[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 91 ... 111 Laatste
Acties:
  • 940.790 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 07:51
stekki schreef op maandag 11 september 2017 @ 18:31:
[...]

Mijn probleem is dat ik niet genoeg geduld heb met Iconomi :p. Als je alles zelf in de hand hebt, kan het ook zen voordelen hebben... ALS... Want ik kan onmogelijk 24h alles opvolgen.

Misschien dat ik alles eens overzet naar mijn Bittrex account.
Waardoor je 100x veranderd en leeg loopt op fee's en transactie kosten. Leer geduld hebben leverd je veel meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 09:12
Tom schreef op maandag 11 september 2017 @ 18:30:
[...]

Men laat zich wel heel erg leiden door China. Al maanden komt het grootste deel van het nieuws uit die hoek. Ik zal niet ontkennen dat het een belangrijke speler is in deze handel en dat daar veel geld zit, maar ik bekijk het liever wat breder.
Natuurlijk, ik ook. Maar ja, we hebben veel lol van Jan met de pet die nu instapt met zijn fiat geld en de koers omhoog stuwt, maar deze stapt ook direct weer uit bij paniekberichten.

WTC gaat nu wel goed door de USD 2 heen, had ik toch niet moeten verkopen dinsdag :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018
OMG word deze week ook toegevoegd op changelly:

https://mobile.twitter.co...status/907226602244907008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand in bij ARK ?
Enige voorspellingen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Rookert25 schreef op maandag 11 september 2017 @ 18:40:
[...]

Natuurlijk, ik ook. Maar ja, we hebben veel lol van Jan met de pet die nu instapt met zijn fiat geld en de koers omhoog stuwt, maar deze stapt ook direct weer uit bij paniekberichten.

WTC gaat nu wel goed door de USD 2 heen, had ik toch niet moeten verkopen dinsdag :z
WTC gaat ver komen heb ik het idee. Zeker nu er niet veel aandacht voor is, is het interessant om te kopen.
Verwijderd schreef op maandag 11 september 2017 @ 19:00:
Iemand in bij ARK ?
Enige voorspellingen ?
Ik heb ARK, long term hold voor mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Iemand in bij ARK ?
Enige voorspellingen ?
Zie hieronder:
Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ligt kraken er weer uit?

Wat een topsite is het ook :+
-update-
werkt weer, kraken geeft wel vaak een gateway error

[ Voor 35% gewijzigd door Viper® op 11-09-2017 19:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:12
Viper® schreef op maandag 11 september 2017 @ 19:02:
Ligt kraken er weer uit?

Wat een topsite is het ook :+
-update-
werkt weer, kraken geeft wel vaak een gateway error
Daar hebben ze ook een linkje voor uitgevonden: https://status.kraken.com/

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Iemand in bij ARK ?
Enige voorspellingen ?
ionn schreef op maandag 11 september 2017 @ 19:01:
[...]

Ik heb ARK, long term hold voor mij!
Ook ik zit op long term. Dat ARK de laatste 2 dagen behoorlijk gestegen is, is lekker natuurlijk, maar tegelijkertijd hoop ik niet dat dit de introductie is tot pump en dump gedrag, ARK was tot dusver best een uitzondering met relatief rustige, stabiele stijging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Iemand in bij ARK ?
Enige voorspellingen ?
Ik heb een paar K in ARK. Gekocht op 50ct. Het gaat best lekker, krijg ook nog ieder dag ARK erbij omdat het een DPOS munt is. :)

Hun roadmap ziet er prima uit.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_SJD
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-07 14:12
Ik was te laat met het omruilen van mijn LRC. Heeft er iemand een account op Bter.com? Ik begrijp dat ze daar een 'buy back' programma hebben voor LRC met een window tot 13 september (je krijgt er dan Ether voor terug). Bter.com heeft alleen een gebruikersstop ingelast dus ik ga dat nooit op tijd redden.

Het gaat niet om veel geld, 75 euro ofzo maar als er iemand een Bter.com account heeft en bereid is om mijn coins te wisselen zou dat natuurlijk zeer gewaardeerd worden :) ...

Mochten anderen hiervan nog niet op de hoogte zijn, zie ook dit bericht op Binance:

https://binance.zendesk.com/hc/en-us/articles/115001484652

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fendt1z
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-10-2022
China-ban, Russia-ban... Wat gaat BTC doen komende tijd?
Zijn alle alt-coins nu ook in gevaar.. Hodl or sell? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Iemand hier die ook http://www.bitcoinupdate.nl volgt? Begin namelijk steeds meer het gevoel te krijgen dat die niet helemaal onpartijdig is. In de zin van sponsoren. Wat vinden jullie van zijn 'voorspellingen'?

En twijfel ook steeds meer om mijn Investering bij iconomi in blx te verkleinen en meer op losse munten oid. Alles voor ongeveer het termijn van 1 tot 2 jaar. Mijn plan was eerst om daar mijn huidige investeren te laten staan en mijn portfolio met €100/200 per maand te vergroten met losse coins oid. Om zo toch mooi gespreid te vrij risicoloos te investeren en daarnaast natuurlijk gewoon te kunnen sparen via de spaarrekening }:O (lees 'veilig' geld opslag)

Benieuwd wat jullie strategie hiermee is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Wat betreft de China ban van crypto's, de 3 grootste exchanges weten van niks :?
http://www.zerohedge.com/...t-prohibiting-cryptocurre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Saturnus schreef op maandag 11 september 2017 @ 19:58:
[...]

[...]

Ook ik zit op long term. Dat ARK de laatste 2 dagen behoorlijk gestegen is, is lekker natuurlijk, maar tegelijkertijd hoop ik niet dat dit de introductie is tot pump en dump gedrag, ARK was tot dusver best een uitzondering met relatief rustige, stabiele stijging.
Zoals ik het nu zie, is het nog geen pump en dump gedrag. Stijging valt nog mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamotek
  • Laatst online: 17-07 00:36
Zijn hier nog meer mensen die Metal hebben? Beta zit eraan te komen over twee weken samen met een grote marketingscampagne. Zelfde als OMG alleen persoonlijk denk ik een betere marketing (op komst iig).

Anderen die hier een mening over hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Yamotek schreef op maandag 11 september 2017 @ 20:56:
Zijn hier nog meer mensen die Metal hebben? Beta zit eraan te komen over twee weken samen met een grote marketingscampagne. Zelfde als OMG alleen persoonlijk denk ik een betere marketing (op komst iig).

Anderen die hier een mening over hebben?
De zoveelste ICO die je wil promoten hier?
Nee, heb er geen mening over, waste of time ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Het verbaast me dat er nu best wel wat alt coins zijn die beter stijgen dan Bitcoin en Ether, normaal zijn die vrij verbonden aan elkaar.

