Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Natuurlijk, maar je weet de reden nog niet van de slechte start. Maar de beuk is wel gewoon een flinke fout van Kvyat.Breezers schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:10:
Als VER gewoon meegestart was met de rest dan zat hij ook niet in die clinch. Je kunt wel zeggen dat het schuld was van Sainz, ALO of KVY maar stap 1 was toch wel dat VER gewoon zelf een k*start heeft gemaakt....
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 09-07-2017 14:11 ]
Knowledge reigns supreme over nearly anything
We weten het niet of het de RB13 was of Max. Niks over te zeggen at the moment.Breezers schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:10:
Als VER gewoon meegestart was met de rest dan zat hij ook niet in die clinch. Je kunt wel zeggen dat het schuld was van Sainz, ALO of KVY maar stap 1 was toch wel dat VER gewoon zelf een k*start heeft gemaakt....
Toen hij eraf werd getetterd reed hij gewoon op snelheid. Dus dat oorzaak en gevolg geloof ik niet zo in. Dit is gewoon domme pech.Dennism schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:10:
Natuurlijk ook wel een beetje oorzaak - gevolg, Verstappen komt natuurlijk wel in die situatie door zijn slechte start (al kan de slechte start natuurlijk ook de mechaniek komen, hoeft geen directe fout te zijn van Verstappen).
Wel zeer jammer voor alle fans op de Verstappen TribuneHopelijk krijgen ze verder een leuke en vermakelijke race te zien.
"When you grow up your heart dies"
Nee hoor, flink balen en ipv te staan juichen zitten we verslagen naar de race te kijkenvhal schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:09:
Maar dan zit je dan met je GoMax shirt op de Max-tribune...zou die nu leeg lopen?

Jammer hè?

- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Gezien de 80/20 verhouding voor auto en coureur.RoD schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:11:
Alle ellende van de crash even buiten beschouwing gelaten, is al duidelijk waarom hij niet weg kwam? Zelf verprutst, of een technisch probleem?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Als hij niet zo langzaam weggeweest was had hij niet in de melee gezeten bij deze mannen. Dat is imho oorzaak - gevolg in deze.sjaool schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:11:
[...]
Toen hij eraf werd getetterd reed hij gewoon op snelheid. Dus dat oorzaak en gevolg geloof ik niet zo in. Dit is gewoon domme pech.
En dat weet je zeker omdat.......?Breezers schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:10:
Vorig jaar ook 3 kutstarts gehad door mechanisch falen.
Nee, ik hoop dat deze mensen nog een aardige dag hebben, wat kan VER hier aan doen?D-Ed schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:12:
[...]
Nee hoor, flink balen en ipv te staan juichen zitten we verslagen naar de race te kijken![]()
Jammer hè?

