[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 84 ... 111 Laatste
Acties:
  • 940.799 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Met al deze 'ellende' is het fijn om dit statement van de NEO founders te lezen (als je iets in NEO hebt zitten natuurlijk)

A Statement from NEO Council self.NEO

Dear NEO Community:

First of all, we would like to express our gratitude to all of you who are active in the community for your continuous supports and contributions. NEO, as an open-source project has witnessed sound development since it was initiated in 2014.

NEO specializes in the underlying technology of blockchain and aims to build an open network utilizing digital assets, digital identities and smart contracts to serve the smart economy in the future. dBFT Consensus Mechanism, NeoContract Smart Contract System and NeoX Cross-chain Protocol were all originally developed by NEO, a tech-savvy community that specializes in core technologies of blockchain.

Back to a year ago, NEO completed its refundable ICO, the first ever in token-raising history, where about half of the participants were from outside of China. From Sept. 7, 2016 when the ICO took place, to Oct. 17, 2016 when NEO’s mainnet was launched, all participants were at liberty to demand full refund. Over the said period, there were 15 refund requests executed, amounting to a total of 50.308364 BTC.

Such refundable scheme had never been practiced before and has proved to protect the right of ICO participants effectively. With growth of the community, NEO has expanded from a China-based open-source project to a renowned and world-leading public blockchain supported by communities and developers from all around the world. Today, NEO Council has obtained sufficient resources to support its technological R&D and ecosystem development for the next few years. In light of the ever more explicit ICO regulation requirements released globally, we decide to extend the refund option. Those who participated in seed-round financing, ICO1 and ICO2 may contact contact@neo.org prior to Oct. 17, 2017 to be fully refunded after sending back all NEO tokens obtained from ICO. Since 2016 ICO, we have made it clear that NEO is a not-for-profit open-source project driven and funded by the community. Apart from our continuous efforts in product delivering and ecosystem developing, we also seek to contribute back to the community in other ways. Therefore, we will offer pro rata incentives to seed-round financing, ICO1 and ICO2 participants who decided not to execute their refund options. Detailed plan will be released later.

In addition, NEO Council is making strenuous efforts in prompting NEO’s sustainable development under existing laws and regulations. In Q4 2017, NEO will work with international legal advisors to establish a legal framework which is compliant in major countries for smart contracts running on top of NEO to adopt.

Compliance is inevitable after the blockchain industry matures to a certain stage. From the very beginning, we decided to be compliant with laws and regulations in terms of the choices of design philosophy, consensus mechanism and governing model. These choices made us well-prepared for challenges and opportunities waiting ahead. NEO community is looking forward to your active engagement and valuable advices. We would like to express our gratitude again for your company and support throughout the journey!

NEO Council
September 5, 2017

Edit: Bron: https://www.reddit.com/r/...atement_from_neo_council/

[ Voor 1% gewijzigd door D-Ed op 05-09-2017 15:27 . Reden: Bronvermelding ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 07:42

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Verwijderd schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 14:48:
[...]

Ook maar eens gedaan. Snap niet dat je dit niet kan uitschakelen als je 2FA hebt aan staan.

Kan inmiddels geen rode auto's of winkel gevels meer zien.
Ik had al een par jaar een bittrex account.
Nu ivm eeuwige sloomheid bij kraken maar eens gaan gebruiken.
Ben in 1,5 dag nu al zeker 10 captchas tegengekomen met de auto en gevels haha.
Leuk, veel onderweg zijn met 4g en tetheren :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• One-eye864
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:13
ApC_IcE schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 15:27:
[...]

Daarom ben ik blij dat ik onderweg altijd connect via mijn VPN thuis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 14:48:
[...]

Ook maar eens gedaan. Snap niet dat je dit niet kan uitschakelen als je 2FA hebt aan staan.

Kan inmiddels geen rode auto's of winkel gevels meer zien.
Je bedoelt het mooie Seattle bij Bittrex??? Pracht stad! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netvista
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:10
Die captcha's van bittrex zijn idd wel redelijk storend. Uiteraard snap ik dat een captcha een extra layer of security bied, maar soms vereist het meer dan 15 extra mouseclicks om in te kunnen loggen. En dat nog bovenop de 2FA. Lijkt me lichtelijk overdreven .

[ Voor 6% gewijzigd door netvista op 05-09-2017 15:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• onionchopper
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 25-12-2020
Saturnus schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 14:29:
[...]

[...]

Jammer om direct te trollen over tientjes want dat is zeker niet het geval.

Het is schijnbeveiliging. Met een goed wachtwoord en veilig gedrag zit je goed. Met 2fa helemaal, maar ik ben net zo goed blij dat dat uit te schakelen is. Maar dan ook nog captcha's en ip-verificatie... Maak dat dan ook een optie in plaats van sommige gebruikers met tijdverspilling op te zadelen. En als de site zelf gehackt wordt, wat ontiegelijk veel waarschijnlijker is als je een net wachtwoord en veilig gedrag hebt, dan heb je er helemaal niets aan.

Ga maar eens op reis, dan elke keer 2-3 captcha's invullen, daarna je mail openen en de link aanklikken, daarna weer 2-3 captcha's invullen en je zit in je account...voor ongeveer 15 minuten want dan word je weer uitgelogd. :w

[...]

Niet helemaal. Op netwerken waar je vaak zit (thuis, school, werk, enz.) heb je inderdaad te maken met een vast IP. Maar voor 3G/4G geldt dat minder. Dan heb je wel tientallen masten gehad voordat je van de meldingen af bent. Natuurlijk ook als je je notebook tethert. Maar zoals gezegd, ga maar eens op reis. Je zou maar een wereldreis maken. Dan zou ik letterlijk alles van Bittrex afhalen.

Ik heb net nog alles doorlopen op https://bittrex.com/Manage maar zie daar niets om inloggen gemakkelijker te maken?
Het is geen schijnbeveiliging. Eventueel een optie om het uit te zetten is ok, maar er waren onlangs meerdere topics op Reddit van mensen die hun Bittrex account hebben zien leeggeroofd.