Heb trouwens zojuist toch maar mijn WTC verkocht, die zal dus nu vast gaan knallen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamotek
  • Laatst online: 17-07 00:36
RaptorXS schreef op maandag 11 september 2017 @ 21:37:
[...]

De zoveelste ICO die je wil promoten hier?
Nee, heb er geen mening over, waste of time ;)
Metal heeft een cap van ong. 200millioen, daarbij zijn er bij het team 3 mensen van Apple in dienst.
Het is trouwens ook een van de weinige munten die niet veel gedropt is in de FUD dagen.

Ik heb er al wel vertrouwen in, de alpha is al uit en ze hebben al een functionerend product (heb de screenshots gezien). Maar we gaan het zien of de koers echt zal stijgen of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
'Revolutionary': Finland Central Bank Paper Heaps Praise on Bitcoin
https://www.coindesk.com/...per-heaps-praises-bitcoin
"Bitcoin is a monopoly run by a protocol, not by a managing organization. Familiar monopolies are run by managing organizations with discretion to determine and then change prices, offerings and rules. Monopolies are often regulated to prevent or at least mitigate their abuse of power."
Objectief stukje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP_Z4
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02 19:56
iemand ooit succes gehad met Polo level 2? ben daar nu 4 maanden op aan het wachten, heb onlangs ticket ingelegd, ben nu iedere dag wat aan het wegsluizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
MP_Z4 schreef op maandag 11 september 2017 @ 22:08:
iemand ooit succes gehad met Polo level 2? ben daar nu 4 maanden op aan het wachten, heb onlangs ticket ingelegd, ben nu iedere dag wat aan het wegsluizen
https://www.cryptocompare.com/exchanges/poloniex/reviews

Eerste reacties gaan allemaal over geen reactie op support, geen toegang en slechte service. Ik had nog nooit van polo gehoord maar als ik zo lees blijf ik daar ver weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neo_mkl
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-04 09:33
Ark gaat idd lekker, Nexus laat ook een rustige stijgende lijn zien in deze turbulente tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:33
Anderen ook last van "insufficient balance" bij het withdrawen of plaatsen van een order op binance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
OMG ook nog eens toegevoegd op poloniex!! https://twitter.com/Poloniex/status/907428618715979776

3 exchanges deze week dus.. die gaat knallen :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hansdegit
  • Laatst online: 17-09 17:30
Morgenochtend opent Binance de handel in ZRX. Zoals ik het whitepaper lees, lijkt het erop dat het protocol heel veel heen en weer verkeer op de blockchain overbodig maakt (en wellicht ook arbitrage vergemakkelijkt).

https://binance.zendesk.c...ance-Will-List-ZRX-Market

Ik denk dat ik er wat centen in ga steken.

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waking_The_Dead
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-07-2024
o-TANK-o schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 05:40:
OMG ook nog eens toegevoegd op poloniex!! https://twitter.com/Poloniex/status/907428618715979776

3 exchanges deze week dus.. die gaat knallen :9~
Denk je dat dit een grote invloed heeft?

Ik had gisterenavond een verkooporder ingezet op de vorige ATH. Deze ochtend gezien dat die doorgegaan was en aangezien hij nog 10% hoger gestaan heeft vannacht, toch maar direct teruggekocht voor dezelfde prijs.

Achteraf gezien had ik beter een verkoopprijs boven de vorige ATH ingesteld; nu ja; niks verloren en OMG staat sterk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• o-TANK-o
Waking_The_Dead schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 08:45:
[...]

Denk je dat dit een grote invloed heeft?

Ik had gisterenavond een verkooporder ingezet op de vorige ATH. Deze ochtend gezien dat die doorgegaan was en aangezien hij nog 10% hoger gestaan heeft vannacht, toch maar direct teruggekocht voor dezelfde prijs.

Achteraf gezien had ik beter een verkoopprijs boven de vorige ATH ingesteld; nu ja; niks verloren en OMG staat sterk.
Je ziet meestal wel even een flinke pump als het word toegevoegd op een nieuwe exchange.. Maar zal ook weer een dump komen... maar blijft uiteindelijk denk ik wel hangen op een hogere koers.. Als je bijvoorbeeld gisteren had gekocht toen de koers gemiddeld nog op 0.0027 btc stond had je nu al veel winst.. Vanochtend is de koers bijna naar 0.0033 btc gestegen...
En het word ergens deze week nog toegevoegd op changelly.. Denk dat er dan nog een pump komt.. Dus ben zeer benieuwd waar het aanstaande vrijdag zal staan..
Plus op het reddit forum word gepraat dat er nog meer nieuws moet komen voor deze maand september.. Wat ook nog eens de koers een pump kan geven..
En net zoals je zegt is de koers de afgelopen tijd erg sterk blijven staan tegenover andere munten.. Beloofd alleen maar veel goeds als de koers van btc dadelijk ook weer stijgt..
En ik wil echt niet partijdig zijn voor OMG, heb zelf in best wel veel munten geïnvesteerd maar zie in deze munt echt de meeste potentie op korte en lange termijn..
Maar goed ieder moet zijn eigen onderzoek doen en conclusies trekken.. just my 2 cents :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Zhou schreef op maandag 11 september 2017 @ 20:08:
[...]

Ik heb een paar K in ARK. Gekocht op 50ct. Het gaat best lekker, krijg ook nog ieder dag ARK erbij omdat het een DPOS munt is. :)

Hun roadmap ziet er prima uit.
Hoeveel ark brengt dat zo op? En heb je een tutorial hoe je mee kan doen? Ik was van plan om wat ark te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:58

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

o-TANK-o schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 09:17:
[...]

