[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 90 ... 111 Laatste
Acties:
  • 940.791 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DLodder
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-04-2021
Meestal kijk ik op Cointelegraph, daarnaast ben ik ingeschreven op de nieuwsbrief van Cryptocompare en deze vind ik erg handig. Ze sturen je dan elke werkdag een mailtje met het meest belangrijke nieuws.

Verder om koersen bij te houden en om me in te lezen over verschillende crypto's kijk ik op Cryptostart (Nederlandse website): https://cryptostart.nl/cryptovaluta/ :P
Pvesh schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 14:50:
Uit nieuwsgierigheid, waar houden jullie het nieuws over de cryptocurrency in te gaten? Buiten deze topic natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

neo_mkl schreef op zondag 10 september 2017 @ 01:43:
[...]

kijk eens naar het grotere plaatje, het financiële systeem is bijna failliet, er is zo veel mis maar we gaan vrolijk verder alsof er niks aan de hand, was er niet bij maar de roaring twenties klinken als een deja vu, quantitative easing, heerlijk, zet de geldpers maar aan. Spaargeld op de bankrekening, denk je echt dat dat van jou is? laten we met z'n allen ons tegoed op te nemen, succes, bijna alle banken hanteren maar een paar % reserve, je kan fluiten naar je centen als het goed mis gaat. De bankgarantie van de overheid is een farce, ze hebben laten doorschemeren het bedrag van 100k te reduceren als het ze uitkomt. Geld is niks maar dan vertrouwen in een briefje papier waar niks tegenover staat! Physiek goud en sinds kort Bitcoin zijn imho de enige veilige havens.
Bitcoin naar nul zie ik echt niet gebeuren tenzij er een beter crypto alternatief uitkomt. Verbieden kan alleen als het internet verboden wordt, en mocht dat gebeuren dat is het ook gedaan met de huidige banken. Natuurlijk, het zal op en neer gaan maar het kan bijna niet anders dat Btc nog flink in waarde zal toenemen.
Zolang niet iedereen zijn spaargeld wil hebben is er niks aan de hand.
Zelfde geldt voor bitcoin, het vertegenwoordigd een waarde.
Als iedereen die bitcoin heeft dat tegelijk wil verzilveren sta je heel rap op 0 en vangt meer dan de helft van de HODLers bot, er blijft voor hen niets over dan gebakken lucht.
Het vertrouwen in bitcoin is overigens vooral gebaseerd op wantrouwen jegens banken en de zogenaamde schaarste van bitcoin. ;)

HODL!!!

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xmarvinx
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 14-11-2024
Gebruik al iemand de nieuwe NEO Gui wallet ? https://github.com/neo-project/neo-gui/releases
Er staat Neo GUI v2.3.2

Ik heb beide hashes van het zip bestand gecontroleerd en beide kloppen.
Na installatie geeft de Gui v2.3.6458.21374 aan.

Ik vraag dit omdat Windows 10 een warning gaf maar dit kan te maken hebben met toestemming voor het internet.

Iemand die zijn versie kan controleren ?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomN87
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 20:44
Steelo schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 22:19:
[...]

Er is al een pre-ico die via Spectrocoin gaat, Is dat een betrouwbare exchange?

Ik heb inmiddels een kleine 14K aan BNK's gekocht, ben benieuwd hoe het zich verder gaat ontwikkelen.
Ik heb voor 50k bnk gekocht. Ico zal morgen wel aflopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zorss
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-08 12:41
So Neo is ook weer op 20-21dolar niveau.. wat een verschil zeg met een paar dagen geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ergens nog een betrouwbare site waar je Stratis kan kopen? Litebit.eu staat letterkijk helemaal droog met alle coins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Verwijderd schreef op zondag 10 september 2017 @ 08:34:
Ergens nog een betrouwbare site waar je Stratis kan kopen? Litebit.eu staat letterkijk helemaal droog met alle coins.
Op Bittrex hebben ze er nog genoeg...

Zie ook https://coinmarketcap.com/currencies/stratis/#markets

[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 10-09-2017 09:14 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 09:12
zorss schreef op zondag 10 september 2017 @ 08:19:
So Neo is ook weer op 20-21dolar niveau.. wat een verschil zeg met een paar dagen geleden.
Mooi instapniveau, als de stof neerdaalt en NEO blijkt compliant te zijn zal ie weer teruggaan naar usd 35 of hoger hoop ik :) Heb er zelf veel vertrouwen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevkosz
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 03-03-2022
Een week geleden heb ik mij aangemeld bij kraken.com, werd snel geverifieerd tot tier 2 en gisteravond besloot ik voor het eerst geld te storten op mijn account.

Had gelezen van andere users dat het ong 5u duurt voordat je euro's op je account staan, maar nu ruim 12u later nog steeds op 0. Wat denken jullie? Geduld hebben i.v.m. weekend of heb ik iets over het hoofd gezien?

Bij de overboeking heb ik de naam, iban nr. van kraken overgenomen en de (12 cijferige?) persoonlijke code die eindigt op kraken.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 13:56

beany

Meeheheheheh

Kevkosz schreef op zondag 10 september 2017 @ 10:27:
Een week geleden heb ik mij aangemeld bij kraken.com, werd snel geverifieerd tot tier 2 en gisteravond besloot ik voor het eerst geld te storten op mijn account.

Had gelezen van andere users dat het ong 5u duurt voordat je euro's op je account staan, maar nu ruim 12u later nog steeds op 0. Wat denken jullie? Geduld hebben i.v.m. weekend of heb ik iets over het hoofd gezien?

Bij de overboeking heb ik de naam, iban nr. van kraken overgenomen en de (12 cijferige?) persoonlijke code die eindigt op kraken.com
Volgens mij worden de overboekingen niet in het weekend verwerkt. Grote kans dat het er morgen opstaat.

Mijn ervaring is dat als ik het op een doordeweekse dag in de ochtend over maak het er in de middag bij Kraken op staat.

[ Voor 7% gewijzigd door beany op 10-09-2017 10:29 ]

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickChange
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-09 06:59
Mr_Ripple schreef op zondag 10 september 2017 @ 06:37:
[...]

