Max dwarsliggen en niet laten winnen ivm punten bijv.
Zei RAI nou " I have a blister on my left thumb"?
Als ik Max zo hoor dan gaat ie binnenkort met Ferrari praten... klaar met die prutsers bij Red Bull.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Jammer voor Max en zijn Fans
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Helemaal niet. Heel volwassen en rustig staat die Jack te woord. HuldePatrickC schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:23:
Als ik Max zo hoor dan gaat ie binnenkort met Ferrari praten... klaar met die prutsers bij Red Bull.
Dat is je eigen invulling. Hoorde Jos Verstappen voor de Race nog zeggen dat ze prima zitten bij Red Bull....PatrickC schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:23:
Waarom moet hij altijd onderwater steken? Gifbeker, RIC dit en dat, waarom niet gewoon positief voor die gast zijn en geniet van de fans?DutchCrownNL schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:21:
Max bij Jack
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Mijn hersenen zaten even aan 2 dingen tegelijk te denken in de 1e zin, heb het al aangepast.
How do you save a random generator ?
Gelukkig komt er volgend jaar een plek bij Ferrari vrij voor Max
. Krijgt familie Sainz toch gelijk
.
En dan het stoeltje krijgen van RAI, die ook telkens problemen heeft.. nee daar schiet je iets mee opPatrickC schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:23:
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Denk eens even normaal na? Een team zal zijn eigen coreur verneuken? En dan lager eindigen in constructeurs kampioenschap?ViperTim schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:23:
[...]
Max dwarsliggen en niet laten winnen ivm punten bijv.
Wat een kul. Misschien ja alu hoedje even af zetten?
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 09-07-2017 14:26 ]
50% natuurlijk, je hebt pech, of niet.Maurice079 schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:23:
Ik vind het toch echt enorm merkwaardig dat het weeeeer een mechanisch probleem is. What are the odds?
Kletspraat. Ga je schamen.ViperTim schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:20:
Volgens mij wordt de auto van max opzettelijk gesaboteerd. Het kan gewoon niet dat hij elke race ellende heeft en RIC niet.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Hier zitten mensen die het echt niet begrepen hebben. De auto bewust saboteren? Get a life. Dan snap je echt niks van de sport in mijn ogen.
Ik dacht dat geouwehoer over Max naar Ferrari wel voorbij zou zijn nadat Jos heeft gezegd dat hij in 2018 gewoon bij Red Bull rijdt.
"When you grow up your heart dies"
Waar gaat HAM eindigen? Die is al met een leuke inhaalrace bezig. Straks op US, dus dan kan hij nog harder.
Waiting on the world to change
Had al een gevoel dat Max dit keer vroeg bij Jack en co te vinden zou zijn.
Dan ben je er gelijk maar vanaf.
Dan ben je er gelijk maar vanaf.
Kan iemand een samenvatting geven van de reactie van max?
Het is aardig rustig op de tribunes. Zijn maar een enkelingen weggegaan, maar kan ook voor drinken/wc zijn. Verder zit iedereen rustig de race te kijken of op zn telefoon. Maar het zijn wel allemaal hangende hoofdjes..
Het is aardig rustig op de tribunes. Zijn maar een enkelingen weggegaan, maar kan ook voor drinken/wc zijn. Verder zit iedereen rustig de race te kijken of op zn telefoon. Maar het zijn wel allemaal hangende hoofdjes..
Zat weer even bij de tour, altijd lastig 2 mooie evenementen op hetzelfde tijdstip
Was er al iets bekend over de eventuele jump start?

Reactie MAX: Mwoah koppeling stuk mech probleem, op naar de volgende.
Koppeling naar zijn grootje..LoeWn schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:27:
I have no special talent. I am only passionately curious.
Rijdt? Hij mag gebruik maken van de faciliteiten maar that's itsjaool schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:26:
Ik dacht dat geouwehoer over Max naar Ferrari wel voorbij zou zijn nadat Jos heeft gezegd dat hij in 2018 gewoon bij Red Bull rijdt.
Vettel doet het ook rustig aan, Bottas is nog geen concurrent voor het WK.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Bottas rolde heel licht voordat de lampen uit gingen, maar of dat een jump start is?Dennism schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:27:
Zat weer even bij de tour, altijd lastig 2 mooie evenementen op hetzelfde tijdstip![]()
Versnellingsbak/Koppeling voelde al niet goed bij de start. Na de tik was het over, had geen aandrijving meer (bleef spinnen).LoeWn schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:27:
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ja, maar dat is net als het bestuur van een voetbalclub. Zodra die zegt dat ze volledig achter de trainer staan, vliegt hij er vaak na de volgende verloren wedstrijd uit....sjaool schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:26:
mwah..zo jammer is dat niet hoorExocet schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:30:
Jammer dat Vettel het Bottas niet moeilijk kan maken.
