Bottas heeft de helm ook wel strak op, die lijn van dat oortje in zijn wang
Morgen de mercedessen pakken bij de start en dan zit een podium er denk ik in, mocht dat niet lukken alleen bij problemen bij anderen denk ik.
Toch wel balen voor Hulkenberg denk ik, Starten buiten de top 10 maar wel met de verplichte banden van sessie 2
Ze mogen daar hun beeldscherm wel eens een keertje kalibreren... lekker onderbelicht.
"When you grow up your heart dies"
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Max trouwens bij Ziggo. Hij deed wel echt een RICje vandaag.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hoe staat het nu eigenlijk in het onderlinge kwalificatieduel tussen Max en RIC?
Wat wat is een RICje?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 15:10:
Max trouwens bij Ziggo. Hij deed wel echt een RICje vandaag.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
7-4 volgens mij, waarbij allebei een keer niet Q3 gehaald vanwege problemen.d0s schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 15:11:
Hoe staat het nu eigenlijk in het onderlinge kwalificatieduel tussen Max en RIC?
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
7-4 voor Max.d0s schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 15:11:
Opeens bij de kwalificatie veel beter presteren dan in de FP.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Opeens in Q3 veel beter presteren dan in FP/Q1/Q2.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 15:13:
[...]
7-4 voor Max.
[...]
Opeens bij de kwalificatie veel beter presteren dan in de FP.
Paul Di Resta nu op Sky F1... leuk gesprek.
Ze zijn daar zo trots als een pauw op DIR (vanaf nu korten we die dus af, ook als hij in de rol van interviewer is
Hij staat zelf ook te glunderen.
Waiting on the world to change
HAM... you can't overtake here. Ik ben benieuwd of iemand het niet met hem eens is.
In de track guide van F1 die RIC geeft op youtube zegt die iets in de trend van;sjaool schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 15:15:
HAM... you can't overtake here. Ik ben benieuwd of iemand het niet met hem eens is.
"Just tell me where to overtake and I'll show it"
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Geen echte stukken waar het motorvermogen tot zijn recht komt, dan weet HAM het niet meer;)sjaool schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 15:15:
PSN: xMaurice93
Go Ferrari

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Voor de strijd in het constructeurskampioenschap is het prachtig dat Ferrari hier een 1-2 in de kwalificatie pakt. Nu hopen dat ze dat ook voor morgen kunnen doorzetten.
Massa volgend jaar terug in zijn pensioen en Di Resta erin?
*knip* Verkeerde topic.
[ Voor 80% gewijzigd door naitsoezn op 29-07-2017 16:44 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Toto Wolf praat alleen maar over HAM wat er fout ging, hij gaat wel even voorbij aan het feit dat BOT het gewoon beter deed.
Interview met Max bij Ziggo: http://www.ziggosporttota...731f5f307c275e12-mp4.html
KVY heeft 9 pen punten. Impeding levert vaak 2 punten op en maakt 11. Met 12 mag KVY een race overslaan.
Hij is lekker bezig, die jongen!nachtnet schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 15:34:
KVY heeft 9 pen punten. Impeding levert vaak 2 punten op en maakt 11. Met 12 mag KVY een race overslaan.
23 oktober vervallen pas zijn eerste strafpuntennachtnet schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 15:34:

Gasly trek je pak maar aan!Dijkstraat schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 15:39:
[...]
23 oktober vervallen pas zijn eerste strafpuntenDat kan dus best wel eens een schoring worden als hij zo door gaat
Dat gaat "de torpedo" lukkenDijkstraat schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 15:39:
[...]
23 oktober vervallen pas zijn eerste strafpuntenDat kan dus best wel eens een schorsing worden als hij zo door gaat
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
*knip* Verkeerde topic.
[ Voor 81% gewijzigd door naitsoezn op 29-07-2017 16:47 ]
*knip* Verkeerde topic.
[ Voor 79% gewijzigd door naitsoezn op 29-07-2017 16:48 ]
Wat ik alleen absoluut niet begrijp: Je ziet in Q1 en Q2 dat bij een tweede snelle ronde op dezelfde band (na een cooldown) de meesten sneller gaan dan de eerste poging. Waarom dat dan niet proberen in Q3 ?
