Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

[ Voor 53% gewijzigd door boschie_73 op 06-07-2017 13:02 ]
Max, Carlos en Massa
Morgen Wolff en Arrivabene en Pirelli
Prima Line ups!
Hoe laat is de persconferentie vandaag NL tijd?

[ Voor 16% gewijzigd door boschie_73 op 06-07-2017 13:21 ]
https://twitter.com/scarbstech/status/882915831591645184
Nieuwe sidepods en bargeboards voor Williams

Ambtenaar?Adlermann schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 11:45:
[...]
Max zou an sich gewoon die boeten moeten krijgen wmb. Regels zijn regels klaar.
Zo zwart-wit is het allemaal niet hoor.
"When you grow up your heart dies"
http://www.skysports.com/...enge-ahead-of-austrian-gp
Maxboschie_73 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 13:33:
Max vs Daniel koning latje trappen wie zal deze challenge winnen?
http://www.skysports.com/...enge-ahead-of-austrian-gp
HBO-docentsjaool schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 13:33:
[...]
Ambtenaar?
Zo zwart-wit is het allemaal niet hoor.
Nu ze met zijn 3'en zo staan krijg ik een hoog The Three Amigos vibe:
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Tylocke schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 14:11:
[...]
Nu ze met zijn 3'en zo staan krijg ik een hoog The Three Amigos vibe:
[afbeelding]
Erg Off Topic, maar even lachen op donderdagmiddag moet kunnen
The Three Amigos - The Singing Bush & The Invisible Swordsman
Dit op zaterdagavond nadoen met je vrienden, in de kroeg, met een paar baco's op...
Onvergetelijk!
[ Voor 9% gewijzigd door albino71 op 06-07-2017 14:38 ]

Aldus Honda"With a number of improvements planned for this weekend, not least the new Spec Three power unit upgrade from Honda, I'm hopeful that we'll be in a position to get amid the other midfield runners and take a useful step forwards."
Ik hoop het ook voor die mannen, dat ze snelheid meer krijgen en meer betrouwbaarheid

Laat dan ook meteen even het Sky filmpje zienalbino71 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 15:01:
[afbeelding]
@nachtnet Toch al 4 minuten later dan 15 uur. Het verschil is klein, maar Oostenrijk ligt blijkbaar toch in een iets andere tijdzone...

Jammer dat ze precies omgedraaid zittenJasphur schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 15:07:
[...]
Laat dan ook meteen even het Sky filmpje zien
[afbeelding]
Niet normaal he. Zulke stomme vragen...Robsel_NL schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 15:22:
Pfff ze blijven ook maar steeds over hetzelfde doorgaan he. boooriiiiiiing
"My target number 1 is to be with Red Bull next year & fighting for wins. A further year at Toro Rosso is unlikely"
Hoe denk je dat daar mogelijkheden voor zijn??

Maar wut, zegt hij dat gewoon zo!? Zal STR leuk vinden.nachtnet schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 15:50:
Carlos toch...
"My target number 1 is to be with Red Bull next year & fighting for wins. A further year at Toro Rosso is unlikely"
[afbeelding]

[ Voor 3% gewijzigd door nachtnet op 06-07-2017 15:54 ]
.
Is dat een rare vraag dan? Hij heeft de verplichting en er staat een boete op van 25k.Dacuuu schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 16:03:
Max, als je weer uitvalt zondag, ga je dan weer direct naar het hotel of praat je dan wel met de pers? Wat een vragen wat de F
.
Dat blijkt dus ook niet waar te zijn.MikeyMan schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 16:04:
[...]
Is dat een rare vraag dan? Hij heeft de verplichting en er staat een boete op van 25k.
De FIA heeft aangegeven dat er geen standaard straf/boete vastgelegd is voor het niet nakomen van mediaverplichtingen.
De eerder genoemde 25k boete is blijkbaar gewoon een maximum wat voor dergelijke vergrepen opgelegd kan worden.
Als het nog een keer voorkomt, komt het onder de aandacht van de stewards, en mogen die er een oordeel over vellen.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=bu5r9aWjlE0]
[ Voor 34% gewijzigd door sjaool op 06-07-2017 16:14 ]
Inmiddels weer droog, erg bewolkt wel.
Krijg helaas geen foto's geplaatst hier, komt wel eea aan na het weekend.