Het vertrouwen in bitcoin is overigens vooral gebaseerd op wantrouwen jegens banken en de zogenaamde schaarste van bitcoin. ;)
Ik denk toch voornamelijk dat laatste (snel instappen en hopen op 2x of 4x ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troxx
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-01-2020

troxx

Vechain maximalist

beany schreef op zondag 10 september 2017 @ 10:29:
[...]

Volgens mij worden de overboekingen niet in het weekend verwerkt. Grote kans dat het er morgen opstaat.

Mijn ervaring is dat als ik het op een doordeweekse dag in de ochtend over maak het er in de middag bij Kraken op staat.
no worries. Ik had laatst op vrijdag einde dag overgemaakt (ivm de wekelijkse weekendcrisis = bijkopen), maar stond er helaas maandagochtend pas op (was mooi te laat).

aka Crypto T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
Voor fiat zaken, geld overboeken van en naar een exchange liefst op de woensdag of donderdag ipv vrijdag. Beter altijd een iets ander bedrag bijvoorbeeld 1001, 1002 EURO, enz.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
TomN87 schreef op zondag 10 september 2017 @ 08:06:
[...]

Ik heb voor 50k bnk gekocht. Ico zal morgen wel aflopen
Met alle respect voor je keuze maar waarom heb je bnk gekocht? Even ervanuitgaande dat we het over dezelfde coin hebben: Bankera

In de whitepaper staat vrijwel niks. De "ICO" wordt opgedeeld in verschillende stukjes. Met een potentiele totale opbrengt van maarliefst $927 miljoen. Daarvan wordt 30% gereserveerd voor het team en advisors wat neerkomt op $278 miljoen.

Hoe ze deze miljoenen gaan spenderen is mij ook een raadsel. Staat niks over in de white paper.

Wellicht mis ik iets hoor maar ik lees alleen maar dat ze een nieuwe bank willen starten. Daar hebben ze xxx miljoenen $ voor nodig. Ik moet bekennen dat ik alleen de white paper heb gelezen. Maar daar staat helemaal niks in om mij te overtuigen om daar tokens van te kopen. Dat is voor mij persoonlijk al een dikke rode vlag.

Ik ben altijd wel benieuwd waarom mensen investeren in een bepaalde ICO. Aangezien hier meerdere mensen in dit topic BNK tokens hebben gekocht, zouden jullie dat kunnen toelichten? Misschien zie ik iets over het hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Zhou schreef op zondag 10 september 2017 @ 10:48:
Voor fiat zaken, geld overboeken van en naar een exchange liefst op de woensdag of donderdag ipv vrijdag. Beter altijd een iets ander bedrag bijvoorbeeld 1001, 1002 EURO, enz.
Ja, dat is inderdaad een goede tip. 2x vlak achter elkaar (binnen 2 weken) het zelfde bedrag overmaken heeft er bij mij voor gezorgd dat bij Kraken de boel stagneerde omdat ze dachten dat de 2e storting een foutje was.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:53
biggydeen2 schreef op zondag 10 september 2017 @ 10:50:
[...]

Met alle respect voor je keuze maar waarom heb je bnk gekocht? Even ervanuitgaande dat we het over dezelfde coin hebben: Bankera

In de whitepaper staat vrijwel niks. De "ICO" wordt opgedeeld in verschillende stukjes. Met een potentiele totale opbrengt van maarliefst $927 miljoen. Daarvan wordt 30% gereserveerd voor het team en advisors wat neerkomt op $278 miljoen.

Hoe ze deze miljoenen gaan spenderen is mij ook een raadsel. Staat niks over in de white paper.

Wellicht mis ik iets hoor maar ik lees alleen maar dat ze een nieuwe bank willen starten. Daar hebben ze xxx miljoenen $ voor nodig. Ik moet bekennen dat ik alleen de white paper heb gelezen. Maar daar staat helemaal niks in om mij te overtuigen om daar tokens van te kopen. Dat is voor mij persoonlijk al een dikke rode vlag.

Ik ben altijd wel benieuwd waarom mensen investeren in een bepaalde ICO. Aangezien hier meerdere mensen in dit topic BNK tokens hebben gekocht, zouden jullie dat kunnen toelichten? Misschien zie ik iets over het hoofd.
Volgens hun whitepaper gaan ze in 2020 al 100 miljoen euro winst maken op een omzet van 110 miljoen euro. Tuurlijk :'), ze hebben ook nog nooit van omzetbelasting gehoord zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robnieuw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 16:08
beany schreef op zondag 10 september 2017 @ 10:29:
[...]

Weekend duurt altijd iets langer. en hoe snel is jou bank.

geen zorgen maken op eens is het er. en bij mij zijn dan de prijzen alweer gestegen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Bartske schreef op zondag 10 september 2017 @ 10:57:
[...]

Volgens hun whitepaper gaan ze in 2020 al 100 miljoen euro winst maken op een omzet van 110 miljoen euro. Tuurlijk :')
Zonder enige onderbouwing.

Het komt er eigenlijk op neer dat een ICO een soort van lening is waar de investeerder voor opdraait. Zonder dat de eigenaren enig risico lopen. En de investeerders hopen op een token die veel waard gaat worden.

Eigenlijk helemaal geen slecht idee om ICOs te bannen of goed te reguleren. Want ICOs zoals Bankera gaan helemaal nergens over.

Net zoals al die ICOs die cryptocurrency hanteren als een hard cap. Zoals bijvoorbeeld de huidige ICO change-bank (concurrent van Bankera). Hoe kun je nou een project funden gebaseerd op een volatile munt die binnen een maand 100% minder waard kan zijn. Ik snap er werkelijk waar niks van.

Mensen zien alleen maar $$ in hun ogen lijkt het wel. Daar maken die ICOs gretig gebruik van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xmarvinx
Ik zoek altijd zelf eerst op google naar scam acccusations.
Bankera en Spectrocoin is dus twijfelachtig.

Maar het kan speculatief leuk zijn om aan ICO mee te doen.

