Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:26
Heb hem gisteren geïnstalleerd:

- Battery stats zijn nu weer OK (weet niet of dat in een vorige versie ook alweer was).
- Alarm was trouwens alweer gefixed met 24h ipv am/pm.
- sec. patch idd aug 2018
- Portrait modus front camera werkt, alhoewel het enkel softwarematig is, en mn haar dus al niet helemaal goed was. Maar ja, it's something :)
Edit: krijg hem nu niet meer met bokeh effect? Cache al gewist van app.. iemand idee?
- Ik zie verder geen UI wijzigingen?!

[ Voor 10% gewijzigd door Ewivis op 30-08-2018 18:09 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • +1 Henk 'm!
OnePlus heeft Open Beta 18 aangekondigd voor de OnePlus 5:

OxygenOS Open Beta 18 for the OnePlus 5 and Open Beta 16 for OnePlus 5T
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/dHwbZagBiqRaeksG99mq1IBY/full.png

ChangeLog

Camera
  • Fixed beauty mode (now applies to photos from the rear camera)
  • Improved stability of portrait mode for the front camera
Weather
  • Improved stability of the Weather app
System
  • General bug fixes and improvements

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Nog niet beschikbaar via VPN of Oxygen Updater :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ewivis schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 15:38:
[...]

Nog niet beschikbaar via VPN of Oxygen Updater :)
Klopt, voor de 5 staan ze nog niet op de OnePlus servers. Komt vandaag nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Ewivis Nu wel. Hier de full ZIP voor Open Beta 18: http://otafsg1.h2os.com/p...9110041_48106294ec25d.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Got it! En installed! Moest wel magisk ook updaten naar 17.1 ipv 16.0. anders had ik geen root meer?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ewivis schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 21:43:
[...]

Got it! En installed! Moest wel magisk ook updaten naar 17.1 ipv 16.0. anders had ik geen root meer?!
Je kunt met Oxygen Updater root behouden. Is een optie voor :). 17.1 heeft overigens veel voordelen.

• Ewivis
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 21:46:
[...]

Je kunt met Oxygen Updater root behouden. Is een optie voor :). 17.1 heeft overigens veel voordelen.
Ik flash nog wat extra dingen erachteraan ook, dus handiger om handmatig te doen. Sowieso hou ik ervan om zelf de controle te behouden :)

De voordelen moet ik nog even uitzoeken.

Portret mode frontcam is trouwens niet heel nauwkeurig hoor...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Open Bèta 19 is aangekondigd. Helaas nog geen Pie: OxygenOS Open Beta 19 for the OnePlus 5 and Open Beta 17 for OnePlus 5T
ChangeLog
System
  • Updated Android security patch to 2018.9
Weather
  • Optimized UI for the Weather App
OnePlus Switch
  • Added manual connection method if unable to connect switch with QR code on the old device
  • Supported backup and recovery for application data including the home screen, lock screen, and APP layout
  • Bug fixes and support for more Android models

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Niet echt spannende update als je het mij vraagt... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ewivis schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 21:07:
Niet echt spannende update als je het mij vraagt... ;)
Nope, ze zullen wel druk bezig zijn met Pie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ewivis
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 21:10:
[...]

Nope, ze zullen wel druk bezig zijn met Pie.
Uiteraard wel weer geinstalleerd, magisk erover, xposed erover, stereo mod erover. Werkt prima tot nu toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-10 07:00
er is nog niks bekend betreft release van android 9 voor de Oneplus 5 ? want wil mijn telefoon factory reset geven om te kijken of dat de wifi issues op lost.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cyrus The Virus schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 12:52:
er is nog niks bekend betreft release van android 9 voor de Oneplus 5 ? want wil mijn telefoon factory reset geven om te kijken of dat de wifi issues op lost.
Zit je op de beta of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Nee in de normale release

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan zal het nog wel even duren, want de bèta krijgt deze als eerst waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pattong
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22-04-2020
Vraagje. Als je je oneplus reset naar een blank toestel, wanneer je dan via je google backup alles terug installeert, wordt je homescreen net zo terug ingedeeld als het was? met mijn vorige windows phone was dit namelijk wel, net hetzelfde met verschillende mappen, grote van de mappen etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-09 21:12
Zijn hier mensen die problemen hebben (gehad) met de vingerafdrukscanner?

Ik heb al een tijdje dat de scanner slecht werkt. Bij het opnieuw instellen van een vingerafdruk gaat het meestal weer een tijdje goed, maar daarna wordt de herkenning steeds slechter.

Het lijkt alsof de scanner alleen nog goed functioneert als ik em helemaal brandschoon maak, inclusief mijn duim met zeep.

Ik las in een support mail van oneplus ook het volgende:

Please make sure that there is no foreign particle/liquid on the finger or on the scanner itself; properly scan the fingerprint on all sides as the fingerprint scanner improves in time due to continuously updating the fingerprint details.

Lijkt erop dat tijdens het herkennen de vingerafdruk geupdate wordt, in mijn geval wordt deze dus steeds slechter.

Ik krijg ook een failure op de fingerprint module quality test dus vermoed dat het daar mee te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:28

WCA

Aurelium schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 15:21:
Zijn hier mensen die problemen hebben (gehad) met de vingerafdrukscanner?

Ik heb al een tijdje dat de scanner slecht werkt. Bij het opnieuw instellen van een vingerafdruk gaat het meestal weer een tijdje goed, maar daarna wordt de herkenning steeds slechter.