Iemand herhalinkje?
Ja door de start van Max doet kvyat een kamikaze actie op alonso...Dennism schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:12:
[...]
Als hij niet zo langzaam weggeweest was had hij niet in de melee gezeten bij deze mannen. Dat is imho oorzaak - gevolg in deze.
Simpelweg kut voor Max.RedHat schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:13:
Kut CPU koeler monteren duurde wat langer dan gepland... (Tray viel achter mobo weg dus mobo moest er uit)... Heb de start gemist
Iemand herhalinkje?
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
[ Voor 47% gewijzigd door Vos op 09-07-2017 14:14 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Nee, ga maar weg. Wil je niet zien...RedHat schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:13:
Kut CPU koeler monteren duurde wat langer dan gepland... (Tray viel achter mobo weg dus mobo moest er uit)... Heb de start gemist
Iemand herhalinkje?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
When does the hurting stop...dr.lowtune schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:13:
Clutch issue zegt horner op sky
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
- DaniëlWW2
- Niet online
Gewoon zwarte vlag, licentie innemen en oprotten.sjaool schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:14:
KVY drive through.
Die zal pijn doensjaool schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:14:
KVY drive through.
RICwontcachme schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:14:
Wie zet die auto van Max elke keer in elkaar? Elke week faalt er weer een ander onderdeel...
Bij RIC hadden ze de drukgroep vervangen...dr.lowtune schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:13:
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Heel torro rosso opdoeken, dus SAI ookDaniëlWW2 schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:14:
[...]
Gewoon zwarte vlag, licentie innemen en oprotten.
Dus toch weer een technisch probleem. Wat een aaneenschakeling van ellende.dr.lowtune schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:13:
Volgens mij snap je niet wat ik bedoel, als Max op normale wijze gestart was, was de kans zeer groot geweest dat de beuk van Kvyat geen invloed had gehad op verstappen omdat hij niet in de buurt gezeten had. Doordat hij echter stilvalt bij de start en pas later op gang komt zit hij er wel in de buurt en wordt dus slachtoffer.Malt007 schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:14:
[...]
Ja door de start van Max doet kvyat een kamikaze actie op alonso...
Dit is nou precies waarom hij weg is gehaald bij 't grote team van RB. Ik word hier zo verdrietig van. Ik gun max zoveel meer.
Nu lekker de race verder kijken met de gevechten voorin
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Waar vui zit, zit geen glans!
[ Voor 5% gewijzigd door Exocet op 09-07-2017 14:16 ]
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
- DaniëlWW2
- Niet online
Omdat je die start niet meer wil zien.
Nee, alles wat schade had is gewoon vervangen.Dibbuz schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:16:
Zou de auto niets over hebben gehouden voor de schuiver aan het eind van de quali?
Weet dat veel mensen zeggen dat de "nieuwe" fans daar niet over moeten klagen, het is immers een mechanische sport, maar Wtf. Dit mag toch niet bij een topteam?RoD schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:15:
[...]
Dus toch weer een technisch probleem. Wat een aaneenschakeling van ellende.
En wanneer is de versnellingsbak een onderdeel van een motor ?BlazeMuis schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:15:
Wel apart dat ie de laatste races alleen maar issues heeft met de motor.. Fijn team daar bij RedBull(shit).
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Dus mechaniek weer stuk.
DUGG
OM GEK VAN TE WORDEN!!!!!!
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Was gewoon de beste start die een coureur kan wensen. Als het een valse start is ziet de FIA dat wel, daar moet Vettel zich niet druk over maken... Maar ach, je moet je naam eer houden he.nachtnet schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:13:
VET zeurt wel over de Jump-start.. Je moet gewoon zelf sneller zijn ..
ook op de rest van de f1 zenders.. zat in de world feed..dr.lowtune schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:18:
Net op Sky Max te zien bij Horner en uitleggen dat de koppeling niet best was...en natuurlijk dat Kvyat niet handig bezig was.
Yep, de koppelingHackus schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:16:
Weer gearbox bij Max ?
Ooh dus jij bent de Jinx hier ipv @DaniëlWW2sjaool schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:18:
En nu kan ik volgende week Silverstone niet zien hè.Zul je zien dat het daar allemaal wel goed gaat.
Ja en als hij wel goed gestart was had Vettel hem er wellicht afgebeukt. Zo kan je overal wel een oorzaak gevolg bij verzinnen.Dennism schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:15:
[...]
Volgens mij snap je niet wat ik bedoel, als Max op normale wijze gestart was, was de kans zeer groot geweest dat de beuk van Kvyat geen invloed had gehad op verstappen omdat hij niet in de buurt gezeten had. Doordat hij echter stilvalt bij de start en pas later op gang komt zit hij er wel in de buurt en wordt dus slachtoffer.
Over en uit weer voor hem, dat hij er nog niet paranoïa van wordt!
Nou ja, Go Ricciardo dan maar.
Ik vindt het een goede deal, jij kijkt niet en wij zien Max de race uitrijden.sjaool schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:18:
En nu kan ik volgende week Silverstone niet zien hè.Zul je zien dat het daar allemaal wel goed gaat.
Tsja, ik voel niet zo'n behoefte om me aan het grote regelboek voor Formule 1-fans te houden. Ik vind dit beklagenswaardigOscar Mopperkont schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:16:
[...]
Weet dat veel mensen zeggen dat de "nieuwe" fans daar niet over moeten klagen, het is immers een mechanische sport, maar Wtf. Dit mag toch niet bij een topteam?
VER stond net alweer bij Horner, rustig uit te leggen. Hij zal waarschijnlijk z'n schouders wel ophalen na zoveel pech. Het seizoen is qua ranglijst verloren, misschien dat hij af en toe in races nog eens wat leuks kan laten zien.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik hoop het.sjaool schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:18:
Maar gooi die hele auto gewoon weg, chassis en alles en bouw opnieuw met alleen de onderdelen die een limitering hebben. Dit kloteding is vervloekt...
Let's hope so.sjaool schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:18:
In droge weer pace is Red Bull toch niet in staat te winnen in normale omstandigheden.
Ongelofelijk hoe rustig dattie was .. echt ongelofelijk .. ik had e.e.a. leren vliegen ondertussendr.lowtune schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:18:
Net op Sky Max te zien bij Horner en uitleggen dat de koppeling niet best was...en natuurlijk dat Kvyat niet handig bezig was.

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
DUGG
dan zou het zuur zijn als het straks ook nog eens gaat regenenalwaysleft schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:19:
[...]
Let's hope so.
In droge weer pace is Red Bull toch niet in staat te winnen in normale omstandigheden.

I have no special talent. I am only passionately curious.
+1DaniëlWW2 schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:19:
[...]
Maar gooi die hele auto gewoon weg, chassis en alles en bouw opnieuw met alleen de onderdelen die een limitering hebben. Dit kloteding is vervloekt...
Dit ding is onhoudbaar, anders was het ondertussen wel opgelost. Verlies nemen en overnieuw beginnen.
Dat doet het al op de tribune daardr.lowtune schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:20:
[...]
dan zou het zuur zijn als het straks ook nog eens gaat regenen
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Haha hij heeft het 1x niet gedaan, boooeee!d0s schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:15:
Alonso staat nu al de pers te woord. Max zou een kerel zijn als hij dat nu ook gewoon eens zou doen.
Checks if Nachtnet ... Not?!? Meuh ..sjaool schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:18:
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Drama

Maw Alonso kan gewoon veel later remmen.
Aangezien het dus een standaard racefout is imho geen straf.
How do you save a random generator ?
Wat een kul, met welke mogelijke motivatie?ViperTim schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:20:
Volgens mij wordt de auto van max opzettelijk gesaboteerd. Het kan gewoon niet dat hij elke race ellende heeft en RIC niet.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
gastd0s schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:15:
Alonso staat nu al de pers te woord. Max zou een kerel zijn als hij dat nu ook gewoon eens zou doen.
39
Euh okenchion schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:21:
Kvyat was geen valse start maar zit gewoon op het rempunt van Alonso te letten die en een veel betere rijder is en een motorblok heeft wat gedownclocked is vanwege hitteproblemen waardoor de motorrem veel vloeiender werkt.
Maw Alonso kan gewoon veel later remmen.
Aangezien het dus een standaard racefout is imho geen straf.
PSN: xMaurice93
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1