Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:37
@Jeroenneman en @Donstil latency en dataverbruik zal wel mee vallen. Maar je internet snelheid gaat wel naar beneden. Ik haal via wifi op fatsoenlijke netwerken gemakkelijk 100Mbit/s, slinger ik echter mijn VPN aan dan is dat nog maar 25~30Mbit/s.

[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 23-06-2017 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbelletje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-08 22:44
rens-br schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:37:
@Jeroenneman en @Donstil latency en dataverbruik zal wel mee vallen. Maar je internet snelheid gaat wel naar beneden. Ik haal via wifi op fatsoenlijke netwerken gemakkelijk 100Mbit/s, slinger ik echter mijn VPN aan dan is dat nog maar 25~30Mbit/s.
Dat is natuurlijk ook geheel afhankelijk van je snelheid thuis waar je pi-hole draait.
Ik gebruik ook pi-hole en aangezien ik 100/100 heb thuis zijn de snelheden via VPN prima!
Als je eigen upload thuis "maar" 20 is, zal dat ook de max snelheid zijn.

On topic:
Ik wacht de review af van de Oneplus 5 van tweakers voordat ik hem ga bestellen.
Op dit moment neig ik er wel naar moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Fietsbelletje schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:40:
Dat is natuurlijk ook geheel afhankelijk van je snelheid thuis waar je pi-hole draait.
Ik gebruik ook pi-hole en aangezien ik 100/100 heb thuis zijn de snelheden via VPN prima!
Ik heb thuis een 100/100 verbinding, dus daar ligt het probleem niet. Mijn VPN draait wel op mijn router, dus grote kans dat die niet sneller kan routeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pattong
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22-04-2020
Fietsbelletje schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:40:
[...]

On topic:
Ik wacht de review af van de Oneplus 5 van tweakers voordat ik hem ga bestellen.
Op dit moment neig ik er wel naar moet ik zeggen.
Ik wacht ook de review van tweakers af.. Je ziet door het bos de bomen bijna niet meer met plussen en minnen over de telefoon en camera elders op het net. Deze site lijkt mij de enige die geen vooroordelen en of sponsoring heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Laatst online: 11-09 05:35
Vanmorgen ook mijn OP5 opgehaald hij is wel groot :9

Helaas laat de facebook app mijn telefoon crashen en krijg ik mijn outlook contacten er niet in (kom van lumia 950)

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramT
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 12:33

BramT

Rule #1

Weet niet of deze al voorbij is gekomen (heb 'm niet zien staan), anders mijn excuses.

Maar dit is een mooie vergelijking van de camera t.o.v. de iphone 7+

Het is een beetje stuivertje wisselen. Grootste verschil zit 'm in de 4k video waar de OP5 geen image stabilization heeft. Bij 1080p en frontcam video lijkt de OP5 weer net wat beter.

Al met al, voor een toestel van bijna de helft van de prijs van een 7+ is het meer dan voldoende, zullen we maar zeggen.

You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
Cyrus The Virus schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:58:
krijg ik mijn outlook contacten er niet in (kom van lumia 950)
De makkelijkste oplossing is je contacten overzetten naar Google Contacts, dat werkt meteen. Wil je toch graag bij Outlook blijven, dan kan je proberen het account handmatig toe te voegen via instellingen.

Werkt dat ook niet kan ik je Google Play: VMware Boxer aanraden. Je hebt dan ook meteen Outlook mail en je contacten worden dan wel gesynct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 11:30
Step-han schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:04:
[...]
...Ik kom van de Nexus 6P af, die is een stukje groter en de OP5 is nu dus nog kleiner als een Nexus 6P. Voor mij prima voormaat, Nexus 6P was eigenlijk iets te groot.
Hey dat is interessant; ik gebruik nu ook een Nexus 6P en volgens mij komt de OP5 het dichtste in de buurt van een goede opvolger (near stock android, prijs/features verhouding). Een stapje terug in formaat is ook meer dan welkom, al ben ik een beetje huiverig m.b.t. de camera. De van de Nexus 6P is zo verrassend goed...

Ik ga je ervaringen als ex-6Per op de voet volgen, ben benieuwd hoe je de camera ervaart!

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
rens-br schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:01:
[...]

De makkelijkste oplossing is je contacten overzetten naar Google Contacts, dat werkt meteen. Wil je toch graag bij Outlook blijven, dan kan je proberen het account handmatig toe te voegen via instellingen.

Werkt dat ook niet kan ik je Google Play: VMware Boxer aanraden. Je hebt dan ook meteen Outlook mail en je contacten worden dan wel gesynct.
bedankt voor de tip volgens mij is het gelukt ik moest in de outlook app ook contacten synchroniseren aanzetten.

Nu alleen die facebook app nog opnieuw installen heeft geen nut.

Het is wel wennen na jaren windows phone gebruikt te hebben.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Cyrus The Virus schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:07:
ik moest in de outlook app ook contacten synchroniseren aanzetten.
Dat wil ook wel eens helpen :P
Nu alleen die facebook app nog opnieuw installen heeft geen nut.
Wellicht kan je proberen de appgegevens en cache te verwijderen en daarna de gehele app. De eerste twee dingen kun je verwijderen via:
'Instellingen' -> 'Apps' -> 'Facebook' -> 'Opslagruimte' -> 'Gegevens wissen' en 'Cache wissen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 21:36
Je kan veel over de waarheid zeggen (en laten we dat vooral niet doen) maar wel een slick filmpje:

https://www.facebook.com/.../videos/1143386152433855/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
rens-br schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:09:

[...]