Het lijkt alsof de scanner alleen nog goed functioneert als ik em helemaal brandschoon maak, inclusief mijn duim met zeep.

Ik las in een support mail van oneplus ook het volgende:

Please make sure that there is no foreign particle/liquid on the finger or on the scanner itself; properly scan the fingerprint on all sides as the fingerprint scanner improves in time due to continuously updating the fingerprint details.

Ik krijg ook een failure op de fingerprint module quality test dus vermoed dat het daar mee te maken heeft.
Heb je een fysiek beroep waarbij je veel met je handen werkt/vies wordt? Van veel mensen die ik ken die bijv. bosbeheer, of zelfs heftruckchauffeurs hoor ik dat zij veel problemen hebben met vingerafdrukscanners.

Lijkt erop dat tijdens het herkennen de vingerafdruk geupdate wordt, in mijn geval wordt deze dus steeds slechter.

[ Voor 9% gewijzigd door WCA op 10-10-2018 15:25 ]

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
GreNade schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 15:24:
[...]

Heb je een fysiek beroep waarbij je veel met je handen werkt/vies wordt? Van veel mensen die ik ken die bijv. bosbeheer, of zelfs heftruckchauffeurs hoor ik dat zij veel problemen hebben met vingerafdrukscanners.

Nee, kantoorbaan :) Wel soms vettige vingers maar dat was in het begin dat ik de oneplus 5 had geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:48
Aurelium schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 15:36:
[...]

Nee, kantoorbaan :) Wel soms vettige vingers maar dat was in het begin dat ik de oneplus 5 had geen probleem.
Is de sensor mss in aanraking gekomen met een bepaald (reinigings-) middel of begon het op te vallen bij een bepaalde ROM versie? Draai je nog stock? Ik heb namelijk met een custom ROM ook gehad dat de sensor een poos slecht werkte .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
schumi2004 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 15:56:
[...]

Is de sensor mss in aanraking gekomen met een bepaald (reinigings-) middel of begon het op te vallen bij een bepaalde ROM versie? Draai je nog stock? Ik heb namelijk met een custom ROM ook gehad dat de sensor een poos slecht werkte .
Is stock oneplus android, laatste versie. Geen roms of iets.

Reinigingsmiddel denk ik niet, nooit gereinigd met iets behalve met mn trui of een doek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:52
Misschien dat jullie mij hiermee kunnen helpen. Volgens mij is mijn USB C poort aan het overlijden.

Er gaat regelmatig stof zitten in de USB poort waardoor het lastig is om goed te verbinden/op te laden. Met enige regelmaat maak ik hem dan ook schoon met een tandenstoker of de SIM ejecttool. Stof eruit en de USB oplader past er weer prima in.

Alleen de laatste tijd gaat de kabel er nogal ongelukkig in. Je moet de kabel stevig aandrukken (en vooral niet het toestel bewegen) om hem op te laden. Dash chargen werkte al niet meer. Dus zojuist weer even gekeken of er nog vuil in de USB poort zit maar hij is zo goed als schoon. Ook nog even met een air duster uitgeblazen maar niets.

Ik heb een ander kabeltje ook al proberen te gebruiken maar die heeft hetzelfde probleem: Gaat er lastig in en alleen met heel stevig aandrukken laadt het toestel op. Zojuist nog proberen mijn telefoon aan de computer te hangen maar zowel het OnePlus als het andere kabeltje herkent hem ook niet op de computer (opladen doet ie wel).

Hebben jullie nog tips over wat ik zou kunnen proberen? Of is dit een gevalletje ter reparatie aanbieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BubbaNL
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-10 23:12
Robkazoe schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 11:38:
Misschien dat jullie mij hiermee kunnen helpen. Volgens mij is mijn USB C poort aan het overlijden.

Er gaat regelmatig stof zitten in de USB poort waardoor het lastig is om goed te verbinden/op te laden. Met enige regelmaat maak ik hem dan ook schoon met een tandenstoker of de SIM ejecttool. Stof eruit en de USB oplader past er weer prima in.

Alleen de laatste tijd gaat de kabel er nogal ongelukkig in. Je moet de kabel stevig aandrukken (en vooral niet het toestel bewegen) om hem op te laden. Dash chargen werkte al niet meer. Dus zojuist weer even gekeken of er nog vuil in de USB poort zit maar hij is zo goed als schoon. Ook nog even met een air duster uitgeblazen maar niets.

Ik heb een ander kabeltje ook al proberen te gebruiken maar die heeft hetzelfde probleem: Gaat er lastig in en alleen met heel stevig aandrukken laadt het toestel op. Zojuist nog proberen mijn telefoon aan de computer te hangen maar zowel het OnePlus als het andere kabeltje herkent hem ook niet op de computer (opladen doet ie wel).

Hebben jullie nog tips over wat ik zou kunnen proberen? Of is dit een gevalletje ter reparatie aanbieden?
Heb ik ook gehad, vooral niet bewegen anders stopt ie met laden en nog erger, in de auto deed ie nix meer. toen ter reparatie aangeboden. daar hadden ze een precisie mesje voor het losmaken van de schermpjes en zij kregen er alsnog een pluk stof en zooi uit. wellicht dat nog eens proberen met iets scherpers/ handelbaarders dan het SIM sleuteltje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:22
BubbaNL schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 12:37:
[...]