Je ziet meestal wel even een flinke pump als het word toegevoegd op een nieuwe exchange.. Maar zal ook weer een dump komen... maar blijft uiteindelijk denk ik wel hangen op een hogere koers.. Als je bijvoorbeeld gisteren had gekocht toen de koers gemiddeld nog op 0.0027 btc stond had je nu al veel winst.. Vanochtend is de koers bijna naar 0.0033 btc gestegen...
En het word ergens deze week nog toegevoegd op changelly.. Denk dat er dan nog een pump komt.. Dus ben zeer benieuwd waar het aanstaande vrijdag zal staan..
Plus op het reddit forum word gepraat dat er nog meer nieuws moet komen voor deze maand september.. Wat ook nog eens de koers een pump kan geven..
En net zoals je zegt is de koers de afgelopen tijd erg sterk blijven staan tegenover andere munten.. Beloofd alleen maar veel goeds als de koers van btc dadelijk ook weer stijgt..
En ik wil echt niet partijdig zijn voor OMG, heb zelf in best wel veel munten geïnvesteerd maar zie in deze munt echt de meeste potentie op korte en lange termijn..
Maar goed ieder moet zijn eigen onderzoek doen en conclusies trekken.. just my 2 cents :+
hebben we het over dezelfde?
https://poloniex.com/exchange#btc_omg

-60%

edit: schijnt niet helemaal te kloppen die grafiek. op https://coinmarketcap.com/assets/omisego/ is het wel goed te zien

Ze hebben pas vandaag de OMG toegevoegd: 8)7

OMG/BTC and OMG/ETH OmiseGO markets addedPosted by Withasmile at 2017-09-12 08:35:09 O-)

[ Voor 8% gewijzigd door ApC_IcE op 12-09-2017 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
Adnanos schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 09:57:
[...]

Hoeveel ark brengt dat zo op? En heb je een tutorial hoe je mee kan doen? Ik was van plan om wat ark te kopen.
Hoeveel het opbrengt staat in de DPOS link.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Janpietertje89
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:50
Viper® schreef op maandag 11 september 2017 @ 22:13:
[...]

https://www.cryptocompare.com/exchanges/poloniex/reviews

Eerste reacties gaan allemaal over geen reactie op support, geen toegang en slechte service. Ik had nog nooit van polo gehoord maar als ik zo lees blijf ik daar ver weg.
Dat soort verhalen kan ik over elke exchange wel vinden. Poloniex blijft gewoon een gigantische exchange waar ik me veiliger bij voel dan die kleine exotische exchanges.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
Janpietertje89 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 10:35:
[...]

Dat soort verhalen kan ik over elke exchange wel vinden. Poloniex blijft gewoon een gigantische exchange waar ik me veiliger bij voel dan die kleine exotische exchanges.
Jij hebt zeker nog geen nare ervaring gehad bij Polo? Zelfs een shitexchange als Yobit geeft een reactie op een deposit, dat kun je bij Polo wel vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Zhou schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 10:40:
[...]

Jij hebt zeker nog geen nare ervaring gehad bij Polo? Zelfs een shitexchange als Yobit geeft een reactie op een deposit, dat kun je bij Polo wel vergeten.
ik dus ook niet.
Ik transfer alleen btc er heen en handel daar her en der wat en stuur het dan in vorm van btc of eth weer retour.

mijn ervaring is super daar. nog geen ticket hoeven openen oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

hansdegit schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 08:00:
Morgenochtend opent Binance de handel in ZRX. Zoals ik het whitepaper lees, lijkt het erop dat het protocol heel veel heen en weer verkeer op de blockchain overbodig maakt (en wellicht ook arbitrage vergemakkelijkt).

https://binance.zendesk.c...ance-Will-List-ZRX-Market

Ik denk dat ik er wat centen in ga steken.
DIt is mooi nieuws. Ik wilde 0x al 2 weken geleden halen, bleek er geen goeie exchange te zijn waar je het kon kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Rookert25 schreef op maandag 11 september 2017 @ 12:13:
[...]

Ok, valt nog mee, heb net alle info aan ze opgestuurd en hopelijk wil iemand op het goede knopje drukken dezer dagen. Lekker handig van me :F
_/-\o_ Binnen 12 uur was geld gevonden door Kraken en toegevoegd aan mijn account _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Rookert25 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 11:13:
[...]

_/-\o_ Binnen 12 uur was geld gevonden door Kraken en toegevoegd aan mijn account _/-\o_
Zo lang duurt het ook als je het referentie veld wel vult. Volgens mij is het een handmatig proces.
Met referentie is natuurlijk snel te bepalen bij welk account het hoort. Maar verder kijken ze gewoon naar afzender rekeningnr. geld overmaken vanaf een andere IBAN dan geregistreerd wordt ook niet geaccepteerd dacht ik.

[ Voor 25% gewijzigd door Viper® op 12-09-2017 11:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anders
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 18:52
Nou, ik heb Le Grande Gok genomen: afgaande op de meeste analyses op Tradingview heb ik de afgelopen dagen 80% van mijn crypto's terug laten uitbetalen op mijn bankrekening. Ik denk dat er nog een grote correctie gaat volgen en wil weer instappen op het moment dat BTC rond de $3000-$3300 staat. Als mijn vermoeden correct is dan kan een hele slechte crypto-maand heel goed uit gaan pakken. En zo niet, nou ja, dan laat ik later die derde villa wel zitten :)

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansdegit
  • Laatst online: 17-09 17:30
Kraken lijkt het lek boven te hebben; snelheid is heel behoorlijk vandaag.

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawid127
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 08:51
Anders schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 11:28:
Nou, ik heb Le Grande Gok genomen: afgaande op de meeste analyses op Tradingview heb ik de afgelopen dagen 80% van mijn crypto's terug laten uitbetalen op mijn bankrekening. Ik denk dat er nog een grote correctie gaat volgen en wil weer instappen op het moment dat BTC rond de $3000-$3300 staat. Als mijn vermoeden correct is dan kan een hele slechte crypto-maand heel goed uit gaan pakken. En zo niet, nou ja, dan laat ik later die derde villa wel zitten :)
Heb je wellicht een artikel op basis waarvan je deze gok heb genomen? Mijn beeldvorming is dat het alleen maar omhoog kan gaan namelijk. Met kleine correcties.

Hetgeen de laatste weken is gebeurd (nieuws uit China etc) heeft geen rare kreukels opgeleverd als je kijkt naar de jaargrafiek van BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Viper® schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 11:15:
[...]

Zo lang duurt het ook als je het referentie veld wel vult. Volgens mij is het een handmatig proces.
Met referentie is natuurlijk snel te bepalen bij welk account het hoort. Maar verder kijken ze gewoon naar afzender rekeningnr. geld overmaken vanaf een andere IBAN dan geregistreerd wordt ook niet geaccepteerd dacht ik.
Had laatst binnen 5 uur geld van IBAN naar Kraken gekregen met referentie. Had niet verwacht dat bij aanmaken support-ticket binnen zelfde werkdag zouden reageren, dus fijne verrassing.

Er wordt trouwens veel gehandeld in Walton nu, top 20 qua volume in 24 uur(USD 27 miljoen) , andere exchanges willen dit ook wel oppakken denk ik dan?

