[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 85 ... 111 Laatste
Acties:
  • 940.797 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 07:51
Heerlijk die lekker laag opgepikt en laten staan. Ga hard nu de plus weer in. Vraag me wel af of het een coin is die echt keer door groeit. Ach anders dump ik hem een keertje als die weer wat hoger sta.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
https://binance.zendesk.com/hc/en-us/articles/115001444731
and will list 5 coins from the voting list. Details will follow.
interessant, misschien NAV, OMG en XVG ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhautvast
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-05-2024
Practics schreef op woensdag 6 september 2017 @ 13:50:
[...]

Heerlijk die lekker laag opgepikt en laten staan. Ga hard nu de plus weer in. Vraag me wel af of het een coin is die echt keer door groeit. Ach anders dump ik hem een keertje als die weer wat hoger sta.
Gooien jullie de NAV naar je wallet in Stake mode? (dan krijg je 5% rendement in NAV volgens de website)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Son Gohan
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 18-09 23:12
Rhautvast schreef op woensdag 6 september 2017 @ 13:53:
[...]
Gooien jullie de NAV naar je wallet in Stake mode? (dan krijg je 5% rendement in NAV volgens de website)
Ofcourse, is een kleine moeite.
Bedoel je dat die in die 'We want to thank the communities for supporting us, and will list 5 coins from the voting list. Details will follow.' komen te staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobiNuts
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 10-11-2024
[...]

Ja maar dat stacken gaat wel langzaam zeg. Volgens mij moet je 1K NAV hebben wil dat een beetje vlotten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Interessant om te kijken of het stukje "The Pennant" inderdaad toe te passen is op NAV voor deze uitbraak. Had wel duidelijk het patroon namelijk.
Zie NAV 6u geleden: https://imgur.com/a/uLitV

[ Voor 6% gewijzigd door Tutti-frutti op 06-09-2017 13:58 ]

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Pvesh schreef op woensdag 6 september 2017 @ 13:55:
[...]

Ofcourse, is een kleine moeite.

[...]

Bedoel je dat die in die 'We want to thank the communities for supporting us, and will list 5 coins from the voting list. Details will follow.' komen te staan?
Welke is nog niet bekend. Maar als ik naar de vote lijst kijk staat xvg op nr2, dus die zit er mogelijk bij als ze gewoon de top5 pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
[...]

Staat bij mij gewoon op bittrex. Met eigenlijk altijd wel koop of verkoop order. Afgelopen tijd toch enkele honderden euro's mee verdient. Snelheid is belangrijker als 5% :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteeringWheel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-09 22:13

A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Shit, daar gaat m/n YoYow..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Binance overleeft in ieder geval voorlopig. Chinezen gaan nu natuurlijk wel massaal uitcashen, dus zal weer een dip betekenen. Overigens dan ook weer een platform waar Chinezen geen NEO kunnen traden. Zal voor NEO ook niet veel goeds betekenen.

Holden, hopen dat China zijn regulering wat versoepeld nog.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guus Leeuwis
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Bij mij staat NEO ook op "Automated Maintenance". :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Xamsix schreef op woensdag 6 september 2017 @ 14:13:
[...]

Binance overleeft in ieder geval voorlopig. Chinezen gaan nu natuurlijk wel massaal uitcashen, dus zal weer een dip betekenen. Overigens dan ook weer een platform waar Chinezen geen NEO kunnen traden. Zal voor NEO ook niet veel goeds betekenen.

Tijd voor een aliexpress boycot >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Xamsix schreef op woensdag 6 september 2017 @ 14:13:
[...]

Vergeet holden dan maar. Kans dat Chinezen het versoepelen is klein. Behalve als ze er zeif controle over hebben. Kans bestaat eerder dat de Chinezen uitwijken naar westerse munten. Daar speelt binance voor nu mooi op in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Practics schreef op woensdag 6 september 2017 @ 14:16:
[...]

Vergeet holden dan maar. Kans dat Chinezen het versoepelen is klein. Behalve als ze er zeif controle over hebben. Kans bestaat eerder dat de Chinezen uitwijken naar westerse munten. Daar speelt binance voor nu mooi op in.
Hmm hoe speelt Binance daar precies op in?

"We will restrict all Chinese IP addresses from trading. They will continue to be able to visit the user center and make withdrawals."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Son Gohan
Xamsix schreef op woensdag 6 september 2017 @ 14:20:
[...]

Hmm hoe speelt Binance daar precies op in?

"We will restrict all Chinese IP addresses from trading. They will continue to be able to visit the user center and make withdrawals."
Denk dat het kort door de bocht word = Chineze ip-adressen snel je geld eraf halen en weg wezen. Je mag alleen maar kijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Pvesh schreef op woensdag 6 september 2017 @ 14:30:
[...]

Denk dat het kort door de bocht word = Chineze ip-adressen snel je geld eraf halen en weg wezen. Je mag alleen maar kijken..
En nu dan? Ik kan YOYO alleen nog maar withdrawal'n bij Binance.. Wat moet ik er dan mee doen? Kan ze nergens anders verkopen dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
Ik zit te zoeken naar de top 5 coins waar op gevote is op Binance.

En nog even over NEO. Men weet inmiddels toch wel dat NEO niet als ICO platform de wereld ingebracht is, maar onder andere voor smart contracts, het digitaliseren van assets om deze meer liquide te maken en nog een paar andere punten? Daarin zijn ze volgens mij vrij uniek, ik ken nog geen ander platform dat alledaagse assets willen digitaliseren.

Daarnaast heeft NEO banden met OnChain en naar het schijnt heeft OnChain zeer goede banden met de Chinese overheid.

Natuurlijk, de situatie rondom NEO is niet ideaal en ik zit er best diep in maar ik zie NEO echt nog wel terugkomen. Of met andere woorden: ik durf het risico wel aan te gaan. Ik zie op de lange termijn meer upside dan downside potentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:01
GrazendeKoe schreef op woensdag 6 september 2017 @ 14:38:
En nog even over NEO. Men weet inmiddels toch wel dat NEO niet als ICO platform de wereld ingebracht is, maar onder andere voor smart contracts, het digitaliseren van assets om deze meer liquide te maken en nog een paar andere punten? Daarin zijn ze volgens mij vrij uniek, ik ken nog geen ander platform dat alledaagse assets willen digitaliseren.
Dat is allemaal ook prima mogelijk met Ethereum en deels zelfs met Bitcoin (en in de toekomst volledig mbv Rootstock)?

