"When you grow up your heart dies"
Dat is uitgesteld tot 23:20.. ivm tennis.sjaool schreef op maandag 10 juli 2017 @ 21:54:
@nachtnet Ik neem het dan ook op en kijk het straks wel even terug.
Nu eerst Formule 1: Het Weekend.
Nee, is nu bezig.
Lekker duidelijk ziggo..

Maar bedankt voor de tip...

sjaool schreef op maandag 10 juli 2017 @ 21:58:
@nachtnet Stond in mijn EPG op de Horizonbox wel met Herhaling erachter wat wel een beetje vreemd is.

dus...

Dan zijn ze lekker op de hoogte van hun eigen programmering.

Ik had het ook met iemand hier over, wat was de gedachte achter de strategie van Kimi. Daadwerkelijk proberen om Bottas op te houden?! De race van de 2e rijder verkloten om de 1e rijder meer kans op de overwinning (en eventueel kampioenschap) te geven? Je zou toch verwachten dat Ferrari na het finish debacle van 2002 in Oostenrijk dit soort trucs achterwege zou laten. Maar ja, 10 jaar zonder titel en 70 jarig bestaan dit jaar maakt de druk hoog.Destruction schreef op maandag 10 juli 2017 @ 18:48:
[...]
Dit. Wat is er zo speciaal aan FerrariLeuk dat ze een ontzettend lange historie hebben in de F1, maar kijk eens hoe ze standaard (bijna) elk raceweekend voor RAI vergallen en dan vervolgens over zijn prestaties gaan klagen...
Iets minder emotie, iets meer rationeel denken, en een beetje zelfreflectie, dat zou die heren sieren.
Heb het fragment uit 2002 een aantal keer op de big screens naast de baan voorbij zien komen.
Een jaar of 10 geleden kwam ik Tim (of Tom) tegen op het circuit van Zandvoort. Dus ik vroeg aan hem, hey Tom, of ben je Tim?Destruction schreef op maandag 10 juli 2017 @ 18:48:
[...]
Afgelopen jaar, autovakbeurs Hardenberg. Je scharrelt de stands wat af, kom je Coronel (volgens mij Tom) tegen, denk maar niet dat er ook maar een "Hallo" vanaf kan. Nou snap ik dat je als BN'er niet altijd zin hebt om iets terug te zeggen/handtekening te geven/whatever, maar blijf dan bij de stand van je sponsor en ga geen rondjes lopen, want dan weet je van te voren dat mensen je gaan aanspreken.
Vrij geïrriteerd en kortaf antwoord volgde: Dit keer is het Tim!
Moest er wel om lachen.
En dit is precies de reden waarom ik die Kamphues niet meer serieus kan nemen met zijn Verstappen 'geilerij' en het afbranden van de teamgenoten van Max.Destruction schreef op maandag 10 juli 2017 @ 18:48:
[...]
Ik weet welk stuk je bedoeld ja, zegt ook veel over Kamphues om dan zo te gaan janken op Jos.
Zie hier:
[video]
Net voordat Max naar de Verstappen tribune kwam, kwamen een aantal dames in dirndl's de baan op. Het "Daar moet een piemel in" werd massaal ingezet. Toen dacht ik ook even, lekker niveau'tje.sjaool schreef op maandag 10 juli 2017 @ 13:10:
[...]
Ik schaam mij voor de reacties van onze medelanders op deze tweet...

[ Voor 8% gewijzigd door Toewan op 10-07-2017 22:08 ]
@Sbakker1982 @sjaool was je voor.. Toch nog eerst F1 weekend kunnen kijken..sjaool schreef op maandag 10 juli 2017 @ 21:44:
Zometeen gaan ze het in RTL Summer Night op RTL4 ook nog over Max hebben... ik ben benieuwd wat dat gaat worden.
Miste wel het Verstappen maandagavond postrace Peptalk Skype interview...
[ Voor 9% gewijzigd door nachtnet op 10-07-2017 22:25 ]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Staat al online.nachtnet schreef op maandag 10 juli 2017 @ 22:23:
[...]
@Sbakker1982 @sjaool was je voor.. Toch nog eerst F1 weekend kunnen kijken..
Miste wel het Verstappen maandagavond postrace Peptalk Skype interview...
http://www.ziggosporttota...eekend-gp-oostenrijk.html
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
De drank was om 11 uur al op haha.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
nog maar even een ontopic post...
De lapchart.

