Thx allemaal voor de updates..internet hier is ongeveer 1fps dus moet het via GoT volgen
HAM snelste op de softs... hmmm het kan nog veel harder dus

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik kijk niet zo vaak eerste trainingen .. is het normaal dat ze er zovaak 'afvliegen' ?
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
In Baku was het ergerdreameater schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 11:19:
Ik kijk niet zo vaak eerste trainingen .. is het normaal dat ze er zovaak 'afvliegen' ?
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Eigenlijk wel. Setup die nog goed afgesteld moet worden en de baan die nog wat rubber mist.dreameater schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 11:19:
Dit keer valt het trouwens nog mee. 2 weken geleden in Baku was het echt schering en inslag.
[ Voor 4% gewijzigd door Edd op 07-07-2017 11:20 ]
-
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Baku was een gigantische afvlieger van iedereen, behalve Max. Nee echt.dreameater schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 11:19:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zal Max nog op de baan komen?
Xbox Live: Miesjh NL
Max ging er ook af in FP2DaniëlWW2 schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 11:19:
[...]
Baku was een gigantische afvlieger van iedereen, behalve Max. Nee echt.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Nu dus.. Ik denk nog wat short runs proberen.Miesjh schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 11:20:
Zal Max nog op de baan komen?
-
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja, maar er werd gevraagd om FP1.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Meteen paars in sector 2!
Op welk punt of welke punten word de baantemepratuur gemeten eigenlijk?
Huidige temperatuur is 46 graden C.
Huidige temperatuur is 46 graden C.
En meteen weer sneller dan Ricciardo. Snel de banden op temperatuur kunnen krijgen geeft Max echt een voordeel.
VER P2 1:06:276 1:06:165
[ Voor 34% gewijzigd door Miesjh op 07-07-2017 11:28 ]
Ok, niet gezien. Maar Max nu dus op P2 op 0.3 sec van HAM.
HAM dan wel op Softs en Max op SuperSofts.
HAM dan wel op Softs en Max op SuperSofts.
[ Voor 28% gewijzigd door Edd op 07-07-2017 11:27 ]
-

Max rijdt een paar snelle ronden, goed om te zien. Die ronde van HAM op de soft is wel snel geweest zeg, goedemorgen.
PSN: xMaurice93
- DaniëlWW2
- Niet online
Volgens mij heeft "Maxbot" geen FP1 modus in zijn software programmering zitten. 
Wat? Hij is overduidelijk een racerobot, ontworpen door Red Bull om weer te kunnen winnen.
Wat? Hij is overduidelijk een racerobot, ontworpen door Red Bull om weer te kunnen winnen.
Wat is er eigenlijk met die bodemplaten van de Ferrari's
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Zo dat was FP1
Zonde van de strepen. Snel schoonmaken Sainz!
Zonde van de strepen. Snel schoonmaken Sainz!

[ Voor 80% gewijzigd door Jasphur op 07-07-2017 11:31 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Rake, zeer veel rake zoals altijd met RBR.swv schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 11:30:
Zo die RB13 staat hoog op de bandjes zeg.
Is het hele seizoen al zo. Moet ook wel met al die drempels in NL. Is anders lastig boodschappen bezorgenswv schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 11:30:
Zo die RB13 staat hoog op de bandjes zeg.
[ Voor 18% gewijzigd door TinusTegengas op 07-07-2017 11:34 ]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Die is zijn visitekaartje aan het afgeven voor dat stoeltje van RaikonenBoinkie schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 11:32:
Die Sainz is zichzelf ook het leven zuur aan het maken. Wat een fouten al in FP1.