Bijvoorbeeld op Bing, en Google waren de topadvertenties voor Bittrex phishing-sites met een zeer gelijkende naam. Als je daarop inlogt wordt netjes je 2-factor gevraagd. De eerste keer krijg je een foutmelding, dus je logt nogmaals in en dan hebben ze 2 keer je code gehad, wat genoeg is om je account leeg te roven.

Misschien hadden die mensen beter moeten opletten, maar ik vind het goed dat Bittrex wel gelijk deze maatregelen heeft ingevoerd nadat dit bekend was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th@_M@ster
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 16:11
Had via allcoin.com meegedaan aan de tron ico maar blijkbaar is dat geannuleerd vanwege gedoe in china. Op binance kan je blijkbaar nog wel kiezen om het te behouden

https://binance.zendesk.c...efunds-the-TRON-TRX-token

Ka-tjing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Th@_M@ster schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 16:33:
Had via allcoin.com meegedaan aan de tron ico maar blijkbaar is dat geannuleerd vanwege gedoe in china. Op binance kan je blijkbaar nog wel kiezen om het te behouden

https://binance.zendesk.c...efunds-the-TRON-TRX-token
If you wish to keep holding TRX
Raar, dat je tokens verkregen via ICO's die dus illegaal 'blijken' kan holden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

ApC_IcE schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 15:27:
[...]

Saturnus schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 14:29:
[...]

[...]

Jammer om direct te trollen over tientjes want dat is zeker niet het geval.

Het is schijnbeveiliging. Met een goed wachtwoord en veilig gedrag zit je goed. Met 2fa helemaal, maar ik ben net zo goed blij dat dat uit te schakelen is. Maar dan ook nog captcha's en ip-verificatie... Maak dat dan ook een optie in plaats van sommige gebruikers met tijdverspilling op te zadelen. En als de site zelf gehackt wordt, wat ontiegelijk veel waarschijnlijker is als je een net wachtwoord en veilig gedrag hebt, dan heb je er helemaal niets aan.

Ga maar eens op reis, dan elke keer 2-3 captcha's invullen, daarna je mail openen en de link aanklikken, daarna weer 2-3 captcha's invullen en je zit in je account...voor ongeveer 15 minuten want dan word je weer uitgelogd. :w

[...]

Niet helemaal. Op netwerken waar je vaak zit (thuis, school, werk, enz.) heb je inderdaad te maken met een vast IP. Maar voor 3G/4G geldt dat minder. Dan heb je wel tientallen masten gehad voordat je van de meldingen af bent. Natuurlijk ook als je je notebook tethert. Maar zoals gezegd, ga maar eens op reis. Je zou maar een wereldreis maken. Dan zou ik letterlijk alles van Bittrex afhalen.

Ik heb net nog alles doorlopen op https://bittrex.com/Manage maar zie daar niets om inloggen gemakkelijker te maken?
Waarom loggen jullie zo vaak in dan per dag? Doen jullie aan daytrading?

PS
Dank voor de persoon die cointracking adviseerde! Mooi dashboard om alles in de gaten te houden :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:59
ionn schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 16:43:
[...]

[...]

#fomo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 07:42

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

ionn schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 16:43:
[...]

[...]

PS
Dank voor de persoon die cointracking adviseerde! Mooi dashboard om alles in de gaten te houden :9
Ik persoonlijk om:
- Account activeren
- Verifieren
- BTC transfer
- ETH trade
- sturen naar ledger
- Even rondneuzen
Nieuw woordje geleerd? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Fendt1z schreef op maandag 4 september 2017 @ 13:50:

Wat is jullie strategie op dit soort momenten, alles gewoon op hold?
Of alles omzetten naar USDT? Het lijkt mij niet de juiste zet om alles op rood van de hand te doen..?
Er moeten vast meer mensen zijn met hetzelfde dilemma? |:(
Hangt ervan af of je verwacht dat het nog verder zakt. Je koopt die munten niet om je geld/winst te zien verdampen. Als je denkt dat ze nog verder zakken, dan omzetten naar USDT en weer instappen als de stijgende lijn is ingezet. En bij die stijgende lijn zal je weer even balen dat je ze niet 2 uur eerder hebt gekocht, maar besef op dat moment dat je niet nog 100'en of 1000'en Euro's extra verlies hebt gemaakt door ze op tijd te verkopen.

Holden is echt voor de lange termijn als je weinig kijkt naar de actuele koers, maar holden terwijl een grote daling is ingezet die je op dat moment ook nog ziet gebeuren is echt heel zonde.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Taro schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 18:04:
[...]

Hangt ervan af of je verwacht dat het nog verder zakt. Je koopt die munten niet om je geld/winst te zien verdampen. Als je denkt dat ze nog verder zakken, dan omzetten naar USDT en weer instappen als de stijgende lijn is ingezet. En bij die stijgende lijn zal je weer even balen dat je ze niet 2 uur eerder hebt gekocht, maar besef op dat moment dat je niet nog 100'en of 1000'en Euro's extra verlies hebt gemaakt door ze op tijd te verkopen.

Holden is echt voor de lange termijn als je weinig kijkt naar de actuele koers, maar holden terwijl een grote daling is ingezet die je op dat moment ook nog ziet gebeuren is echt heel zonde.
Mwah, ik zit al jaren op Hodl met BTC en sinds een tijdje met LTC.
Heb alleen spijt van de coins die ik ooit verkocht heb.
Verwachtte eigenlijk dat de BTC richting de 2900 dollar gaat maar eh, ik verkoop niet.

Iets met geloven in iets ofzo. :P

Edit: en voor al die snelle jongens die elke keer voorbijkomen met hun "veelbelovende" ICO's,
veel suc6 ermee met de daghandel, niet mijn dingetje dus. :)

[ Voor 7% gewijzigd door RaptorXS op 05-09-2017 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Verwijderd schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 12:44:
[...]