[ Voor 10% gewijzigd door Rookert25 op 12-09-2017 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LALA
  • Laatst online: 23-08 15:10
Het kan nooit kwaad om winsten veilig te stellen. Soms pakt het goed uit en een andere keer denk je had ik maar alles gehouden. In de laatste grote crash (dikke 2 maanden geleden?) stond BTC rond 1650 euro en kon je ETH rond 135 euro inslaan. Dus als je instapt rond 3000-3300 dollar voor BTC ben je op dat moment misschien nog veel te vroeg. Ik denk dat niemand het echt weet. Het blijft grotendeels een grote gok in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga er gewoon weer op gokken dat er een weekend dipje komt en dan vrijdag middag de helft verkopen en dan zaterdag of zondag weer terug kopen, is afgelopen 2 weekenden perfect gegaan maar zou zomaar weer anders kunnen gaan als er positief nieuws naar buiten komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhco
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:11
Heeft iemand ervaring met het omzetten van je portfolio naar usdt? Met de terugkomende weekend dipjes wil ik het gokje wagen om voor het weekend een groot deel van mijn portfolio om te zetten in usdt en op een lager punt opnieuw in te kopen. Ik trade op Bittrex. Wat ik tot nu toe kan zien/lees is dat je BTC naar USDT kan omzetten en weer terug naar BTC. Mis ik iets?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rop380
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 04-06 13:58
Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 11:59:
Ik ga er gewoon weer op gokken dat er een weekend dipje komt en dan vrijdag middag de helft verkopen en dan zaterdag of zondag weer terug kopen, is afgelopen 2 weekenden perfect gegaan maar zou zomaar weer anders kunnen gaan als er positief nieuws naar buiten komt.
De weekend dip mythe wordt ondertussen een soort self fulfilling prophecy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20:34
rop380 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 12:03:
[...]

Daarom vindt het ook elke week plaats. Als mensen een verwachting hebben, gaan zij daarnaar gedragen en zal het ook gaan gebeuren.

Ik vind het de koers ook lastig nu, de stemming is niet optimaal dankzij o.a. China en Rusland en velen zeggen dat er een correctie plaats zal vinden, maar totdat er eventueel een ban of regulering komt vanuit China, is het allemaal koffiedik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orangelights23 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 12:05:
[...]

Daarom vindt het ook elke week plaats. Als mensen een verwachting hebben, gaan zij daarnaar gedragen en zal het ook gaan gebeuren.

Ik vind het de koers ook lastig nu, de stemming is niet optimaal dankzij o.a. China en Rusland en velen zeggen dat er een correctie plaats zal vinden, maar totdat er eventueel een ban of regulering komt vanuit China, is het allemaal koffiedik.
Ik denk ook dat het deels komt doordat er in het weekend minder makkelijk vers geld geïnvesteerd kan worden. Je zit toch een beetje vast aan de openingstijden van de banken.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Anders
Dawid127 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 11:43:
Heb je wellicht een artikel op basis waarvan je deze gok heb genomen? Mijn beeldvorming is dat het alleen maar omhoog kan gaan namelijk. Met kleine correcties.

Hetgeen de laatste weken is gebeurd (nieuws uit China etc) heeft geen rare kreukels opgeleverd als je kijkt naar de jaargrafiek van BTC.
Een aantal die ik op Twitter volg en daar vrij realistisch zijn delen dit vooruitzicht:
https://twitter.com/Crypto_Ed_NL/status/906763187881639936
https://twitter.com/crypto_rand/status/906872665054564352

Verder zijn er ook een aantal Pro's op TradingView die dezelfde visie hebben:
https://www.tradingview.c...NOT-THINK-SO-BTC-DESTINY/
https://www.tradingview.c...n-My-Thoughts-on-a-short/

Er zijn er ook veel die positief zijn overigens. Persoonlijk hou ik er daarbij echter wel rekening mee dat de wens nog wel eens vader van de gedachte zou kunnen zijn.

Zoals ik al zei, het is een gok en zelf ben ik gewoon een leek. Zit ik ernaast, dan heb ik een maand geen winst of verlies, dat kan ik wel hebben. En natuurlijk kun je dan achteraf jezelf een "had ik maar" verwijten, maar aan de andere kant heb ik in februari overwogen om 500 euro in ETH te stoppen maar vond ik het te ingewikkeld om uit te zoeken (ik handelde toen nog niet in crypto's).
Mijn keuze van nu kan nooit erger worden dan dat 8)7 :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Son Gohan
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 23:12
Anders schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 12:19:
[...]

Een aantal die ik op Twitter volg en daar vrij realistisch zijn delen dit vooruitzicht:

Er zijn er ook veel die positief zijn overigens. Persoonlijk rekening ik daarbij echter wel mee dat de wens nog wel eens vader van de gedachte zou kunnen zijn.

Zoals ik al zei, het is een gok en ik zelf gewoon een leek. Zit ik ernaast, dan heb ik een maand geen winst of verlies, dat kan ik wel hebben. En natuurlijk kun je dan achteraf jezelf een "had ik maar" verwijten, maar aan de andere kant heb ik in februari overwogen om 500 euro in ETH te stoppen maar vond ik het te ingewikkeld om uit te zoeken (ik handelde toen nog niet in crypto's).
Als alle beredeneringen zo waren uitgelegd en onderbouwd, wauw _/-\o_ . Wat zou dit dan een high quality topic zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
rhco schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 12:00:
Heeft iemand ervaring met het omzetten van je portfolio naar usdt? Met de terugkomende weekend dipjes wil ik het gokje wagen om voor het weekend een groot deel van mijn portfolio om te zetten in usdt en op een lager punt opnieuw in te kopen. Ik trade op Bittrex. Wat ik tot nu toe kan zien/lees is dat je BTC naar USDT kan omzetten en weer terug naar BTC. Mis ik iets?
Het klopt inderdaad zoals je het zegt. Wees je er echter wel van bewust dat USDT geen officiële currency is. Het moet gedekt worden door echte dollars, anders komt het neer op "print your own money" en zou de koers ervan kunnen instorten. Dat maakt sommigen er huiverig voor. Bij Bitfinex zijn er serieuze vraagtekens over hun dekking, zie bv deze recente waarschuwing op reddit. Veel vraagtekens worden overigens weerlegd in deze post. Echter, zolang USDT-verstrekkende partijen als Bitfinex niet hebben bewezen dat hun tether gedekt is heb je geen 100% zekerheid. Bitfinex heeft aangegeven dat er een audit wordt uitgevoerd die eind dit jaar gepubliceerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hear, hear

Ik heb drie weken hetzelfde gedaan, wachtend op een correctie van BitCoin naar onder €2.500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Laatst online: 17-09 20:00

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Er zijn er ook veel die positief zijn overigens. Persoonlijk rekening ik daarbij echter wel mee dat de wens nog wel eens vader van de gedachte zou kunnen zijn.