Heb ik ook gehad, vooral niet bewegen anders stopt ie met laden en nog erger, in de auto deed ie nix meer. toen ter reparatie aangeboden. daar hadden ze een precisie mesje voor het losmaken van de schermpjes en zij kregen er alsnog een pluk stof en zooi uit. wellicht dat nog eens proberen met iets scherpers/ handelbaarders dan het SIM sleuteltje?
Euh... Ooit gehoord van kortsluiting? Je gaat toch niet met een metalen pinnetje in die poort wroeten? Zal me niet verbazen dat daarom je computer de telefoon niet meer herkent.

Edit: verkeerde persoon gequote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:52
renem schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 13:21:
[...]

Euh... Ooit gehoord van kortsluiting? Je gaat toch niet met een metalen pinnetje in die poort wroeten? Zal me niet verbazen dat daarom je computer de telefoon niet meer herkent.

Edit: verkeerde persoon gequote
Stel dat dat het geval is, hoe is zo'n poort dan beter schoon te maken? De 5 is nou niet bepaald waterdicht. En met een tandenstoker kom je er vaak ook al niet eens tussen. Doe moet je ook al minimaal halveren.

[ Voor 3% gewijzigd door Robkazoe op 12-10-2018 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:03
Ik ervaar nog steeds problemen dat Flitsmeister niet altijd automatisch start of dat hij halvewege uitvalt.
Meer mensen hier last van, is dit nog steeds niet opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandertje1980
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 18-02 14:00
Heeft er iemand anders ook problemen met het toetsenbord van de OP5?

Ik heb vooral problemen met typen op verschillende fora w.o. nujij. Het Tweakers forum lijkt wel gewoon te werken. Ik heb meerdere toetsenborden uitgeprobeerd en bij elk zijn er manco's.

Gboard: woordsuggesties worden verkeerd overgenomen. Na invoegen woorden verandert de tekst erna ineens.

SwiftKey: punten en komma's worden soms weggelaten, woorden verschijnen dubbel in beeld, cursor verplaatst zonder reden in tekst.

In beide gevallen swipe ik de invoer.

Iemand anders vergelijkbare problemen en vooral een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:22
Robkazoe schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 15:10:
[...]

Stel dat dat het geval is, hoe is zo'n poort dan beter schoon te maken? De 5 is nou niet bepaald waterdicht. En met een tandenstoker kom je er vaak ook al niet eens tussen. Doe moet je ook al minimaal halveren.
Zolang het voorwerp wat je gebruikt niet van metaal is lijkt me. Ik heb verder geen idee want ik heb hier nooit last van. Ik had dat in het verleden wel met een iPhone 5s en daar paste een tandenstoker goed in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:53
Yohost! schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 16:17:
Ik ervaar nog steeds problemen dat Flitsmeister niet altijd automatisch start of dat hij halvewege uitvalt.
Ik heb met mijn OP5 precies hetzelfde. Echt vervelend :(

"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-09 14:55
Yohost! schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 16:17:
nog elke dag weer in de auto..

op de achtergrond sluit hij af (heb er een geluidje aan gekoppeld) vervolgens start hij gelukkig wel weer op. maar als ik hem dan open zie ik geen informatie. Ik moet hem dan eerst afsluiten en vervolgens weer openen..

hoop dat het met mijn nieuwe auto in januari beter gaat..

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

Acties:
  • +1 Henk 'm!
OnePlus heeft een nieuwe (tegenvallende) bèta aangekondigd (beta 20): OxygenOS Open Beta 20 for the OnePlus 5 and Open Beta 18 for OnePlus 5T
Hey everyone,

Here are the latest open beta builds for OnePlus 5 and OnePlus 5T.

ChangeLog

Gallery
  • Supported new gesture to close picture by sliding down in Gallery app
Community
  • Community notices added as a feature
  • New feed for following community members
  • Added more options to share threads
  • Stickied comments displayed on the app
  • General user interface tweaks and bug fixes

[ Voor 49% gewijzigd door Anonymoussaurus op 15-10-2018 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pattong
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22-04-2020
Heet er iemand problemen met de nieuwe simkaart van Mobile Vikings, en ieder half uur ongeveer netwerk verkeer van enkele 100de KB? en dit dag en nacht 24/7. Mobile vikings zegt dat het aan de telefoon ligt, andere hebben dit niet, een vriendin van mij heeft dit probleem ook met haar 5T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OnePlus heeft OxygenOS 5.1.6 aangekondigd voor de OnePlus 5: OxygenOS 5.1.6 OTA for the OnePlus 5 & 5T

Note: please make sure you are on OxygenOS 5.1.5 before updating to 5.1.6.
Hi everyone,

We are starting to push the incremental rollout of OxygenOS 5.1.6 for the OnePlus 5 & 5T.

Changelog:
System
  • Supported Project Treble
  • Supported IDEA India VoLTE (Default On)
  • Improved Bluetooth stability for phone calls
  • Updated Android security patch to 2018.10
Note: please make sure you are on OxygenOS 5.1.5 before updating to 5.1.6.

For those who were on previous versions for OnePlus 5 and 5T, we appreciate your active feedback and attempts to reach out to us. With your help, we have been able to better optimize and improve several key areas. Thank you for your patience and as always, we look forward to hearing your continued feedback in the bug reporting forum here: https://forums.oneplus.com/feedback/.

This OTA will have a staged rollout, the OTA will be received by a limited number of users today and will have a broader rollout in a few days after making sure there are no critical bugs, so using VPN to download this build might not work as the rollout is not based on regions and is randomly pushed out to a limited number of devices.

Your feedback is appreciated. We may not always be able to respond to every comment in the forums, but please be assured that we take your comments and feedback seriously. Hope you enjoy and let us know how you feel about the update in the comments below.

