[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 89 ... 111 Laatste
Acties:
  • 940.881 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-10 15:32
spartacusNLD schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 17:34:
[...]

Ik zet elke maand wat apart en wacht gewoon een dip af. Wat zou ik dan moeten doen volgens jou?
Nou als je heilig gelooft dat de markt alleen maar groeit. Dan kun je beter nu alles inzetten aangezien het alleen maar duurder wordt. Het moment dat bitcoin 5 euro was had ook niemand het geloof dat het 3500 euro zou worden. Je koopt nu nooit geen bitcoin voor weer.. Waarom zou de huidige koers niet zelfde zijn? Alles gaat alleen maar omhoog dat is je eigen mening. (en deel het deels met je)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:26

spartacusNLD

This is Sparta!!

Practics schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 17:40:
[...]
Nou als je heilig gelooft dat de markt alleen maar groeit. Dan kun je beter nu alles inzetten aangezien het alleen maar duurder wordt. Het moment dat bitcoin 5 euro was had ook niemand het geloof dat het 3500 euro zou worden. Je koopt nu nooit geen bitcoin voor weer.. Waarom zou de huidige koers niet zelfde zijn? Alles gaat alleen maar omhoog dat is je eigen mening. (en deel het deels met je)
https://www.veb.net/begin.../spreiden-van-beleggingen

:> Ik geloof heel erg in crypto maar ik ben wel slim genoeg om in te zien dat ergens voor 100% in gaan zitten nooit slim is

[ Voor 9% gewijzigd door spartacusNLD op 08-09-2017 17:42 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
spartacusNLD schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 17:41:
[...]

https://www.veb.net/begin.../spreiden-van-beleggingen

:> Ik geloof heel erg in crypto maar ik ben wel slim genoeg om in te zien dat ergens voor 100% in gaan zitten nooit slim is
Spreid over tijd. Wie met veel geld op één moment instapt, kan veel verliezen. Dat gebeurde bijvoorbeeld tijdens de internetbubbel, toen veel beleggers op de top instapten en een groot deel van hun vermogen zagen verdampen. Het markrisico is altijd aanwezig en niemand kan de markt timen. Periodiek geld inleggen (bijvoorbeeld maandelijks een bedrag) is daarom verstandig.
True, maar als je er heilig achter staat dat de markt aankomende jaren alleen maar groeit. Dan zou ik er alleen maar voor zorgen dat ik alles per direct beschikbaar had voor wat ik er mee wou. Terug naar fiat of andere coin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmbkjb
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 05-09-2018
Op zich wel een mooi uitgangspunt. Je hebt een bepaalde bedrag om mee te starten. Dat is je 0-punt. Als je long term denkt dan is het slim om de munten die je hebt alleen maar goedkoper in te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kennen we dit toch van: "Fake news, it's all fake news"...

http://www.allcryptocurre...due-to-fake-chinese-news/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anders
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-10 19:06
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Dsb59vf.png

Mooi advies van een van de Twitteraars die ik volg. Ik moet toegeven dat ik nog te vaak op een stijgende trein spring, in plaats geduldig klaar te zitten voor de dips..

Ik hou er sowieso wel van als mensen niet lopen te shillen maar echt advies proberen te geven.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/568H9e7.png

De afbeelding in het groot

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-10 11:07
Anders schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 18:08:
[afbeelding]

Mooi advies van een van de Twitteraars die ik volg. Ik moet toegeven dat ik nog te vaak op een stijgende trein spring, in plaats geduldig klaar te zitten voor de dips..

Ik hou er sowieso wel van als mensen niet lopen te shillen maar echt advies proberen te geven.

[afbeelding]

De afbeelding in het groot
Ben benieuwd of we nu in een bull trap zitten en we straks nog even rustig 5% verder dalen, zie je toch best wel vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALFfx
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-07 19:02
ik kijk een dag niet en hop bijna 20 dollar van ltc af.
Ik had hier zeker wat bij kunnen schaven.
Ik koop verkoop op de dips en heb zo toch al aardig wat erbij gekregen maar nu ben ik in de val getrapt :(
maar goed we gaan weer omhoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeros
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-09 16:49
Rookert25 schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 18:19:
[...]

Ben benieuwd of we nu in een bull trap zitten en we straks nog even rustig 5% verder dalen, zie je toch best wel vaak.
Hier zit ik dus ook mee. Vorige dip NEO gekocht op ong 20 USD. Terwijl als ik iets geduldiger zou zijn ik het kon kopen op 16 USD.

Wat doen jullie op het moment met chinense coins? Aanhouden? Ik denk zelf dat het allemaal wel meevalt met de regulations, maar je weet het maar nooit met China. Twijfel om nu OMG bij te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-10 20:00

Hoogie2004

Whohooooo

Ik maak me op het moment niet meer te druk om die dips, vandaag portfolio 20% in de min gestaan, maar inmiddels alweer bijna op het niveau wat het was vanmorgen. Enige jammer is dat ik er dit maal dus niets aan heb kunnen verdienen door op het juiste moment te verkopen en weer in te kopen.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het eigenlijk met cancellen van orders op Kraken? Heb er vandaag eentje gecancelled die er al een tijdje in stond en wil er nu eentje uitgooien die per abuis verkeerd is geplaatst maar ik kan drukken wat ik wil... Hij blijft in mijn overzicht staan en zorgt ervoor dat ik niks meer bij kan kopen. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-10 22:50
Verwijderd schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 19:10:
Hoe zit het eigenlijk met cancellen van orders op Kraken? Heb er vandaag eentje gecancelled die er al een tijdje in stond en wil er nu eentje uitgooien die per abuis verkeerd is geplaatst maar ik kan drukken wat ik wil... Hij blijft in mijn overzicht staan en zorgt ervoor dat ik niks meer bij kan kopen. :X
Volgens mij is Kraken weer flink aan het haperen op het moment. Ik probeer juist orders te plaatsen, maar het lukt voor geen meter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McPoowl schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 19:23:
[...]

Volgens mij is Kraken weer flink aan het haperen op het moment. Ik probeer juist orders te plaatsen, maar het lukt voor geen meter...
Ja dat is dus ook een probleem... Van de 5 orders die ik heb geplaatst zijn er maar 2 doorheen gekomen... :/
Nu zie ik weer een mooi kansje met BCH maar ik heb nog twee orders erin staan ongeveer ter waarde van wat ik nu wil aankopen...

Ik dacht dat er wellicht een restrictie zat op het aantal orders dat je kunt laten vervallen maar 1 per dag is wel erg weinig...

Edit: hij is er eindelijk uit....... Jammer alleen dat de koers ondertussen natuurlijk weer gestegen is. |:(
Al zie ik het voorlopig nog wel even flink onrustig blijven. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2017 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickChange
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-09 21:15
NeoPhire schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 15:58:
Bitcoin duikt omlaag qua waarde, en daarmee ook direct de waarde van altcoins. Niks om je zorgen over te maken vermoed ik, BTC heeft al een steady gedrag van dalen en zakken tussen 3500 - 4000 euro.
Ga je dan verkopen bij 3500€ ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cass
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-02 12:19

Cass

24JA SolarPercium 290Wp SE5000

alBildjiekiyya schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 22:32:
[...]

Ga je dan verkopen bij 3500€ ?
kopen bedoel je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Waarom blijft de gehele markt nu zakken dan? Het is toch al lang bekend dat het nep nieuws was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-10 11:09
de prijs gaat niet elke dag omhoog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoPhire
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-10 14:17
Practics schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 22:38:
Waarom blijft de gehele markt nu zakken dan? Het is toch al lang bekend dat het nep nieuws was?
Veel crypto-holders zijn denk ik niet eens zo bezig met het nieuws. Het zou mij niet verbazen als ze markt zien en in de panic mode schieten: zo snel mogelijk verkopen, ik wil niet nog meer verlies.

Ik zie het nu als een mooie kans om in stappen en weer wat bij te kopen en zodra de prijzen weer omhoog zijn weer wat te verkopen, leuke winst momenten.

Om Warren Buffet te quoten: “Be Fearful When Others Are Greedy and Greedy When Others Are Fearful”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 17:38
Ik hoop eigenlijk dat de paniek nog even verder doorgaat en de prijzen nog verder zakken liefst nog een paar dagen.
Zou alleen lullig zijn als er dit keer geen correctie omhoog komt en de beloofde crash eindelijk is gekomen zitten we straks met onze waardeloze Crypto's
Baal wel dat ik uurtje daarvoor voor tweeduizend euro had ingekocht en alles heb zien verdampen en niet meer heb kunnen reageren op de crash. Twee dagen monitor is alles en net voor de crash koop ik in en moet ik weg :(

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand dit al gedaan ?

https://omisego.com.co/airdrop/sign.php

Heb dit gedaan om mijn OMG tokens te claimen ? Doch mijn MEW is leeg nu ? :?
Zeg aub dat dit geen "oplichting" is ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• r0g3r
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:08
Verwijderd schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 01:04:

yep, je hebt ze letterlijk je bankpas + pincode gegeven, vind je het dan raar als iemand je geld van je rekening haalt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikRo
Yep je bent alles kwijt. Hoop dat er niet al teveel op stond.

