[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 92 ... 111 Laatste
Acties:
  • 940.789 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

alBildjiekiyya schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:49:

Alleen zitten ze in deze brugklas met flapjes van duizenden euro's te zwaaien..
En? Of je nu zwaait met een flap van 5 of eentje van 500, het blijft eenzelfde stukje dom papier. Beleggen (in crypto's) doe je niet met geld dat je niet kan missen cq niet (direct) nodig hebt dus de waarde doet er niet al teveel toe. ;)

Adem in, adem uit. Relax allemaal. Gaat de koers omlaag dan is het leuk inkopen, gaat hij omhoog dan is het leuk verkopen. Ben je te laat of juist te vroeg, shit happens. Leer ervan en kweek ondertussen wat geduld. Ik blijf ervan overtuigd dat coins een zekere waarde blijven vertegenwoordigen, weggegooid geld is het niet maar wat de waarde exact wordt weet ook ik niet. :)

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 09:01:
[...]

En? Of je nu zwaait met een flap van 5 of eentje van 500, het blijft eenzelfde stukje dom papier. Beleggen (in crypto's) doe je niet met geld dat je niet kan missen cq niet (direct) nodig hebt dus de waarde doet er niet al teveel toe. ;)

Adem in, adem uit. Relax allemaal. Gaat de koers omlaag dan is het leuk inkopen, gaat hij omhoog dan is het leuk verkopen. Ben je te laat of juist te vroeg, shit happens. Leer ervan en kweek ondertussen wat geduld. Ik blijf ervan overtuigd dat coins een zekere waarde blijven vertegenwoordigen, weggegooid geld is het niet maar wat de waarde exact wordt weet ook ik niet. :)
Pandora's box is geopend en gaat niet meer dicht..

• Guus Leeuwis
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Slux schreef op woensdag 13 september 2017 @ 08:29:
Aan de ene kant niet zo gek dat zij zo reageren, ze zien de gevaren dat er concurrentie bij is gekomen.

Het zou wel mooi zijn als de crypto wereld naar nieuwe ATH's gaat na die opmerking van JP
Of het zou nog mooier zijn als er een land in Afrika of Zuid-Amerika op cryptovaluta overstapt en zijn eigen valuta verlaat. Dan krijgen we straks olieprijzen uit Venezuela in Btc prijzen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oyxl
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-11-2024
Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 09:01:
[...]

Ik vind die 'blanket' statements altijd een beetje gevaarlijk. Het is niet voor niets speculeren, dus de vraag is, speculeer je op een daling, of speculeer je op een stijging. Trade je op de marge, dan handel je neem ik aan anders dan in het geval waar je op de lange termijn vasthoudt.

Ikzelf ben ingestapt op de fork naar BCH. Ik had nog weinig BTC op dat moment, dus helaas geen extreme waarden van BCH gekregen, maar heb wel direct op een waarde van 202 euro voor 250 euro gekocht. Een dag later heb ik m'n inleg er op een waarde van 650 euro uitgehaald en alles verkocht op 670. Hoogste waarde is uiteindelijk 690 geworden,waarna de boel crashte tot beneden de 200. In die daling heb ik ook nog wat kleine winstjes gepakt (10% op 50 euro e.d.). Ik had aan het einde van dit verhaal ~350 euro winst en sindsdien stabiliseerde BCH een klein beetje en steeg BTC van 2000 naar 3800. Ook daar met laag kopen en hoger verkopen winst gemaakt. Kortom; Ik heb de afgelopen twee maanden van totaal 650 eigen inleg tot op 1250 euro gemaakt. Bijna 100% winst. Nu is er opeens een daling. Die daling is nu eens niet ingezet zonder dat er een aanwijsbare reden is en ik vind het te vroeg om aan te nemen dat het gerucht over de sluiting van de Chinese beurzen inderdaad een broodje aap is.

Ik heb daarom gisteren op een koers van 3675 een aantal BTC met marginale winst verkocht, om opnieuw m'n inleg veilig te stellen. Vanmorgen 0.05 BTC extra verkocht, tegen wat verlies, om wat middelen extra vrij te maken. Crasht het hard, dan heb ik wat verlies op het overblijfsel, maar kan ik ruim inkopen. Stijgt het opeens weer sterk, dan compenseer ik m'n verlies met m'n overgebleven BTC.

HODL OR NOT is afhankelijk van context, in mijn optiek.

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 09:12
Is al een weekje bekend, denk zelf niet echt, zeker niet met de dip nu moeten we eerst maar zien waar we uitkopen.

Ripple heeft ruzie met zijn partner R3:

https://www.cryptocoinsne...er-cancelled-partnership/
The core of the disagreement centers on an options contract that gave R3 the right to purchase up to 5 billion XRP for $0.0085 per unit–or $42.5 million for the entire amount–until September 2019. The XRP price has surged more than 3,000% to about $0.21 in 2017, meaning that the options contract is now worth more than $1 billion. XRP has crossed $0.30 several times in recent months, which would make the contract worth as much as $1.5 billion.
Hoop voor Ripple dat ze het goed hebben opgeschreven, maar het lijkt erop dat Ripple vooral onder de hele overeenkomst uit wil door te stellen dat
R3 fraudulently and/or negligently misrepresented material facts to induce Ripple to enter the agreement. These alleged misrepresentations included the strength of R3’s consortium roster, Ripple’s access to that roster, and R3’s intention to form a commercial partnership designed to promote XRP."
Dat zou betekenen dat er weinig munitie is tegen de call-optie van R3 om cheap XRP in te kopen :>

Sappig :9

Verwijderd

Rookert25 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 09:47:
[...]

Is al een weekje bekend, denk zelf niet echt, zeker niet met de dip nu moeten we eerst maar zien waar we uitkopen.

Ripple heeft ruzie met zijn partner R3:

https://www.cryptocoinsne...er-cancelled-partnership/

[...]

Hoop voor Ripple dat ze het goed hebben opgeschreven, maar het lijkt erop dat Ripple vooral onder de hele overeenkomst uit wil door te stellen dat

[...]

Dat zou betekenen dat er weinig munitie is tegen de call-optie van R3 om cheap XRP in te kopen :>

Sappig :9
Tja, ik moet het nog maar zien of deze rechtszaak standhoud, ik denk dat R3 te weinig heeft gedaan tot nu toe, en nu het 3000-4000% gestegen is ze een graantje mee willen pikken van het succes tot nu toe.. Daarnaast geven ze hiermee indirect toe dat ze hier ook toekomst in zien en dat het mogelijk nog meer waard kan worden..
Ze mogen volgens mij die aandelen die ze krijgen (mochten ze de rechtszaak winnen) niet gelijk uitcashen, maar pas over verloop van tijd..

