleg over wat een event is (/welke dagen het zijn) en bij de regels m.b.t. gearbox wissels staat ook niks over dat de gearbox niet op vrijdag gebruikt hoeft te worden, alleen 6 opvolgende events (en ook daar dus zonder verdere verduidelijking van de dagen)
practice session and the race.".
Dit artikel (23.5) gaat specifiek over de versnellingsbak.
Mijn vermoeden is dan ook dat voor de rest van de regels een event geldt als FP1, FP2, FP3, Q en Race.
Maar de FIA is natuurlijk heel goed in dit soort dingen niet duidelijk te beschrijven. Zo weten de constructeurs dus ook de loopholes te vinden en hebben we de T-wing hieraan te danken.
-
Idd, het is laat en had alleen "6 events" etc gelezen en niet het door jouw geciteerde stukje.Dijkstraat schreef op zondag 30 juli 2017 @ 00:23:
[...]
nah, in de sporting regulations artikel 23.5 wat over de versnellingsbak gaat staat:
[...]
Omdat hier zo specifiek staat dat een event FP3, kwalificatie en de race is neem ik aan dat voor de rest in de regels een event het hele weekend is, dus vanaf FP1.
Verstappen klaagde vorig jaar dat hij als zijn grandma reed.
[ Voor 4% gewijzigd door nachtnet op 30-07-2017 12:12 . Reden: Mentiontags gefixed, werkt niet zo makkelijk vanaf telefoon. ]
Grappig feitje om te zien/horen bij Ted's Notebook dat kennelijk Massa (1,66 m lengte) met een "verlengd"gaspedaal rijd in zijn Williams (hij kan niet goed met zijn kleine voetjes bij de pedalen ?

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Dan heeft Ted denk ik niet goed opgelet.Breezers schreef op zondag 30 juli 2017 @ 09:03:
[...]
Grappig feitje om te zien/horen bij Ted's Notebook dat kennelijk Massa (1,66 m lengte) met een "verlengd"gaspedaal rijd in zijn Williams (hij kan niet goed met zijn kleine voetjes bij de pedalen ?) en dat Diresta dus met zijn 1,85 m lengte niet goed gedoseerd gas kon geven hiermee en dat dit een van de grootste problemen was tijdens qualifying ?( 12:45-13:25 )
Tijdens FP3, nadat Massa uitstapte, was namelijk (op Sky notabene) al te zien dat ze de pedalen aan het verwisselen waren. En daar hebben ze uitgebreid over gepraat. Dat het zou zijn vanwege het lengteverschil.
Een 'long' pedal is geen verlengd gaspedaalBreezers schreef op zondag 30 juli 2017 @ 09:03:
[...]
Grappig feitje om te zien/horen bij Ted's Notebook dat kennelijk Massa (1,66 m lengte) met een "verlengd"gaspedaal rijd in zijn Williams (hij kan niet goed met zijn kleine voetjes bij de pedalen ?) en dat Diresta dus met zijn 1,85 m lengte niet goed gedoseerd gas kon geven hiermee en dat dit een van de grootste problemen was tijdens qualifying ?( 12:45-13:25 )
Die term gaat meer over hoe ver je een pedaal indrukt in relatie tot de respons van een auto.
[ Voor 8% gewijzigd door YakuzA op 30-07-2017 09:17 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Dat was wel een dingetje bij Verstappen vorig jaar. Wanneer hij bij bochtige circuits vast zat achter een andere rijder dan probeerde hij te lang te kort erachter te blijven en versleet zo snel zijn banden. Hopelijk is hij dit jaar wat verstandiger en laat hij een gat van 2 seconden zodat hij wat minder last heeft van de turbulente lucht of vraagt hij eerder aan het team voor een contrastrategie.nachtnet schreef op zondag 30 juli 2017 @ 07:31:
@hardware-lover @arjantje72 moet je natuurlijk wel duidelijk zijn.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Ah, duidelijk... ik vertaalde deze in een "langer" pedaal, maar het gaat dus eerder over de "travel" van het pedaal en waarschijnlijk de software "mapping" die hier aan gekoppeld is.YakuzA schreef op zondag 30 juli 2017 @ 09:15:
[...]