Mijn alarmbellen gingen al bij geef je private link daarvan is toch bekend dat je die aan niemand mag geven?
Is toch het eerste wat je leest bij aanmaken wallet.

https://www.google.be/amp...ware-omg-news/amp/?espv=1

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

.com.co en je private key op moeten geven.. :X
Die ETH ben je kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErikRo schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 01:12:
Yep je bent alles kwijt. Hoop dat er niet al teveel op stond.

Mijn alarmbellen gingen al bij geef je private link daarvan is toch bekend dat je die aan niemand mag geven?
Is toch het eerste wat je leest bij aanmaken wallet.

https://www.google.be/amp...ware-omg-news/amp/?espv=1

[...]
Raar dat dit dan via de officiele site van OmiseGo gaat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:54

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 01:13:
[...]

Officiële site? Hoe kom je daarbij?
Die site ruikt aan alle kanten fake.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascension
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:57
[...]

De site van OmiseGo is https://omg.omise.co/ niet https://omisego.com.co ....

:X |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Al zou het officiele site zijn. je private key is afgeven is gewoon een "no go".
Rien na va plu, het geld is niet meer van u.
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Nou kan ik me voorstellen dat niet iedereen dat weet. Zoveel coins zoveel sites met andere extensies.

Al toont google bij mij netjes de juiste sites en op link 4 al meteen "pas op voor fraude en scams" als ik google op omisego airdrop

[ Voor 17% gewijzigd door ErikRo op 09-09-2017 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascension
ErikRo schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 01:22:
[...]

Nou kan ik me voorstellen dat niet iedereen dat weet. Zoveel coins zoveel sites met andere extensies.
Maar als ze ergens om je private key vragen moeten de alarmbellen toch wel gaan rinkelen... Site wordt overigens heel verrassend in Rusland gehost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Ascension schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 01:25:
[...]

Maar als ze ergens om je private key vragen moeten de alarmbellen toch wel gaan rinkelen... Site wordt overigens heel verrassend in Rusland gehost.
Mee eens maar vrees dat de TS niet zo was ingelezen op dit gebied. Maar hij zal die fout vast nooit meer maken. Hoop voor hem dat het niet om duizenden euro's ging.
Jij werkt er hard voor en een ander maakt misbruik van je vertrouwen en gaat ermee vandoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascension
Ja het is klote. Ben zelf de private key van mn lisk wallet kwijt geraakt dus weet een beetje hoe het voelt om een crypto fuckup te maken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
Ouch... Ik hoop niet dat de schade al te groot is. Nooit nergens nooit niet je private key opgeven, en altijd de officiele kanalen dubbelchecken. OmiseGo heeft deze week nog gewaarschuwd voor phishing-aanvallen:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gBhu4N0.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steelo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-03 22:29

Steelo

040 - Ole Ole Ole

Dus https://omise-go.io/airdrop/sign.php is ook nep?

Ik heb namelijk hetzelfde gedaan en m'n private key achtergelaten.
Gelukkig is m'n myetherwallet wallet leeg.
Echter verwacht ik volgende week ATS coins op deze wallet nadat de ICO van deze nieuwe coin is afgelopen.
Is het aan te raden om aan de makers van ATS te vragen of ze het naar een andere wallet (nieuwe) kunnen sturen nu men achter m'n private key is gekomen?

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 14:03
Steelo schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 01:42:
Dus https://omise-go.io/airdrop/sign.php is ook nep?

Ik heb namelijk hetzelfde gedaan en m'n private key achtergelaten.
Gelukkig is m'n myetherwallet wallet leeg.
Echter verwacht ik volgende week ATS coins op deze wallet nadat de ICO van deze nieuwe coin is afgelopen.
Is het aan te raden om aan de makers van ATS te vragen of ze het naar een andere wallet (nieuwe) kunnen sturen nu men achter m'n private key is gekomen?
Ik zou het maar doen als het kan. En deze wallet weg gooien.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Hoop dat nog kan. Sta je geregistreerd met foto naam id en mobiel nummer? Anders kan elke boerekinkel wel bellen met "hallo ik ben Pietje kun je mijn geld even naar een andere rekening sturen" dat zullen ze niet zomaar doen vrees ik. Of je moet je kunnen verifiëren dat jij voor bent wie je zegt dat je bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 14:03
Anders hopen dat ze het alleen checken zodra je het ingevoerd hebt en zodra de drop komt dat ding meteen leeg trekken en daar na niet meer gebruiken.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steelo

Steelo

040 - Ole Ole Ole

ErikRo schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 01:53:
Hoop dat nog kan. Sta je geregistreerd met foto naam id en mobiel nummer? Anders kan elke boerekinkel wel bellen met "hallo ik ben Pietje kun je mijn geld even naar een andere rekening sturen" dat zullen ze niet zomaar doen vrees ik. Of je moet je kunnen verifiëren dat jij voor bent wie je zegt dat je bent.
Ik had al eerder contact met ze omdat ik in eerste instantie m'n exchange eth wallet doorgaf en dat was dus geen 'geschikte' wallet om de coins op te ontvangen. En ik had ook al contact met ze gehad of ze m'n deposit van m'n wallet (die dus compromised is) hadden ontvangen, dus een nieuwe wallet addr. wijziging moet wel lukken. Support van ATS is tot nu toe echt top! _/-\o_

Hoe krom het ook klinkt, geluk bij ongeluk heeft deze persoon die dus 'genaaid' is mij van een mogelijke drama behoed.

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Steelo schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 02:10:
[...]

Ik had al eerder contact met ze omdat ik in eerste instantie m'n exchange eth wallet doorgaf en dat was dus geen 'geschikte' wallet om de coins op te ontvangen. En ik had ook al contact met ze gehad of ze m'n deposit van m'n wallet (die dus compromised is) hadden ontvangen, dus een nieuwe wallet addr. wijziging moet wel lukken. Support van ATS is tot nu toe echt top! _/-\o_

Hoe krom het ook klinkt, geluk bij ongeluk heeft deze persoon die dus 'genaaid' is mij van een mogelijke drama behoed.
Geluk bij een ongeluk dan.
Wat is er eigenlijk zo spannend aan ATS? Net even zitten googlen maar krijg geen oh ja die moet ik hebben gevoel meer oh leuk vooral doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er veel te laat ingestapt zie ik. Voor het eerst deze week Stratis gekocht(offline wallet). Als ik dat een jaar eerder had gedaan dan was de waarde 271 maal toegenomen met Stratis. Zo snel spaar je bij geen één bank. Nu is het lekker aan het zakken vanwege China maar dat herstelt zich vanzelf dus een goed moment om te investeren nu. Op Telegram heb je groepen zoals @Coin trading signal. Hier geven ze realtime advies in welke coin je moet investeren en weer verkopen. Ik zie winsten voorbij komen van 18% tot 25%. Nu winst van 25% op de Cloak Coin. Enige die gestegen is nu. Je moet maar de tijd hebben om continue te kopen en verkopen.

Alleen het idee al. Jaar geleden 1000 euro moeten investeren in Stratis. Jaar later verkopen en 271.000 euro op de rekening :D Gelijk je koophuis afbetaald.
Sinds de Initial Coin Offering (ICO) van Stratis in 2016 is de waarde van de $STRAT token en de interesse in het Stratis Platform exponentieel gestegen. Tijdens de ICO in 2016 werd 1 $STRAT token uitgegeven in ruil voor 1129 satoshi (0.00001129 BTC), wat op het moment van schrijven gelijk staat aan ongeveer €0,02.
Nog geen jaar later, op 1 juli 2017, staat bedraagt de marktwaarde van 1 $STRAT 0.00249257 BTC. Dit was op deze datum gelijk aan €5,42. Dat betekent wie gekozen heeft om tijdens de ICO te investeren in Stratis, in 1 jaar tijd zijn investering 271 keer heeft terug verdiend!

https://cryptostart.nl/cryptovaluta/stratis-strat/

Update:
In de groep wordt nu getypt: $STRAT is in BUY Zone. Support at 120k. Now 129k Sats. It is most undervalued Coin.