Omdat ie 13 jaar geleden wat negatief was? Pffff. Dat is gewoon zoeken naar een reden om hem niet te mogenToewan schreef op maandag 10 juli 2017 @ 22:03:
[...]
En dit is precies de reden waarom ik die Kamphues niet meer serieus kan nemen met zijn Verstappen 'geilerij' en het afbranden van de teamgenoten van Max.

Stieken had-ie Game of Thrones aanstaan op het schermpje van het stuurfranssie schreef op maandag 10 juli 2017 @ 21:31:
Kyvat lijkt naar voren te kijken en had niet zoveel verkeer aan zijn zijkant - zover niet zo raar. Maar hij mist compleet de situatie voor hem waardoor ie te laat remt. Dus eigenlijk geen idee waar hij wel naar keek
Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Ik mis ook wel even de persoonlijke noot van Max. Het Skype interview is toch altijd net even wat anders en luchtiger dan de interviews op het circuit.
Voor die mensen is communiceren met de media niet de hoofdreden waar ze voor zijn aangenomen. Aan een journalist die een hoofdzakelijk engelstalige sport moet verslaan mag je toch wel iets andere eisen stellen. Maar goed, misschien was er over all geen betere kandidaat beschikbaar. Niet iedereen heeft een talenknobbel. Mensen die een Oostenrijker "overduidelijk een Duitser" noemen bijv.Grrrrrene schreef op maandag 10 juli 2017 @ 20:25:
[...]
Mwah, ik vind een beetje accent niet zo erg. Heb je Arrivabene wel eens horen praten? En Toto Wolff is toch ook overduidelijk een Duitser. Om over Niki Lauda nog maar te zwijgen, die kun je soms echt nauwelijks verstaanAllemaal mensen / uithangborden van teams die toch best een beetje accentlozer zouden mogen praten en waar ik me toch niet aan stoor.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Ik vind zijn stijl van presenteren nog steeds hetzelfde als toen. Alles voor de kijkcijfers, toen met zijn schelden op Jos en in het recente verleden met zijn ongefundeerde meningen over Carlos Sainz. Toen Max bij Torro Rosso reed kon Sainz er volgens Kamphues helemaal niks van, reed hij Max alleen maar in de weg, was het een prutser etc.Martinspire schreef op maandag 10 juli 2017 @ 22:59:
[...]
Omdat ie 13 jaar geleden wat negatief was? Pffff. Dat is gewoon zoeken naar een reden om hem niet te mogen
Maar back on topic, waren er gisteravond nog Tweakers op de camping?