De realiteit is dat er nog geen killer app is voor smart contract platforms en dat ze in de praktijk vrijwel alleen worden gebruikt voor het aanmaken en versturen van tokens (die vaak via een ICO verkocht worden).

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 17:09
Dit was de top 5

Top5 Binance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diedbase
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-09 10:40
Vorige week maandag tier2 aangevraagd voor Iconomi, zojuist een mail ontvangen dat ik door mocht voor IDnow en verificatie gedaan. Heeft dus 9 dagen geduurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
D-Ed schreef op woensdag 6 september 2017 @ 14:10:
[...]

Shit, daar gaat m/n YoYow..
ja, iemand enig idee, wat je er nu mee kunt. heb er wat van aangekocht begin van de week.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Rannasha schreef op woensdag 6 september 2017 @ 14:41:
[...]

Dat is allemaal ook prima mogelijk met Ethereum en deels zelfs met Bitcoin (en in de toekomst volledig mbv Rootstock)?

De realiteit is dat er nog geen killer app is voor smart contract platforms en dat ze in de praktijk vrijwel alleen worden gebruikt voor het aanmaken en versturen van tokens (die vaak via een ICO verkocht worden).
Goede toevoeging en ik ben het met je eens. Aan de andere kant verschillen Ethereum en NEO wel wat betreft programmeertalen. Er is hier ook al zo vaak geschreven: "Ik denk dat de boel klapt en er maar 1 of 2 munten overblijven die alle functies gaan bestieren". Waarom bestaan bijvoorbeeld AVG en McAfee naast elkaar in deze wereld. Waarom hebben we in Nederland zowel Albert Heijns als Jumbo's? Bieden toch ook allemaal hetzelfde aan, maar de ervaring is anders. Echt niet dat alle bedrijven op de gehele aardkloot allemaal voor Ethereum kiezen voor smart contracts als er een NEO is die ook die dienst aanbiedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rop380
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 04-06 13:58
D-Ed schreef op woensdag 6 september 2017 @ 14:38:
[...]

En nu dan? Ik kan YOYO alleen nog maar withdrawal'n bij Binance.. Wat moet ik er dan mee doen? Kan ze nergens anders verkopen dus..
Ik kon ze net nog omzetten naar BTC en die heb ik eraf getrokken. Binance laat ik voorlopig even links liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
rop380 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 14:46:
[...]

Ik kon ze net nog omzetten naar BTC en die heb ik eraf getrokken. Binance laat ik voorlopig even links liggen.
Helaas kan ik Binance niet meer op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• errrrrnie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-08 17:33
jasper7878 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 14:45:
[...]

ja, iemand enig idee, wat je er nu mee kunt. heb er wat van aangekocht begin van de week.......
1. Per requests from their respective core teams, we will suspend trading and deposit services of the following tokens: HCC, LLT, ELC, BTM, YOYO. Withdrawal will continue to work. Each team will announce the refund plan of their tokens.

2. We will restrict all Chinese IP addresses from trading. They will continue to be able to visit the user center and make withdrawals.

3. Binance will perform a system upgrade from 2017/09/07 00:00 (Beijing Time). The upgrade is expected to last 2-3 hours. We will suspend registration, login, deposit, withdraw and trading during the upgrade. We will try to shorten the downtime as much as possible. The above 2 changes will be in effect after this upgrade.
Wat ik ervan begrijp gaan deze wijzigingen dus over 3 uur in... Je zou dus nu nog moeten kunnen verkopen lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rop380
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 04-06 13:58
D-Ed schreef op woensdag 6 september 2017 @ 14:49:
[...]

Vreemd, ik wel en je kan nog handelen in YOYO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:09
D-Ed schreef op woensdag 6 september 2017 @ 14:49:
[...]

Moet nog kunnen. Anders account aanmaken bij OpenLedger, en daar naartoe sturen. Volgens Coinmarketcap wordt er daar nog wel in gehandeld.

Ben er ook 100 dollar aan kwijtgeraakt, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:40
Iemand idee waar je bitquence kan kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
D-Ed schreef op woensdag 6 september 2017 @ 14:38:
[...]

Als je het artikel van Binance leest dan staat het daar uitgelegd. Yoyo zal zijn coins tegen ICO prijs terugkopen. Dus je moet Yoyo contacten of in ieder geval hun website/twitter in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• errrrrnie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-08 17:33
Xamsix schreef op woensdag 6 september 2017 @ 15:02:
[...]

Als je het artikel van Binance leest dan staat het daar uitgelegd. Yoyo zal zijn coins tegen ICO prijs terugkopen. Dus je moet Yoyo contacten of in ieder geval hun website/twitter in de gaten houden.
Is de huidige prijs niet lager dan de ICO prijs? If so, alles opkopen zodat zij het van jou overnemen voor een hogere prijs? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GrazendeKoe
SmokingSig schreef op woensdag 6 september 2017 @ 15:02:
Iemand idee waar je bitquence kan kopen ?
Op Coinexchange.

Je kan trouwens ook op coinmarketcap desbetreffende coin opzoeken en naar het tabblad 'Markets' gaan. Daar zie je op welke exchange die coin verhandelbaar is.

Heb je misschien zelfs je antwoord nog sneller en tegen minder moeite dan hier te vragen :+

[ Voor 42% gewijzigd door GrazendeKoe op 06-09-2017 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Rookert25 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 15:01:
[...]

Moet nog kunnen. Anders account aanmaken bij OpenLedger, en daar naartoe sturen. Volgens Coinmarketcap wordt er daar nog wel in gehandeld.