PSN-id: Chrasher
Enige dat ik kan bedenken is dat er te weinig tijd is om dat te doen in q3 icm 2 runs.Chrasher schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 16:23:
Wat ik alleen absoluut niet begrijp: Je ziet in Q1 en Q2 dat bij een tweede snelle ronde op dezelfde band (na een cooldown) de meesten sneller gaan dan de eerste poging. Waarom dat dan niet proberen in Q3 ?
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Dan probeer je dat toch in 1 run als het sneller kan zijn ? Je hoeft toch niet op die band te starten
PSN-id: Chrasher
KVY 1 Pen point + 3 plekken op de grid.
10 totaal over 12 maanden.

Die penalty wordt toch eerst toegepast en dan kijken ze pas naar de banden?Dijkstraat schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 15:08:
Toch wel balen voor Hulkenberg denk ik, Starten buiten de top 10 maar wel met de verplichte banden van sessie 2
Als dat lijdt tot race missen, dan is dat denk ik het einde van zijn Toro Rosso zitje. Wanneer verlopen zijn eerstvolgende punten weer? Dat moet toch ook al bijna zijn?nachtnet schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 16:33:
KVY 1 Pen point + 3 plekken op de grid.
[afbeelding]
@Martinspire nee, eerst banden daarna pas straffen. HUL start op zijn banden uit q2Martinspire schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 16:34:
[...]
Die penalty wordt toch eerst toegepast en dan kijken ze pas naar de banden?
Volgens @Dijkstraat verlopen de eerste punten pas op 23 okt.[...]
Als dat lijdt tot race missen, dan is dat denk ik het einde van zijn Toro Rosso zitje. Wanneer verlopen zijn eerstvolgende punten weer? Dat moet toch ook al bijna zijn?
[ Voor 10% gewijzigd door nachtnet op 29-07-2017 16:37 ]
Neen, het gaat niet om startpositie, maar om Q positie. Diegene wat doorgaan naar de top 10 qualifying moeten starten op de banden van Q2 (snelste tijd van Q2 dan).Martinspire schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 16:34:
[...]
Die penalty wordt toch eerst toegepast en dan kijken ze pas naar de banden?
Hierboven een aantal keren langs gekomen, in oktober ergens.[...]
Als dat lijdt tot race missen, dan is dat denk ik het einde van zijn Toro Rosso zitje. Wanneer verlopen zijn eerstvolgende punten weer? Dat moet toch ook al bijna zijn?
Kvyat is gewoon aan zijn einde, die is intussen slechter dan Palmer en Ericsson/Wehrlein doordat hij de domste dingen doet in zijn wanhoop voor zijn stoeltje.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hier een overzicht van alle strafpunten per coureur: http://f1statblog.co.uk/f1-penalty-points/nachtnet schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 16:36:
[...]
@Martinspire nee, eerst banden daarna pas straffen. HUL start op zijn banden uit q2
[...]
Volgens @Dijkstraat verlopen de eerste punten pas op 23 okt.
Hij heeft overigens 1 strafpunt gekregen

[ Voor 13% gewijzigd door Dijkstraat op 29-07-2017 16:55 ]
Waarschijnlijk zo gedaan, dat als ze gaan staan en met hun rug naar de baan gaan staan dan is het namelijk wel goed! Is vast over nagedacht
Al genietend van de zon in La France mis ik een heel aardig raceweekend lees ik zo.
Morgen ook geen gelegenheid om de race te volgen
Morgen ook geen gelegenheid om de race te volgen
DUGG
De KVY-STR video staat nu op f1.com.
https://www.formula1.com/...id-drop-for-impeding.html
KVY rijdt inderdaad super langzaam op de racelijn.
[ Voor 15% gewijzigd door nachtnet op 29-07-2017 17:35 ]
Voor wat ik ervan heb gezien/begrepen was het een combinatie van een zeer langzaam rondje van Kvyat nadat ie het grind in was gereden en een late waarschuwing van het team dat er iemand anders aankwam. Natuurlijk had Kvyat niet op de racing line moeten blijven hangen, en daarom heeft hij dan ook een strafpunt aan zijn broek gekregen.Verwijderd schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 16:49:
Iemand een linkje van Kvyat z'n actie? Heel anders dan Hamilton in GB?