[ Voor 35% gewijzigd door DJTimo op 06-07-2017 16:25 ]
Nice! (niet de regen dan voor jullie, maar voor de thuis blijvers niet ergDJTimo schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 16:21:
Zit nu te wachten op de hoofdtribune tot ik de pitlane in mag. Komt wel wat regen naar beneden. Sfeer is al tof.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Oh je bent dus gewoon nog in Nederland?DJTimo schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 16:26:
Het is echt smerig benauwd dus die regen was wel lekkerverkoelend eigenlijk.
* DaniëlWW2 is zeer gevoelig voor benauwdheid en crepeert elke zomer zowat.

Hij is gewoon uitermate optimistisch over zichzelf. Je weet toch dat als je iets maar graag genoeg wil, het ook altijd gebeurd want het leven is eerlijk.nachtnet schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 15:50:
Carlos toch...
[afbeelding]
[ Voor 45% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-07-2017 16:42 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja, anyway: het is gewoon een verplichting. Dan kun je over de strafmaat keuvelen, maar hij moet gewoon.M a r c o schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 16:09:
[...]
Dat blijkt dus ook niet waar te zijn.
De FIA heeft aangegeven dat er geen standaard straf/boete vastgelegd is voor het niet nakomen van mediaverplichtingen.
De eerder genoemde 25k boete is blijkbaar gewoon een maximum wat voor dergelijke vergrepen opgelegd kan worden.
Als het nog een keer voorkomt, komt het onder de aandacht van de stewards, en mogen die er een oordeel over vellen.
Hij zegt echt niets raars hoor, wat is er mis met ambitieus zijn?!nachtnet schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 15:50:
Carlos toch...
[afbeelding]
En uiteraard is het toch niet zo raar dat hij niet bij Toro Rosso wil blijven...Hij wil hogerop, hij wil meer. En als hij bij een renault of mclaren kan komen dan heeft hij voor de langere termijn betere vooruitzichten.
Was er zelf vanuit gegaan dat hij alleen sprak over naar RBR willen, zag pas later dat hij het ook over de deur openhouden naar andere mogelijkheden heeft.Adlermann schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 17:08:
[...]
Hij zegt echt niets raars hoor, wat is er mis met ambitieus zijn?!
En uiteraard is het toch niet zo raar dat hij niet bij Toro Rosso wil blijven...Hij wil hogerop, hij wil meer. En als hij bij een renault of mclaren kan komen dan heeft hij voor de langere termijn betere vooruitzichten.
Zie zijn twitter!

Carbon, carbon everywhere

[ Voor 26% gewijzigd door Jasphur op 06-07-2017 17:23 ]
Mijn vermoeden is anders dat dit een wheel gun isJasphur schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 17:14:
Scarb heeft weer veel toffe close-ups van verschillende aero-onderdelen.
Zie zijn twitter!
[afbeelding]
On a serious note: 'bocht 2' is echt onzin. Dan had die andere knik tussen bocht 1 en 2 ook wel een nummer mogen krijgen. En op bv Spa, boven aan Eau-Rouge die linker en rechter knik voor Kemmel-straight zijn ook geen bochten volgens mij? En ik meen me zelfs te herinneren dat er een definitie van een bocht is, en er dit jaar juist minder zouden zijn door de hogere "bochten"snelheid.
F1 app + 20GB data moet afdoende zijnnachtnet schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 15:54:
tip voor de oostenrijk gangers.. Neem een scanner mee: Frequentie is 461.15000 voor Ziggo tijdens Q & race.
[afbeelding]
Maar wederom dank
Wij vertrekken vannacht dus eventueel kan ik wat foto's posten/doorsturen
Man, ik blijf deze voorvleugel imposant vinden. Knap hoe ze dat toch weer voor elkaar krijgen.
Zin an!