Misschien voor jou vervelend als je met tientjes werkt, maar de grotere investeerders/traders zullen maar wat blij zijn dat er voldoende beveiliging op de exchange aanwezig is :)
Ik kom blijkbaar via IPv6 op Bittrex terecht, waarbij de laatste delen van het IP-adres iedere keer anders zijn (kan dit niet vastzetten in de router). Meerdere keren per dag opnieuw via de mail bevestigen dat ik het echt ben gaat op een gegeven moment wel irriteren :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier mensen die een strategie toepassen die de gehele cryptomarkt zo dicht mogelijk volgt?
Daarmee bedoel ik dat je portefeuille verhoudingsgewijs de marketcap volgt.

Ik overweeg een dergelijke strategie; is waarschijnlijk veel werk om alles te blijven volgen, maar eens per week 'normaliseren' is wellicht al voldoende om de markt vrij dicht te volgen.

Ben benieuwd of er mensen zijn die dat doen en hoe ze dat doen, met welke tools etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Verwijderd schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 19:19:
Zijn er hier mensen die een strategie toepassen die de gehele cryptomarkt zo dicht mogelijk volgt?
Daarmee bedoel ik dat je portefeuille verhoudingsgewijs de marketcap volgt.

Ik overweeg een dergelijke strategie; is waarschijnlijk veel werk om alles te blijven volgen, maar eens per week 'normaliseren' is wellicht al voldoende om de markt vrij dicht te volgen.

Ben benieuwd of er mensen zijn die dat doen en hoe ze dat doen, met welke tools etc...
Dit is wat Iconimi doet met BLX toch? Als het goed is krijgen ze ook een optie om zelf fondsen aan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
Walton Chain heeft een - ietwat knullige - Meet the Team video gepubliceerd: YouTube: Waltonchain Office Tour

Weet niet of het te maken heeft met zware taal barrière of dat het brakke scam is, maar goed, ik vind het wel geinig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erapaz schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 19:39:
[...]

Dit is wat Iconimi doet met BLX toch? Als het goed is krijgen ze ook een optie om zelf fondsen aan te maken.
Is dat zo? van de top 10 crypto's zitten er maar vier in BLX!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Rookert25 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 19:50:
Walton Chain heeft een - ietwat knullige - Meet the Team video gepubliceerd: YouTube: Waltonchain Office Tour

Weet niet of het te maken heeft met zware taal barrière of dat het brakke scam is, maar goed, ik vind het wel geinig :p
Bijna net zo'n geode kwaliteit als LinusTechTips office video's :+

Beetje knullig, maar ik ga van het positieve uit dat niet iedereen vloeiend engels kan en ze wel proberen te laten zien waar ze mee bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Son Gohan
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 18-09 23:12
Viper® schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 20:59:
[...]

Bijna net zo'n geode kwaliteit als LinusTechTips office video's :+

Beetje knullig, maar ik ga van het positieve uit dat niet iedereen vloeiend engels kan en ze wel proberen te laten zien waar ze mee bezig zijn.
Geen last van virussen als je hun website benaderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 07:51
Lijkt er dan eindelijk op dat de markt weer rustig is. Gelukkig rond het laagste punt bij kunnen kopen. Echter achteraf ook mijn hoofd deel eruit moeten halen. Echter krijg je dan wel snel die panic sell, echter voor dat je weet of het serieus is ben je ookal behoorlijk telaat. Hoe doen jullie dit? Toch op gevoel uit stappen of? Gewoon vast houden en die tientallen procenten laten liggen. Of per coin beoordelen? Of je inleg eruit en winst laten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik overwoog geld in BLX te stoppen, maar ben zeer kritisch.
BLX als fonds is minder dan 20% van de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Verwijderd schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 21:03:
Begin augustus ingestapt en tot nu toe nog altijd rendement van rond de 20%. Vind ik redelijk zeker op dit punt van de markt. Maar goed wordt tijd dat blx op bittrex kan en op hardware wallets. Zo is het vrij kansloos voor wat serieuzere bedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zorss
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-08 12:41
Verwijderd schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 21:03:
blx is weer herstellende en gaat weer wat omhoog ben benieuwd wat er komende tijd gaat gebeuren.
neo is tevens ook weer wat omhoog aan het gaan na de dip vannacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rop380
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 04-06 13:58
Ik hanteer zelf een gemixte strategie:
1/3 Hold/lange termijn met goede currency's
1/3 Iconimi
1/3 Speculatief en wat daytading op zijn tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het ietwat ondoorzichtig, Iconomi beweert dat ze 78% van de markt representeren, maar dat is overduidelijk onwaar. Als je gaat rekenen aan hun portefeuille kom je op < 15%.

Zou wel handig zijn als ze een platform realiseren waarbij ik makkelijk een portefeuille kan beheren maar zie vooralsnog niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Binance heeft een trading competition..

https://www.binance.com/activity.html

Top 3 doen 1000 BTC :/
nr1 zelfs 2400

sinds 1 september

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Practics schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 21:06:
[...]

Begin augustus ingestapt en tot nu toe nog altijd rendement van rond de 20%. Vind ik redelijk zeker op dit punt van de markt. Maar goed wordt tijd dat blx op bittrex kan en op hardware wallets. Zo is het vrij kansloos voor wat serieuzere bedragen.
Newbies, probeer altijd de index te verslaan. Dit is de BTC. Begin aug $2876, vandaag $4354 => 34%. Je krijgt ook nog evt airdrops en bent direkt eigenaar als je deze offline opslaat.

Dus ook geen 3% kosten. Je betaalt alleen de transactiekosten. Daarom zijn er BTC hodlers; minimale effort, maar toch hele goede rendementen. Je hebt dus helemaal geen BLX nodig om een goed rendement te behalen. Wil je voor een ander inleggen? Gewoon BTC kopen (100%) of 75% BTC , 25% altcoins. ;)

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Zhou schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 21:25:
[...]

Newbies, probeer altijd de index te verslaan. Dit is de BTC. Begin aug $2876, vandaag $4354 => 34%. Je krijgt ook nog evt airdrops en bent direkt eigenaar als je deze offline opslaat.