Dit doet me heel erg denken aan werken in projectgroepjes op de middelbare school en 1 persoon doet geen flikker maar wil toch een hoog cijfer van de leraar..
Zelfde nu met R3, leven het contract niet na en willen nu wel het volle aandeel...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2017 10:13 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• o-TANK-o
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018
Jammer dat de grote bankers blockchain technologie en crypto als een grote concurrent zien. Iets wat de mensen meer vrijheid geeft wat ze niet kunnen hebben.. Daardoor alles maar te boycotten in de hoop dat alles instort..
Pratend over de gevaren van alles, en dat het niet lang duurt voordat de eerste ´dode´ valt... Hoe hypocriet zijn ze dan? Er is volgens mij nergens zo veel 'corruptie' als in de bankwereld zelf..
Voorbeeld waar dan maar simpel over word gepraat:

https://www.rtlnieuws.nl/...assen-russische-miljarden

http://www.motherjones.co...e-dimon-raise-regulators/

https://dealbook.nytimes....thorities-in-madoff-case/

Gaan mensen nu ook gelijk hun geld weghalen bij banken?? Het nieuws dat er bitcoin word gebruikt voor zelfde doeleinden lijkt veel groter te zijn in de wereld terwijl zulke dingen dagelijks gebeuren in de bank wereld.

Hoeveel dode zijn daar al wel niet gevallen? Hoeveel geld is daar wel niet witgewassen? Kijk waar banken zelf in investeren... bijv alleen al verschillende nederlandse banken investeren zelf in wapens:

https://www.nu.nl/economi...en-in-wapenbedrijven.html

Ik zeg altijd geloof niet alles wat je leest en hoort op het nieuws.. De mainstream media is in mijn ogen zo corrupt als wat. Do your own research!!

Naar mijn mening zijn ze gewoon bang van dit nieuwe systeem omdat zij er zelf op zullen verliezen en geen controle over hebben. Daarom zullen ze er alles aan doen om hun eigen hachje te redden en dit systeem kapot te maken.

China heeft de afgelopen jaren al zo vaak bitcoin gebanned en toen weer unbanned.. Waarom heeft het nu zo grote invloed? En wat hebben ze allemaal wel niet nog meer gebanned? Facebook, youtube etc.. Puur omdat de overheid er geen controle over heeft en mensen misschien achter dingen komen die niet kloppen? Bang voor een revolutie?

Ik denk niet dat dit systeem nog te stoppen is en dat verschillende landen China nog wel gaan volgen puur om er de volledige controle over te krijgen. China heeft zelf aangegeven bepaalde beurzen te heropenen zodra ze het zelf kunnen reguleren. (in mijn oren; zodra ze zelf hun graantje mee kunnen pikken).
Heb er dus echt nog wel vertrouwen in dat bijv NEO wel weer gaat stijgen zodra de 'gereguleerde beurzen' weer open gaan in China.

En het verbaast me ook niets dat de EU / USA nog gaan volgen om er volledige controle over te krijgen. Misschien dat het nu op de korte termijn erg up en down zal gaan met de koers maar op de lange termijn wanneer alles is 'gereguleerd' weer flink zal stijgen.

De social media ging anderhalve maand geleden ook helemaal los hoe dit de nieuwe 'shit' was.. Dat iedereen miljonair kon worden met deze handel. Zag verschillende berichten op bijvoorbeeld facebook voorbij komen hoe mensen die niets hadden nu miljonair waren. Het kwam op het nieuws etc en werd gepromoot om zo snel mogelijk te investeren want anders zou je de ''boot'' missen. Hierdoor zijn er denk ik enorm veel mensen gaan investeren die er eigenlijk totaal geen verstand van hebben en bij elk stukje negatief nieuws gelijk gaan verkopen.
Voor de ervaren daytraders is dit nu ideaal.. Flinke koers veranderingen waar je veel geld mee kan verdienen als je slim speelt. Verspreid wat fake nieuws en iedereen gaat panic sellen.. Koop goedkoop in en verkoop weer als de koers stijgt..
Voor de mensen die nieuw zijn met handelen is het allemaal erg pijnlijk om te zien hoe je zwaar verdiende geld de ene dag nog 1000euro waard is en de volgende dag kan zijn gehalveerd...

Mijn advies:
Doe je eigen research als je ergens in wilt investeren en zoek projecten die volgens jou goed in elkaar zitten en waar je echt toekomst in ziet. Laat je niet leiden door de massa en al het geboycot de komende tijd. En probeer ook naar positieve berichten te kijken!

https://techcrunch.com/20...greatest-argument-for-it/

http://www.localcoinatm.c...mart-dufferin-st-hwy-401/

https://icowatchlist.com/...ral-bank-praises-bitcoin/

http://fortune.com/2017/0...-chiasso-bitcoin-tax-zug/

https://imgur.com/pXGEnR9

http://www.telegram.com/n...bitcoin-is-wave-of-future

Sorry voor het lange verhaal maar wou even mijn mening over de huidige situatie delen met jullie :+ !

• Oyxl
o-TANK-o schreef op woensdag 13 september 2017 @ 10:44:
Jammer dat de grote bankers blockchain technologie en crypto als een grote concurrent zien. Iets wat de mensen meer vrijheid geeft wat ze niet kunnen hebben.. Daardoor alles maar te boycotten in de hoop dat alles instort..
Pratend over de gevaren van alles, en dat het niet lang duurt voordat de eerste ´dode´ valt... Hoe hypocriet zijn ze dan? Er is volgens mij nergens zo veel 'corruptie' als in de bankwereld zelf..
Voorbeeld waar dan maar simpel over word gepraat:
[knip]

Sorry voor het lange verhaal maar wou even mijn mening over de huidige situatie delen met jullie :+ !
Ik wil je er even op wijzen dat een emotioneel verhaal (en dat is het, een emotioneel argument) geen waarde heeft voor de ontwikkeling van de koers. Wat wel impact heeft, is de invloed die van buitenaf wordt uitgeoefend op BTC en in welke mate dit leidt tot het toenemen of afnemen van het vertrouwen.

Ook al ben ik het eens met de strekking, toenemende inmenging van overheden en boude uitspraken van CEO's zullen simpelweg impact hebben op het vertrouwen. Of we dat nu willen of niet.

Natuurlijk wil ik een 'Gladiator' (film) einde, met mooie muziek en een traantje wegpinken terwijl ik mijn miljarden tel, maar je kunt beter nuchter blijven kijken.

