Jij vindt het een matige camera, dat is wat anders dan "het is een matige camera". Overigens wel frappant dat 7 van de 10 websites het een goede camera vinden, en positief zijn en jij het een matige camera vindt. Ja, persoonlijk had ik ook ook wat meer verwacht (had een groter verschil gezien in meerdere scenario's tegenover de 3(T)).Aggressor schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 16:55:
Als het je telefoon niet is, dan mag je dat toch wel zeggen?
Het is ook een matige camera, niet waterdicht enz ....
Iedereen heeft zijn eigen voorkeur toch?
Voor dit geld heb je nu genoeg andere keuzes....
Natuurlijk heb je ook fanboys die het alleen maar voor oneplus opnemen
Dat heet dus gewoon "verwend"/"verpest" zijn of hebberigheid naar mijn mening.Donstil schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 23:50:
Ooh ik snap dat wel. Je zit op de hype train, kijkt de aankondiging, dan lees je hier dat de store open gaat en je denkt "Dat moet ik hebben".
Later kom je tot bezinning en kijk je er nog eens redelijk naar om tot de conclusie te komen dat het geen slimme zet is.
Been there done that zeg maar
Misschien bij de merken die jij had niet, maar bij OnePlus kan het echt wel verschil maken. Er zijn in het verleden al meerdere updates gekomen (naar OnePlus X, 2, 3, 3T) die de kwaliteit van de camera verbeterde, of op cameragebied an sich was verbeterd.SaN schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 12:32:
In mijn jaren ervaring met het kopen van smartphones is mij wel duidelijk geworden dat je er absoluut niet vanuit moet gaan dat een camera beter wordt door software updates.
Wat denk je zelf? Ongeveer de enige feature die Oneplus gebruikt bij de promotie van deze telefoon is de dubbele camera. Die hebben ze echt wel zo goed gemaakt als hij kan zijn hoor.
Het enige wat ik wil zeggen: doe maar rustig aan. Ik heb veeeel liever een uitgebreide en zeer duidelijke review waar ook veel onderzoek in zit, dan dat de review sneller komt, maar bovenstaande niet van toepassing is.. Gaan jullie ook een conclusie trekken over de zeer uiteenlopende meningen van reviews?Andrasman schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 12:55:
We zouden wel eerder willen, maar hebben het toestel laat gekregen en doen zoals jullie weten wat meer tests dan de meeste sites. Accutests zijn met name de reden dat hij later komt. Die nemen veel tijd in beslag..
tomcool schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 14:51:
Er gaan geruchten dat er al een update is voor betere camera performance en andere fixes. Hebben jullie al een update ontvangen sinds dat het toestel bij jullie in bezit is?
Pssst, aan iedereen:
Bij OnePlus rollen ze de updates als eerste uit naar Duitsland en/of Canada. Je kan het checken door een VPN-applicatie te installeren en dan opnieuw te zoeken naar updates. Je kan het forum ook in de gaten houden voor updates: https://forums.oneplus.net/Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