There once was a lady of Wight --- Who travelled much faster than light --- She departed one day --- In a relative way --- And arrived on the previous night
Terechte penalty als je 't mij vraagt. Mag toch niet gebeuren, hij rijdt alweer zijn 4e seizoen. Dan weet je inmiddels wel beter toch?
Hm, als dat een penalty oplevert is het wel vreemd dat we er daar niet 10 stuks per weekend van zien.nachtnet schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 17:34:
De KVY-STR video staat nu op f1.com.
Dit voelt niet helemaal eerlijk imho.
But hey, what else is new?
Zal grootmoeder morgen ook weer voorbij gaan komen? 😉
Testing, one, two ...
Uberhaupt, de manier waarop hij de baan opkwam na er af gegaan te zijn in die ronde was ook als een blind paard.DJTimo schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 17:45:
Terechte penalty als je 't mij vraagt. Mag toch niet gebeuren, hij rijdt alweer zijn 4e seizoen. Dan weet je inmiddels wel beter toch?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Een Force India kwam toen net langs in een snelle ronde maar die was ook klaar door die aktie.gambieter schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 18:01:
[...]
Uberhaupt, de manier waarop hij de baan opkwam na er af gegaan te zijn in die ronde was ook als een blind paard.
maar die zou ook als hij de baan niet op kwam klaar zijn geweest want er hing geel dus mag je niet verbeteren in die sectorTinusTegengas schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 18:10:
[...]
Een Force India kwam toen net langs in een snelle ronde maar die was ook klaar door die aktie.
[YouTube: https://youtu.be/4nhFGE2gq50]
Feestje van Alonso
https://mobile.twitter.co...status/891319751535992837
Feestje van Alonso
https://mobile.twitter.co...status/891319751535992837
[ Voor 52% gewijzigd door TinusTegengas op 29-07-2017 19:22 ]
Toen ik vanmiddag live keek dacht ik al nou kijk uit met de baan op rijden. Verder niet meer op gelet. Zie net de onboard, en moet zeggen, Stroll wordt echt wel serieus gehinderd. Terecht dat hij er een penalty voor krijgt. Misschien wel wat zwaar. Maar denk dat Kvyat inmiddels echt wel al een beetje onder vergrootglas ligt...AzzKickah schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 17:51:
[...]
Hm, als dat een penalty oplevert is het wel vreemd dat we er daar niet 10 stuks per weekend van zien.
Dit voelt niet helemaal eerlijk imho.
But hey, what else is new?
Hmm als ik dit zo zie.. stop 1 voor RBR ronde 20 naar de soft en dan stop 2 ronde 55 naar nieuwe supersoft? Iemand anders een voorspelling?
1 stopper i.v.m. track-positie (inhalen niet perse makkelijk) In Ronde 28-32 naar soft tot einde.Danster schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 20:27:
[...]
Hmm als ik dit zo zie.. stop 1 voor RBR ronde 20 naar de soft en dan stop 2 ronde 55 naar nieuwe supersoft? Iemand anders een voorspelling?
Hoeveel races, zonder bijzondere omstandigheden, hebben we nu gehad waar de waar de meerderheid een tweestopper heeft gedaan?
Wel leuk om te zien met welke auto's de coureurs naar het circuit komen en de verschillen onderling. Red Bull met dikke Aston Martins en Toro rosso met een 'simpele' Volkswagen en Hyundai
Die was toch al klaar want "geel"TinusTegengas schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 18:10:
[...]
Een Force India kwam toen net langs in een snelle ronde maar die was ook klaar door die aktie.
Vincere Per Belli
Ach, we doen hetzelfde stukje als vorig jaar, merkt niemand.... dacht Sky...Dijkstraat schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 21:11:
[...]
Wel leuk om te zien met welke auto's de coureurs naar het circuit komen en de verschillen onderling. Red Bull met dikke Aston Martins en Toro rosso met een 'simpele' Volkswagen en Hyundai
YouTube: What the F1 drivers drive to the track LOL .