Iemand die mij antwoord kan geven over de meest recente neo wallet versie die de NEO Gui toont ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
50k in een dubieuze ICO stoppen... yeah right .. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel-p
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 09:55
Slux schreef op zondag 10 september 2017 @ 11:52:
Ik denk 50k aan coins, niet in Euro's. (hoop ik dan tenminste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:42

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

En wederom een giga dip en litebit zet alle transacties stop. wat is het ook een stiekem bedrijf :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomN87
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 20:44
Daniel-p schreef op zondag 10 september 2017 @ 11:59:
[...]

Ik denk 50k aan coins, niet in Euro's. (hoop ik dan tenminste)
Uiteraard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Verwijderd schreef op zondag 10 september 2017 @ 08:34:
Litebit gaat bij de diepe dalingen gewoon soort van offline. Als je dan belt roepen ze een onzin verhaal dat hun leverancier bitstamp niet levert. Yeah right. Je kan beter een voorraad btc ergens kopen. En vervolgens ruilen voor de coins die je wilt hebben op een exchange

Ik wil nu dus eth kopen. Maar heb alleen euro's en een order uitstaan bij bitonic. In de hoop dat ie meteen uitgevoerd werd. Kon wel betalen maar rekening was nog niet geverifierd. Waar kan ik NU btc of eth kopen zonder verificatie die maar duurt en duurt. Kom je toch bij Kraken uit waar ik net me account heb laten wissen haha.

[ Voor 24% gewijzigd door ApC_IcE op 10-09-2017 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-09 11:58
Weet iemand hier hoe laat je morgen Enigma kan kopen (whitelist)?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Kan er niet een speciaal ICO forum gemaakt worden ?

Vind het weinig toevoegen aan handel & koers van crypto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
masterrobo schreef op zondag 10 september 2017 @ 12:20:
Weet iemand hier hoe laat je morgen Enigma kan kopen (whitelist)?
In 1 dag, 2 uur en 7 minuten volgens hun website.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Gaat lekker* met Bitcoin.

Is dit de waan van de dag, of is er nieuws geweest op basis waarvan we een vermoeden kunnen hebben hoe ver dit doorgaat?

Ik vind het jammer dat alle alts zo op de koers van Bitcoin gepind zijn. Ik heb bijna geen BTC maar om de waarde van mijn portfolio te schatten hoef ik eigenlijk alleen maar naar de koers van BTC te kijken.

Als die omvalt, volgens mij verdampt dan instantly ook het merendeel van de waarde van álle crypto's.

Het is natuurlijk niet zo dat de totale market cap er ook daadwerkelijk 'in zit'. Als iemand zijn coins wil verkopen, dan moeten er ook kopers zijn.

edit:

offtopic:
*) Tweaker-hint: Sarcastisch

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zorss
Sando schreef op zondag 10 september 2017 @ 12:52:

Is dit de waan van de dag, of is er nieuws geweest op basis waarvan we een vermoeden kunnen hebben hoe ver dit doorgaat?

Ik vind het jammer dat alle alts zo op de koers van Bitcoin gepind zijn. Ik heb bijna geen BTC maar om de waarde van mijn portfolio te schatten hoef ik eigenlijk alleen maar naar de koers van BTC te kijken.

Als die omvalt, volgens mij verdampt dan instantly ook het merendeel van de waarde van álle crypto's.

Het is natuurlijk niet zo dat de totale market cap er ook daadwerkelijk 'in zit'. Als iemand zijn coins wil verkopen, dan moeten er ook kopers zijn.

edit:

offtopic:
Klopt het is dat btc zelf ook erg volatiel is, want dit zijn redelijke grote schommelingen. Er werd hier binnen deze thread al eerder aangehaald dat het vooral de de euro en dollar waarde omlaag gaat van je portfolio doordat de dollar waarde van btc zakt. Dit wil niet meteen zeggen dat de altcoins zelf zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickChange

edit:

offtopic:
Dit gaat niet enkel over Bitcoin, maar betreft alle coins. Vandaar de krimp. Als er goed nieuws is dan stijgen ze allemaal - afhankelijk van de individuele roadmap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over 4-5 uurtjes is het wekend weer voorbij en dan zijn er een hoop mensen die graag wat bij kopen voor deze prijzen en dan zal de boel wel weer gematigd stijgen. Ik zou zelf nu ook willen bijkopen maar puur omdat me sepa betalingen alleen doordeweeks verwerkt worden doe ik dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zorss
Verwijderd schreef op zondag 10 september 2017 @ 13:09:
Over 4-5 uurtjes is het wekend weer voorbij en dan zijn er een hoop mensen die graag wat bij kopen voor deze prijzen en dan zal de boel wel weer gematigd stijgen. Ik zou zelf nu ook willen bijkopen maar puur omdat me sepa betalingen alleen doordeweeks verwerkt worden doe ik dat niet.
Blijf het toch frappant vinden dat dit nu al meerdere weken een trend is en elk weekend denk ik zal het maandag weer aantrekken. Soms trekt het net zoals afgelopen weken pas op dinsdag weer door, maar in zekerzin komt het wel overeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25

edit:

offtopic:
Ik vind Blockfolio ook niet leuk, maar goed, het is pas een weekje zo he, het kan prima 2 maanden zo doorzingen maar dat geloof ik niet zo. Een paar geruststellende persberichten uit China door projecten die geraakt lijken te zijn en alles gaat weer omhoog. Augustus was sowieso uitzonderlijk winstgevend. Jammer als je net bent ingestapt natuurlijk, maar goed, het zijn geen verrassingen dit.

Verder is het afwachten wanneer de Europese Commissie met soortgelijke persberichten komt, cowboytijd zal snel afnemen. Zolang het meer opbrengt dan 0.1% rendement heb ik een goede beslissing gemaakt :9

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Larkinzzz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-11-2024
Mensen moeten ook niet vergeten dat Bitcoin op 1 Juli nog op $2500 stond. Bitcoin steeg in 2 maanden tijd naar $5000 en het is niet gek dat het nu weer wat naar beneden zakt. Volgens veel crypto youtubers die ik kijk zou het support platform van Bitcoin ongeveer rond de $3400 zitten.