Denk dat ik er nog maar een zooitje koop.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2017 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:08
Verwijderd schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 07:22:
Ik ben er veel te laat ingestapt zie ik. Voor het eerst deze week Stratis gekocht(offline wallet). Als ik dat een jaar eerder had gedaan dan was de waarde 271 maal toegenomen met Stratis. Zo snel spaar je bij geen één bank. Nu is het lekker aan het zakken vanwege China maar dat herstelt zich vanzelf dus een goed moment om te investeren nu. Op Telegram heb je groepen zoals @Coin trading signal. Hier geven ze realtime advies in welke coin je moet investeren en weer verkopen. Ik zie winsten voorbij komen van 18% tot 25%. Nu winst van 25% op de Cloak Coin. Enige die gestegen is nu. Je moet maar de tijd hebben om continue te kopen en verkopen.

Alleen het idee al. Jaar geleden 1000 euro moeten investeren in Stratis. Jaar later verkopen en 271.000 euro op de rekening :D Gelijk je koophuis afbetaald.
Sinds de Initial Coin Offering (ICO) van Stratis in 2016 is de waarde van de $STRAT token en de interesse in het Stratis Platform exponentieel gestegen. Tijdens de ICO in 2016 werd 1 $STRAT token uitgegeven in ruil voor 1129 satoshi (0.00001129 BTC), wat op het moment van schrijven gelijk staat aan ongeveer €0,02.
Nog geen jaar later, op 1 juli 2017, staat bedraagt de marktwaarde van 1 $STRAT 0.00249257 BTC. Dit was op deze datum gelijk aan €5,42. Dat betekent wie gekozen heeft om tijdens de ICO te investeren in Stratis, in 1 jaar tijd zijn investering 271 keer heeft terug verdiend!

Als als als,

Gisteren ook gestart met Stratis. Zit naar verluid nog hoop potentie in. Ze verwachten volgende week het eea. Ik heb ook ergens nog nxt omgezet naar stratis maar die zich ik nog niet in mijn wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deef_K schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 07:52:

[...]

Als als als,

Gisteren ook gestart met Stratis. Zit naar verluid nog hoop potentie in. Ze verwachten volgende week het eea. Ik heb ook ergens nog nxt omgezet naar stratis maar die zich ik nog niet in mijn wallet.
Ik koop alleen bij Litebit. Binnen 5 minuten in mijn offline wallet van Stratis. Verkopen heb ik nog niet gedaan maar via anycoindirect krijg je weer meer terug dan bij Litecoin.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• robnieuw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-09 15:31

Je hoort alleen over de winsten, een paar weken terug ging het hier alleen over NEO. Advies was kopen kopen kopen. Nu dat NEO van 40 euro naar 20 is gezakt is het erg stil. Wie wil nu te koop lopen met een verlies van 20.000 euro. Als iedereen een munt kan kopen voor 0,10 cent en dat voor 100,00 kan verkopen is dat altijd leuk.

Ga er vanuit dat er geen zekerheid is. Ook hier niet. Het blijft natuurlijk een verschil of je een waarde in je wallet hebt van 100.000 of van 100 euro. Ik ken iemand die er behoorlijk heeft geïnvesteerd en een winst en/of verlies van 30.000 euro zie ik regelmatig voorbij komen.

Aan de andere kant; no guts no glory

Als je 50.000 euro investeert is het makkelijker om er 100.000 van te maken
Als je 50 euro investeert en het stort in en is 10 waard. Wie heeft er dan gelijk.

Even mijn verwachtingen voor het einde van het jaar
Bitcoine 4500 euro
Etherium 750 euro
Neo rond 45 euro
gebaseerd op mijn glazen bol en de hoop dat ik dan mij Audi R8 kan bestellen en mijn huis volledig ga afbetalen.

Dus ben je te laat of net op tijd? Tijd zal het leren. En als je vooraf er vanuit gaat dat je alles kwijt bent valt alles mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebapao
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-05 08:03
Hebben jullie vanochtend ook de episode van boxmining gezien? Hij verwacht wellicht dat er nog meer nieuws gaat aankomen ivm kleine exchanges welke gesloten gaan worden. Sommigen zijn er namelijk vandoor gegaan met het geld, dus waarschijnlijk wil de Chinese overheid toch het e.e.a. gaan reguleren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Verwijderd schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 15:46:
Jeetje, wat gaat dat dan snel. Wat doen jullie in zo'n geval? Zoveel mogelijk altcoins voor btc verkopen en zodra de dip weer wat herstelt weer opnieuw inkopen?
Die zakken meestal helaas net zo hard mee. Omzetten naar USDT is de beste optie denk ik.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Lees ik nu echt dat mensen hier hun private key weggeven ? 8)7

Van mij mag er toch wat regulering komen in de cryptowereld en al die ICO meuk verbieden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jay56
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-06 21:25

Update:
In de groep wordt nu getypt: $STRAT is in BUY Zone. Support at 120k. Now 129k Sats. It is most undervalued Coin.

Denk dat ik er nog maar een zooitje koop.
Ik ben redelijk nieuw in de crypto wereld.
Vind zo een telegram groep wel interessant. Hoe word je daar lid van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Slux schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 09:40:
Lees ik nu echt dat mensen hier hun private key weggeven ? 8)7

Van mij mag er toch wat regulering komen in de cryptowereld en al die ICO meuk verbieden
Omdat mensen dat weg geven? Er bestaan ook altijd nog mensen die hun pincode per telefoon vertellen aan de bank. Zelfs bankpassen met pincode op sturen. Kun je reguleren wat je wil, maar mensen blijven toch dit soort dingen doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Practics
BabyRattle schreef op donderdag 7 september 2017 @ 14:56:
Mogelijk gemaakt door de 160% winst op navcoin. Deel verkocht op ath navcoin en en in bitcoin gehouden tot vandaag. Daarbovenop 1000 neo verkocht voor 32 p stuk en ook die weer voor 20 p stuk ingekocht.

Als je goed het nieuws volgt op reddit en de antwoorden van da hongfei had gelezen op slack " over dat de chinese government probably will step in for regulation" had je eea aan kunnen zien komen ;-)

Mocht er nog iemand geld overhebben. Dan zou ik zeggen kijk eens naar de binance token (BNB) die is gekoppeld aan het succes van NEO. Die zal zeer binnenkort ook omhoogschieten. Die was 0.45 +- toen neo omlaaggetrokken was door de panicsellers.
Hoe gaat het nu met je 10 duizenden euro's en je goede adviesen? Hoor je alleen maar als het goed gaat, zou nu eigelijk ook wel een update op zijn plaats vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Practics schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 10:29:
[...]

Omdat mensen dat weg geven? Er bestaan ook altijd nog mensen die hun pincode per telefoon vertellen aan de bank. Zelfs bankpassen met pincode op sturen. Kun je reguleren wat je wil, maar mensen blijven toch dit soort dingen doen.
Ja daar heb je gelijk in.
Je zou toch wel verwachten van mensen die in crypto belegen weten wat ze doen, je moet je toch wat inlezen en helemaal met ICO's, het is niet zo simpel als normale bankzaken regelen, maar zo zie je maar sommige doen maar wat en hebben echt geen idee wat ze doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Nog even een vraagje over ICO’s:

Ik zie vaak dat ze bij ICOs funds ophalen via cryptocurrency. Ze zetten dan bijvoorbeeld de hard cap op 200.000 ETH. Maar het ontgaat mij compleet waar dit op gebaseerd is.

Hoe weten ze van te voren wat die 200.000 ETH waard is? Begin september was bijvoorbeeld de prijs van ETH $380 en nog geen 4 dagen later $280. Dat betekent dat de ICO met een cap van 200.000 ETH in het eerste geval 76$ miljoen opgehaald maar 4 dagen later $56 miljoen.

Ik snap niet hoe een ICO gefund kan worden met een hardcap gebaseerd op een volatile cryptocurrency.

En een andere vraag, hoe halen ze deze funds precies op? Stel de ICO haalt de hard cap van 200.000 ETH, wisselen ze al deze Ethers dan direct om naar dollars?

Als investeerder in een ICO kun je toch nooit weten waar het geld precies heen gaat en hoeveel dit is? Wellicht cashen ze maar 100.000 ETH en laten ze de rest staan? Dat zou vrij logisch zijn als de markt in een dipje zit bijvoorbeeld.

Ik zou zeggen dat de enige manier om een goede funding te doen is gebaseerd op dollars en dat deze omgerekend worden naar de ETH die nodig zijn. Dus een hardcap gebaseerd op $50 miljoen en dan is het afhankelijk van de markt hoeveel ETH op dat moment is.

Wellicht zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• onionchopper
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 25-12-2020
Slux schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 10:49:
[...]