Een 'long' pedal is geen verlengd gaspedaal
Die term gaat meer over hoe ver je een pedaal indrukt in relatie tot de respons van een auto.
https://www.highpowermedi...839/the-accelerator-pedal
ok, dat wist ik niet (kijk/heb geen Sky)RocketKoen schreef op zondag 30 juli 2017 @ 09:13:
[...]
Dan heeft Ted denk ik niet goed opgelet.
Tijdens FP3, nadat Massa uitstapte, was namelijk (op Sky notabene) al te zien dat ze de pedalen aan het verwisselen waren. En daar hebben ze uitgebreid over gepraat. Dat het zou zijn vanwege het lengteverschil.
[ Voor 29% gewijzigd door Breezers op 30-07-2017 09:37 ]
En je weet dat hij dat niet gaat doen. Max is van de aanval, die wil er gewoon voorbij. Rondenlang achter iemand aanrijden is niet zijn ding. Btw 2 seconden op dit circuit? Dan kun je net zo goed gaan toeren en zeggen dat je rijdt als je grootmoeder.Lasmibalsingh schreef op zondag 30 juli 2017 @ 09:33:
[...]
Dat was wel een dingetje bij Verstappen vorig jaar. Wanneer hij bij bochtige circuits vast zat achter een andere rijder dan probeerde hij te lang te kort erachter te blijven en versleet zo snel zijn banden. Hopelijk is hij dit jaar wat verstandiger en laat hij een gat van 2 seconden zodat hij wat minder last heeft van de turbulente lucht of vraagt hij eerder aan het team voor een contrastrategie.
"When you grow up your heart dies"
Als Max hier niets van heeft geleerd dan is dat erg dom eerlijk gezegd. Bij ongeveer gelijkwaardige auto's is het nagenoeg onmogelijk om hier in te halen. Dat heeft hij vorig seizoen (RIC) en het seizoen daarvoor (SAI) al ondervonden. Vooral bij een bochtig circuit als Hungaroring is 2 seconden achter iemand rijden wel het minimum wil je de banden niet naar de Filistijnen rijden.sjaool schreef op zondag 30 juli 2017 @ 09:39:
[...]
En je weet dat hij dat niet gaat doen. Max is van de aanval, die wil er gewoon voorbij. Rondenlang achter iemand aanrijden is niet zijn ding. Btw 2 seconden op dit circuit? Dan kun je net zo goed gaan toeren en zeggen dat je rijdt als je grootmoeder.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Eens dat hij geleerd zou moeten hebben wanneer je eieren voor je geld zou moeten kiezen en een strategy call moet gaan doen. Maar als hij voelt dat het zou moeten kunnen lukken ergens probeert hij dat gewoon weer een tijd. Maar hij maakt ook niet snel twee keer dezelfde fout dus ik denk wel dat hij ervan heeft geleerd.Lasmibalsingh schreef op zondag 30 juli 2017 @ 09:45:
[...]
Als Max hier niets van heeft geleerd dan is dat erg dom eerlijk gezegd. Bij ongeveer gelijkwaardige auto's is het nagenoeg onmogelijk om hier in te halen. Dat heeft hij vorig seizoen (RIC) en het seizoen daarvoor (SAI) al ondervonden. Vooral bij een bochtig circuit als Hungaroring is 2 seconden achter iemand rijden wel het minimum wil je de banden niet naar de Filistijnen rijden.
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Toch af en toe iets té snel zal Ferrari zeggenSnowhite0901 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 09:58:
Zo snel gaan dit jaar de banden ook niet naar de filistijnen...
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Precies en ook in bv Monaco zag je wel dat Pirelli zei dat de hele race op 1 set banden uitgereden kon worden, maar in praktijk was een stop toch echt wel nodig. Ik denk dat de banden eigenlijk wat minder goed zijn dan hun rep (maar nog altijd wel beter dan vorig jaar natuurlijk).naitsoezn schreef op zondag 30 juli 2017 @ 09:59:
[...]
Toch af en toe iets té snel zal Ferrari zeggen
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Thanksnachtnet schreef op zondag 30 juli 2017 @ 07:31:
@hardware-lover @arjantje72 moet je natuurlijk wel duidelijk zijn.