Dus ook geen 3% kosten. Je betaalt alleen de transactiekosten. Daarom zijn er BTC hodlers; minimale effort, maar toch hele goede rendementen. Je hebt dus helemaal geen BLX nodig om een goed rendement te behalen. Wil je voor een ander inleggen? Gewoon BTC kopen (100%) of 75% BTC , 25% altcoins. ;)
Spreiden is altijd veiliger dan 1 munt. Daarnaast zit er aan btc zeker ook nog wel paar haken en ogen aan. Hoe Toekomst bestendigt is het nog? Ook niet geheel vraagteken vrij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Practics schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 21:36:
[...]

Spreiden is altijd veiliger dan 1 munt. Daarnaast zit er aan btc zeker ook nog wel paar haken en ogen aan. Hoe Toekomst bestendigt is het nog? Ook niet geheel vraagteken vrij..
Wat valt er te spreiden als alle munten een verhouding hebben met de bitcoin zelf.
Als de bitcoin dealt dalen ook al je altcoins

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Practics schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 21:36:
[...]

Normaal gesproken is spreiding beter, maar we hebben over de BTC. De munt waarbij je alle andere munten kunt kopen. Als de BTC instort dan worden bijna alle munten meegesleurd, zie de koersen van gisteren.

Als de BTC naar 0 gaat dan is het GAME OVER voor bijna alle cryptomunten.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rop380
Zhou schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 21:46:
[...]

Normaal gesproken is spreiding beter, maar we hebben over de BTC. De munt waarbij je alle andere munten kunt kopen. Als de BTC instort dan worden bijna alle munten meegesleurd, zie de koersen van gisteren.

Als de BTC naar 0 gaat dan is het GAME OVER voor bijna alle cryptomunten.
Viper® schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 21:41:
[...]

Wat valt er te spreiden als alle munten een verhouding hebben met de bitcoin zelf.
Als de bitcoin dealt dalen ook al je altcoins
Dan heb je het over een een totaal verlies van vertrouwen in crypto's, dan helpt spreiden niet nee.
Maar het verminderd wel de kans op het Nokia effect.
Als er een andere munt die technisch superieur steeds meer vertrouwen en waarde wint, kan de Bitcoin wel degelijk steeds verder in elkaar zakken terwijl de rest van de markt groeit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 15:41
rop380 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 21:57:
[...]

[...]

Dan heb je het over een een totaal verlies van vertrouwen in crypto's, dan helpt spreiden niet nee.
Maar het verminderd wel de kans op het Nokia effect.
Als er een andere munt die technisch superieur steeds meer vertrouwen en waarde wint, kan de Bitcoin wel degelijk steeds verder in elkaar zakken terwijl de rest van de markt groeit.
Precies, als BTC superieur zou zijn dan zou spreiding niet nodig zijn. Er zijn echter een aantal altcoins die technisch beter in elkaar zitten, veel meer toepassingen kennen en ook niet worden "gegijzeld" door een sterke lobby van miners en mensen van het eerste uur. Dus vandaar dat ik zelf wel degelijk voor een gedeelde lange termijn strategie ga :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waking_The_Dead
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-07-2024
OMG is aan een hele mooie rebound bezig na de crash van gisterenochtend. Overmorgen is er een event in Berlijn dus mogelijks een gevalletje Buy the Rumor, Sell the News. Maar er staan nog een aantal events gepland deze maand, dus hopelijk is dit het begin van een mooie stijging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
-nvm-

[ Voor 97% gewijzigd door Viper® op 05-09-2017 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-10-2024
Wat verwachten jullie van Verge (XVG) in de toekomst. Ik vind dat er wel een goed team achter zit.

[Battle.net: Forsaken#22243]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Intelcorei7 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 22:55:
Wat verwachten jullie van Verge (XVG) in de toekomst. Ik vind dat er wel een goed team achter zit.
Na een klein ritje omhoog in OMG wat XVG aangeschaft, verwacht er niet heel veel van in korte tijd. Maar ik denk dat de vermelding op hitbtc wel positief wordt:
https://twitter.com/hitbtc/status/903223626887032832

mogelijk ook nog op binance erbij, stond op nr2 na strat:
https://www.binance.com/vote.html

[ Voor 5% gewijzigd door Viper® op 05-09-2017 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-10-2024
Viper® schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 23:13:
[...]

Na een klein ritje omhoog in OMG wat XVG aangeschaft, verwacht er niet heel veel van in korte tijd. Maar ik denk dat de vermelding op hitbtc wel positief wordt:

Ik verwacht er in een korte tijd ook niet veel van daarom hold ik ze. En wie weet in de toekomst is het wat leuks waard.

[Battle.net: Forsaken#22243]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bekijk de volgende grafiek eens met logaritmische schaal:

https://coinmarketcap.com/charts/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waking_The_Dead
  • Laatst online: 04-07-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 23:23:

Zo goed als identiek, mét of zonder BTC, bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd ze lijken op elkaar, dat bedoelde ik niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steelo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-03 22:29

Steelo

040 - Ole Ole Ole

One-eye864 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 12:32:
[...]
Ik gebruik zelf https://cointracking.info voor het overzicht en dat vind ik persoonlijk erg fijn werken. Is ook een (basic) app van voor op de mobiel
Damn,Ik ben er net 2 uur mee bezig geweest, maar de gratis versie is al vrij uitgebreid en lekker overzichtelijk.
De realized gain and unrealized page is op het moment wel vrij pijnlijk om aan te zien nadat de coins de afgelopen 2 dagen behoorlijk onderuit zijn gegaan.
Thanks voor de tip! _/-\o_

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BTC is nog steeds rond de 50% van de marketcap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De sharp ratio van die grafiek is goed!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 23:23:

Als je naar de grafiek: Percentage of Total Market Capitalization (Dominance) kijkt dan zie je dat Ether enorm piekt waar de bitcoin enorm daalt. De vraag voor een alternatief op bitcoin is er wel maar nog niet echt gevonden naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperdunk_15
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-06-2024
Hoi allemaal,

Ik volg het topic al een tijdje en heb nu zelf ook besloten om meer te gaan lezen over de coins en op basis daarvan wat munten aan te kopen. Nu heb ik op Kraken een account aangemaakt en daar geld opgestort en deze omgezet naar Bitcoins. Ook op Bittrex heb ik een account, omdat ik daar wat kleinere munten wil gaan aankopen.

