En vervolgens op us langzamer in de rondte gaan dan ric op de ss.DoeEensGek schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:45:
Mercedes heeft denk ik Red Bull en Ferarri uit de hoek gelokt door Hamilton nu te laten pitten.
Ferarri houd nog wel Kimi achter de hand...
RAI begint VET trekjes te krijgen?
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Hoor ik nou Horner zeggen dat er regen op de loer ligt?
Waiting on the world to change
Ja, ze hoeven ook niet meer te stoppen. Wat is je punt?TheBorg schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:46:
[...]
We zijn toch al halverwege... 35 ronden moet lukken.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
HAM zit soort van vast achter RIC & VET..
en loopt te mopperen over banden..
Tjeez, 39 ronden op de ultrasoft. Die moeten na 20 ronden al uit elkaar vallen van ellende...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hamilton redt het niet op deze banden? Ik had toch gehoopt op gevecht met Ric.
Ik vind het prima zo, kunnen ze tenminste een beetje pushen op die banden zonder dat de flarden eraf vliegen.gambieter schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:47:
Tjeez, 39 ronden op de ultrasoft. Die moeten na 20 ronden al uit elkaar vallen van ellende...
Teveel voorvleugel...nachtnet schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:47:
HAM zit soort van vast achter RIC & VET..
"When you grow up your heart dies"
Ham moet snel weer pitten
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Hij klaagt l over z'n banden... Tactiek pakt niet altijd zo uit als gewenst. Alhoewel het mij meer om Bottas gaat.MikeyMan schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:46:
[...]
En vervolgens op us langzamer in de rondte gaan dan ric op de ss.
volgend jaar mega-super-hyper soft bandengambieter schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:47:
Waarom denkt HAM dat hij "under investigation" is?
lijkt rubber van de baan te zijnHackus schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:48:
Ham moet snel weer pitten
Hahaha Hamilton is weer om zich heen aan het kijken
PSN: xMaurice93
Daar komt de blok van Kimi zo 
Maar Vettel had net de pace ook niet. Wie weet op deze banden.
Maar Vettel had net de pace ook niet. Wie weet op deze banden.
[ Voor 50% gewijzigd door Vos op 09-07-2017 14:51 ]
Daar hebben ze de 2 hardere compounds toch voor? De zachste band zou een veel beperktere levensduur moeten hebben. Dat was nu juist het mooie vorig jaar van de keuze voor 3 compounds.Grrrrrene schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:48:
[...]
Ik vind het prima zo, kunnen ze tenminste een beetje pushen op die banden zonder dat de flarden eraf vliegen.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ja, daar kun je vergif op innemen (liefst uit de gifbeker van VER

Herhaling....niemand dit gehoord?pinda powerrr schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:46:
Hoor ik nou Horner zeggen dat er regen op de loer ligt?
Even leuk de laatste tien ronden om de regen, totale chaos!
Na Baku is dit wel de andere kant vh spectrum...on par met Rusland tot dus ver...
Zijn er überhaupt inhaalacties geweest buiten de pit?
Gaan ze RAI nu een Vetteltje laten doen? Banden oprijden tot een klapband?
Ik zou het wel mooi vinden als Bottas zich kan mengen in het WK. Van mij mag hij hem daarom wel winnen.
Red Bull kan goed mee qua racepace. Volgende week fuel update, toch wel redelijke vooruitzichten!
Vettel mooi weer podium
(Hoop ik)
(Hoop ik)
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Als hij Bottas zo ophoudt...nachtnet schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:52:
Gaan ze RAI nu een Vetteltje laten doen? Banden oprijden tot een klapband?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Volgens mij bedoelde hij door het team, omdat hij aan had gegeven dat zijn achterkant niet lekker voelt.Grrrrrene schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:49:
Waarom denkt HAM dat hij "under investigation" is?
A walk in the park om het zo maar te noemen...
Daar gaat de tactiek voor Kimi
. Kan meteen pitten nu
.
Lijkt me niet. Under investigation is wel een gangbare term.TheBrut3 schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:53:
[...]
Volgens mij bedoelde hij door het team, omdat hij aan had gegeven dat zijn achterkant niet lekker voelt.
Dat was lang Kimi
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 09-07-2017 14:54 ]
SAI is ook klaar.
PER & OCO zitten ook weer dicht bij elkaar..
Zelfs MAS kan nog een puntje pakken op p10 met een drama qualifying position....
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Klopt.Exocet schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:56:
Dus Stoffel krijgt dezelfde straf als Kyvat?
Be yourself, no matter what they say ...
Bakoe 2016 iemand!?

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Saaie race. Och, kan niet iedere 2 weken feest zijn!
Nou saintz, motiveert je toch om ander team te zoeken? 
