Who cares, heb nog net zoveel bitcoins
Verwijderd
Beetje rare vraag 1 minuut na dat hij dat postte. Lang niet iedereen heeft dat gelezen?Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 19:28:
[...]
Ben ik de enige die dit niet begrijpt?
Verwijderd
OkVerwijderd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 19:29:
[...]
Beetje rare vraag 1 minuut na dat hij dat postte. Lang niet iedereen heeft dat gelezen?

Ja sorry, dacht ik zelf ook even dat het onbegrijpelijk overkomt. Het is meer het gevoel dat je bij crypto krijgt. Of je verkoopt niet op tijd, waardoor de winsten weg zijn of je verkoopt als je misschien beter nog kan Hodlen, waardoor je op verlies komt te staan. Lastige afwegingen soms.Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 19:28:
[...]
Ben ik de enige die dit niet begrijpt?
Ik heb dankzij de dip 0.01 bitcoin meerRaptorXS schreef op woensdag 13 september 2017 @ 19:28:
[...]
Who cares, heb nog net zoveel bitcoins
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Verwijderd
De enorme BTC stijging naar $5000 was ook al zo raar en dan krijg je ineens afgelopen twee weken slecht nieuws na slecht nieuws na slecht nieuws. Met als gevolg dus de laatste dip. Ik kan maar niet begrijpen hoe dit zo achter elkaar gebeurt. Als dit geen manipulatie is is het wel erg toevallig allemaal.
Nu maar hopen dat dit gezeik en paniek afgelopen is. Het hoeft niet met 100% iedere dag omhoog, maar minder paniek en manipulatie berichten zou mooi zijn.
Weten jullie het zeker dat de dip voorbij is? Wil een grote hoeveelheid aan bitcoins gaan kopen en die holden(+/- 10.000 euro) Ik wou ze eigenlijk zondag gaan kopen omdat ik ook van de weekenddip uitga. Of raden jullie me aan om nu te kopen?
Vanmorgen/vanmiddag dacht ik nog verkopen die hap en over een paar weken weer proberen, ben blij dat ik toch maar voor hodl heb gekozen. Zit inmiddels alweer op hetzelfde saldo als voor de dipjes
Daarnaast heb ik gister in de dip wat minder goed lopende coins snel geruild voor betere
Up we go
Verwijderd
Als we dit toch eens konden voorspellennielsleeuw8 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 19:38:
Weten jullie het zeker dat de dip voorbij is? Wil een grote hoeveelheid aan bitcoins gaan kopen en die holden(+/- 10.000 euro) Ik wou ze eigenlijk zondag gaan kopen omdat ik ook van de weekenddip uitga. Of raden jullie me aan om nu te kopen?
Als je zo een bedrag wilt investeren zou ik of nog even wachten of in delen aankopen. Dus nu 2500, en vanavond laat nog 2500 en morgenochtend aankijken en dan de rest of nog in 2en.nielsleeuw8 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 19:38:
Maar dat is mijn idee, iedereen is anders
Verwijderd
Ik heb gemerkt dat je als kleinere "belegger" altijd achter de feiten aanloopt. De insiders hebben dan al lang gekocht of verkocht als bepaald nieuws uitkomt. Ik ben daarom ingestapt met het idee om te HOLDEN. Krijg je ook geen paniek verkopen en FOLO aankopen. Want meestal ben je dan toch te laat. Laat de zogenaamde whales elkaar maar manipuleren. Hun winst moet ergens vandaan komen maar liever niet van mij.LALA schreef op woensdag 13 september 2017 @ 19:33:
[...]
Ja sorry, dacht ik zelf ook even dat het onbegrijpelijk overkomt. Het is meer het gevoel dat je bij crypto krijgt. Of je verkoopt niet op tijd, waardoor de winsten weg zijn of je verkoopt als je misschien beter nog kan Hodlen, waardoor je op verlies komt te staan. Lastige afwegingen soms.
Ik doe het nu 1,5 maand, precies na de fork ingestapt. Eerst leuke stijging en probeerde steeds op het juiste moment in en uit te stappen en verschillende coins (ongeduldig) aan te kopen. Daar ben ik snel van afgestapt, na 3 weken stond ik nog quitte terwijl als ik niks had gedaan ik al een aardige winst had kunnen hebben. Daarna vrijwel gestopt met in en uit stappen, nu is/was deze dip even schrikken maar heb wel al door dat het wel weer aantrekt en dips normaal zijn in deze wereld. Ik heb nu een aardige portefeuille met grote coins zodat ik van meerdere stijging gebruikt kan maken en blij wordtVerwijderd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 19:41:
[...]
Ik heb gemerkt dat je als kleinere "belegger" altijd achter de feiten aanloopt. De insiders hebben dan al lang gekocht of verkocht als bepaald nieuws uitkomt. Ik ben daarom ingestapt met het idee om te HOLDEN. Krijg je ook geen paniek verkopen en FOLO aankopen. Want meestal ben je dan toch te laat. Laat de zogenaamde whales elkaar maar manipuleren. Hun winst moet ergens vandaan komen maar liever niet van mij.
Verwijderd
Naja ik denk dat elke grote verandering weerstand met zich meebrengt. Ik val ook onder de early majority categorie die crypto currency accepteert. De late majority moet nog volgen en dat zijn helaas de mensen die veel invloed hebben op de markt. Dit zorgt ervoor dat er angst ontstaat wanneer er negatief gepraat wordt over de cryptomarkt. Deze angst leidt weer tot een daling. Er moeten nog wel grote stappen gezet worden, voordat de ''achterblijvers" volgen. De realisatie van het gebruik van cryptocurrency is de grootste stap.Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 19:36:
[...]
De enorme BTC stijging naar $5000 was ook al zo raar en dan krijg je ineens afgelopen twee weken slecht nieuws na slecht nieuws na slecht nieuws. Met als gevolg dus de laatste dip. Ik kan maar niet begrijpen hoe dit zo achter elkaar gebeurt. Als dit geen manipulatie is is het wel erg toevallig allemaal.
Nu maar hopen dat dit gezeik en paniek afgelopen is. Het hoeft niet met 100% iedere dag omhoog, maar minder paniek en manipulatie berichten zou mooi zijn.
Wij (de meeste mensen die hier actief zijn) geloven in deze markt, echter zijn wij ook afhankelijk van de rest van de markt omdat het zonder hen, niet gaat slagen.
Daarnaast denk ik dat er op dit moment teveel cryptocurrencies zijn om te slagen. Ik hoop dat degene die ik bezit de juiste zijn, maar de tijd zal dit leren. Er moet wel een soort van controle komen op deze currencies om de markt serieus te kunnen nemen. Hoe dit precies er uit moet gaan zien weet ik ook niet. Wellicht kunnen de overblijvers (de cryptocurrencies die zich bewezen hebben) elk een persoon als toezichthouder aanwijzen. Deze toezichthouders vormen dan een apart orgaan die de totale markt overzien. Dit zorgt voor meer vertrouwen vanuit de markt en hopelijk voor stabiliteit.
Dit is mijn mening.
Nou bij zulke bedragen hoop je dat iemand zelf onderzoek doet en investering adviesen/strategieën leest. Deze zijn vrij algemeen maar behoeden je wel voor beginners fouten.migila schreef op woensdag 13 september 2017 @ 19:40:
[...]
Als je zo een bedrag wilt investeren zou ik of nog even wachten of in delen aankopen. Dus nu 2500, en vanavond laat nog 2500 en morgenochtend aankijken en dan de rest of nog in 2en.
Daarnaast kan ik hem aanraden om rustig is met 1000 oid te starten en kijken hoe het werkt. 10% verliezen is peanuts in deze markt dus vrij veilig
Dat is inderdaad wel een goede tip. Ik vind het nu eigenlijk wel een heel mooi moment om bitcoins in te slaan, en verwacht dat hij nog veel meer gaat stijgen. Ga nu voor 5000 euro aan bitcoins kopen, en dan kunnen altijd over een tijdje nog meer bijkopen.migila schreef op woensdag 13 september 2017 @ 19:40:
[...]