Je zou toch wel verwachten van mensen die in crypto belegen weten wat ze doen, je moet je toch wat inlezen en helemaal met ICO's, het is niet zo simpel als normale bankzaken regelen, maar zo zie je maar sommige doen maar wat en hebben echt geen idee wat ze doen
Zeker niet slim, maar ik kan mij wel voorstellen dat de manier waarop my ether wallet werkt het in de hand speelt, omdat je daar letterlijk je private key moet "uploaden". Uiteraard draait het alleen op je browser en wordt er niets verstuurd, maar hoe controleer je dat? Ik denk dat het verschil niet duidelijk is voor veel mensen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Boltinus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14-09 10:42
Zit sinds een aantal weken een beetje langs de zijlijn te kijken naar de cryptowereld.
Ben al sind 1999 op de gewone beurs bezig om wat geld te maken, maar de beurs is op dit moment ook niet een plek om in 1 a 2 jaar iets goed te verdienen.

Wat ik zo even vanuit mijn technische analyze zie, heeft ook de crypto gelijkwaardige reacties als een gewoon aandeel. Maar wat wel gezegde moet worden, de uitslagen zijn wel forser.

Heb al wel gezien dat je hier nooit zonder een stoploss moet handelen, want anders zit je gewoon in een casino en je bent en blijft de grote verliezer.

Tevens gebruik ik een strategie max 1 eenheid down voor verlies en 2 eenheden up voor winst.
Trade Like a Casino for Consistent Profits by Adam Khoo
Trade Like a Casino Part 2: Creating a Profitable Stock Trading System

En vooral het stukje vermogen wat je wil verliezen is een belangrijk deel om niet snel door je spaargeld heen te gaan en dan is het spel over.

Ook lees ik opmerkingen als "had ik maar" ... dat is voor een belegger de meest foute opmerking, je moet er van leren i.p.v. denken wat je had moeten doen.

Beleggen is elke dag leren is mijn idee.

Groet Pieter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Boltinus schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 11:41:
Ook lees ik opmerkingen als "had ik maar" ... dat is voor een belegger de meest foute opmerking, je moet er van leren i.p.v. denken wat je had moeten doen.
Dat verbaasd mij ook, had ik maar is dood, geweest. Dat moment komt niet/nooit meer terug.Terwijl men mijmert over het verleden kan er vandaag wel een topmunt/aandeel opstaan en krijgen we over een jaar weer hetzelfde te horen. :P

Beleggen is met name geluk hebben, hoge mate van zelfbeheersing en geduld. Dat ene succesverhaal heeft duizenden zo niet miljoenen beleggers als tegenhanger die (net) niet die combinatie van factoren op exact het juiste moment hadden, dat nieuw vergaarde fortuin moet namelijk ergens vandaan komen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
Boltinus schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 11:41:
Zit sinds een aantal weken een beetje langs de zijlijn te kijken naar de cryptowereld.
Wat ik zo even vanuit mijn technische analyze zie, heeft ook de crypto gelijkwaardige reacties als een gewoon aandeel. Maar wat wel gezegde moet worden, de uitslagen zijn wel forser.
Hoe groot is de invloed van "whales" in de reguliere beleggingswereld? Veroorzaken ze daar ook significante koerswisselingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Verwijderd schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 11:52:
[...]

Dat verbaasd mij ook, had ik maar is dood, geweest. Dat moment komt niet/nooit meer terug.Terwijl men mijmert over het verleden kan er vandaag wel een topmunt/aandeel opstaan en krijgen we over een jaar weer hetzelfde te horen. :P

Beleggen is met name geluk hebben, hoge mate van zelfbeheersing en geduld. Dat ene succesverhaal heeft duizenden zo niet miljoenen beleggers als tegenhanger die (net) niet die combinatie van factoren op exact het juiste moment hadden, dat nieuw vergaarde fortuin moet namelijk ergens vandaan komen. ;)
Ben het met je eens maar beleggen heeft niks met geluk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

onionchopper schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 11:36:
[...]

Zeker niet slim, maar ik kan mij wel voorstellen dat de manier waarop my ether wallet werkt het in de hand speelt, omdat je daar letterlijk je private key moet "uploaden". Uiteraard draait het alleen op je browser en wordt er niets verstuurd, maar hoe controleer je dat? Ik denk dat het verschil niet duidelijk is voor veel mensen.
Je private key invullen om in te loggen op MEW is de minst veilige methode die je kunt gebruiken (en wordt ook afgeraden). Mensen zouden ten minste een keyfile + wachtwoord moeten gebruiken. En de keyfile dan op een encrypted USB-stick bewaren. Dan ben je in ieder geval een beetje beschermd tegen keyloggers en bepaalde spyware. Je private key gebruik je in principe alleen bij het aanmaken van de wallet en dient daarna bij voorkeur offline en veilig op meerdere locaties bewaard te worden.

Het is supermakkelijk om in te loggen met je private key, maar daardoor ook superonveilig. (En mensen onderschatten daardoor ook het belang van de private key.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Ik zie dat erg veel mensen incl. ikzelf moeite hebben met het begrijpen van conditional sell orders en dan niet zozeer de inrichting ervan, maar wel tegen welk bedrag je munten uiteindelijk verkocht kunnen/zullen worden en dat je zeker wil weten dat ze verkocht worden. Bij veel voorbeelden vult men gewoon een x lager bedrag in, maar het kan natuurlijk voorkomen dat alles zo hard keldert dat dat niet voldoende is. Je wil daarnaast natuurlijk je verlies beperken, meer geld weggeven door een extreem lage ask in te voeren is zonde. Ik zoek dus eigenlijk naar een optie om hem tegen de beste marktprijs op dat moment te kunnen verkopen en als iemand je voor is, dat je ask naar beneden wordt bijgesteld om de boot niet te missen. Is dit mogelijk op Bittrex en hoe stel je dat dan in?

[ Voor 67% gewijzigd door Taro op 09-09-2017 12:42 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:15
Verwijderd schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 12:00:
[...]

Je private key invullen om in te loggen op MEW is de minst veilige methode die je kunt gebruiken (en wordt ook afgeraden). Mensen zouden ten minste een keyfile + wachtwoord moeten gebruiken. En de keyfile dan op een encrypted USB-stick bewaren. Dan ben je in ieder geval een beetje beschermd tegen keyloggers en bepaalde spyware. Je private key gebruik je in principe alleen bij het aanmaken van de wallet en dient daarna bij voorkeur offline en veilig op meerdere locaties bewaard te worden.

Het is supermakkelijk om in te loggen met je private key, maar daardoor ook superonveilig. (En mensen onderschatten daardoor ook het belang van de private key.)
Bedankt voor de tip, ik had toevallitg een wallet aangemaakt om mn ethers van de exchange af te halen maar vond het inloggen met private key maar raar. Ga er eens naar kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boltinus
Anders schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 11:55:
[...]

Hoe groot is de invloed van "whales" in de reguliere beleggingswereld? Veroorzaken ze daar ook significante koerswisselingen?
Als we het hebben over gerenomeerde bedrijfaandelen zulen er ook wel "whales" zijn, maar hebben veelal niet de uitwerking zoals je in de crypto ziet.
Hebben we in de aandelenwereld over een een z.g.n. 'pennystock', dan reageert die bijna net zoals een crypto.
Pennystocks zijn eigenlijk de cryptocoins in de aandelenwereld, want die zijn veelal in handen van kleine huis tuin en keuken belegger .. allemaal in de hoop dat het ooit explodeerd met +100%.
De "whales" spelen daar handig op in door langzaam mee te kopen als hij laag is en soms de 'trein' in beweging brengen. Als de 'trein' eenmaal op stoom komt en de FOMO toeslaat staan hun verkooporders al in de boeken ... en gaan ze er met jouw zuur verdiende geld vandoor.
Meerijden op de 'trein' is niet erg, maar altijd een halte kiezen voor de crash.
Dat betekent veelal minder winst, maar elke winst is winst!

Tevreden zijn met wat je in de pocket hebt is altijd beter dan het nakijken hebben .... het zoveelste leermoment.

Nog een ding, vasthouden in een dalende markt en hopen dat het nog weer goed gaat komen is net zoiets als het vangen van een vallend vlijmscherp mes ... moet je niet doen ... uitstappen verlies nemen en nieuwe positie bekijken om terug te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Practics
Boltinus schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 12:13:
[...]

Nog een ding, vasthouden in een dalende markt en hopen dat het nog weer goed gaat komen is net zoiets als het vangen van een vallend vlijmscherp mes ... moet je niet doen ... uitstappen verlies nemen en nieuwe positie bekijken om terug te kopen.
Gisteren nog heel stuk gelezen dat, juist dit de grootste en meest vaak gemaakte fout is. Je moet juist een gespreid portfolio aanleggen in verschillende markten en je beleggingen horizon liefst zo vermogelijk weg leggen. Hiermee haalde je het grootste rendement.

