[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 88 ... 111 Laatste
Acties:
  • 940.794 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rookert25 schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 14:22:
[...]

Zal wel weer dalen vlak ervoor of erna, buy the rumour sell the news met dit soort hype-aankondigingen. :)
Dikke kans ja, kwestie van goede moment kiezen om te verkopen... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingu007
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 11:34
Weet iemand een site waar je van bv. de top100 Cryptocoins in een paar zinnen kan lezen wat ze doen?
En ook nog voor een leek begrijpbaar.. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:42

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Rookert25 schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 13:24:
[...]

Een bot zou reddits moeten afstruinen op zoek naar chatter en andere oplopende activiteit, is meestal wel accuraat. Jammer dat ie niet zal kunnen filteren op bullshit :>
Zo'n bullshit filter zoek ik al mijn hele leven 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Son Gohan
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 18-09 23:12
Bittrex ook down bij jullie ? Ik krijg namelijk 'The service is unavailable.'

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt Bittrex er bij jullie ook compleet uit? Ik krijg "Service Unavailable"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:58
Pingu007 schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 14:35:
Weet iemand een site waar je van bv. de top100 Cryptocoins in een paar zinnen kan lezen wat ze doen?
En ook nog voor een leek begrijpbaar.. ;)
Kijk zelf altijd op https://coinmarketcap.com/#EUR

Wanneer je op een munt klikt (helaas is deze pagina dan weer in USBD kun je kijken naar;

- Prijsverloop
- Markten waar de coin wordt verhandeld
- Social ( Twitter feed, en Reddit van desbetreffende munt)

En bovenin kun je naar de website vd munt, en naar de bitcointalk message boards.

Hiermee kom ik zelf altijd aardig ver om een beeld te krijgen van een munt en zijn potentie (vooral via reddit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waking_The_Dead
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-07-2024
Pvesh schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 14:55:
Bittrex ook down bij jullie ? Ik krijg namelijk 'The service is unavailable.'
yup

edit: terug beschikbaar

[ Voor 7% gewijzigd door Waking_The_Dead op 08-09-2017 14:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Son Gohan
Verwijderd schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 14:55:
Ligt Bittrex er bij jullie ook compleet uit? Ik krijg "Service Unavailable"...
Lol >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stekki
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 13:58
Verwijderd schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 14:20:
Komodo gaat hard omhoog zeg. Om 18.00 uur vanmiddag is er een announcement. Ben heel benieuwd hoe ver hij nog door zal schieten. Nog meer met KMD in de portfolio? :)
Ik heb KMD gekocht op 2 september, voor $1.54. Tot nu meer dan 158% omhoog gegaan. Wacht ook in spanning af wat er om 18u gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 18:39
Bittrex werkt hier gewoon :) Wel traag!

[ Voor 16% gewijzigd door KraveN op 08-09-2017 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
KraveN schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 15:02:
Kijk eens boven op het scherm: Investigating connectivity failure, markets offline. For more information, see the News page.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-09 13:44
Ben al bijna een week aan het wachten op Bittrex support. Vlak voor de grote dip heb ik met m'n stomme kop een clean flash van m'n telefoon gedaan en daarbij geen backup gemaakt van Google Authenticator. Wil ik dus inloggen bij Bittrex kan ik geen code genereren. Voel me toch behoorlijk machteloos zo dat Bittrex niet reageert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waking_The_Dead
KraveN schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 15:02:
Nu weer wel, ja. Kijk eens naar de minuut-grafieken: er ontbreekt 11 minuten aan data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kobus Post
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-09 10:47
Connectivity restored, markets comming back online. For more information, see the News page.

No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
MitchellHearth schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 15:06:
Ben al bijna een week aan het wachten op Bittrex support. Vlak voor de grote dip heb ik met m'n stomme kop een clean flash van m'n telefoon gedaan en daarbij geen backup gemaakt van Google Authenticator. Wil ik dus inloggen bij Bittrex kan ik geen code genereren. Voel me toch behoorlijk machteloos zo dat Bittrex niet reageert...
Je hebt waarschijnlijk de secret restore key destijds niet opgeslagen. Of de QR code

Had ik bij Binance, duurde ook 2 dagen, uiteindelijk wel geholpen
Socket Status = Slow
No shit :7

[ Voor 3% gewijzigd door Viper® op 08-09-2017 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stekki schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 14:57:
[...]