Als je zo een bedrag wilt investeren zou ik of nog even wachten of in delen aankopen. Dus nu 2500, en vanavond laat nog 2500 en morgenochtend aankijken en dan de rest of nog in 2en.
Ik zit al een tijdje in de markt, en ben inderdaad zoals je zegt begonnen met 1000 euro. Maar het gaat naar meer smaken na verloop van tijdPractics schreef op woensdag 13 september 2017 @ 19:49:
[...]
Nou bij zulke bedragen hoop je dat iemand zelf onderzoek doet en investering adviesen/strategieën leest. Deze zijn vrij algemeen maar behoeden je wel voor beginners fouten.
Daarnaast kan ik hem aanraden om rustig is met 1000 oid te starten en kijken hoe het werkt. 10% verliezen is peanuts in deze markt dus vrij veilig
Ik zie bitcoin nog wel zakken naar 3400-3500 USD. En de totale marketcap naar 110-120 miljard. Maar ik hoop het natuurlijk niet. Ik heb in ieder geval niet de ballen om te verkopen.
Heren, iets minder slowchat alstublieft 
.edit: oh hee nieuwe pagina
.edit: oh hee nieuwe pagina

[ Voor 28% gewijzigd door .oisyn op 13-09-2017 20:05 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
De wildgroei aan crypto currencies komt ook doordat men snel rijk wil worden over de ruggen van anderen. Men ziet de crypto markt groeien en dat trekt dieven en gelukszoekers Dus krijg je allerlei scamcoins die snel wat geld willen binnenharken en op lucht zijn gebaseerd. Of koersmanipulatie door fake nieuws. Net als in de echte wereld, helaassssss.....Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 19:48:
[...]
Naja ik denk dat elke grote verandering weerstand met zich meebrengt. Ik val ook onder de early majority categorie die crypto currency accepteert. De late majority moet nog volgen en dat zijn helaas de mensen die veel invloed hebben op de markt. Dit zorgt ervoor dat er angst ontstaat wanneer er negatief gepraat wordt over de cryptomarkt. Deze angst leidt weer tot een daling. Er moeten nog wel grote stappen gezet worden, voordat de ''achterblijvers" volgen. De realisatie van het gebruik van cryptocurrency is de grootste stap.
Wij (de meeste mensen die hier actief zijn) geloven in deze markt, echter zijn wij ook afhankelijk van de rest van de markt omdat het zonder hen, niet gaat slagen.
Daarnaast denk ik dat er op dit moment teveel cryptocurrencies zijn om te slagen. Ik hoop dat degene die ik bezit de juiste zijn, maar de tijd zal dit leren. Er moet wel een soort van controle komen op deze currencies om de markt serieus te kunnen nemen. Hoe dit precies er uit moet gaan zien weet ik ook niet. Wellicht kunnen de overblijvers (de cryptocurrencies die zich bewezen hebben) elk een persoon als toezichthouder aanwijzen. Deze toezichthouders vormen dan een apart orgaan die de totale markt overzien. Dit zorgt voor meer vertrouwen vanuit de markt en hopelijk voor stabiliteit.
Dit is mijn mening.
Ik vind het ook lastig om te bepalen in welke coins te investeren, juist omdat er steeds meer gescamd wordt. Maar gelukkig krijg je hier soms goed advies
Verwijderd
Ik zit op marge maar ik heb geen statement willen maken. Ik gaf alleen aan dat rustig blijven eigenlijk het enige is dat je kan doen. Paniek is een slechte raadgever. Kijk gewoon goed wat er gebeurt en pas daar je tactiek op aan. Kun of wil je dat niet en blijf je onrustig dan vindt je pas rust als je uitstapt, het is gewoon niet voor iedereen. Dat is het enige wat ik ermee wilde zeggen.Oyxl schreef op woensdag 13 september 2017 @ 09:25:
[...]
Ik vind die 'blanket' statements altijd een beetje gevaarlijk. Het is niet voor niets speculeren, dus de vraag is, speculeer je op een daling, of speculeer je op een stijging. Trade je op de marge, dan handel je neem ik aan anders dan in het geval waar je op de lange termijn vasthoudt.
Nergens geef ik aan dat je moet hodlen. Je moet juist helemaal niks maar wat je ook doet, rustig blijven is wel handig.
Ik hou zelf alleen nog bitcoins en eth alle andere coins zie ik geen heil meer in.
In begin wel gedaan maar nu allemaal met verlies verkocht. M'n OMG eergisteren verkocht allemaal in Bitcoin met vijf procent verlies. Daarvoor nog op vierduizend een BTC gekocht de rest weten we.
Alleen nog in maag met de NEOs die onderhand bijna gehalveerd zijn. Ik denk dat die alleen nog maar zullen zakken maar verkopen durf ik niet.
Beginners fouten idd jammer maar zou de ervaring niet willen hebben missen.
Nu alles vasthouden en hopen dat de koers weer omhoog gaat op lange duur.
Waar ik ook bang voor ben is dat je alles in een onbekende munt steekt die stijgt en zodra jij denk het zakt teveel en je wilt verkopen niemand hem wil hebben. Zit je dan met 10.000 coins die niemand wil tot ze niets meer waard zijn
In begin wel gedaan maar nu allemaal met verlies verkocht. M'n OMG eergisteren verkocht allemaal in Bitcoin met vijf procent verlies. Daarvoor nog op vierduizend een BTC gekocht de rest weten we.
Alleen nog in maag met de NEOs die onderhand bijna gehalveerd zijn. Ik denk dat die alleen nog maar zullen zakken maar verkopen durf ik niet.
Waar ik ook bang voor ben is dat je alles in een onbekende munt steekt die stijgt en zodra jij denk het zakt teveel en je wilt verkopen niemand hem wil hebben. Zit je dan met 10.000 coins die niemand wil tot ze niets meer waard zijn
[ Voor 17% gewijzigd door ErikRo op 13-09-2017 20:19 ]
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Snap ik, maar met andere woorden betekent dat dan dat je nooit zelf gehackt kan worden. 'We besteden het uit'.Waking_The_Dead schreef op woensdag 13 september 2017 @ 17:52:
[...]
Het bedrijf dat de hosting van de website verzorgt bijvoorbeeld... om maar iets te zeggen.
Geen smoesjes, voor de tweede keer in zeer korte tijd liggen zeer gevoelige gegevens van de klanten op straat.
Ook hier account opgezegd en verzoek tot wissen alle data van mij.Cancun schreef op woensdag 13 september 2017 @ 20:17:
[...]
Snap ik, maar met andere woorden betekent dat dan dat je nooit zelf gehackt kan worden. 'We besteden het uit'.
Geen smoesjes, voor de tweede keer in zeer korte tijd liggen zeer gevoelige gegevens van de klanten op straat.
Ben nog aan het zoeken welke rechten ik heb om al mijn data te laten wissen.
Iemand al ervaring mee of een tip in welke richting ik moet zoeken?
Over een half jaar heb je spijt. Denk zelfs wel eerder. Kies je coins op je eigen onderzoek met je eigen gevoel. Dat is de basis, kan de markt wel 75% zakken maar een goede coin zou terug komen. Zelfde zie je ook met aandelen oid. Een goed product/plan/bedrijf is nooit weg, het kan hoogstens tijdelijk onder gewaardeerd worden.ErikRo schreef op woensdag 13 september 2017 @ 20:17:
Ik hou zelf alleen nog bitcoins en eth alle andere coins zie ik geen heil meer in.
Ik weet niet hoor, maar 1,5 maand is een extreem korte termijn he. Ik lees veel mensen die zo medio augustus zijn ingestapt en die er allemaal vanuit gaan dat het altijd wel weer aantrekt. Ja, dat is de laatste paar maanden zo geweest ja, dus in feite is je hele cryptocoin-carriere dan alleen maar een bullperiode geweest.migila schreef op woensdag 13 september 2017 @ 19:46:
[...]
