IAmNice schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 13:45:
Oh nee hier komen de boze one plus 2 vragen over software en boze one plus 5 vragen over allemaal functies die er missen.
Ik verwacht niet dat dit een geweldige ama wordt. Tof van ze dat het durfen, maar als ze alle kritiek gaan ontduiken wordt het meer een "ik antwoord wat ik leuk vind" ama.

En gelijk hebben ze. Het gaat dan ook niet over de OnePlus 5 (dat over de OnePlus 2, duh). Ze gaan daar immers toch niet op reageren, maar de consument mag echt wel laten merken dat ze er niet tevreden mee zijn, vind ik. Het moet natuurlijk wel objectief zijn, en niet dat Trump geschreeuw als "IT LOOKS LIKE AN IPHONE 7 PLUS WITH ANDROID ON IT!!!111".

Iets over de prijs bijvoorbeeld of iets anders waar je niet tevreden over bent (over de 5). Ik vind het zeker iets wat goed is voor de community. Dit vind ik ook wel iets hebben:
[Contest] Share your impressions on the OnePlus 5What do you think of the OnePlus 5? Is there anything that could be improved?

Wel ironisch. Je betaalt het minst voor de OnePlus 5, maar hij laadt het snelst op. Doet me beetje denken aan die mensen die altijd zeggen dat duurder beter is, lol. Zeer mooie resultaten weer

.
rens-br schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:35:
Dat is het nadeel van de huidige accu's. De laatste 10% duurt altijd een stuk langer dan de eerste 90.
Je kan het volladen van een accu het beste vergelijken met het vullen van een flesje water. In het begin zet je de kraan lekker hard en stroomt het flesje vol, op gegeven moment ga je de kraan zachter zetten om te voorkomen dat het overstroomt. Bij een accu is dat net zo

Die moet ik onthouden. Beter had ik het niet kunnen omschrijven!