2015
https://www.reddit.com/r/...ch_f1_driver_in_budapest/
Lachen ook, zit hier in een restaurant op een halve meter van Günter Steiner te eten. Sympathieke vent wel zo!
Zoals @hjvg ook al schreef...
Als ik moest kiezen tussen de auto's van Perez en Ocon, doe dan die van Ocon maar en niet de SUV waar Perez mee rijdt.Dijkstraat schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 21:11:
[...]
[ Voor 53% gewijzigd door TinusTegengas op 29-07-2017 21:40 ]
*knip* iets constructiever zou de discussie misschien kunnen helpen.
[ Voor 70% gewijzigd door naitsoezn op 29-07-2017 22:19 ]
Was Hongarije voorheen niet ook nog een zware baan op de banden? Kan best dat ze voor 2 stopper kiezen zodra iemand dat ook gaat doen. Zie Ferrari wel even het zekere voor het onzekere nemennachtnet schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 20:50:
[...]
1 stopper i.v.m. track-positie (inhalen niet perse makkelijk) In Ronde 28-32 naar soft tot einde.
Ligt er heel erg aan of ze vooraan rijden. Zodra je achter iemand moet rijden, verlies je veel downforce, ga je meer glijden en vreet je je banden op.Martinspire schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 22:11:
[...]
Was Hongarije voorheen niet ook nog een zware baan op de banden? Kan best dat ze voor 2 stopper kiezen zodra iemand dat ook gaat doen. Zie Ferrari wel even het zekere voor het onzekere nemen
Denk dat we daardoor heel veel gaten van 2/3 seconden tussen alle rijders gaan zien.
Ik hoop op eindelijk eens een fatsoenlijk Verstappen/Hamilton gevecht; dat mis ik echt nog dit jaar.
Wie is die neger met die rare kleren aan? Die komt echt bijna elke GP wel een keer in beeld. Is dat een beroemdheid die ik niet ken? Eentje met geld te veel? Hij staat altijd met zn snufferd vooraan. Dat kost toch een flinke duit lijkt me om dat elke GP te doen.
Iemand die weet wie dat is?
=edit=
Die op 6:30 bedoel ik. Iets eerder is ie ook al in beeld, maar minder duidelijk.
=edit2=
7:08
Dat ass.
[ Voor 9% gewijzigd door vosss op 29-07-2017 22:48 ]
ik denk dat je Moko bedoelt. Hij is een sierraden ontwerper o.i.d. Is wel eens langsgekomen bij Ted's notebook, toen ze het over "superfans" hadden.
vosss schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 22:46:
[...]
Wie is die neger met die rare kleren aan? Die komt echt bijna elke GP wel een keer in beeld. Is dat een beroemdheid die ik niet ken? Eentje met geld te veel? Hij staat altijd met zn snufferd vooraan. Dat kost toch een flinke duit lijkt me om dat elke GP te doen.
Iemand die weet wie dat is?
=edit=
Die op 6:30 bedoel ik. Iets eerder is ie ook al in beeld, maar minder duidelijk.
=edit2=
7:08
Dat ass.
[ Voor 3% gewijzigd door naitsoezn op 30-07-2017 09:29 . Reden: off-topic gedeelte aangepast ]
Jij bepaalt niet of dat rare kleren zijn.
Hoe scherp staat hij inmiddels? En welke invaller staat klaar om bij een schorsing zijn kans te grijpen?Dijkstraat schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 16:47:
[...]
Hier een overzicht van alle strafpunten per coureur: http://f1statblog.co.uk/f1-penalty-points/
Hij heeft overigens 1 strafpunt gekregen
[afbeelding]
alles kan off-topic
Volgens mij (correct me if I'm wrong) heeft hij nog 2 punten nodig om voor één race geschorst te worden. Is makkelijk gehaald als je als bijnaam The Torpedo hebt en zo rijdt als hij doet. Volgens mij staat bij STR geen reservecoureur onder contract (wederom, correct me if I'm wrong!). Pierre Gasly zou mijn eerste gok zijn.Ankona schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 23:19:
[...]