Ik doe het nu 1,5 maand, precies na de fork ingestapt. Eerst leuke stijging en probeerde steeds op het juiste moment in en uit te stappen en verschillende coins (ongeduldig) aan te kopen. Daar ben ik snel van afgestapt, na 3 weken stond ik nog quitte terwijl als ik niks had gedaan ik al een aardige winst had kunnen hebben. Daarna vrijwel gestopt met in en uit stappen, nu is/was deze dip even schrikken maar heb wel al door dat het wel weer aantrekt en dips normaal zijn in deze wereld. Ik heb nu een aardige portefeuille met grote coins zodat ik van meerdere stijging gebruikt kan maken en blij wordt
Begrijp me goed, ook ik ben zo één die afgelopen augustus is ingestapt, dus neem vooral niks aan van mij! Maar ik zet toch wel mijn vraagtekens bij het tomeloze optimisme van sommigen dat soms maar op een periode van een paar maanden is gebaseerd. Ik heb veel vertrouwen in de technologie en de kansen die het biedt, maar ik weet ook dat ik alleen nog maar kleine dipjes heb meegemaakt. En ja, die van vandaag was (of is, wie zegt me dat ie voorbij is?) ook een kleine.
Verwijderd
Omdat ik die goedkoopstebitcoin en andere bitcoin vergelijkingssites niet duidelijk en gebruiksvriendelijk vind, heb ik zelf een tool gemaakt: https://bestebitcoindeal.nl/xentagz schreef op maandag 26 juni 2017 @ 12:47:
Is www.goedkoopstebitcoin.nl te vertrouwen voor de bitcoin prijzen?
Verwijderd
Eens. Je moet juist je portefeuille spreiden. Ik heb t meeste geld in de grote top 5 coins en daarnaast nog redelijke bedragen in veel belovende coins waar k onderzoek naar heb gedaan en vertrouwen in heb. Daarnaast verkoop ik nooit met verlies. Je moet gewoon geduld hebben. Deze markt s mega volatiel en reageert op elk bericht. Ik ga voor de (midden) lange termijn en ben er van overtuigd dat de markt nog jong s en zeker verder gaat stijgen. 🔜📈🔝🤞🏻Practics schreef op woensdag 13 september 2017 @ 20:28:
[...]
Over een half jaar heb je spijt. Denk zelfs wel eerder. Kies je coins op je eigen onderzoek met je eigen gevoel. Dat is de basis, kan de markt wel 75% zakken maar een goede coin zou terug komen. Zelfde zie je ook met aandelen oid. Een goed product/plan/bedrijf is nooit weg, het kan hoogstens tijdelijk onder gewaardeerd worden.
Verwijderd
Nieuw account. Check.Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 20:34:
[...]
Omdat ik die goedkoopstebitcoin en andere bitcoin vergelijkingssites niet duidelijk en gebruiksvriendelijk vind, heb ik zelf een tool gemaakt: https://bestebitcoindeal.nl/
Referral links. Check.
Als je een top100 coin in bezit hebt en zo korte termijn verkoopt is eigenlijk onnodig. Gewoon een limietverkoop plaatsen waarbij je net winst hebt en niet meer naar kijken. Bij mij gaat dat meestal goed.ErikRo schreef op woensdag 13 september 2017 @ 20:17:
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Verwijderd
Eens. Heb in de startup fase van Lisk een enorme berg Lisk gekocht. Maandenlang achter elkaar bleef het dalen en ik maar volhouden... Uiteindelijk alles verkocht met het idee om mijn verlies goed te kunnen maken met investeren in andere cryptocurrencies, maar uiteindelijk ging Lisk enorm bergop en heb ik spijt.Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 20:34:
[...]
Eens. Je moet juist je portefeuille spreiden. Ik heb t meeste geld in de grote top 5 coins en daarnaast nog redelijke bedragen in veel belovende coins waar k onderzoek naar heb gedaan en vertrouwen in heb. Daarnaast verkoop ik nooit met verlies. Je moet gewoon geduld hebben. Deze markt s mega volatiel en reageert op elk bericht. Ik ga voor de (midden) lange termijn en ben er van overtuigd dat de markt nog jong s en zeker verder gaat stijgen. 🔜📈🔝🤞🏻
Ik ben ook wel voorstander van vooraf goed je research te doen, dan langzaam kopen, in delen en vervolgens lekker in een veilige wallet houden. Heb net na goed research te hebben gedaan Civic gekocht. Hopen dat dit uiteindelijk leuk uitpakt.
Verwijderd
Goed gezien, volgens mij heb ik iets toe te voegen en daarom heb ik een account aangemaakt. De referral links die in de tool zitten, heb jij daar last van? Deze helpen mij de hosting kosten te dekken. Mocht je feedback wat betreft de tool hebben dan hoor ik dat graag.Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 20:41:
[...]
Nieuw account. Check.
Referral links. Check.
Verwijderd
De combinatie van de twee komt spammerig over. Los van het feit dat je in een grijs gebied zit, want referral links zijn hier niet toegestaan. Een disclaimer in je bericht of op je site wat betreft de referral links is wel zo netjes.Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 20:56:
[...]
Goed gezien, volgens mij heb ik iets toe te voegen en daarom heb ik een account aangemaakt. De referral links die in de tool zitten, heb jij daar last van? Deze helpen mij de hosting kosten te dekken. Mocht je feedback wat betreft de tool hebben dan hoor ik dat graag.
Verwijderd
Lisk heb ik ook en daar heb ik nog steeds vertrouwen in. Civic lijkt mij ook een goede keus. K heb daarnaast vertrouwen in verge en ripple. En een gok op reddcoin, vtc (vanwege lightning) waves en stratis. Nxt heb k spijt van en verkoop ik zodra hij in de plus komt. Daarnaast t meeste geld in eth, btc, bch en ltcVerwijderd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 20:56:
[...]
Eens. Heb in de startup fase van Lisk een enorme berg Lisk gekocht. Maandenlang achter elkaar bleef het dalen en ik maar volhouden... Uiteindelijk alles verkocht met het idee om mijn verlies goed te kunnen maken met investeren in andere cryptocurrencies, maar uiteindelijk ging Lisk enorm bergop en heb ik spijt.
Ik ben ook wel voorstander van vooraf goed je research te doen, dan langzaam kopen, in delen en vervolgens lekker in een veilige wallet houden. Heb net na goed research te hebben gedaan Civic gekocht. Hopen dat dit uiteindelijk leuk uitpakt.
Verwijderd
True, disclaimer ga ik toevoegen.Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 20:59:
[...]
De combinatie van de twee komt spammerig over. Los van het feit dat je in een grijs gebied zit, want referral links zijn hier niet toegestaan. Een disclaimer in je bericht of op je site wat betreft de referral links is wel zo netjes.
Verwijderd
Max doet met zijn team inderdaad hele goede zaken. Had in de startup meer dan 3btc erin zitten en helaas veel verloren omdat ik te weinig geduld had...:( wel een goede leer geweest.Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:03:
[...]
Lisk heb ik ook en daar heb ik nog steeds vertrouwen in. Civic lijkt mij ook een goede keus. K heb daarnaast vertrouwen in verge en ripple. En een gok op reddcoin, vtc (vanwege lightning) waves en stratis. Nxt heb k spijt van en verkoop ik zodra hij in de plus komt. Daarnaast t meeste geld in eth, btc, bch en ltc
Reddcoin ken ik niet. Handel alleen via Poloniex. NXT heb ik ook nooit wat gevonden inderdaad. Ripple heb ik ook erg lang gehad, maar er is inmiddels wel wat onrust in het team over bepaalde contracten... kan wel voor schommelingen zorgen... Maarja het blijft afwachten. Ik zit nu tot over mijn oren in Civic, dus ik ga lekker afwachten wat de toekomst gaat brengen:D
Ja, file!kmbkjb schreef op woensdag 13 september 2017 @ 19:26:
[...]
dank voor je antwoord? maar Congested?