• Anders
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 18:52
o-TANK-o schreef op woensdag 13 september 2017 @ 10:44:
Jammer dat de grote bankers blockchain technologie en crypto als een grote concurrent zien.
Die conclusie klopt niet helemaal, banken zien het wel degelijk ook als hun eigen toekomst. Zelfs JP Morgan:
JPMorgan Chase To Integrate Zcash Technology To Its Enterprise Blockchain Platform

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

Verwijderd

Ik wil bitcoin kopen maar het gaat nog steeds berg af.

Ik ben benieuwd wat de nieuwe neutrale punt zal zijn van BTC. Die moet wel bereikt worden na het gezeik van China en Rusland.

Stijging zal waarschijnlijk weer gebeuren zodra alle Chinese en Russen hun BTC verkocht hebben.

• Rookert25
Anders schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:00:
[...]

Die conclusie klopt niet helemaal, banken zien het wel degelijk ook als hun eigen toekomst. Zelfs JP Morgan:
JPMorgan Chase To Integrate Zcash Technology To Its Enterprise Blockchain Platform
Ze zullen de technologie zeker oppakken, maar niet wanneer die is ontwikkeld door een bedrijfje wat ze niet van A tot Z tot de bodem due diligence hebben uitgevoerd en ze het zelf snappen.

Zie het als iets als de Oyster Card (OV kaart in Londen), techniek werkt perfect, dus je zou overal een Oyster Card verwachten. Maar nee, landen zoals Nederland ontwikkelen hun eigen OV-chipkaart, houden het in eigen beheer en jouw interpretatie van de techniek als Oyster Card wordt niet verzilverd in Nederland. Het wiel zal door meerdere partijen opnieuw worden uitgevonden totdat eentje dominant wordt en men zich daarbij neerlegt.

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Anders schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 11:28:
Nou, ik heb Le Grande Gok genomen: afgaande op de meeste analyses op Tradingview heb ik de afgelopen dagen 80% van mijn crypto's terug laten uitbetalen op mijn bankrekening. Ik denk dat er nog een grote correctie gaat volgen en wil weer instappen op het moment dat BTC rond de $3000-$3300 staat. Als mijn vermoeden correct is dan kan een hele slechte crypto-maand heel goed uit gaan pakken. En zo niet, nou ja, dan laat ik later die derde villa wel zitten :)
Ik ben gisteravond ook 'uitgestapt' rond 4100 USD, mede door de TA en Crypto_ED/opmerkingen hier.
naar fiat is lastig, BTC overhevelen naar kraken duurt ongeveer een uur. Kraken daarbij is zo labiel als een tbs patient, daar zit ik ook niet direct op te wachten.
Op Binance maar mijn btc omgezet naar TetherUSD. Ook niet geheel veilig, maar goed we gaan het zien.

Had nog wat op Bittrex staan maar voordat je dat verkoopt en overgezet hebt schoot niet op, dus dat staat er nog.

• destroyer6670
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-09 15:46
Viper® schreef op woensdag 13 september 2017 @ 12:01:
[...]

Ik ben gisteravond ook 'uitgestapt' rond 4100 USD, mede door de TA en Crypto_ED/opmerkingen hier.
naar fiat is lastig, BTC overhevelen naar kraken duurt ongeveer een uur. Kraken daarbij is zo labiel als een tbs patient, daar zit ik ook niet direct op te wachten.
Op Binance maar mijn btc omgezet naar TetherUSD. Ook niet geheel veilig, maar goed we gaan het zien.

Had nog wat op Bittrex staan maar voordat je dat verkoopt en overgezet hebt schoot niet op, dus dat staat er nog.
Ik zet het om naar ETH en dat versturen is relatief snel. Gaat snel en per saldo is de fee voor overzetten van bittrex naar kraken ook lager. Hoop dat snel een mooie lage bodem komt om weer in te kopen.

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:36
Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:07:
Ik wil bitcoin kopen maar het gaat nog steeds berg af.

Ik ben benieuwd wat de nieuwe neutrale punt zal zijn van BTC. Die moet wel bereikt worden na het gezeik van China en Rusland.

Stijging zal waarschijnlijk weer gebeuren zodra alle Chinese en Russen hun BTC verkocht hebben.
Als je ziet hoeveel de koersen de afgelopen maanden omhoog zijn gegaan, is dit misschien nog maar het begin van de daling..

http://prntscr.com/gklmea

Zeker ook als je ziet dat op basis van simpele tweets miljarden verdampen, is het niet moeilijk om in te beelden dat als de USA of de EU iets willen gaan doe qua regulering (en uiteraard zijn ze dit al lang aan het bekijken/onderzoeken stiekem), dit ook sterke gevolgen gaat hebben.

Misschien zou het goed zijn als al het 'slechte' nieuws even wordt gedropt en nadien het stof optrekt met een duidelijk wettelijk kader. Hebben we dat ook alweer gehad en kunnen we vanaf dan bouwen met meer zekerheid en minder cowboy achtige toestanden.

Veel eerder zie ik de grote winsten niet terugkomen eerlijk gezegd.

Verwijderd

Monero heeft een nieuwe release van de GUI wallets:

https://getmonero.org/downloads/

De nieuwe client is verplicht omdat er een hardfork aankomt (geen politieke fork, maar een structureel geplande fork).

De koers blijft aardig stabiel, wie weet wordt Monero gezien als een veilige haven als de banhammers neerkomen op bitcoin e.a.

• zorss
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-08 12:41
Lambo LP670 SV schreef op woensdag 13 september 2017 @ 12:51:
[...]

Als je ziet hoeveel de koersen de afgelopen maanden omhoog zijn gegaan, is dit misschien nog maar het begin van de daling..

Zeker ook als je ziet dat op basis van simpele tweets miljarden verdampen, is het niet moeilijk om in te beelden dat als de USA of de EU iets willen gaan doe qua regulering (en uiteraard zijn ze dit al lang aan het bekijken/onderzoeken stiekem), dit ook sterke gevolgen gaat hebben.

Misschien zou het goed zijn als al het 'slechte' nieuws even wordt gedropt en nadien het stof optrekt met een duidelijk wettelijk kader. Hebben we dat ook alweer gehad en kunnen we vanaf dan bouwen met meer zekerheid en minder cowboy achtige toestanden.

oef.. we zakken maar door

Verwijderd

Lambo LP670 SV schreef op woensdag 13 september 2017 @ 12:51:
[...]

Ik ben benieuwd of het weer gaat stijgen, stijgen naar een nieuw record.
Of dat het net als valuta een stabiel plekje gaat krijgen uiteindelijk.

Met stabiel bedoel ik "ietsjes" stabieler en niet hele hoge ups en downs.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2017 14:08 ]

Verwijderd

In juni was de crash -44%.. nu 'pas' -25%... fasten your seatbells 😎

• mobileleon
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-08-2023
Dit is niet de eerste keer, maar ook zeker niet de laatste keer dat de koersen flink onderuit gaan. Ik begin er onderhand wel aan gewend te raken... Ik blijf voorlopig wel hodlen..