Wellicht kan je proberen de appgegevens en cache te verwijderen en daarna de gehele app. De eerste twee dingen kun je verwijderen via:
'Instellingen' -> 'Apps' -> 'Facebook' -> 'Opslagruimte' -> 'Gegevens wissen' en 'Cache wissen'.
Helaas zonder succes, als ik email in vul en ww en dan inloggen klik blijft hij staan bij dat rondje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:06
Bartske schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:17:
Je kan veel over de waarheid zeggen (en laten we dat vooral niet doen) maar wel een slick filmpje:

3 jaar over gedaan haha 60sec bedoelen ze. Jammer dat ze de plank misslaan met deze 5,veel teleurgestelde fans.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Bartske schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:17:

Ja, de marketing hebben ze nu wel onder de knie.
Ik hoop alleen dat ze met de OP6 weer terug gaan naar één camera. De telelens is in low-light gewoon onbruikbaar, en de portrait mode is feitelijk gewoon een gimmick. Dan had ik liever de main shooter met OIS gehad.

*En juist van OnePlus had ik niet dit soort gimmicks verwacht. Qua software zijn ze juist alleen de handige dingen aan het toevoegen, in plaats van een Bixby en een sleur aan apps.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-k
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-02 22:21
Geert1976 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:09:
[...]

thanks! :)

nu is ''one handed use'' uiteraard zeer afhankelijk van de grootte van je handen/vingers.
Beetje rare vraag wellicht, maar zou jij je handen/vingers typeren als; groot, middel/gewoon of klein? (ja het gaat hier om je handen :+ :+ en niet iets anders)

Het is jammer dat ik nergens in een winkel een OP5 kan testen, nu zal ik echt af moeten gaan op ervaringen van anderen.
Heb ook niemand in mijn omgeving die er 1 heeft besteld, sterker nog...Als ik het over OnePlus heb, kijken ze me aan alsof ik met een wiskundig vraagstuk aankom :*)

edit: mooi hoesje! lijkt verrekte veel op de Ringke Slim die ik om mijn S8 had. Was daar zeer tevreden mee. Heerlijk dun/minimalistisch
Belsimpel heeft er inmiddels een paar in de winkel las ik op hun Facebook pagina. Te koop met abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Bart-k schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:45:
[...]

Belsimpel heeft er inmiddels een paar in de winkel las ik op hun Facebook pagina. Te koop met abonnement.
Voor zover ik 't kan zien betreft het de Oneplus 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qbic
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 10-09 11:55
Heeft er iemand eigenlijk al een vergelijking gezien tussen de 6GB en 8GB RAM versie?
Ik ben toch wel eens benieuwd of dit voelbaar is in dagelijks gebruik.
Kwestie van het juiste toestel te bestellen :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Geert1976 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:58:
Voor zover ik 't kan zien betreft het de Oneplus 3
OnePlus 3T it is (en OnePlus X en One)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Señor Sjon schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 08:12:
[...]

De OP5 is natuurlijk geen slecht toestel, alleen voldoet het niet aan de door OP zelf geschapen verwachtingen.
Zelfs niet met hun benchmarkfraude :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BramT
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 12:33

BramT

Rule #1

Qbic schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 13:02:
Heeft er iemand eigenlijk al een vergelijking gezien tussen de 6GB en 8GB RAM versie?
Tenzij je meerdere spellen op de achtergrond wil hebben draaien zal het niet veel uitmaken. Mijn huidige telefoon heeft 3Gb ram (Nexus6) en daarvan is gemiddeld 57% in gebruik.

Als je gaat kijken hoeveel RAM de verschillende apps gebruiken dan is (na de systeemprocessen) youtube een van de grootste met 128Mb (in mijn geval). De meeste zitten zelfs onder de 25Mb. Voordat je 6Gb vol hebt ben je echt heel veel apps verder. Het verschil tussen 6 en 8Gb zal voor normale gebruikers niet merkbaar zijn. Of je moet, zoals gezegd, echt extreem grote apps tegelijk willen draaien (iets anders dan games kan ik niet bedenken).
Correct me if i'm wrong.

Ik ben voor de 6Gb gegaan en de belangrijkste reden is eigenlijk dat ik donkergrijs wat mooier vind dan zwart ;)

You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Er is zojuist een AMA aangekondigd die op 26 juni wordt gehouden op Reddit. De volgende gasten zijn aanwezig:
  • @Carl - (Co-founder)
  • @Vito L. - (Product team)
  • @Brian - (ROM Team, Brian is OOO and I am waiting for his answers)
  • @Steven G. - (E-Commerce)
  • @tombruno - (Customer Service)
Tijd: 11 AM (EDT) = 4 PM (BST) = 8:30 PM (IST)

Join the OnePlus AMA - OnePlus 5 Edition

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:06
Qbic schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 13:02:
ga je toch voor one 5 ipv u11 :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmR
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-11-2023

NmR

BramT schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 13:31:
[...]

Ik ben voor de 6Gb gegaan en de belangrijkste reden is eigenlijk dat ik donkergrijs wat mooier vind dan zwart ;)
Same here, maar... Zie jij het? :Y :N

YouTube: Midnight Black oder Slate Grey ? OnePlus 5 Farbvergleich

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-09 17:35
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 13:32:
Er is zojuist een AMA aangekondigd die op 26 juni wordt gehouden op Reddit. De volgende gasten zijn aanwezig:
  • @Carl - (Co-founder)
  • @Vito L. - (Product team)
  • @Brian - (ROM Team, Brian is OOO and I am waiting for his answers)
  • @Steven G. - (E-Commerce)
  • @tombruno - (Customer Service)
Tijd: 11 AM (EDT) = 4 PM (BST) = 8:30 PM (IST)

Join the OnePlus AMA - OnePlus 5 Edition
Oh nee hier komen de boze one plus 2 vragen over software en boze one plus 5 vragen over allemaal functies die er missen.