Maar heb jij ook de weg van Spectrocoin genomen? Dat is de enige manier toch?
Ik heb overigens zojuist nog ether via litebit gekocht en naar m'n mew wallet gestuurd en dat duurde 2 minuten, 21 gas gebruikt. Als in jouw geval de transactie nog steeds niet gelukt is, dan is een ticket naar support inderdaad het enige wat je verder op weg kan helpen.
Op dit moment is de pre ico nog gaande en die wordt alleen via Spectro aangeboden.
[ Voor 30% gewijzigd door Steelo op 13-09-2017 21:35 ]
Ltrz,....
Verwijderd
Ik heb mij ook verdiept in BNK omdat ik het idee erg goed vind, maar besloten om er niet in te investeren. Er is in het verleden bij Spectrocoin veel geld plotseling verdwenen en dit in mijn achterhoofd met het gigantische kapitaal wat ze bij elkaar willen krijgen....Steelo schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:33:
[...]
Op dit moment is de pre ico nog gaande en die wordt alleen via Spectro aangeboden.
Ik heb mijn twijfels, maar lees voordat je investeert echt goed in en ga na wat het bedrijf Spectrocoin/Bankera en de eigenaren in het verleden goed hebben gedaan en wat niet.
Ik begon vorige maand met 250 euro en zit inmiddels op een kleine 2500 euronielsleeuw8 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 19:52:
[...]
Ik zit al een tijdje in de markt, en ben inderdaad zoals je zegt begonnen met 1000 euro. Maar het gaat naar meer smaken na verloop van tijd, en daarom nu de gok nemen om met hogere bedragen te gaan spelen.

Het is zo verslavend zeg! Heb inmiddels 23 coins in m'n portefeuille
Ik kijk elke dag, verdiep me veel in het crypto wereldje en verkoop bijna nooit. Ik doe al helemaal niet aan panic selling. 't is allemaal HODL voor een hele lange poos.
Op het moment is m'n portefeuille 1800 euro waard.

[ Voor 8% gewijzigd door Steelo op 13-09-2017 21:41 ]
Ltrz,....
Verwijderd
https://www.cryptocoinsne...gal-basis-ban-follow/amp/
De volgende crash komt eraan ... just HODL
Blijkt door de big whales te worden geschreven. Om de markt naar beneden te laten bewegen zodat zij goedkoop kunnen investeren. Manupilatie dus! Dus hodlen alles!!
Blijkt door de big whales te worden geschreven. Om de markt naar beneden te laten bewegen zodat zij goedkoop kunnen investeren. Manupilatie dus! Dus hodlen alles!!
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2017 21:59 ]
Zo zeg, dat is een geweldig rendement met zo'n kleine investeringSteelo schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:40:
[...]
Ik begon vorige maand met 250 euro en zit inmiddels op een kleine 2500 euro![]()
Het is zo verslavend zeg! Heb inmiddels 23 coins in m'n portefeuille
Ik kijk elke dag, verdiep me veel in het crypto wereldje en verkoop bijna nooit. Ik doe al helemaal niet aan panic selling. 't is allemaal HODL voor een hele lange poos.
Op het moment is m'n portefeuille 1800 euro waard.
ik geloof zelf niet in astrologie, ook geen grafiek astrologie
maar ik geloof wel dat er veel anderen zijn die erin geloven
laten we hopen dat de vele whales in China ook geloven in hun astro-kaartjes, daarom houd ik 15 en 17 sept goed in de gaten, dan staan de sterren goed ...
maar ik geloof wel dat er veel anderen zijn die erin geloven

laten we hopen dat de vele whales in China ook geloven in hun astro-kaartjes, daarom houd ik 15 en 17 sept goed in de gaten, dan staan de sterren goed ...
15 Sept komt btc-e weer online, hopen dat ik dan weer bij m'n cointjes kanMP_Z4 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:46:
ik geloof zelf niet in astrologie, ook geen grafiek astrologie![]()
maar ik geloof wel dat er veel anderen zijn die erin geloven![]()
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Uhm, ik bedoelde eigenlijk dat die 250 euro eigen geld in de loop der tijd gegroeid is naar 2500 euro eigen geld ofwel, steeds beetje bij beetje besloot ik weer wat 'nieuws' te kopen. Ofwel, zit nu op een kleine 30% verlies, maar komt voornamelijk doordat de btc nogal naar beneden is getieft en m'n geld eigenlijk alleen in alt coins zit. (geen eth en btc)LALA schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:45:
[...]
Zo zeg, dat is een geweldig rendement met zo'n kleine investering
Of was dit sarcastisch bedoeld?

[ Voor 3% gewijzigd door Steelo op 13-09-2017 21:49 ]
Ltrz,....
Ik moest ook 2x lezen. Maar ik las de 2e keer dat die 2500 je inleg is. En niet je winst.Steelo schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:48:
[...]
Uhm, ik bedoelde eigenlijk dat die 250 euro eigen geld in de loop der tijd gegroeid is naar 2500 euro eigen geld ofwel, steeds beetje bij beetje besloot ik weer wat 'nieuws' te kopen. Ofwel, zit nu op een kleine 30% verlies, maar komt voornamelijk doordat de btc nogal naar beneden is getieft en m'n geld eigenlijk alleen in alt coins zit. (geen eth en btc)
Stond er wat onduidelijk.
Nee hoor niet sarcastisch bedoeld, ik had het ook anders begrepen.Steelo schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:48:
[...]
Uhm, ik bedoelde eigenlijk dat die 250 euro eigen geld in de loop der tijd gegroeid is naar 2500 euro eigen geld ofwel, steeds beetje bij beetje besloot ik weer wat 'nieuws' te kopen. Ofwel, zit nu op een kleine 30% verlies, maar komt voornamelijk doordat de btc nogal naar beneden is getieft en m'n geld eigenlijk alleen in alt coins zit. (geen eth en btc)
Ja door ervaring wordt men wijzer. Bijkopen op lagere koersen is beter dan in één keer het bedrag besteden. Of je moet net het geluk hebben dat die ene coin omhoog schiet. Tot nu toe worden de verliezen normaliter goedgemaakt wanneer men lang genoeg vast houdt. Tot dat het tegendeel een keer bewezen wordt.
[ Voor 4% gewijzigd door LALA op 13-09-2017 22:52 ]
Ik heb exact dezelfde ervaring, behalve met Verge tot nu toe. Die heb ik onlangs op 071 gekocht en staat nog steeds boven de 150, na zelfs de 190+ te hebben aangetikt. Ik heb nog wat NEO, lokaal, met verlies, maar GAS gaat dat hopelijk goedmaken. De andere coins heb ik gisteren maar verkocht. Met BTC en ETH op goede momenten kopen en verkopen verdien je veel meer dan met alle andere coins en je bespaart erg veel fee's. De andere coins kennen allemaal wel pieken, maar net altijd als je ze niet in de portfolio hebt. Ik ga dus vanaf nu vooral voor BTC, ETH en af en toe inwisselen voor USDT.ErikRo schreef op woensdag 13 september 2017 @ 20:17:
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Schijnt toch een officiële bron te hebben:Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:45:
https://www.cryptocoinsne...gal-basis-ban-follow/amp/
https://www.coindesk.com/...es-lack-legal-foundation/
http://www.nifa.org.cn/ni...955761/2967730/index.htmlIn a statement released today, China's National Internet Finance Association (NIFA) asserted that cryptocurrencies like bitcoin have become a tool for speculation among investors, while also serving as a payment conduit for illegal fundraising and money laundering. Although a self-regulatory organization and not a regulatory agency itself, NIFA was first initiated in 2015 by the People's Bank of China and approved by the State Council.
The release comes just under two weeks after NIFA published a warning on initial coin offerings, or ICOs, which itself was followed by a ban
Was m'n Chinees maar wat beter geweest
Doet verder niks af aan de aanname dat er sterk wordt gemanipuleerd atm, maar hoeft ook niet perse een false flag te zijn.