Als ik onder het kopje Fees kijk zie ik dat ik naar rato veruit de meeste fee betaal als ik Bitcoins van mijn Kraken naar mijn Bittrex account stuur. Klopt dit of moet ik dit anders lezen? Het gaat om 0.001 Bitcoin. Als ik bijvoorbeeld kijk naar Litecoins dan is de fee 0.02. Omdat die munt rond de 65 euro waard is is de fee lijkt mij veel lager als ik mijn Bittrex account aanvul met Litecoins.

Kan ik dus beter mijn Bitcoins op Kraken omzetten naar Litecoin en deze vervolgens transfereren naar Bittrex om de kosten laag te houden, of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouge Baste
  • Laatst online: 18-09 07:37
Hyperdunk_15 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 08:26:
Kan ik dus beter mijn Bitcoins op Kraken omzetten naar Litecoin en deze vervolgens transfereren naar Bittrex om de kosten laag te houden, of zie ik iets over het hoofd?
Goed ingelezen. Overzetten als Litecoin is inderdaad de goedkoopste manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• errrrrnie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-08 17:33
Hyperdunk_15 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 08:26:
Hoi allemaal,

Ik volg het topic al een tijdje en heb nu zelf ook besloten om meer te gaan lezen over de coins en op basis daarvan wat munten aan te kopen. Nu heb ik op Kraken een account aangemaakt en daar geld opgestort en deze omgezet naar Bitcoins. Ook op Bittrex heb ik een account, omdat ik daar wat kleinere munten wil gaan aankopen.

Als ik onder het kopje Fees kijk zie ik dat ik naar rato veruit de meeste fee betaal als ik Bitcoins van mijn Kraken naar mijn Bittrex account stuur. Klopt dit of moet ik dit anders lezen? Het gaat om 0.001 Bitcoin. Als ik bijvoorbeeld kijk naar Litecoins dan is de fee 0.02. Omdat die munt rond de 65 euro waard is is de fee lijkt mij veel lager als ik mijn Bittrex account aanvul met Litecoins.

LTC verzenden naar bittrex is inderdaad goedkoper, echter BTC naar LTC omzetten op kraken zit ook weer een fee aan vast. Als je vervolgens op bittrex BTC wilt hebben moet je hier ook weer een fee voor betalen. Je BTC vervolgens omzetten naar weer een andere coin kost je ook weer een fee, maar deze zou je ook betalen als je je BTC direct zou verzenden.

Als je het precies uitrekent moet je even uitzoeken welke fee je betaalt om de coins om te zetten naar een andere coin en vervolgens het rekensommetje maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee hoelang het bij kraken momenteel duurt voor tier 3 verificatie?
Heb gisteren perongeluk een sepa overschrijving gedaan die te hoog is voor tier 2 :F
Daarna wel gelijk alle documenten geupload voor tier 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Waarschijnlijk 3 weken.

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SteeringWheel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-09 22:13
Aardige roundup over de status van IOTA: IOTA Protocol Leaping Forward

A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Son Gohan
Wil ook inslaan hierop, maarja moet ik weer een account maken en overzetten, zou ut t waard zijn? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jay56
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-06 21:25
Viper® schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 23:13:
[...]

:) Hier ook
Ik had al wat OMG en XVG, heb er nog een aantal bijgekocht.
Ook DGB ziet er in 1e oogopslag goed uit (is 2e geworden in de poll bij hitbtc), ik moet er nog wat nader onderzoek naar doen, maar toch maar vast een aantal aangeschaft :D
Op de twitter van hitbtc wordt veel gevraagd om beide (XVG en DGB) toe te voegen.
Iemand enig idee wat de doorlooptijden zijn? Wordt deze op kort termijn toegevoegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij 1 dag als je zorgt dat de benodigde documenten goed ingescand zijn en niet te groot. ;)
Toevallig eergisteren gedaan en gisteren al goedgekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Misschien OT maar wil al die mensen die zomaar kopieen van hun paspoort etc. opsturen wel waarschuwen:
https://www.politie.nl/themas/identiteitsfraude.html

Maak in ieder geval je BSN nummer onleesbaar:
- geef niet zomaar een kopie van uw paspoort, id- kaart of rijbewijs. Streep uw burgerservicenummer door bij het geven van een kopie van uw paspoort of id-kaart aan bijvoorbeeld een hotel. Hierdoor hebben de fraudeurs niet veel aan de kopie.

[ Voor 1% gewijzigd door RaptorXS op 06-09-2017 09:38 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteeringWheel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-09 22:13
Pvesh schreef op woensdag 6 september 2017 @ 09:21:
[...]

Wil ook inslaan hierop, maarja moet ik weer een account maken en overzetten, zou ut t waard zijn? :?
Als je het mij vraagt wel natuurlijk, maar ik heb geen glazen bol ;)

A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 6 september 2017 @ 09:29:
[...]

Bij mij 1 dag als je zorgt dat de benodigde documenten goed ingescand zijn en niet te groot. ;)
Toevallig eergisteren gedaan en gisteren al goedgekeurd.
Ok hopelijk alles snel in orde dan :)
Mijn deposit op kraken is al wel tevoorschijn gekomen alleen nog niet beschikbaar blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Wat betreft de Red Pulse Ico, kreeg zojuist een email:
New one hour window with contribution cap of USD 1,000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m181087
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-09 08:26
Verwijderd schreef op woensdag 6 september 2017 @ 09:40:
[...]