Ik verwacht niet dat dit een geweldige ama wordt. Tof van ze dat het durfen, maar als ze alle kritiek gaan ontduiken wordt het meer een "ik antwoord wat ik leuk vind" ama. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 10-09 14:12
IAmNice schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 13:45:
[...]

Oh nee hier komen de boze one plus 2 vragen over software en boze one plus 5 vragen over allemaal functies die er missen.

Ik verwacht niet dat dit een geweldige ama wordt. Tof van ze dat het durfen, maar als ze alle kritiek gaan ontduiken wordt het meer een "ik antwoord wat ik leuk vind" ama. :X
Lekker Trumpiaans.

Fact of the matter is wel, of de fans het eens zijn met de invulling of niet van de OP5, het is de best verkopende telefoon tot nu toe van ze. Dus als er iemand met kritische vragen komt kunnen ze alsnog gewoon zeggen: "ja hadden we zin in, want we vinden dat het goed is". De (verkoop)cijfers zullen uiteindelijk laten zien dat die gasten gelijk hebben (of niet, is het nu nog te vroeg voor)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 11:43
Zou misschien iemand een RAW-foto kunnen schieten en die ergens kunnen uploaden om het RAW-bestand te downloaden? Zou het wel eens in photoshop willen openen, en kijken op 100% crop of die gekke watercolor-toestanden te zien zijn zoals in die reviews.

Heb nu namelijk een iPhone6+ en wil heel erg graag de overstap maken naar Android, alleen houd de camera (uitgaande van de reviews) me op dit moment nog tegen.

Alvast bedankt!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Erik1805
  • Laatst online: 21:30
Ik ben de 5 net binnen en druk aan het inrichten. Eerste indruk, mooi gemaakt toestel. Erg nette bouwkwaliteit. En hij lijkt inderdaad wel op een Iphone :X

Maar even lekker verder spelen :)

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
Kreeg je ook al direct een OTA update?

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik1805
fast-server schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 14:07:
Kreeg je ook al direct een OTA update?
ja kreeg ik direct binnen

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 10:28
Erik1805 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 14:08:
[...]

ja kreeg ik direct binnen
Stond er ook bij wat het verbetert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qbic
Amaze86 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 13:32:
[...]

ga je toch voor one 5 ipv u11 :)
Goh ik ben er nog niet echt uit.
Heb me voorgenomen dit weekend eens langs te gaan bij de Mediamarkt om de HTC U 11 van dichtbij te bekijken. Voel me net als mijn vrouw als die schoenen gaat kopen. Alleen dat die dan dikwijls 2 paar meebrengt maar om nu allebei de telefoons te bestellen....... (lijkt me iets te prijzig) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qbic
BramT schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 13:31:
[...]

Tenzij je meerdere spellen op de achtergrond wil hebben draaien zal het niet veel uitmaken. Mijn huidige telefoon heeft 3Gb ram (Nexus6) en daarvan is gemiddeld 57% in gebruik.

Als je gaat kijken hoeveel RAM de verschillende apps gebruiken dan is (na de systeemprocessen) youtube een van de grootste met 128Mb (in mijn geval). De meeste zitten zelfs onder de 25Mb. Voordat je 6Gb vol hebt ben je echt heel veel apps verder. Het verschil tussen 6 en 8Gb zal voor normale gebruikers niet merkbaar zijn. Of je moet, zoals gezegd, echt extreem grote apps tegelijk willen draaien (iets anders dan games kan ik niet bedenken).
Correct me if i'm wrong.

Bedankt voor de uitleg. Heb je je Oneplus 5 al? :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erik1805
Ossi schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 14:08:
[...]

Stond er ook bij wat het verbetert?
Ja volgens mij: camera, bluetooth, netwerk en nog iets. Maar niet verder op gelet

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pannekoek
Mijn excuses, had moeten vermelden dat de screenshot van het OP forum komt.
Erik1805 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 14:11:
[...]

Ja volgens mij: camera, bluetooth, netwerk en nog iets. Maar niet verder op gelet
Afbeeldingslocatie: https://forums.oneplus.net/attachments/1498041959502-jpg.543419/

[ Voor 12% gewijzigd door pannekoek op 23-06-2017 14:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
De enige manier waarop ik zag of ik de Midnight Black of Slate Grey te pakken had was door richting settings > about phone te gaan en dan 6 of 8GB ram te zien staan :X Op de foto's online zie ik beter het verschil in elk geval dan in het echt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Oplaadtijden van de OnePlus 5, Galaxy S8, HTC U11 en Xperia XZ Premium.

Na 30 minuten:
Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/wsgkg/9a0e22f494.png

Na 1 uur:
Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/wsgjb/f765fb02e1.png

100% na hoeveel uren + minuten:
Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/wsgfZ/5480f5cb8b.png

Impressive. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubentjuuuhh
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 10-09 13:39
Danny.G schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:19:

Na 30 minuten:
[afbeelding]

Na 1 uur:
[afbeelding]

[afbeelding]

Die laatste 8 procent duurt dan wel een half uur :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rubentjuuuhh schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:21:
[...]