Nja zoals ik het hier al aangaf was dit ook wel te verwachten natuurlijk. RBR heeft gelukkig wel het gat weer iets kleiner gemaakt vergeleken afgelopen race. Maar het vermogen van de Mercedes en Ferrari is gewoon zoveel beter, dat win je niet in een Q3.Mad-Matt schreef op zondag 30 juli 2017 @ 10:07:
Beetje laat, maar net pas de quali gezien. Toch weer jammer dat RBR weer 5 en 6 is.
Sommige hier dachten dat het vermogen (zga) geen rol zou spelen hier, maar dat is natuurlijk wel zeker het geval. De top snelheid zullen weinig auto's halen, de acceleratie is gewoon super van de Mercedes en Ferrari (ook een deel van het vermogen natuurlijk).
De race, die wordt hopelijk wel spannender (zolang Max de 1e paar bochten overleefd zonder crash en zijn auto het uithoud haha).
Op deze baan zitten ze meteen in de top 8. Q3 makkelijk gehaald.
Als daar nou een Renault in lag, net als bij RBR.... Jammer dat we dat nooit zeker zullen weten.
Zonder motor zou het een waardeloos ding zijnAzzKickah schreef op zondag 30 juli 2017 @ 10:43:
Hoe goed zou die McLaren nou eigenlijk zijn? 'Zonder motor', zeg maar?
Op deze baan zitten ze meteen in de top 8. Q3 makkelijk gehaald.
Als daar nou een Renault in lag, net als bij RBR.... Jammer dat we dat nooit zeker zullen weten.
Laten we hopen dat ze gewoon op een zespitter rijden en niet een tweepitter.3x3 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 10:39:
Kan een tweepitter met zeer agressieve rijstijl ook dit weekend?
Just kidding, je bedoelt uiteraard een twee stopper
[ Voor 11% gewijzigd door LopendeVogel op 30-07-2017 11:08 ]
Ja, dat wordt de RBR strategie. Ze hebben er zelfs een setje SS voor gespaard. Dat betekent wel dat ze goed bij moeten blijven, de eerste 12 laps. Ik ben benieuwd naar bocht 1!3x3 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 10:39:
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Zo lang je altijd vrije lucht voor je hebt wel ja, maar dat is niet het geval, dus zal je moeten inhalen en aangezien dat hier onmogelijk is, zal het wel een eenstopper worden met alleen inhalen door strategie. Of iedereen doet een tweestopper, maar dat is denk ik afhankelijk van Mercedes.3x3 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 10:39:
Edit: voorspelling voor de race: VER pakt een of twee auto's bij de start, maar verliest ze later in de race door een under/overcut.
[ Voor 12% gewijzigd door RichardQG op 30-07-2017 11:15 ]

[ Voor 163% gewijzigd door naitsoezn op 30-07-2017 11:58 ]
Verwacht een Mercedes en Ferarri podium. Denk toch VET op 1 door een tactische pit. Waarschijnlijk een zeer late.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik verwacht het ook.Jasphur schreef op zondag 30 juli 2017 @ 12:08:
Zo. Ik heb er zin in.
Verwacht een Mercedes en Ferarri podium. Denk toch VET op 1 door een tactische pit. Waarschijnlijk een zeer late.
Dit verwacht ik qua uitslag top 6:
1) Vettel
2) Hamilton
3) Bottas
4) Verstappen
5) Ricciardo
6) Raikkonen
Een podium met 6 tredesalwaysleft schreef op zondag 30 juli 2017 @ 12:10:
[...]
Ik verwacht het ook.
Dit verwacht ik qua podium:
1) Vettel
2) Hamilton
3) Bottas
4) Verstappen
5) Ricciardo
6) Raikkonen
[ Voor 11% gewijzigd door AzzKickah op 30-07-2017 12:12 ]
VET gaat winnen en RAI wordt het scherm om iedereen tegen te houden.
Waiting on the world to change
Verwijderd
Jup. Helaas is RAI een rijdend beschermengeltje voor VET.pinda powerrr schreef op zondag 30 juli 2017 @ 12:12:
Ben "bang" dat de Ferrari's het zeer goed gaan doen. Wordt wel interessant voor het kampioenschap, want dan wordt Lewis steeds gefrusteerder en BOT pakt dan via de zijkant zijn punten en overwinningen. Zal je zien dat aan het eind BOT nog vóór HAM gaat eindigen in het kampioenschap.