Ik had echt verwacht met die gele bobbels dat er nog wat vanaf zou vliegen, maar nog helemaal niemand.alwaysleft schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:57:
Saaie race. Och, kan niet iedere 2 weken feest zijn!
[ Voor 70% gewijzigd door SinergyX op 09-07-2017 14:57 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
HAM zag zichzelf op de schermen en het under investigation textboxje voor Vandoorne staan... hij zag alleen niet dat het voor Vandoorne was, dus dacht dat het over hem ging....MikeyMan schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:54:
[...]
Lijkt me niet. Under investigation is wel een gangbare term.
OCO zit 7.133s achter PER... dat duurt nog wel even voordat die twee elkaar tegen gaan komen.nachtnet schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:56:
PER & OCO zitten ook weer dicht bij elkaar..
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
En dus meteen banden wisselen.
Ondertussen gaat het ook geweldig bij team "brokkenpiloot". Eentje twee rondjes achter nadat die de twee grootste pechvolgels van het seizoen eraf tikte, de andere kaduk...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Beter opheffen dat TR en betere auto's voor Max en Daniel bouwen
Had geen tijden, zag alleen track positie in de app. Leek wel dicht bij elkaar..sjaool schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:58:
[...]
OCO zit 7.133s achter PER... dat duurt nog wel even voordat die twee elkaar tegen gaan komen.
Go BOT, alles beter dan VET!

www.google.nl
Grappig, top 4 elk 4 sec achter elkaar, daarachter 8 sec
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hamilton zijn racepace valt zwaar tegen op de US..
Williams die met p9 en p10 gewoon leuk punten pakken, moet niet gekker worden als je niet eens Q1 haalt net voor Sauber....
Zijn voorvleugel is er niet op afgesteldthijszor schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:59:
Laat er eentje uitvallen, Palmer P10 in de punten!
Hij gaf zelf op teamradio aan dat de front wing te hoog staat, wat zijn pace verklaart. Ook is zijn linksvoor dramatisch slecht.thijszor schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:59:
[ Voor 7% gewijzigd door DerSteyn op 09-07-2017 15:02 ]
RIC chillend naar p3.
[ Voor 14% gewijzigd door Shva op 09-07-2017 15:02 ]
Ik zie ook dikke strepen op de banden.. kan niet lekker rijden
I have no special talent. I am only passionately curious.
HAM is er niet op afgesteld.. Kan niet zeggen dat hij zo vaak in verkeer gereden heeft afgelopen jaren..
Gerucht:KVY krijgt nu betaald per rondje dat hij voltooid, elke ronde een airmile...
Zit ziggo te kijken. Ligt het aan mij of laten ze gewoon expres de tijden weg? Het kan zijn dat ik het soms even mis. Maar er wordt wel heel weinig timing getoont volgens mij. Is dat om die f1 app te promoten?
Always look on the bright side of life.
Die zal Mercedes wel bijstellen bij een pitstop. Daarnaast wist Mercedes al dat hij in verkeer zou zitten (gridstraf) dus daar hebben ze bij de afstelling vast rekening mee gehouden, het zijn geen prutsers…
Wat Hamilton fijn vind is meestal niet hetgene wat het snelste is over een stint
[ Voor 10% gewijzigd door ANdrode op 09-07-2017 15:03 ]
Ben ik de enige die verbaasd is over de goeie racepace van RIC?
Doet ie goed!
Doet ie goed!
Met de racepace van de stiertjes is dan ook helemaal niks mis.metallicattim schreef op zondag 9 juli 2017 @ 15:03:
Doet ie goed!
Dit, je zou verwachten dat ze juist op racepace afgesteld hebben i.p.v. kwali aangezien dat toch al kansloos was.ANdrode schreef op zondag 9 juli 2017 @ 15:03:
[...]
Die zal Mercedes wel bijstellen bij een pitstop. Daarnaast wist Mercedes al dat hij in verkeer zou zitten (gridstraf) dus daar hebben ze bij de afstelling vast rekening mee gehouden, het zijn geen prutsers…
Wat Hamilton fijn vind is meestal niet hetgene wat het snelste is over een stint
Inderdaad! Minder dan 10 seconden van Bottas nog steeds.metallicattim schreef op zondag 9 juli 2017 @ 15:03:
Doet ie goed!
Als alles heel blijft wel jasjaool schreef op zondag 9 juli 2017 @ 15:03:
[...]
Met de racepace van de stiertjes is dan ook helemaal niks mis.
RIC kan redelijk relaxed rijdenmetallicattim schreef op zondag 9 juli 2017 @ 15:03:
Doet ie goed!
Racepace van de Williams is ook niet slecht. Hoop dat het nog gaat regenen.
[ Voor 26% gewijzigd door DerSteyn op 09-07-2017 15:05 ]
Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar nu mis ik Pastor Maldonado wel, of een Kobayashi, die zorgde vaak ook nog wel voor leuk spektakel aan het einde van een race.