Die laatste 8 procent duurt dan wel een half uur :9
Yep, en maar goed ook. De batterij zou dat anders niet fijn vinden. :D Sowieso wordt aangeraden om de batterij tussen de 20 en 85% te houden, dus 1 uur en je bent wel ready to go.

[ Voor 17% gewijzigd door Luca op 23-06-2017 15:24 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• rens-br
rubentjuuuhh schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:21:
Die laatste 8 procent duurt dan wel een half uur
Dat is het nadeel van de huidige accu's. De laatste 10% duurt altijd een stuk langer dan de eerste 90.

Je kan het volladen van een accu het beste vergelijken met het vullen van een flesje water. In het begin zet je de kraan lekker hard en stroomt het flesje vol, op gegeven moment ga je de kraan zachter zetten om te voorkomen dat het overstroomt. Bij een accu is dat net zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-09 20:53
pannekoek schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 14:14:
Mijn excuses, had moeten vermelden dat de screenshot van het OP forum komt.

[...]

[afbeelding]
Bijna niet gerelateerd aan jouw post, maar ik zag het VoLTE icoon en dacht gelijk aan VoLTE support in NL. Jammer dat dat nog niet het geval is :( Ik zou niet meer zonder VoLTE op mijn S8 kunnen.

Verder een mooie telefoon. Hoe is de trilmotor? Te vergelijken met die van een S7/8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hem net binnen. eerste ervaringen zijn al goed. lekker snelle vingerprintscanner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-08 19:27
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:55:
heb hem net binnen. eerste ervaringen zijn al goed. lekker snelle vingerprintscanner
Mijne zou om 15:00 binnen moeten zijn, maar UPS heeft het pakketje naar de verkeerde adres geleverd... |:(
Nu proberen voor de tweede poging levering te regelen. Heeft iemand ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roccothehelper
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 29-07 00:06
Neyluzz schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:41:
[...]

Bijna niet gerelateerd aan jouw post, maar ik zag het VoLTE icoon en dacht gelijk aan VoLTE support in NL. Jammer dat dat nog niet het geval is :( Ik zou niet meer zonder VoLTE op mijn S8 kunnen.

Verder een mooie telefoon. Hoe is de trilmotor? Te vergelijken met die van een S7/8?
Hoe bedoel je niet in NL? De OP5 is overal het zelfde dus zou er hier toch ook support voor moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-09 20:53
roccothehelper schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 16:09:
[...]

Hoe bedoel je niet in NL? De OP5 is overal het zelfde dus zou er hier toch ook support voor moeten hebben.
VoLTE is gebonden aan configuraties per provider. Provider en telefoonfabrikant moeten samenwerken om het toestel werkend te krijgen op het VoLTE platform van de provider. Mijn OP3 kon dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roccothehelper
Neyluzz schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 16:27:
[...]

VoLTE is gebonden aan configuraties per provider. Provider en telefoonfabrikant moeten samenwerken om het toestel werkend te krijgen op het VoLTE platform van de provider. Mijn OP3 kon dat niet.
Nja het is niet iets dat ik erg vind om niet te hebben. Bel nauwelijks. Maar hoop toch dat providers hier in nederland OP5 support toevoegen dan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
IAmNice schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 13:45:

En gelijk hebben ze. Het gaat dan ook niet over de OnePlus 5 (dat over de OnePlus 2, duh). Ze gaan daar immers toch niet op reageren, maar de consument mag echt wel laten merken dat ze er niet tevreden mee zijn, vind ik. Het moet natuurlijk wel objectief zijn, en niet dat Trump geschreeuw als "IT LOOKS LIKE AN IPHONE 7 PLUS WITH ANDROID ON IT!!!111". :')
Iets over de prijs bijvoorbeeld of iets anders waar je niet tevreden over bent (over de 5). Ik vind het zeker iets wat goed is voor de community. Dit vind ik ook wel iets hebben: [Contest] Share your impressions on the OnePlus 5
What do you think of the OnePlus 5? Is there anything that could be improved?
:)
Danny.G schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:19:

Na 30 minuten:
[afbeelding]

Na 1 uur:
[afbeelding]

[afbeelding]

Wel ironisch. Je betaalt het minst voor de OnePlus 5, maar hij laadt het snelst op. Doet me beetje denken aan die mensen die altijd zeggen dat duurder beter is, lol. Zeer mooie resultaten weer :).
rens-br schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:35:
Dat is het nadeel van de huidige accu's. De laatste 10% duurt altijd een stuk langer dan de eerste 90.

Je kan het volladen van een accu het beste vergelijken met het vullen van een flesje water. In het begin zet je de kraan lekker hard en stroomt het flesje vol, op gegeven moment ga je de kraan zachter zetten om te voorkomen dat het overstroomt. Bij een accu is dat net zo :)
Die moet ik onthouden. Beter had ik het niet kunnen omschrijven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Wie levert er de eerste gebruikersreview nu de eerste units binnendruppelen? :P

Ik ben vooral benieuwd naar wat de sensor nu echt kan, oftewel, RAW shots.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daemv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09-09 22:20
Van de week de OP5 besteld maar het hoesje/ screenprotector waren niet meer beschikbaar. Dus niet kunnen genieten van de €20 korting. Iemand die weet of je die €20 op een later moment nog kan claimen als ik nu een hoesje/screenprotector bestel? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
  • Laatst online: 11-09 09:49
daemv schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 16:45:
Van de week de OP5 besteld maar het hoesje/ screenprotector waren niet meer beschikbaar. Dus niet kunnen genieten van de €20 korting. Iemand die weet of je die €20 op een later moment nog kan claimen als ik nu een hoesje/screenprotector bestel? :P
als het een referal link is wel ;)

Ik heb het toestel zojuist binnengekregen en geïnstalleerd, ik kom van een OP3T af.