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find
Nice! Wij waren helaas net te laat voor de pitwalk, stiekem toch veel file gehad in Duitsland ondanks dat we vroeg waren vertrokken.
"We need to wait and see, but I'm pretty sure (that) sooner or later I think anyway we're both racing in competitive cars.... Together.... I don't know which team but we will be" *lacht zenuwachtig* .... *stilte* .... einde persco
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Hier ook.. Enorm veel files gehad. In totaal 2,5 uur vertraging. Nu op de grens bij Oostenrijk even wat eten. Wel leuk om te zien hoeveel Nederlanders he onderweg tegenkomt. Zelfs caravans met max verstappen er op.Toewan schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 19:18:
[...]
Nice! Wij waren helaas net te laat voor de pitwalk, stiekem toch veel file gehad in Duitsland ondanks dat we vroeg waren vertrokken.
Hoe laat vertrokken? Wij vertrekken om 23.00 uurLoeWn schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 19:57:
[...]
Hier ook.. Enorm veel files gehad. In totaal 2,5 uur vertraging. Nu op de grens bij Oostenrijk even wat eten. Wel leuk om te zien hoeveel Nederlanders he onderweg tegenkomt. Zelfs caravans met max verstappen er op.

[ Voor 22% gewijzigd door nachtnet op 06-07-2017 23:05 ]
Hij blijft verrassend rustig en vriendelijk.
PER & OCO geven 2 totaal verschillende verhalen.
[ Voor 17% gewijzigd door nachtnet op 06-07-2017 23:25 ]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=erEPwMP-oaA]
Mooi en eerlijk stuk. Respect voor Ricciardo hoe eerlijk hij is en hoe hij over Max spreekt.nachtnet schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 22:20:
Leesvoer - Motorsport.com No excuses for Verstappen qualifying advantage - Ricciardo
[afbeelding]
Zo ver ben ik nog niet. Wel ben ik verbaasd dat Will Buxton zei dat Max een penalty had gekregen voor het niet praten met de pers. Dit terwijl Red Bull vandaag bekend heeft gemaakt dat dit niet zo is.nachtnet schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 23:37:
Nog even over Paddock Pass, Will Buxton vat in de laatste minuut mooi samen waarom dit seizoen zo goed is.
Waar kan ik doorspoelen naar morgen 10.00u?
Van die boete weer ik echt niet of deze nu wel of niet uitgedeeld is..edit: @sjaool top.
[ Voor 24% gewijzigd door nachtnet op 06-07-2017 23:58 ]
@nachtnet Volgens motorsport.com heeft de FIA bevestigd dat er geen boete is uitgedeeld.
[ Voor 67% gewijzigd door sjaool op 06-07-2017 23:48 ]
In je bednachtnet schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 23:44:
Waar kan ik doorspoelen naar morgen 10.00u?
Klopt, geweldig seizoen maken we dit jaar tot nu toe mee. En we zitten nog niet eens op de helftnachtnet schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 23:37:
Nog even over Paddock Pass, Will Buxton vat in de laatste minuut mooi samen waarom dit seizoen zo goed is.
Echt bijna elke Baustelle file. Inderdaad veel Max Verstappen vlaggen in auto's en caravans. En we zijn net terug van de schuur / discotheek waar @D-Ed het over had. Wat mooi was dat, apres ski in de zomer!LoeWn schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 19:57:
[...]
Hier ook.. Enorm veel files gehad. In totaal 2,5 uur vertraging. Nu op de grens bij Oostenrijk even wat eten. Wel leuk om te zien hoeveel Nederlanders he onderweg tegenkomt. Zelfs caravans met max verstappen er op.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Soms wellicht wat overenthousiast.. maar verder,,?
Beetje teveel bij de vorige race blijven hangen met de vraagstelling over VET en HAM in plaats van vooruit kijken naar de race van komend weekend.AzzKickah schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 00:58:
Wat is er mis met Ted?![]()
Ted is imo de meest oprechte en eerlijke verslaggever binnen ons bereik. Met alle respect voor Jack komt hij niet in de buurt, Olav is een commentaarhok man pur-sang en de rest van het Sky theater is te druk met Lewis Hamilton om in de buurt te komen. Kijk ik op internet wat videos dan zie ik prima gasten als Davide Valsecchi en Will Buxton die leuk presenteren maar niet in de buurt komen. En qua journalisme, mijn duurbetaalde Autosport.com abo gaat vooral op aan zure opiniestukken van Renken, Anderson en Roebuck. Verder heb je nog een uitgebluste Adam Cooper en een verzuurde klootz@k van een Joe Saward (de man weet echt verschrikkelijk veel maar is in zijn communicatie zo'n verschrikkelijke eikel) die zichzelf op een voetstuk heeft geplaatst waar Bernie, Stalin en Putin eng van worden. Ik zou best wat jonge aanwas wensen qua verslaggevers en journalisten...AzzKickah schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 00:58:
Wat is er mis met Ted?![]()
[ Voor 4% gewijzigd door Erwin op 07-07-2017 01:15 ]
En om 13.00 uur nog droog geeft die aan. Dus pas op zondag zekerheidNielsD91 schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 07:46:
Het weerbericht blijft maar aangeven dat er meer dan 50% kans is op regen rond 14.00 uur. Vaak worden wij dagen van tevoren lekker gemaakt met dit soort voorspellingen, maar het lijkt nu ook echt uit te komen. Wat een bizarre race gaan we dan wel niet krijgen?
Maar het zou wel bij dit geweldige seizoen passen

