Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafikii
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12-09 15:29

Rafikii

“Asante sana squash banana!”

Ik heb vandaag de knoop doorgehakt en de OnePlus 5 besteld. Ik ben benieuwd of ik het jello effect ga zien en problemen ga ondervinden met slechte wifi verbinding.
Ik kom van een S3 die echt op het einde van z'n latijn is. Afgelopen weekend een dag weg geweest heb ik in totaal 3 volle batterijen opgebruikt in nog geen 12 uur tijd. Dit plus het feit dat het geheugen tjok vol zit en apps continu vastlopen deed mij besluiten om een keer te gaan upgraden.
Nu nog een weekje me behelpen met de S3 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:02

The_Worst

Unox

@Rafikii de WiFi-problemen lijken, als ik het officiële OnePlus-forum moet geloven, opgelost te zijn met 4.5.5 (laatste update). :)

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pattong
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22-04-2020
MAX3400 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 22:46:
[...]

Geen idee; op mijn 950 was ik gewend om het scherm te dubbel-tappen. Dan kan ook alsmede het scherm even aanzetten bij optillen. Oh, en er is een mogelijkheid, maar weet ff niet hoe 'ie heet, om constant de klok op je scherm te hebben in een hele donkere grijs.
Ben ik nog niet tegen gekomen, waar te vinden? Bij Lumia hadden we het glimp scherm, dit was handig en mis ik met de o5. Werkte met het front camera oog, van het moment dat die beweging constateerde op zeg een 10tal cm van de phone dan kwam er het uur, datum en notificaties van wat een bericht in het donker grijs, dat verdween na een 10ta sec. Dus iedere keer je je phone vastnam of erover wuifde, of uit je zak nam glimpte dat scherm op, niks tikken of tappen of knop aan uit, ging vanzelf.. Ook het dubbel tikken op het scherm met twee vingers om ter alle tijden schuivend in of uit te zoomen in app's bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

pattong schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 06:52:
[...]

Ben ik nog niet tegen gekomen, waar te vinden?
Settings -> Display -> Lift up display en/of Screen Saver On (Clock).

Volgens mij werkt de screensaver weer niet samen als je ook nog een nightmode ofzo hebt ingesteld.
FeaR schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 21:49:
[...]

Hij is al vaker in dit topic en op het OnePlus Forum voorbij gekomen. Als je een enkele melding krijgt van bijvoorbeeld Whatsapp staat deze dubbel op het Ambient Display. Letterlijk twee keer onder elkaar, dus zoiets met Whatsapp:
Vreemd, tot gister had ik er ook last van maar ik test net en zowel SMS als Whatsapp komt nog maar 1x op scherm.

[ Voor 40% gewijzigd door MAX3400 op 06-07-2017 07:37 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pattong
Rafikii schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 02:03:
Ik heb vandaag de knoop doorgehakt en de OnePlus 5 besteld. Ik ben benieuwd of ik het jello effect ga zien en problemen ga ondervinden met slechte wifi verbinding.
Ik kom van een S3 die echt op het einde van z'n latijn is. Afgelopen weekend een dag weg geweest heb ik in totaal 3 volle batterijen opgebruikt in nog geen 12 uur tijd. Dit plus het feit dat het geheugen tjok vol zit en apps continu vastlopen deed mij besluiten om een keer te gaan upgraden.
Nu nog een weekje me behelpen met de S3 8)7
Hard OVEROEPEN dat jello effect denk ik, ik zie er niks van, ook niet met traag en of snel of op zijn kop scrollen.. Gewoon een flitsende phone die NOOIT ergens hapert en alles in een oogwenk doet, tot nu toe _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten1337
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14-07 14:52
Hoe kan je het notificatiegeluid uitzetten (enkel trillen) als de alertslider naar beneden staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
Maarten1337 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 07:38:
Hoe kan je het notificatiegeluid uitzetten (enkel trillen) als de alertslider naar beneden staat?
Zet em in het midden en zet notificatiegeluiden uit?

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten1337
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14-07 14:52
Ewivis schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 08:13:
[...]

Zet em in het midden en zet notificatiegeluiden uit?
Dit heb ik ook geprobeerd, maar ik heb enkel de optie om Beltoon-, media- en alarmvolume aan te passen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Maarten1337 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 07:38:
https://forums.oneplus.ne...p3-nougat-oos-4-0.483316/

Deze gebruik ik. Werkt perfect.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Na wat weekjes twijfelen heb ik inmiddels mijn OnePlus 5 ook binnen.
Mijn Nexus 6P was na een paar ontmoetingen met de vloer een beetje half gaar, dus aan vervanging toe.
Ik zie het jelly-effect wel (maar dat stoort me niet), met de laatste update werkt Wi-Fi hier prima en wat ik hier nog niet heb langs zien komen... Ik ben blij verrast met de kwaliteit van de DAC. Daar komt duidelijk beter geluid uit dan die van mijn 6P. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:15

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Na jarenlang iPhone gebruiker te zijn geweest vind ik het toestel en adnroid erg relaxed. Het is snel, ik mis het QHD scherm minder dan ik had verwacht, water en stof dicht iets meer dan ik had verwacht.

Met kleine kids wil ik graag toestellen met erg goede foto's en daar valt de OP5 wel wat tegen helaas. Dat aquarel effect is niet mooi, en lijkt puur software te zijn. Ik hoop dat ze de know-how hebben dit te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Terugkomend op mijn problemen met de accu. Ik heb de App AccuBattery laten draaien en dit was de conclusie (de accu hield het een stuk beter uit dan die dag ervoor, "jammer genoeg...")