VET gaat winnen en RAI wordt het scherm om iedereen tegen te houden.
Is al eens bijna voorgekomen, iets met BakuVerwijderd schreef op zondag 30 juli 2017 @ 12:13:
Als ik wat moet voorspellen dan wordt dit de race waar Vettel en Hamilton elkaar van de baan rijden. Moet toch een keer gebeuren
Nah... RIC wordt de rijdende beschermengel van Max.. Gewoon in de eerste bocht knallen ze allebei naar P1 en P2.Jasphur schreef op zondag 30 juli 2017 @ 12:14:
[...]
Jup. Helaas is RAI een rijdend beschermengeltje voor VET.
Ik ben benieuwd hoe de racepace onderling ligt tussen Merc, Fer en RB. Mijn gevoel zegt dat die van RB daarin beter is dan die van Merc.
-
Niet meer dan logisch. Maximale constructeurspunten pakken en Hamilton achter zich houden, voor de neutrale kijker misschien jammer maar dat is teamsportJasphur schreef op zondag 30 juli 2017 @ 12:14:
[...]
Jup. Helaas is RAI een rijdend beschermengeltje voor VET.
Verder heeft ESPN een strategie voor de race artikel geschreven (of gecopy pasted) http://www.espn.co.uk/f1/...grand-prix-strategy-guide
Tenslotte is er weer echte champagne op het podium.
http://www.reuters.com/ar...y-champagne-idUSKBN1AF08N

* nachtnet is vooral benieuwd naar hoe DIR het gaat doen. En hoopt op een goede / slechte start. (P1-4 een slechtere start (P5-6 een top start..
Dus nee, hoe leuk die overwinning van Ver in Barca vorig jaar ook was laten ze het maar gewoon normaal onder het racen uit vechten
Smiling as the shit comes down...
Het is Verstappen ook al twee keer gebeurd dit jaar (Spanje en Oostenrijk). Maar op het moment kunnen de RB's ook niet winnen zonder dat de Mercedessen en Ferrari's elkaar eraf rijden of allemaal veel pech krijgen.ScrooLoose schreef op zondag 30 juli 2017 @ 12:18:
Rijders die elkaar eraf rijden is "leuk" als het Ver niet gebeurt maar ik zie het nog wel een keer gebeuren dat het Ric en Ver overkomt...
Dus nee, hoe leuk die overwinning van Ver in Barca vorig jaar ook was laten ze het maar gewoon normaal onder het racen uit vechten
Mwoah, degelijke coureur maar niet echt een hoogvlieger oid. Leuk als vervanger voor Massa, maar that's pretty much it.Jasphur schreef op zondag 30 juli 2017 @ 12:24:
DIR zou nog wel eens een grote verrassing kunnen worden. Denk dat als hij uitvalt het niet perse zijn eigen schuld is. Maar goed, geen idee wat zijn geschiedenis verder is. Ik kende tot gister eigenlijk niet.
En wat nou als hij voor STR eindigt?AzzKickah schreef op zondag 30 juli 2017 @ 12:28:
[...]
Mwoah, degelijke coureur maar niet echt een hoogvlieger oid. Leuk als vervanger voor Massa, maar that's pretty much it.
Hij heeft vorige maand nog gewonnen op dit circuit, dus daar zal het niet aan liggen, ervaren coureur, enige wat dus van invloed gaat zijn is hoe hij met de auto om kan gaan. Stel dat dat buiten verwachting goed gaat....dan zet hij heel wat paydrivers te kakken.
Ik gun het hem wel! Lijkt me leuk

Waiting on the world to change
1 VET
2 HAM
3 RAI
4 VES
5 BOT
6 RIC
Daar gaat mn voorspellingpilskes schreef op zondag 30 juli 2017 @ 12:34:
Er schijnt iets mis te zijn met de auto van Vettel. Het probleem zit in de versnellingsbak of iets hydraulisch.