Ok hopelijk alles snel in orde dan :)
Mijn deposit op kraken is al wel tevoorschijn gekomen alleen nog niet beschikbaar blijkbaar.
Hier ook gedoe met Kraken.
Tier 2 verificatie is onlangs goedgekeurd. Vervolgens paar honderd Euro met SEPA naar Kraken getransfered (bedrag onder de daily deposit limit).
Staat al 2 dagen On Hold. Geen idee waarom; eergisteren al een Support bericht ingezonden, maar nog steeds geen reactie op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

RaptorXS schreef op woensdag 6 september 2017 @ 09:36:
Misschien OT maar wil al die mensen die zomaar kopieen van hun paspoort etc. opsturen wel waarschuwen:

[...]
Tevens probeer ik zelf ook de datum en instantie erbij te tonen op de foto/scan/IdNow video.

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 14:09
Raiden is op het ETH testnet gezet: https://www.reddit.com/r/...estnet_has_been_deployed/

Benefits to Ethereum:
1) Scalable: it scales linearly with the number of participants (1,000,000+ transfers per second possible)
2) Fast: Transfers are confirmed and final within the fraction of a second
3) Confidential: Single transfers don’t show up in the global shared ledger
4) Interoperable: Works with any token that follows Ethereum’s standardized token API
5) Low Fees: Transaction fees can be 7 orders of magnitude lower than on the blockchain
6) Micro-payments: Low transaction fees allow to efficiently transfer tiny values

Raiden is zoiets als Lightning voor BTC/LTC. Toch wle opmerkelijk dat dit nog niet uit is voor BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:01
Mirved schreef op woensdag 6 september 2017 @ 10:04:

Raiden is zoiets als Lightning voor BTC/LTC. Toch wle opmerkelijk dat dit nog niet uit is voor BTC.
LN heeft SegWit nodig om efficient te werken, dus het is pas zeer recent dat het mogelijk is. LN software is al een aantal maanden beschikbaar voor het BTC-testnet, waar SW veel eerder is geactiveerd. De uitrol op het mainnet komt nu langzaam op gang.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jay56
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-06 21:25
Tutti-frutti schreef op woensdag 6 september 2017 @ 09:58:
[...]

Tevens probeer ik zelf ook de datum en instantie erbij te tonen op de foto/scan/IdNow video.
Goede tip!
Ik voeg ook altijd een watermerk toe met "copy - confidential" voor wat het waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
Goedemorgen! Op 22 augustus sloot de ICO voor Kyber 2 dagen eerder dan gepland was om 8 uur 's ochtends NL'se tijd. Ik heb mij op 22 augustus om 7 uur 's ochtend via het Google Forms inschrijfformulier ingeschreven voor de whitelist voor de ICO.

Op 1 september probeerde ik me in te schrijven voor de ICO, ik stond immers op de whitelist. Toch lukt dit niet met mijn emailadres en ik ben bang dat ik het nieuwe emailadres die ik toen gebruikte om me in te schrijven voor de whitelist vergeten ben. Dom, I know. Behalve mijn emailadres heb ik ook mijn Telegram ID achter gelaten op het inschrijfformulier voor de whitelist.

Nu heb ik Kyber gemaild (kan geen contact met ze krijgen via Slack, want het channel is vol en een Facebookpagina hebben ze niet..) maar ik heb sindsdien nog geen reactie vernomen. De dagen beginnen nu toch wel te tellen, want op 10 september sluiten ze het checken van de whitelist.

Ik wil erg graag mee doen aan deze ICO. Zit hier iemand wel in de Kyber slack die me zou kunnen helpen? Of is er nog een kanaal hoe ik ze kan bereiken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
jay56 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 10:13:
[...]

Goede tip!
Ik voeg ook altijd een watermerk toe met "copy - confidential" voor wat het waard is.
Bij Kraken wordt een ID met watermerk afgewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westi2002
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-01-2023
m181087 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 09:49:
[...]

Hier ook gedoe met Kraken.
Tier 2 verificatie is onlangs goedgekeurd. Vervolgens paar honderd Euro met SEPA naar Kraken getransfered (bedrag onder de daily deposit limit).
Staat al 2 dagen On Hold. Geen idee waarom; eergisteren al een Support bericht ingezonden, maar nog steeds geen reactie op.
Ik heb me vrijdag aangemeld en direct tier 1 en 2 aangevraagd. Maandag kreeg ik goedkeuring voor tier 2, direct een paar honderd eur overgemaakt met sepa rond een uur of 11.00. Die waren binnen 4 uur beschikbaar.

Mss heb ik geluk gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papaleo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 15:24
Na een kleine periode met de handrem er op,gaat ARK weer lekker!

9kW Nefit Enviline,17x Yingli Solar 245Wp panelen.(4085Wp) / 17x Enphase 215 Micro-inverters / Envoy Enlighten Communicatie Gateway,Tonzon vloerisolatie,Schlüter®-BEKOTEC-THERM Vloerverwarming,Panasonic climatcontrole, Nefit HR107,Vera domotica,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m181087
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-09 08:26
westi2002 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 10:20:
[...]

Ik heb me vrijdag aangemeld en direct tier 1 en 2 aangevraagd. Maandag kreeg ik goedkeuring voor tier 2, direct een paar honderd eur overgemaakt met sepa rond een uur of 11.00. Die waren binnen 4 uur beschikbaar.

Mss heb ik geluk gehad?
Dat klinkt precies als wat ik gedaan heb.
Op Kraken staat wel een hele lijst met mogelijke redenen waarom mijn saldo nog On Hold zou staan, maar in geen enkele van die redenen kan ik mij herkennen.
Support ticket maar afwachten dan. Dank voor de terugkoppeling iig; heb er wel goede hoop op dat dit binnenkort wordt afgehandeld.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:09

spartacusNLD

This is Sparta!!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/29NdsEA.png

[ Voor 16% gewijzigd door spartacusNLD op 06-09-2017 10:48 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
- Lees topicwaarschuwing! -

[ Voor 87% gewijzigd door .oisyn op 06-09-2017 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
Pusherman_ schreef op woensdag 6 september 2017 @ 11:51:
[...]

Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
Heb me ingelezen over desbetreffende munt maar ben benieuwd wat andere mensen er van vinden. Nooit verkeerd om verschillende meningen te horen. Maar als dit niet gevraagd mag worden.. no problem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Laatst online: 14:06
Practics schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 21:06:
[...]