Never Settle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:33
Project Treble zat toch al in de vorige release? Of was dat alleen de open beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benniebouwman
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-09 09:54
WIFI probleem:
heb een oneplus 5 en gebruik whatsapp op mijn pc (laptop), als ik thuis ben en mijn op5 flip cover dicht doe en dan komt mijn op5 in de slaapstand (denk ik) dan valt na enkele seconden de wifi verbinding weg ofwel ik kan op mijn laptop geen whatsapp berichten meer lezen. Ook heb ik het gevoel dat heel de wifi verbinding onderbroken word, ook die van data via provider, zet ik wifi echter uit en zijn er inmiddels berichtjes verstuurd geweest door anderen dan komen die meteen binnen??

Ik heb allerlei instellingen geprobeerd kan echter niet vinden hoe ik handmatig kan instellen dat mijn op5 niet reageert op het dichtdoen van mijn flip cover ....

[ Voor 30% gewijzigd door benniebouwman op 29-10-2018 22:44 . Reden: vergissing gezien ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goegol
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:06
benniebouwman schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 22:25:
WIFI probleem:
heb een oneplus 5 en gebruik whatsapp op mijn pc (laptop), als ik thuis ben en mijn op5 flip cover dicht doe en dan komt mijn op5 in de slaapstand (denk ik) dan valt na enkele seconden de wifi verbinding weg ofwel ik kan op mijn laptop geen whatsapp berichten meer lezen. Ook heb ik het gevoel dat heel de wifi verbinding onderbroken word, ook die van data via provider, zet ik wifi echter uit en zijn er inmiddels berichtjes verstuurd geweest door anderen dan komen die meteen binnen??

Ik heb allerlei instellingen geprobeerd kan echter niet vinden hoe ik handmatig kan instellen dat mijn op5 niet reageert op het dichtdoen van mijn flip cover ....
Af en toe last van zelfde issue. Merk vooral dat ik er thuis last van heb. Op werk niet. Heb de oorzaak nog niet achterhaalt

Hemelaar Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Nieuwe beta update.

Enkel general fixes en sec update naar okt. 2018

Zojuist ook geinstalleerd, magisk erover, xposed erover, nog wat losse modules. Lijkt stabiel te zijn tot nu toe.

[ Voor 45% gewijzigd door Ewivis op 01-11-2018 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
japie06 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 08:24:
Project Treble zat toch al in de vorige release? Of was dat alleen de open beta?
Was Open Beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
benniebouwman schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 22:25:
WIFI probleem:

Hier heb ik ook al maanden last van nog geen oplossing gevonden. Op 4G nooit geen problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benniebouwman
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-09 09:54
ik heb ziggo, zal eens proberen wat ie op mijn ziggo access point doet misschien scheelt dat, normaal zit ik thuis op de ziggo connectbox, op mijn werk helaas geen wifi :(
Goegol schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 09:35:
[...]

Af en toe last van zelfde issue. Merk vooral dat ik er thuis last van heb. Op werk niet. Heb de oorzaak nog niet achterhaalt

Acties:
  • +2 Henk 'm!
De OnePlus 5 krijgt nieuwe gestures en zeer verbeterde camera-software: https://forums.oneplus.co...500/page-46#post-19394236

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Anonymoussaurus schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 09:17:
De OnePlus 5 krijgt nieuwe gestures en zeer verbeterde camera-software: https://forums.oneplus.co...500/page-46#post-19394236
Heb de laatste OTA nog niet eens. Laten ze dat eerst maar eens oplossen; en niet steeeeds maar in waves.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MAX3400 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 09:22:
[...]

Heb de laatste OTA nog niet eens. Laten ze dat eerst maar eens oplossen; en niet steeeeds maar in waves.
http://otafsg1.h2os.com/p...9_all_1810091237_160b.zip

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Zal vanaaf ff checken; dank voor de link! :)

@Anonymoussaurus dank, update geinstalleerd!!!

[ Voor 6% gewijzigd door MAX3400 op 02-11-2018 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-10 20:49
Normaal gesproken update ik via de Oxygen Updater. Maar in de toekomst kan ik dus gewoon het zip bestand op de telefoon zetten en vanaf daar installeren? Of moet er nog iets speciaals voor gebeuren?

Is het trouwens nog verstandig om de Oxygen Updater op de telefoon te houden of is het echt einde verhaal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jordy8 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 11:23:
[...]

Normaal gesproken update ik via de Oxygen Updater. Maar in de toekomst kan ik dus gewoon het zip bestand op de telefoon zetten en vanaf daar installeren? Of moet er nog iets speciaals voor gebeuren?

Is het trouwens nog verstandig om de Oxygen Updater op de telefoon te houden of is het echt einde verhaal?
Je kunt nog steeds Oxygen Updater gebruiken om root te behouden bijvoorbeeld. En ja, dat kan gewoon (ZIP bestand installeren).

Ik zou het er nog op houden. We zijn aan het kijken voor eventuele oplossingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blekkienl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 14:03
Sinds de laatste beta heb ik wat kleine problemen met:
-nachtmodus die wanneer uitgeschakeld automatisch weer aan gaat.
-helderheid scherm flikkert van heel licht naar donker met een redelijke snelheid. (Automatisch lichtsterkte aanpassen staat uit.)
-bluetooth connectie met de auto is niet stabiel

Iemand nog meer met deze problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Blekkienl schreef op zondag 11 november 2018 @ 22:40:
-helderheid scherm flikkert van heel licht naar donker met een redelijke snelheid. (Automatisch lichtsterkte aanpassen staat uit.)