Afbeeldingslocatie: https://s3.postimg.org/ughlpi8n3/Screenshot_20170706-105144.png

Ziet iemand hier iets bijzonders aan? Of hebben jullie andere/meer info nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-09 15:36
2,1% standby drain is aan de hoge kant, bij mij zit het tussen de 1 en 1,5%. Verder is 77% in slaapstand wat aan de lage kant. Waarschijnlijk is er een app die iets draint, maar dit hoeft niet het geval te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
Hier nog steeds een tevreden OP5 gebruiker het jello effect zie ik eigenlijk zo goed als nooit meer met normaal gebruik ben het alweer vergeten blijkbaar.

Foto's nog steeds goed overdag ik.je kan niet veel zoomen op de jpg maar dat geldt voor vele jpgs.
Aquarel effect heb ik nog steeds niet kunnen vinden in mijn foto's.

Maar even een andere vraag het valt me op dat mijn dataverbruik is gestegen. Ok ik zit minder op wifi de laatste tijd ben daagjes in buitenland.

Maar normaal gebruik 2 a 2,5 GB per maand max en ik verstookt sinds de OP5 deze maand gemiddeld 125 MB per dag en zie geen gekke dingen.
Iemand die ervaring ook?
Net alsof de andere kant denkt dit toestel kan meer data aan in korte tijd dus pomp maar vast over.
Ik heb een 5gb bundel dus red het wel met 125mb per dag maar vind het gewoon apart.

Jullie iets van gemerkt als je bij data kijkt?

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

ErikRo schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 11:56:

Jullie iets van gemerkt als je bij data kijkt?
Nope; 50MB data verstookt sinds 1 Juli op KPN 4G.

Ik zit maximaal 2 uur per dag op de 4G (in de auto) en daar heb ik weinig aan staan behalve push-mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

@Erik1805 De enige stijging die ik momenteel waarneem is Spotify maar dit is logisch omdat de cache opnieuw gevuld moet worden en nu dus eerst alles moet streamen.

Hetzelfde kan zijn bij eventuele andere apps die je gebruikt.

Stijging van 30mb per dag vind ik overigens niet noemenswaardig.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 15:45
Heb het volgende: als ik door een zonnebril (gepolariseerd) naar de OP5 kijk zie ik een rare gloed over het scherm heen. het is niet heel irritant maar je ziet wel een soort van regenboog achtige waas over het scherm.

Wat is dit, hebben meer mensen hier last van en kan je er wat aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

aaaido schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 12:11:
Heb het volgende: als ik door een zonnebril (gepolariseerd)
Daar heb je het dus al... Al getest zonder zonnebril?

Beetje hetzelfde effect als je een 3D-film kijkt en je actieve bril niet helemaal recht op je neus hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Heb het volgende: als ik door een zonnebril (gepolariseerd) naar de OP5 kijk zie ik een rare gloed over het scherm heen. het is niet heel irritant maar je ziet wel een soort van regenboog achtige waas over het scherm.

er zijn meer mensen die het hebben, heb het nu al een keer of 4 gelezen op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 15:42

WCA

Doe je niets aan, dan zit het polarisatiefilter in de telefoon op de verkeerde orientatie ten opzichte van je bril.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EeePC
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-08 13:46

Dat is best vervelend.. Zou dat een direct gevolg van het feit dat het scherm "verkeerd om" zit? Bij mijn One heb ik er trouwens alleen last van in landcape mode, scherm wordt bijna onleesbaar donker dan. Maar in portrait zowel normaal, als op de kop geen probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 15:42

WCA

EeePC schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 12:43:
[...]

Dat is best vervelend.. Zou dat een direct gevolg van het feit dat het scherm "verkeerd om" zit? Bij mijn One heb ik er trouwens alleen last van in landcape mode, scherm wordt bijna onleesbaar donker dan. Maar in portrait zowel normaal, als op de kop geen probleem.
Nouja, er wordt bij geen enkele telefoon echt rekening gehouden met gepolariseerde zonnebrillen. Mijn Galaxy S6 had de polarisatie diagonaal zitten, waardoor zowel portrait als landscape heel donker waren. Mijn OP3T heeft m zo zitten dat ik m in portrait en landscape beiden redelijk goed kan zien.

Mijn Xperia z1c had m zo zitten dat landscape helemaal zwart was. Er wordt iig geen rekening mee gehouden volgens mij.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafikii

Rafikii

The_Worst schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 02:10:
@Rafikii de WiFi-problemen lijken, als ik het officiële OnePlus-forum moet geloven, opgelost te zijn met 4.5.5 (laatste update). :)
Dat is goed om te lezen, nu ik hem besteld heb kan ik niet wachten! Net een bericht van DHL gehad dat ze hem maandag komen bezorgen.
Schoot me net binnen dat er issues waren met 4g inc. Vodafone maar zo te zien is dat ook al gefixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreddyFish
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:11

Bij mij is het scherm in portret- en landschapstand goed af te lezen; heel weinig verschil vergeleken met normale zonnebril. Als ik de telefoon ga draaien, dan zie ik dat het scherm ergens tussen portret- en landschapstand in wel helemaal donker wordt. Dus 0 of 90 graden, geen enkel probleem. Rond 45 graden is het erg donker. Wat dus precies goed uitkomt, want in de praktijk zal het nooit voorkomen dat je de telefoon schuin gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• briecht
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 07-09 21:40
Rafikii schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 12:49:
[...]

Dat is goed om te lezen, nu ik hem besteld heb kan ik niet wachten! Net een bericht van DHL gehad dat ze hem maandag komen bezorgen.
Schoot me net binnen dat er issues waren met 4g inc. Vodafone maar zo te zien is dat ook al gefixed.
Idd goed dat de wifiproblemen (normaal gezien) verholpen zijn! Welke heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafikii

Rafikii

briecht schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 14:39:
[...]