Ik heb KMD gekocht op 2 september, voor $1.54. Tot nu meer dan 158% omhoog gegaan. Wacht ook in spanning af wat er om 18u gaat gebeuren.
Sowieso een loze pump actie om zo'n timer neer te plempen op hun website. Als ze daadwerkelijk iets nuttigs hadden te vertellen hadden ze het al wel gedaan. Niet via zo'n vage actie. Beste wat je kunt doen bij dit soort gevallen imo: "Buy with rumors sell with the news. "

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2017 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Son Gohan
Verwijderd schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 15:27:
[...]

Sowieso een loze pump actie om zo'n timer neer te plempen op hun website. Als ze daadwerkelijk iets nuttigs hadden te vertellen hadden ze het al wel gedaan. Niet via zo'n vage actie. Beste wat je kunt doen bij dit soort gevallen imo: "Buy with rumors sell with the news. "
Vage site? Is gewoon hun officiële website :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Pvesh schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 15:29:
[...]

Vage site? Is gewoon hun officiële website :X
Lezen is een vak apart. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Son Gohan
Oh ik dacht dat er stond website mijn excuses dan. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stekki
Verwijderd schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 15:27:
[...]

Inderdaad, misschien wel. In elk geval ik hoop dat Bittrex tegen dan terug vlot loopt... Nog steeds probs hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waking_The_Dead
stekki schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 15:34:
[...]

Inderdaad, misschien wel. In elk geval ik hoop dat Bittrex tegen dan terug vlot loopt... Nog steeds probs hier.
De koersen worden er ook door beïnvloed. Wellicht zijn die bots totaal in de war waardoor er nogal rare dingen gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 09:28

TheBorg

Resistance is futile.

Waking_The_Dead schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 15:35:
[...]

De koersen worden er ook door beïnvloed. Wellicht zijn die bots totaal in de war waardoor er nogal rare dingen gebeuren.
Heb alles verkocht om weer in te kopen als de boel weer stabiel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12:13
TheBorg schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 15:41:
[...]

service is unavailable again

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 09:28

TheBorg

Resistance is futile.

oldgrumpy schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 15:42:
[...]

service is unavailable again
Zit op Poloniex en daar knalt de koers ook onderuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnio G
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 16:12
De hele markt neemt op dit moment een duik. Precies op hetzelfde moment. Iemand een idee?

PSN: DeNachtBaron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeetje, wat gaat dat dan snel. Wat doen jullie in zo'n geval? Zoveel mogelijk altcoins voor btc verkopen en zodra de dip weer wat herstelt weer opnieuw inkopen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MRDude22
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 28-07 18:39
Verwijderd schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 15:46:
Jeetje, wat gaat dat dan snel. Wat doen jullie in zo'n geval? Zoveel mogelijk altcoins voor btc verkopen en zodra de dip weer wat herstelt weer opnieuw inkopen?
Mijn tactiek is meestal van binnen huilen en hopen op beterschap :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stekki
jezus, mijn KMD plots serieus gezakt :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:15

beany

Meeheheheheh

Aantal trades op Bittrex is enorm toegenomen. Met pieken naar 80+ 180+ trades per seconde.

Hun API wankelt, veel errors (503 service unavailable) en ook de websocket disconnect vrij vaak momenteel.

Geen idee wie of wat dit veroorzaakt, er lijkt een paniek ergens te zijn??

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onionchopper
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 25-12-2020
beany schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 15:53:
Aantal trades op Bittrex is enorm toegenomen. Met pieken naar 80+ trades per seconde.

Hun API wankelt, veel errors (503 service unavailable) en ook de websocket disconnect vrij vaak momenteel.

Inderdaad, wat is er aan de hand? Heeft bittrex zo veel effect op de hele markt? OMG, Lisk, KMD allemaal flinke duik en sneller dan ik ooit heb gezien.

Maar ik zit het ook maar uit idd, zal wel weer goedkomen. (Fingers crossed.)

[ Voor 3% gewijzigd door onionchopper op 08-09-2017 15:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastForwardNL
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 12:06
"A lot of small Chinese platform are claiming to stop CNY deposit, while still resuming CNY withdrawal, at the same time. Chinese are panicking right now. Take a look at price of Chinese exchanges like huobi.com or OKCoin."