Live timmings zijn al het hele seizoen prut... heeft niets met Ziggo te maken maar de feeds die ter beschikking worden gesteld door organisatieClifdon schreef op zondag 9 juli 2017 @ 15:02:
Zit ziggo te kijken. Ligt het aan mij of laten ze gewoon expres de tijden weg? Het kan zijn dat ik het soms even mis. Maar er wordt wel heel weinig timing getoont volgens mij. Is dat om die f1 app te promoten?
Het lijkt me ook bullshit dat zijn vleugel niet afgesteld is op US. Dat zou betekenen dat de voorvleugels van iedereen die op US gestart is nu op SS of S ook niet goed afgesteld is. Hij wist waar hij ging starten, dus ik vind het vooral gehuil achteraf.ANdrode schreef op zondag 9 juli 2017 @ 15:03:
[...]
Niemand die het hoort? 3e keer nu....
REGEN! Er wordt REGEN verwacht! Dat kan een spetterend (pun intended) einde geven
REGEN! Er wordt REGEN verwacht! Dat kan een spetterend (pun intended) einde geven
Ik dacht dat de voorvleugel bijgesteld mocht worden tijdens pitstops.Grrrrrene schreef op zondag 9 juli 2017 @ 15:05:
[...]
Het lijkt me ook bullshit dat zijn vleugel niet afgesteld is op US. Dat zou betekenen dat de voorvleugels van iedereen die op US gestart is nu op SS of S ook niet goed afgesteld is. Hij wist waar hij ging starten, dus ik vind het vooral gehuil achteraf.
Waarom is er niemand voor een lange stint op softs gegaan? Grote kans op regen?
Horner verwacht dat de regen te laat komt.pinda powerrr schreef op zondag 9 juli 2017 @ 15:06:
Zeker wel gehoordpinda powerrr schreef op zondag 9 juli 2017 @ 15:06:
Net was Arrivabene op de radio, die het verwachtte. Ok..hij zei "possible rain"
Aan het begin van deze race was ik juist verbaasd hoeveel timings er gegeven werden. Nu al een tijdje helemaal niets. Slechte zaak hoor.Breezers schreef op zondag 9 juli 2017 @ 15:05:
[...]
Live timmings zijn al het hele seizoen prut... heeft niets met Ziggo te maken maar de feeds die ter beschikking worden gesteld door organisatie
Redelijke race nog. P3 zal nog een gevecht gaan worden.
Always look on the bright side of life.
Dat mag ook maar HAM kreeg de problemen na de stop. Hij heeft nu zicht op P3 en om dan nu te stoppen om de vleugel bij te stellen is niet handig.ANdrode schreef op zondag 9 juli 2017 @ 15:06:
[...]
Ik dacht dat de voorvleugel bijgesteld mocht worden tijdens pitstops.
Omdat iedereen het met een 1-stopper op US en SS kan uitrijden, dus S heeft eigenlijk niks te zoeken in deze raceANdrode schreef op zondag 9 juli 2017 @ 15:06:
[...]
Ik dacht dat de voorvleugel bijgesteld mocht worden tijdens pitstops.
RIC en HAM rijden nu praktisch dezelfde rondetijden. 1:07:730 vs 1:07: 780
RAI weer druk aan het vloeken op achterblijvers
I have no special talent. I am only passionately curious.
Kijkcijfers bij Ziggo zullen wel lager zijn de laatste GP's
HAM komt steeds dichterbij en rijdt nu ook paarse tijden.sjaool schreef op zondag 9 juli 2017 @ 15:09:
RIC en HAM rijden nu praktisch dezelfde rondetijden. 1:07:730 vs 1:07: 780
De laatste ronde 0.1s sneller ja.pinda powerrr schreef op zondag 9 juli 2017 @ 15:11:
[...]
HAM komt steeds dichterbij en rijdt nu ook paarse tijden.
met 12.000 kijkers in Oostenrijk zeker ...Hackus schreef op zondag 9 juli 2017 @ 15:10:
Kijkcijfers bij Ziggo zullen wel lager zijn de laatste GP's
Pirelli gaf aan dat de soft band bij een hogere temperatuur [zoals vandaag] duurzamer was en dat de US/SS vandaag sneller zouden degraderen (Pirelli/motorsport.com).Grrrrrene schreef op zondag 9 juli 2017 @ 15:08:
[...]
Omdat iedereen het met een 1-stopper op US en SS kan uitrijden, dus S heeft eigenlijk niks te zoeken in deze race
Maar als je geen data van softs hebt, super soft ongeveer net zo snel is en de rest het niet doet zou ik geen risico nemen
Er mag weer gestemd worden https://www.formula1.com/en/vote.html
Een moeilijke keuze deze week.
Een moeilijke keuze deze week.
[ Voor 22% gewijzigd door sjaool op 09-07-2017 15:13 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1