Idd goed dat de wifiproblemen (normaal gezien) verholpen zijn! Welke heb je besteld?
Ik heb de 6gb versie besteld, de 8gb vond ik iets overkill. De 64gb interne opslag meer dan genoeg voor mij. Aangezien ik de afgelopen 4-5 jaar met de S3 16+8 ter beschikking had. Daarnaast had ik een budget van max 500 euro voor mezelf gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-09 15:54
PetrCech_3 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 10:54:
Terugkomend op mijn problemen met de accu. Ik heb de App AccuBattery laten draaien en dit was de conclusie (de accu hield het een stuk beter uit dan die dag ervoor, "jammer genoeg...")

[afbeelding]

Ziet iemand hier iets bijzonders aan? Of hebben jullie andere/meer info nodig
Die van mij heeft een slaapstand van 3m / 1% van de tijd. :o :o

Hmm iets houdt het toestel van mij wakker, maar wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pattong
Yohost! schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 16:07:
[...]

Die van mij heeft een slaapstand van 3m / 1% van de tijd. :o :o

Hmm iets houdt het toestel van mij wakker, maar wat?
Loop je er mee rond? zoals ik het begrijp treed de slaapstand in als hij niet beweegt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yohost!
Nee hij ligt thuis en overdag op kantoor op mijn buro.

Zal al te denken aan een factory reset maar als er iets is wat kan zien wat hem wakker houdt zou mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pattong
Yohost! schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 16:27:

Zal al te denken aan een factory reset maar als er iets is wat kan zien wat hem wakker houdt zou mooi zijn.
Namiddag de app geïnstalleerd, ik heb een slaapstand van 57 minuten op die paar uren, scheelt wel degelijk iets dan ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-09 15:36
Dit kan met betterbatterystats. Heeft wel root nodig. Als je niet geroot bent kan je ook via ADB root toegang geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-09 10:10
Yohost! schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 16:27:

Dat kan je in android goed zien.
Eerste instantie kan je bij je batterij kijken wat het meeste verbruikt. (internet plaatje maar zelfde als alle andere androids)
Afbeeldingslocatie: https://www.howtogeek.com/wp-content/uploads/2016/10/xScreenshot_20161027-145914.png.pagespeed.gp+jp+jw+pj+ws+js+rj+rp+rw+ri+cp+md.ic.9EwR-gXge0.png

Daarnaast is er nog een app, heet WakeLock Detector.
Is ook root voor nodig, net als bovenstaande comment van japie.

Maar wellicht is 't handig om even te checken bij je je instellingen of er niet dingen aan staan.
Bij mn oneplus one was dit ook het geval, paar instellingen veranderen en de drain was een heel stuk minder.

"gebaren" om dingen mee te activeren, zoals camera, zaklamp of muziekbediening heb ik uitgezet. Blijft toch gebaren proberen op te pikken als dat ding bijv, in je broekzak zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
Goemies schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 16:52:
[...]

Dat kan je in android goed zien.
Eerste instantie kan je bij je batterij kijken wat het meeste verbruikt. (internet plaatje maar zelfde als alle andere androids)
[afbeelding]

Daarnaast is er nog een app, heet WakeLock Detector.
Is ook root voor nodig, net als bovenstaande comment van japie.

Maar wellicht is 't handig om even te checken bij je je instellingen of er niet dingen aan staan.
Bij mn oneplus one was dit ook het geval, paar instellingen veranderen en de drain was een heel stuk minder.

"gebaren" om dingen mee te activeren, zoals camera, zaklamp of muziekbediening heb ik uitgezet. Blijft toch gebaren proberen op te pikken als dat ding bijv, in je broekzak zit.
Bij mij staat in volgorde:

9% Android System
6% Android OS
4% Screen
4% Phone idle
3% Wifi
2% Google Play services
2% Flitsservice
1% Cell standby
1% System UI

Weinig echte apps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-09 10:10
Bij mij heeft het destijds geholpen om mn "Google Play-services" app uit te schakelen.
Weet niet of dat nu nog helpt.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/r67G91Q.png
Als je op het grafiekje klikt zou je iets als dit te zien moeten krijgen. Is je telefoon constant ingeschakeld geweest?
(OPO screenshot)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:45

FeaR

In GoT we trust

Ewivis schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 22:47:
[...]
Net getest, ik krijg hem nu maar 1x te zien!

Volgens mij opgelost dus?
Zo te zien wel :)
Net pas 4.5.5 geïnstalleerd (verdomd handig dat je via updates ook een lokale update kan doen) en bij één bericht uit WhatsApp nu maar één melding op de Ambient Display. Ook kleiner lettertype en ook de avatar uit WhatsApp er bij. Hele Ambient Display heeft nu een andere look and feel op dat vlak.

* FeaR is happy oOo

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-08 03:28

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vantslot
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:21
Lt. Marx schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 09:29:
Na jarenlang iPhone gebruiker te zijn geweest vind ik het toestel en adnroid erg relaxed. Het is snel, ik mis het QHD scherm minder dan ik had verwacht, water en stof dicht iets meer dan ik had verwacht.