VER P2 <-- 0.455 --> RIC P5

Volgens de (onofficiele) data, die hier al vaak is langsgekomen, zit RBR dit seizoen gewoon in de middenmoot betreffende rake...
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Heeft Lewis zijn tijd gezet op de US?
Nee op SoftJasphur schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 11:37:
De softs....Jasphur schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 11:37:
PSN: xMaurice93
- DaniëlWW2
- Niet online
Ten eerste heb ik geen officiële stats gezien, wel speculatie van techmedia. Ten tweede was die speculatie gebaseerd op foto's van de auto's als ze stil stonden. Ten derde is het af te stellen per race waardoor een foto helemaal niks zegt.Stefie2010 schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 11:35:
[...]
Volgens de (onofficiele) data, die hier al vaak is langsgekomen, zit RBR dit seizoen gewoon in de middenmoot betreffende rake...
Met droog weer gaat het vrees ik weer een Mercedes feestje worden...
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
@Maurice079 en @Zahariac Hmm jammer. Anders had er misschien nog veel hoop geweest dat VER zijn de tijd van HAM kan verbeteren.
Of Vettel rijdt Hamilton er in de eerst bocht opzettelijk af.TommyGun schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 11:38:
Dus dan geldt ook niet "rake, zeer veel rake zoals altijd met RBR" wat eigenlijk ook speculatie isDaniëlWW2 schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 11:37:
[...]
Ten eerste heb ik geen officiële stats gezien, wel speculatie van techmedia. Ten tweede was die speculatie gebaseerd op foto's van de auto's als ze stil stonden. Ten derde is het af te stellen per race waardoor een foto helemaal niks zegt.
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Ik verwacht helemaal niks van HAM en VET. Die gaan denk ik naar elkaar toe redelijk braaf zijn. Ofja, VET in ieder geval.RocketKoen schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 11:39:
[...]
Of Vettel rijdt Hamilton er in de eerst bocht opzettelijk af.

[ Voor 26% gewijzigd door Jasphur op 07-07-2017 11:59 ]
Is de Porsche niet gewoon een bedrijfswagen van hun (Max + Jos) vennootschap in Luxemburg?Leoon. schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 10:55:
[...]
Dat mag toch niet zomaar? Moet je niet een x aantal kilometers rijden in dat land of zoiets?
Wij in Nederland mogen toch bijvoorbeeld niet een duits kenteken rijden als we in NL wonen toch?
Misschien mag in Monaco alles, je weet t niet..
Vettel is voor zover ik weet hetero, dus dat hij van Daniel Ricciardo afblijft weet ik wel zekermetallicattim schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 09:27:
65 kg voor die lange jan? Dan zou je bijna zeggen dat ie geen spieren heeft... maar we weten wel beter. Vet zal er iig NIET aan zitten
Heb er echt weer zin in. Het onbetrouwbaarheidsduiveltje moet toch onderhand eens klaar zijn met VER?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Klopt.TommyGun schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 11:38:
Met droog weer zeker.
1 en 2 Mercedes. Maar ik verwacht zondag Max wel op het podium.
Waarom? Zoveel bad luck moet eens een keer goed komen
En dan heb je nog Ferrari héalwaysleft schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 12:05:
[...]
Klopt.
Met droog weer zeker.
Laten we hopen dat Max op de eerste lijn start zondag zodat hij die voorsprong al te pakken heeft, maar goed onderschat Ferrari + Mercedes (oftewel 4 auto's die het podium moeten kunnen bereiken) niet.
Ik vind het allang leuk indien Max gewoon de race kan uitrijden en om een P3 / P4 kan strijden.
Als het gaat regenen en ze kunnen deze pace vasthouden t.o.v. Mercedes (m.u.v. Q natuurlijk), dan zie ik hem nog wel winnen ook. De race pace van RBR is de laatste tijd best goed, alleen in Q zullen ze in ieder geval Mercedes voor zich moeten dulden en misschien Vettel, maar dat gaan we zien. Ben wel heel benieuwd of de andere coureurs iets hebben geleerd van rijden in de regen.alwaysleft schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 12:05:
[...]
Klopt.
Met droog weer zeker.
Hoe dichter we bij de zondag komen, hoe minder kans op regen er is. En als er al iets valt, is het slechts 2mm.
Als het gaat regenen hoop ik een mooie strijd te zien tussen Ham en Ver.
Bij droog weer verwacht ik geen spectaculaire uitslag.
Bij droog weer verwacht ik geen spectaculaire uitslag.
In droog weer heeft Mercedes nog wel wat voor op de concurrentie. Ik zie Red Bull steeds meer aanhaken bij Ferrari, ook in racepace.Grrrrrene schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 12:10:
[...]
Als het gaat regenen en ze kunnen deze pace vasthouden t.o.v. Mercedes (m.u.v. Q natuurlijk), dan zie ik hem nog wel winnen ook. De race pace van RBR is de laatste tijd best goed, alleen in Q zullen ze in ieder geval Mercedes voor zich moeten dulden en misschien Vettel, maar dat gaan we zien. Ben wel heel benieuwd of de andere coureurs iets hebben geleerd van rijden in de regen.
Met de komende update van de benzine volgende week bij Red Bull, zullen ze wellicht het stokje van Ferrari overnemen qua 2de renstal in racepace trim
Bensimpel
Positieve meneer
Hopenlijk heeft max/daniel geen problemen deze zondag, denk dat Max mooi om het podium kan gaan strijden anders.
😆 - Denk ook eens om ;)
Met droog weer wint Hamilton gewoon, of Bottas als HAM z'n weekend niet heeft (lijkt er niet op deze FP1).alwaysleft schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 12:15:
[...]
In droog weer heeft Mercedes nog wel wat voor op de concurrentie. Ik zie Red Bull steeds meer aanhaken bij Ferrari, ook in racepace.
Met de komende update van de benzine volgende week bij Red Bull, zullen ze wellicht het stokje van Ferrari overnemen qua 2de renstal in racepace trim![]()
[ Voor 12% gewijzigd door Grrrrrene op 07-07-2017 12:19 ]
Je bent met me eens dat Red Bull langzaam aan Ferrari aan het binnen hengelen is?Grrrrrene schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 12:18:
[...]
Ik bedoel uiteraard: winnen als het regent, dat was de post waarop ik reageerde