[ Voor 34% gewijzigd door Oyxl op 13-09-2017 22:35 ]
Er is ook goed nieuws uit Rusland.
https://www.cryptocoinsne...russias-finance-minister/
Nu weet ik niet in hoeverre dat invloed heeft op de prijzen...
Ltrz,....
Eerste zin:Steelo schreef op woensdag 13 september 2017 @ 22:36:
Er is ook goed nieuws uit Rusland.
regulate the use of cryptocurrencies in the country, rather than ban them, by the end of the year.
Niet geheel zeker dat dit positief gaat uitpakken.
Verwijderd
Vertaling door iemand die wel chinees kan spreken/lezen...Oyxl schreef op woensdag 13 september 2017 @ 22:32:
[...]
Schijnt toch een officiële bron te hebben:
https://www.coindesk.com/...es-lack-legal-foundation/
[...]
http://www.nifa.org.cn/ni...955761/2967730/index.html
Was m'n Chinees maar wat beter geweest
Doet verder niks af aan de aanname dat er sterk wordt gemanipuleerd atm, maar hoeft ook niet perse een false flag te zijn.
TRANSLATED FROM ORIGINAL CHINESE ARTICLE
In recent years, the so-called “virtual currency” has been concentrated on some Internet platforms, and the number of people involved has been gradually expanded. The financial and social risks can not be ignored. To help the public to correctly understand the so-called “virtual currency” such as Bitcoin, to understand the investment risk and protect their own interests, the relevant risk issues are as follows:
Bit currency and other so-called “virtual currency” lack a clear basis for the value of the market speculative atmosphere, the price volatility, investors blindly follow the trend of speculation, easy to cause financial losses, investors need to strengthen the risk prevention awareness. It is noteworthy that the so-called “virtual currency” is becoming a tool for money laundering, drug trafficking, smuggling, illegal fund-raising and other criminal activities, investors should be vigilant and found that criminal clues should be reported immediately.
Investors through the bit currency and other so-called “virtual currency” trading platform to participate in speculation speculation, the face of price volatility risk, security risks, and platform technology risk is also high, the international community has occurred in several trading platform hacker theft , Investors are required to bear the risk of investment. Illegal elements often use the trading platform to obtain the so-called “virtual currency” to engage in illegal activities, there is a large legal risk, the recent large number of trading platform for support for currency issuance financing activities (ICO) has been stopped by regulators. All kinds of so-called “currency” trading platform in China is not legally established basis.
**_
China Internet Finance Association calls on: Member units should fulfill their commitment to industry self-regulatory conventions, strictly abide by national laws and regulations, do not participate in any of the so-called “virtual currency” related to the concentration of transactions or services for such transactions, take the initiative to resist any illegal Illegal financial activities
._**
This is propaganda. Its simply some kind of financial org calling for regulation because they of course have a vested interest which is not Bitcoin. Stuff like this is then used by shorters to create drama (which you promote) but nowhere near enough drama (yet) to bring BTC down to 3k or less.
Ik heb Google translate er tegen aan gegooid inderdaad, maar als het verhaal klopt dat de regering dit ..advies orgaan? inderdaad op het ICO beleid heeft gevolgd, ben ik liever even voorzichtig
Verwijderd
Ik heb ook Ripple, Verge en Reddcoin. Daarnaast heb ik Digibyte, Viacoin en ik investeer ik Triaconta (ICO).Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:03:
[...]
Lisk heb ik ook en daar heb ik nog steeds vertrouwen in. Civic lijkt mij ook een goede keus. K heb daarnaast vertrouwen in verge en ripple. En een gok op reddcoin, vtc (vanwege lightning) waves en stratis. Nxt heb k spijt van en verkoop ik zodra hij in de plus komt. Daarnaast t meeste geld in eth, btc, bch en ltc
Ripple, Verge en Digibyte heb ik het meeste vertrouwen in. Via en Redd zijn gokjes omdat ze mij persoonlijk wel aanspreken.
Zijn er hier mensen die in Walton Chain zitten?
Op 7 mei heb ik 4848 NEO verkocht voor €0,50 per stuk (destijds AntShares). Puur en alleen omdat er destijds alleen maar informatie te vinden was in het Chinees/Koreaans en ik het nut van de coin niet inzag. Daarna ging de coin alleen maar omhoog en stond ik erbij en keek ernaar.
Op dit moment heb ik precies hetzelfde gevoel en wil ik lering trekken uit het verleden, dit gaat mij geen tweede keer overkomen. Als Walton hetzelfde niveau gaat bereiken als IOTA (ook gefocust op internet-of-things) dan zal de coin nog 33x over de kop gaan. Walton is nu zwaar ondergewaardeerd, er is een groot chinees/koreaanse community, Walton krijgt zelfs subsidie van de Chinese overheid, er is een samenwerking met 16-retail bedrijven (waarvan Kaltendin een is met 500-kledingwinkels in China)
Walton Chain heeft op dit moment ook maar beperkte communicatie in het Engels, toch heb ik het gevoel dat dit project huge gaat worden. Mijn onderbuikgevoel zegt dat dit een nieuwe NEO kan gaan worden aangezien ik een deja vu voel. Tevens is WTC alleen nog maar op binance te vinden. De eerste gesprekken met HITBTC en Bittrex lopen momenteel.
Op 7 mei heb ik 4848 NEO verkocht voor €0,50 per stuk (destijds AntShares). Puur en alleen omdat er destijds alleen maar informatie te vinden was in het Chinees/Koreaans en ik het nut van de coin niet inzag. Daarna ging de coin alleen maar omhoog en stond ik erbij en keek ernaar.
Op dit moment heb ik precies hetzelfde gevoel en wil ik lering trekken uit het verleden, dit gaat mij geen tweede keer overkomen. Als Walton hetzelfde niveau gaat bereiken als IOTA (ook gefocust op internet-of-things) dan zal de coin nog 33x over de kop gaan. Walton is nu zwaar ondergewaardeerd, er is een groot chinees/koreaanse community, Walton krijgt zelfs subsidie van de Chinese overheid, er is een samenwerking met 16-retail bedrijven (waarvan Kaltendin een is met 500-kledingwinkels in China)
Walton Chain heeft op dit moment ook maar beperkte communicatie in het Engels, toch heb ik het gevoel dat dit project huge gaat worden. Mijn onderbuikgevoel zegt dat dit een nieuwe NEO kan gaan worden aangezien ik een deja vu voel. Tevens is WTC alleen nog maar op binance te vinden. De eerste gesprekken met HITBTC en Bittrex lopen momenteel.
Yes! Ik zit er vol in!rvT schreef op woensdag 13 september 2017 @ 23:36:
https://www.docdroid.net/...pathf-analysis.pdf#page=7
Heb hier een leuk kritisch artikel over Walton Chain in het Engels
Zojuist meer gelezen over Walton Chain.rvT schreef op woensdag 13 september 2017 @ 23:36:
Heb 't nogal fout gedaan met Neo, 35 gekocht op 13 euro, de hele rit tot ~45 meegemaakt en toen verkocht op 35.. Nieuwe gekocht op 28 euro en kijk waar we nu zitten.
Ik heb nu nog 10 Neo, deze ga ik verkopen voor WTC. Misschien dat Neo nog een keer wat word, maar met 10 munten valt er toch weinig te verliezen.
Verwijderd
https://themerkle.com/chi...-not-be-banned-after-all/
https://m.sosobtc.com/do/mobile/view?id=24045
Eindelijk goed nieuws..🙄📈🔝
https://m.sosobtc.com/do/mobile/view?id=24045
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2017 08:36 ]
haha ben benieuwd... zal het dan het keerpunt zijn? zo net voor het weekend?Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2017 @ 08:25:
https://themerkle.com/chi...-not-be-banned-after-all/
Verwijderd
Is WTC ook niet te koop op EtherDelta ?rvT schreef op woensdag 13 september 2017 @ 23:36:
Kan je makkelijk hier vinden: https://coinmarketcap.com/assets/walton/#marketsVerwijderd schreef op donderdag 14 september 2017 @ 08:36:
[...]