• jay56
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-06 21:25
mobileleon schreef op woensdag 13 september 2017 @ 14:12:
[...]

Dit is niet de eerste keer, maar ook zeker niet de laatste keer dat de koersen flink onderuit gaan. Ik begin er onderhand wel aan gewend te raken... Ik blijf voorlopig wel hodlen..
Ik hodl ook nog, al moet ik zeggen dat ik als beginner ( 8)7 2 weken) toch wel erg twijfel.
Ik ben echt op het goede moment ingestapt |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:58

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

mobileleon schreef op woensdag 13 september 2017 @ 14:12:
[...]

Nou zo is dat.
Ik zit stiekem ook te genieten van alle paniek verkopen en reacties.
Nou dan is je geld wat minder waard, komt vanzelf wel weer een stijging.
Zoals JP morgan ook zei: hij verwacht dat de BTC richting de 10.000 gaat en ooit crasht. We zijn nog niet eens op de helft.

Muntjes op je USB stickie (lees Ledger) en zet je schrap (ook in het echt, het waait flink :+ )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19:01
Ik heb nu 2 BTC. maar zit er wel aan te denken dat als de koers richting de €2800 ofzo gaat om er dan nog 1 bij te halen.
Omdat ik verwacht dat deze uiteindelijk weer gaat stijgen.

Maar is dat wel een verstandige keuze?

heb de 2 BTC gehaald op €3500.

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
wat is nu de meest werkelijke koers van de bitcoin? als ik de koers op coinmarketcap, vergelijk met die van de bittrex koers in mn blockfolio app, zit daar nu ruim 70USD tussen....

• mobileleon
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-08-2023
jay56 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 14:16:
[...]

Ik hodl ook nog, al moet ik zeggen dat ik als beginner ( 8)7 2 weken) toch wel erg twijfel.
Ik heb gisteren in mijn enthousiasme ook nog redelijk wat OMG's bijgekocht (verkeerd moment, had ik beter vandaag kunnen doen :9 ) en in het verleden heb ik ook veel ethers gekocht toen ze 150 euro waren en daarna behoorlijk zakten.

Welkom in de volatiele wereld die cryptocurrency heet... Bepaal zelf je strategie, niemand heeft echt zicht op de gevolgen van allerlei gebeurtenissen. De les die ik de eerste keren heb geleerd is dat impulsverkopen eigenlijk alleen maar tot verlies geleden hebben..

• LALA
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 23-08 15:10
jasper7878 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 14:21:
wat is nu de meest werkelijke koers van de bitcoin? als ik de koers op coinmarketcap, vergelijk met die van de bittrex koers in mn blockfolio app, zit daar nu ruim 70USD tussen....
Op CryptoCompare was hij zo net 3824 dollar, nu 3833

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rookert25
In de grote-mensenwereld van beursgenoteerde vennootschappen kijk je eigenlijk steeds uit naar kwartaalupdates. Hier kijkt men uit naar kwartierupdates; bekijk het met wat meer afstand :)

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Zonder holders zou de koers nog harder zakken, dus op zich fijn dat ze er zijn :) Maar ik begrijp niet dat je dit uit gaat zitten, terwijl je ook je geld even ergens anders kan stallen en weer instapt als de weg omhoog weer is gevonden.

Bijkomend voordeel: Gisteravond X BTC verkocht, als de stijging weer is ingezet koop je er bij wijze van spreken een week later X + 0.25 BTC voor terug. Je verliest dus minder geld, maar als de stijging is ingezet is het aantal coins ook groter, je geniet dus dubbel van die stijging.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 17:30

Tourniquet

Hiya, fellas!

Rookert25 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 14:26:
In de grote-mensenwereld van beursgenoteerde vennootschappen kijk je eigenlijk steeds uit naar kwartaalupdates. Hier kijkt men uit naar kwartierupdates; bekijk het met wat meer afstand :)
Het helpt mij inderdaad altijd wel om de chart even uit te zoomen naar 1D-candles om het in perspectief te zien.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• destroyer6670
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-09 15:46
Rookert25 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 14:26:
Denk dat het ermee te maken heeft hoe snel de koersen dalen en stijgen. Je kunt soms in paar uur tijd 100% pakken. Toen de koersen daalden vanmorgen toch nog snel wat procentjes kunnen pakken op stijgende coin. Rest nu fiat om straks weer btc en eth te kopen.

Verwijderd

Hmm heb er al 10k inzitten. Wou t daar eigenlijk bij houden. Jammer gezien de huidige prijzen. Naja met mn huidige portefeuille zal t tegen de kerst vast goed zitten 😁📈🔝

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
Tourniquet schreef op woensdag 13 september 2017 @ 14:28:
[...]

Het helpt mij inderdaad altijd wel om de chart even uit te zoomen naar 1D-candles om het in perspectief te zien.
Als je het boekjaar op dit moment zou afsluiten dan slaat men elkaar op de schouders, topjaar gedraaid.

Uiteraard zuur als je net bent ingestapt, maar goed, als het goed is is het geld wat je zeker een paar jaar zou moeten missen. Ik vertrouw erop dat binnen 1 jaar we weer staan op eind augustus niveau of hoger. En dat verslaat de spaarrente nog steeds 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zorss
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-08 12:41
Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 14:30:
Hmm heb er al 10k inzitten. Wou t daar eigenlijk bij houden. Jammer gezien de huidige prijzen. Naja met mn huidige portefeuille zal t tegen de kerst vast goed zitten 😁📈🔝
haha optimist :P

• Anders
  • Laatst online: 13-09 18:52
Rookert25 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 14:26:[/b]
Dat ligt eraan. Als je HODL'er bent moet je gewoon helemaal niet naar de koers kijken. Wil je in deze markt echter winst maken dan zijn kwartierupdates wel zo prettig. Buy the dips, sell the highs. Riskant, maar juist als je er bovenop zit kan het goed uitpakken. Ik doe het met kleingeld maar het is wel leuk.

Dit was zojuist in iets meer dan een half uur bij $NAV:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4xknj3A.png

Het zit nou al op de .000255 terwijl ik het schrijf maar goed, winst is winst :)

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

• Oyxl
Anders schreef op woensdag 13 september 2017 @ 14:44:
[...]

Dat ligt eraan. Als je HODL'er bent moet je gewoon helemaal niet naar de koers kijken. Wil je in deze markt echter winst maken dan zijn kwartierupdates wel zo prettig. Buy the dips, sell the highs. Riskant, maar juist als je er bovenop zit kan het goed uitpakken. Ik doe het met kleingeld maar het is wel leuk.