Zoals ik al zei, het is een gok en ik zelf gewoon een leek. Zit ik ernaast, dan heb ik een maand geen winst of verlies, dat kan ik wel hebben. En natuurlijk kun je dan achteraf jezelf een "had ik maar" verwijten, maar aan de andere kant heb ik in februari overwogen om 500 euro in ETH te stoppen maar vond ik het te ingewikkeld om uit te zoeken (ik handelde toen nog niet in crypto's).
Nog een uitgebreide analyse hier - met dezelfde conclusie: YouTube: Market Update: Bear Goggles

Wat/hoe doe je de tijdelijke exit met altcoins btw? Alles eerst terug naar BTC en dan naar cash? Of ook naar tether en/of cash op de exchanges laten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LALA
  • Laatst online: 23-08 15:10
Lytebit heeft weer eens alle wallets in onderhoud, dus daar weer "even" niets mogelijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
rop380 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 12:03:
[...]

[...]

Er zijn er ook veel die positief zijn overigens. Persoonlijk hou ik er daarbij echter wel rekening mee dat de wens nog wel eens vader van de gedachte zou kunnen zijn.

Zoals ik al zei, het is een gok en zelf ben ik gewoon een leek. Zit ik ernaast, dan heb ik een maand geen winst of verlies, dat kan ik wel hebben. En natuurlijk kun je dan achteraf jezelf een "had ik maar" verwijten, maar aan de andere kant heb ik in februari overwogen om 500 euro in ETH te stoppen maar vond ik het te ingewikkeld om uit te zoeken (ik handelde toen nog niet in crypto's).
Geldt dat dan ook niet min of meer voor trends.

Als er een voorspelling is en iedereen gaat straks zijn altcoins verkopen en BTC inruilen, ja dan krijg je een dalende trend natuurlijk.
handige_harrie schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 12:36:
[...]

Nog een uitgebreide analyse hier - met dezelfde conclusie: YouTube: Market Update: Bear Goggles

Wat/hoe doe je de tijdelijke exit met altcoins btw? Alles eerst terug naar BTC en dan naar cash? Of ook naar tether en/of cash op de exchanges laten staan?
Wel interessant stuk.
Op zich is trendbepaling natuurlijk heel lastig. En uiteindelijk zal er altijd een correctie komen, maar als je net uit kan stappen voordat het gebeurd is natuurlijk wel mooi.
mogelijk dat ik op basis hiervan toch wel wat altcoins verkoop naar btc en omzet naar usd/eur.
Echter gebruik ik hiervoor kraken en daar krijg ik de laatste tijd niet zo'n goede indruk van.

[ Voor 20% gewijzigd door Viper® op 12-09-2017 13:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dat blijft altijd lastig aangezien iedereen die advies geeft baat heeft bij het uitkomen van zijn eigen voorspelling. :)

Ik zie het niet direct gebeuren maar als genoeg mensen bang worden en geld gaan onttrekken aan de markt dan heb je zomaar kans dat het idd gaat gebeuren. Wel is het natuurlijk zo dat er door de stormachtige ontwikkelingen veel nieuw geld in is gestroomd en als dit voor langere tijd geen (over the top) rendementen oplevert dit geld ook zijn weg naar buiten weer weet te vinden. ;)

Persoonlijk denk ik dat een dergelijke voorspelling zomaar eens werkelijkheid zou kunnen worden maar dat het puur een 50/50 kans is waar vertrouwen of ontbreken van vertrouwen een grote rol speelt. Exchanges kunnen daar een grote rol inspelen door audits en compliance. Of ze dat lukt weet alleen de glazen bol.
Kort gezegd: the most likely way is down maar ook daar is (uiteindelijk) geld mee te verdienen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 13:19:
Dat blijft altijd lastig aangezien iedereen die advies geeft baat heeft bij het uitkomen van zijn eigen voorspelling. :)

Ik zie het niet direct gebeuren maar als genoeg mensen bang worden en geld gaan onttrekken aan de markt dan heb je zomaar kans dat het idd gaat gebeuren. Wel is het natuurlijk zo dat er door de stormachtige ontwikkelingen veel nieuw geld in is gestroomd en als dit voor langere tijd geen (over the top) rendementen oplevert dit geld ook zijn weg naar buiten weer weet te vinden. ;)

Persoonlijk denk ik dat een dergelijke voorspelling zomaar eens werkelijkheid zou kunnen worden maar dat het puur een 50/50 kans is waar vertrouwen of ontbreken van vertrouwen een grote rol speelt. Exchanges kunnen daar een grote rol inspelen door audits en compliance. Of ze dat lukt weet alleen de glazen bol.
Kort gezegd: the most likely way is down maar ook daar is (uiteindelijk) geld mee te verdienen.
sterker nog:

Veel zogenaamde pro's zitten er voor hun eigen geluk.
Eerst roepen ze A en iedereen volgt. Terwijl de munt zakt kopen ze zelf groot in en daarna roepen ze B en de munt stijgt.

Te vaak zien gebeuren :O

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boltinus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14-09 10:42
Lees hier dat veel mensen zich toch wel een beetje vast willen houden aan het lijnenspel zoals binnen TA gebruikelijk is.
Kan uit ervaring spreken dat eenzelfde TA app met net iets andere instellingen een 180 graden andere oplossing of indruk kan wekken.
TA is een hulpmiddel om veelal een beweging/richting te ondersteunen ... maar TA is en blijft een eigen gemaakte glazen bol.

Als je gebruikt maakt van TA, klamp je niet vast aan 1 indicator zoals bijv. de MOV AVG, Bollingerbands, Volume, MACD of Stochastics ... enz .. enz.

Een beslissing is altijd een ondersteuning van combinatie van bovenstaande signalen

De belangrijste factor is vertrouwen in, lees hier iets te vaak dat men een beetje aan het gokken is op wat als ....

Ben zelf ook geen TA-goeroe en heb meerdere keren mijn neus hard gestoten door een eigen verwachting te voeden met mijn instellingen binnen een TA app.

Eigen onderzoek is en blijft het belangrijkste, zelfs als de markt soms tegendraads reageert op je TA signalen .. kennis vergaren in waarom iets gebeurt en of het tijdelijk of langdurig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14-09 10:42
ApC_IcE schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 14:09:
[...]

sterker nog:

Veel zogenaamde pro's zitten er voor hun eigen geluk.
Eerst roepen ze A en iedereen volgt. Terwijl de munt zakt kopen ze zelf groot in en daarna roepen ze B en de munt stijgt.