Daarnaast ben ik het ook eens over wat hierboven word gezegd over ICO's, vind het weinig toevoegen aan dit topic. ICO's zijn gewoon een soort kickstarters, het grootste deel van de ICO's is pure onzin. Tenzij er echt een revolutionair idee achter zit hoef ik persoonlijk niks over deze dertien in een dozijn ICO's te lezen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpaarhuis
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-03-2024
Hier ook mensen last van trade.kraken.com die vast zit op 8:12 vanochtend?

Computers are not intelligent, they just do what you say...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

jpaarhuis schreef op zondag 10 september 2017 @ 14:19:
Hier ook mensen last van trade.kraken.com die vast zit op 8:12 vanochtend?
cryptowat.ch (is van Kraken) doet het sinds een kwartiertje weer. Mooi gat in de data te zien. Ik denk dat trade.kraken.com het inmiddels ook weer doet en zo niet dan zal het niet lang meer duren.

edit: zo te zien doet trade.kraken.com het ook weer

[ Voor 6% gewijzigd door beany op 10-09-2017 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xmarvinx
Iemand een mail ontvangen van de Red Pulse token sale ?
Ik ben buiten de boot gevallen verwacht ik want om 15:00 begint het al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LALA
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 23-08 15:10
ApC_IcE schreef op zondag 10 september 2017 @ 12:01:
En wederom een giga dip en litebit zet alle transacties stop. wat is het ook een stiekem bedrijf :X
Inderdaad nog altijd niets verkrijgbaar voor aankopen, maar je kan wel gewoon uit je portefeuille verkopen indien gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quanza
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02:14
xmarvinx schreef op zondag 10 september 2017 @ 14:41:
Hoe kom je aan die informatie?
Want volgens hun website coin.red-pulse.com is de RPX sale vooralsnog uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
xmarvinx schreef op zondag 10 september 2017 @ 14:41:
Thanks everyone for your patience regarding recent regulatory announcements. After consulting with our financial and legal advisers, Red Pulse will be postponing the RPX sale. We are not cancelling the sale, but are planning to spend more time to better understand the current regulatory environment. Red Pulse is headquartered, incorporated, and registered in Hong Kong SAR (#2255299). Our KYC process excludes Mainland China, U.S., and Singapore citizens from participating in the RPX sale. The KYC form will be closed on September 7, as planned.

That being said, we want to ensure we are 100% compliant with all related regulations and policies before moving forward. We are consulting with tax, advisory, and legal professionals that have prior experience with ICOs, and will do everything in our ability to ensure we are operating according to government policies and legal boundaries.

Thank you everyone for your interest and support, and we’ll provide more updates when available.

Ook nog geen nieuwe mail gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Zal vast wel eens gepost zijn hier maar ik plaats hem nog maar meer een keer, ik vond het zelf een goede documentaire over de wereld en handel van bitcoin/crypto.

Banking on Bitcoin
YouTube: Banking On Bitcoin

[ Voor 5% gewijzigd door Slux op 10-09-2017 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
SmokingCrop schreef op zondag 10 september 2017 @ 14:49:
[...]

Thanks everyone for your patience regarding recent regulatory announcements. After consulting with our financial and legal advisers, Red Pulse will be postponing the RPX sale. We are not cancelling the sale, but are planning to spend more time to better understand the current regulatory environment. Red Pulse is headquartered, incorporated, and registered in Hong Kong SAR (#2255299). Our KYC process excludes Mainland China, U.S., and Singapore citizens from participating in the RPX sale. The KYC form will be closed on September 7, as planned.

That being said, we want to ensure we are 100% compliant with all related regulations and policies before moving forward. We are consulting with tax, advisory, and legal professionals that have prior experience with ICOs, and will do everything in our ability to ensure we are operating according to government policies and legal boundaries.

Thank you everyone for your interest and support, and we’ll provide more updates when available.

Ook nog geen nieuwe mail gehad.
Gewoon tot nader order uitgesteld om te voorkomen dat ze de opgehaalde fondsen later moeten terugstorten. NEO en RPX zijn hier gelukkig realistisch in :)

Hoop dat ik morgen in staat ben om BNB te kopen, die zal snel weer omhoog gaan en daar wil ik bij zijn. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xmarvinx
Dat is inderdaad een geruststelling. Info is van mijn agenda en die werkt zichtzelf niet bij.

Wel een voordeel, meer tijd om extra geld opzij te zetten.

Nu weer terug naar Bitcoin xD
Portfolio'tje zit voorlopig vast gezien de dalende koers van BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troxx
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-01-2020

troxx

Vechain maximalist

Slux schreef op zondag 10 september 2017 @ 15:03:
Zal vast wel eens gepost zijn hier maar ik plaats hem nog maar meer een keer, ik vond het zelf een goede documentaire over de wereld en handel van bitcoin/crypto.

Banking on Bitcoin
YouTube: Banking On Bitcoin
Staat ook op Netflix.

aka Crypto T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

Slux schreef op zondag 10 september 2017 @ 11:52:
Er zijn wel degelijk ico's waar je U tegen zegt en 50K of meer in kunt investeren.

CVC, na ico nu 5x
TNT, na ico 5x nu 1.5-2x
ZRX, na ico 14x gezien nu 5-6x

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
MrJames schreef op zondag 10 september 2017 @ 17:36:
[...]

Er zijn wel degelijk ico's waar je U tegen zegt en 50K of meer in kunt investeren.

CVC, na ico nu 5x
TNT, na ico 5x nu 1.5-2x
ZRX, na ico 14x gezien nu 5-6x
De meerderheid van ICO's zijn nog erger dan de hele shitcoin luchtbel, ik zou er zelf nooit aan mee doen en als iemand het mij vraagt zal ik ook zeggen, doe er niet aan mee.

De ICO's waar ik over gelezen heb zijn niks meer dan grote onzin verpakt in een mooi jasje.

Maar imo is het hele ICO verhaal off topic in dit forum, wat ik al eerder zij, zou mooi zijn als er een apart forum voor komt.