Ja, absoluut. Beetje hetzelfde als vorig jaar: veel progressie bij RBR (ik snap dan niet hoe ze dat in de winter niet kunnen?) en bij Ferrari lijkt de boel stil te staan. Ook Mercedes loopt op ze uit, lijkt het. Moet voor Vettel ook frustrerend zijn: de eerste races van het seizoen leek het er echt op dat het een 2-way fight werd en nu begin ik toch te vermoeden (ik zeg het nog voorzichtig) dat Ferrari Mercedes niet kan verslaan.alwaysleft schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 12:19:
[...]
Je bent met me eens dat Red Bull langzaam aan Ferrari aan het binnen hengelen is?![]()
Als ik Max was zou ik zo min mogelijk rondjes rijden, des te meer rondjes blijven er voor de race over voordat hij poef hoort.
Alle gekheid op een stokje uiteraard, maar ik hoop wel dat het regent, mede omdat Max het dan altijd lekker doet, maar ook omdat het dan altijd een leuke race wordt.
Alle gekheid op een stokje uiteraard, maar ik hoop wel dat het regent, mede omdat Max het dan altijd lekker doet, maar ook omdat het dan altijd een leuke race wordt.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Ja, ik zet ook al mijn geld vanaf nu op Hamilton voor het WK.Grrrrrene schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 12:22:
[...]
Ja, absoluut. Beetje hetzelfde als vorig jaar: veel progressie bij RBR (ik snap dan niet hoe ze dat in de winter niet kunnen?) en bij Ferrari lijkt de boel stil te staan. Ook Mercedes loopt op ze uit, lijkt het. Moet voor Vettel ook frustrerend zijn: de eerste races van het seizoen leek het er echt op dat het een 2-way fight werd en nu begin ik toch te vermoeden (ik zeg het nog voorzichtig) dat Ferrari Mercedes niet kan verslaan.
Als Red Bull er nu eens volgend jaar vanaf het begin bij zit dan kan het eindelijk eens een mooi jaar worden voor Max