Je kent hem niet maar denkt wel dat hij kan verrassen? Waar baseer je dat dan op?Jasphur schreef op zondag 30 juli 2017 @ 12:24:
DIR zou nog wel eens een grote verrassing kunnen worden. Denk dat als hij uitvalt het niet perse zijn eigen schuld is. Maar goed, geen idee wat zijn geschiedenis verder is. Ik kende tot gister eigenlijk niet.
Gister even zijn Wiki gelezen.Vos schreef op zondag 30 juli 2017 @ 12:35:
[...]
Je kent hem niet maar denkt wel dat hij kan verrassen? Waar baseer je dat dan op?
En wat @Mad-Matt zegt inderdaad.
[ Voor 5% gewijzigd door Jasphur op 30-07-2017 12:41 ]
Geeft zelf aan nog heel wat "huiswerk" (gehad) te hebben, over dingen als de "formation lap procedure" enzo.
En dat hij verwacht goed last van z'n nek te krijgen de komende dagen.
Ik denk ook dat hij wel eens zou kunnen verrassen (mits hij fysiek kan volhouden.)Vos schreef op zondag 30 juli 2017 @ 12:35:
[...]
Je kent hem niet maar denkt wel dat hij kan verrassen? Waar baseer je dat dan op?
- Hij behoorlijk meer ervaring heeft dan sommige rookies.
- Hij in kwalificatie binnen 18 minuten zich redelijk ontwikkelde p19 (iedere getimede ronde was sneller dan de vorige ronde.
- Er helemaal niets voor hem op het spel staat. Do or Die heeft geen gevolgen. Als hij uitvalt of een foutje maakt zal niemand hem dat kwalijk nemen, (tenzij een torpedo actie.) Er is geen druk om punten te halen.
Niet helemaal gepland, hopen voor Vettel dat hij er tijdens de race alsnog geen issues mee krijgt (dus wel).
Hij vermelde ook nog dat hij de laatste 2, 3 bochten sneller was dan Lance...SuBBaSS schreef op zondag 30 juli 2017 @ 12:41:
Di Resta is nu op Sky.
Geeft zelf aan nog heel wat "huiswerk" (gehad) te hebben, over dingen als de "formation lap procedure" enzo.
En dat hij verwacht goed last van z'n nek te krijgen de komende dagen.
Ik ga mij echt kapot lachen als Lance hier door Diresta wordt verslagen
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Stiekem? Nee hoor, niet stiekem.DaniëlWW2 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 12:48:
Iemand anders die stiekem wou dat het weer hier ook in Hongarije was?
Of bedoel je dat het regent bij jou?
Parc ferme toch? Start hij vanuit de pits, of telt de versnellingsbak niet?SuBBaSS schreef op zondag 30 juli 2017 @ 12:46:
Vettel hydraulisch probleem mbt. de versnellingsbak. Zijn hem nu (pas) weer in elkaar aan het zetten. Niets vervangen volgens Kravitz.
Niet helemaal gepland, hopen voor Vettel dat hij er tijdens de race alsnog geen issues mee krijgt (dus wel).
- DaniëlWW2
- Niet online
Regent is een understatement.AzzKickah schreef op zondag 30 juli 2017 @ 12:49:
[...]
Stiekem? Nee hoor, niet stiekem.
Of bedoel je dat het regent bij jou?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Oh
- DaniëlWW2
- Niet online
Net onder Amsterdam is het perfect Maxbot weer.
Controleren & uit elkaar halen mag, daarnaast mag je ook onderdelen vervangen onder controle. Dat komt in principe erop neer dat je het onderdeel moet vervangen door eenzelfde versie. Daarnaast mag het niet te vaak voorkomen etc. Maar als iets stuk is mag het dus gewoon vervangen worden.Eskimootje schreef op zondag 30 juli 2017 @ 12:50:
[...]
Parc ferme toch? Start hij vanuit de pits, of telt de versnellingsbak niet?
Ik weet niet van de hoed en de rand wat dit betreft. Kravitz leek te suggereren dat het geen gevolgen had aangezien hij er alleen maar "af" geweest is en niet vervangen door een andere.Eskimootje schreef op zondag 30 juli 2017 @ 12:50:
[...]
Weten anderen ongetwijfeld meer over.