Bron Reddit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Ik vind de BTC drop van 4650 naar 4320 dollar wel dik :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_winfriet
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2018
China lijkt alle crypto platformen te willen gaan sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ah, China is weer van plan Bitcoin te bannen, vandaar :)

https://np.reddit.com/r/B...eptember_08_2017/dmqa5sz/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

opa_winfriet schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 15:56:
China lijkt alle crypto platformen te willen gaan sluiten.
Als je de koersen per exchange bekijkt zie je ook dat daar de grootste dalingen momenteel zijn (10%en hoger). Niet chinese exchanges staan ergens 5% in de min.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:06

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Modbreak:Ik weet dat het vrijdag is, maar minder slowchat aub :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoPhire
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 15:41
Bitcoin duikt omlaag qua waarde, en daarmee ook direct de waarde van altcoins. Niks om je zorgen over te maken vermoed ik, BTC heeft al een steady gedrag van dalen en zakken tussen 3500 - 4000 euro.

Als BTC weer hoger is, dan is de waarde van de altcoins dat ook direct, gezien die direct met elkaar gelinkt zijn. Als 100 altcoins (welke dan ook) 1 BTC waard zijn, en die BTC is 4000 dollar waard, dan is de altcoin in kwestie ongeveer 40 dollar per stuk waard.

Als op dat moment BTC 20% in elkaar zakt naar 3200 dollar, dan gaan de altcoins vanzelf mee uiteraard. De BTC waarde blijft weliswaar gelijk (of zakt iets door de panic sellers), alleen de waarde in fiat gaat omlaag. Veel tracking tools drukken de waarde van de tools uit in fiat (EUR of USD), en dat laat ons ineens schrikken omdat die omlaag lijkt te vallen.

Met het gedrag van BTC in de afgelopen maanden zou ik zeggen: goed moment om te kopen! ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
NeoPhire schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 15:58:
Met het gedrag van BTC in de afgelopen maanden zou ik zeggen: goed moment om te kopen! ;)
OP deze manier blijf je kopen
met al dat slechte nieuws ben je zo door je geld heen :D

https://np.reddit.com/r/B...eptember_08_2017/dmqa5sz/
No they aren't, read the article you shill.

the regulatory brewing ban on the bitcover trading platform
That article says a certain website will be banned, not bitcoin itself.

bets a bit currency trading platform, not a ban on Bitcoin. The banned platform is a channel to cancel a large amount of currency and currency exchange.
Ik kan geen chinees. Het is daar natuurlijk net 00:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperdunk_15
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-06-2024
errrrrnie schreef op woensdag 6 september 2017 @ 08:53:
[...]

LTC verzenden naar bittrex is inderdaad goedkoper, echter BTC naar LTC omzetten op kraken zit ook weer een fee aan vast. Als je vervolgens op bittrex BTC wilt hebben moet je hier ook weer een fee voor betalen. Je BTC vervolgens omzetten naar weer een andere coin kost je ook weer een fee, maar deze zou je ook betalen als je je BTC direct zou verzenden.

Als je het precies uitrekent moet je even uitzoeken welke fee je betaalt om de coins om te zetten naar een andere coin en vervolgens het rekensommetje maken..
Rouge Baste schreef op woensdag 6 september 2017 @ 08:52:
[...]

Goed ingelezen. Overzetten als Litecoin is inderdaad de goedkoopste manier.
Ik heb het maar op die manier gedaan. Bedankt voor de uitleg in ieder geval. Na wat rekenen scheelde het niet heel veel, maar was het wel iets goedkoper om het zo te doen.
Verwijderd schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 15:46:
Ik had toevallig vanmiddag mijn coins van Bittrex overgezet naar Kraken (in BTC) en toen in euro's. Maar ik ben inderdaad ook wel benieuwd wat de meest handige manier is om dit te doen. Ik denk dat als je nu eerst alles op Bittrex moet transferen naat BTC en dan nog versturen naar Kraken om het daar weer om te zetten naar euro, dat dat te lang duurt (als het al lukt, Kraken reageert vrijwel altijd brak). Is in BTC laten staan dan de beste optie? Heb het dan met name over wat geld verdienen op het koersverloop per dag, en niet over het voor langere tijd vasthouden van munten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Elke vrijdag is er toch een weekend dip - volgens mij verkoopt half Azie al hun coins om het op maandag weer te kopen... kijk maar eens naar die patronen. Laatste tijd veel op zaterdag gekocht en donderdag weer verkopen. beetje slim naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waking_The_Dead
[...]