Met kleine kids wil ik graag toestellen met erg goede foto's en daar valt de OP5 wel wat tegen helaas. Dat aquarel effect is niet mooi, en lijkt puur software te zijn. Ik hoop dat ze de know-how hebben dit te verbeteren.
Hoe kun je als jarenlange iPhone-gebruiker überhaupt een QHD scherm missen? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Die goede DXO witbalans score verbaast me een beetje. Gisteren op strand bij zonsondergang foto's gemaakt van Oostende bij strand.
En die waren duidelijk te oranje cq gelig.
Zelfs in Pro stand ipv auto stand zelf geprobeerd goed te krijgen maar hij kent geen fijnafstellling hij gaat van te geel/oranje naar veel te blauw, niets ertussen.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Laatst online: 13-09 20:25

Vos

AFCA

Een vraagje aan mensen die eerder een oneplus gehad hebben. Zien jullie al je orders nog op de oneplus website? Ik zie alleen mijn meest recente nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 16:45
Vos schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 19:39:
Een vraagje aan mensen die eerder een oneplus gehad hebben. Zien jullie al je orders nog op de oneplus website? Ik zie alleen mijn meest recente nog.
Je ziet alleen je orders van de laatste 30 dagen dit kun je veranderen naar alle orders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Blijf random gedrag hebben met de OP5.

Ik heb de ingebouwde mail-app voorzien van 1x Gmail-account, 1x Exchange-account en 2x IMAP (Outlook.com). Alleen voor Gmail en Exchange staat Push aan; de 2 Outlook-accounts hebben manual sync. Het begint me op te vallen dat notificaties van nieuwe mail rustig minuten te laat komen of soms pas verschijnen als ik mijn telefoon heb unlockt

En ook al 16x de weersvoorspelling uitgezet maar ook die komt elke ochtend weer vrolijk terug.

Vind dit vreemd; laatste keer dat ik Android heb gebruikt was op een Nexus 7 (2013 model) en daar ging het allemaal vlekkeloos en was ik zelfs onder de indruk dat Push notificaties altijd eerder op mijn tablet waren dan dat ik sommige mails daadwerkelijk in mijn Outlook mail client (op Windows) zag verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Laatst online: 13-09 20:25

Vos

AFCA

ComTech schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 20:20:
[...]

Je ziet alleen je orders van de laatste 30 dagen dit kun je veranderen naar alle orders.
Ja dat zag ik, daar heb ik ook voor gekozen :). Paar week terug zag ik nog al mijn orders maar nu alleen mijn meest recente.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

ErikRo schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 19:34:
Die goede DXO witbalans score verbaast me een beetje. Gisteren op strand bij zonsondergang foto's gemaakt van Oostende bij strand.
En die waren duidelijk te oranje cq gelig.
Zelfs in Pro stand ipv auto stand zelf geprobeerd goed te krijgen maar hij kent geen fijnafstellling hij gaat van te geel/oranje naar veel te blauw, niets ertussen.
In de Pro stand gewoon lekker RAW schieten. Met Snapseed kun je daarna zowat alles aanpassen.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Jeroenneman schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 20:40:
[...]

In de Pro stand gewoon lekker RAW schieten. Met Snapseed kun je daarna zowat alles aanpassen.
Snapsheet die ken ik niet ik ga eens even kijken bedankt voor de tip.
Al vind ik wel dat je meer zou moeten kunnen afstellen in pro mode
Maar misschien moet je hem dan eerst op RAW zetten ik had hem nog op jpg staan.

[ Voor 10% gewijzigd door ErikRo op 06-07-2017 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
Is het normaal dat je in de gallerij app alleen maar de foto's van vandaag ziet?
Als ik met Snapseed een foto probeer te openen zie ik ze ook alleen maar van vandaag.
Als ik dan recent kies zie ik de foto's van vandaag en m'n hele Whatsapp foto map.
Kan nergens m'n foto van bijvoorbeeld eergisteren selecteren .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

@ComTech Hier laat de galerij alle foto's zien. Ook van weken terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Toch wat verbaasd dat de OP5 maar 1 puntje lager scoort dan de S8. De HTC U11 is overigens de nieuwe leider in de lijst volgens dxomark met een score van 90.

PSN: Oldzkoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
The_Worst schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 22:10:
@ComTech Hier laat de galerij alle foto's zien. Ook van weken terug.
Vreemd en als je bij het tabje collecties kijkt zie je dan bij camera wel alle foto's?
Ik zie er maar 10 (alleen vandaag vandaag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Ik zie alles. Schiet je toevallig in raw? Ik weet niet of de galerij daar ondersteuning voor heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

ComTech schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 21:36:
Is het normaal dat je in de gallerij app alleen maar de foto's van vandaag ziet?
Als ik met Snapseed een foto probeer te openen zie ik ze ook alleen maar van vandaag.
Als ik dan recent kies zie ik de foto's van vandaag en m'n hele Whatsapp foto map.
Kan nergens m'n foto van bijvoorbeeld eergisteren selecteren .
Dan moet je even images ipv recent openen.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pattong
Vraagje, het ambient display op de o5 is anders dan op de o3, bij de o3 kun je instellen dat je wanneer je over de phone wuift het ambient display aanspring met het uur en notificaties, bij de o5 moet je de phone effectief optillen, is dit zo op de o3? Ik wil dat op de O5! potdorie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenvdnberg
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 13:05
FeaR schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 17:06:
[...]

Zo te zien wel :)
Net pas 4.5.5 geïnstalleerd (verdomd handig dat je via updates ook een lokale update kan doen) en bij één bericht uit WhatsApp nu maar één melding op de Ambient Display. Ook kleiner lettertype en ook de avatar uit WhatsApp er bij. Hele Ambient Display heeft nu een andere look and feel op dat vlak.

* FeaR is happy oOo
Is de 4.5.5 update voor iedereen al beschikbaar gesteld via OTA? Want als ik bij mij check, geeft hij aan dat ik up2date ben, maar draai nog op 4.5.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjike
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 19:36
jeroenvdnberg schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 09:12:
[...]