[ Voor 9% gewijzigd door alwaysleft op 07-07-2017 12:24 ]
Mwah, kan mij ook voorstellen dat hoe meer rondjes hij rijdt, des te sneller ze een fout kunnen ontdekken. En liever een fout ontdekken in één van de vrije trainingen dan tijdens de Q of erger, de race!Mad-Matt schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 12:22:
Als ik Max was zou ik zo min mogelijk rondjes rijden, des te meer rondjes blijven er voor de race over voordat hij poef hoort.
…
Er worden al wel veel conclusies getrokken op basis van de eerste training. Bakoe liet ook een vertekend beeld zien in de eerste twee trainingen. Gewoon lekker afwachten. Ik gok dat, in droog weer, Ferrari gewoon weer voor Red Bull staat in de kwalificatie.
Vandaar mijn toevoeging "alle gekheid op een stokje".Jasphur schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 12:24:
[...]
Mwah, kan mij ook voorstellen dat hoe meer rondjes hij rijdt, des te sneller ze een fout kunnen ontdekken. En liever een fout ontdekken in één van de vrije trainingen dan tijdens de Q of erger, de race!
Ik ben het volledig met je eens, flink de sporen geven aan dat hok en kijken wat er uit de data komt.
Zowel VER als RIC hebben beiden een nieuwe ICE + TC. Laten we hopen dat er op de vorige motor een maandagochtend modelletje was en dat deze niet dezelfde kuren heeft..
[ Voor 28% gewijzigd door Edd op 07-07-2017 12:29 . Reden: Link naar FIA pdf werkt niet.. Prutsers :( ]
-
Bensimpel
Positieve meneer
max moet gewoon meer dan 12 rondjes rijden, na 12 rondjes gaat het schijnbaar goedJasphur schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 12:24:
[...]
Mwah, kan mij ook voorstellen dat hoe meer rondjes hij rijdt, des te sneller ze een fout kunnen ontdekken. En liever een fout ontdekken in één van de vrije trainingen dan tijdens de Q of erger, de race!
😆 - Denk ook eens om ;)
Je linkt doet het niet maar zo wel:Edd schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 12:28:
Zowel VER als RIC hebben beiden een nieuwe ICE + TC. Laten we hopen dat er op de vorige motor een maandagochtend modelletje was en dat deze niet dezelfde kuren heeft..
http://www.fia.com/file/59414
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
In kwali kan zeker, in racetrim met Max weet je het nooit....NielsD91 schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 12:24:
Er worden al wel veel conclusies getrokken op basis van de eerste training. Bakoe liet ook een vertekend beeld zien in de eerste twee trainingen. Gewoon lekker afwachten. Ik gok dat, in droog weer, Ferrari gewoon weer voor Red Bull staat in de kwalificatie.
Is deze om gestrande coureurs weer terug naar de pits te brengen, i.p.v. de scooters die ze op andere circuits hebben? 
LoeWn schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 12:35:
Weer motorproblemen bij red Bull
[afbeelding]
(eigen foto)
Leuke trAining gezien, enorm fijne plekken hebben wij. Vettel draaide zijn bak nog even voor onze neus.
https://streamable.com/kcksh
https://streamable.com/kcksh
Een corrigerende tik van Horner richting Sainz?
http://www.gpupdate.net/n...18-gewoon-bij-toro-rosso/
Dat stond wel in de planning voor FP2 / rond 14:00. Is dus alleen iets eerder.LoeWn schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 12:50:
Hoppa regen!
[ Voor 7% gewijzigd door TinusTegengas op 07-07-2017 12:55 ]
Ik blijf die Horner toch wel een sympathieke vent vinden. Ook met dergelijke 'negatieve kwesties' pakt ie het goed op. Is dat interview al ergens terug te zien?Dannyo90 schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 12:52:
Die HaaS heeft een platte baand, no? What happened there?Jasphur schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 11:50:
[...]
Ik verwacht helemaal niks van HAM en VET. Die gaan denk ik naar elkaar toe redelijk braaf zijn. Ofja, VET in ieder geval.
[afbeelding]
was grosjean met een lekke band. ging volgens mij iets te hard over een kerbAzzKickah schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 12:57:
[...]
Die HaaS heeft een platte baand, no? What happened there?
Zo en die Sainz wordt even op zijn plek gezet door Horner #bam
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Kan helaas even niet met geluid kijken. (klanten over de vloer haha en geen koptelefoon) Iemand even een korte samenvatting?
Sainz is een aardige rijder maar in mijn ogen is hij niet goed genoeg voor een kampioenschap. En voor een tweede rijder bij een topteam maakt hij te veel fouten.
@JasphurDannyo90 schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 12:52:
En belangrijker, hij pakt het niet echt slim aan. De uitspraken die hij doet en de fitties met zowel max als daniil werken tegen hem.SnowDude schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 13:05:
Sainz is een aardige rijder maar in mijn ogen is hij niet goed genoeg voor een kampioenschap. En voor een tweede rijder bij een topteam maakt hij te veel fouten.
Misschien "spuit 11", maar las ik nou ergens dat de chef motor bij Ferrari is opgestapt ?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
@TinusTegengas Dat had ik gelezen ja:P Maar wat hield die tik in dan? haha.
Ik kijk het filmpje later wel even…
Ze vroegen aan Christian ís Carlos getting a wrist slap?'Jasphur schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 13:09:
Antwoord was 'He just got one' Vanwege de uitspraak dat Carlos volgend jaar niet meer bij TR zou rijden.
[ Voor 10% gewijzigd door TinusTegengas op 07-07-2017 13:12 ]
Helemaal mee eens, volgens mij echt een prima "baas", interviews zijn altijd leuk, de interacties zijn leuk en z'n vrouw is ook leukMikeyMan schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 12:56:
[...]
Ik blijf die Horner toch wel een sympathieke vent vinden. Ook met dergelijke 'negatieve kwesties' pakt ie het goed op. Is dat interview al ergens terug te zien?
Ging erom dat Sainz eerder gezegd heeft dat hij volgend jaar niet bij Torro Rosso zal rijden (kwam daarop neer), hij wilt het liefst naar RBR en als dat niet kan naar een ander top team.Jasphur schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 13:09:
Horner zegt gewoonweg dat hij blij kan zijn dat hij bij Torro Rosso zit, dankzij RedBull (TR) zit hij in de F1. TR is de plek waar hij volgend jaar ook gewoon zal zitten (contractueel gezien is er ''geen'' uitweg).
Sainz zijn kapsones zijn zo natuurlijk tijdelijk de kop ingedrukt xd
Ik hoorde net ook zoiets tijdens FP1 op Ziggo.loekf2 schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 13:08:
Misschien "spuit 11", maar las ik nou ergens dat de chef motor bij Ferrari is opgestapt ?
Het enige wat ik kan vinden nu even snel is dit:
https://www.f1today.net/n...enontwerper-lorenzo-sassi
Zou het misschien ook iets maken hebben met het vermeende verbranden van olie in de brandstof tijdens de races?
-
Sainz heeft gewoon gezegd dat ie open staat voor andere teams als ie niet bij RBR zit. Dat ie nog een contract heeft, maakt weinig uit. Die zijn net zoveel waard als het papier waarop ze staan. Hij wil gewoon geen jaar Toro Rosso.LopendeVogel schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 13:12:
[...]
Ging erom dat Sainz eerder gezegd heeft dat hij volgend jaar niet bij Torro Rosso zal rijden (kwam daarop neer), hij wilt het liefst naar RBR en als dat niet kan naar een ander top team.
Horner zegt gewoonweg dat hij blij kan zijn dat hij bij Torro Rosso zit, dankzij RedBull (TR) zit hij in de F1. TR is de plek waar hij volgend jaar ook gewoon zal zitten (contractueel gezien is er ''geen'' uitweg).
Sainz zijn kapsones zijn zo natuurlijk tijdelijk de kop ingedrukt xd
Hier wordt niemand weggezet, dit is gewoon Sainz die naar een ander stoeltje solliciteert buiten Red Bull. Dat Horner dan doet alsof ie gewoon blijft zitten, is niet zo heel raar.
Moet Sainz alleen wel wat beter zijn best doen, want in FP1 lijkt het wel een rookie
FTFYMartinspire schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 13:15:
[...]
Sainz heeft gewoon gezegd dat ie open staat voor andere teams als ie niet bij RBR zit. Dat ie nog een contract heeft, maakt weinig uit. Die zijn net zoveel waard als het papier waarop ze staan. Hij wil gewoon geen jaar Toro Rosso.
Hier wordt niemand weggezet, dit is gewoon Sainz die naar een ander stoeltje solliciteert buiten Red Bull. Dat Horner dan doet alsof ie gewoon blijft zitten, is niet zo heel raar.
Moet Sainz alleen wel wat beter zijn best doen, want in FP1 lijkt de afgelopen races leek het wel een rookie
Als RB niet wil dat hij bij een ander rijd dan rijd hij niet bij een ander. De contracten staan geregistreerd en in samenspraak zijn die best op te zeggen, maar dat kan niet een zijdig. (Tenzij je Kaltenborn heet)Martinspire schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 13:15:
[...]
Sainz heeft gewoon gezegd dat ie open staat voor andere teams als ie niet bij RBR zit. Dat ie nog een contract heeft, maakt weinig uit. Die zijn net zoveel waard als het papier waarop ze staan. Hij wil gewoon geen jaar Toro Rosso.
Moet Sainz alleen wel wat beter zijn best doen, want in FP1 lijkt het wel een rookie
Rondje om het circuit lopen is geen aanrader. Het is een stuk verder dan het lijkt.
Of zoals een maat van mij het net verwoorde : dat is echt ver stappen
Of zoals een maat van mij het net verwoorde : dat is echt ver stappen
Paar goeie onweersbuien in de verte nu.
Ondertussen smelt ik hier bij het circuit maar er hangt iets moois in de lucht.