Dat was precies wel een verstandige keuze. Damn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
Hey! Ik ben 1c kwijt :+ Iets gekocht voor 101.30 + 12c fee en ik had 101.43. Dieven! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Verkoop je het dan enkel naar BTC? Of zet je dan ook nog door naar dollar/euro? Ik denk dat ik nu alles maar laat staan, in de hoop op herstel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-09 15:32

Cliffie

Trompetslet

Verwijderd schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 16:04:
Elke vrijdag is er toch een weekend dip - volgens mij verkoopt half Azie al hun coins om het op maandag weer te kopen... kijk maar eens naar die patronen. Laatste tijd veel op zaterdag gekocht en donderdag weer verkopen. beetje slim naar kijken.
Elke keer weer die weekenddip, ik geloof er echt gewoon 0 van. Er is gewoon een aantal geruchten de wereld in geholpen, waarbij iedereen weer in de stress schiet en de koers keihard daalt. Niks met weekend te maken.

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldgrumpy
Cliffie schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 16:07:
[...]

Elke keer weer die weekenddip, ik geloof er echt gewoon 0 van. Er is gewoon een aantal geruchten de wereld in geholpen, waarbij iedereen weer in de stress schiet en de koers keihard daalt. Niks met weekend te maken.
Het gaat verdorie toch wel heel hard, kan me niet van de indruk ontdoen dat er iets aan de hand is.
Maar bon,ik heb nog winst dus ik verkoop niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het nu ook niet een idee om de altcoins die je nog op winst hebt staan te verkopen voor BTC? BTC zal heus wel weer aantrekken, dan schiet je inleg automatisch mee met de BTC toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:06
Cliffie schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 16:07:
[...]

Inderdaad. Koersmanipulatie ten top. Iedereen kan maar posten wat ze willen en mensen (alle twee de kampen) pikken die 'informatie' maar al te graag op.

In de financiële wereld krijg je zware boetes voor het verstrekken van valse informatie. Hier verdient men er zwaar aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatgaap
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-07 13:56
Ik zie dit op Reddit:

From my preliminary understanding of the news in China, it appears the PBOC is once again targeting Chinese exchanges. We could be in for a similar situation from back in February where China basically cut off the domestic exchanges from the Bitcoin system.

Geen translated article wat eraan hangt though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beany schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 15:53:
Aantal trades op Bittrex is enorm toegenomen. Met pieken naar 80+ 180+ trades per seconde.

Op krake werkt de "withdrawl" functie ook niet ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
oldgrumpy schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 16:12:
[...]

Het gaat verdorie toch wel heel hard, kan me niet van de indruk ontdoen dat er iets aan de hand is.
Maar bon,ik heb nog winst dus ik verkoop niet
Heb je de posts boven je wel gelezen? China wil trading platforms gaan verbieden is het gerucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldgrumpy
Luuk schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 16:15:
[...]

Heb je de posts boven je wel gelezen? China wil trading platforms gaan verbieden is het gerucht.
ja heb dat gelezen maar dat is een gerucht. Kan niet geloven dat enkel op basis van zo 1 gerucht , de daling zo hard en zo snel gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 18:52
Pfffff dit is idd een flinke dump:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DJNNCRkXUAABMlf.jpg:large

Ik heb net op tijd mijn grootste alts kunnen verkopen voor BTC. Straks maar even goed klaarzitten om de fucking dip te buyen.
Dacht je als $NEO-houder dat je de bloedbad al wel een beetje gehad had :)

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 19:03
oldgrumpy schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 16:17:
[...]

ja heb dat gelezen maar dat is een gerucht. Kan niet geloven dat enkel op basis van zo 1 gerucht , de daling zo hard en zo snel gaat.
Dat is toch het hele principe achter een 'zeepbel' zoals BTC en de overige currencies? Aangezien de stijging van de afgelopen weken/maanden niet echt gezond was, zullen koersreacties over het algemeen ook wat heftiger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:09
Translate uit Reddit:

According to regulators on the 8th that the bit currency trading platform has become illegal economic activities, money laundering and bankers manipulate the price of loser retail channel, should be banned as soon as possible. In addition to the illegal economy and extortion, the current basic did not see the actual application of Bitcoin. Money laundering with Bitcoin can bypass the regulation of the transfer of funds, especially in China, there are still capital controls in the case of such acts should be introduced as soon as possible regulatory measures. Borrowing Bitcoin trading platform is not banning Bitcoin. The abolition of the platform is to cancel the currency and the legal currency exchange channel. (China Securities Journal)

Chinese exchanges verkopen BTC nu voor USD 3600 per stuk, dus dat klopt met bovenstaande. Interessant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13:49
[...]