Is WTC ook niet te koop op EtherDelta ?
Gisteren uit Iconomi gestapt met een kleine winst, toch maar weer bijgekocht vanochtend en laat het gewoon staan. Weet iemand hoe het zit met de management fee? Gisteren heb ik dus mijn BLX verkocht voor BTC en heb alleen de exit fee betaald, maar de management fee werd niet in rekening gebracht. Wordt dit op andere wijze geïnd op een later moment?
https://www.mcrmarketrepo...in-Price-Analysis/5173870Based on a common mean-reversion technical indicator, using standard settings, Bitcoin may be setting up for a bounce. The commonly-used Stochastics Oscillator using standard (15,3,3) settings, is now down to a level where significant rebounds have occurred in Bitcoin's trading history.
Dit gecombineerd met het nieuws dat de exchanges toch niet gebanned worden zou best wel goed nieuws kunnen zijn..Each of the three prior corrections in Bitcoin's trading history all bottomed at a similar level. This is one of the many analytical tools we employ to make trading decisions at the MCR Market Report.
Ik las op reddit mbt het artikel over het niet bannen van exchanges dat dit niet een officiële bron is meer een opinie stuk.. daarnaast was dat artikel 8 uur geleden al bekend, dus dat zouden we al in de koers gezien moeten hebben toch?DaRealHibachi schreef op donderdag 14 september 2017 @ 08:51:
[...]
https://www.mcrmarketrepo...in-Price-Analysis/5173870
[...]
Dit gecombineerd met het nieuws dat de exchanges toch niet gebanned worden zou best wel goed nieuws kunnen zijn..
Gelezen, niet meer dan een conclusie die zegt "RFID bestaat al, onduidelijk of blockchain wat gaaf toevoegen".rvT schreef op woensdag 13 september 2017 @ 23:40:
https://www.docdroid.net/...pathf-analysis.pdf#page=7
Het is vooral de taalbarriere die onduidelijkheid veroorzaakt, daar moeten ze een native Chinese/English PR persoon voor inhuren. Lijkt me dat je die zo kan oppikken in Hong Kong waar ze geregistreerd staan
Het feit dat we niet echt onder 3800 zakken is in mij ogen al een teken dat het artikel toch een goed punt maakt; dat het nog niet omhoog is geschoten heb je gelijk in, maar dat kan nog komen natuurlijk.zorss schreef op donderdag 14 september 2017 @ 08:56:
[...]
Ik las op reddit mbt het artikel over het niet bannen van exchanges dat dit niet een officiële bron is meer een opinie stuk.. daarnaast was dat artikel 8 uur geleden al bekend, dus dat zouden we al in de koers gezien moeten hebben toch?
Ik heb er ook een flink deel van mijn portfolio in zitten. In mijn ogen heeft WTC enorme potentie, maar kleven er flinke risico's aan zolang het China verhaal onduidelijk blijft. De gebrekkige communicatie met de westerse markt helpt ook niet echt.rvT schreef op woensdag 13 september 2017 @ 23:36:
Ik verwacht dat zodra er meer duidelijkheid is omtrent het niet/wel sluiten van Chinese exchanges, WTC grote sprongen zal maken of onder de dollar duikt. Ik verwacht overigens niet dat Binance als exchange zal sluiten (aangezien zij niet onder de Chinese regelgeving vallen), maar wel dat WTC zich (tijdelijk) terug zal trekken wanneer China crypto exchanges sluit.
Zolang de koers niet onder de dollar zakt vind ik het prima

Ik heb toch 500 euro ingelegd zojuist. Het maakt me niet uit of het gerucht is of niet, als het positieve nieuws komt/blijft komen, komt de stijging ookDaRealHibachi schreef op donderdag 14 september 2017 @ 09:12:
[...]
Het feit dat we niet echt onder 3800 zakken is in mij ogen al een teken dat het artikel toch een goed punt maakt; dat het nog niet omhoog is geschoten heb je gelijk in, maar dat kan nog komen natuurlijk.
Verwijderd
Zit er iemand van jullie in Viacoin? Ik heb ze zelf al een tijdje maar weet niet wat ik er mee moet doen..
Ik heb ze zelf ook, houd ze nog maar even aan.Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2017 @ 09:29:
Zit er iemand van jullie in Viacoin? Ik heb ze zelf al een tijdje maar weet niet wat ik er mee moet doen..
Word binnenkort een nieuwe roadmap gepublisheerd en ze zijn bezig met Viacon core 0.15
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Misschien interessant, Modum.io doet iets vergelijkbaars als Waltonchain, 'modum.io combines IoT sensors with blockchain technology to provide data integrity for transactions of physical products'. Gevestigd in Duitsland, ze zitten nog in hun ICO fase. Ze lijken al aardig op weg: 'The modum system has been validated through pilot programs throughout Europe and the Middle East. These programs have served 43 companies in tracking almost 1,000 shipments with over 500,000 data points.' Zie verder https://modum.io/system/.
Verder nog IOTA in Business Insider: The former CIO of $3 trillion financial giant UBS has joined the non-profit behind one of the largest cryptocurrencies
Verder nog IOTA in Business Insider: The former CIO of $3 trillion financial giant UBS has joined the non-profit behind one of the largest cryptocurrencies
[ Voor 18% gewijzigd door SteeringWheel op 14-09-2017 10:01 ]
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting.
Mijn Ledger Nano S is ook al binnen. Had hem 2 weken geleden besteld en toen stond de shipping date op 'after 30 september'.
Dus ze schieten een beetje door qua expectation management
Verwijderd
Lekker toch?rop380 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 10:18:
Mijn Ledger Nano S is ook al binnen. Had hem 2 weken geleden besteld en toen stond de shipping date op 'after 30 september'.
Mijne begin deze week besteld, hopelijk ook eind volgende week binnen..
Hopelijk ondersteunen ze ook IOTA op korte termijn, dan past alles in 1 wallet..
Daar hoop ik ook op :-)Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2017 @ 10:24:
[...]
Hopelijk ondersteunen ze ook IOTA op korte termijn, dan past alles in 1 wallet..
[ Voor 16% gewijzigd door Clukers op 14-09-2017 10:26 ]
Hallo allemaal,
Ik heb nog niet eerder gepost in dit topic, maar volg deze al wel een tijdje.
Voor de zomer heb ik voor een laag bedrag wat crypto currencies aangeschaft als experiment en om te kijken of ik er een klein beetje aan kan verdienen. Zelfs na de crash heb ik met een klein bedrag tot nu toe nog een leuk rendement (hoe klein dan ook). Ik heb voor mezelf besloten dat ik de HODL strategie trouw blijf, ik handel dus niet.
De cryptocurrencies heb ik aangeschaft via de litebit service. Maar nu is die service blijkbaar niet betrouwbaar. Ik kreeg vanmorgen de volgende mail van litebit:
We regret to inform you that on the 12th of september 2017 a supplier to LiteBit has become the victim of a cyberattack. Sadly, the attack also concerned a LiteBit server. We are currently investigating the scope of the attack. Sadly we have to conclude that an unauthorized person has had access to your; email address, hashed password, IBANs, phone number, address and portfolio data. We have reported this incident to the police and the Dutch Data Protection Authority.
De coins die daar nog in de wallets stonden was niks mee gebeurd zeiden ze. Als eerste actie zal ik mijn 2FA beveiliging resetten, maar kan of moet ik verder nog actie ondernemen? Wat raden jullie mij aan?
Bij voorbaat dank voor eventueel advies.
(Mocht deze reactie niet geheel op zijn plek zijn hier, dan daarvoor excuses)
Voor de zomer heb ik voor een laag bedrag wat crypto currencies aangeschaft als experiment en om te kijken of ik er een klein beetje aan kan verdienen. Zelfs na de crash heb ik met een klein bedrag tot nu toe nog een leuk rendement (hoe klein dan ook). Ik heb voor mezelf besloten dat ik de HODL strategie trouw blijf, ik handel dus niet.