Ze hadden toestemming van de FIA om de boel te controleren. Vettel start dus gewoon van pole.Eskimootje schreef op zondag 30 juli 2017 @ 12:50:
[...]
Er stond ook iemand van FIA bovenop om te kijken of alles volgens regels ging.
[ Voor 14% gewijzigd door sjaool op 30-07-2017 12:54 ]
"When you grow up your heart dies"
Hiet waait het alleen maar. Geen drup regen hoorDaniëlWW2 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 12:48:
Bij het trackinterview kwam de vraag 'is het belangrijk om als leider de zomerstop in te gaan?'
Antwoord Vettel: 'Bwoah'
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Hier:DaniëlWW2 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 12:51:
[...]
Net onder Amsterdam is het perfect Maxbot weer.

PER blijft daar maar over zeuren.. Zeker ook niet zijn schuld dat hij nu achter OCO op de grid staat?Dijkstraat schreef op zondag 30 juli 2017 @ 12:56:
Ocon en Perez zijn ook geen beste vrienden meer na Baku denk ik. Volgens Perez is het volledig de fout van Ocon en volgens Ocon was het gewoon een race incidentWas bij een interview op Sky
Kan je wel vertellen dat het hier bikkelen is hoor!DaniëlWW2 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 12:48:

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
- DaniëlWW2
- Niet online
The sun, it burns, it burns.
- DaniëlWW2
- Niet online
Heb je er ook eentje van Vettel?
Dat moet je even aan Movistar vragen ..
zal er wel weer iemand vanaf beukenMad-Matt schreef op zondag 30 juli 2017 @ 13:02:
Die is goed op dreef. Kijken wat torpedotje vandaag weet te presteren
Geen mooi kaartje maar wel een overzicht
Sebastian Vettel:
7 strafpunten
Malaysian GP 02-Oct-17 Collision 2
Mexican GP 30-Oct-17 Driving dangerously 2
Azerbaijan GP 25-Jun-18 Collision 3
http://f1statblog.co.uk/f1-penalty-points/
*datum is de vervaldatum van de strafpunten
[ Voor 10% gewijzigd door Dijkstraat op 30-07-2017 13:12 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Is hij er al weer een paar kwijt?Dijkstraat schreef op zondag 30 juli 2017 @ 13:06:
[...]
Sebastian Vettel:
7 strafpunten

Je loopt een jaartje voorDijkstraat schreef op zondag 30 juli 2017 @ 13:06:
[...]
Sebastian Vettel:
7 strafpunten
http://f1statblog.co.uk/f1-penalty-points/
We do what we must because we can.
Ze blijven maar een jaar staan he
Hoezo?
Azerbaijan GP 25-Jun-18 Collision 3Dijkstraat schreef op zondag 30 juli 2017 @ 13:10:
[...]
Ze blijven maar een jaar staan he ;)a
[...]
Hoezo?
In het lijstje staat wanneer de punten verlopen. Niet wanneer ze verkregen zijn..
[ Voor 72% gewijzigd door Mad-Matt op 30-07-2017 13:11 ]
Oh zo, die datum is de vervaldatum van de strafpunten
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Maar er staat ook geen PR naast die dergelijke vragen tegenhoudt. In F1 is het behoorlijk gebruikelijk dat vragen enigzins worden gestuurd of beschermd.Mad-Matt schreef op zondag 30 juli 2017 @ 13:17:
[...]
Uiteraard, maar Olav is gewoon een ongevoelige kneus
PAL komt behoorlijk gelaten over.
Smiling as the shit comes down...
straks hier: http://www.ziggosporttotaal.nl/video/AzzKickah schreef op zondag 30 juli 2017 @ 13:23:
Beelden, anyone?
Zou leuk zijn met Bottas die dan wint en als WK leider de zomerstop in gaatVerwijderd schreef op zondag 30 juli 2017 @ 12:13:
Als ik wat moet voorspellen dan wordt dit de race waar Vettel en Hamilton elkaar van de baan rijden. Moet toch een keer gebeuren
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Live-feed van de test-dagen: http://www.gpupdate.net/n...garoring-2-augustus-2017/Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) de Tour de France.
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat
-Verwijten naar elkaar
-Beschuldigen van een F1 noob zijn
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1