Gisteren tijdens de pitlanewalk was Toro Rosso pitstops aan het oefenen. Echt vet om te zien, stond er nog geen 5 meter vandaan.
Als bonus ook nog even een mooie dame van Sky* in beeld.
https://streamable.com/70m7s
Daarnaast werd de auto van Palmer haast over mijn tenen heen door de pitstraat geduwd.
https://streamable.com/6rwlv
* jullie weten vast haar naam.
[ Voor 22% gewijzigd door DJTimo op 07-07-2017 08:01 ]
Die half blonde stoot heet Natalie Pinkham een andere half blonde stootDJTimo schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 07:56:
Als bonus ook nog even een mooie dame van Sky* in beeld.![]()
https://streamable.com/70m7s
* jullie weten vast haar naam.
gaaf hoor die pitstop mee maken, lekker veel herrie van die sleutels
[ Voor 5% gewijzigd door Rdit op 07-07-2017 08:51 ]
Wel gaaf voor @DJTimo dat je zo dicht bij alles kunt staan. Meer, meer, meer!
Via SCarbsTech twitter
RBR achterwiel

Versnellingsbak Renault

McLaren achterrem aero (dit is toch gewoon kunst)

[ Voor 57% gewijzigd door Jasphur op 07-07-2017 08:39 ]
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Bijna volledig met je eens (ik vind alleen Will Buxton wel op hetzelfde niveau zitten).Erwin schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 01:13:
[...]
Ted is imo de meest oprechte en eerlijke verslaggever binnen ons bereik. Met alle respect voor Jack komt hij niet in de buurt, Olav is een commentaarhok man pur-sang en de rest van het Sky theater is te druk met Lewis Hamilton om in de buurt te komen. Kijk ik op internet wat videos dan zie ik prima gasten als Davide Valsecchi en Will Buxton die leuk presenteren maar niet in de buurt komen. En qua journalisme, mijn duurbetaalde Autosport.com abo gaat vooral op aan zure opiniestukken van Renken, Anderson en Roebuck. Verder heb je nog een uitgebluste Adam Cooper en een verzuurde klootz@k van een Joe Saward (de man weet echt verschrikkelijk veel maar is in zijn communicatie zo'n verschrikkelijke eikel) die zichzelf op een voetstuk heeft geplaatst waar Bernie, Stalin en Putin eng van worden. Ik zou best wat jonge aanwas wensen qua verslaggevers en journalisten...
Joe Saward is alle gevoel van de werkelijkheid kwijt en heeft ook geen idee hoe fans het beleven. In zijn ogen bestaat de Formule 1 alleen voor de Britse pers.
Hij (Will Buxton) zit alleen altijd zo irritant met zijn microfoon te zwaaien, en in zijn neus te douwen of aan te ruiken ofzo weet ik wat hij er mee doet met die microfoon, als hij te wachten in het press vierkantjeTleilaxu schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 08:39:
[...]
Bijna volledig met je eens (ik vind alleen Will Buxton wel op hetzelfde niveau zitten).