[afbeelding]

Het zit nou al op de .000255 terwijl ik het schrijf maar goed, winst is winst :)
Heb net voor ~50 euro NAV gekocht en hoop nu op stijging. Is met m'n experimenteel speelgeld, dus die HODL ik blind.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rookert25
[...]

Tuurlijk, ik bedoelde hier de sit-back-and-relax-...-oh-shit-prices-are-dropping-where-is-my-lamborghini-HODL'ers die geen geduld hebben ;)

• Boltinus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14-09 10:42
Een YT-kanaal wat ik nu een tijdje volg geeft wel een aardige uitleg over waarom JP Morgan zijn uitspraken deed.
JP Morgan Is Terrified Of Bitcoin
Onder de lijn zijn banken bang dat investeerders weglopen, omdat de winsten die gerenomeerde banken maken tegen beginnen te vallen.

Veel bedrijven doen heel veel dingen alleen maar om hun investeerders tevreden te houden ... kost wat het kost.
Banken zijn daar vooral goed in.
Kijk bijvoorbeeld wat ze doen met de kosten om je bankzaken te kunnen doen. Jaren geleden was het gratis, maar tegenwoordig kost het al snel rond de €10,- per maand.

Op moment van schrijven zie ik dan de USA wakker aan het worden is en langzaam maar zeker aan het inkopen is en de prijs voor nu een opwaartse koers krijgt.

Maar, zoals ik er naar kijk in verhouding naar signalen, is de downtrend nog niet helemaal afgelopen.

• Viper®
  • Niet online
destroyer6670 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 12:12:
[...]

Ik zet het om naar ETH en dat versturen is relatief snel. Gaat snel en per saldo is de fee voor overzetten van bittrex naar kraken ook lager. Hoop dat snel een mooie lage bodem komt om weer in te kopen.
~15 min is toch best veel in een dalende markt :+

Verwijderd

Tuurlijk. Kijk naar de crash in juni. Marketcap -44%. Daarna naar de stijging. Dus gaat zeker weer goedkomen. Daarnaast lees en hoor je steeds meer over de blockchain en crypto currencies. Steeds meer mensen gaan investeren, al is t voor de gok aangezien spaarrentes nagenoeg 0 zijn. Dus idd ik ben optimistisch over de toekomst. Dat s ook de reden voor mij geweest om te investeren 😎

• Viper®
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:30:
[...]

Tuurlijk. Kijk naar de crash in juni. Marketcap -44%. Daarna naar de stijging. Dus gaat zeker weer goedkomen. Daarnaast lees en hoor je steeds meer over de blockchain en crypto currencies. Steeds meer mensen gaan investeren, al is t voor de gok aangezien spaarrentes nagenoeg 0 zijn. Dus idd ik ben optimistisch over de toekomst. Dat s ook de reden voor mij geweest om te investeren 😎
Ik ben zoals velen hier ook optimistisch over de mogelijkheden en toekomst. Echter toch tijdelijk even uitgestapt om hopelijk straks na de terugval koers weer wat meer in te kopen.

WTC blijft overigens redelijk staan

• handige_harrie
  • Laatst online: 17-09 20:00

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Anders schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 11:28:
Nou, ik heb Le Grande Gok genomen: afgaande op de meeste analyses op Tradingview heb ik de afgelopen dagen 80% van mijn crypto's terug laten uitbetalen op mijn bankrekening. Ik denk dat er nog een grote correctie gaat volgen en wil weer instappen op het moment dat BTC rond de $3000-$3300 staat. Als mijn vermoeden correct is dan kan een hele slechte crypto-maand heel goed uit gaan pakken. En zo niet, nou ja, dan laat ik later die derde villa wel zitten :)
Even quoten: goede timing d:)b. Had ik het zelf ook maar gedaan! Het was me toch te lastig met alles verspreid over meerdere exchanges en coins.

Ik heb al wat fiat op weg naar Kraken gestuurd zodat ik op de dip weer bij kan kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Boltinus schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:16:
Een YT-kanaal wat ik nu een tijdje volg geeft wel een aardige uitleg over waarom JP Morgan zijn uitspraken deed.
JP Morgan Is Terrified Of Bitcoin
Onder de lijn zijn banken bang dat investeerders weglopen, omdat de winsten die gerenomeerde banken maken tegen beginnen te vallen.

Veel bedrijven doen heel veel dingen alleen maar om hun investeerders tevreden te houden ... kost wat het kost.
Banken zijn daar vooral goed in.
Kijk bijvoorbeeld wat ze doen met de kosten om je bankzaken te kunnen doen. Jaren geleden was het gratis, maar tegenwoordig kost het al snel rond de €10,- per maand.

Op moment van schrijven zie ik dan de USA wakker aan het worden is en langzaam maar zeker aan het inkopen is en de prijs voor nu een opwaartse koers krijgt.

Maar, zoals ik er naar kijk in verhouding naar signalen, is de downtrend nog niet helemaal afgelopen.
Een bankdirecteur die iets tegen Bitcoin heeft kun je toch moeilijk serieus nemen.. :D

"JPMorgan CEO: Bitcoin is Fraud. Reuters in 2013: JPMorgan Fined $13 Billion For Fraudulent Mortgages".

"CEO of Kodak says digital photography has no future"

• troxx
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-01-2020

troxx

Vechain maximalist

Kodak 8)7 de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.

[ Voor 15% gewijzigd door troxx op 13-09-2017 15:55 ]

aka Crypto T

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Als longtime hodler van BTC, uit de tijd dat er nog niet zoveel verschillende crypto's bestonden...
HODL , enjoy the ride 8)

Gokje..grin, bodem op 2600/2800 dollar want heb de glazen bol ook niet. :)

[ Voor 23% gewijzigd door RaptorXS op 13-09-2017 15:59 ]

Verwijderd

3141 en blijft dalen....

ik wacht nog steeds met kopen :P

Edit: nog eens 40 euro gedropt in 2 minuten

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2017 16:20 ]

• stekki
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 13:58
Sinds een 3 tal weken actief, al veel crashes meegemaakt ondertussen, begin het stillekes wel beu te worden... Tot nu toe de schade redelijk kunnen beperken. Gisteren nog 3K gestuurd naar Kraken, weet niet of ik nu al BTC bijkoop of niet.