Hoe scherp staat hij inmiddels? En welke invaller staat klaar om bij een schorsing zijn kans te grijpen?
op dit moment heeft Kvyat 10 strafpunten waarvan de eerste punten vervallen op 23 oktober, dus dat is pas over vier zeven races. Bij 12 punten krijgt wordt hij eer race geschorst. Ik denk dat Pierre Gasly zal instappen bij een eventuele schorsing?Ankona schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 23:19:
[...]
Hoe scherp staat hij inmiddels? En welke invaller staat klaar om bij een schorsing zijn kans te grijpen?
Het zijn idd nog 2 punten en Gasly zou ik wel verwachten als vervanger.jaspervv99 schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 23:22:
[...]
Volgens mij (correct me if I'm wrong) heeft hij nog 2 punten nodig om voor één race geschorst te worden. Is makkelijk gehaald als je als bijnaam The Torpedo hebt en zo rijdt als hij doet. Volgens mij staat bij STR geen reservecoureur onder contract (wederom, correct me if I'm wrong!). Pierre Gasly zou mijn eerste gok zijn.
Je zou bijna denken dat ze bij TR hem gewoon opdracht geven om die 2 punten te scoren. Dan hebben ze het maar gehad
-
Wie?hardware-lover schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 17:52:
Zal grootmoeder morgen ook weer voorbij gaan komen? 😉
Met die race van morgen zijn het er 7Dijkstraat schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 23:24:
[...]
op dit moment heeft Kvyat 10 strafpunten waarvan de eerste punten vervallen op 23 oktober, dus dat is pas over vier races. Bij 12 punten krijgt wordt hij eer race geschorst. Ik denk dat Pierre Gasly zal instappen bij een eventuele schorsing?
Hongarije - België -Italië - Singapore - Maleisië - Japan - USA
@Dijkstraat no probleem. Ook last van maar iets minder
[ Voor 13% gewijzigd door TinusTegengas op 29-07-2017 23:36 ]
Heb toevallig Gasly kort kunnen ontmoeten bij Goodwood Festival of Speed een paar weken terug. Wat hij in die wagen deed... heel down-to-earth die gozer, een toekomstige aanwinst voor de paddockEdd schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 23:24:
[...]
Het zijn idd nog 2 punten en Gasly zou ik wel verwachten als vervanger.
Je zou bijna denken dat ze bij TR hem gewoon opdracht geven om die 2 punten te scoren. Dan hebben ze het maar gehad
In principe heeft TR 0 rijders onder contractjaspervv99 schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 23:22:
[...]
Volgens mij (correct me if I'm wrong) heeft hij nog 2 punten nodig om voor één race geschorst te worden. Is makkelijk gehaald als je als bijnaam The Torpedo hebt en zo rijdt als hij doet. Volgens mij staat bij STR geen reservecoureur onder contract (wederom, correct me if I'm wrong!). Pierre Gasly zou mijn eerste gok zijn.
Alle 4 de coureurs hebben een contract met red bull, en gasly is hun test rijder.
Gasly zal dan ook gewoon instappen als mister torpedo er niet bij is.
PSN
Vanuit het oogpunt van een westerling zijn dat toch wel rare kleren hoor!
Benieuwd wat de race morgen gaat brengen. Ben bang dat inhalen wel erg lastig zal zijn op deze smalle baan. Hopen dat Max geen problemen heeft en met een goed resultaat de eerste helft van het seizoen kan afsluiten.
Hoe werkt die race ban eigenlijk? Is dat direct de eerst volgende race, of het eerst volgende race weekend? Stel op Spa, in FP1, doet KVY iets waarvoor hij minimaal 2 strafpunten krijgt, mag hij dan wel nog de race op Spa rijden, maar dat hij de volgende race niet mee doet, of is het dan per direct einde oefening? Lijkt mij dat het geldt voor het daarop volgende raceweekend? Anders zou je in een Q de straf kunnen oplopen en mag er geen andere coureur meer meedoen in zijn plaats?
En als je dan die minimaal 12 punten hebt, blijven die dan staan? Of komen die dan helemaal te vervallen en begint het dan weer vanaf 0? Of gaan er met de race ban 12 vanaf en het restant houd je over? (dus als je effectief op 15 komt, krijg je race ban, en daarna heb je er nog 3)
Edit:
Antwoorden intussen zelf hier gevonden: http://f1.wikia.com/wiki/Penalty_points
De super licentie wordt dus ingetrokken voor het volgende event (maar events was volgensmij alleen zaterdag & zondag? Dus strafpunten behaald op vrijdag betekenen dan alsnog dat je op zaterdag & zondag niet mag rijden). En na de ban worden de punten terug op 0 gezet.