- geen problemen met nachtmodus
- gebruik lux, brightness control van OP is echt te donker...
- gebruik je Flitsmeister? Ik heb gemerkt dat de verbinding verbroken wordt met telefoon als daarvan tegelijk een melding binnen kwam. Ik heb meldingen van de app nu uitgezet tijdens bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blem
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 10:44
Blekkienl schreef op zondag 11 november 2018 @ 22:40:

Ik ondervind ook problemen met de nachtmodus, maar ook dat het niet aan staat terwijl dit wel zou moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Blem schreef op maandag 12 november 2018 @ 11:02:
[...]

Ik ondervind ook problemen met de nachtmodus, maar ook dat het niet aan staat terwijl dit wel zou moeten.
Om 20:00 gaat hij bij mij netjes aan en overdag staat hij uit...
Maar misschien is het een bug ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blekkienl
Ewivis schreef op maandag 12 november 2018 @ 08:18:
[...]

- geen problemen met nachtmodus
- gebruik lux, brightness control van OP is echt te donker...
- gebruik je Flitsmeister? Ik heb gemerkt dat de verbinding verbroken wordt met telefoon als daarvan tegelijk een melding binnen kwam. Ik heb meldingen van de app nu uitgezet tijdens bellen...
Het probleem met het scherm zou ik het beste kunnen omschrijven met een scherm die geleidelijk kapot begint te gaan.
Het flikkert af en toe snel, gaat in een keer van middel brightness naar full.
Begin aan een RMA te denken :'(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jeroenvdnberg
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:08
Afgelopen nacht is OxygenOS versie 5.1.7 geinstalleerd op mijn OnePlus5, hierin zou een bluetooth fix zitten. Vanochtend tijdens de rit naar het werk is Flitsmeister de gehele rit (1 uur) actief op de achtergrond gebleven. Zou dit dan ook opgelost zijn?
Andere mensen die dit ook gemerkt hebben, of heb ik gewoon "geluk" gehad tijdens deze rit? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ultrasonicoverd
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-09 15:24
jeroenvdnberg schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 07:27:
Afgelopen nacht is OxygenOS versie 5.1.7 geinstalleerd op mijn OnePlus5, hierin zou een bluetooth fix zitten. Vanochtend tijdens de rit naar het werk is Flitsmeister de gehele rit (1 uur) actief op de achtergrond gebleven. Zou dit dan ook opgelost zijn?
Andere mensen die dit ook gemerkt hebben, of heb ik gewoon "geluk" gehad tijdens deze rit? :)
Als je de recente lijst met apps naar voren haalt zie je slotjes staan. Als je hem op slot zet sluit hij niet meer af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blekkienl
Blekkienl schreef op maandag 12 november 2018 @ 20:26:
[...]

Het probleem met het scherm zou ik het beste kunnen omschrijven met een scherm die geleidelijk kapot begint te gaan.
Het flikkert af en toe snel, gaat in een keer van middel brightness naar full.
Begin aan een RMA te denken :'(
Zie hier dat het steeds erger word, inclusief strepen door het scherm.
https://photos.app.goo.gl/gotcQZ8LNKnoRSPc8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenvdnberg
ultrasonicoverd schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 17:04:
[...]

Als je de recente lijst met apps naar voren haalt zie je slotjes staan. Als je hem op slot zet sluit hij niet meer af.
Nadeel hiervan is dat je dit elke keer moet doen als Flitsmeister start, volgens mij kun je dit niet vast zetten voor de app.
Op andere telefoons blijft het wel goed werken, dus er gebeurd gewoon iets vreemds ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ultrasonicoverd
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-09 15:24
jeroenvdnberg schreef op woensdag 14 november 2018 @ 10:29:
[...]

Nadeel hiervan is dat je dit elke keer moet doen als Flitsmeister start, volgens mij kun je dit niet vast zetten voor de app.
Op andere telefoons blijft het wel goed werken, dus er gebeurd gewoon iets vreemds ...
Als het goed is onthoud hij het slotje gewoon. Ook kun je bij accu optimalisatie hem op "niet optimaliseren" zetten. Bij mij start hij altijd automatisch op en sluit hij hem nooit af tijdens het rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenvdnberg
ultrasonicoverd schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:00:
[...]

Als het goed is onthoud hij het slotje gewoon. Ook kun je bij accu optimalisatie hem op "niet optimaliseren" zetten. Bij mij start hij altijd automatisch op en sluit hij hem nooit af tijdens het rijden.
Ok, thanks. Ik heb die accu optimalisatie nu aangepast voor deze app. Morgen eens even testen wat het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Flitsmeister sluit bij mij ook nog steeds af hoor. Heb van alles geprobeerd, maar blijft het af en toe toch doen.
Toch wel handig als hij blijft draaien.. ;-)

Dus wat doe ik tegenwoordig: Flitsmeister opstarten, maps opstarten en dan splits screen draaien. 1/4 flitsmeister bovenaan en 3/4 google maps :) Dan blijft hij wel netjes draaien enzo en kan je direct zien hoe hard je mag op de weg.. want op 1 of andere manier kan google maps dat nog steeds niet weergeven..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blekkienl
Is er een manier om je op5 terug te zetten naar fabrieksinstellingen zonder dat het scherm werkt?