• LALA
hoop dat we nu een beetje op de bodem zitten :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Randle
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-09 19:57
LiteBit wederom met slecht nieuws:
Toeleverancier van LiteBit slachtoffer cyberaanval

Beste,

Een toeleverancier van LiteBit is op 12 september 2017 slachtoffer geworden van een gerichte cyberaanval. Helaas heeft dit betrekking gehad op een server van LiteBit. De details van de cyberaanval worden momenteel onderzocht, maar wij kunnen concluderen dat een onbevoegd persoon toegang heeft gekregen tot uw: emailadres, gehasht wachtwoord, IBAN’s, telefoonnummer, adres en portfolio gegevens.

Deze aanval heeft nadrukkelijk geen invloed gehad op de tegoeden van gebruikers, alle munten van gebruikers staan veilig. Ook zijn er geen verificatie documenten (identiteitsgegevens) betrokken bij dit incident.

Het is van groots belang dat 2FA instellingen opnieuw ingesteld worden. Hier kunt u lezen hoe u dat kunt doen: LiteBit 2FA

Wij begrijpen dat de recente problemen bij LiteBit en haar toeleverancier een deuk slaan in het vertrouwen in onze organisatie. Hiervoor bieden wij onze oprechte excuses aan. Wij hebben direct maatregelen getroffen en wij zullen in de toekomst maatregelen blijven treffen om uw vertrouwen in LiteBit te herstellen. Er is aangifte gedaan bij de politie en een melding gemaakt bij de Autoriteit Persoonsgegevens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

jay56 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 14:16:
[...]

Iedere keer als ik ergens instap breekt meteen de pleuris uit en stort alles in. Ik heb ook 2 weken terug voor het eerst wat cryptos gekocht en alles ging kort daarna hard naar beneden en er schijnt iedere dag weer wat te gebeuren dat dit allemaal erger maakt. Wanneer houdt dit op ?

• LALA
Randle schreef op woensdag 13 september 2017 @ 16:27:
LiteBit wederom met slecht nieuws:

[...]
Gisteren stonden eerst alle wallets zogenaamd in onderhoud, vervolgens stond er het bericht dat ze de server aan het vervangen waren :)

Verwijderd

GRRRR 😡LiteBit supplier victim of cyberattack

Zie je mail

• maddog4004
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-08 13:38
Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 16:32:

Zie je mail
Weeeer alle user gegevens blootgesteld. En gewoon onmogelijk om je account daar te verwijderen.

• Rookert25

Zie je mail
Snap niet dat iemand nog geld durft over te maken aan die tent :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Geef mij maar performance issues van Kraken ;)

• Executor16
  • Niet online
Ik zou ook liever gewoon 1 BTC kwijt zijn dan dat ze dit even van je hebben: emailadres, gehasht wachtwoord, IBAN’s, telefoonnummer, adres en portfolio gegevens.

Prutsers Litebit!

Graag een optie om alle gegevens te deleten uit hun database...

• Viper®
  • Niet online
Ik vraag me wel af hoe bijvoorbeeld de beveiliging is van Kraken, Binance en Bittrex...

Verwijderd

Ik gebruik Kraken, hopelijk zal Kraken ons trouw blijven :X vooral omdat ik uiteindelijk duizenden euro's op mijn exchange wil laten. Maar vertrouw niemand meer.

• Boltinus
[...]

[afbeelding]

Anders, ik hoop dat je even los bent, want ik zie dat ze door de dip van 02/09 gedoken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 16:44:
Ik gebruik Kraken, hopelijk zal Kraken ons trouw blijven :X vooral omdat ik uiteindelijk duizenden euro's op mijn exchange wil laten. Maar vertrouw niemand meer.
In Fiat?

Verwijderd

Yes en soms BTC. Maar meestal in FIAT.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 16:47:
[...]

Yes en soms BTC. Maar meestal in FIAT.
Voor HODL en de enorme aandacht voor crypto currencies met daarbij alle bijbehorende risico's van toenemende cyber attacks, etc. zou ik cryptos voor vele duizenden euro's toch echt stallen op een Hardware wallet zoals de Ledger Nano S. Dan ben je helemaal veilig.

Voor trading bewaar ik zelf slechts zo'n 3000-4000 Euro in fiat. Het zal je maar gebeuren als bv Kraken.com wordt gehackt o.i.d.

• Boltinus
Ben nog niet zo lang bezig met cryptomuntjes en het kan zijn dat ik mij verbeeld, maar lijkt het erop dat de aanbieders van € -> BTC aardig naijlen bij een daling van de BTC?
Het lijkt erop dat ze een dure voorraad eerst kwijt moeten, om pas dan weer een kleine daling in te zetten.

Bij stijgende BTC stijgt hun prijs vrij rap mee, maar bij een daling ijlen ze behoorlijk na.

Is dat verbeelding?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 16:51:
[...]

Voor HODL en de enorme aandacht voor crypto currencies met daarbij alle bijbehorende risico's van toenemende cyber attacks, etc. zou ik cryptos voor vele duizenden euro's toch echt stallen op een Hardware wallet zoals de Ledger Nano S. Dan ben je helemaal veilig.

Voor trading bewaar ik zelf slechts zo'n 3000-4000 Euro in fiat. Het zal je maar gebeuren als bv Kraken.com wordt gehackt o.i.d.
Ik wil graag daytraden vandaar :(
Ik heb nog geen wallet.

Neemt Kraken btw extra comissie op het moment dat je fiat hebt staan op je account? Want mijn euro's lijken ieder dag te verminderen.

• Viper®
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 16:53:
[...]

Ik heb nog geen wallet.

Neemt Kraken btw extra comissie op het moment dat je fiat hebt staan op je account? Want mijn euro's lijken ieder dag te verminderen.
https://www.kraken.com/help/fees

Volgens mij alleen trading fees.

Wel wordt je totaalbedrag berekend op basis van je crypto aantal en de huidige waarde + fiat.

Dus mogelijk dat je euro's daarom minder lijken als de coins in waarde dalen

• Taro
  • Niet online

Taro

[...]

Ik heb nog geen wallet.

Niet toevallig USDT, waarvan de Euro waarde afwijkt ivm koersverschil Dollar vs Euro?

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Verwijderd

[...]

Ik heb nog geen wallet.

Nee voor het 'stallen' van fiat betaal je niets... nog niet :)

Bovenin in het topframe alsmede in het overzicht van je portefueille zou je je 'cash' positie moeten zien - die zou hetzelfde moeten blijven.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2017 16:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 13:56

beany

Meeheheheheh

Ze maken inflatie inzichtelijk? ;)

Kijk eens bij je orders/ledgers overzichten wat daar gebeurt. Als je niet handelt zou daar geen activiteit moeten zijn en zouden je euro's gewoon moeten blijven staan.

En anders een support call inschieten bij Kraken.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Verwijderd

beany schreef op woensdag 13 september 2017 @ 17:02:
[...]