Is de 4.5.5 update voor iedereen al beschikbaar gesteld via OTA? Want als ik bij mij check, geeft hij aan dat ik up2date ben, maar draai nog op 4.5.4
Nope, denk het niet, hier ook nog niets...
Eerste fixes wel vrij snel gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenvdnberg
Benjike schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 09:19:
[...]

Nope, denk het niet, hier ook nog niets...
Eerste fixes wel vrij snel gehad...
Ok, thanks. Dan wachten we nog even rustig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-08 19:27
leducw schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 22:58:
Iemand ook een verschil in internet snelheid opgemerkt.? Als ik speedtest laat lopen op mn oude one op Telenet basic haal ik veel betere waarde als op de 5. Download en upload.
Ik haal bijna maximum snelheid op Telenet Basic (50 up 5 down). Er hangt wel een Airport Express achter de modem. Ik verbind wel op 5 Ghz, want er zijn teveel 2.4 Ghz toestellen in het gebouw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Benjike
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 19:36
weet ik hoor..
Ook al binnengehaald gisteren, maar nog geen tijd/kans gehad om em te installeren...

Toch bedankt

[ Voor 3% gewijzigd door Benjike op 07-07-2017 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenvdnberg
Thanks! Dat bericht had ik gemist :)
Hij is aan het upgraden ondertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Eventueel een VPN-verbinding opzetten naar Duitsland of Canada en dan komt de update binnen via de systeemupdates. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaka
  • Laatst online: 22-07 18:30
Ik denk ik vraag het eerst hier, wellicht dat iemand het weet.

Ik ben sinds deze week overgestapt naar de OnePlus 5 (voorheen iPhone). Ik ben gewend dat zodra ik een notificatie ontvang (bijvoorbeeld whatsapp bericht) dat mijn scherm eventjes oplicht en het bericht weergeeft (als het scherm gelocked is).

Ik ontvang nu echter whatsapp berichten en ik merk het pas zodra ik het scherm zelf handmatig aanklik.
In whatsapp heb ik het e.e.a. kunnen instellen wat betreft push meldingen en weergave op lockscreen in mijn instellingen. Tot dusver lukt het mij niet om dit voor elkaar te krijgen.

Tevens in de Accu settings het een en ander ingesteld voor whatsapp waar ik over had gelezen, nog steeds geen gewenst effect. Is het uberhaupt mogelijk?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

@kaka Heb je Ambient Display aangezet onder Instellingen > scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 16:28
Update geïnstalleerd op basis van deze post.

Ik had USB debugging aan staan, dit werkte goed en had geen problemen meer met USB filetransfer en tethering.

In de update wordt ook gesproken over dat je USB Debugging weer uit kunt zetten en dat het dan ook goed zou werken.

Echter blijf ik problemen hebben zodra ik dat uitzet. Het verveldende is is dat de hele pc vastloopt.

Ik zal later een fabrieksreset gaan doen (wipe all data).

[ Voor 7% gewijzigd door Arnout op 07-07-2017 11:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaka
  • Laatst online: 22-07 18:30
The_Worst schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 10:20:
@kaka Heb je Ambient Display aangezet onder Instellingen > scherm?
Volgens mij heeft dit het opgelost :D Super, bedankt voor je hulp!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
power_user schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 22:19:
[...]
Toch wat verbaasd dat de OP5 maar 1 puntje lager scoort dan de S8. De HTC U11 is overigens de nieuwe leider in de lijst volgens dxomark met een score van 90.
De U11 stond al op 1 sinds release maar dat van de S8 verbaasd mij ook wel idd. De S8 camera is beduidend beter dan de camera van de 5.

Maar misschien is een enkele punt hier wel een veel grotere stap dan je zou denken.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
Oneplus launcher heeft bij mij een update.. via play store

Ik krijg nog een foutmelding als ik wil updaten...

[ Voor 31% gewijzigd door Ewivis op 07-07-2017 16:29 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-09 20:14
Arnout schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 11:18:
Update geïnstalleerd op basis van deze post.

Ik had USB debugging aan staan, dit werkte goed en had geen problemen meer met USB filetransfer en tethering.

In de update wordt ook gesproken over dat je USB Debugging weer uit kunt zetten en dat het dan ook goed zou werken.

Echter blijf ik problemen hebben zodra ik dat uitzet. Het verveldende is is dat de hele pc vastloopt.

Ik zal later een fabrieksreset gaan doen (wipe all data).
Mijn zeer snelle pc wordt ook traag en bevriesd soms. Maar grappig genoeg liet ik het laatst even een paar uur zo omdat ik even weg moest en toen ik terug kwam waren de bestanden toch overgezet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:01
MAX3400 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 20:28:
Blijf random gedrag hebben met de OP5.

Ik heb de ingebouwde mail-app voorzien van 1x Gmail-account, 1x Exchange-account en 2x IMAP (Outlook.com). Alleen voor Gmail en Exchange staat Push aan; de 2 Outlook-accounts hebben manual sync. Het begint me op te vallen dat notificaties van nieuwe mail rustig minuten te laat komen of soms pas verschijnen als ik mijn telefoon heb unlockt

En ook al 16x de weersvoorspelling uitgezet maar ook die komt elke ochtend weer vrolijk terug.

Vind dit vreemd; laatste keer dat ik Android heb gebruikt was op een Nexus 7 (2013 model) en daar ging het allemaal vlekkeloos en was ik zelfs onder de indruk dat Push notificaties altijd eerder op mijn tablet waren dan dat ik sommige mails daadwerkelijk in mijn Outlook mail client (op Windows) zag verschijnen.
Heb geen OP5, maar op een Galaxy S7 vind ik dat Gmail en notificaties ook erg slecht, vaak pas als je unlocked. Met S6 en oudere Android nooit last van gehad....