Je zult nog wel niet lang in cryptoland bezig zijn. Dit soort geruchten alleen zorgen voor enorme dalingen.

Iconomi is helaas ook weer flink aan het zakken, dan zie je toch dat de spreiding over verschillende coins alsnog dermate sterk is dat BLX t.o.v. 24 uur op het moment van schrijven ongeveer 8% is gezakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waking_The_Dead
[...]

Volgens mij is het een cascade van slechtwerkende bots.
Bittrex heeft er een kwartier uitgelegen wegens netwerkproblemen. Op het moment dat ze weer online waren zijn de bots rare dingen beginnen doen en dit heeft een effect gehad op andere bots waardoor de boel nu zwaar aan het instorten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
[...]

De geschiedenis leert dat dit soort geruchten wel degelijk een behoorlijk effect heeft. Het is niet de eerste keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had al mijn altcoins die op winst stonden echt meteen moeten omzetten naar BTC. Dan had ik zo opnieuw in kunnen kopen in de enorme dip :(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• onionchopper
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 25-12-2020
Verwijderd schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 16:21:
Ik had al mijn altcoins die op winst stonden echt meteen moeten omzetten naar BTC. Dan had ik zo opnieuw in kunnen kopen in de enorme dip :(
Ach ja, je kan dit soort black swan events onmogelijk voorspellen, en ook het timen van de markt in het algemeen is volgens mij gewoon onmogelijk zonder insider knowledge. Ik ben niet bekend met de wiskundige literatuur op dit gebied, maar ik vermoed sterk dat het theoretisch onmogelijk is.

Voor hetzelfde geld had je alles geruild en dan was het nog verder gestegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Had nog wat euros naar Kraken gestuurd vanochtend, hopelijk komt dat nog op tijd binnen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rookert25 schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 16:25:
Had nog wat euros naar Kraken gestuurd vanochtend, hopelijk komt dat nog op tijd binnen :9
Hier ook, vorige keer was het binnen 3-4 uur zichtbaar, nu niet.. Hopelijk zakt het nog ff door, en dan lekker bijkopen.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
Wat kopen jullie nu bij? Ik heb nog genoeg euro's klaarstaan op kraken en twijfel tussen Eth en btc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-11-2024
Kwartier geleden ongeveer al mijn altcoins verkocht voor BTC, straks meer terug kopen hoop ik. Heb alleen mijn Ripple laten staan en ook 1000 Siacoin die toch maar $8 waard zijn bij elkaar :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-09 20:57
Litebit down lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha was wel te denken, bij mij lijkt alles al serieus terug te stijgen?
Volgens mij als je wil kopen moet je er snel bij zijn nu....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
Verwijderd schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 16:39:
Haha was wel te denken, bij mij lijkt alles al serieus terug te stijgen?
Volgens mij als je wil kopen moet je er snel bij zijn nu....
Of juist niet. Als je nu op de pieken koopt, val je precies in de val van de whales. Buy the dips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Laatst online: 18-08 23:53
Hm balen net uurtje daarvoor BTC gekocht en omgezet naar OMG en NEO.
Nu in trein voor korte vakantie met vriendin dus kan niets meer doen. Dat wordt de rit uitzitten en er niet aan denken.

Toch vrees ik dat de koers lager zal eindigen voor alle clubs als dat China gerucht waar blijkt te zijn of wordt.
Als zo'n groot land afhaakt ga je dat echt wel terugzien dat gaat EU en USA niet even opvangen denk ik.

Draai nog te kort mee om echt alles goed in te schatten. Jammer dat ik nu niet thuis zit achter pc om te kopen, maar vrees dan vrouwtje niet blij gaat zijn als ik nu terugga.
Zoals ik al dit wordt de rit uitzitten en volgende kijken wat de schade is.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawid127
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 08:51
Ik heb echt een prachtig talent om VLAK voor dit soort dipjes in te slaan. Vorige week ook al.

Ik hoop alleen dat de technologie het wint van de overheden die geen grip willen verliezen op het geld (= macht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
ErikRo schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 16:42:
Nu in trein voor korte vakantie met vriendin dus kan niets meer doen. Dat wordt de rit uitzitten en er niet aan denken.