Ben er ook 100 dollar aan kwijtgeraakt, jammer.
Blijkbaar werkte het hier niet op het gezamenlijke wifi netwerk. Nu via hotspot wel gelukt, om een beetje de daredevil uit te hangen heb ik voor de restwaarde maar wat NEO aangeschaft :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Ik ben nieuw in de cryptocurrency wereld en wil gaan beginnen met handelen. Heb me de afgelopen 2 dagen wat zitten inlezen, maar ik vind het moeilijk om echt te starten. Ik ben eigenlijk benieuwd wat de meest gebruikte exchange is door de mensen hier. Ik zie Kraken veel langs komen, maar toch ook wat negatieve reacties hierover. Mijn vraag is dus niet zozeer 'wat is de beste exchange?', maar meer: welke exchanges worden hier zoal gebruikt en waarom (pro's vs cons). Of is het bijv. zo dat de meesten hier op verschillende exhanges tegelijk zitten?

[ Voor 8% gewijzigd door Mr_Size op 06-09-2017 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
D-Ed schreef op woensdag 6 september 2017 @ 15:10:
[...]

Blijkbaar werkte het hier niet op het gezamenlijke wifi netwerk. Nu via hotspot wel gelukt, om een beetje de daredevil uit te hangen heb ik voor de restwaarde maar wat NEO aangeschaft :o
Fijn :)

Ik heb nog wat WTC aangekocht, zie dit nog wel teruggaan naar 3 dollar in de komende maanden, :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
Mr_Size schreef op woensdag 6 september 2017 @ 15:12:
Ik ben nieuw in de cryptocurrency wereld en wil gaan beginnen met handelen. Heb me de afgelopen 2 dagen wat zitten inlezen, maar ik vind het moeilijk om echt te starten. Ik ben eigenlijk benieuwd wat de meest gebruikte exchange is door de mensen hier. Ik zie Kraken veel langs komen, maar toch ook wat negatieve reacties hierover. Mijn vraag is dus niet zozeer 'wat is de beste exchange?', maar meer: welke exchanges worden hier zoal gebruikt en waarom (pro's vs cons)
Rookert25 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 12:01:
[...]

Bittrex voor meeste munten, Binance om GAS te krijgen als je NEO daar staat. Binance heeft beperkt aanbod, maar lanceert wel Aziatische projecten die soms ongewaardeerd onder de radar blijven.

De meesten hier hebben accounts bij meerdere exchanges.
Zeker als je nieuw bent is het terugscrollen in dit topic goud waard :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
Rookert25 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 15:14:
Zeker als je nieuw bent is het terugscrollen in dit topic goud waard :)
Haha, je wilt niet weten hoeveel pagina's ik al terug heb gelezen, maar je zult begrijpen dat het door de vele bomen lastig is het bos te zien ;)

Op zich lijkt het mij verstandig om zoveel mogelijk te spreiden dus het lijkt me logisch als de meesten hier idd gebruik maken van meerdere exchanges. Maar ik ben dus ook benieuwd waarom iemand voor een bepaalde exchange kiest (bijv. voor een bepaalde coin, lage fee, makkelijke interface, etc etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stekki
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 13:58
Ik heb ook nog YOYO, zie in het orderbook nog serieuze aantallen staan bij aankoop. Wat moet ik toch doen, lol...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Mr_Size schreef op woensdag 6 september 2017 @ 15:17:
[...]

Haha, je wilt niet weten hoeveel pagina's ik al terug heb gelezen, maar je zult begrijpen dat het door de vele bomen lastig is het bos te zien ;)

Op zich lijkt het mij verstandig om zoveel mogelijk te spreiden dus het lijkt me logisch als de meesten hier idd gebruik maken van meerdere exchanges. Maar ik ben dus ook benieuwd waarom iemand voor een bepaalde exchange kiest (bijv. voor een bepaalde coin, lage fee, makkelijke interface, etc etc)
Je moet je Euro's spreiden over coins, niet je coins verspreiden over verschillende exchanges ;) Je coins kun je, zeker als je voor lange termijn gaat, beter opslaan in een offline wallet in plaats van op een exchange.

Ik denk dat de meeste mensen het hier met me eens zijn dat Bittrex, Poloniex, Kraken en Bitfinex de meest gebruikte (en gangbare) exchanges zijn. Zelf gebruik ik Bittrex en wel om de volgende redenen:

- Het heeft de meeste coins waar ik potentie in zie
- Goede engine die mijn orders naar behoren uitvoert
- Clean interface waar ik goed mee overweg kan
- Duidelijk orderboek

En nog een paar redenen:
- Over Poloniex lees ik de afgelopen maanden alleen maar negatieve geluiden: geen support, geruchten dat Poloniex wel eens offline kan gaan, deed tamelijk vreemd met de BTC/BCH fork
- Kraken lees ik op GOT veel klachten dat de engine brak werkt
- Bitfinex kan ik je niet veel over vertellen

Enige nadeel van Bittrex vind ik dat je er geen fiat op kan storten. Wat ik dan doe: Met iDeal koop ik BTC op bl3p.eu en die BTC transfer ik naar Bittrex.

Hoop dat je er wat aan hebt, en welkom! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
Mr_Size schreef op woensdag 6 september 2017 @ 15:17:
[...]

Stabiliteit, aanbod en interface zijn voor de mij de hoofdpunten. Bittrex biedt dit allemaal en is tevens nog gevestigd in de VS als je dat belangrijk vindt. Ik zou daar beginnen, al kan je er helaas geen fiat geld (dollars/euro's) naar overmaken direct van je eigen bankrekening. Deze laatste optie is grootste (en eigenlijk enige) voordeel van Kraken. De goedkoopste route om je euro's te cashen is dus verkopen op Bittrex voor ETH of BTC, dit sturen naar Kraken en daar verkopen voor Euro's en die per SEPA over te maken naar je IBAN.

Edit; zie boven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
diedbase schreef op woensdag 6 september 2017 @ 14:44:
Vorige week maandag tier2 aangevraagd voor Iconomi, zojuist een mail ontvangen dat ik door mocht voor IDnow en verificatie gedaan. Heeft dus 9 dagen geduurd.
Ga er maar vanuit dat je na het identificeren op IDnow nog minimaal een week moet wachten... ik heb mij vorige week geïdentificeerd op IDnow en nog steeds geen tier 2 doorgevoerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
Rookert25 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 15:26:
[...]