Te vaak zien gebeuren :O
Hiervan ben ik overtuigd, ze zitten er veelal zelf in en hopen dat ze anderen kunnen manipuleren om ook in te stappen voor hun winst.
Lees veel van dit soort opmerkingen van het omhoog hypen van coins met zonder of geen onderbouwing.

Hetzelfde las ik laatst over een poll die op een exchange gedaan werd om te kijken welke coin op die exchange zou moeten komen .... hetzelfde doel ... de coin met het hoogste percentage is veelal de coin die de personen zelf in hun porto hebben zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Boltinus schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:18:
[...]

Hiervan ben ik overtuigd, ze zitten er veelal zelf in en hopen dat ze anderen kunnen manipuleren om ook in te stappen voor hun winst.
Lees veel van dit soort opmerkingen van het omhoog hypen van coins met zonder of geen onderbouwing.

Hetzelfde las ik laatst over een poll die op een exchange gedaan werd om te kijken welke coin op die exchange zou moeten komen .... hetzelfde doel ... de coin met het hoogste percentage is veelal de coin die de personen zelf in hun porto hebben zitten.
Snap dan wel dat Stratis bij Binance'won'; die staat al maanden vrijwel stil qua koers en mensen willen hun hoge inkoop terug.

http://www.waltonchain.org/notice

WTC gaat ook handel onmogelijk maken voor Chinese gebruikers. WTC aangeschaft tijdens ICO kan worden ingeleverd tegen ICO-prijs (helft lager dan nu ongeveer) en deze ingeleverde WTC worden 1 jaar in escrow gehouden en verlagen daarmee de circulerende hoeveelheid. Ben benieuwd wat voor effect het heeft, maar goed te zien dat men compliance serieus neemt :)

[ Voor 21% gewijzigd door Rookert25 op 12-09-2017 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie hier veel coins langskomen waar men instapt om wat voor reden dan ook. Als nieuweling in de Cryptowereld heb ik op advies van een bekende wat Bitshares en IOTA gekocht enkel weken geleden en die dus meteen in elkaar zakten. Ik doe niet aan daytrading want ik heb de tijd er niet voor en zou ook niet weten welke coins zich hiervoor lenen. Bitshares en IOTA wilde ik als HODL maar vraag me nu af of dit de beste coins daarvoor zijn. Of moet je meer spreiden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 18:40:
Ik zie hier veel coins langskomen waar men instapt om wat voor reden dan ook. Als nieuweling in de Cryptowereld heb ik op advies van een bekende wat Bitshares en IOTA gekocht enkel weken geleden en die dus meteen in elkaar zakten. Ik doe niet aan daytrading want ik heb de tijd er niet voor en zou ook niet weten welke coins zich hiervoor lenen. Bitshares en IOTA wilde ik als HODL maar vraag me nu af of dit de beste coins daarvoor zijn. Of moet je meer spreiden ?
Heeft ook met de hoeveelheid te maken. Heb je 50€ dan heb je weinig te spreiden natuurlijk. Heb je 1000€ koop daar ongeveer 8/10 verschillende munten van. Spreiden is een zeer goede zaak.. Achter je keuzes blijven staan ook (elke keer wisselen oid kost ook geld. Zeker als er alleen maar verliezen tegen over staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Practics schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:09:
[...]

Heeft ook met de hoeveelheid te maken. Heb je 50€ dan heb je weinig te spreiden natuurlijk. Heb je 1000€ koop daar ongeveer 8/10 verschillende munten van. Spreiden is een zeer goede zaak.. Achter je keuzes blijven staan ook (elke keer wisselen oid kost ook geld. Zeker als er alleen maar verliezen tegen over staan)
Voor lange termijn wilde ik 1000-4000 Euro in Cryptos investeren en dat wegzetten. Inderdaad steeds wisselen kost alleen maar geld ook omdat ik het talent heb om steeds bij paniek laag te verkopen en hoog weer in te stappen. Ik denk dat ik dan nog naar zeker 2-3 munten ga kijken voor de langere termijn voor spreiding. Beetje lastig bepalen welke want er zijn er zoveel, en je moet ook eens een keertje geluk hebben :)

Ik vraag me af of goed/slecht nieuws niet met opzet op bepaalde momenten naar buiten wordt gebracht om zo de koersen te manipuleren. Is het toeval dat China ineens met Crypto ban komt en er een negatief bericht over IOATA ineens naar buiten komt ? En dat ineens ICO's verboden worden ? Waarom juist nu ? Want Cryptos bestaan al heel lang en ICO's ook. Had men (China) dit niet eerder kunnen bedenken ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anders
Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:24:
Is het toeval dat China ineens met Crypto ban komt en er een negatief bericht over IOATA ineens naar buiten komt ? En dat ineens ICO's verboden worden ? Waarom juist nu ? Want Cryptos bestaan al heel lang en ICO's ook. Had men (China) dit niet eerder kunnen bedenken ?
Ja. Maar ook veel later. China is een van de eerste landen die met regulering komt. De hele Europese Unie moet nog wakker worden, hier komen de eerste stappen op het gebied van regulering waarschijnlijk volgend jaar pas.

Maar waarom nu laat zich in principe makkeljik verklaren:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0NEHLJm.png

Crypto is booming en landen beginnen door te krijgen welke economische impact dit gaat hebben. Bovendien begint er inmiddels een flinke wildgroei in scamcoins te ontstaan, ofwel oplichterij in cryptovorm. Over de hele wereld is de hele financiële markt is streng gereguleerd, het is volkomen logisch dat er ook regulering zal komen omtrent cryptocurrencies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case
  • Laatst online: 18-09 14:52
Ik zie op twitter een aantal geruchten dat China bitcoin exchanges verboden heeft, maar dat trading nog wel toestaat.

Wat zou hier de impact van zijn?

Mijn Firewizzie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unrealbe
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-09 12:47
Case schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:57:
Ik zie op twitter een aantal geruchten dat China bitcoin exchanges verboden heeft, maar dat trading nog wel toestaat.

Ik denk dat we het impact al gevoeld hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case
unrealbe schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:59:
[...]

Ik denk dat we het impact al gevoeld hebben...
Zo te zien begint er net een BTC dump, is nog gaande..

Mijn Firewizzie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastForwardNL
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 20:30
Case schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:04:
[...]

Zo te zien begint er net een BTC dump, is nog gaande..
Gaat inderdaad flink naar beneden nu. Was te verwachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Son Gohan
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 23:12
De drop van BTC komt hoogstwaarschijnlijk door deze gebruiker: https://twitter.com/SatoshiLite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rammstein
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-09 19:10
Case schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:57:

Ik denk dat de impact zojuist is begonnen. Zie het als een kans en niet als verlies oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case
P.C.Simonis schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:09:
[...]