En ja ik weet het, wat doe ik hier dan blablabla :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LALA
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 23-08 15:10
LiteBit:
Vanwege extreme drukte zal er tot maandag beperkte voorraad zijn, onze excuses voor het ongemak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
LALA schreef op zondag 10 september 2017 @ 19:31:
LiteBit:
Vanwege extreme drukte zal er tot maandag beperkte voorraad zijn, onze excuses voor het ongemak.
:') ze moeten die hut een keertje 2 dagen dichtgooien en klussen aan hun software als ze dit niet aankunnen. Denk dat ze hun duur ingekochte munten niet kwijt willen totdat het weer oppakt.

Speaking of which, de boel trekt weer aan, NEO net 7% gestegen en denk dat de rest snel gaat volgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18-09 17:35
Iemand nog een idee waar ik ripple kan kopen behalve Litebit liefst met ideal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Mir64za schreef op zondag 10 september 2017 @ 20:00:
Topicstart legt dit uit, via de beurs :) :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DLodder
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-04-2021
Je kunt op dit moment het beste met iDeal dan Bitcoins kopen bij BLP3.eu, dat is het goedkoopste. Is je account echter nog niet geverifieerd dan kun je dit alsnog via Bitonic doen maar daar betaal je wel iets meer.

Vervolgens kun je je Bitcoins laten storten in een wallet van een online exchange zoals Poloniex: daar kun je veel altcoins kopen en wordt je order direct uitgevoerd. Vind je Poloniex te veel gedoe of heb je een andere reden om daar niet mee te werken, dan is de makkelijke optie via Changelly of ShapeShift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:40
Bitstamp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP_Z4
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02 19:56
iemand nog wijzer geworden over YOYOW? online is er amper info te vinden, al helemaal niet van YOYOW zelf. Vooralsnog laat ik het nog even op Binance staan. mss dat in de toekomst ze nog een poging wagen, dan krijg ik nog iets terug voor mijn 2k Euro

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rookert25
MP_Z4 schreef op zondag 10 september 2017 @ 22:46:
iemand nog wijzer geworden over YOYOW? online is er amper info te vinden, al helemaal niet van YOYOW zelf. Vooralsnog laat ik het nog even op Binance staan. mss dat in de toekomst ze nog een poging wagen, dan krijg ik nog iets terug voor mijn 2k Euro
Nope, maar denk niet dar project opeens dood is. Ze zullen compliant moeten worden met regels die nu nog niet duidelijk zijn. Nog tijdje vasthouden dus en reddit/Binance in de gaten houden. Wel balen van je gokje, kon er zelf net op tijd uit :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

Quanza schreef op zondag 10 september 2017 @ 14:47:
[...]

Hoe kom je aan die informatie?
Want volgens hun website coin.red-pulse.com is de RPX sale vooralsnog uitgesteld.
Er is ontzettend veel scam gaande. Op de slack krijg je regelmatig een melding dat de token sale gestart is waarbij een eth adres staat. Deze is vals en genoeg mensen trappen er in ivm fomo. Zolang het niet op de officiële kanalen staat is het scam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeejtje de Kraken app is echt bager. Je kan er letterlijk niks mee -_-

Ik ga overstappen naar Poloniex denk ik.

Wat word er bedoeldt met "maker" en "taker" fee?

Ik wil graag weten wat de fee's zijn als ik een currency koop, verkoop, of naar een wallet ID (ander exchange) verstuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 11 september 2017 @ 08:10:

Ik wil graag weten wat de fee's zijn als ik een currency koop, verkoop, of naar een wallet ID (ander exchange) verstuur.
Het staat letterlijk in de FAQ: https://poloniex.com/fees/

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-09 09:17

TMC

http://www.nu.nl/internet...coin-beurzen-sluiten.html
Chinese autoriteiten zouden van plan zijn om binnenlandse bitcoin-beurzen te sluiten.
Dat meldt The Wall Street Journal op basis van ingewijden. De centrale bank van China zou instructies opstellen waardoor Chinese platformen niet langer handeldiensten voor digitale valuta’s mogen aanbieden.
Ik vermoed dat we de komende weken op de proef gesteld gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

TMC schreef op maandag 11 september 2017 @ 08:31:
http://www.nu.nl/internet...coin-beurzen-sluiten.html

[...]

Ik vermoed dat we de komende weken op de proef gesteld gaan worden.
Blijf het bijzonder vinden dat dit zoveel effect heeft op de koers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-09 09:17

TMC

Waterkoker schreef op maandag 11 september 2017 @ 08:36:
[...]

Blijf het bijzonder vinden dat dit zoveel effect heeft op de koers.
Als de vraag vanuit een land met >1 miljard mensen wegvalt doet dat wel wat met de markt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin1972
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 30-07 19:07

Bornin1972

Bornclean

Dat en het vertrouwen dat wegvalt bij de investeerders die deze info lezen.
Het gaat hem dus niet enkel om het miljard mensen in China.

Bornclean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-09 14:23
Een flinke tijd geleden aardig wat BURST coins ingekocht, kom je vanmorgen tot de ontdekking dat deze afgelopen 24 uur met 46% gestegen is. Bovendien "big news" voor vandaag ingepland.. erg benieuwd wat deze coin gaat doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas snap ik niet helemaal wat er bedoelt word :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickChange
Bornin1972 schreef op maandag 11 september 2017 @ 08:41:
Dat en het vertrouwen dat wegvalt bij de investeerders die deze info lezen.
Het gaat hem dus niet enkel om het miljard mensen in China.
Dat en ook een soort testrit voor andere regeringen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evianon
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 23:18
Verwijderd schreef op maandag 11 september 2017 @ 08:52:
[...]

Maker fee geldt als je een order op het orderbook zet die later door iemand anders weggekocht wordt, taker fee als je zelf een bestaande order van het orderbook wegkoopt.

Zelfde als op Kraken overigens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 september 2017 @ 08:52:
[...]