Bittrex biedt dit allemaal en is tevens nog gevestigd in de VS als je dat belangrijk vindt.
Mintpal en Cryptsy, destijds de grootste altcoin-exchanges, waren ook gevestigd in de VS en de UK. Toch zijn daar veel mensen hun geld kwijt geraakt.

Gevestigd zijn in een westers land zegt niet zoveel zolang de exchange geen fiat-transacties aanbiedt. Want pas als je dat gaat doen, dan komt er opeens een boel extra controle en regulering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Rookert25 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 15:13:
[...]

Fijn :)

Ik heb nog wat WTC aangekocht, zie dit nog wel teruggaan naar 3 dollar in de komende maanden, :)
Ik doe het even rustig met nieuwe munten.. Heb het grootste deel in IOTA zitten en nu wat in NEO dus moet de Chinezen even goed in de gaten houden O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
stekki schreef op woensdag 6 september 2017 @ 15:24:
Ik heb ook nog YOYO, zie in het orderbook nog serieuze aantallen staan bij aankoop. Wat moet ik toch doen, lol...
Ik heb ze weggedaan.
Weinig zin om weer naar een nieuwe exchange te moeten om ze te verhandelen.

maar WTC van gekocht.
Heb nog heeeeeeeel veel Neo ;w ;( , maar die staan in een wallet dus no panic sale for me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Rannasha schreef op woensdag 6 september 2017 @ 15:33:
[...]

Mintpal en Cryptsy, destijds de grootste altcoin-exchanges, waren ook gevestigd in de VS en de UK. Toch zijn daar veel mensen hun geld kwijt geraakt.

Gevestigd zijn in een westers land zegt niet zoveel zolang de exchange geen fiat-transacties aanbiedt. Want pas als je dat gaat doen, dan komt er opeens een boel extra controle en regulering.
Klopt, maar volgens mij biedt Binance dit ook niet en die zitten nu ook met plotselinge regelgeving te klooien.
Voordeel van US is dat het niet zo plotseling zal gaan, ook al zit je nog niet in de AMLD wetgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Dank voor de reacties. Wallet ga ik uiteraard gebruiken. Omdat ik eerst klein wil beginnen (zeg euro 200,- investering om mee te beginnen) ga ik eerst de Electrum wallet gebruiken om coins in op te slaan. Als ik na een paar maanden het een beetje door begin te krijgen (en als het even kan: winst maak) dan zal ik ws overstappen op een offline wallet zoals de Nano Ledger.

Zit ook nog te kijken naar Bitstamp als alternatief voor Kraken. Vind het idd wel fijn om coins te kunnen cashen voor geld en over te laten maken naar een bankrekening, dus met alleen Bittrex kom je er dan niet. Zit al ff te googlen wat de verschillen zijn tussen Bitstamp en Kraken, maar ze lijken volgens mij redelijk op elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Laatst online: 14:06
yinx84 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 15:33:
[...]

Ga er maar vanuit dat je na het identificeren op IDnow nog minimaal een week moet wachten... ik heb mij vorige week geïdentificeerd op IDnow en nog steeds geen tier 2 doorgevoerd.
Ik had blijkbaar mijn geboortedatum verkeerd ingevuld (zag ik zelf achteraf) terwijl ik tier 2 al had aangevraagd op 31 augustus.
-1 sep: Support ticket voor ingeschoten
-4 sep: Antwoord dat ze mijn account kunnen resetten, vraag of dat ok is. (2m later geantwoord dat het ok is)
-5 sep: Mail dat support de mail heeft doorgestuurd naar iemand die accounts mag resetten.
-wachten op reset..
-vervolgens weer tier 2 aanvragen, en lang en veel wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:47
Gisteren mijn YOYO met een Price van 710 van de hand gedaan (Afgelopen weekend net voor de crash gekocht op 1540 |:( ) heb ze gisteren richting BNB van Binance zelf geschoven omdat die toen vanuit een dip in de lift zat. Inmiddels zit die weer in de zelfde dip maar ik vermoed (lees: hoop) dat die wel weer omhoog krabbelt als alle stof weer is gaan liggen.

Rest van de coins heb ik in de min zitten in WTC, ik hoop dat die weer omhoog krabbelt en dat mijn hodl strategie daar op werkt..

[ Voor 15% gewijzigd door Acidrain op 06-09-2017 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Rookert25 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 15:39:
[...]

Klopt, maar volgens mij biedt Binance dit ook niet en die zitten nu ook met plotselinge regelgeving te klooien.
Voordeel van US is dat het niet zo plotseling zal gaan, ook al zit je nog niet in de AMLD wetgeving.
Ook in de US kan het snel gaan. Het is niet zo alsof gevestigd zijn in de US een garantie is op eerlijke en goede bedrijfvoering. Voor exchanges die geen fiat-transacties aanbieden is er weinig controle, dus het is prima mogelijk om een louche operatie op te zetten.
Mr_Size schreef op woensdag 6 september 2017 @ 15:43:
Zit ook nog te kijken naar Bitstamp als alternatief voor Kraken. Vind het idd wel fijn om coins te kunnen cashen voor geld en over te laten maken naar een bankrekening, dus met alleen Bittrex kom je er dan niet. Zit al ff te googlen wat de verschillen zijn tussen Bitstamp en Kraken, maar ze lijken volgens mij redelijk op elkaar.
Bitstamp en Kraken zijn redelijk vergelijkbaar. Beiden verwerken stortingen en opnames snel en goedkoop (BTC withdrawals bij Bitstamp zijn gratis, dat scheelt t.o.v. Kraken). Bitstamp biedt veel minder cryptocurrencies aan, maar als "gateway" richting een altcoin-exchange als Bittrex maakt dat weinig uit, zolang je maar functionele BTC/EUR handel hebt. En die is er.