Juist het tussen tijds in en uit stappen kost je geld.

Geloof dat je dit een heel stuk door kunt trekken naar crypto land. Echter gaat hier alles sneller en heviger. 20/30 jaren plan zou in crypto land zomaar 2 tot 5 jaar kunnen zijn.

Interessante materie wat zeker de moeite waard is om je over in te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
Thanks voor je uitleg!

Bedoel je hier vasthouden in een dalende markt in het algemeen, of ook vasthouden aan een munt/aandeel die stug daalt ten opzichte van de rest markt, ook al geloof je erin en heb je de overtuiging dat ie vroeg of laat flink zal stijgen? (Voor mijzelf heb ik het dan over $NEO).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Hmm, ik ben het met de rest van je post wel eens, maar dit laatste stuk vind ik wel vreemd. Ik heb net in dit topic al meerdere keren gelezen dat je in tijden van "crisis" niet zoals een kip zonder kop moet gaan panic sellen. Het stijgt toch altijd opnieuw. Je verliest meer door je te laten leiden door de meute en ook te gaan sellen dan het gewoon even uit te zitten.
Tuurlijk, als je uitstapt en het zakt nog verder, en je koopt je daarna opnieuw in is er niets aan de hand, maar daarom hoeft het niet zo te lopen. Het kan zomaar zijn dat je net uitstapt als het dieptepunt bereikt is, en dan sta je daar met lege handen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boltinus
Anders schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 12:39:
[...]

Thanks voor je uitleg!

Bedoel je hier vasthouden in een dalende markt in het algemeen, of ook vasthouden aan een munt/aandeel die stug daalt ten opzichte van de rest markt, ook al geloof je erin en heb je de overtuiging dat ie vroeg of laat flink zal stijgen? (Voor mijzelf heb ik het dan over $NEO).
Als een aandeel meebeweegt op een dalende markt, dan zal hij dus ook stijgen met een stijgende markt.
Maar als een aandeel afzonderlijk een daling inzet zonder dat de marfkt noemenswaardig daalt, moet je opzoek naar redenen en eventueel een deel van je positie verkopen of helemaal verkopen.

Weet niet of iemand het aandeel Getronics nog kent uit het verre verleden ... daar heb ik mij aardig aan verbrand door te blijven zitten in de hoop dat .... had die euro's net zo goed op kunnen branden, dan had ik het in ieder geval warm gehad.

Houden of verkopen moet je doen met strategie en niet op emotie ...op emotie handelen is veelal geld verliezen!

Nogmaals, ben pas een paar weken binnen de cryptowereld en geef alleen maar aan hoe ik het meestal doe.
Belangrijkste regels is, stap nergens in waar je niets vanaf weet ... ik heb dus ook nog geen crypto in bezit naast BTC ... en die heeft al wat klappen gekregen door het China gebeuren .. op dit moment sta ik op -1% overall.

Ik ben ook geen goeroe en heb ook geen glazen bol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus
SanderL schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 12:50:
[...]

Hmm, ik ben het met de rest van je post wel eens, maar dit laatste stuk vind ik wel vreemd. Ik heb net in dit topic al meerdere keren gelezen dat je in tijden van "crisis" niet zoals een kip zonder kop moet gaan panic sellen. Het stijgt toch altijd opnieuw. Je verliest meer door je te laten leiden door de meute en ook te gaan sellen dan het gewoon even uit te zitten.
Tuurlijk, als je uitstapt en het zakt nog verder, en je koopt je daarna opnieuw in is er niets aan de hand, maar daarom hoeft het niet zo te lopen. Het kan zomaar zijn dat je net uitstapt als het dieptepunt bereikt is, en dan sta je daar met lege handen.
Sandert, alles valt en staat met strategie en emotieloos.
Targets stellen en tevreden zijn met weinig verlies tegenover meer winst, want (-) + (++) = +

Hierbij komt bij mij dan ook een beetje Technische Analyze (TA) om de hoek .. maar dat is ook niet zonder fouten ... en dan leren we weer wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LALA
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 23-08 15:10
OK cash staat gewoon op 0,32 eurocent. Dikke plus van 40% weer. Niet zo gek lang geleden nog rond 0,06 eurocent :F |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Maar je kan de crypto beurs niet vergelijken met de reguliere beurzen. Ik zit nu pas een week in het crypto wereldje, maar als me 1 ding duidelijk is geworden dan is het dat er gewoon erg veel fluctuaties zijn. In mijn ogen is het juist verstandig om niet in paniek te raken en zsm te sellen om erger te voorkomen, want een dag later kan de betreffende munt al weer dik in de plus staan. Je kan die crypto coins niet vergelijken met een aandeel Getronics, Heineken, Shell of whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus
Mr_Size schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 13:16:
Maar je kan de crypto beurs niet vergelijken met de reguliere beurzen. Ik zit nu pas een week in het crypto wereldje, maar als me 1 ding duidelijk is geworden dan is het dat er gewoon erg veel fluctuaties zijn. In mijn ogen is het juist verstandig om niet in paniek te raken en zsm te sellen om erger te voorkomen, want een dag later kan de betreffende munt al weer dik in de plus staan. Je kan die crypto coins niet vergelijken met een aandeel Getronics, Heineken, Shell of whatever.
Heb dat ook wel degelijk in mijn vizier dat de fluctuaties hier soms schokkend kunnen zijn en dat er heel veel emotiehandel is.
Dat is ook 1 van de redenen dat ik nu nog langs de zijlijn sta met mijn BTC te wachten tot ik iets meer begrijp dan deze nieuwe wereld.

Maar ik zie wel mogelijkheden om hier iets winst te kunnen maken binnen de crypto.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
[...]

Een voorbeeld
Je koopt munt x voor 20 euro
Je ziet dat er een daling aankomt en staat +/- 10% in de min
Beste is dan om je verlies te pakken en eventueel later weer in te stappen.

Doe je dat niet heb je kans dat munt x +50% zakt en het weer maanden duurt voordat deze weer op 20 Euro staat, Je bent dan maanden je geld kwijt terwijl en als je je verlies had gepakt had je weer geld om te handelen.

De shit coins kunnen vandaag op 20 staan en morgen op 0

Zit je er LT in dan maakt het minder uit maar er is een reële kans dat je met de handel van shit coins je geld kwijt raakt.

Ik ben zo vaak de fout ingegaan op de gewone beurs met dalingen dat ik dacht oh het komt wel weer goed, dat kwam het meestal niet KPN was daar een mooi voorbeeld van.

ING ook die stond jaren terug op +/- 10 euro toen de crash kwam ik ben toen uitgestapt op +/- 9 euro en heb ze terug gekocht op 3.50, heb ze nog en staan nu op de +/- 15 euro

[ Voor 5% gewijzigd door Slux op 09-09-2017 13:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

[...]
Het stijgt toch altijd opnieuw.
Is dat zo? Lijkt mij een enorme aanname die je nog weleens fors wat geld kan gaan kosten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boltinus
LongTerm (LT) denken is je geld wegzetten in een crypto met vertrouwen en er pas over 1 of 2 jaar eens naar kijken wat het gedaan heeft.
Daytrading is met een heel ander spelletje, dat is meer schade beperken en/of winstjes zekerstellen.
Dat betekent wel dat je er bovenop moet blijven zitten om niet het schip in te gaan en vele malen meer stress 8)7

Lees veel over ICO's de ene nog rooskleuriger dan de ander, maar je zal mij niet klakkeloos er in zien springen.
Van mij hoeft een crypto niet +100% te gaan in 2 dagen zonder enige reden ... dat is niet houdbaar, zie liever 5% per week met goede onderbouwing en verwachtingen.

Dat is niet anders dan in de gewone aandelenhandel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Boltinus schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 13:41:
LongTerm (LT) denken is je geld wegzetten in een crypto met vertrouwen en er pas over 1 of 2 jaar eens naar kijken wat het gedaan heeft.
Daytrading is met een heel ander spelletje, dat is meer schade beperken en/of winstjes zekerstellen.
Dat betekent wel dat je er bovenop moet blijven zitten om niet het schip in te gaan en vele malen meer stress 8)7
Je moet zo ie zo met speel geld spelen in cryptos.
Ik zou meer stress hebben van LT dan day/short traden waar je kan zien wat het doet.
als je er stress van krijgt kan je zo ie zo beter niet handelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je Neo en Nav op je eigen wallet bewaard, kom je in aanmerking voor "rente". Voor Neo krijg je Gas, en Nav moet je in "staking" modus zetten.