Plaats je een sell/buy order die in de boeken terecht komt = maker fee

Plaats je een order welke direct uitgevoerd kan worden omdat er een bestaande buy/sell order tegenover staat = taker fee

Je maakt (make) de markt door orders (liquiditeit) toe te voegen aan het orderboek of je ontneemt de markt orders (liquiditeit) door orders uit het boek op te pakken (take).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borealis
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 28-02-2021
Ik kan hier maar weinig over terugvinden, dus vraag ik het maar hier.
In november zou er een bitcoin hardware fork plaatsvinden (wat nog niet zeker is). Dit zal hoogst waarschijnlijk een invloed hebben op de atcoins (zeker degene die aan btc gekoppeld zijn).
Mijn vraag is nu of het nog goed is om altcoins te kopen? Of beter wachten tot november als de situatie een beetje uitgeklaard is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 14:09
Verwijderd schreef op maandag 11 september 2017 @ 08:10:

Poloniex waar een groot aantal mensen hun funds al maanden bevroren zijn en geen enkele reactie komt op support vragen. Top idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Borealis schreef op maandag 11 september 2017 @ 09:31:
Ik kan hier maar weinig over terugvinden, dus vraag ik het maar hier.
In november zou er een bitcoin hardware fork plaatsvinden (wat nog niet zeker is). Dit zal hoogst waarschijnlijk een invloed hebben op de atcoins (zeker degene die aan btc gekoppeld zijn).
Mijn vraag is nu of het nog goed is om altcoins te kopen? Of beter wachten tot november als de situatie een beetje uitgeklaard is?
Heb je het grote roze vlak hieronder gelezen?
Ik heb geen antwoord voor je, mijn glazen bol is stuk.

Let op:
ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mirved schreef op maandag 11 september 2017 @ 09:34:
[...]

Poloniex waar een groot aantal mensen hun funds al maanden bevroren zijn en geen enkele reactie komt op support vragen. Top idee.
Dat is wel vaag idd. dus maak me ook zorgen daarvoor.

Op Kraken krijg ik binnen enkele dagen support antwoord terug.

Ik wil uiteindelijk een bedrag van 10k op een exchange laten ivm daytrading. Maar als ik dit soort dingen lees dan word ik wel bang :X kraken komt toch betrouwbaar over volgens de meeste.Vergeleken met andere exchanges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Verwijderd schreef op maandag 11 september 2017 @ 09:36:
[...]

Dat is wel vaag idd. dus maak me ook zorgen daarvoor.

Op Kraken krijg ik binnen enkele dagen support antwoord terug.

Ik wil uiteindelijk een bedrag van 10k op een exchange laten ivm daytrading. Maar als ik dit soort dingen lees dan word ik wel bang :X kraken komt toch betrouwbaar over volgens de meeste.Vergeleken met andere exchanges
Op kraken kun je zo'n bedrag prima parkeren, al is de keuze in altcoins beperkt.
Voor louter btc is bittrex een goeie tweede.
Via kraken kun je je fiat omzetten in btc of litecoin en dat naar bittrex sturen.

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Laatst online: 09-09 14:09
Als het nieuws klopt dat Chinese exchanges gesloten worden. Zal NEO dan geheel instorten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
Mirved schreef op maandag 11 september 2017 @ 09:47:
Als het nieuws klopt dat Chinese exchanges gesloten worden. Zal NEO dan geheel instorten?
Nee, dit nieuws is al paar dagen oud en zorgde voor de terugval naar 20-22 USD waar we nu zitten. De meeste mensen hebben wel vertrouwen in de professionaliteit waarmee op deze berichten wordt gereageerd. Zoals ik eerder aangaf is momenteel duidelijk dát er een legal framework komt voor cryptocurrencies in China, maar nog niet hoe dit eruit gaat zien. Tot die tijd kan je moeilijk compliant zijn als bedrijf, maar NEO heeft aangegeven dit in Q4 te willen onderzoeken/uitvoeren.

Kans bestaat dat China een eigen exchange gaat oprichten waarmee ze zelf transacties en kapitaalverkeer kunnen monitoren. Ik denk dat we moeten kijken hoe China omgaat met handel in normale aandelen/forex en dat cryptovaluta dezelfde kant op gaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Officiële aankondiging van Binance over welke munten er nu zullen worden toegevoegd.

Stratis
Verge
Bitquence
SONM
SingularDTV

De coins zullen niet in deze volgorde worden toegevoegd. Binance maakte de statement dat ERC20 coins eerder zullen worden toegevoegd omdat deze minder werk inhouden.

source:
https://binance.zendesk.c...1-Binance-September-Coins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018
Verwijderd schreef op maandag 11 september 2017 @ 11:33:
Officiële aankondiging van Binance over welke munten er nu zullen worden toegevoegd.

Stratis
Verge
Bitquence
SONM
SingularDTV

De coins zullen niet in deze volgorde worden toegevoegd. Binance maakte de statement dat ERC20 coins eerder zullen worden toegevoegd omdat deze minder werk inhouden.

source:
https://binance.zendesk.c...1-Binance-September-Coins
Vanaf morgen ook OMG op binance:

http://www.bitguru.co.uk/...ing-opportunity-right-now

[ Voor 8% gewijzigd door o-TANK-o op 11-09-2017 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Om de een of andere reden is mijn Kraken reference niet meegestuurd bij mijn SEPA deposit. Heeft iemand ervaring hoelang het duurt voordat Kraken dit na een support-ticket handmatig heeft verwerkt? Vast niet deze week he :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Rookert25 schreef op maandag 11 september 2017 @ 12:03:
Om de een of andere reden is mijn Kraken reference niet meegestuurd bij mijn SEPA deposit. Heeft iemand ervaring hoelang het duurt voordat Kraken dit na een support-ticket handmatig heeft verwerkt? Vast niet deze week he :(
Ik heb wel eens van een verkeerde rekening geld overgeboekt. Het duurde ongeveer 3 werkdagen voordat Kraken bij mij terug kwam. Na mijn reactie duurde het 2 werkdagen voor support om het ticket te sluiten. Geld werd uiteindelijk teruggestord, wat ook weer iets van 3 werkdagen duurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Verwijderd schreef op maandag 11 september 2017 @ 12:05:
[...]