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

aveenhuysen schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 16:42:
[...]

Heb geen OP5, maar op een Galaxy S7 vind ik dat Gmail en notificaties ook erg slecht, vaak pas als je unlocked. Met S6 en oudere Android nooit last van gehad....
Dank voor je antwoord; dat "lijkt" het dus Android-related en niet echt OP5-related. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
denk dat het misschien de 'doze' functie is die onbedoeld de app uitschakeld om batterij te sparen, dat is tenminste een functie die alle nieuwe android toestellen hebben die gelijk zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
MAX3400 schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 16:59:
[...]

Dank voor je antwoord; dat "lijkt" het dus Android-related en niet echt OP5-related. ;)
Het is niet normaal gedrag anders. Zet doze eens uit (developer menu) of anders een fabrieksreset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Arnout schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 17:50:
[...]

Het is niet normaal gedrag anders. Zet doze eens uit (developer menu) of anders een fabrieksreset.
Wel vreemd; er staat bij doze letterlijk "device unused for long periods of time". Ik mis soms al een notificatie als ik net mijn OP5 heb neergelegd en het scherm is automatisch uitgegaan na 1 minuut.

Zal het het weekend eens uitzetten en met terugmelden; een reset vind ik even te grofstoffelijk. Heb amper wat op mijn device staan; ben niet zo'n "mega-gebruiker" met een collectie van 300 apps, 19 social media feeds etc ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arnout
MAX3400 schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 17:53:
[...]

Wel vreemd; er staat bij doze letterlijk "device unused for long periods of time". Ik mis soms al een notificatie als ik net mijn OP5 heb neergelegd en het scherm is automatisch uitgegaan na 1 minuut.

Zal het het weekend eens uitzetten en met terugmelden; een reset vind ik even te grofstoffelijk. Heb amper wat op mijn device staan; ben niet zo'n "mega-gebruiker" met een collectie van 300 apps, 19 social media feeds etc ;)
Doze staat standaard aan en het zou wat zijn dat dat betekent dat je geen notificaties meer krijgt. Dan zou iedereen dat moeten hebben. Is niet het geval, want ik heb het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Ik krijg net een notificatie dat de Google Play Store de app "OnePlus Launcher" niet kan updaten. Behoorlijke string aan foutmelding:
Kan app niet updaten
Update voor "OnePlus Launcher" kan niet worden gedownload wegens een fout.
(Fout bij het ophalen van informatie van de server. [RPCC:S-7:AEC-5000 ATRG-LALF-ZHELI])
Als ik de Google Play Store open dan staat er bij de app ook opeens "OnePlus Launcher (niet vrijgegeven)". Verderop staan ook maar 10+ downloads.

Dit fenomeen heb ik nog nooit gehad. Ook mijn eerste telefoon met de OnePlus Launcher. Maar is de gedachte correct dat de update terug is getrokken / van de server is gehaald? Dit door de "niet vrijgegeven". Wel irritant want Google Play Strore wil de update binnen blijven halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
FeaR schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 18:51:
Ik krijg net een notificatie dat de Google Play Store de app "OnePlus Launcher" niet kan updaten. Behoorlijke string aan foutmelding:

[...]

Als ik de Google Play Store open dan staat er bij de app ook opeens "OnePlus Launcher (niet vrijgegeven)". Verderop staan ook maar 10+ downloads.

Dit fenomeen heb ik nog nooit gehad. Ook mijn eerste telefoon met de OnePlus Launcher. Maar is de gedachte correct dat de update terug is getrokken / van de server is gehaald? Dit door de "niet vrijgegeven". Wel irritant want Google Play Strore wil de update binnen blijven halen.
Niet-vrijgegeven staat er bij mij ook maar vanochtend gewoon kunnen updaten. Hij staat nu ook onder het tabje Beta in de play store. Lijkt erop dat ze de launcher in beta hebben maar die wel in de ROM stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Arnout schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 17:57:
[...]

Doze staat standaard aan en het zou wat zijn dat dat betekent dat je geen notificaties meer krijgt. Dan zou iedereen dat moeten hebben. Is niet het geval, want ik heb het niet.
Dank voor het testen; het lijkt erop dat Doze inderdaad vooralsnog roet in het eten gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scheeringa
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-08 18:24
OP heeft nu een cash back actie, iets wat ik OP nog niet eerder heb zien doen. Zou dit een teken zijn dat ze de OP5 aan het 'dumpen' zijn en werken aan de OP5(T)/6?

Iemand een gedachten hieromtrent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreddyFish
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:11
Scheeringa schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 09:58:
OP heeft nu een cash back actie, iets wat ik OP nog niet eerder heb zien doen. Zou dit een teken zijn dat ze de OP5 aan het 'dumpen' zijn en werken aan de OP5(T)/6?

Nu al een cashback vanwege een nieuw type telefoon is onwaarschijnlijk. De OP5 is pas net uit. Als er al een upgrade van de 5 komt zal die echt nog wel even op zich laten wachten. Waarschijnlijker is het dat OnePlus zich realiseert dat de prijs iets aan de hoge kant is en dat ze op deze manier de verkoop toch wat proberen te stimuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-09-2021
Scheeringa schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 09:58:

Net ff op de OP site gekeken, maar zie nergens iets van eem cash back actie, ook niet als ik iets in m'n mandje stop.
Heb je een link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
erreen schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 10:36:
[...]

Net ff op de OP site gekeken, maar zie nergens iets van eem cash back actie, ook niet als ik iets in m'n mandje stop.
Heb je een link?
Hier staat wat, maar is heel weinig allemaal. Een iPhone 6 krijg je 50 euro voor 8)7 :X |:(

https://oneplus.re-teck.c...tDevice?request_locale=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
alwaysleft schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 10:45:
[...]