Klopt het dat je de Neo wallet af en toe kan opstarten om de Gas te claimen? Dus die hoef je niet 24/7 te draaien dan. Echter voor Nav schijnt het juist raadzaam te zijn om deze continue te draaien, voor de meeste opbrengst. Klopt dit verhaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Verwijderd schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 13:46:
Als je Neo en Nav op je eigen wallet bewaard, kom je in aanmerking voor "rente". Voor Neo krijg je Gas, en Nav moet je in "staking" modus zetten.

Klopt het dat je de Neo wallet af en toe kan opstarten om de Gas te claimen? Dus die hoef je niet 24/7 te draaien dan.
In de NEO wallet zit inderdaad een optie om GAS te claimen. Je hoeft de wallet niet altijd open te hebben om GAS te krijgen, bij het syncen krijg je dit later alsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus
Slux schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 13:45:
[...]

Je moet zo ie zo met speel geld spelen in cryptos.
Ik zou meer stress hebben van LT dan day/short traden waar je kan zien wat het doet.
als je er stress van krijgt kan je zo ie zo beter niet handelen :P
Daar raak je een heel belangrijk punt Slux, beleg met geld wat je kunt missen!
Als je spaargeld gaat gebruiken wat je binnen je huishouden nodig hebt om boodschappen van te doen, afblijven!

Wat ik meestal doe is beleggen met je winsten en je eigen geld er weer uithalen, dat geld had je niet en kun je dus ook missen.

LT moet je ook alleen maar doen als je vertrouwen hebt in een aandeel dat je hebt gekozen na veel onderzoek.
Daytraden kan je inderdaad zien wat je doet, maar in een blink of your eyes kun je het gemist hebben ... en om dan emotieloos te blijven zonder stress ... ik vraag het mij af.

Heb ook even gespeelt op een site voor minuuthandel in opties, ik kreeg er hartkloppingen van en ben daar dus ook maar weer snel mee gestopt.
Zo kun je zien als je met geld speelt er eigenlijk altijd emotie om de hoek komt kijken ook al lijkt je beslissing nog zo rationeel.
Daarom is een strategie zo belangrijk, hiermee tem je de emotie want je weet waar je uit gaat komen bij verlies of winst. Het onbekende is dan al bekend, dus is er stukken minder emotie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Son Gohan
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 09:17
Uit nieuwsgierigheid, waar houden jullie het nieuws over de cryptocurrency in te gaten? Buiten deze topic natuurlijk :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Practics schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 10:34:
[...]
Hoe gaat het nu met je 10 duizenden euro's en je goede adviesen? Hoor je alleen maar als het goed gaat, zou nu eigelijk ook wel een update op zijn plaats vinden.
Ik ben ook wel benieuwd. Naar aanleiding van advies van @BabyRattle over NAV en het kunnen behalen van een niveau van 5 Euro/Dollar zijn volgens mij een aantal mensen ingestapt. Hij stapt zelf al eerder uit, omdat hij er blijkbaar zelf minder of geen vertrouwen meer in had. Of een andere munt had op dat moment nog meer potentie. Maar dat deelt hij dan achteraf. Het is natuurlijk geen verplichting om mensen op de hoogte te moeten houden, maar het zou hem sieren om niet alleen mooie verhalen neer te plempen en de visionair te spelen, maar af en toe ook terug te komen op uitspraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Pvesh schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 14:50:
Uit nieuwsgierigheid, waar houden jullie het nieuws over de cryptocurrency in te gaten? Buiten deze topic natuurlijk :P
Dat antwoord kan je ook binnen dit topic vinden en is al erg vaak langsgekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Hmm had ik toch maar een munt moeten kopen met mijn eigen naam :9

https://coinmarketcap.com/currencies/ion/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jay56 schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 10:28:
[...]

Ik ben redelijk nieuw in de crypto wereld.
Vind zo een telegram groep wel interessant. Hoe word je daar lid van?
In Telegram kun je een groep zoeken. Gewoon Coin trading signal intypen en lid worden. https://t.me/cointrad. Niet alles gelijk geloven wat ze adviseren. Blijft een risico. Maar dat zijn aandelen ook. Alleen met cryptogeld kun je veel sneller winst maken. Zoals met Stratis 271x in een jaar tijd. Gaat nergens meer over. Tijd voor een tijdmachine _/-\o_

OKcash is 58% gestegen. Dit is nog verslavender dan aandelen geloof ik.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2017 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anders
Pvesh schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 14:50:
Primair Twitter, omdat het nieuws zich daar het snelst verspreidt. Een berichtje van 140 karakters is sneller geplaatst dan dat een heel artikel is gepubliceerd op een cryptonieuws-site. Maar er worden ook als eerste valse geruchten verspreid en er zijn veel mensen (betaald of niet) specifieke coins aan het pushen, dus het blijft een mijnenveld. Ik probeer een dedicated cryptolijst bij te houden met accounts die in mijn ogen oprecht zijn. Via bv Tweetdeck kun je dan oa je eigen custom lijst volgen zonder bullshit ertussen.

/edit - met oprecht bedoel ik bv accounts die posts als deze plaatsen.

[ Voor 8% gewijzigd door Anders op 09-09-2017 16:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steelo

Steelo

040 - Ole Ole Ole

ErikRo schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 02:17:
[...]

Geluk bij een ongeluk dan.
Wat is er eigenlijk zo spannend aan ATS? Net even zitten googlen maar krijg geen oh ja die moet ik hebben gevoel meer oh leuk vooral doorgaan.
Ze zijn vrij uniek in hun 'soort product' en hadden al een werkend product voordat ze met Authorship op de proppen kwamen. Authorship kan mogelijkerwijze succesvol worden omdat het o.a. auteurs/vertalers meer geld kan opleveren. Het hele verdienmodel (voor een auteur/vertaler) is namelijk totaal anders dan hoe de 'ouderwetse/traditionele' publishers tot nu toe werken.

De bounty campaign is inmiddels afgelopen en ze staan al op een kleine 3 miljoen usd met nog 4 dagen te gaan. Daarnaast is hun p.r. iig op https://bitcointalk.org/index.php?topic=2058499.720 erg actief bezig met het beantwoorden van vragen, issues en dergelijke. Iets wat ik wel waardeer, omdat het ook voor crypto leken makkelijker wordt om ATS te kopen/te supporten.

En overigens kan men op de 14e hun eth wallet adres op de site invullen waar de ats coins op gedropt moeten worden. Ze hebben er dus over nagedacht na tig mailtjes van mensen zoals ik te ontvangen.

[ Voor 16% gewijzigd door Steelo op 09-09-2017 18:24 ]

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steelo

Steelo

040 - Ole Ole Ole

Slux schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 10:49:
[...]

Ik heb me verdiept in de crypto geld en heb nu in een maand tijd een aardige portefeuille opgebouwd.
Echter staat alles op exchange wallets en heb ik tot voor kort niks met myetherwallet wallets te maken gehad.
Een private key zei me daarom niks en omg airdrop klonk als 'free money', dus werd ik daardoor 'verblind.'
(zoeken naar excuusjes hahaha)
De scam van omg websites en hoe waardevol een private key wel niet is is me nu wel heel erg duidelijk!

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-10 15:09
Steelo schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 17:39:
[...]

omg airdrop klonk als 'free money', dus werd ik daardoor 'verblind.'
(zoeken naar excuusjes hahaha)
De scam van omg websites en hoe waardevol een private key wel niet is is me nu wel heel erg duidelijk!
Ben je veel geld kwijtgeraakt?
Sterkte met terug verdienen iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steelo

Steelo

040 - Ole Ole Ole

kwaazaar schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 18:02:
[...]

Ben je veel geld kwijtgeraakt?
Sterkte met terug verdienen iig.
Er zat geen ether in m'n wallet, dus gelukkig niks!
Maar iemand anders hier is wel wat kwijtgeraakt...

[ Voor 9% gewijzigd door Steelo op 09-09-2017 18:04 ]

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-10 15:09
Steelo schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 18:03:
[...]
Er zat geen ether in m'n wallet, dus gelukkig niks!
Maar iemand anders hier is wel wat kwijtgeraakt...
Okee, dan haal ik jullie door elkaar.

Wat betreft Twitter, volg de juiste personen. Zelf heb ik daarvoor een 2e account aangemaakt, zodat ik alleen Crypto tweets bij elkaar zie.
Tip: Crypto Ed
https://twitter.com/Crypto_Ed_NL/status/906525235259854850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BabyRattle
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-10 20:54
Practics schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 10:34:
[...]