Waarom is het persée nodig om ze op een hardware wallet/bittrex te zetten? Als je er vertrouwen in hebt kun je prima er een serieus bedrag in steken lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clukers
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-07 10:35
Bleecho schreef op woensdag 6 september 2017 @ 11:44:
Ik ben al een tijdje actief met cryptocurrencies, en heb na wat redelijke slechte ervaringen besloten om niet meer te daytraden. Vooralsnog bevalt dat prima, heb een mooi rendement tot nu toe.
Nu heb ik praktisch van iedereen gehoord dat je niet al je coins op een exchange moet laten staan en omdat ik er toch niet dagelijks mee handel lijkt het me een goed plan om alles in wallets offline te houden.

Nu komt de vraag:
Mijn idee is om alles in offline wallets te gaan bewaren, het liefst een usb stick die ik gewoon in de bureaula zou kunnen bewaren. Hoe doen jullie dit? En mocht ik de usb stick kwijtraken, dan zou ik in principe alles kunnen herstellen zolang ik maar mijn private keys heb toch?

alvast bedankt!
Goede HW wallet is Ledger Nano S. Valt op hun website te bestellen en er staat een volledige uitleg bij en ze leggen ook uit hoe je een paper backup met je private keys kunt maken van je wallet etc...

Edit link: https://www.ledgerwallet.com/products/ledger-nano-s

[ Voor 3% gewijzigd door Clukers op 06-09-2017 12:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pusherman_
o-TANK-o schreef op woensdag 6 september 2017 @ 11:55:
[...]

Heb me ingelezen over desbetreffende munt maar ben benieuwd wat andere mensen er van vinden. Nooit verkeerd om verschillende meningen te horen. Maar als dit niet gevraagd mag worden.. no problem :)
Ik denk dat als jij eerst met een kleine introductie komt over Vertcoin, waarin je wat basics van de coin uitlegt, vertelt waarom je hem interessant vindt, wat je de nadelen en voordelen vindt en als je dan vraagt hoe de rest hier tegenaan kijkt, niemand er een probleem van maakt. ;)

Maar on topic.. Vertcoin. Ik heb er nog een paar van uit m'n miningtijd van een paar jaar geleden. Bestaat dus al een tijdje. recentelijk weer wat nieuw leven ingeblazen.

Heb het idee dat het momenteel een beetje als pump en dump coin wordt gebruikt de laatste maanden.

[ Voor 18% gewijzigd door Pusherman_ op 06-09-2017 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rop380
Goede HW wallet is Ledger Nano S. Valt op hun website te bestellen en er staat een volledige uitleg bij en ze leggen ook uit hoe je een paper backup met je private keys kunt maken van je wallet etc...
Heb er vorige week ook 1 besteld, maar vanwege de populariteit pas leverbaar vanaf 30 september...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Lambo LP670 SV schreef op woensdag 6 september 2017 @ 12:04:
[...]

Waarom is het persée nodig om ze op een hardware wallet/bittrex te zetten? Als je er vertrouwen in hebt kun je prima er een serieus bedrag in steken lijkt me.
Vertrouwen in het rendement, niet om hun de beveiliging te laten regelen over bedragen meer dan 5000+. Hun beveiliging is nou niet echt openkaart dus geen idee hoe goed het beveiligd is. Daarnaast is je eigen ofline wallet altijd het beste voor zulke bedragen. Heb je het zelf in de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Practics schreef op woensdag 6 september 2017 @ 12:10:
[...]

Vertrouwen in het rendement, niet om hun de beveiliging te laten regelen over bedragen meer dan 5000+. Hun beveiliging is nou niet echt openkaart dus geen idee hoe goed het beveiligd is. Daarnaast is je eigen ofline wallet altijd het beste voor zulke bedragen. Heb je het zelf in de hand.
Ok, maar dek je jezelf dan ook echt daarvoor in? Lijkt me dat in het geval van een grootschalige hack bij Iconomi, ze toch hangen en boeken toe moeten doen. Dan zit je daar met je offline BLX waarmee je niets meer kan. Toch? Of verwacht je dat wanneer dit gebeurd, dit geen invloed zal hebben op hun 'beleggingsinstrumenten'?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 17:09
Ik ben nog niet heel lang bezig met het hele crypto gebeuren, maar ik lees hier vaker over fees en dergelijke. Hier heb ik nou misschien een redelijke oplossing voor. Mijn eerste euro's via litebit en Kraken richting Bittrex gestuurd, maar "schrok" een beetje van de kosten die dit met zich meebracht. Dus gaan zoeken.
Nu stort ik mijn geld via Coinbase. Dit staat er meestal met een uur of 7 a 8 op. Mijn bitcoins of ethereum koop ik dan niet via Coinbase maar met een limit buy order via Gdax.com. Dit is hetzelfde bedrijf als wat achter Coinbase zit en je werkt met hetzelfde account. Het geld van Coinbase naar Gdax zetten is gratis, het kopen van Bitcoins is dan gratis, maar zelfs het verplaatsen naar de btc wallet van Bittrex is gratis.
De exacte uitleg heb ik uit deze video:
YouTube: How To Stop Paying Coinbase Fees

Nu nog wat winst gaan vinden de komende tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Lambo LP670 SV schreef op woensdag 6 september 2017 @ 12:14:
[...]

Ok, maar dek je jezelf dan ook echt daarvoor in? Lijkt me dat in het geval van een grootschalige hack bij Iconomi, ze toch hangen en boeken toe moeten doen. Dan zit je daar met je offline BLX waarmee je niets meer kan. Toch? Of verwacht je dat wanneer dit gebeurd, dit geen invloed zal hebben op hun 'beleggingsinstrumenten'?
Daarom zeg ik ook zal het op meerdere exchange beschikbaar moeten zijn. Dan kun je hem daar altijd nog kwijt. Hun munt is een weerspiegeling van 20 munten, dus opzich zal dat niet veel veranderen aan de waarde van blx, zolang het verhandelbaar blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Practics schreef op woensdag 6 september 2017 @ 12:17:
[...]