Mijn eerste indrukken:
- sneller
- mooier scherm
- ligt lekker in de hand (geen hoesje)
- mooi toestel qua behuizing
- en de eerste paar fotoś die ik nam zagen er goed uit wel wat beter als die van de OP3T

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:48

Laguna

Connaisseur

@Danny.G wel zo netjes om SuperSaf credits te geven.
pr0mo schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 16:50:
[...]

Ik heb het toestel zojuist binnengekregen en geïnstalleerd, ik kom van een OP3T af.

Mijn eerste indrukken:
- sneller
- mooier scherm
- ligt lekker in de hand (geen hoesje)
- mooi toestel qua behuizing
- en de eerste paar fotoś die ik nam zagen er goed uit wel wat beter als die van de OP3T
Knip, iets anders verwoorden, bespaard een onnodige discussie

[ Voor 83% gewijzigd door 13art op 23-06-2017 18:14 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zelfde instellingen gebruikt? Er is wel een extra displaymodus aanwezig namelijk...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 16:35:
Wel ironisch. Je betaalt het minst voor de OnePlus 5, maar hij laadt het snelst op. Doet me beetje denken aan die mensen die altijd zeggen dat duurder beter is, lol. Zeer mooie resultaten weer :).
Mc Donalds eten is ook snel klaar maar dat betekend niet dat het automatisch goed is :+
Jeroenneman schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 16:38:

Gebruikers reviews van een paar uur zijn niets waard. Laat ze dat ding dan een weekje goed gebruiken voordat ze aan de slag gaan.

Sowieso is het nog maar de vraag of je een objectieve review krijgt als je hem laat schrijven door een koper van het eerste uur. Dat zijn toch doorgaans de fans van het merk.
Laguna schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 16:51:
Ja als hij het hier leest is hij vast teleurgesteld 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 23-06-2017 16:55 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
CLB schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 16:52:
[...]

Zelfde instellingen gebruikt? Er is wel een extra displaymodus aanwezig namelijk...
Haha jazeker, op een of andere manier lijkt het net ff iets scherper en wat kleurrijker

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roccothehelper
pr0mo schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 16:55:
[...]

Haha jazeker, op een of andere manier lijkt het net ff iets scherper en wat kleurrijker
Raar dacht dat ze het zelfde schermpje gebruikt hadden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
roccothehelper schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 16:56:
[...]

Raar dacht dat ze het zelfde schermpje gebruikt hadden?
Zou kunnen het kan ook aan mij liggen dat die roze bril wonderen doet.

[...]

Allemaal lekker subjectief :)
Ik heb ook niet gezegd dat het een objectieve constatering is!! >:)
Maar het gaat uiteindelijk om je eigen mening wat jij er van vindt en hoe het je bevalt en hoe het voelt en of je het een upgrade vindt. Dat zijn allemaal subjectieve punten (die soms wel ondersteund worden door cijfers natuurlijk)

[ Voor 19% gewijzigd door pr0mo op 23-06-2017 17:00 ]

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Donstil schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 16:54:
[...]

Ja als hij het hier leest is hij vast teleurgesteld 8)7
Als je een YouTube kanaal had gehad wat je enige bron van inkomsten is, dan had je wel begrepen waarom ik dat zeg..

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
Wat is trouwens de slimste modus trouwens qua display dan. Srgb of DC3 mijn gevoel zegt DC3

En zou een bezitter willen kijken mbv bv appje GPS Test of de Galileo satellieten nu zichtbaar zijn? Zou wel ondersteund worden door de 835 maar of er al drivers zijn vraag ik me af.

Alvast ontzettend bedankt van iemand die tot minstens maandag of dinsdag moet wachten op zij OP

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ErikRo schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 17:05:
Wat is trouwens de slimste modus trouwens qua display dan. Srgb of DC3 mijn gevoel zegt DC3
Dan is het voor jou dus DC3 :)
Laguna schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 17:01:
[...]

Als je een YouTube kanaal had gehad wat je enige bron van inkomsten is, dan had je wel begrepen waarom ik dat zeg..
Ooh maar ik begrijp wel waarom je het zegt hoor. Ik vind het alleen onzin 8)7

YouTube is grofweg €1,50/€2,00 per 2000 views voor een populair kanaal. Die inkomsten die hij nu misloopt kan hij daarom van mij krijgen, hij mag mij dm'en.

En dan nu weer ontopic svp :)

[ Voor 3% gewijzigd door 13art op 23-06-2017 18:20 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step-han
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 15:57
anessie schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:17:
[...]

Doe dan de adb command om dpi te zetten?
Thanks voor de tip, zojuist gedaan. Van de standaard 420 naar 350. 83% van 't origineel. Bij mijn Nexus 6P had ik 75% van t origineel. Heb ze even naast elkaar gehouden, 350 is gelijk aan hoe het bij de Nexus was. Ik ben tevreden. Nu de ads nog, maar dat komt wel met root ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mwoahhh, had er niet bij stilgestaan. Desondanks heb je het nu zelf al gedaan, en meneer SuperSaf loopt ook maar al te graag te koop met gelekte dingen van de iPhone 8 zonder Benjamin Geskin credits te geven. Dat lijkt mij toch kwalijker. ;)
Jeroenneman schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 16:38:

Well, ik had de OP5 besteld maar toch geannuleerd. Ik zat nog te twijfelen of ik het puur voor een stevige review alsnog zou doen, maar heb toch besloten af te haken. Heloas. :D

[ Voor 32% gewijzigd door Luca op 23-06-2017 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
pr0mo schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 16:55:
[...]