Alsjeblieft niet een echte sport met een amateurclub gedoe dat tegen een stukje leer aan trapt vergelijken.albino71 schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:28:
[...]
Ja, maar dat is net als het bestuur van een voetbalclub. Zodra die zegt dat ze volledig achter de trainer staan, vliegt hij er vaak na de volgende verloren wedstrijd uit....
Ik zeg het nog eens, dingen gaan kapot. En niet omdat er opzet is.Grrrrrene schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:28:
[...]
Geef me eens één steekhoudend argument waarom RBR de auto van Max zou saboteren zodat ze dit seizoen sowieso geen 2e in het kampioenschap worden, maar 3e?
Ros en Ham vorig seizoen
Ben benieuwd of Hamilton het Ricciardo nog lastig gaat maken. Kimi komt hij bij de pitstop wel voorbij denk ik.
Waarom doet de timing het niet bij Ziggo Sport, maar wel bij SKY Sports?
Hoe zit het met de tijden van HAM ? Gaat die gok op de hardere band hem iets brengen ?
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Dat zit mij ook niet helemaal lekker. Het is telkens nog even vuil zijn na de race. Zo bedoelt hij het niet volgens mij. Maar zo komt het wel over.SinergyX schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:24:
[...]
Waarom moet hij altijd onderwater steken? Gifbeker, RIC dit en dat, waarom niet gewoon positief voor die gast zijn en geniet van de fans?
Always look on the bright side of life.
Hij zei eerder issues met de achterkant te hebben en achter RAI komt hij niet makkelijk voorbij. Die RAI rijd bizar consistente rondetijden.Breezers schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:31:
Hoe zit het met de tijden van HAM ? Gaat die gok op de hardere band hem iets brengen ?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat bedoelde ik niet. Het ging mij om de reactie toen Jack 'm vroeg naar de GP van Engeland komend weekend. Daaruit bleek (non verbaal) dat Max er niet meer in geloofd.alwaysleft schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:24:
[...]
Helemaal niet. Heel volwassen en rustig staat die Jack te woord. Hulde
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Rai kan idd echt wel een goed potje sturen, het is alleen jammer dat hij 2e rijder is bij Ferrari.SinergyX schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:33:
[...]
Hij zei eerder issues met de achterkant te hebben en achter RAI komt hij niet makkelijk voorbij. Die RAI rijd bizar consistente rondetijden.
Kudo's btw nog voor GRO, als hij daar z'n plekkie kan vast houden (FI zal wel dichterbij komen).
Ham is niet heer en meester hier in Oostenrijk. Komt zo redelijk vroege pit denk ik
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ondertussen dan maar eens genieten van Hamilton zijn aankomende inhaal acties/gevechten!
Ik heb even gemist wat er met HUL is. Heeft al gepit en is net o peen rondje gezet, ze reden toch best ok dit weekend?
Of gewoon niet meer reageren op dergelijke posts. Kwestie van zelfbeheersing
DUGG
Vroege stop gemaakt naar Softs.pinda powerrr schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:34:
Ik heb even gemist wat er met HUL is. Heeft al gepit en is net o peen rondje gezet, ze reden toch best ok dit weekend?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Die Mercedessen hebben het altijd best lastig als ze in verkeer zitten..Hackus schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:34:
Ham is niet heer en meester hier in Oostenrijk. Komt zo redelijk vroege pit denk ik
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Perez is Max nu voorbij in de live stand, 50 om 45.
Mijn vermoeden is dat RAI deze race niet gaat uitrijden....
RAI is druk aan het praten op de F1 app. Veel errors en settings die besproken worden.
RAI lijkt last te hebben van een stuurtje dat niet goed wil. Krijgt FAIL instructies die hij vervolgens niet kan uitvoeren.. Mooie radio overigens..
De hoeveelste gearbox is dit van Max? Zijn er gevolgen voor Silverstone als ze hem moeten vervangen?
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
En een kapotte Haas zo te horen.
Max net ook nog even bij Sky, vind 'm nog wel rustig reageren. Hopen dat het volgende week beter gaat!
En mensen, over STR wordt ook weinig gezegd maar die rijdt nu ook al in de punten he!!
Je zou bijna zo'n site maken als Maldonado had ipv crash dnf
Hydroliek probleem ?