Ik denk dat de impact zojuist is begonnen. Zie het als een kans en niet als verlies oOo
Als ik nog wat fiat te besteden had wist ik het wel idd :)

Maar vooralsnog zit het vast in Iconomi en een paar ICOs, dus ik wacht het wel weer gewoon af!
(Ze zouden in Iconomi de optie moeten hebben om naar USDT om te zetten o.i.d.)

Mijn Firewizzie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anders schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:44:
[...]
Crypto is booming en landen beginnen door te krijgen welke economische impact dit gaat hebben. Bovendien begint er inmiddels een flinke wildgroei in scamcoins te ontstaan, ofwel oplichterij in cryptovorm. Over de hele wereld is de hele financiële markt is streng gereguleerd, het is volkomen logisch dat er ook regulering zal komen omtrent cryptocurrencies.
Klopt wel dat ineens cryptos "in de mode zijn" en dat het volume en totale waarde omhoog knalt. Wel jammer dat er zo paniekerig door China gereageerd wordt door dan maar eerst alle cryptos, ICO's en exchanges te verbieden (voor chinezen). Alleen maar omdat de regeringen alles willen controleren. EU zal wel ook die kant op gaan nu ze zien dat er veel geld in omgaat. Zullen we ook van die paniek maatregelen zien. Helaas.

Scamcoins is een groot probleem maar dat heb je altijd als er geld te verdienen is of als er geprofiteerd kan worden van de medemens. Zo zijn mensen nu eenmaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En natuurlijk komen deze berichten een paar uur nadat ik wat extra BTC heb gekocht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steelo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-03 22:29

Steelo

040 - Ole Ole Ole

Binance Stratis listing nieuws:

"We will add STRAT/BTC, STRAT/ETH trading pairs on Binance exchange on 2017/09/14, 4:00 AM (UTC). "

[ Voor 7% gewijzigd door Steelo op 12-09-2017 20:20 ]

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jay56
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-06 21:25
https://twitter.com/Crypto_Ed_NL/status/907669388236673024

Er komen geruchten dat BTC is crashing, zou het dan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steelo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-03 22:29

Steelo

040 - Ole Ole Ole

Conjo Charlie Lee is de boel aan het flashen?

[ Voor 93% gewijzigd door Steelo op 12-09-2017 20:24 ]

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://twitter.com/SatoshiLite/status/907668782310555648

Sorry about the initial mistake tweets. Hard to post precise info and still make a joke in 140 characters.Charlie Lee heeft toegevoegd,

Charlie LeeGeverifieerd account @SatoshiLite
Looks like this time China finally banned Bitcoin exchanges. (Anonymous source I trust fully) There's only one response: JUST HODŁ 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
Het bannen van de exchanges wordt "bevestigd" door @SatoshiLite, maar vooralsnog nog geen andere bron zo lijkt het.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Lmx4zX4.png

Op Bittrex is hij vooralsnog nét niet door de $4000 gezakt:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/IMvjRui.png

Hij is op Bitfinex vooralsnog precies op de support weer omhoog gegaan aldus https://twitter.com/smith_crypto/status/907671866306912256

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DJiyvsnXcAAE257.jpg:large

[ Voor 5% gewijzigd door Anders op 12-09-2017 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
We zijn alweer aardig omlaag het gaan :X
Was eigenlijk het hopen dat ik mijn verlies kon terug halen om er dan een tijdje uit te stappen, want heb het gevoel dat het dadelijk in elkaar stort als het week na week zo door gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zorss
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-08 12:41
Anders schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:34:
Het bannen van de exchanges wordt "bevestigd" door @SatoshiLite, maar vooralsnog nog geen andere bron zo lijkt het.

[afbeelding]

Op Bittrex is hij vooralsnog nét niet door de $4000 gezakt:

[afbeelding]

Hij is op Bitfinex vooralsnog precies op de support weer omhoog gegaan aldus https://twitter.com/smith_crypto/status/907671866306912256

[afbeelding]
Twitterpagina is verwijderd?? Lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zal er in China gereageerd worden wanneer zij wakker worden?
Ik twijfel om alles voor een tijdje te verkopen, wat denken jullie? |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:03:
Ik twijfel om alles voor een tijdje te verkopen, wat denken jullie? |:(
Ik aai over mijn glazen bol.... speculaties speculaties... nee niks :+

hoe kunnen wij nou jou adviseren hierin?
straks hebben we het mis, straks hebben we het juist.
ik zou je emoties even los laten, en al helemaal niet op 0.0001% van de wereld (Tweakers.net dit topic dus) al je acties vastzetten. 8)

Normaal zou ik eindigen met "Doe wat goed voelt" maar gevoel is in de crypto handel (en in de aandelen) dodelijk (als in je emoties kunnen je flink doen winnen maar ook flink verliezen)

Offtopic:

Dit zijn nog eens transacties:

https://blockchain.info/largest-recent-transactions ;)

daar ging weer even 10 miljoen:
https://blockchain.info/n...55db22a1d04c5cfa9e2234aff

[ Voor 51% gewijzigd door ApC_IcE op 12-09-2017 21:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meessen
zorss schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:47:
[...]

Twitterpagina is verwijderd?? Lol
Staat er nog wel tussen: https://twitter.com/SatoshiLite

Makkelijk geld verdienen als je tweets zo veel impact hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robnieuw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 16:08
Een vraagje, zodat ik niets over het hoofd zie.

Zijn er Sites waar een lijst staat van alle china (bit)coin beurzen.

Dus stel dat ik daar nog iets zou hebben wil ik het snel weghalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:53
robnieuw schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:48:
Een vraagje, zodat ik niets over het hoofd zie.

Zijn er Sites waar een lijst staat van alle china (bit)coin beurzen.

Dus stel dat ik daar nog iets zou hebben wil ik het snel weghalen
Ik neem aan dat je zelf wel weet bij wat voor instantie je je geld hebt staan? Daarnaast kom je met google ook een heel eind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
Heel de drop van BTC bleek dus weer om een 'foutje' te gaan in zijn tweet... :

https://twitter.com/SatoshiLite/status/907664619279343616

Mensen moeten echt stoppen met alles zo snel te geloven |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
o-TANK-o schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:58:
Heel de drop van BTC bleek dus weer om een 'foutje' te gaan in zijn tweet... :

https://twitter.com/SatoshiLite/status/907664619279343616

Mensen moeten echt stoppen met alles zo snel te geloven |:(
Misschien kijk ik verkeerd, maar hij heeft daarna nog een poll geplaatst of hij een BTC "rumor" via iemand die hij kent wel of niet bekend moet maken. Nu is die poll ineens weg, benieuwd of hij dus nu alsnog iets anders de wereld in gaat slingeren.