Ja dat idee heb ik ook. In vergelijking met de 3t die ik had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek
Knip

[ Voor 94% gewijzigd door 13art op 23-06-2017 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkerr
  • Laatst online: 30-08 13:23
Ben er nu een uur of 4 mee aan het spelen.
Enigste minpunt is toch wel wifi. Dat valt echt zwaar tegen. Wordt dit meer gemerkt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:48
bakkerr schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 17:51:
Ben er nu een uur of 4 mee aan het spelen.
Enigste minpunt is toch wel wifi. Dat valt echt zwaar tegen. Wordt dit meer gemerkt?
Misschien handig om er bij te zetten wat er tegenvalt aan de wifi. De snelheid? Het bereik? Beide?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Knip

[ Voor 93% gewijzigd door 13art op 23-06-2017 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkerr
  • Laatst online: 30-08 13:23
l3art schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 17:55:
[...]

Misschien handig om er bij te zetten wat er tegenvalt aan de wifi. De snelheid? Het bereik? Beide?
Dat is wel handig inderdaad ;)

Het bereik valt tegen, ten op zichtte van Galaxy s6.
Zelfde plaats als hiervoor, óók 1 a 2 streepjes, alleen zo'n slechte verbinding dat er niks doorkomt. Geen aps als Nu, of een internet pagina's openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Wat me wel opvalt is dat het luidspreker volume bij bellen erg hard is. Krijg deze met de volume knop niet lager. Kun je dat ergens anders instellen?

Andere kunnen gewoon meeluisteren met bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:48
Erik1805 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 18:18:
Wat me wel opvalt is dat het luidspreker volume bij bellen erg hard is. Krijg deze met de volume knop niet lager. Kun je dat ergens anders instellen?

Andere kunnen gewoon meeluisteren met bellen.
Even een schot voor open goal, maar misschien gewoon met volume omlaag?? ;)
Of heb je het volume als op de laagste stand staan?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
l3art schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 18:19:
[...]

Even een schot voor open goal, maar misschien gewoon met volume omlaag?? ;)
Of heb je het volume als op de laagste stand staan?
Ja staat op de laagste stand. Zal nog even verder pielen. Telefoon bevalt erg goed. Alleen kom ik thuis, zegt mijn vrouw; heb je een iPhone? ,😜

[ Voor 17% gewijzigd door Erik1805 op 23-06-2017 18:25 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
wat een apparaat! kom van de OP1 af maar dit is echt even a different cookie :P
retesnel en wat een mooi scherm :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
DigitalError schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 18:26:
Ja scherm vind ik tov de 3t ook aanzienlijk verbeterd. Terwijl het hetzelfde scherm is.

[ Voor 5% gewijzigd door Erik1805 op 23-06-2017 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
vindt jij de telefoon zonder hoesje erg glad? Of is t prima te doen zonder hoesje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robje1244
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:11
Ik kom van de op2 af, maar ook echt een groot verschil!😎 Amper bij te houden! Het scherm is echt mooi!

Vooral de vingerafdruk scanner gaat vlug, zo meteen even de Dash charger aansluiten.. ben benieuwd hoe vlug dat gaat!

Met de camera ga ik morgen even spelen! Kijken wat hij er van maakt.

Heb nu de houten cover.. maar deze is wel erg glad! Misschien binnenkort toch maar de sandstone cover bestellen.

Tot nu toe ben ik zeer positief verrast door de telefoon!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik1805
Achterkant is wel wat glad maar goed te doen. Heb een dbrand skin besteld. Hou niet van hoesje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-07 01:22
Danny.G schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 17:32:

[...]

Well, ik had de OP5 besteld maar toch geannuleerd. Ik zat nog te twijfelen of ik het puur voor een stevige review alsnog zou doen, maar heb toch besloten af te haken. Heloas. :D
Ik herken het probleem. Als ik het na die 2 uur wachten had kunnen kopen, dan werd het een review. Nu is de charme er eigenlijk al vanaf en via de site bestellen doe ik toch maar niet. Ik besteedt mijn zuur verdiende centen dan wel in een andere telefoon :)

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
heb ook de schurft aan hoesjes. Helaas was het bij mijn oude S8 wel nodig, ding was nog gladder dan de inhoud van een pakje margarine.

Mocht ik overstag gaan, wil ik in 1ste instantie caseless gaan en anders ook zo'n DBrand skin.
tip: die nieuwe van DBrand is echt super. Geeft een bak extra grip. Het is de Black Dragon. Had 'm voor mijn ouwe S8

Is de grip ok voor jou zonder hoesje?

[ Voor 12% gewijzigd door _Bailey_ op 23-06-2017 18:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Geert1976 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 18:33:
[...]

vindt jij de telefoon zonder hoesje erg glad? Of is t prima te doen zonder hoesje?
ik vind het wel meevallen, maar begrijp wel dat mensen het glad vinden en zeker als je van een sandstone afkomt. ik doe er misschien nog wel een clear case omheen later maar heb nog niet degene gezien die ik wil :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik1805
Geert1976 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 18:39:
[...]

heb ook de schurft aan hoesjes. Helaas was het bij mijn oude S8 wel nodig, ding was nog gladder dan de inhoud van een pakje margarine.