Toch vrees ik dat de koers lager zal eindigen voor alle clubs als dat China gerucht waar blijkt te zijn of wordt.
Als zo'n groot land afhaakt ga je dat echt wel terugzien dat gaat EU en USA niet even opvangen denk ik.

Draai nog te kort mee om echt alles goed in te schatten. Jammer dat ik nu niet thuis zit achter pc om te kopen, maar vrees dan vrouwtje niet blij gaat zijn als ik nu terugga.
Genoeg via mobiele websites gehandeld; in de tijd voor typen van deze post had je prima wat kunnen kopen. Of gezellig met de dame kunnen zijn :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anders schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 16:41:
[...]

Of juist niet. Als je nu op de pieken koopt, val je precies in de val van de whales. Buy the dips.
Mja inderdaad, ik blijf er in ieder geval gewoon af nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:40

Liberteh

All your base belong to me

ErikRo schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 16:42:

Hoe meer weerstand van landen, hoe beter Crypto het gaat doen. ;)

https://99bitcoins.com/bitcoinobituaries/

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thrilseeka
  • Laatst online: 30-12-2024

Thrilseeka

Woef Woef.

Hoe zit het met bijvoorbeeld Binance ?
Dat is een chinees bedrijf. Moet ik er voor vrezen om mijn binance coins kwijt te raken ?

There is no sadder sight than a young pessimist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawid127
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 08:51
Thrilseeka schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 16:52:
Dat is een chinees bedrijf. Moet ik er voor vrezen om mijn binance coins kwijt te raken ?
Ik zit met hetzelfde. M'n Ledger hardware wallet komt helaas pas eind deze maand.
Het lijkt mij wel slim om alles even op een mobile wallet te zetten, op een mobiel die je bv niet gebruikt.

Weet iemand nog een goede multi-coin mobile wallet.. waarbij de data dus echt op je mobiel staat en niet onlien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rednaz420
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11-09 10:09
Thrilseeka schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 16:52:
Google is your friend.
Binance is ingeschreven in Hong Kong, wat los staat van China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

rednaz420 schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 16:59:
[...]

Google is your friend.
Binance is ingeschreven in Hong Kong, wat los staat van China.
Nog wel ja, maar binnenkort (volgend jaar of zo? of over 2 jaar, weet het niet precies) loopt de afspraak af dat Hong Kong een speciale status heeft en zal het gewoon weer onderdeel zijn van China.

Dus voor nu is het okay, maar hou het in de gaten en wees op tijd weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 20:21

Soul__assasin

de Belbelg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/DZQjskc1dJdz5pFKvmcxKKu1/thumb.png

order geplaatst bij BTCdirect, niet geheel volgens plan :(

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

Kan iemand mij uitleggen waarom de gehele crypto markt op precies exact dezelfde moment daalt wanneer Bitcoin daalt? Zitten er serieus mensen constant de BTC koers in de gaten te houden en op moment van dalen hun crypto gaan verschuiven? Snap dat nog niet echt hoe het in zijn werk gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
beany schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 17:00:
[...]

Nog wel ja, maar binnenkort (volgend jaar of zo? of over 2 jaar, weet het niet precies) loopt de afspraak af dat Hong Kong een speciale status heeft en zal het gewoon weer onderdeel zijn van China.

Dus voor nu is het okay, maar hou het in de gaten en wees op tijd weg!
In principe heeft Hong Kong nog tot 2047 zijn eigen wetten en beleid. China heeft eerder dit jaar echter laten doorschemeren dat ze zich niet meer gebonden voelen aan dat verdrag. Daar kun je nog niet uit concluderen dat de afspraak over 1-2 jaar afloopt (want China kan zich niet veroorloven de diplomatieke banden met het westen hevig op het spel te zetten), maar de invloed van China zal wel gaandeweg steeds groter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Waterkoker schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 17:10:
Kan iemand mij uitleggen waarom de gehele crypto markt op precies exact dezelfde moment daalt wanneer Bitcoin daalt? Zitten er serieus mensen constant de BTC koers in de gaten te houden en op moment van dalen hun crypto gaan verschuiven? Snap dat nog niet echt hoe het in zijn werk gaat :)
Dit heb ik ook nooit begrepen. Eerst dacht ik dat exchanges met elkaar in verbinding staan of zo, maar dat is niet logisch. En dit is niet alleen nu, de koersen waren altijd al gelijk (kleine afwijkingen daargelaten). Al zie je nu wel dat de Chinese exchanges hardere klappen krijgen.