• jeroenvdnberg
Ewivis schreef op woensdag 14 november 2018 @ 17:27:
Flitsmeister sluit bij mij ook nog steeds af hoor. Heb van alles geprobeerd, maar blijft het af en toe toch doen.
Toch wel handig als hij blijft draaien.. ;-)

Dus wat doe ik tegenwoordig: Flitsmeister opstarten, maps opstarten en dan splits screen draaien. 1/4 flitsmeister bovenaan en 3/4 google maps :) Dan blijft hij wel netjes draaien enzo en kan je direct zien hoe hard je mag op de weg.. want op 1 of andere manier kan google maps dat nog steeds niet weergeven..........
Gisteren de instellingen gezet zoals @ultrasonicoverd het zei, vanochtend tijdens de rit naar het werk heeft Flitsmeister zichzelf niet meer afgesloten. Misschien voor jou ook iets om te proberen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• japie06
Blekkienl schreef op woensdag 14 november 2018 @ 20:22:
Is er een manier om je op5 terug te zetten naar fabrieksinstellingen zonder dat het scherm werkt?
Je kan proberen om een USB of bluetooth muis/toetsenbord aan te sluiten. Ik weet niet of het touchscreen niet meer werkt of het beeldscherm. In dat laatste geval zou je iets via ADB moeten doen.

• Ewivis
jeroenvdnberg schreef op donderdag 15 november 2018 @ 07:47:
[...]

Gisteren de instellingen gezet zoals @ultrasonicoverd het zei, vanochtend tijdens de rit naar het werk heeft Flitsmeister zichzelf niet meer afgesloten. Misschien voor jou ook iets om te proberen?
We gaan het weer proberen, misschien is er wat veranderd ofzo...
Ik blijf er sceptisch over :)

• Blekkienl
japie06 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 08:25:
[...]

Je kan proberen om een USB of bluetooth muis/toetsenbord aan te sluiten. Ik weet niet of het touchscreen niet meer werkt of het beeldscherm. In dat laatste geval zou je iets via ADB moeten doen.
Het touchscreen werkt nog wel, het is puur de backlight wat overleden is waardoor het scherm compleet zwart is.

Misschien een stomme vraag maar ADB?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• japie06
Blekkienl schreef op donderdag 15 november 2018 @ 10:39:
[...]

Het touchscreen werkt nog wel, het is puur de backlight wat overleden is waardoor het scherm compleet zwart is.

Misschien een stomme vraag maar ADB?
Android Debug Bridge.

Probeer eens scrcpy. Hiermee kan je je scherm van je android op windows laten zien.

• Blekkienl
japie06 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 13:00:
[...]

Android Debug Bridge.

Probeer eens scrcpy. Hiermee kan je je scherm van je android op windows laten zien.
ga dat proberen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-10 21:09
Pie komt eraan, nu echt... ;) :>
What you guys want to know...
This week, a new software update for OnePlus 6T is having a staged rollout, so did the latest Open Beta build for OnePlus 6. Some of you may have noticed that it has been 3 weeks since the last Open Beta build for OnePlus 5/5T. We’d like to shed some light that Pie for 5/5T is almost out for Open Beta. Patience and love are all we need at this stage, as we don’t have to keep staring at the oven when it’s on ;)
https://forums.oneplus.co...dates-and-actions.950872/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:03
Ik kreeg zojuist een NL Alert binnen en had mijn telefoon op stil staan.
Het toestel trilde dus ook alleen.
Is het niet zo dat deze alert hem zou moeten overriden en wel geluid zou moeten laten horen?

Flitsmeister gebruikt volgens mij ook een speciaal kanaal want ondanks dat ik hem op stil heb staan hoor ik toch meldingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi2004
Yohost! schreef op maandag 3 december 2018 @ 12:04:
Ik kreeg zojuist een NL Alert binnen en had mijn telefoon op stil staan.
Het toestel trilde dus ook alleen.
Is het niet zo dat deze alert hem zou moeten overriden en wel geluid zou moeten laten horen?

Flitsmeister gebruikt volgens mij ook een speciaal kanaal want ondanks dat ik hem op stil heb staan hoor ik toch meldingen.
Zelfde hier, maar dan geen geluid en hij trilde ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arnout
Weer twee weken verder :>

Laatste Open Beta was van begin november, ervan uitgaande dat ze toen zijn begonnen met de Android Pie Open Beta zijn ze nu toch wel aardig lang bezig, het lijkt deze week ook niks te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ach welnee :p. Ze zijn al een lange tijd bezig met Pie. De closed beta is 3 weken geleden begonnen met Pie. Ze lopen tegen problemen aan, zoals CTS: https://source.android.com/compatibility/cts. Duurt normaal maar 1 dag, maar goed, in het geval van OnePlus meer dan een week :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 11:40:
Ach welnee :p. Ze zijn al een lange tijd bezig met Pie. De closed beta is 3 weken geleden begonnen met Pie. Ze lopen tegen problemen aan, zoals CTS: https://source.android.com/compatibility/cts. Duurt normaal maar 1 dag, maar goed, in het geval van OnePlus meer dan een week :p.
Ok, dus er is nog geen finale closed beta met Pie? Dan hoef voorlopig namelijk niet te checken :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Arnout schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 11:49:
[...]

Ok, dus er is nog geen finale closed beta met Pie? Dan hoef voorlopig namelijk niet te checken :>
Er is weer net een post gehide door Manu. Anyway, het is niet te zeggen hoever ze zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ETA - When will Android Pie update arrive to the OP5/T?
Hey everyone,

Many of you have tagged me and sent me PM asking about an ETA for PIE OBT update for OnePlus 5/5T, hoping this post will give some clarity on the update status.