Ik heb wel eens van een verkeerde rekening geld overgeboekt. Het duurde ongeveer 3 werkdagen voordat Kraken bij mij terug kwam. Na mijn reactie duurde het 2 werkdagen voor support om het ticket te sluiten. Geld werd uiteindelijk teruggestord, wat ook weer iets van 3 werkdagen duurde.
Ok, valt nog mee, heb net alle info aan ze opgestuurd en hopelijk wil iemand op het goede knopje drukken dezer dagen. Lekker handig van me :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Had nog een verkoop order staan voor WTC op 0.000375 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zorss
Bezit je veel OMG? Heeft er iemand hier meer informatie over die mogelijke partnership met Apple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemhendrik
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-09 15:27
Viper® schreef op maandag 11 september 2017 @ 13:13:
Had nog een verkoop order staan voor WTC op 0.000375 :'(
Ai, die gaat als een speer momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
Nurksis schreef op donderdag 7 september 2017 @ 19:19:
[...]

Dat dacht ik dus ook, maar dacht iets anders gelezen te hebben (volgens mij in dit draadje) over als de BD jou doorlicht dat het toch wel handig kon zijn.
Ik maak mij er ook niet al te druk over, wil het voornamelijk voor mijzelf, en tot dusver zijn mijn bedragen niet noemenswaardig.
Op de meeste exchanges kun je je gehele handelsoverzicht downloaden in excel format.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
willemhendrik schreef op maandag 11 september 2017 @ 13:22:
[...]

Ai, die gaat als een speer momenteel.
WTC is mijn hoop om de verliezen van afgelopen twee weken goed te maken. Maar ik ben huiverig want hij is nu al een paar keer ingezakt toen die bijna op de 2$ zat. Het blijft een lastige beslissing om uit te cashen of niet. De vorige keren heb ik hem gehold en spijt er van gekregen, maar op het moment dat ik alles verkoop zal je zien dat die wel door gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018
zorss schreef op maandag 11 september 2017 @ 13:16:
[...]

Bezit je veel OMG? Heeft er iemand hier meer informatie over die mogelijke partnership met Apple?
Ik volg al het nieuws over OMG vooral op het reddit forum: https://www.reddit.com/r/omise_go/

Naar aanleiding van alles wat ik erover heb gelezen is het naar mijn idee een munt met zeer veel potentie en groeimogelijkheden. Heb ook veel vertrouwen in het team wat erg professioneel overkomt. Kijk zelf anders maar eens op het reddit forum ;)

Hieronder een kort overzicht van wat er nog gaat komen de komende tijd; (gekopieerd van forum)

OMG:

-Binance Listing
-Airdrop
-TechCrunch Disrupt
-Solution for decentralised cash in/out revealed
This is only within the next three months, and only the news that we know is coming within this time frame.
Things I couldn't find details on when they will be released but we know are coming at some point in the future:
-Plasma
-OMG launching their own blockchain on Plasma
-Release of white label ewallet
-Launch of decentralised exchange
-Integration of OMG into existing Omise payment infrastructure.
-Details of Google Thailand and Omise deeper partnership
-Staking details including rate of return

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBPnut
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 17-09 23:09
o-TANK-o schreef op maandag 11 september 2017 @ 13:39:
[...]

Ik volg al het nieuws over OMG vooral op het reddit forum: https://www.reddit.com/r/omise_go/

Naar aanleiding van alles wat ik erover heb gelezen is het naar mijn idee een munt met zeer veel potentie en groeimogelijkheden. Heb ook veel vertrouwen in het team wat erg professioneel overkomt. Kijk zelf anders maar eens op het reddit forum ;)

Hieronder een kort overzicht van wat er nog gaat komen de komende tijd; (gekopieerd van forum)

OMG:

-Binance Listing
-Airdrop
-TechCrunch Disrupt
-Solution for decentralised cash in/out revealed
This is only within the next three months, and only the news that we know is coming within this time frame.
Things I couldn't find details on when they will be released but we know are coming at some point in the future:
-Plasma
-OMG launching their own blockchain on Plasma
-Release of white label ewallet
-Launch of decentralised exchange
-Integration of OMG into existing Omise payment infrastructure.
-Details of Google Thailand and Omise deeper partnership
-Staking details including rate of return
Wat maakt OMG onderscheidend als payment gateway ten opzichte van vergelijkbare coins? Ik had begrepen dat hun base in Azië is en coin betalingen toegankelijker willen maken voor het grote publiek..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Meessen schreef op maandag 11 september 2017 @ 13:33:
[...]

WTC is mijn hoop om de verliezen van afgelopen twee weken goed te maken. Maar ik ben huiverig want hij is nu al een paar keer ingezakt toen die bijna op de 2$ zat. Het blijft een lastige beslissing om uit te cashen of niet. De vorige keren heb ik hem gehold en spijt er van gekregen, maar op het moment dat ik alles verkoop zal je zien dat die wel door gaat.
Precies dit. Veel mensen trekken direct hun geld eruit bij slechte berichten over China. Op hun Reddit sijpelen wel af en toe berichten naar buiten over samenwerkingen, maar door slechte communicatie in Engels wordt dit niet altijd als goed nieuws opgepikt (soms zelfs tegenovergesteld :X ). Toch blijft de circulerende voorraad laag en lijkt er werkend product achter te zitten, namelijk volgen van goederenstroom middels RFID en blockchain, wat zeer interessant kan zijn in de maak-industrie in Azië.

[ Voor 3% gewijzigd door Rookert25 op 11-09-2017 13:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StWl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-07 22:47
JBPnut schreef op maandag 11 september 2017 @ 13:45:
[...]

Wat maakt OMG onderscheidend als payment gateway ten opzichte van vergelijkbare coins? Ik had begrepen dat hun base in Azië is en coin betalingen toegankelijker willen maken voor het grote publiek..
Quote uit een artikel over OMG:
What About the Competition?
By now, you’re probably thinking what’s to stop
someone else from doing the same thing?
Absolutely nothing.
Anyone can scribble together a white paper claiming
to do what OMG plans to do. The difference is Omise
has a proven team and track record.
Omise corporate already operates the biggest payment
gateway in Thailand.
They are proven winners in the payments game.
Joseph Poon and Vitalik Buterin have already built
networks that can handle billions of dollars’ worth of
transactions.
That kind of real-world operational experience doesn’t
come around often in the crypto space.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
[...]

