Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Maar, als de wielen gewisseld worden, staat de wagen omhoog en dus komt het wiel er weer tegenaan, of is de marge zeer klein. Als je ziet hoe snel ze die wielen erop gooien, lijkt me niet dat dit de normale afstand is tot het bodywork. Misschien missen we nog iets?
[ Voor 49% gewijzigd door metallicattim op 07-07-2017 09:28 ]
Ik denk dat daarom de Formule 1 nog genialer is, dan wij als 'normale' mensen weten. Alles wordt zo nauwkeurig uitgerekend. Ik denk dat dit een goed voorbeeld is. Prachtig om te zien!Jasphur schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 09:20:
[...]
Zijn wel logische verklaringen, maar dan is dit wel echt onwijs nauwkeurige precisie.
Yes. Ik keek toevallig even net in de OP om te zien hoe laat het begint vandaag.
Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find
Aldus dhr. VerstappenSorry fans in the grandstands, but a wet race could make our day
F1 Q&A
McLaren Vandoorne schijnt te rijden met sensoren volgens de Live Commentary.
En RAI rijdt met Flow-viz verf op zijn wagen.
[ Voor 19% gewijzigd door Jasphur op 07-07-2017 10:06 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Eentje bovenop en ergens in het midden ook nog een.
Oh... en VER natuurlijk op P1
[ Voor 15% gewijzigd door Edd op 07-07-2017 10:10 ]
-
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 25% gewijzigd door Boinkie op 07-07-2017 10:11 ]
wacht maar op a.s. zondag, als ze met zijn allen als een treintje achterelkaar aan zitten, dan zie je pas hoe hard die mannen gaanNaboo schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 10:12:
Bij deze baan lijkt het net of Max in een soort relaxte cruisemode rijdt.Erg vertekend beeld hier, maar dat is logisch aangezien er bijna niks om de baan heen staat wat een gevoel van snelheid kan geven.
ChillenJasphur schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 10:16:
Waarom zie ik op F1 alleen maar een tijd bij VER staan. Wat doet de rest?
De rest geniet van een kopje koffie in de zon.Jasphur schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 10:16:
Die wachten op de regen om zo hun regensetup voor zondag te kunnen testen.Jasphur schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 10:16:
-
https://twitter.com/ScarbsTech/status/883237970748297216
extra gratis gaaf plaatje
[ Voor 37% gewijzigd door Jasphur op 07-07-2017 10:20 ]
Volgens mij moet een opening in de vloer van bovenaf zichtbaar zijn, door dat spleetje voeldoen ze aan die regelJasphur schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 10:18:
Kan iemand mij dit uitleggen?
extra gratis gaaf plaatje
[afbeelding]
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
En prompt is het beeld weer terug, het zal wel
[ Voor 14% gewijzigd door Oekol op 07-07-2017 10:22 ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Denk dat de 70-80kg van de coureur het minst belangrijk is, denk dat voornamelijk de paar 100 kg downforce het verschil maakt.dyrc schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 09:12:
[...]
twee "maybe" verklaringen:
*omdat er nog 80kg aan coureur bij moet en er dan iets meer ruimte komt tussen het wiel en de body(die iets naar beneden zakt)?
*omdat de wagen nu van de grond staat en het wiel anders in de vering hangt
In een antwoord daaronder:Jasphur schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 10:18:
Kan iemand mij dit uitleggen?
.7.4 holes are only permitted when no part of the car is visible through them when viewed from directly below
Ik gebruik Ziggo Go en dat werkt. Nu zitten de programmeurs van die app 10 meter bij me vandaan dus ik zit dicht bij de bronLeoon. schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 10:22:
Ben ik nou gek of doet het beeld het niet bij Ziggo? Ik ben eigenlijk aan het leren dus ik kijk af en toe even zonder geluid. Dus hoor ook niet als ze zeggen dat er problemen zijn
En prompt is het beeld weer terug, het zal wel
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Zeg dan even tegen ze dat het geluid af en toe out of sync loopt als ik cast naar een ChromecastSnowDude schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 10:24:
[...]
Ik gebruik Ziggo Go en dat werkt. Nu zitten de programmeurs van die app 10 meter bij me vandaan dus ik zit dicht bij de bron
-
Nu moet ik f1.com er bij naast open zetten.. maar nu zie ik nog niet op welke banden er gereden is.