We have been testing Pie build for OnePlus 5/5t on our closed beta stream since last month, and our Closed beta testers have reported many potential bugs and feedback which we have been working on, to make sure that you get an open beta build that's stable enough to be used as a daily driver.

Compatibility Test Suite(CTS) is just another step in a long process, before releasing a build we also need to make sure it is Google Play certified, and all this does take time to be processed and an ETA is not something we can promise cause there could be changes in release date due to one of this steps failing or getting delayed and various other factors related to QT

we are working to make sure you get to experience PIE on your beloved OnePlus 5/5T as soon as possible, kindly bear with us Pie is almost baked ..thank you for your patience.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arnout
Nog geen 5 uur later is de Pie update uitgekomen. :>

https://pbs.twimg.com/media/DuMUG0YU0AAZMH5.jpg:large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:06

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

https://forums.oneplus.co...20-for-oneplus-5t.954677/

Linkje naar de beta
Changelog

System
Updated system to Android™ 9.0 Pie™
Brand new UI for Android Pie
Brand new navigation gestures (this is only for 5T)
Updated Android security patch to 2018.11
Optimizations for background app process handling
Do Not Disturb mode
New Do Not Disturb mode with adjustable settings
Communication
UI Improvements for emergency rescue
Optimized UI for speed dial and calling interface
Now able to assign a specific SIM for a specific contact or group of contacts when using dual SIM
Parallel Apps
Added support for more apps (Telegram, Discord, IMO, Uber, OLA) in parallel apps
Weather
Now able to switch dynamically to your current location
Display more suggestions when the search function is used
Fixed an issue that prevented the app from refreshing when the location is changed
Fixed an issue that resulted in some users being unable to find certain locations

[ Voor 77% gewijzigd door LtMarx op 12-12-2018 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
Heel jammer dat de hardware Do Not Disturb mode eruit is gehaald! ;w Het is nu via Quick Settings bereikbaar maar daar zit weer een extra stap tussen...
Ik was net gewend aan de hardware knop. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Ik vind daar alleen de OB21 en niet de OB22

/edit:
Hier het directe linkje
http://otafsg1.h2os.com/p...052331_0af7ef93dd8f4c.zip

[ Voor 24% gewijzigd door schumi2004 op 12-12-2018 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
schumi2004 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 10:28:
[...]

Ik vind daar alleen de OB21 en niet de OB22

/edit:
Hier het directe linkje
http://otafsg1.h2os.com/p...052331_0af7ef93dd8f4c.zip
Oneplus 5: http://otafsg1.h2os.com/p...052331_0af7ef93dd8f4c.zip

[ Voor 27% gewijzigd door Arnout op 12-12-2018 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
@Arnout
Je weet dat je in het OP5 topic zit en NIET in het OP5T topic?

[ Voor 7% gewijzigd door schumi2004 op 12-12-2018 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
schumi2004 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 11:41:
@Arnout
Je weet dat je in het OP5 topic zit en NIET in het OP5T topic?
bedankt, aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Thanks, maar het linkje naar de firmware stond er dus al in mijn post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blekkienl
Volgens mij gaat de batterij merkbaar langer mee met de nieuwe beta update naar Android pie.
Gister met best wel zwaar gebruik een sot gehaald van 5 uur met nog 10% over.
Zeer tevreden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
Open Beta 23 is er inmiddels ook :9
http://oxygenos.oneplus.n...1342_6e6ea73f3b514e54.zip
Changelog:
System

Updated Android security patch to 2018.12
Fixed issues with custom accent color not getting applied every second try
Optimizations for Face Unlock

Launcher
Fixed UI issues with scroller in the app drawer
Improved color adaptation for the navigation bar
Zelf gedownload via de Oxygen Updater.
Zag wat meldingen staan dat sommige toestellen vanzelf gingen rebooten.

Edit:
Sinds vanochtend ook last van willekeurige reboots. Dus als je het nog niet geïnstalleerd hebt zou ik nog even wachten :P

[ Voor 22% gewijzigd door Jordy8 op 20-12-2018 08:08 ]

• Arnout
Hier ook spontane reboots sinds Open Beta 23, met name vanochtend? Ben benieuwd wat dat veroorzaakt.

Verder erg tevreden over de Pie update, batterij lijkt (nog) langer mee te gaan. :9 Wel jammer van de wijzigingen die google heeft gedaan aan de volume rocker (nu default én alleen media volume aanpassen :/ ) en dat OnePlus de hardware alert slider heeft versimpeld en DND mode er van los is gekoppeld. ;( Jammer.

• Jordy8
Arnout schreef op donderdag 20 december 2018 @ 10:38:
Hier ook spontane reboots sinds Open Beta 23, met name vanochtend? Ben benieuwd wat dat veroorzaakt.

Verder erg tevreden over de Pie update, batterij lijkt (nog) langer mee te gaan. :9 Wel jammer van de wijzigingen die google heeft gedaan aan de volume rocker (nu default én alleen media volume aanpassen :/ ) en dat OnePlus de hardware alert slider heeft versimpeld en DND mode er van los is gekoppeld. ;( Jammer.
Bij mij ook vanochtend na een autorit met de telefoon in de broekzak. Daarna na een kwartier weer. Heb de Pocket mode uitgezet en sindsdien geen last meer gehad. Ook niet na een auto rit of langdurig in de broekzak te hebben gehad.

• Arnout
Jordy8 schreef op donderdag 20 december 2018 @ 11:35:
[...]