De cryptocurrencies heb ik aangeschaft via de litebit service. Maar nu is die service blijkbaar niet betrouwbaar. Ik kreeg vanmorgen de volgende mail van litebit:
We regret to inform you that on the 12th of september 2017 a supplier to LiteBit has become the victim of a cyberattack. Sadly, the attack also concerned a LiteBit server. We are currently investigating the scope of the attack. Sadly we have to conclude that an unauthorized person has had access to your; email address, hashed password, IBANs, phone number, address and portfolio data. We have reported this incident to the police and the Dutch Data Protection Authority.
De coins die daar nog in de wallets stonden was niks mee gebeurd zeiden ze. Als eerste actie zal ik mijn 2FA beveiliging resetten, maar kan of moet ik verder nog actie ondernemen? Wat raden jullie mij aan?
Het is sowieso aan te raden om je coins niet op exchanges te laten staan. Zet ze in een eigen wallet of koop een hardware wallet.Pas08 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 10:59:
Hallo allemaal,
There is no sadder sight than a young pessimist.
Voor een HODL strategie is er geen enkele reden om je coins op een exchange te laten staan! Nu heb je nog 'geluk' gehad dat je coins niet weg zijn maar dat kan de volgende keer zomaar het geval zijn.
Zoals hierboven genoemd nu (en voortaan) je munten naar een wallet verplaatsen. Verder is het aan te raden je wachtwoord te wijzigen.Pas08 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 10:59:
Hallo allemaal,
En oh ja: geen zaken meer doen met Litebit, aangezien het al de 2e keer is.
Ik heb daar ooit ook wat coins gekocht, maar naast het feit dat het duur is, is de beveiliging kennelijk ook niet op orde daar.
Verwijderd
Weet jij of iemand anders nog een goede multi wallet die o.a. Reddcoin, Viacoin, Ripple, Verge en Digibyte ondersteund?Thrilseeka schreef op donderdag 14 september 2017 @ 11:02:
[...]
Het is sowieso aan te raden om je coins niet op exchanges te laten staan. Zet ze in een eigen wallet of koop een hardware wallet.
Verwijderd
Ik heb er nog maar 2.. (XRP en IOTA). Ben nog maar een newbie in de crypto wereld.kmbkjb schreef op donderdag 14 september 2017 @ 10:52:
Er kunnen toch maar maximaal 5 crypto op je nano ledger?
Wil op korte termijn nog wat geld stoppen in ETH en 1 of 2 Bitcoin varianten. Maar daar moet ik me nog even wat verder in verdiepen..
Mijn insteek is vooral lange termijn, dat daytraden heb ik niet zoveel zin en geduld voor.
XRP en IOTA is echt een jaren traject, met ETH of een bitcoin variant wil ik mijn initiële investering zien terug te verdienen door waarde stijging..
Heb nu voor 300 euro in XRP en 300 euro in IOTA.. Beide ga ik weinig mee doen komende 2-3 jaar.
Met ETH en Bitcoin varianten wil ik kijken of ik op 3-6 maand rendement kan behalen waarmee ik de IOTA en XRP kan terug verdienen en misschien nog bij kan komen als de projecten goed blijven gaan.
Meer dan 1500 euro stop ik er echt nog niet in komend jaar.. Eerst maar eens voelen hoe het water is voordat ik het diepe in spring..
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2017 11:32 ]
Ook maar een Ledger Nano S besteld. Dit bedrag laat ik liever niet meer op een exchange staan. 15 oktober...
nog even geduld hebben.
Dat gezegd hebbende, hoop ik vandaag weer wat groene cijfers te zien.
Medio augustus 2 ETH in ADX gestopt en helaas tot dusver 60% verdampt, terwijl het best een leuk project is.
Edit, ik zie nu trouwens dat ADX een mooie stijging laat zien t.o.v. gisteren, maar ik zie geen recent nieuws dat dat kan verklaren?

Medio augustus 2 ETH in ADX gestopt en helaas tot dusver 60% verdampt, terwijl het best een leuk project is.
Edit, ik zie nu trouwens dat ADX een mooie stijging laat zien t.o.v. gisteren, maar ik zie geen recent nieuws dat dat kan verklaren?
[ Voor 17% gewijzigd door uNoTopia op 14-09-2017 11:39 ]
Koers was gedaald tot een support-line (waar het meer en deel niet meer voor minder verkoopt). Voor veel mensen het moment om te kopen, omdat hij waarschijnlijk niet meer goedkoper wordt. En misschien wat self fulfilling prophecy van traders. Zie: https://www.tradingview.c...new-attempt-to-break-out/uNoTopia schreef op donderdag 14 september 2017 @ 11:36:
Ook maar een Ledger Nano S besteld. Dit bedrag laat ik liever niet meer op een exchange staan. 15 oktober...nog even geduld hebben.
[ Voor 3% gewijzigd door Tutti-frutti op 14-09-2017 11:51 ]
Hopen op eens geen weekenddip *fingers crossed*
Bedankt voor de tips.Denman schreef op donderdag 14 september 2017 @ 11:07:
[...]
Zoals hierboven genoemd nu (en voortaan) je munten naar een wallet verplaatsen. Verder is het aan te raden je wachtwoord te wijzigen.
En oh ja: geen zaken meer doen met Litebit, aangezien het al de 2e keer is.
Ik heb daar ooit ook wat coins gekocht, maar naast het feit dat het duur is, is de beveiliging kennelijk ook niet op orde daar.
Op litebit had ik op verge na, geen coins meer staan.
De paar coins die ik heb staan in andere externe wallets.
Wachtwoorden zijn veranderd en de 2FA gereset.
Kan of moet ik verder nog iets met het feit dat mijn personalia zijn ontvreemd?
Geen prettige gedachte dat een extern iemand mijn adres gegevens, telefoon nr en bank gegevens heeft bemachtigd
Litebit blijf ik na vandaag ook ver bij vandaan. De beveiliging daar is helaas niet wat het zou moeten zijn!
Niet hopen, market cap daalt, de dip is bezig.
Met al die speculanten is het een self fulfilling prophecy ah worden.
Die hebben twee dagen winst geboekt.
Maak je niet druk, alles herstelt....with a little patience we go a long way.
Met al die speculanten is het een self fulfilling prophecy ah worden.
Die hebben twee dagen winst geboekt.

Maak je niet druk, alles herstelt....with a little patience we go a long way.
Bornclean
Ik heb een request gedaan om mijn hele account en alle info te deleten, was binnen paar minuten geregeld.Wachtwoorden zijn veranderd en de 2FA gereset.
Kan of moet ik verder nog iets met het feit dat mijn personalia zijn ontvreemd?
Geen prettige gedachte dat een extern iemand mijn adres gegevens, telefoon nr en bank gegevens heeft bemachtigd![]()
Litebit blijf ik na vandaag ook ver bij vandaan. De beveiliging daar is helaas niet wat het zou moeten zijn!
Verwijderd
Ze hebben je info toch al.Ik heb een request gedaan om mijn hele account en alle info te deleten, was binnen paar minuten geregeld.
Ja helaas, maar bij de volgende eventuele aanval niet. Beveiliging is duidelijk niet op orde.Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2017 @ 12:15:
Ik heb een request gedaan om mijn hele account en alle info te deleten, was binnen paar minuten geregeld.
[/quote]
Ze hebben je info toch al.
Wat gebruiken jullie om munten te volgen? De meeste sites geven de volumes in % weer. En dan moet je zelf de koersen bestuderen om het verloop te zien. Maw er kan wel staan 29% of 162% achter een munt maar als je inzoomt blijkt de stijging al voorbij en is de daling zelfs flink ingezet.
Ik zou niet het toegenomen verschil in volume willen zien op 24h maar in prijs kan dat ergens?
Ik werk nu grotendeels met bittrex die ligt me het meest.