Ja dat had ik ook gelezen. het kan aan mijn vrijdagmodus liggen, maar dan snap ik hem nog niet hahaBoinkie schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 10:22:
[...]
In een antwoord daaronder:
.7.4 holes are only permitted when no part of the car is visible through them when viewed from directly below
Met 2 vingers in de neus zitten ze nu al op 1:07.591Jasphur schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 10:11:
F1 gaf ter referentie aan dat de beste ronde vorig jaar in de FP1 1:07.3 was
Edit 1:07.469
[ Voor 3% gewijzigd door Naboo op 07-07-2017 10:28 ]
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
[ Voor 39% gewijzigd door SnowDude op 07-07-2017 10:30 ]
maar wel zonder caravan. Deed RBR beterSnowDude schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 10:29:
Vettel doet de achteruit rij race
mijn signature is bewust leeg :-)
Wanneer hangen ze dan de caravans achter de RB's?SnowDude schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 10:29:
Vettel doet de achteruit rij race
-
Er zit een gat in de bodem. Kijk je vanaf de onderkant recht naar boven dan mag je geen andere onderdelen zien en dus in de lucht moeten kijken. Door het gaatje aan de bovenkant mogen ze dus ook een gaatje in de vloer makenJasphur schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 10:26:
[...]
Ja dat had ik ook gelezen. het kan aan mijn vrijdagmodus liggen, maar dan snap ik hem nog niet haha
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Kun je bij hem redelijk makkelijk zien omdat hij een rode streep heeft lopen, dus makkelijk referentie punt. Viel me op aangezien dat best hard heen en weer ging.
Ja ik gebruik het op mijn laptop via IE. De enige reden dat ik IE uberhaupt nog gebruik. Kun je ze niet even op het hart drukken dat we iets willen voor in de chrome browser?SnowDude schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 10:24:
[...]
Ik gebruik Ziggo Go en dat werkt. Nu zitten de programmeurs van die app 10 meter bij me vandaan dus ik zit dicht bij de bron
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
en dat op de hardste compoundPierre schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 10:31:
Max is lekker bezig trouwens
Dat valt me nu pas op! Inderdaad netjes bezig...
Iedereen nog lekker aan het glibberen, altijd grappig om te zien. Met de race is er natuurlijk superveel rubber wat extra grip geeft (tenzij nat
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Doe me een plezier en mep ze even want bij mij is de boel nu morsdood.SnowDude schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 10:24:
[...]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Blijkbaar heeft hij de muur wel geraakt.
"I slightly clipped the wall," says the Dutchman sheepishly. "Ok Max, box," say Red Bull.
Nergens last van, maar we hebben hier ook een 10 gig verbinding naar onze data centersDaniëlWW2 schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 10:36:
[...]
Doe me een plezier en mep ze even want bij mij is de boel nu morsdood.
En wanneer kunnen ze eindelijk van dat silverligth afstappen (en normale browsers gaan ondersteunen)...SnowDude schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 10:24:
[...]
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
helaas geen beeld hier.Boinkie schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 10:39:
@Jasphur Klopt, maar als je ziet hoe die hem corrigeert door die grindbak heen
Dat valt wel onder de categorie "afgeschreven"
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Net op tijd voordat ze banden moeten inleveren toch?Saffie_time schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 10:40:
[...]
Vind ie vast niet erg, want hij moet ze toch inleveren nu.Saffie_time schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 10:40:
[...]
Volgens mij een stukje Heineken-reclame?Jasphur schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 10:41:
Is dat gras aan de binnenkant van de velg?
[ Voor 30% gewijzigd door Edd op 07-07-2017 10:42 ]
-
Volgens mij is het Heineken groen van de reclameborden.Jasphur schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 10:41:
Lijkt mij gewoon verf van de muurJasphur schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 10:41:
Het enige dat Sirotkin moet doen is de wagen heel houden, ervaring opdoen en data verzamelen. PAL moet iedere sessie over zijn MAX heen rijden om niet voor Silverstone al door Kubica vervangen te zijn..