Mensen zijn niet 24/7 vastgelijmd achter een beeldscherm. Zover mijn investeringen lopen de koersen "sideways" maar sta tussen begin augustus en nu nog steeds +55% in de plus. Ik heb geen klagen. Op dit moment is het dankzij de dip aantrekkelijk om in te stappen voor nieuwkomers. Ten eerste omdat het weekend is(vaak een dipje) en ook omdat de komende week e.e.a weer omhoog zal gaan want zeerwaarschijnlijk zal er komende maandag meer duidelijkheid komen vanaf de chinese government met betrekking tot de exchanges voor chinezen en hoe de regulering eruit komt te zien binnen de grensen van china.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-10 11:07
Er wordt goed verdiend met de 10% stijgingen en dalingen van NEO vandaag denk ik, jammer dat ik er slecht in ben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Ik zie dat je voor NAV ook een Raspberry Pi iets hebt om PoS rewards te kunnen krijgen (https://navcoin.org/downloads/). De torrent downloads hebben helaas 0 seeders en de 3e link is van mega.nz, waarvoor je na x MB moet betalen. Heeft iemand anders toevallig een werkende link waar je deze image kunt downloaden? Ik weet niet of je je laptop/pc aan moet laten om te "staken" of dat je deze net als bij NEO GAS gewoon af en toe kunt sync'en? Want dan is de Raspberry Pi wel een mooie en goedkope oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomN87
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 10-10 22:22
imani schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 11:59:
Iemand die straks Bankera ICO gaat doen?
Yess hierzo ingeschreven!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-10 12:39

Tourniquet

Hiya, fellas!

Knutselwout schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 09:03:
Ik ben vandaag op dit topic gestuit en ik heb een aantal vragen. Ik heb niet alles doorgelezen vanaf het begin dus wellicht dat mijn vragen al beantwoord zijn. Mocht dat zo zijn, dan mijn excuses voor het vervuilen van deze thread, maar dan zou ik het waarderen als iemand de betreffende links kan sturen.

Ik volg het nieuws dat gepost wordt op https://blockchain.info/markets/
Ik houd dagelijks de volgende sites in de gaten;
fork.lol
https://bitcoinfees.github.io/#3h
https://btc.com/stats/unconfirmed-tx
http://segwit.party/charts/

Daarnaast houdt mij onderstaande artikel heel erg bezig;
https://medium.com/@Jesse...-wall-street-35a1117ef859

Dit even ter inleiding. De vragen die ik heb, zijn;

Kan BCH de dominantie van BTC overnemen?
Ik denk het wel, met name doordat ze dezelfde POW hebben als BTC waardoor miners eenvoudig over kunnen stappen. Echter denk ik dat BCH behoorlijk wat tijd (minimaal een jaar) nodig zal hebben om deze omslag waar te maken. Ik schrok namelijk van het feit dat Segwit niet de oplossing was waar zo over gehyped werd. Ik was me niet bewust van het feit dat er eerst nog een adoptie slag door de markt moet plaatsvinden. Segwit adoptie is nu pas rond de 1.2% Het enig wat de dominantie van BCH tegenhoudt is de bekendheid bij de gebruikers. Die is nu heel laag. Daarnaast denk ik dat BCH flink uit zal moeten pakken want wanneer Segwit adoptie groter wordt, wordt de voorsprong van BCH kleiner. Met voorsprong bedoel ik lage fees. BCH heeft echter niet zo veel tijd. In november dreigt er een HF te komen. Als ik het goed begrijp dan betekent die HF dat we grotere blocks krijgen wat precies de reden is dat BCH in het leven geroepen is. Wat is dan nog de meerwaarde van BCH (behalve dan dat BCH geen Segwit heeft en miners daarom gebruik kunnen maken van ASICBOOST)? Ik denk dat, wanneer Segwit2x (HF in november) met success doorgevoerd zal worden, dit de genadeslag zal zijn voor BCH om de dominantie van BTC over te nemen. BCH zal blijven bestaan, maar zal niet meer dan een altcoin zijn. Gezien de laatste ontwikkelingen zie ik echter de kans steeds kleiner worden dat Segwit2x door zal gaan.
Persoonlijk maakt het mij niet uit wie dominant zal zijn. Ik zit nu voor 90% in BTC maar ik zou het niet erg vinden om over te stappen naar BCH.

Waarom is de prijs van BTC zo hoog?
Persoonlijk vind ik dat BTC op het moment zwaar overpriced is. Segwit is ingecalculeerd maar biedt niet wat er beloofd was. Ik weet dat er enorm veel media-aandacht is en dreigende oorlog met NK, maar als dat de enige reden zijn dan zie ik het weer vlug zakken op korte termijn. Een prijs rond de 3500 dollar zou ik realistischer vinden. Vandaar dat ik denk dat de prijs pure speculatie is wat de toename in schommelingen zou kunnen verklaren. Ik heb sterk de neiging om mijn BTC te verkopen maar door het artikel van Jesse Livermore (zie hierboven) heb ik nogal last van FOMO :) Daarnaast denk ik dat we wellicht nog een prijsstijging zullen zien voor de HF (als die doorgaat). Mensen hebben nu gezien dat ze "gratis" geld krijgen als er een fork plaatsvindt, dus veel meer mensen zullen wellicht daarom de HF van november niet willen missen.

Waarom is er zo veel weerstand tegen de HF in november?
Ik heb me hier nog niet zo erg in verdiept, maar ik heb gelezen dat de code schijnbaar door een enkele ontwikkelaar geschreven is en dat het nog niet goed getest is (lijkt me onwaarschijnlijk maar goed). Politiek gezien ligt het gevoelig want als Segwit2x de dominante chain wordt dan raken de Core developers het beheer over de BTC code kwijt (aangezien zij tegen Segwit2x zijn). Verder zijn er heleboel stemmen die vinden dat Segwit2x niet meer nodig is omdat BCH ontstaan is.
Zonde dat een post als dit 0 reacties krijgt en wordt ondergesneeuwd door slowchat. Discussie hierover is denk ik beter op z'n plaats in: Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2

Daar gaan de laatste paar posts van vandaag ook over BTC vs. BCH.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steelo

Steelo

040 - Ole Ole Ole

Er is al een pre-ico die via Spectrocoin gaat, Is dat een betrouwbare exchange?

Ik heb inmiddels een kleine 14K aan BNK's gekocht, ben benieuwd hoe het zich verder gaat ontwikkelen.

[ Voor 19% gewijzigd door Steelo op 09-09-2017 23:16 ]

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
kwaazaar schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 18:15:
Okee, dan haal ik jullie door elkaar.

Wat betreft Twitter, volg de juiste personen. Zelf heb ik daarvoor een 2e account aangemaakt, zodat ik alleen Crypto tweets bij elkaar zie.
Tip: Crypto Ed
https://twitter.com/Crypto_Ed_NL/status/906525235259854850
Crypto_Ed volg ik trouwens ook, geeft goede info.

Een apart twitteraccount is niet nodig, je kunt binnen Twitter lists aanmaken. Een list kun je vervolgens weer bookmarken voor snelle toegang. Erg makkelijk, zo kun je bv een lijst maken met een paar zeer waardevolle accounts om meerdere malen per dag snel te scannen, en een lijst met veel meer accounts voor als je meer tijd hebt om ze door te nemen.

Je kunt een lijst bovendien publiek maken of privé houden, en je hoeft mensen niet te volgen om ze toe te kunnen voegen aan een lijst. Je kunt ook de lijsten van anderen bekijken (als ze die hebben) en je er op abonneren. Zie bv https://twitter.com/LegendOfCrypto/lists - dit is bovendien een manier om relatief makkelijk het kaf van het koren te scheiden omdat anderen ze al gefilterd hebben (door hun eigen bril, uiteraard).

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Boltinus schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 13:04:
SanderL, alles valt en staat met strategie en emotieloos.
Targets stellen en tevreden zijn met weinig verlies tegenover meer winst, want (-) + (++) = +

Hierbij komt bij mij dan ook een beetje Technische Analyze (TA) om de hoek .. maar dat is ook niet zonder fouten ... en dan leren we weer wat.
Wel, dat is toch net wat ik zeg? Emotieloos -> niet beginnen panic sellen. Ik hou mijn coins gewoon lekker bij omdat ik in het verleden al genoeg verkocht heb bij de minste daling waarna ik kort daarna bij een stijging zonder coins zat. Kan je 'n pakje duurder opnieuw gaan inkopen.
Slux schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 13:27:
[...]

Doe je dat niet heb je kans dat munt x +50% zakt en het weer maanden duurt voordat deze weer op 20 Euro staat, Je bent dan maanden je geld kwijt terwijl en als je je verlies had gepakt had je weer geld om te handelen.