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Als het enkel de koppeling was dan hoeft de gearbox niet vervangen te worden hoop ik.fsfikke schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:37:
De hoeveelste gearbox is dit van Max? Zijn er gevolgen voor Silverstone als ze hem moeten vervangen?
Mooi toch? Er kijken toch geen Amerikanen
"Fuck this", FIA fail
Viel me ook op
En als ie tijdens de race kaduuk gaat mag je wel wisselen toch?Vos schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:38:
[...]
Als het enkel de koppeling was dan hoeft de gearbox niet vervangen te worden hoop ik.
Die is er al ffMarc3l schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:38:
Je zou bijna zo'n site maken als Maldonado had ipv crash dnf
Als proef zouden ze de teams van Verstappen en Ricciardo eens kunnen wisselen? Dat hebben ze vorig jaar ook gedaan bij Hamilton en Rosberg en toen werd Rosberg kampioen.
Man wat een saaie race...

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
En dan? Het team draait niet om max hé...PatrickC schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:39:
Als proef zouden ze de teams van Verstappen en Ricciardo eens kunnen wisselen? Dat hebben ze vorig jaar ook gedaan bij Hamilton en Rosberg en toen werd Rosberg kampioen.
Maakt bij een uitvalbeurt niet uit, vooral als het gerelateerd is aan de bak.fsfikke schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:37:
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Haha die baas van Magnussen klinkt altijd zo hard, beetje paniekerig toe over de radio. Of ben ik de enige die het zo vind klinken?
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
- DaniëlWW2
- Niet online
Laat Max en Sainz maar ruilen. Kan Sainz ook bij RBR rijden, die eerste paar honderd meter elke race.PatrickC schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:39:
Deze race kan wel een buitje gebruiken... Kan Max misschien even 34 ronden goed maken als die koppeling gerepareerd is.
Haha klopt. Net of Magnussen niet snapt dat hij op het verkeer achter zich moet letten.Mu.siQ schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:40:
Haha die baas van Magnussen klinkt altijd zo hard, beetje paniekerig toe over de radio. Of ben ik de enige die het zo vind klinken?
met bijna 1,5sec rondeverschil.. dat is weinig 'vs'Vos schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:42:
Hamilton vs Ricciardo!
Kijken of Ricciardo kan verdedigen tegenover Hamilton.
Nou RIC. Nu kun je vechten voor je plek:)
PSN: xMaurice93
Ik zal de tactiek van Red Bull wel niet snappen maar volgensmij is de banden keuze niet zo handig.Vos schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:42:
Hamilton vs Ricciardo!

Mooie actie van Stoffel
Voorlopig is ric zelfs sneller.
Je moet minstens een keer van compound veranderen in de race, dus als ze weer naar US zouden gaan, dan MOETEN ze dus nog een keer pitten.TheBorg schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:43:
[...]
Ik zal de tactiek van Red Bull wel niet snappen maar volgensmij is de banden keuze niet zo handig.
Wat anders? Op us is het risico groter dat je het einde niet haalt, en die hadden ze al gebruikt.TheBorg schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:43:
[...]
Ik zal de tactiek van Red Bull wel niet snappen maar volgensmij is de banden keuze niet zo handig.
[ Voor 4% gewijzigd door MikeyMan op 09-07-2017 14:45 ]
Wat had hij dan moeten doen? Supersoft is de enige logische keuze als je met US halverwege kunt komen.TheBorg schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:43:
[...]
Mercedes heeft denk ik Red Bull en Ferarri uit de hoek gelokt door Hamilton nu te laten pitten.
Ferarri houd nog wel Kimi achter de hand...
Ferarri houd nog wel Kimi achter de hand...
[ Voor 19% gewijzigd door DoeEensGek op 09-07-2017 14:45 ]
Perez pannenkoek, je hebt een blauwe vlag.
PSN: xMaurice93
We zijn toch al halverwege... 35 ronden moet lukken.Grrrrrene schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:45:
[...]
Wat had hij dan moeten doen? Supersoft is de enige logische keuze als je met US halverwege kunt komen.
DRS krijgen om iemand voorbij te rijden die een ronde achter ligt... dat slaat toch ergens nergens op? De auto voor je is al een klap langzamer en krijgt (als het goed is) ook nog eens blauwe vlaggen.
Ik denk dat je dat wil zien, ik vind dat er genoeg onzin uitgekraamd werd tot een paar minuten geledenCrazyFool schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:44:
Zooo, ligt het aan mij of is het hier ineens een stuk rustiger geworden! Alle Max fans maar een biertje gaan drinken in de tuin?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1