Ik gok erop dat het toch een marktwerking is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Op een paar coins na is alles geprijsd in BTC. En bots zullen waarschijnlijk ook een rol spelen, plus margin calls en wat ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:56

spartacusNLD

This is Sparta!!

Omdat er alleen nog maar ealry birds in de markt zitten die heel de dag op internet aan het zoeken zijn naar nieuws? Waar we dan uit kunnen concluderen dat t nog lang niet main stream is en de prijs dus nog keer 100* kan easy :>

over 10 jaar iedereen lambo..

Ik ben der blij mee deze achtbaan.. steeds mooie buy momenten

[ Voor 7% gewijzigd door spartacusNLD op 08-09-2017 17:15 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-09 22:33
Vraagje!

Ik zoek een app voor android die mij een alarm kan geven als bepaalde munten onder of boven een bepaalde prijs komen. Mijn wallet Coinomi die kan dat niet. De app Crypto Tracker kan alles perfect in de gaten houden, exact zoals ik wil, maar kan geen alarm geven.

Bitchecker, CoinAlarm etc kunnen ook net weer niet wat ik wil. Of ik kan de Altcoins die ik heb of op het vizier heb niet terugvinden in de app (Zcash, Navcoin, Vertcoin, Digibyte, NuShares). Of ik kan ze niet instellen op Euro, wat ik persoonlijk gewoon erg fijn vindt.

Heeft iemand een app die wel kan voldoen aan mijn eisen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waking_The_Dead
Dat gebeurt automatisch door bots. Die beïnvloeden de hele markt (cross-exchange).

Daarnet is Bittrex even down gegaan. Sommige bots konden daar blijkbaar niet goed mee overweg waardoor bij LTC bijvoorbeeld de prijs een halve minuut de lucht in schoot (wellicht omdat de bot van een of andere whale die de prijs tegenhield nog niet terug actief was). Op het moment dat de bot terug actief kwam, zakte de prijs als een pudding in elkaar....
Die bots handelen dan ook nog eens cross-exchange waardoor de hele markt er moet aan geloven.

M.a.w: een technische storing van 10 minuten bij één exchange zorgt ervoor dat de hele markt dipt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anders
Steefmeister schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 17:16:
Ik zoek een app voor android die mij een alarm kan geven als bepaalde munten onder of boven een bepaalde prijs komen.
Blockfolio kan dit. Je kunt meerdere alerts instellen per coin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

spartacusNLD schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 17:14:
[...]
Omdat er alleen nog maar ealry birds in de markt zitten die heel de dag op internet aan het zoeken zijn naar nieuws? Waar we dan uit kunnen concluderen dat t nog lang niet main stream is en de prijs dus nog keer 100* kan easy :>
over 10 jaar iedereen lambo..
Ik ben der blij mee deze achtbaan.. steeds mooie buy momenten
heb je dan fiat staan waarmee je snel bijkoopt? Of verkoop je de boel en op lager moment weer inkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Steefmeister schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 17:16:
Vraagje!

Ik zoek een app voor android die mij een alarm kan geven als bepaalde munten onder of boven een bepaalde prijs komen. Mijn wallet Coinomi die kan dat niet. De app Crypto Tracker kan alles perfect in de gaten houden, exact zoals ik wil, maar kan geen alarm geven.

Bitchecker, CoinAlarm etc kunnen ook net weer niet wat ik wil. Of ik kan de Altcoins die ik heb of op het vizier heb niet terugvinden in de app (Zcash, Navcoin, Vertcoin, Digibyte, NuShares). Of ik kan ze niet instellen op Euro, wat ik persoonlijk gewoon erg fijn vindt.

Heeft iemand een app die wel kan voldoen aan mijn eisen?
Blockfolio

Edit... staat er al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zag net ook iemand die op kraken voor een prijs van 288€ ETH kocht in plaats van 258€ wat de prijs was. kostbare typo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• km2017
  • Laatst online: 12-12-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 17:19:
zag net ook iemand die op kraken voor een prijs van 288€ ETH kocht in plaats van 258€ wat de prijs was. kostbare typo :P
lol. zag hem ook voorbij komen.