[ Voor 40% gewijzigd door Rannasha op 06-09-2017 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troxx
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-01-2020

troxx

Vechain maximalist

stekki schreef op woensdag 6 september 2017 @ 15:24:
Jongens, wat te doen met die YOYO coins. Heb even naar Binance announcement gekeken en het lijkt dat we ze moeten kunnen blijven withdrawen. Op dit moment is de YOYO/BTC exchange nog actief maar de koers is om te huilen. Ben een beetje bang dat er straks geen liquide markt meer is om nog voor een fatsoenlijke prijs van die munten af te komen. Heb mijn muntjes niet van de ICO maar daarna gekocht, iemand een idee of dat ook kwalificeert voor die refund? Ook heb ik geprobeerd de ICO prijs te achterhalen, iemand daar zicht op? Mijn Chinees/Mandarijn is niet al te best.

aka Crypto T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rouge Baste schreef op woensdag 6 september 2017 @ 08:52:
[...]

Goed ingelezen. Overzetten als Litecoin is inderdaad de goedkoopste manier.
Op dit moment is de Litecoin fee ook één duizendste (LTC), heeft Kraken dat gewijzigd? Meen me te herinneren dat het meer was. De kosten van overzetten zijn afhankelijk van het bedrag lijkt me omdat er een vaste en variabele component is. Ik heb Ripple (XRP) gebruikt bij overzetten naar Bittrex, fee was 0.02 XRP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stekki
Kan iemand me helpen op Binance? Ik wil BTC overzetten naar Bittrex, maar ze vragen een label om in te vullen, veld net voor je ander BTC adres.... snap het niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GrazendeKoe
stekki schreef op woensdag 6 september 2017 @ 15:52:
Kan iemand me helpen op Binance? Ik wil BTC overzetten naar Bittrex, maar ze vragen een label om in te vullen, veld net voor je ander BTC adres.... snap het niet.
Gewoon een nickname voor de BTC adressen die je hebt, zelfde als dat je een naam van een vriend bij zijn IBAN zet in jouw adresboek.

Kun je bijvoorbeeld labels maken voor je privé BTC adres en BTC adressen van verschillende exchanges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
troxx schreef op woensdag 6 september 2017 @ 15:47:
[...]

Jongens, wat te doen met die YOYO coins. Heb even naar Binance announcement gekeken en het lijkt dat we ze moeten kunnen blijven withdrawen. Op dit moment is de YOYO/BTC exchange nog actief maar de koers is om te huilen. Ben een beetje bang dat er straks geen liquide markt meer is om nog voor een fatsoenlijke prijs van die munten af te komen. Heb mijn muntjes niet van de ICO maar daarna gekocht, iemand een idee of dat ook kwalificeert voor die refund? Ook heb ik geprobeerd de ICO prijs te achterhalen, iemand daar zicht op? Mijn Chinees/Mandarijn is niet al te best.
Die aankondiging deed mij besluiten om eruit te stappen.. Heb ook watl NEO & IOTA (beiden Chinees), die krijgen het ook flink om de oren maar ik heb gezien de informatie die van het team komt, het netwerk dat er omheen hangt toch wat meer vertrouwen in die investeringen dan in YoYo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stekki
Thanks, gelukt..

Heb ook men YOYO vd hand gedaan.
GrazendeKoe schreef op woensdag 6 september 2017 @ 15:55:
[...]

Gewoon een nickname voor de BTC adressen die je hebt, zelfde als dat je een naam van een vriend bij zijn IBAN zet in jouw adresboek.

Kun je bijvoorbeeld labels maken voor je privé BTC adres en BTC adressen van verschillende exchanges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troxx
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-01-2020

troxx

Vechain maximalist

D-Ed schreef op woensdag 6 september 2017 @ 15:56:

Die aankondiging deed mij besluiten om eruit te stappen.. Heb ook watl NEO & IOTA (beiden Chinees), die krijgen het ook flink om de oren maar ik heb gezien de informatie die van het team komt, het netwerk dat er omheen hangt toch wat meer vertrouwen in die investeringen dan in YoYo
Probleem is dat de koers nu zo laag staat dat ik er echt haast niks voor terugzie als je nu verkoopt. Ik ga het maar aanhouden en hopen op een wonder. Heb er niet veel fiducie in en mentaal mijn verlies al genomen.

NEO heb ik bijgekocht op EUR 15 1.5 dag terug en IOTA heb ik ook een long positie in. Wat mij betreft geen twijfel over de toekomst van deze projecten...

aka Crypto T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Wat NEO betreft... je kan er gewoon op wachten dat er een keer een bericht komt dat ze gecleared zijn door de Chinese overheid en (danwel met toezicht) door mogen gaan. Dan gaat de prijs weer naar het oude niveau. Kan twee weken duren, misschien wel twee maanden, maar dat dit moment komt twijfel ik niet over. Vandaar dat ik NEO als een veilige hold zie en een leuke investering met het huidige prijsniveau.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SteeringWheel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-09 22:13
IOTA niet hoor

A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp het vertrouwen in BLX alhier niet echt, als ze omvallen ben je toch echt een zakhouder lijkt me.
Het idee is mooi en zou kunnen werken voor ERC20 tokens. Maar het idee dat je BLX-tokens nog iets waard zijn als ze door het ijs zakken is overschat vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xamsix schreef op woensdag 6 september 2017 @ 15:02:
[...]
Ik heb enkele dagen terug wat YOYO gekocht op Binance. Helaas vlak voor de negatieve berichten. Hopelijk komt er bericht van het YOYO team over het terugkopen.
Ik kwam net wat info over de ICO prijs tegen:
https://binance.zendesk.c.../115001335451-YOYOW-YOYO-
ICO Price: 0.07-0.13 CNY
0.07 CNY =0.0107251USD

Mocht het kloppen dat je de ICO prijs terugkrijgt dan zie ik in ieder geval iets van mijn inleg terug.
Indien er meer nieuws uitkomt over YOYO graag hier posten voor iedereen die de munt nog heeft :).

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2017 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Rannasha schreef op woensdag 6 september 2017 @ 15:45:
[...]