Daarom zeg ik ook zal het op meerdere exchange beschikbaar moeten zijn. Dan kun je hem daar altijd nog kwijt. Hun munt is een weerspiegeling van 20 munten, dus opzich zal dat niet veel veranderen aan de waarde van blx, zolang het verhandelbaar blijft.
Misschien snap ik niet goed genoeg hoe ze werken, maar als het team achter Iconomi ineens 50 miljoen~ gestolen euro's moet terugbetalen omwille van een hack (geen idee welk bedrag ze in totaal beheren), vermoed ik dat ze stoppen met de index en heel de boel moeten liquideren. Dus alle onderliggende bitcoins en andere coins die niet zijn gestolen verkopen, om vervolgens de eigenaren van BXL terug te betalen wanneer men een windraw aanvraagt.

Of je dan BXL koopt/verkoopt op een andere exchange maakt dan toch niet uit aangezien er niets meer 'achter' steekt en de waarde dus naar 0.00 gaat ervan?

Overigens, als je BXL op een andere exchange gaat plaatsen, krijg je dan geen extra koersbewegingen door de vraag&aanbod werking, onafhankelijk van het onderliggende rendement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Lambo LP670 SV schreef op woensdag 6 september 2017 @ 12:28:
[...]

Misschien snap ik niet goed genoeg hoe ze werken, maar als het team achter Iconomi ineens 50 miljoen~ gestolen euro's moet terugbetalen omwille van een hack (geen idee welk bedrag ze in totaal beheren), vermoed ik dat ze stoppen met de index en heel de boel moeten liquideren. Dus alle onderliggende bitcoins en andere coins die niet zijn gestolen verkopen, om vervolgens de eigenaren van BXL terug te betalen wanneer men een windraw aanvraagt.

Of je dan BXL koopt/verkoopt op een andere exchange maakt dan toch niet uit aangezien er niets meer 'achter' steekt en de waarde dus naar 0.00 gaat ervan?

Overigens, als je BXL op een andere exchange gaat plaatsen, krijg je dan geen extra koersbewegingen door de vraag&aanbod werking, onafhankelijk van het onderliggende rendement?
Dat hangt idd vast aan hoe hun procedure werkt omtrend blx. Maar de mogelijkheid is er zeker om het veilig te doen. Zowel voor de gebruiker als aanbieder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaptorXS schreef op woensdag 6 september 2017 @ 09:36:

Dar heb ik persoonlijk in dit geval niet direct een probleem mee, hotel geef ik idd niet omdat kopietjes vaak zo te pakken zijn bij een balie voor kwaadwillenden. Ieder moet het voor zich weten natuurlijk maar iets doorkrassen kan idd reden zijn dat het zo lang duurt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m181087 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 10:32:
[...]

Dat klinkt precies als wat ik gedaan heb.
Op Kraken staat wel een hele lijst met mogelijke redenen waarom mijn saldo nog On Hold zou staan, maar in geen enkele van die redenen kan ik mij herkennen.
Support ticket maar afwachten dan. Dank voor de terugkoppeling iig; heb er wel goede hoop op dat dit binnenkort wordt afgehandeld.
Mijn tier 3 is ondertussen goed gekeurd, maar deposit ook nog steeds on hold....en dan zie je de coin die je wou kopen ineens met 20% de lucht in gaan, ongeloofelijk is het 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Son Gohan
Verwijderd schreef op woensdag 6 september 2017 @ 13:21:
[...]

Mijn tier 3 is ondertussen goed gekeurd, maar deposit ook nog steeds on hold....en dan zie je de coin die je wou kopen ineens met 20% de lucht in gaan, ongeloofelijk is het 8)7
Ik weet welke je bedoeld :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Nou, vooruit met de geit, welke?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pvink
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 14:56
D-Ed schreef op woensdag 6 september 2017 @ 13:25:
[...]

Metal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Son Gohan
[...]

}:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CarpeDion
  • Laatst online: 17-08 14:18
[...]

NAV :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Son Gohan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stekki
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 13:58
Is er terug iets aan de hand met NEO?

Volgens iemand op twitter best NEO nu van de hand doen... Ik log in op Bittrex en zie dat er maintenance is op men NEO... Dus kan niet meer kopen of verkopen. mmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad daar had ik het ook over |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeDion
  • Laatst online: 17-08 14:18
Verwijderd schreef op woensdag 6 september 2017 @ 13:28:
[...]

Inderdaad daar had ik het ook over |:(
Ik had hetzelfde vanochtend.

Maar met dit soort dingen... gewoon op de volgende trein springen, er is zoveel happening met de markt dat er mogelijkheden genoeg voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel-p
  • Laatst online: 23:25
stekki schreef op woensdag 6 september 2017 @ 13:27:

Volgens iemand op twitter best NEO nu van de hand doen... Ik log in op Bittrex en zie dat er maintenance is op men NEO... Dus kan niet meer kopen of verkopen. mmmmm
Hier geen maintenance in NEO op Bittrex. Kan gewoon orders plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16:48
Daniel-p schreef op woensdag 6 september 2017 @ 13:33:
[...]

hier ook niet, alles lijkt normaal voor NEO op bittrex.
Alleen, doet NEO het niet echt goed op het ogenblik }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:30

Hoogie2004

Whohooooo

Op de wallet pagina idd maintenance, maar als je de market opzoekt kan je gewoon orders doen.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stekki
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 13:58
Daniel-p schreef op woensdag 6 september 2017 @ 13:33:
[...]

OK, blijkbaar is het niet mogelijk om NEO deposits of withdrawels te plaatsen. Kopen verkopen lukt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoPhire
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 15:41

Er is veel nieuws gaande rondom de Chinsese overheid die nu veel druk uitoefend op de cryptowereld. Veel dingen worden verboden, en nieuwe ICO's worden nu teruggedraaid en verboden om op te richten. Veel coins die een relatie hebben met China worden daardoor aangetast.
Pagina: 1 ... 84 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).