Hier staat wat, maar is heel weinig allemaal. Een iPhone 6 krijg je 50 euro voor 8)7 :X |:(

Da's een inruilactie. Koop een OP5, ruil je oude in en krijg een korting.
Dat is al vanaf het begin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R0N4NN
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-05 14:45
alwaysleft schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 10:45:
[...]

Dit hadden ze vanaf het begin al. Ik kan hier wel 10 euro voor mijn One krijgen! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
erreen schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 10:52:
[...]

Da's een inruilactie. Koop een OP5, ruil je oude in en krijg een korting.
Dat is al vanaf het begin.
Dat zal hij bedoelen met een cashback actie, er is namelijk geen cashback actie ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:48

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scheeringa
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-08 18:24
FreddyFish schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 10:14:
[...]

Nu al een cashback vanwege een nieuw type telefoon is onwaarschijnlijk. De OP5 is pas net uit. Als er al een upgrade van de 5 komt zal die echt nog wel even op zich laten wachten. Waarschijnlijker is het dat OnePlus zich realiseert dat de prijs iets aan de hoge kant is en dat ze op deze manier de verkoop toch wat proberen te stimuleren.
Nou, dat is er dus al. Vandaar mijn vraag/opmerking: dumpt OP de 5 al voor een (T)/6.

https://forums.oneplus.ne...-in-get-cash-back.561091/
alwaysleft schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 10:57:
[...]

Dat zal hij bedoelen met een cashback actie, er is namelijk geen cashback actie ;)
Titel van de actie, get cash back... ;-)

[ Voor 16% gewijzigd door Scheeringa op 08-07-2017 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
Ik word er zo moe van, hé.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Bedoel je dat geneuzel over een 5T ? als mensen zo blijven denken kunnen ze nooit meer iets kopen, want er komt altijd iets uit dat nieuwer is dan dat je hebt. Als je tevreden bent met de specs koop het product dan gewoon |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
R0N4NN schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 10:53:
[...]

Dit hadden ze vanaf het begin al. Ik kan hier wel 10 euro voor mijn One krijgen! _O-
Ja boden ze mij ook €10 alsof ik gek ben. Dan hou ik hem liever als reserve toestel kan nooit kwaad.
Voor €100 zou ik gaan twijfelen maar €10 is een gewoon belediging voor een OP1 die er nog goed uitziet en helemaal in orde is. Biedt dan niks aan dit irriteert alleen maar.

[ Voor 5% gewijzigd door ErikRo op 08-07-2017 12:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arnout
MAX3400 schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 20:24:
[...]

Dank voor het testen; het lijkt erop dat Doze inderdaad vooralsnog roet in het eten gooit.
Ik heb Doze weer aangezet en merk nu ook dat bijv. Gmail notificaties vertraagd zijn. Volgens mij is dit hoe Doze hoort te werken: langere accuduur in ruil voor apps die niet instant meer geüpdate worden.

Je kunt dan bij accuoptimalisatie bepaalde apps vrijstellen van de optimalisatie:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/onSFqkwxUzvfsustht0Dj4YE/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Arnout schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 19:26:
[...]
Niet-vrijgegeven staat er bij mij ook maar vanochtend gewoon kunnen updaten. Hij staat nu ook onder het tabje Beta in de play store. Lijkt erop dat ze de launcher in beta hebben maar die wel in de ROM stoppen.
Gisteren niets kunnen vinden op internet hierover, nu een topic op OnePlus van zeven pagina's met het issue. App is nu ook uit de Play Store verwijderd trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

@Arnout Klopt. Doze zorgt ervoor dat alle netwerkverbindingen gegroepeerd worden zodat in de tussentijd de telefoon in slaapstand kan blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
Had het al een keer eerder gepost over de gallerij app die doet toch raar bij mij.
Ik zie alleen de foto's vanaf 6 juli en van 7 en 8 juli inmiddels ook maar de eerder gemaakte foto's staan nergens meer. (wel op het toestel nog uiteraard).
In google foto kan ik ze wel zien.
Ik heb wel het idee dat het kwam sinds het updaten naar 4.55 oxygenos
Heb de gallerijapp al alle gegevens gewist van de app en de cache .
Kan ik hem niet ergens opnieuw laten scannen ofzo?

Afbeeldingslocatie: http://www.stichtingqualityevents.nl/images/Screenshot_20170707-182957.png

Afbeeldingslocatie: http://www.stichtingqualityevents.nl/images/Screenshot_20170706-213752.png

Edit: als ik een foto maak en klik op de gemaakte foto en ga alle foto's bekijken kom ik ook niet verder dan de foto van 6 juli.

[ Voor 9% gewijzigd door ComTech op 08-07-2017 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 05:35
Ik heb ook een aantal problemen met BT, ik heb de wielrenfiets een BT snelheids meter en een Wahoo hartslag meter. De snelheidsmeter lijkt het prima te doen de hartslag meter verliest continue verbinding. Terwijl die het wel prima doet met mijn iphone van het werk.

Iemand nog meer problemen met BT zag van de week iets voorbij komen met een carkit

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Modders zijn flink bezig met experimenteren met mogelijke opties om de schermvernieuwing toch om te draaien. Op XDA loopt een topic waarbij ze verschillende mogelijkheden aan het proberen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Cyrus The Virus schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 16:05:
Ik heb ook een aantal problemen met BT
Weinig issues hier; heb mijn BT in de auto sowieso naar de carkit hangen en ook nog wel eens naar mijn el cheapo OBD-dongle. Kan zonder enige moeite 50+ sensors van de auto uitlezen met een interval van 100ms.