Ook in de US kan het snel gaan. Het is niet zo alsof gevestigd zijn in de US een garantie is op eerlijke en goede bedrijfvoering. Voor exchanges die geen fiat-transacties aanbieden is er weinig controle, dus het is prima mogelijk om een louche operatie op te zetten.
Klopt, maar dan gaat het dus niet om regelgeving van een louche land zoals China (gechargeerd), maar van de business zelf.

Heb zelf de hoop dat Bittrex inziet dat een kwalitatief hoogwaardige Westerse exchange meer waarde op lange termijn biedt dan wegrennen met het geld. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 17:30
Had flink wat YOYOWs ingeslagen, nu met dik verlies ingeruild tegen NEO. De handel is nog anderhalf uur open..

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-11-2024
D-Ed schreef op woensdag 6 september 2017 @ 15:33:
[...]

Ik doe het even rustig met nieuwe munten.. Heb het grootste deel in IOTA zitten en nu wat in NEO dus moet de Chinezen even goed in de gaten houden O-)
Heb je die IOTA op BitFinex staan of bewaar je ze in een wallet?

Heb zelf een klein beetje IOTA op BitFinex staan, want ik hoorde alleen maar negatieve dingen over de wallet. Dat mensen hun IOTA kwijt waren geraakt na wallet updates enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
WTC gaat ook refund doen, dump van WTC momenteel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Laatst online: 14:06
Verwijderd schreef op woensdag 6 september 2017 @ 16:13:
Ik begrijp het vertrouwen in BLX alhier niet echt, als ze omvallen ben je toch echt een zakhouder lijkt me.
Het idee is mooi en zou kunnen werken voor ERC20 tokens. Maar het idee dat je BLX-tokens nog iets waard zijn als ze door het ijs zakken is overschat vrees ik.
Ik geloof ook niet dat er iets over blijft in het geval het echt mis gaat, maar is dat niet hetzelfde met elke exchange, ouderwetse aandelen, obligaties, etc..

Het kan eigenlijk alleen maar misgaan als ze worden gehackt, of de volledige (alt)coin-markt stort in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Son Gohan
Rookert25 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 16:40:
WTC gaat ook refund doen, dump van WTC momenteel
Damn, wat ben ik blij. Vond het sowieso een beetje sketchi allemaal. Heb je trouwens ook een bron?

[ Voor 6% gewijzigd door Son Gohan op 06-09-2017 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Aan mensen die het hebben over de 'slechte' koers van NEO: Dat is toch het voormalige ANS? Hebben jullie dan 'hoog' ingekocht? Want hij is toch juist enorm omhoog gegaan?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Jjv9cEx.png

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 996
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 22:15

996

Sando schreef op woensdag 6 september 2017 @ 16:42:
Aan mensen die het hebben over de 'slechte' koers van NEO: Dat is toch het voormalige ANS? Hebben jullie dan 'hoog' ingekocht? Want hij is toch juist enorm omhoog gegaan?

[afbeelding]
Heeft in de tussentijd (bijna) 3x zo hoog gestaan...

Klik hier

[ Voor 8% gewijzigd door 996 op 06-09-2017 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Larkinzzz schreef op woensdag 6 september 2017 @ 16:38:
[...]

Heb je die IOTA op BitFinex staan of bewaar je ze in een wallet?

Heb zelf een klein beetje IOTA op BitFinex staan, want ik hoorde alleen maar negatieve dingen over de wallet. Dat mensen hun IOTA kwijt waren geraakt na wallet updates enzo.
Voorlopig nog geen wallet (redelijk kleine bedragen aangezien ik nog steeds in mijn 'tenen in het water' testfase zit)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Sando schreef op woensdag 6 september 2017 @ 16:42:

[afbeelding]
In normale wereld topstijging, in cryptoland is het totale bagger want hij is niet naar de moon gegaan maar blijven hangen bij ISS en heeft de stabiliteit van een Noord-Koreaanse raket :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yinx84
Over de WTC refund:
This is only for Chinese ICO platforms that were affected by the new Chinese regulations. Walton is simply offering a chance to those ICO platforms that were closed by the government, to get their money back, by buying their coins.

Very important: Walton is not doing this because they have to, or because it's mandatory, or because someone asked them to... they are simply doing this, voluntarily, so Chinese people who are not allowed to trade anymore can get rid of their coins in a legit way.

This will lower the 25 million supply even more, which in itself will get the price higher!
WTC blijft gewoon op Binance te verhandelen zoals ik het nu begrijp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterK123
  • Laatst online: 23-01 17:08
Ik heb nog best wel wat in BNB zitten. Had gehoopt dat de hele Chinese markt daar zou gaan handelen. Laten we hopen dat het nog steeds een top exchange wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

996 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 16:45:
[...]

Heeft in de tussentijd (bijna) 3x zo hoog gestaan...

Klik hier
Oh shoot! De ANS werd niet meer geüpdatet. Ik heb dat allemaal niet gezien!

Heb ik nu een belangrijke handeling gemist, of zijn mijn ANS automatisch NEO geworden?

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waking_The_Dead
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-07-2024
Sando schreef op woensdag 6 september 2017 @ 16:57:
[...]
Oh shoot! De ANS werd niet meer geüpdatet. Ik heb dat allemaal niet gezien!

Heb ik nu een belangrijke handeling gemist, of zijn mijn ANS automatisch NEO geworden?
Je hebt nu inderdaad NEO ipv ANS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

RaptorXS schreef op woensdag 6 september 2017 @ 09:36:
Misschien OT maar wil al die mensen die zomaar kopieen van hun paspoort etc. opsturen wel waarschuwen:
https://www.politie.nl/themas/identiteitsfraude.html

Maak in ieder geval je BSN nummer onleesbaar:

[...]
Zonet werd het dus niet geaccepteerd bij IDNow voor Iconomi om een sticker op dat nummer te doen. Hier wel mensen die zonder het BSN nummer zichtbaar zich hebben kunnen identificeren bij IDNow?

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Ik kom bij Bitstamp en Bittrex ook niet door het verificatie proces heen. Krijg een mailtje van Bitstamp dat het niet is toegestaan om iets weg te strepen. Bij Bittrex wordt mijn geüploade img van mijn paspoort botweg geweigerd..