Mocht ik overstag gaan, wil ik in 1ste instantie caseless gaan en anders ook zo'n DBrand skin.
tip: die nieuwe van DBrand is echt super. Geeft een bak extra grip. Het is de Black Dragon. Had 'm voor mijn ouwe S8

Is de grip ok voor jou zonder hoesje?
Grip is goed te doen. Ik koop altijd dbrand en heb idd de black dragon pre orderd

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Robje1244
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:11
Ik heb even vlug wat foto's gemaakt.
Ik vind ze best goed, maar ik heb ook echt de ballen verstand van foto's :+

Portret modus:
https://www.mupload.nl/img/jaikzfbhzsctk.jpg

Normale modus buiten:
https://www.mupload.nl/img/ybt8mr4dojyoe.jpg

Normale modus binnen:
https://www.mupload.nl/img/fmre39z8fj3dq.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 15:45
Robje1244 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 19:46:
Ik heb even vlug wat foto's gemaakt.
Ik vind ze best goed, maar ik heb ook echt de ballen verstand van foto's :+

Portret modus:
https://www.mupload.nl/img/jaikzfbhzsctk.jpg

Normale modus buiten:
https://www.mupload.nl/img/ybt8mr4dojyoe.jpg

Normale modus binnen:
https://www.mupload.nl/img/fmre39z8fj3dq.jpg
Prima kwaliteit voor telefoon gebruik. De meeste gebruikers sturen foto's enkel via WhatsApp en Facebook en daar is deze kwaliteit prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Eerste indruk.
Vind 'm super snappy aanvoelen, met meerdere apps op de achtergrond blijft ie heerlijk snel werken. Wat door tweakers site gebladerd en verschillende andere sites, youtube filmpjes gekeken. Pagina's met wifi op 5G zijn, zoals dat hoort, in een oogwenk geladen, zoals ook youtube filmpjes die vrijwel meteen afspelen. Over de algehele werking valt natuurlijk over minimaal een week pas wat zinnigs te zeggen.
Standaard kleurinstellingen van het scherm vind ik behoorlijk verzadigd maar kijkt na wat aanpassen prima.
Camera is zeer snel en maakt in mijn beleving kwalitatief gewoon hele goede foto's, zeker voor het normale point 'n shoot werk.

Vind 'm wel aardig warm worden tijdens intensief gebruik maar komt natuurlijk ook dat ie zo dun is waardoor warmte minder goed weg kan. Vind 'm niet erg glad aanvoelen, heeft op zich prima grip, hoewel dat met een cover altijd beter is.
Heb de bescherm-folie er afgehaald want dat vind ik wat hakerig aanvoelen.
Update zoals bij iedereen binnengekregen. Backups terugzetten verliep probleemloos.

M'n Note 2 van ruim 5 jaar oud wordt m'n backup. Ben echter van plan om over max 4 jaar een nieuwe te kopen, wellicht eerder want na zo'n tijd overleeft ie alleen met custom roms en is niet meer vooruit te branden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^LuKKie^
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:02
Vanmorgen mijn OP5 ontvangen, enorm blij natuurlijk.
SIM kaart gelijk overgezet (Vodafone), maar helaas, geen 4G(+) meer.

Net een uur in de lokale Vodafone winkel gezeten waar ik nummer 3 vandaag was met dit probleem. Wat we ook gepoogd hebben, geen 4G.

Kijkend naar de ondersteunde banden van de OP5 en wat Vodafone NL bied zie ik meer dan voldoende overlap. De grote vraag is dus; zijn er mensen met een OP5 die 4G(+) hebben op Vodafone NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
^LuKKie^ schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 20:06:

Net een uur in de lokale Vodafone winkel gezeten waar ik nummer 3 vandaag was met dit probleem. Wat we ook gepoogd hebben, geen 4G.

Kijkend naar de ondersteunde banden van de OP5 en wat Vodafone NL bied zie ik meer dan voldoende overlap. De grote vraag is dus; zijn er mensen met een OP5 die 4G(+) hebben op Vodafone NL?
Tja heel veel meer dan de juiste APN gegevens invullen, even vliegtuigmodus aan en dan uit en wachten op 4G verbinding ga je niet kunnen doen vermoed ik. Zou wel een bizar iets zijn. De OP5 ondersteunt de frequenties toch gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Erik1805 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 18:46:
[...]

Grip is goed te doen. Ik koop altijd dbrand en heb idd de black dragon pre orderd
Is die black dragon de skin met de meeste grip die ze hebben? Ik heb nu een hout skin van Dbrand, maar dat voegt qua grip weinig toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Jeroenneman schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 20:14:
[...]

Is die black dragon de skin met de meeste grip die ze hebben? Ik heb nu een hout skin van Dbrand, maar dat voegt qua grip weinig toe.
Ja die heeft de meeste grip. Ik had deze ook op mijn 3T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Erik1805 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 20:15:
[...]

Ja die heeft de meeste grip. Ik had deze ook op mijn 3T. En titanium black is ook een goede optie.
Sorry, verkeerde knop

[ Voor 5% gewijzigd door Erik1805 op 23-06-2017 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
Iemand al ervaring met tele2 en de oneplus5?