Ook BT naar mijn laptop gaat goed; versturen van foto's van OP5 naar laptop gaat rustig met 4+ MB/s

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rolfw
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-11-2024
FeaR schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 13:45:
[...]

Gisteren niets kunnen vinden op internet hierover, nu een topic op OnePlus van zeven pagina's met het issue. App is nu ook uit de Play Store verwijderd trouwens.
Ik had het probleem ook, kon niet vanuit de Play Store updaten. Ik heb nu wel via Oneplus forum de 2.1 versie van de launcher. Maar dat schijnt een beta te zijn (overigens wel stabiel). Er zal binnenkort wel een stabiele versie te downloaden zijn via de Play Store.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cidious
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 05:02

Cidious

The Bloody Gent

wackidth schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 18:17:
[...]

Dat andere merken het lastiger hebben komt voornamelijk door het merk wat jij altijd hebt gekocht. En dat iedereen als kuddevolk er in trapt.

De een kiest een telefoon voor de "best bang for the buck" en de ander kiest een telefoon voor andere redenen.

OnePlus is gewoon niets meer dan een Android IPhone kloon en dat geven ze nog toe ook.
En ja ze hebben het goed gedaan... Maar ze krijgen het dit jaar erg zwaar.
Verkeerde beslissingen en arrogante houding.
Het eerst argument dat je geeft over dat Samsung de schuld is waarom HTC en Sony het zo matig doen is natuurlijk gewoon larie koek... Samsung bleef wel doorontwikkelen waar HTC en Sony vaak achter de feiten aan liepen en geen compleet product afleverden. Elk jaar schafte ik een nieuw toestel aan en wachtte ik tot alle grote spelers hun vlaggenship hadden uitgebracht en jaar na jaar liep ik aan tegen het feit dat Sony en HTC gewoon telkens flinke mankementen in hun ontwerp hadden zitten. Vreemde keuzes.. De consument is niet achterlijk meer vandaag.. Reviews overal. Mensen kochten Samsung omdat deze telefoons een completer product voorstelden.. Niet omdat we schapen zijn en zomaar iets kopen. Lekker kort door de bocht is dat gedacht.

Je zegt dat mensen die Samsung kochten ergens in trapten? ben je een Samsung hater ofzo? Ja samsung had software issues maar alle andere core features waren zo goed als op orde tenopzichte van de concurrentie..

OnePlus wordt wel elk jaar groter zelfs met tegenspelers als Apple en Samsung.. Maar HTC en Sony lukt dit niet.. Dat is dus Samsung's schuld? NEE! dat is het gebrek aan innovatie en het maken van verkeerde design keuzes en waarschijnlijk een falende marketing machine.. Niet andere merken de schuld geven van het falen van andere (hoogstwaarschijnlijk jouw favorieten) fabrikanten.

R7 9800X3D + ASUS ROG STRIX X870E-E + RTX 4090 FE + 48GB TG Xtreem 8200 CL38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:48
Allemaal top telefoons gewoon kopen,concurrentie is gezond.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IMS
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 04-10-2022

IMS

Vroeg me al af of de uitslag hier al ergens vermeld was. Een hoop gedoe over de camera, maar bij blind stemmen en naast elkaar vergelijken van foto's van onderstaande toestellen eindigde OnePlus 5 op de 2e plaats. Heb zelf nog niet kunnen testen, toestel wordt komende week verzonden.

Final Position Phone Total Votes % of votes
1 LG G6 12,873 20.15%
2 OnePlus 5 10,956 17.15%
3 Pixel XL 10,878 17.03%
4 Galaxy S8 10,084 15.78%
5 Xperia XZ Premium 9,955 15.58%
6 HTC U11 9,143 14.31%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Heeft iemand al een mening/ervaring om "Colour OS" te gebruiken op de OP5 ipv de standaard camera app? Lees er goed dingen over maar ook dat je moet rooten om de APK te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

IMS schreef op zondag 9 juli 2017 @ 16:12:
[...]

Vroeg me al af of de uitslag hier al ergens vermeld was. Een hoop gedoe over de camera, maar bij blind stemmen en naast elkaar vergelijken van foto's van onderstaande toestellen eindigde OnePlus 5 op de 2e plaats. Heb zelf nog niet kunnen testen, toestel wordt komende week verzonden.

Final Position Phone Total Votes % of votes
1 LG G6 12,873 20.15%
2 OnePlus 5 10,956 17.15%
3 Pixel XL 10,878 17.03%
4 Galaxy S8 10,084 15.78%
5 Xperia XZ Premium 9,955 15.58%
6 HTC U11 9,143 14.31%
Inderdaad. De OP5 kan zich dus prima meten met de toptoestellen. Alleen echte pixel peepers, die misschien A3 willen printen zullen het verschil zien.

Oftewel, flinke storm in een glas water weer.

Pagina: 1 ... 22 ... 42 Laatste

Let op:
In het vorige topic hebben we de teugels een beetje laten vieren. In dit topic echter gaan we weer optreden zoals in alle andere topics.

Toestellen en prijzen vergelijken en alternatieven opnoemen is hier offtopic en die berichten verdwijnen dan ook zonder communicatie naar de prullenbak.

Verder is dit topic alleen bedoeld voor ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden en prijzen: [OnePlus 5] Levertijden & Prijzen
- Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 5] Rooten & Custom ROM's
- Accessoires: [OnePlus 5] Het grote Accessoires Topic
- Referall en kortingscode: OnePlus referraltopic
- Garantie, RMA en retour sturen: [OnePlus] RMA & Support
- Jelly / Jello probleem: [OnePlus 5] "Jelly" problemen
- OnePlus 5T: [OnePlus 5T] Speculatie & Geruchten