Ze maken inflatie inzichtelijk? ;)

Kijk eens bij je orders/ledgers overzichten wat daar gebeurt. Als je niet handelt zou daar geen activiteit moeten zijn en zouden je euro's gewoon moeten blijven staan.

En anders een support call inschieten bij Kraken.
Ik zie bij Balances het volgende :

https://ibb.co/cev7oa

Ik heb alleen fiat 89.87 terwijl dat gisteren ergens in de 90 tal was. Maar ik snap het wel als dat te maken heeft met de Dollar/Euro balans.

Waarom staat er LTC en XBT ? Ik heb ze ooit gekocht maar die heb ik niet meer 8)7

Wat ik ook niet snap is dat ik soms niet kan traden van XBT naar LTC terwijl het in de opties wel mogelijk is.
Rare dingen af en toe.

Verwijderd

Hi all,

Ik heb deze week ook besloten om in te kopen. Ik heb Digibyte, Ripple, Verge, Reddcoin en Viacoin. Jammer dat vlak nadat ik inkoop, de markt een crash meemaakt haha (just my luck). Maargoed ik heb wel vertrouwen in de markt en dat het zichzelf gaat herstellen. Ik ga dan ook niet daytraden maar ik heb ze ingekocht voor de toekomst.

Ik heb trouwens ook nog een bedrag geïnvesteerd in Triaconta (ICO).

Toughts over mijn wallet?

Ik ben niet van plan om duizenden euro's te investeren dus ik heb momenteel de goedkope en in mijn ogen veelbelovende coins gekocht.

• Viper®
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 17:07:
[...]

Ik heb alleen fiat 89.87 terwijl dat gisteren ergens in de 90 tal was. Maar ik snap het wel als dat te maken heeft met de Dollar/Euro balans.

Waarom staat er LTC en XBT ? Ik heb ze ooit gekocht maar die heb ik niet meer 8)7

Wat ik ook niet snap is dat ik soms niet kan traden van XBT naar LTC terwijl het in de opties wel mogelijk is.
Rare dingen af en toe.
Logisch, in het totaal neemt ie de Litecoin en BTC mee, de value staat erachter
opgeteld was dat meer dan 90, beide zijn nu flink gedaald.

Je hebt BTC en LTC gekocht en verkocht of verhandeld, echter heb je nog een kleine fractie over, die staat nog op je balans.

[ Voor 8% gewijzigd door Viper® op 13-09-2017 17:10 ]

• beany

beany

Meeheheheheh

Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 17:07:
[...]

Rare dingen af en toe.
Het onderste EURO getal is alles (alle coins die je hebt) bij elkaar opgeteld, in EUROs met de huidige koers. Wat je daadwerkelijk in fiat daar hebt staan is E 87.02. Het onderste getal veranderd dus omdat de LTC koers wijzigt. Zolang je niet handelt zal die 87.02 niet wijzigen.

edit: viper typed sneller :P

[ Voor 5% gewijzigd door beany op 13-09-2017 17:17 ]

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Diecke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-09 16:46
Executor16 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 16:38:
Ik zou ook liever gewoon 1 BTC kwijt zijn dan dat ze dit even van je hebben: emailadres, gehasht wachtwoord, IBAN’s, telefoonnummer, adres en portfolio gegevens.

Prutsers Litebit!

Graag een optie om alle gegevens te deleten uit hun database...
Je kan gewoon inloggen op hun servers en handmatig de SQL gegevens verwijderen.

• woess
  • Laatst online: 22:30
maddog4004 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 16:33:
[...]

Weeeer alle user gegevens blootgesteld. En gewoon onmogelijk om je account daar te verwijderen.
Volgens mij kan je via de support desk je account laten verwijderen. Dat is wat ik in ieder geval nu aangevraagd heb.
Diecke schreef op woensdag 13 september 2017 @ 17:17:
[...]

Je kan gewoon inloggen op hun servers en handmatig de SQL gegevens verwijderen.
Hoe dan?

[ Voor 24% gewijzigd door woess op 13-09-2017 17:27 ]

• maddog4004
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-08 13:38
woess schreef op woensdag 13 september 2017 @ 17:26:
[...]

Volgens mij kan je via de support desk je account laten verwijderen. Dat is wat ik in ieder geval nu aangevraagd heb.

[...]

Hoe dan?
Thanks.
Ik heb het ook aangevraagd.
In hoeverre dat nog zin heeft... :(

• kmbkjb
  • Laatst online: 05-09-2018
Is iemand in bankera ico gestapt.
Ik las dat je via spectrocoin een account moest aanmaken.
Ik heb er gister 0,05 Eth naar spectrocoin gezonden maar staat er nog steeds niet op. weet iemand of dit een scam is?
via etherscan.io zie ik wel de transactie naar ETH adres welke in mijn spectrocoin ETH wallet staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 17:30

Tourniquet

Hiya, fellas!

Dat is sarcasme uiteraard. :D

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Verwijderd

kmbkjb schreef op woensdag 13 september 2017 @ 17:33:
Is iemand in bankera ico gestapt.
Ik las dat je via spectrocoin een account moest aanmaken.
Ik heb er gister 0,05 Eth naar spectrocoin gezonden maar staat er nog steeds niet op. weet iemand of dit een scam is?
via etherscan.io zie ik wel de transactie naar ETH adres welke in mijn spectrocoin ETH wallet staat.
Ik denk dat niemand je hier kan vertellen of het een scam is. Ik heb er niet in geïnvesteerd omdat ik het niet vertrouwde maargoed dat is op basis van mijn gevoel. Ik denk dat er voldoende mensen hier zijn die er wel in geïnvesteerd hebben.

Ik ben zelf niet bekend met spectrocoin dus daar kan ik niks over zeggen.

• kmbkjb
Dank je wel. Ik heb bankera nog niet gedaan en dit geeft geen goed gevoel.
Als ik de Eth terug krijg stap ik er niet meer in.

Het gisteren een tickets aan laten maken bij Spectrocoin, maar nog geen reactie
Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 17:39:
[...]

Ik denk dat niemand je hier kan vertellen of het een scam is. Ik heb er niet in geïnvesteerd omdat ik het niet vertrouwde maargoed dat is op basis van mijn gevoel. Ik denk dat er voldoende mensen hier zijn die er wel in geïnvesteerd hebben.

Ik ben zelf niet bekend met spectrocoin dus daar kan ik niks over zeggen.

• Cancun
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-04 18:46

Zie je mail
Volgens mij zijn ze gewoon weer zelf gehackt maar komen ze er niet openlijk voor uit. Zie niet in op welke manier een toeleverancier bij alle gegevens kan van de klanten van LiteBit.

Zeer slecht voor het vertrouwen. Het heeft er alle schijn van dat LiteBit de zaakjes niet op orde heeft.