En als je dan die minimaal 12 punten hebt, blijven die dan staan? Of komen die dan helemaal te vervallen en begint het dan weer vanaf 0? Of gaan er met de race ban 12 vanaf en het restant houd je over? (dus als je effectief op 15 komt, krijg je race ban, en daarna heb je er nog 3)
Edit:
Antwoorden intussen zelf hier gevonden: http://f1.wikia.com/wiki/Penalty_points
De super licentie wordt dus ingetrokken voor het volgende event (maar events was volgensmij alleen zaterdag & zondag? Dus strafpunten behaald op vrijdag betekenen dan alsnog dat je op zaterdag & zondag niet mag rijden). En na de ban worden de punten terug op 0 gezet.
[ Voor 18% gewijzigd door RobertMe op 29-07-2017 23:39 ]
Leuk feitje van de dag:
Kvyat is wk-leider penalty points met 17 life time points.
http://f1statblog.co.uk/f1-penalty-points/
Kvyat is wk-leider penalty points met 17 life time points.
http://f1statblog.co.uk/f1-penalty-points/
PSN
Uit de sporting regulations[ haal ik de volgende passage hierover:RobertMe schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 23:30:
Hoe werkt die race ban eigenlijk? Is dat direct de eerst volgende race, of het eerst volgende race weekend? Stel op Spa, in FP1, doet KVY iets waarvoor hij minimaal 2 strafpunten krijgt, mag hij dan wel nog de race op Spa rijden, maar dat hij de volgende race niet mee doet, of is het dan per direct einde oefening? Lijkt mij dat het geldt voor het daarop volgende raceweekend? Anders zou je in een Q de straf kunnen oplopen en mag er geen andere coureur meer meedoen in zijn plaats?
Alleen vraag ik mij dan weer af of zij vanaf FP1 het een Event vinden of pas vanaf FP3 (zoals bij de versnellingsbakken geldt).4.2 In accordance with Articles 31. 5 and 38.3, the stewards may impose penalty points on a
driver’s Super Licence. If a driver accrues 12 penalty points his licence will be suspended for
the following Event, following which 12 points will be removed from the licence.
[ Voor 3% gewijzigd door Edd op 30-07-2017 00:22 . Reden: Link naar sportig regs verwijderd.. Het is laat en een link naar je c-schijf werkt niet.. prutser! :+ ]
-
Als ik de sporting regulations zo doorlees dan wordt met een event het hele weekend bedoeld, behalve inderdaad bij de versnellingsbak want dan is het vanaf FP3. Om het gemakkelijk te houdenEdd schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 23:40:
[...]
Uit de [url="file:///C:/Users/edwin/Downloads/2._formula_one_-_sporting_regulations_-_2017.pdf"]sporting regulations[/url] haal ik de volgende passage hierover:
[...]
Alleen vraag ik mij dan weer af of zij vanaf FP1 het een Event vinden of pas vanaf FP3 (zoals bij de versnellingsbakken geldt).
Toch is er zowel geen uitleg over wat een event is (/welke dagen het zijn) en bij de regels m.b.t. gearbox wissels staat ook niks over dat de gearbox niet op vrijdag gebruikt hoeft te worden, alleen 6 opvolgende events (en ook daar dus zonder verdere verduidelijking van de dagen)Dijkstraat schreef op zondag 30 juli 2017 @ 00:02:
[...]
Als ik de sporting regulations zo doorlees dan wordt met een event het hele weekend bedoeld, behalve inderdaad bij de versnellingsbak want dan is het vanaf FP3. Om het gemakkelijk te houden
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) de Tour de France.
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat
-Verwijten naar elkaar
-Beschuldigen van een F1 noob zijn
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Live-feed van de test-dagen: http://www.gpupdate.net/n...garoring-2-augustus-2017/Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) de Tour de France.
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat
-Verwijten naar elkaar
-Beschuldigen van een F1 noob zijn
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1