Dus iedereen hier geeft gewoon overal maar zijn BSN weg op buitenlandse sites om te kunnen traden? In Nederland, bij bijv. Bitonic, is het gewoon toegestaan om het BSN weg te krassen en dat geeft toch wel een wat fijner gevoel tbh.

Dus, BSN showen yay or nay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:30

Hoogie2004

Whohooooo

Wat denken we van de hardfork van ethereum op 22 september? (Info
https://cryptocanucks.com...ork-whats-store-ethereum/)

Gaat schijnbaar een aantal verbeteringen brengen, voor meer anonimiteit, beter bestand tegen quantum computing, simpeler programmeren en de move naar Proof of Stake ipv Proof of Work (heeft invloed op mining).

Vraag me wel af of je hier, net zoals bij de Bitcoin hardfork 2 munten gaat krijgen, met daarbij dus een verdubbeling van je aantal coins (ofja, hetzelfde aantal op de nieuwe chain als het aantal dat je had op de oude chain)...

Als de hardfork goed gaat zijn het wel goede ontwikkelingen voor de toekomstvastheid van ethereum lijkt me, dus misschien wel een positieve invloed op de koers.

[ Voor 5% gewijzigd door Hoogie2004 op 06-09-2017 17:39 ]

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imani
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12-05-2019
Iemand hier die zich heeft ingelezen over Rivetz en hun WP?

De ICO loopt nog en ziet er zeer potentieel uit in mijn ogen vanwege de lage marketcap en (voor zover ik weet) is hetgeen wat ze aanbieden redelijk uniek (cybersecurity voor electronica apparatuur).

In de FAQ lees ik het volgende, wat ik best een behoorlijke bluf vind om te roepen als het niet zo is.
-------------------
How many devices have a TEE?
Trustonic, our partner, has already been deployed by manufacturers on 1 billion devices over the last 4 years, so there should be an installed base in the 500-700 Million units. Samsung, HTC, LG, Xiaomi, Miezu, ZTE, SONY, Kyocera, already deliver devices that will run the Rivetz trusted app.

Do I need external hardware to use the TEE?
No hardware needs to be added! The TEE was added years ago by ARM, the company that does the architecture for all other chips in all phones. ARM licenses chip designs to the manufacturers of the chips (Samsung, Mediatek, Qualcomm). In the ARM architecture there is a technology called TRUSTZONE. This is a space on the processor in your phone that is not controlled by Android but instead by a little operating system called the TEE OS. We partner with a company, Trustonic, who makes a TEE OS. This small space on the chip is designed to run code that is very well protected and cannot be observed by Android or even by the developers of Android. The TEE is built into the chip to provide a vault to store secrets and secure processes in. For example, T-Mobile uses the TEE to unlock phones for international SIMs. We have made deals with Trustonic to allow Rivetz to deploy software for Blockchain, secure authentication and secure messaging.

What about iOS devices?
TEE is in the hardware of Apple devices and they use it for secure Enclave and Biometrics. They have not opened the platform for any third-party development yet. We will work with Apple as they open their platform. Today we will launch on Android with ARM and we will port our solution to the Intel TEE called SGX at the end of this year.

-------------------

Wat denken jullie van Rivetz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Size schreef op woensdag 6 september 2017 @ 17:33:
Ik kom bij Bitstamp en Bittrex ook niet door het verificatie proces heen. Krijg een mailtje van Bitstamp dat het niet is toegestaan om iets weg te strepen. Bij Bittrex wordt mijn geüploade img van mijn paspoort botweg geweigerd..

Dus iedereen hier geeft gewoon overal maar zijn BSN weg op buitenlandse sites om te kunnen traden? In Nederland, bij bijv. Bitonic, is het gewoon toegestaan om het BSN weg te krassen en dat geeft toch wel een wat fijner gevoel tbh.

Dus, BSN showen yay or nay?
Mijn mening: BSN tonen ok, maar probeer wel een watermerk op je ID te plempen, zodat je geen slachtoffer kan worden van ID-fraude wanneer de documenten uitlekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
diedbase schreef op woensdag 6 september 2017 @ 14:44:
Ik heb vanmiddag IDnow verificatie gedaan en nu net geverified door Iconomi, dat ging gelukkig vlot 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rop380 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 12:07:
[...]

Heb er vorige week ook 1 besteld, maar vanwege de populariteit pas leverbaar vanaf 30 september...
Reken op 3 weken vanaf moment van bestellen. Ik heb er één op 16 augustus besteld en heb hem vandaag ontvangen. Bij mij stond er toen dat het minimaal 15 september zou worden, kortom ruim een week eerder.

Eerste impressies: fijn en professioneel degelijk ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
Net ff wat ETH uit Binance proberen halen, maar staat al 2.5u op processing :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
croc schreef op woensdag 6 september 2017 @ 17:52:
Net ff wat ETH uit Binance proberen halen, maar staat al 2.5u op processing :/
Ondertussen de (laat) aangekondigde "system upgrade". Raar dat ze withdrawels niet eerst nog processen. We zien wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
Kun je op een hardware wallet wel meerdere coins kwijt of is dat ook 1 (hw) wallet per coin?

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox92
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:42
Hoogie2004 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 17:39:

Gaat schijnbaar een aantal verbeteringen brengen, voor meer anonimiteit, beter bestand tegen quantum computing, simpeler programmeren en de move naar Proof of Stake ipv Proof of Work (heeft invloed op mining).

Vraag me wel af of je hier, net zoals bij de Bitcoin hardfork 2 munten gaat krijgen, met daarbij dus een verdubbeling van je aantal coins (ofja, hetzelfde aantal op de nieuwe chain als het aantal dat je had op de oude chain)...

Als de hardfork goed gaat zijn het wel goede ontwikkelingen voor de toekomstvastheid van ethereum lijkt me, dus misschien wel een positieve invloed op de koers.
Nog eentje? ETC was toch vroeger ook ETH en is toen ook een hardfork geweest? Ze blijven bezig hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:30

Hoogie2004

Whohooooo

Rox92 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 18:19:
[...]