Edit: Nou heeft hij de overige tweets ook verwijderd...

[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 12-09-2017 22:10 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rookert25
Wat een zenuwachtig gedoe zeg, goeie projecten overleven dit allemaal makkelijk. Vermoeiend dit geroezemoes, lijkt de brugklas wel soms, alleen maar op zoek naar bevestiging en tijd later kijk je meewarig naar je onzin van toen.

:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Rookert25 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:23:
Wat een zenuwachtig gedoe zeg, goeie projecten overleven dit allemaal makkelijk. Vermoeiend dit geroezemoes, lijkt de brugklas wel soms, alleen maar op zoek naar bevestiging en tijd later kijk je meewarig naar je onzin van toen.

Dit. Er zit zoveel goeds aan te komen dat wat mij betreft de toekomst er alleen maar rooskleurig uitziet. Die bullshit China berichten hebben voor wat rimpels gezorgd, maar het geheel krabbelt net zo snel weer op, daalt weer iets en stijgt dan gewoon doodlejuk weer. En dat allemaal in een dag en soms zelf luttele uren.
Ja, het kan nog flink instorten, maar het kan ook ineens weer flink gaan stijgen. De enige die het weet is hier al vaker genoemd: de glazen bol :+

[ Voor 7% gewijzigd door Mr_Size op 12-09-2017 22:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dawid127
  • Laatst online: 18-09 08:51
Al die berichten door bankiers... Zij zien bitcoin als een gevaar en zullen er alles aan doen om dit te elimineren. Puur om hun eigen toekomst veilig te stellen. Bitcoin is juist ontwikkeld om mensen als hij op pensioen te sturen. Wie hier in trap en daardoor z'n coins verkoopt... Good riddance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickChange
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-09 06:59
Rookert25 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:23:

Alleen zitten ze in deze brugklas met flapjes van duizenden euro's te zwaaien...
Mr_Size schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:31:
[...]

Dit. Er zit zoveel goeds aan te komen dat wat mij betreft de toekomst er alleen maar rooskleurig uitziet. Die bullshit China berichten hebben voor wat rimpels gezorgd, maar het geheel krabbelt net zo snel weer op, daalt weer iets en stijgt dan gewoon doodlejuk weer. En dat allemaal in een dag en soms zelf luttele uren.
Ja, het kan nog flink instorten, maar het kan ook ineens weer flink gaan stijgen. De enige die het weet is hier al vaker genoemd: de glazen bol :+
Je kunt het onzin noemen, maar als China bekendmaakt wat het nou juist wilt doen, kunnen andere landen volgen. Of het nu positief of negatief is. Het opent deuren en maakt het gemakkelijker of moeilijker.

[ Voor 48% gewijzigd door NickChange op 12-09-2017 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLodder
  • Laatst online: 07-04-2021
- spam -

[ Voor 94% gewijzigd door .oisyn op 13-09-2017 13:01 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
- niet reageren op spam aub :) -

[ Voor 88% gewijzigd door .oisyn op 13-09-2017 13:02 ]

Verwijderd

Is hij daar ? De bitcoin crash ? :'(

• JJ16v
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-08 09:55
Gaat in ieder geval een flink stukkie omlaag... de vraag is hoe laag gaat hij komen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rookert25
Het FD heeft weer een of ander persbericht geknipt en geplakt :')
Beurs
Topman JPMorgan vindt bitcoins 'erger dan tulpenbollen'

De topman van de Amerikaanse zakenbank JPMorgan Chase, Jamie Dimon, heeft het niet zo op de bitcoin. De digitale munt is volgens hem een bubbel die uiteindelijk zal barsten. 'Het is frauduleus' en 'erger dan tulpenbollen', verwees hij op een beleggersbijeenkomst in New York naar de tulpenmanie in Nederland in de 17de eeuw.
Dat meldt persbureau Bloomberg. Als een handelaar van JPMorgan in bitcoins zou stappen, zou hij hem of haar 'binnen een seconde ontslaan'. Dimon: 'Om twee redenen: het druist tegen onze regels in en het is dom. En beide zijn gevaarlijk.'
De topbankier vraagt zich af of autoriteiten bitcoin zullen laten bestaan zonder toezicht, zeker als er eens iets fout gaat. 'Straks valt er een dode en dan gaat de overheid er bovenop zitten', zei hij.

Blockchain wel handig
Maar Dimon ziet wel een verschil tussen bitcoin en de onderliggende blockchain-technologie, waarbij meerdere computers onafhankelijk van elkaar tot hetzelfde resultaat komen. Die technologie kan volgens hem wel nuttig zijn maar is niet iets dat banken 'overnight', oftewel in korte tijd, implementeren.
Hoewel de bankier de bitcoin een bubbel vindt, zou hij niet gokken op een daling van de waarde van munt. Er is volgens hem niet te zeggen hoe hard de munteenheid nog gaat stijgen voor hij instort.
'Voor moordenaars interessant'
Het beste argument vóór de munt dat hij heeft gehoord is dat bitcoin voor sommige mensen handig kan zijn die geen andere opties hebben, zo lang het aanbod maar niet te hard toeneemt. 'Als je in Venezuela, Ecuador of Noord-Korea zit of dat soort delen van de wereld of als je een drugsdealer of moordenaar zou zijn, dan kan je beter zaken doen in bitcoin dan in Amerikaanse dollars.' Dus er is volgens hem wel een markt, 'maar dat is hoogstens een beperkte markt'.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cliffie
  • Laatst online: 15:32

Cliffie

Trompetslet

Ach, die bankiers zitten nog met ideeen van 2013 in hun hoofd dat bitcoin allemaal maar als witwasmiddel wordt gebruikt. Gewoon eigen hachje redden heet dat..... Crypto is coming :P (vandaag even wat minder ;) )

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Aan de ene kant niet zo gek dat zij zo reageren, ze zien de gevaren dat er concurrentie bij is gekomen.

Het zou wel mooi zijn als de crypto wereld naar nieuwe ATH's gaat na die opmerking van JP

[ Voor 9% gewijzigd door Slux op 13-09-2017 08:30 ]

• ApC_IcE

ApC_IcE

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:03:
Hoezo roept iedereen altijd 'wanneer xxxx wakker wordt'....? Het lijkt mij dat de grotere spelers allang hun strategie heeft bepaalt en de kleinere spelers hun verlies gaat verkopen uit angst etc, dat zal niet voor een significant verschil zorgen
Pagina: 1 ... 91 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).