Cryptowatch heeft het behoorlijk zwaar nu trouwens.. traag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waking_The_Dead
Verwijderd schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 17:19:
Valt nog mee.
Kijk eens op https://ethereumprice.org/ ; zet de exchange op Kraken en bekijk de weekgrafiek.
Blijkbaar heeft iemand 273 ether verkocht voor 1€ ipv 1 ether voor 273€.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Waterkoker schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 17:18:
[...]
heb je dan fiat staan waarmee je snel bijkoopt? Of verkoop je de boel en op lager moment weer inkopen
Ik koop groot met fiat bij in een grote dip. steeds klein bijkopen bij kleine dips is veel te duur. Ik verkoop niks.

Als je niet geloofd dat crypto over 10 jaar nog iets waard is moet je helemaal niet met crypto bezig zijn :)

Ik heb het voor die tijd ook niet nodig.. ben dan ook geen day trader :P

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Laatst online: 16-09 07:51
spartacusNLD schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 17:23:
[...]

Ik koop groot met fiat bij in een grote dip. steeds klein bijkopen bij kleine dips is veel te duur. Ik verkoop niks.

Als je niet geloofd dat crypto over 10 jaar nog iets waard is moet je helemaal niet met crypto bezig zijn :)

Ik heb het voor die tijd ook niet nodig.. ben dan ook geen day trader :P
Dat is stom toch? Je koopt steeds minder voor meer geld. Volgens mij had je beter gewoon direct je vermogen gespreid er in kunnen zetten. Of je geld moet langzaam beschikbaar komen oid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waking_The_Dead
Practics schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 17:27:
[...]

Dat is stom toch? Je koopt steeds minder voor meer geld. Volgens mij had je beter gewoon direct je vermogen gespreid er in kunnen zetten. Of je geld moet langzaam beschikbaar komen oid.
Pensioensparen doe je toch ook gewoon elke maand een beetje en niet alles in 1 keer voor de rest van je leven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Laatst online: 16-09 07:51
Waking_The_Dead schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 17:28:
[...]

Pensioensparen doe je toch ook gewoon elke maand een beetje en niet alles in 1 keer voor de rest van je leven?
Omdat je niet plots zoveel vermogen hebt om weg te zetten. Maar ook daar zou het gunstiger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Practics schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 17:31:
[...]

Omdat je niet plots zoveel vermogen hebt om weg te zetten. Maar ook daar zou het gunstiger zijn.
Ik zet elke maand wat apart en wacht gewoon een dip af. Wat zou ik dan moeten doen volgens jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
Waking_The_Dead schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 17:22:
Valt nog mee.
Kijk eens op https://ethereumprice.org/ ; zet de exchange op Kraken en bekijk de weekgrafiek.
Blijkbaar heeft iemand 273 ether verkocht voor 1€ ipv 1 ether voor 273€.
Holy crap :/

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/BYkJIfz.png

Die is dus zo'n 74K kwijtgeraakt door een tikfout :) Ik heb zelf toevallig net gisteren besloten om maar op 1-2 exchanges te gaan handelen omdat ik bang was door al die verschillende manieren van invoeren door elkaar, een fout te gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamotek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-07 00:36
Anders schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 17:34:
[...]

Holy crap :/

[afbeelding]

Die is dus zo'n 74K kwijtgeraakt door een tikfout :) Ik heb zelf toevallig net gisteren besloten om maar op 1-2 exchanges te gaan handelen omdat ik bang was door al die verschillende manieren van invoeren door elkaar, een fout te gaan maken.
Werkt kraken niet door die order dan als een 'marketorder' in te voeren waarbij de orders op de markt opgekocht worden met als limiet de prijs die hij invoert? Zou een beetje vreemd zijn als dat anders zou zijn..

Zou echter niet de enige exchange zijn, EtherDelta heeft er ook een handje van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yamotek schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 17:36:
[...]

Werkt kraken niet door die order dan als een 'marketorder' in te voeren waarbij de orders op de markt opgekocht worden met als limiet de prijs die hij invoert? Zou een beetje vreemd zijn als dat anders zou zijn..

Zou echter niet de enige exchange zijn, EtherDelta heeft er ook een handje van.
Dat zou ik ook verwachten en volgens mij doen ze dat ook. Kan een volume probleem zijn, of gewoon een buggy spike die Kraken wel vaker heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waking_The_Dead
Verwijderd schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 17:37:
[...]

Dat zou ik ook verwachten en volgens mij doen ze dat ook. Kan een volume probleem zijn, of gewoon een buggy spike die Kraken wel vaker heeft..
Dan is het wel heel toevallig dat die 74K precies het kwadraat is van de ether prijs op dat moment...
Pagina: 1 ... 88 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).