Ik ben er van overtuigd dat de onzekerheid uit China doelbewust gebruikt is om WTC holders te misleiden. Weet even de naam niet meer, maar er is een semi-bekende Twitteraar die in de periode voor de onzekerheid vol lof was over WTC. Ineens postte hij berichten over een mogelijke delisting, kapitaliserend over geruchten die eerder rondzwierven en was het ineens een shitcoin etc. De prijs ging naar beneden en schoot daarna ineens omhoog. Op dat exacte moment waren z'n tweets ook verwijderd. FUD gebruikt om WTC uit zwakke handjes te schudden en zelf goedkoop op te pikken.

Sindsdien is de coin al een stuk meer waard en begint men nu de potentie in te zien. Heb zelf op het punt gestaan om te verkopen maar ben nu zo blij dat ik dat nu gedaan heb. Smerige trucjes!

Ook met de pump die nu gaande is ga ik me niet laten verleiden tot verkopen. Ik loop liever winst mis door een zakkende koers dan dat ik winst misloop als WTC toch een ANS>NEO'tje van plan is :P Ik heb de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:33
DLodder schreef op zondag 10 september 2017 @ 20:58:
Je kunt op dit moment het beste met iDeal dan Bitcoins kopen bij BLP3.eu, dat is het goedkoopste. Is je account echter nog niet geverifieerd dan kun je dit alsnog via Bitonic doen maar daar betaal je wel iets meer.

[...]
Blp3.eu is offline?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:52

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[...]

soms is een paar ritjes omhoog meepakken en weer goedkoop inkopen als die gezakt is beter dan de ijdele hoop dat hij die eene keer wel door blijft stijgen.

althans, daar loop ik vaak tegenaan.

kreeg trouwens een email van iconomi dat ik via idnow kan verifieren. eigenlijk nog helemaal niet nodig want ik zit nog lang niet aan de 1000 dollar :+

[ Voor 10% gewijzigd door Viper® op 11-09-2017 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:06
Hier nog iemand enig idee of de YOYO coin nog bestaat? Heb er nog 12k van.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rop380
  • Laatst online: 04-06 13:58
BekSide schreef op maandag 11 september 2017 @ 14:40:
Hier nog iemand enig idee of de YOYO coin nog bestaat? Heb er nog 12k van.....
https://steemit.com/cn/@j...ns-conversion-notes-yoyow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Laatst online: 18-09 19:36
Viper® schreef op maandag 11 september 2017 @ 14:31:
[...]

soms is een paar ritjes omhoog meepakken en weer goedkoop inkopen als die gezakt is beter dan de ijdele hoop dat hij die eene keer wel door blijft stijgen.

althans, daar loop ik vaak tegenaan.

kreeg trouwens een email van iconomi dat ik via idnow kan verifieren. eigenlijk nog helemaal niet nodig want ik zit nog lang niet aan de 1000 dollar :+
Join the club :) De limits worden overigens direct bijgewerkt in je account na verificatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:06
Snap er nog niet veel van, maar ga me er na werk in verdiepen..... kan ze nog nergens verkopen dus zo snel te zien, of een waarde geven per coin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stekki
  • Laatst online: 15-09 13:58
Lambo LP670 SV schreef op maandag 11 september 2017 @ 15:18:
[...]

Join the club :) De limits worden overigens direct bijgewerkt in je account na verificatie.
Ik heb eergisteren ook de mail gekregen van Iconomi om met verificatie proces te voltooien. Morgen maar eens doen. Zit wel aan de grens. Wel jammer dat de index weer gezakt is, eerste dagen goed omhoog gegaan, na de crash van verleden week goed omlaag :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rop380
  • Laatst online: 04-06 13:58
BekSide schreef op maandag 11 september 2017 @ 15:38:
[...]

Snap er nog niet veel van, maar ga me er na werk in verdiepen..... kan ze nog nergens verkopen dus zo snel te zien, of een waarde geven per coin.
Ze raden aan om je YOYO's van Binance naar Myetherwallet te zetten.
En dan maar hopen dat ze ooit nog wat waard worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 07:51
stekki schreef op maandag 11 september 2017 @ 17:36:
[...]

Ik heb eergisteren ook de mail gekregen van Iconomi om met verificatie proces te voltooien. Morgen maar eens doen. Zit wel aan de grens. Wel jammer dat de index weer gezakt is, eerste dagen goed omhoog gegaan, na de crash van verleden week goed omlaag :(.
Als alles omlaag gaat kan het daar niet omhoog hé. Het enige is dat je gemiddeld omlaag gaat en niet volledig de koers van 1 coin.

Maar idd wordt tijd dat de markt zich hersteld en weer richting de 185 miljard marketcap gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Rookert25 schreef op maandag 11 september 2017 @ 13:49:
[...]

Precies dit. Veel mensen trekken direct hun geld eruit bij slechte berichten over China.
Men laat zich wel heel erg leiden door China. Al maanden komt het grootste deel van het nieuws uit die hoek. Ik zal niet ontkennen dat het een belangrijke speler is in deze handel en dat daar veel geld zit, maar ik bekijk het liever wat breder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stekki
  • Laatst online: 15-09 13:58
Practics schreef op maandag 11 september 2017 @ 18:20:
[...]

Als alles omlaag gaat kan het daar niet omhoog hé. Het enige is dat je gemiddeld omlaag gaat en niet volledig de koers van 1 coin.

Maar idd wordt tijd dat de markt zich hersteld en weer richting de 185 miljard marketcap gaat.
Mijn probleem is dat ik niet genoeg geduld heb met Iconomi :p. Als je alles zelf in de hand hebt, kan het ook zen voordelen hebben... ALS... Want ik kan onmogelijk 24h alles opvolgen.

Misschien dat ik alles eens overzet naar mijn Bittrex account.
Pagina: 1 ... 90 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).