Joe Saward is alle gevoel van de werkelijkheid kwijt en heeft ook geen idee hoe fans het beleven. In zijn ogen bestaat de Formule 1 alleen voor de Britse pers.
Afijn, hij zal wel lekker ruiken denk zijn microfoon
Nee, dat is Natalie niet.. ik verwacht iemand van Sky italie ofzo..
Je hebt gelijk dat is Natalie niet.Twynn schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 08:49:
[...]
Wel gaaf dat je zo dichtbij kan komen, ben benieuwd naar meer beelden, veel plezier iedereen!
Aaarghh!alwaysleft schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 07:54:
[...]
En om 13.00 uur nog droog geeft die aan. Dus pas op zondag zekerheid![]()
Maar het zou wel bij dit geweldige seizoen passen![]()
Whooo... dat lijkt er echt gewoon tegenaan te zitten! Voorheen zat daar nog iets van een spleet tussen.
Dit lijkt me al lastig met pitstops, en een hoger risico op punctures?
Iemand die weet waarom ze dit zo krap maken?
ik zal het natuurlijk mis hebben, dat het dus allemaal prima werkt. Maar voor het oog op die foto is het wel erg weinig marge om iets te kunnen bewegen.
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
twee "maybe" verklaringen:Theuno schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 09:10:
[...]
Whooo... dat lijkt er echt gewoon tegenaan te zitten! Voorheen zat daar nog iets van een spleet tussen.
Dit lijkt me al lastig met pitstops, en een hoger risico op punctures?
Iemand die weet waarom ze dit zo krap maken?
ik zal het natuurlijk mis hebben, dat het dus allemaal prima werkt. Maar voor het oog op die foto is het wel erg weinig marge om iets te kunnen bewegen.
*omdat er nog 80kg aan coureur bij moet en er dan iets meer ruimte komt tussen het wiel en de body(die iets naar beneden zakt)?
*omdat de wagen nu van de grond staat en het wiel anders in de vering hangt
Twynn schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 08:49:
[...]
Well, dat is Federica Masolin, van Sky Italië idd.Rdit schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 08:28:
[...]
Die half blonde stoot heet Natalie Pinkham een andere half blonde stoot![]()
gaaf hoor die pitstop mee maken, lekker veel herrie van die sleutels
Dat zal het wel zijn, het bodywork wordt naar beneden gedrukt door gewicht en dan ontstaat er meer ruimte.dyrc schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 09:12:
[...]
twee "maybe" verklaringen:
*omdat er nog 80kg aan coureur bij moet en er dan iets meer ruimte komt tussen het wiel en de body(die iets naar beneden zakt)?
*omdat de wagen nu van de grond staat en het wiel anders in de vering hangt
Tijdens het rijden zetten de wielen nog wat uit door de krachten die er op komen, met zo weinig marge zouden ze dus hun eigen bodywork kapot rijden.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1