Verder de NEO maar omgewisseld naar ETH die laatste zie ik eerder stijgen dan NEO. Kan ik hopelijk toch nog deel verlies 55% goed maken. Vasthouden was een idee geweest maar ik heb gewoon geen goed gevoel bij deze munt. Misschien stom tijd zal het leren.
Wel pijnlijk om zonder iets te doen je totale wallet met 15% te zien zakken in waarde
Ik hou mezelf wel voor dat het goed komt later maar fijn is anders.
Ik zou niet het toegenomen verschil in volume willen zien op 24h maar in prijs kan dat ergens?
Ik werk nu grotendeels met bittrex die ligt me het meest.
Verder de NEO maar omgewisseld naar ETH die laatste zie ik eerder stijgen dan NEO. Kan ik hopelijk toch nog deel verlies 55% goed maken. Vasthouden was een idee geweest maar ik heb gewoon geen goed gevoel bij deze munt. Misschien stom tijd zal het leren.
Wel pijnlijk om zonder iets te doen je totale wallet met 15% te zien zakken in waarde
Ik hou mezelf wel voor dat het goed komt later maar fijn is anders.
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Verwijderd
Dat is waar. Ik heb al mijn funds ook weggehaald daar. Mijn account behoud ik wel omdat het wel fijn werkt om met Ideal te betalen.rop380 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 12:17:
[...]
Ja helaas, maar bij de volgende eventuele aanval niet. Beveiliging is duidelijk niet op orde.
Helaas zijn de kosten idd wat hoger maar het werkt wel fijn..

Het vervelende je zit ze als een bank met dito beveiliging daarom geef je je data.rop380 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 12:17:
[...]
Ja helaas, maar bij de volgende eventuele aanval niet. Beveiliging is duidelijk niet op orde.
Stel je voor dat jij voor 100K of meer heb gekocht en dat staat dus binnenkort op internet, compleet met naam en adres, hoelang denk je dat het duurt dat er iemand aan de deur staat die denkt makkelijk geld scoren.
Van die marktplaats crimineeltjes die ineens denken he daar woont iemand in de straat met veel geld laten we eens kijken of die het wil afstaan met een beetje geweld. Of laten we eens binnen kijken als hij naar zijn werk is.
Ik koop niks voor sorry, liever zou ik zien dat elke keer als er ergens wordt gehackt dat elke klant €250 moet krijgen denk dat de beveiligingsgraad dan flink omhoog gaat. Nu lees je vaak dat de data onversleuteld was of versleuteld met een 25 jaar oud model binnen 1 min te hacken
[ Voor 12% gewijzigd door ErikRo op 14-09-2017 12:27 ]
Mocht het hier al geplaatst zijn, excuses:
https://twitter.com/luluyilun/status/908271885883817984
If true, brace yourselves.Yicai Global (China Business News) biggest official media in Shanghai reporting that city has verbally halted Shanghai #bitcoin exchanges
Verwijderd
Blijft nog dalen. En we hebben de weekend voor ons.Oyxl schreef op donderdag 14 september 2017 @ 12:45:
[...]
If true, brace yourselves.
Zodra het blijft stijgen ga ik inkopen. Tot dan wacht ik liever nog af.
Ja...dat is soort van de strekking. Als dit waar is, dan blijft het niet dalen, dan gaat de daling straks vrij hard.Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2017 @ 12:48:
[...]
Blijft nog dalen. En we hebben de weekend voor ons.
Zodra het blijft stijgen ga ik inkopen. Tot dan wacht ik liever nog af.
Bericht nummer 4 over China en Bitcoin exchange bans?Oyxl schreef op donderdag 14 september 2017 @ 12:45:
[...]
If true, brace yourselves.
Wikipedia: The Boy Who Cried Wolf
Context? Jij denk dat ik the boy ben?Viper® schreef op donderdag 14 september 2017 @ 12:52:
[...]
Bericht nummer 4 over China en Bitcoin exchange bans?
Wikipedia: The Boy Who Cried Wolf
Ik volg het nieuws. Andere mensen volgen het nieuws. Waar of niet, gaat het impact hebben op de publieke perceptie en die perceptie zal tot angst leiden, wat aanzet tot verkoop en een koersdaling.
M.a.w. opportunities.
Maar ik zal niks negatiefs meer posten.

[ Voor 4% gewijzigd door Oyxl op 14-09-2017 12:56 ]
Meer het feit dat China meerdere keren heeft geroepen Bitcoins te bannen, dan weer de exchanges, dan weer geen ban maar alleen regulering.Oyxl schreef op donderdag 14 september 2017 @ 12:55:
[...]
Context? Jij denk dat ik the boy ben?
Ik volg het nieuws. Andere mensen volgen het nieuws. Waar of niet, gaat het impact hebben op de publieke perceptie en die perceptie zal tot angst leiden, wat aanzet tot verkoop en een koersdaling.
M.a.w. opportunities.
Maar ik zal niks negatiefs meer posten.![]()
Mensen nemen China straks niet 'serieus' meer
Hmm je volgt het volgens mij niet helemaal op de voet:Viper® schreef op donderdag 14 september 2017 @ 12:57:
[...]
Meer het feit dat China meerdere keren heeft geroepen Bitcoins te bannen, dan weer de exchanges, dan weer geen ban maar alleen regulering.
Geruchten waarschuwing voor ICO ban > ICO ban follows.
Geruchten waarschuwen voor Exchange ban > Wordt hard gelachen > Steeds meer bronnen melden nieuwe feiten > Exchange ban lijkt waarheid te worden ... > Ban follows?
Er is weinig dat je niet serieus moet nemen aan China. Ik snap dat ze ook manipuleren, maar China niet serieus nemen, wat ze ook doen, is erg gevaarlijk. Ik stap overal in waar de Chinezen aan mee doen
(En ik ben bekend met het feit dat China deze trucs wel vaker uithaalt en uiteindelijk de koers weer corrigeert, maar nogmaals, wacht de daling af voordat je inkoopt).
[ Voor 9% gewijzigd door Oyxl op 14-09-2017 13:01 ]
Verwijderd
Ben benieuwd wanneer ze exact de banhammer zullen uitvoeren.Oyxl schreef op donderdag 14 september 2017 @ 13:00:
[...]
Hmm je volgt het volgens mij niet helemaal op de voet:
Geruchten waarschuwing voor ICO ban > ICO ban follows.
Geruchten waarschuwen voor Exchange ban > Wordt hard gelachen > Steeds meer bronnen melden nieuwe feiten > Exchange ban lijkt waarheid te worden ... > Ban follows?
Er is weinig dat je niet serieus moet nemen aan China. Ik snap dat ze ook manipuleren, maar China niet serieus nemen, wat ze ook doen, is erg gevaarlijk. Ik stap overal in waar de Chinezen aan mee doen
(En ik ben bekend met het feit dat China deze trucs wel vaker uithaalt en uiteindelijk de koers weer corrigeert, maar nogmaals, wacht de daling af voordat je inkoopt).
En wat de "nieuwe" waarde van BTC zal worden.
Verwijderd
Klopt, maar de paniek die nu steeds oplaait, dit zorgt voor een stofwolk, ik kan niet meer aan de hand van nieuws een koers bepalen..Viper® schreef op donderdag 14 september 2017 @ 12:57:
[...]
Meer het feit dat China meerdere keren heeft geroepen Bitcoins te bannen, dan weer de exchanges, dan weer geen ban maar alleen regulering.
Het is nu allemaal emotie, en daar kun je helaas weinig mee..
Maarja ik wacht gewoon tot het stof is neergedaald, dan de schade opmaken en kijken of de juiste weg naar boven kunnen inslaan.
Je beseft dat dat in de fabel die je net aanhaalde, volstrekt verkeerd uitpakte?Viper® schreef op donderdag 14 september 2017 @ 12:57:
The tale concerns a shepherd boy who repeatedly tricks nearby villagers into thinking wolves are attacking his flock. When a wolf actually does appear and the boy again calls for help, the villagers believe that it is another false alarm and the sheep are eaten by the wolf
Ik spoor veilig of ik spoor niet.
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
.
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om