Ziet er naar uit dat het alleen de band en velg zijn. Dat valt mee.Saffie_time schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 10:40:
[...]
Ik durf te wedden dat Sirotkin niet te hard/op de limiet durft te gaan.
Als je als vrije training coureur de auto kapot aflevert wordt je ook niet in dank afgenomen
spuit11
[ Voor 9% gewijzigd door Pierre op 07-07-2017 10:45 ]
Is het niet die speciale verf, om de luchtstroom te beoordelen die ze er op hebben gesmeerd?
Linksvoor zekerRdit schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 10:46:
[...]
Is het niet die speciale verf, om de luchtstroom te beoordelen die ze er op hebben gesmeerd?
dit artikel denk ik?Pierre schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 10:45:
Op Sky hebben ze het over Max dat die gewoon sneller is dan Daniel(iedere keer)
https://www.motorsport.co...cord-red-bull-927256/?s=1
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Met nog 39 minuten op de klok
BelastingvoordeelJasphur schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 10:52:
@Dijkstraat Die is beter inderdaad!
@Boinkie Luxemburgs kenteken ja?
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Lees dit verhaal. https://twitter.com/mercedesamgf1/status/883243803712389120
Dat mag toch niet zomaar? Moet je niet een x aantal kilometers rijden in dat land of zoiets?Boinkie schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 10:53:
@Jasphur Ja, al zijn auto's (Panamera Turbo, 991 Turbo S MkII ook)
Wij in Nederland mogen toch bijvoorbeeld niet een duits kenteken rijden als we in NL wonen toch?
Misschien mag in Monaco alles, je weet t niet..

Maar koffie is op, ik kom vanmiddag wel weer terug als ik een nieuwe voorraad in huis heb..
Dat is vreemd als Jos in de pitbox zit in OostenrijkBoinkie schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 10:50:
Jos met de donkere vrouw van TV zojuist (vriendin?) gespot in de GT3 RS van Max
[afbeelding] vlakbij Monza.
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Hard gereden natuurlijkGiLeX schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 10:55:
[...]
Dat is vreemd als Jos in de pitbox zit in Oostenrijk
Press TURBO-BOOST
[ Voor 9% gewijzigd door nachtnet op 07-07-2017 10:56 ]
waarschijnlijk een huisje/appartement, dan mag dat wel volgens mij. hoef je nog niet eens een paspoort te hebben, als je maar geregistreerd staat waar je een huisje hebt in Belgie/Luxemburg/DuitslandLeoon. schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 10:55:
[...]
Dat mag toch niet zomaar? Moet je niet een x aantal kilometers rijden in dat land of zoiets?
Wij in Nederland mogen toch bijvoorbeeld niet een duits kenteken rijden als we in NL wonen toch?
Misschien mag in Monaco alles, je weet t niet..
Oke dus Max kom uit België, is een Nederlander, woont in Monaco, werkt in Engeland en zij auto's komen uit LuxemburgBoinkie schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 10:53:
@Jasphur Ja, al zijn auto's (Panamera Turbo, 991 Turbo S MkII ook)
Zou die dan ook een Zwitserse bankrekening hebben? Om het plaatje compleet te maken..Dijkstraat schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 10:58:
[...]
Oke dus Max kom uit België, is een Nederlander, woont in Monaco, werkt in Engeland en zij auto's komen uit Luxemburg
-
Sainz maakt echt vrienden
[ Voor 41% gewijzigd door SnowDude op 07-07-2017 11:01 ]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
alles voor de centjes...die jongen moet ook op de kleintjes letten en zo...Dijkstraat schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 10:58:
[...]
Oke dus Max kom uit België, is een Nederlander, woont in Monaco, werkt in Engeland en zij auto's komen uit Luxemburg
Volgende week woensdag al de tweede test: http://www.motorsportmaga...nfirms-second-kubica-testTinusTegengas schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 11:01:
Kubica gaat testen in Hongarije werd net gezegd op Ziggo.
en:
Should this test go well, the first opportunity of having him test a current F1 Renault R 17 hybrid would be in the post-Hungarian Grand Prix test at Budapest.
Check de video in deze tweet: https://twitter.com/McLarenF1/status/883054565326761984
Ik vind die Helen Crosley leuker
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1

vlakbij Monza.