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Ewivis schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 20:16:
Iemand al ervaring met tele2 en de oneplus5?
tele2 zit toch gewoon op het netwerk van t-mobile? in dat geval is er geen enkel probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ook ik heb net een aantal camera reviews bekeken van de OnePlus 5 en ik ben best positief over de camera. Even een aantal dingetjes:
  • Camera maakt mooie foto's
  • Soms kan de OnePlus 5 écht wel tippen aan de S8 en is soms wel beter in daglicht.dan de S8. In het donker wint de S8 het wel, maar met manual ISO kan er nog heel veel verbeterd worden
  • De frontcamera is echt top-notch als ik het zo zie, want de shots daarvan ogen echt scherp tegenover een S8
  • Stabilisatie met 4K filmen is echt dramatisch, maar wie weet wordt dat opgelost in een software-update
Ik mag aankomende maandag de telefoon eventjes testen. Ben benieuwd :D.

Danny.G schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 20:08:
Tja heel veel meer dan de juiste APN gegevens invullen, even vliegtuigmodus aan en dan uit en wachten op 4G verbinding ga je niet kunnen doen vermoed ik. Zou wel een bizar iets zijn. De OP5 ondersteunt de frequenties toch gewoon?
Dat is vreemd. De OnePlus 5 ondersteund inderdaad exact dezelfde banden en frequenties als de OnePlus 2, 3 en 3T. Alles dus, dus ik snap niet hoe het bij jou niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
DigitalError schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 20:18:
[...]

tele2 zit toch gewoon op het netwerk van t-mobile? in dat geval is er geen enkel probleem.
Nee, 3g zit op t mobile, maar ze hebben hun eigen 4g netwerk. Ik hoor het problemen bij Vodafone, dus ben benieuwd naar ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Ewivis schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 20:24:
[...]

Nee, 3g zit op t mobile, maar ze hebben hun eigen 4g netwerk. Ik hoor het problemen bij Vodafone, dus ben benieuwd naar ervaringen.
Haal je wel dezelfde snelheden? Wellicht heeft OnePlus gewoon geen apart logo voor de weergave van 4G+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Jeroenneman schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 20:25:
[...]

Haal je wel dezelfde snelheden? Wellicht heeft OnePlus gewoon geen apart logo voor de weergave van 4G+?
Heb hem nog niet, wss dinsdag volgende week ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^LuKKie^
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:02
Jeroenneman schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 20:25:
[...]

Nope haal bij lange na geen 4G snelheden.
Het echt 3.5G waar ik op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
4G+ geen probleem met T-mobile

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/8u0CvFCKcIevokWTRvu7G5oL/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
Staat je APN wel goed?
APN: live.vodafone.nl
Gebruikersnaam: vodafone
Wachtwoord: vodafone

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Nu een paar uurtjes in gebruik. Mijn eerste nieuwe telefoon sinds de OP1.

Ik was aan een nieuwe toe omdat mijn werkgever overgaat naar een nieuwe telefonieprovider; en ik dan geen internet meer op m'n OP1 zou hebben. Gecombineerd met een niet-zo-fijne accuduur meer de OP5 gehaald.

Eerste indrukken:
Het toestel is bijzonder vlot. Beide sims zonder problemen (na wat betere knipwerk) erin gekregen.
De backcover is voor mij hard nodig. Hij is anders te glad. De sandstone cover die ik nu hebt bevalt prima.
Geen problemen met WiFi zoals hierboven een enkele keer gemeld wordt.

Vanuit de fabriek komt hij met een screenprotector; maar er zit ook een "3D Tempered Glass Protector" bij mijn welcome pack. Wat biedt die precies als voordeel t.o.v. de fabrieksaf geplakte screenprotector?

De oordopjes heb ik gelijk weggegeven; die zijn echt prut.
De camera maakt strakke foto's.

Ik ben vooralsnog tevreden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiechel
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-11-2020

Hier het zelfde issue, twee simkaarten van Vodafone NL en beide geen 4g. Ben nog wezen spelen met de instellingen als je naar *#*#4636#*#* belt maar ook daar geen 4g voor elkaar kunnen krijgen. Ik zal eens een ticket aanmaken bij OP gezien ik blijkbaar niet de enige ben. Qua 4g banden zou het iig goed moeten zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aytekin61
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-08 13:02
Hiechel schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 20:41:
[...]

Hier het zelfde issue, twee simkaarten van Vodafone NL en beide geen 4g. Ben nog wezen spelen met de instellingen als je naar *#*#4636#*#* belt maar ook daar geen 4g voor elkaar kunnen krijgen. Ik zal eens een ticket aanmaken bij OP gezien ik blijkbaar niet de enige ben. Qua 4g banden zou het iig goed moeten zijn..
Hier het zelfde met Vodafone. Dacht dat ze een storing hadden. Hoop uit dat dit snel wordt opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Hollandsnieuwe hier, op Vodafone netwerk dus. Hoger dan H+ krijg ik hem niet -O-

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand ervaringen of simpel simonly werkt met dit toestel?
Pagina: 1 ... 6 ... 42 Laatste

Let op:
In het vorige topic hebben we de teugels een beetje laten vieren. In dit topic echter gaan we weer optreden zoals in alle andere topics.

Toestellen en prijzen vergelijken en alternatieven opnoemen is hier offtopic en die berichten verdwijnen dan ook zonder communicatie naar de prullenbak.

Verder is dit topic alleen bedoeld voor ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden en prijzen: [OnePlus 5] Levertijden & Prijzen
- Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 5] Rooten & Custom ROM's
- Accessoires: [OnePlus 5] Het grote Accessoires Topic
- Referall en kortingscode: OnePlus referraltopic
- Garantie, RMA en retour sturen: [OnePlus] RMA & Support
- Jelly / Jello probleem: [OnePlus 5] "Jelly" problemen
- OnePlus 5T: [OnePlus 5T] Speculatie & Geruchten