Nog eentje? ETC was toch vroeger ook ETH en is toen ook een hardfork geweest? Ze blijven bezig hahaha
Mja, ik weet het niet precies hoe het gaat lopen... Daarom mijn vraag :)

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rox92
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:42
Hoogie2004 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 18:21:
[...]

Mja, ik weet het niet precies hoe het gaat lopen... Daarom mijn vraag :)
Als er echt een hardfork komt dan krijg je inderdaad hetzelfde aantal coins ook op de nieuwe chain. Aangezien op een bepaalt tijdstip de ETH blockchain word gekopieerd en daarna afzonderlijk verder gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErikRo schreef op woensdag 6 september 2017 @ 18:13:
Kun je op een hardware wallet wel meerdere coins kwijt of is dat ook 1 (hw) wallet per coin?
Nee je kan er meerdere op kwijt.

Bijvoorbeeld de Ledger Nano S ondersteunt BTC, BTH, ETH, XRP, LTC, Dodgecoin, Zcash, DASH, Stratis, HELLO, KOMODO, ETC en POSW. En dit groeit.

Zie de Ledger Nano S website voor meer info (link)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
RaptorXS schreef op woensdag 6 september 2017 @ 09:36:
Misschien OT maar wil al die mensen die zomaar kopieen van hun paspoort etc. opsturen wel waarschuwen:
https://www.politie.nl/themas/identiteitsfraude.html

Maak in ieder geval je BSN nummer onleesbaar:
[...]
Destijds geprobeerd, maar toen werden de documenten niet geaccepteerd. Pas met leesbaar BSN wel. Ik had achteraf misschien wel even wat nummertjes kunnen omdraaien :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
Taro schreef op woensdag 6 september 2017 @ 18:33:
[...]

Destijds geprobeerd, maar toen werden de documenten niet geaccepteerd. Pas met leesbaar BSN wel. Ik had achteraf misschien wel even wat nummertjes kunnen omdraaien :)
Ik begrijp deels de issues wel van de Nederlanders met dat BSN nummer, maar ik heb ook begrepen dat van alle zelfstandigen het BSN nummer gewoon te bekijken is (omdat dat als KvK nummer of zo wordt gebruikt?). Dus voor vele honderdduizenden is het gewoon opvraagbaar, in hoeverre is het dan nog een groot issue/risico?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Verwijderd schreef op woensdag 6 september 2017 @ 18:27:
[...]

Nee je kan er meerdere op kwijt.

Bijvoorbeeld de Ledger Nano S ondersteunt BTC, BTH, ETH, XRP, LTC, Dodgecoin, Zcash, DASH, Stratis, HELLO, KOMODO, ETC en POSW. En dit groeit.

Zie de Ledger Nano S website voor meer info (link)
Tegelijk bedoel ik dus EN EN niet OF OF kan dat ook?

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
croc schreef op woensdag 6 september 2017 @ 18:45:
[...]

Ik begrijp deels de issues wel van de Nederlanders met dat BSN nummer, maar ik heb ook begrepen dat van alle zelfstandigen het BSN nummer gewoon te bekijken is (omdat dat als KvK nummer of zo wordt gebruikt?). Dus voor vele honderdduizenden is het gewoon opvraagbaar, in hoeverre is het dan nog een groot issue/risico?
Punt is je wil echt geen slachtoffer van identiteitdiefstal zijn, ken iemand die dat een keer aan de hand had. Dat was echt geen pretje dingen op zijn naam besteld maar ander adres, deurwaarders etc. Kun je wel leuk aangifte doen bij politie maar je mag zelf overal achter aan huppen.

En aangezien je zoveel providers hebt of hoe die dingen heetten hoe meer je een mooie onbeschreven kopie achterlaat hoe groter het risico als de boel een keer op straat komt door hacken of falliet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickChange
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:25
Hoogie2004 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 17:39:

Voor zover ik weet, als er 2 munten ontstaan, dan wel. Als er unaniem beslist wordt dat het huidige ETH een 'nieuwe' ETH wordt dan niet. Iets wat bij BTC en BCC niet gelukt was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Verwijderd schreef op woensdag 6 september 2017 @ 17:46:
Mijn mening: BSN tonen ok, maar probeer wel een watermerk op je ID te plempen, zodat je geen slachtoffer kan worden van ID-fraude wanneer de documenten uitlekken.
Watermerken wordt ook geweigerd bij Bittrex... Toch bijzonder hoor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Enige exchanges die mijn ID hebben zijn Kraken en Bittrex. De rest vertrouw ik niet met die data :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErikRo schreef op woensdag 6 september 2017 @ 18:50:
[...]

Tegelijk bedoel ik dus EN EN niet OF OF kan dat ook?
Nee vanzelfsprekend kan het gewoon EN EN. Zou anders een dure aangelegenheid worden. Dan moet ik wel veel winst gaan maken om dat terug te verdienen haha. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

croc schreef op woensdag 6 september 2017 @ 18:45:
[...]

Het wordt inderdaad in je BTW-nummer gebruikt.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Verwijderd schreef op woensdag 6 september 2017 @ 19:01:
[...]

Nee vanzelfsprekend kan het gewoon EN EN. Zou anders een dure aangelegenheid worden. Dan moet ik wel veel winst gaan maken om dat terug te verdienen haha. _/-\o_
Ja ik denk ik check het even voor de zekerheid zal niet de 1e keer zijn dat ik onderuit ga ;)
Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje over kraken ik dacht dat je met tier 2 per maand 10000€ kon storten. ik heb wat geld gestort minder dan 2000€ en wou vandaag weer storten. Maar kraken gaf aan dat de maximum deposit bijna bereikt was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Ik heb bij Bittrex meestal zo'n 5-10 tabs openstaan met verschillende munten. De laatste dagen ervaar ik regelmatig dat op 1 van die tabs een munt wel erg stabiel lijkt te zijn. Het volume verandert wel, maar de last, bid en ask niet. Ververs ik de pagina, dan zie ik dat ik een mooie dip of piek heb gemist en kloppen de waardes wel weer :)

Iemand anders ook dit probleem? Ik gebruik Chrome.

Pagina: 1 ... 85 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).