Het heeft flink gedonderd met hagel en harde windvlagen. Gelukkig was dat ' avonds en niet tijdens de race!
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Nadat hamilton achter Kimi naar binnen ging was de eerste ronde van HAM 2 seconde sneller. Dus Kimi was met de undercut gepiepeld. Het gat mer Grosjean was zo groot dat 5e terugkomen het best mogelijke was.Toewan schreef op maandag 10 juli 2017 @ 22:03:
[...]
Ik had het ook met iemand hier over, wat was de gedachte achter de strategie van Kimi. Daadwerkelijk proberen om Bottas op te houden?! De race van de 2e rijder verkloten om de 1e rijder meer kans op de overwinning (en eventueel kampioenschap) te geven? Je zou toch verwachten dat Ferrari na het finish debacle van 2002 in Oostenrijk dit soort trucs achterwege zou laten. Maar ja, 10 jaar zonder titel en 70 jarig bestaan dit jaar maakt de druk hoog.
Heb het fragment uit 2002 een aantal keer op de big screens naast de baan voorbij zien komen.
Het maakte dus niet zo veel uit hoe Kimi zijn strategie zou zijn, hij had natuurlijk ook veel problemen met de auto met alle driver defaults die niet lukte, dus aanvallen was waarschijnlijk al niet mogelijk. Dan is dit de beste optie die ze hadden, het lukte alleen niet want Bottas reed er op de verse banden zo omheen.
Wij reden zondagavond rond 18:30 weg om een klein uur later in een mega regen -en onweersbui terecht te komen. We moesten de auto zelfs langs de weg stil zetten, want het zicht was nog geen 10 meter. Het was een bui die, als die 's middags het circuit had bereikt, de race waarschijnlijk permanent zou hebben beëndigd. Naar de staat van de camping kan ik gelukkig alleen maar gissen.Toewan schreef op maandag 10 juli 2017 @ 23:36:
[...]
Maar back on topic, waren er gisteravond nog Tweakers op de camping?
[afbeelding]
Het heeft flink gedonderd met hagel en harde windvlagen. Gelukkig was dat ' avonds en niet tijdens de race!
Het is niet alleen Engels. Bovendien praat je niet alleen met coureurs maar ook met management en andere reporters. En tenslotte moet ie goed samenwerken met zowel Ziggo als Mol en volgens mij is Mol best een lastig persoon om mee te werken. Het draait echt niet alleen om het gesprek. Het is ook dat je zorgt dat ze uberhaupt voor je camera komenfsfikke schreef op maandag 10 juli 2017 @ 23:18:
[...]
Voor die mensen is communiceren met de media niet de hoofdreden waar ze voor zijn aangenomen. Aan een journalist die een hoofdzakelijk engelstalige sport moet verslaan mag je toch wel iets andere eisen stellen. Maar goed, misschien was er over all geen betere kandidaat beschikbaar. Niet iedereen heeft een talenknobbel. Mensen die een Oostenrijker "overduidelijk een Duitser" noemen bijv.![]()
Zoiets http://www.dumpert.nl/med...rt_om_max_verstappen.html ?DJTimo schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 08:30:
[...]
Wij reden zondagavond rond 18:30 weg om een klein uur later in een mega regen -en onweersbui terecht te komen. We moesten de auto zelfs langs de weg stil zetten, want het zicht was nog geen 10 meter. Het was een bui die, als die 's middags het circuit had bereikt, de race waarschijnlijk permanent zou hebben beëndigd. Naar de staat van de camping kan ik gelukkig alleen maar gissen.

Alles is ingepakt en onderweg.. op naar Silverstone.

via https://twitter.com/scapefuel/status/884380727164506113
[ Voor 10% gewijzigd door nachtnet op 11-07-2017 09:29 ]
Same hereDJTimo schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 08:30:
[...]
Wij reden zondagavond rond 18:30 weg om een klein uur later in een mega regen -en onweersbui terecht te komen. We moesten de auto zelfs langs de weg stil zetten, want het zicht was nog geen 10 meter. Het was een bui die, als die 's middags het circuit had bereikt, de race waarschijnlijk permanent zou hebben beëndigd. Naar de staat van de camping kan ik gelukkig alleen maar gissen.

Zo rond 18.00 uur vetrokken (ging verbazingwekkend soepel) totdat we die regenhel inreden.. Konden wel blijven rijden maar wel een dikke drie uur vertraging opgelopen in totaal door het slechte weer en files. Maar goed, lekker lange pauzes gehouden en met een goed muziekje op kwamen we rond 08.00 uur weer thuis aan
Iemand al de aanbieding gezien voor volgend jaar?
https://www.sportstadion.nl/spielberg2018
Toch wel weer zin om te boeken om eerlijk te zijn!
Grappig, jarenlang in de veronderstelling geleefd dat hij uit Duitsland komt, zal wel komen omdat hij bij een Duits merk werkt en hij geen zwaar accent heeftfsfikke schreef op maandag 10 juli 2017 @ 23:18:
[...]
Mensen die een Oostenrijker "overduidelijk een Duitser" noemen bijv.![]()
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Zou mooi zijn als dit topic nu op slot ging en we het topic over Silverstone openen met foto's van deze vrachtwagen die aankomt in Silverstonenachtnet schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 09:28:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alles is ingepakt en onderweg.. op naar Silverstone.
via https://twitter.com/scapefuel/status/884380727164506113
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
1e pole en winnen lijken mij een prima manier om het resterende deel van het jaar in te luiden....alwaysleft schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 10:43:
De vraag van vandaag, gaat Max eindelijk eens de finish halen over 5 dagen? Ik zeg ja!
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Jasphur schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 09:40:
[...]
Zou mooi zijn als dit topic nu op slot ging en we het topic over Silverstone openen met foto's van deze vrachtwagen die aankomt in Silverstone
Omdat jullie het zo lief vragen.
[F1 2017] Race 10 - GP van Groot Brittannië
De ervaringen voor mensen die hun Oostenrijk tripje willen delen kunnen dus hier: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1