Moet je eens een rondje spa lopen, dan ben je anderhalf uur verder.
Ik heb op Zandvoort een keer gefietst, en toen was het circuit voor mijn gevoel ook langer dan in mijn Supra
Ik heb op Zandvoort een keer gefietst, en toen was het circuit voor mijn gevoel ook langer dan in mijn Supra
Fotos!DJTimo schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 13:24:
Paar goeie onweersbuien in de verte nu.![]()

En voor het juiste bedrag (of korting op Renault-motoren) laten ze Sainz echt wel gaan. Zijn ontwikkeling staat volgens mij een beetje stil, aan de andere kant kun je ook weinig meer doen in een Toro Rosso. Behalve Kvyat voorblijven, niet klagen over 'mad mannetjes' en gewoon je rondjes blijven rijden.Martinspire schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 13:15:
[...]
Zo mocht even duren! Voor de mensen die het nog niet gezien hadden.

En zijn er nog Ferarri lovers die een nieuwe wallpaper nodig hebben?
https://drivetribe.com/p/...id=OUV4UF5cRf6cFxdjwcwd_g

[ Voor 39% gewijzigd door Jasphur op 07-07-2017 13:39 ]
Heb geen hosting bij de hand, was allang blij dat ik die filmpjes kwijt kon.Jasphur schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 13:28:
[...]
Fotos!Geen roamingkosten meer he! Gebruik die MB's
Hij houdt hem nog netjes van de muur lijkt het!Jasphur schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 13:31:
Zo mocht even duren! Voor de mensen die het nog niet gezien hadden.
[afbeelding]
Met rechtsachter raakte hij de muur. Maar goed, het had natuurlijk erger kunnen aflopen en dat hij hem echt in de muur had gehangen.Bigfoot schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 13:40:
[...]
Hij houdt hem nog netjes van de muur lijkt het!
-
vandaag kan het beter gewoon droog blijven...morgen en vooral overmorgen zou veel mooier zijn...DJTimo schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 13:24:
Paar goeie onweersbuien in de verte nu.![]()
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1