De shit coins kunnen vandaag op 20 staan en morgen op 0.
Ga ik wel mee akkoord, alleen hebben we 't hier over cryptocurrency. Meestal duurt het geen maanden. Ik handel voornamelijk in BTC, ETH en LTC. Al die andere kleine shitcoins laat ik sowieso al links liggen omdat mijn exchange ze niet ondersteunt en omdat er ook gewoon duizenden per dag bijkomen. Die kunnen onmogelijk allemaal even goede bedoelingen hebben en even significant blijven maanden/jaren na het initieel verschijnen ervan.
Taro schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 13:41:
[...]

Is dat zo? Lijkt mij een enorme aanname die je nog weleens fors wat geld kan gaan kosten.
Ik kan de toekomst niet voorspellen, maar kijk naar BTC. Na elke serieuze dip is er opnieuw voldoende animo om de prijs terug de lucht in te stuwen. Obstakels zoals de activatie van SegWit gingen ook de doodsteek zijn want de community was het toch zo oneens met elkaar. De koers is gewoon lekker doorgeknald. Hetzelfde met ETH. Ik ben ermee begonnen toen ze (een dik jaar geleden?) voor de eerste keer aan 17 euro per ETH stonden. Toen waren ze gecrasht naar 6 euro. Paar maanden nadien stond het opnieuw 17 euro en sindsdien is het alleen maar to the moon gegaan. Met LTC soortgelijk verhaal. Ik zeg niet dat dit tot het einde der tijden zo zal doorgaan, maar heel dit cryptogebeuren wordt meer en meer bekend. Meer en meer mensen stappen in. Op korte termijn denk ik echt niet dat de grotere coins opeens op een paar dagen tijd gaan imploderen en hun miljarden aan market cap gaan verliezen.

Het is gewoon echt frappant hoe iedereen hier plots zegt dat je bij een daling zo snel mogelijk van je coins af moet omdat het erg lelijk kan gaan worden terwijl hier vroeger net het omgekeerde beweerd werd.

Ach ja, iedereen doet wat hij wil en iedereen houdt er zijn mening op na, dat begrijp ik, maar als ik even onbescheiden mag zijn, kan ik er in ieder geval niet zo hard naast zitten als jullie beweren als ik naar m'n balans kijk. Ik probeer me gewoon telkens voor te houden me niet te hard te laten leiden door m'n emoties om keihard te verkopen als het weer eens wat slechter gaat. Je komt er nagenoeg altijd slechter uit. Amen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kauwgomballen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-06 19:54
SanderL schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 23:40:

Ach ja, iedereen doet wat hij wil en iedereen houdt er zijn mening op na, dat begrijp ik, maar als ik even onbescheiden mag zijn, kan ik er in ieder geval niet zo hard naast zitten als jullie beweren als ik naar m'n balans kijk. Ik probeer me gewoon telkens voor te houden me niet te hard te laten leiden door m'n emoties om keihard te verkopen als het weer eens wat slechter gaat. Je komt er nagenoeg altijd slechter uit. Amen :P
Ik heb er inderdaad spijt van dat ik m'n NEO (destijds nog ANTs) voor 0,03 heb verkocht... en STRAT die ik na een mooie stijging zag dalen, en met nog minimale winst verkocht had. Helaas ging ie daarna nog harder omhoog. Ik doe het niet meer, ik hodl gewoon als ze omlaag gaan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

[...]
Begrijp mij goed, ik zie tot nu toe ook dat iedere dip bij de coins die ik heb binnen x periode wel weer volgt met een piek die vaak hoger is dan de dip, maar, het is altijd goed om te beseffen dat er geen garantie is voor die piek. Prima dat de waarde van Bitcoin op van alles en nog wat is gebaseerd, maar over 3 weken kan bij wijze van spreken de dip wel naar 0 Dollar gaan en nooit meer naar 5.000 Dollar klimmen. Er is immers geen bedrijfspand, geen jaarlijkse winst van x miljard en geen activa/passiva/patenten.

Als we met zijn allen blijven uitspreken dat alles naar de maan blijft gaan en we misschien zelfs de zon aantikken, dan gaan we onverantwoorde risico's nemen. Kortom: besef bij iedere dip dat die naar de 0 kan gaan en daar kan blijven. En dat is de reden dat je niet iedere daling zomaar moet blijven uitzitten, want hij gaat toch wel weer omhoog, of misschien deze keer niet? Het is spaargeld van mensen die er vaak hard voor hebben gewerkt. Die moeten ook beseffen dat hun spaargeld in een seconde kan verdampen en iedereen op dit forum moet daar zijn verantwoordelijkheid in nemen.

Dus ja: Tot nu toe gaat de koers na een dip altijd wel weer omhoog, maar pas op met je uitspraken, want vannacht kan dat voor de eerste keer anders zijn. Steeds meer ICO's zijn op niets gebaseerd, er gaat veel geld in om, maar of dat mooie marketing idee nou in de praktijk echt zoveel miljoen of zelfs miljarden waard is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online

Ga ik wel mee akkoord, alleen hebben we 't hier over cryptocurrency. Meestal duurt het geen maanden. Ik handel voornamelijk in BTC, ETH en LTC. Al die andere kleine shitcoins laat ik sowieso al links liggen omdat mijn exchange ze niet ondersteunt en omdat er ook gewoon duizenden per dag bijkomen. Die kunnen onmogelijk allemaal even goede bedoelingen hebben en even significant blijven maanden/jaren na het initieel verschijnen ervan.
[...]
Verstandig.
ETH, ETC, LTC hebben ATH gestaan en op LTC na nog niet terug op het niveau waar ze vandaan komen.
LTC heeft een tijd terug op 45 gestaan en het heeft zeker een maand zo niet langer geduurd voordat ie daar weer overheen ging.
BTC heeft meerdere grote dipjes gehad waar mensen riepen dat hij nooit meer onder de 2500 zou komen om vervolgens onder de 2k te duiken.
En dan heb ik het nog niet gehad over de 2013 crash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neo_mkl
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-04 09:33
Taro schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 23:57:
[...]

Begrijp mij goed, ik zie tot nu toe ook dat iedere dip bij de coins die ik heb binnen x periode wel weer volgt met een piek die vaak hoger is dan de dip, maar, het is altijd goed om te beseffen dat er geen garantie is voor die piek. Prima dat de waarde van Bitcoin op van alles en nog wat is gebaseerd, maar over 3 weken kan bij wijze van spreken de dip wel naar 0 Dollar gaan en nooit meer naar 5.000 Dollar klimmen. Er is immers geen bedrijfspand, geen jaarlijkse winst van x miljard en geen activa/passiva/patenten.

Als we met zijn allen blijven uitspreken dat alles naar de maan blijft gaan en we misschien zelfs de zon aantikken, dan gaan we onverantwoorde risico's nemen. Kortom: besef bij iedere dip dat die naar de 0 kan gaan en daar kan blijven. En dat is de reden dat je niet iedere daling zomaar moet blijven uitzitten, want hij gaat toch wel weer omhoog, of misschien deze keer niet? Het is spaargeld van mensen die er vaak hard voor hebben gewerkt. Die moeten ook beseffen dat hun spaargeld in een seconde kan verdampen en iedereen op dit forum moet daar zijn verantwoordelijkheid in nemen.

Dus ja: Tot nu toe gaat de koers na een dip altijd wel weer omhoog, maar pas op met je uitspraken, want vannacht kan dat voor de eerste keer anders zijn. Steeds meer ICO's zijn op niets gebaseerd, er gaat veel geld in om, maar of dat mooie marketing idee nou in de praktijk echt zoveel miljoen of zelfs miljarden waard is.....
kijk eens naar het grotere plaatje, het financiële systeem is bijna failliet, er is zo veel mis maar we gaan vrolijk verder alsof er niks aan de hand, was er niet bij maar de roaring twenties klinken als een deja vu, quantitative easing, heerlijk, zet de geldpers maar aan. Spaargeld op de bankrekening, denk je echt dat dat van jou is? laten we met z'n allen ons tegoed op te nemen, succes, bijna alle banken hanteren maar een paar % reserve, je kan fluiten naar je centen als het goed mis gaat. De bankgarantie van de overheid is een farce, ze hebben laten doorschemeren het bedrag van 100k te reduceren als het ze uitkomt. Geld is niks maar dan vertrouwen in een briefje papier waar niks tegenover staat! Physiek goud en sinds kort Bitcoin zijn imho de enige veilige havens.
Bitcoin naar nul zie ik echt niet gebeuren tenzij er een beter crypto alternatief uitkomt. Verbieden kan alleen als het internet verboden wordt, en mocht dat gebeuren dat is het ook gedaan met de huidige banken. Natuurlijk, het zal op en neer gaan maar het kan bijna niet anders dat Btc nog flink in waarde zal toenemen.
Pagina: 1 ... 89 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).