• Waking_The_Dead
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-07-2024
Cancun schreef op woensdag 13 september 2017 @ 17:49:
[...]

Zie niet in op welke manier een toeleverancier bij alle gegevens kan van de klanten van LiteBit.
Het bedrijf dat de hosting van de website verzorgt bijvoorbeeld... om maar iets te zeggen.

• beany

beany

Meeheheheheh

Cancun schreef op woensdag 13 september 2017 @ 17:49:
[...]

Volgens mij zijn ze gewoon weer zelf gehackt maar komen ze er niet openlijk voor uit. Zie niet in op welke manier een toeleverancier bij alle gegevens kan van de klanten van LiteBit.

Zeer slecht voor het vertrouwen. Het heeft er alle schijn van dat LiteBit de zaakjes niet op orde heeft.
Of ze gebruiken een white label crypto coin exchange, en draaien ze ook nog bij de leverancier ('in de cloud') van deze software. Vergis je niet, vanaf 8k per jaar kan je al je eigen exchange draaien bij dit soort bedrijven.

Verwijderd

Viper® schreef op woensdag 13 september 2017 @ 17:10:
[...]

Logisch, in het totaal neemt ie de Litecoin en BTC mee, de value staat erachter
opgeteld was dat meer dan 90, beide zijn nu flink gedaald.

Je hebt BTC en LTC gekocht en verkocht of verhandeld, echter heb je nog een kleine fractie over, die staat nog op je balans.
Het rare is dat ik al mn BTC en LTC verkocht heb. En wat ik nu over heb kan ik ook niet verkopen omdat het niet eens geld waard is. Interessting

• Waking_The_Dead
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-07-2024
Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 18:00:
[...]

Het rare is dat ik al mn BTC en LTC verkocht heb. En wat ik nu over heb kan ik ook niet verkopen omdat het niet eens geld waard is. Interessting
Ben je zeker dat je het verkocht hebt en dat ze niet gerserveerd staan in een order dat (nog) niet is doorgegaan?

• Taro
  • Niet online

Taro

Waking_The_Dead schreef op woensdag 13 september 2017 @ 18:09:
[...]

Ben je zeker dat je het verkocht hebt en dat ze niet gerserveerd staan in een order dat (nog) niet is doorgegaan?
Hij bedoelt denk ik USDT :)

• LALA
ik heb nu een verkeerde actie uitgevoerd op Litebit. Ik wilde de authenticator opnieuw instellen (vanwege hun email) en had daarom de authenticator in allerijl verwijderd. Dan heb je dus het probleem dat je geen code op hun site krijgt, omdat op de site de authenticator nog ingeschakeld staat. Ik had hem dus eerst op hun site moeten uitzetten (dat staat niet hun email vermeld) en dan pas op de telefoon moeten verwijderen. Ik moet hun nu een verzoek per mail doen.

Er waren 26 wachtenden voor mij, de helpdesk was tot 18.00 uur geopend. Ik werd om 18.20 uur te woord gestaan. Dat dan weer wel, terwijl je dan bij de meeste bedrijven klokslag 18.00 uur alles afgekapt wordt en je te horen krijgt dat ze gesloten zijn.

• Steelo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-03 22:29

Steelo

040 - Ole Ole Ole

kmbkjb schreef op woensdag 13 september 2017 @ 17:48:
Dank je wel. Ik heb bankera nog niet gedaan en dit geeft geen goed gevoel.
Als ik de Eth terug krijg stap ik er niet meer in.

Het gisteren een tickets aan laten maken bij Spectrocoin, maar nog geen reactie

[...]
Ik heb afgelopen week 100 EU aan btc gekocht en in m'n spectrocoin wallet gedeposit en er vervolgens pre-ico bnk coins mee gekocht. Dat ging vrij rap! Ik hoor wel dat eth deposit en withdrawal vrijwel overal behoorlijk congested is tov btc. Dus misschien dat er nog vertraging in je transfer zit. Hoeveel confirmations heb je al?

[ Voor 15% gewijzigd door Steelo op 13-09-2017 18:50 ]

Ltrz,....

• Executor16
  • Niet online
Ook maar even litebit mailen dan maar om mijn account en info compleet te laten verwijderen.

• LALA
ik blijf er voorlopig nog, heb nog niets gevonden wat net zo makkelijk is, ondanks de hoge kosten

Verwijderd

LALA schreef op woensdag 13 september 2017 @ 18:56:
ik blijf er voorlopig nog, heb nog niets gevonden wat net zo makkelijk is, ondanks de hoge kosten
Ik koop er ook nog wel coins wanneer ik ze nodig heb. Ik heb mn coins wel overgeplaatst naar een andere wallet voor de zekerheid.

Denk dat je het beste Bittrex kan gebruiken als wallet voor je kleinere altcoins. De kosten zijn lager dan litebit.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2017 18:58 ]

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:38
Spijtig van Litebit, maar ik vind het echt een supersite om mobiel ff snel wat coins te komen met ideal.
Als je niet perse snelle winsten wilt en meer van het holden bent is het sowieso prima. Heb wel alle coins gewoon op een aparte wallet staan.

• NickChange
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-09 06:59
Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 18:57:
[...]

Denk dat je het beste Bittrex kan gebruiken als wallet voor je kleinere altcoins. De kosten zijn lager dan litebit.
Welke kosten?

[ Voor 20% gewijzigd door NickChange op 13-09-2017 19:07 ]

Verwijderd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Het is officieel, de dip is voorbij! :+

Verwijderd

🤞🏻🤞🏻🤞🏻🙏🏻📈🔝😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 19:20:
*O* *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

• kmbkjb
Steelo schreef op woensdag 13 september 2017 @ 18:46:
[...]

Ik heb afgelopen week 100 EU aan btc gekocht en in m'n spectrocoin wallet gedeposit en er vervolgens pre-ico bnk coins mee gekocht. Dat ging vrij rap! Ik hoor wel dat eth deposit en withdrawal vrijwel overal behoorlijk congested is tov btc. Dus misschien dat er nog vertraging in je transfer zit. Hoeveel confirmations heb je al?
dank voor je antwoord? maar Congested?

Maar heb jij ook de weg van Spectrocoin genomen? Dat is de enige manier toch?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 19:20:
Je bedoelt de enorme & ongezonde spike van afgelopen maand(en)? :P

• LALA
RIEN NE VA PLUS, HET GELD IS NIET MEER VAN U!

Verwijderd

LALA schreef op woensdag 13 september 2017 @ 19:27:
RIEN NE VA PLUS, HET GELD IS NIET MEER VAN U!
Ben ik de enige die dit niet begrijpt? :P
Pagina: 1 ... 92 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).