Bij mij ook vanochtend na een autorit met de telefoon in de broekzak. Daarna na een kwartier weer. Heb de Pocket mode uitgezet en sindsdien geen last meer gehad. Ook niet na een auto rit of langdurig in de broekzak te hebben gehad.
hmmz weet je de tijden nog? Dan zou het namelijk iets kunnen zijn wat zich in de cloud afspeelt.
Bij mij was het 09.00u en 09.27u.

[ Voor 3% gewijzigd door Arnout op 20-12-2018 11:50 ]

• Jordy8
Arnout schreef op donderdag 20 december 2018 @ 11:49:
[...]

hmmz weet je de tijden nog? Dan zou het namelijk iets kunnen zijn wat zich in de cloud afspeelt.
Bij mij was het 09.00u en 09.27u.
Bij mij rond 08:00 en 08:15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
Jordy8 schreef op donderdag 20 december 2018 @ 13:11:
[...]

Bij mij rond 08:00 en 08:15.
Sinds donderdagavond geen reboots meer gehad, stabiel nu. :>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jordy8
Arnout schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 12:19:
[...]

Sinds donderdagavond geen reboots meer gehad, stabiel nu. :>
Hier ook inderdaad. Ondervind verder eigenlijk bijna geen problemen, alleen met Chromecast dat ik vaak via de app opnieuw moet verbinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Er wordt momenteel gewerkt aan een work-around. Een bughunter heeft een fix uitgebracht en gestuurd naar een paar mensen die dit hebben aangegeven. Ik mag de link niet geven, maar het probleem is bekend en er wordt aan gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Anonymoussaurus schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 21:26:
Er wordt momenteel gewerkt aan een work-around. Een bughunter heeft een fix uitgebracht en gestuurd naar een paar mensen die dit hebben aangegeven. Ik mag de link niet geven, maar het probleem is bekend en er wordt aan gewerkt.
Fix voor wat? Chromecast? Of spontane reboots?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ewivis schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 21:59:
[...]

Fix voor wat? Chromecast? Of spontane reboots?
Spontane reboots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Anonymoussaurus schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 21:26:
En die mag niet gegeven worden omdat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

schumi2004 schreef op zondag 23 december 2018 @ 14:29:
[...]

Gok: omdat de fix een (relatief grote) f***-up in een firmware verhelpt. Of dusdanig ingrijpt op bepaalde zaken die "verplicht" zijn voor het valideren van een firmware, dat je de bestanden niet in het openbaar wil rondstrooien. ;)

Anyhow, ik ben geen gebruiker van de beta-versies voor mijn OP5 en wacht geduldig af totdat Android 9 als "full public debugged release" eindelijk wordt uitgerold. Heb er een hard hoofd in dat dat binnen afzienbare termijn gebeurt helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
@MAX3400 Ow ik dacht zelf aan een gewone bug tracker waar je het verloop van gevonden issues kunt volgen, niets van downloadables of iets dergelijks, en waarom deze dan niet gedeeld zou mogen worden.

Ik vind het wel interessant om te zien wat de voortgang op verschillende "bugs" is namelijk.

[ Voor 32% gewijzigd door schumi2004 op 23-12-2018 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
Ik had gisteren ook problemen met GPS: geen fix meer. Na een spontane reboot vanmorgen werkt die wel weer. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schumi2004 schreef op zondag 23 december 2018 @ 14:29:
[...]

Omdat het test-fixes zijn. Daar kan ook weer van alles mee mis zijn. Zit ik straks zooi te verspreiden met fouten erin. Moeten we niet hebben.

Zou hetzelfde zijn als dat je closed-bèta's gaat verspreiden; dat mag ook niet. Het is trouwens een fix die iemand via DM van een bughunter kreeg.

[ Voor 7% gewijzigd door Anonymoussaurus op 23-12-2018 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Anonymoussaurus schreef op zondag 23 december 2018 @ 14:38:
[...]

Omdat het test-fixes zijn. Daar kan ook weer van alles mee mis zijn. Zit ik straks zooi te verspreiden met fouten erin. Moeten we niet hebben.

Zou hetzelfde zijn als dat je closed-bèta's gaat verspreiden; dat mag ook niet. Het is trouwens een fix die iemand via DM van een bughunter kreeg.
Ik hoef de fix ook niet maar uit je reactie bergeep ik toch echt dat er geen linkje gedeeld zou mogen worden met die bug tracker waar je naar leek te verwijzen. Ergens moet de voortgang van een issue bijgehouden worden lijkt me hoe weet je anders dat ze er mee bezig zijn en dat er voortgang in zit?
Pagina: 1 ... 39 ... 42 Laatste

Let op:
In het vorige topic hebben we de teugels een beetje laten vieren. In dit topic echter gaan we weer optreden zoals in alle andere topics.

Toestellen en prijzen vergelijken en alternatieven opnoemen is hier offtopic en die berichten verdwijnen dan ook zonder communicatie naar de prullenbak.

Verder is dit topic alleen bedoeld voor ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden en prijzen: [OnePlus 5] Levertijden & Prijzen
- Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 5] Rooten & Custom ROM's
- Accessoires: [OnePlus 5] Het grote Accessoires Topic
- Referall en kortingscode: OnePlus referraltopic
- Garantie, RMA en retour sturen: [OnePlus] RMA & Support
- Jelly / Jello probleem: [OnePlus 5] "Jelly" problemen
- OnePlus 5T: [OnePlus 5T] Speculatie & Geruchten