Jazeker wel. Dat *kon* op Kraken, maar door de performance problemen zijn de advanced order types tot nader order uit gezet helaas.Waterkoker schreef op maandag 4 september 2017 @ 19:27:
[...]
Trailing stop, zover ik weet nergens mogelijk in de crypto's
Ik ben net een dikke week begonnen in de crypto wereld en lees dit forum met veel enthousiasme.
Ik heb er nog geen schokkende bedragen in zitten, maar had me een betere start voor kunnen stellen.
Nu heb ik zaterdag wel mijn NEO ingeruild (weliswaar met een beetje verlies wat meer geluk dan wijsheid was) voor ander crypto, wat voor nu even een goede beslissing lijkt. Al moet ik zeggen dat natuurlijk de meeste coins een dip meemaken.
Nu hebben we vandaag een aardige dip te pakken, maar wat ik me afvraag (en ik weet niemand heeft een glazen bol): Wat zou er met de crypto markt gebeuren als het in Noord Korea-Amerika misgaat?
Ik heb er nog geen schokkende bedragen in zitten, maar had me een betere start voor kunnen stellen.
Nu heb ik zaterdag wel mijn NEO ingeruild (weliswaar met een beetje verlies wat meer geluk dan wijsheid was) voor ander crypto, wat voor nu even een goede beslissing lijkt. Al moet ik zeggen dat natuurlijk de meeste coins een dip meemaken.
Nu hebben we vandaag een aardige dip te pakken, maar wat ik me afvraag (en ik weet niemand heeft een glazen bol): Wat zou er met de crypto markt gebeuren als het in Noord Korea-Amerika misgaat?
Toch maar weer Neo teruggekocht op 19 dollar en een beetje om mee te kunnen doen met de red pulse ico.
Misschien kan het nog wat lager maar $19 is toch een mooi prijsje lijkt mij zo.
Misschien kan het nog wat lager maar $19 is toch een mooi prijsje lijkt mij zo.
In dat geval zal elke markt een dip meemaken. Dergelijke grote mondiale crisissen hebben doorgaans invloed op de handel wereldwijd.jay56 schreef op maandag 4 september 2017 @ 20:35:
Ik ben net een dikke week begonnen in de crypto wereld en lees dit forum met veel enthousiasme.
Als een god in Nijmegen.
Euh neeAlaksandus schreef op maandag 4 september 2017 @ 20:30:
[...]
Je weet dat je voor elke coin een eigen wallet moet hebben? Je kan geen LTC sturen naar een BTC wallet..

Dank je je hebt me gered
[ Voor 6% gewijzigd door ErikRo op 04-09-2017 20:41 ]
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Ik dacht dat gedurende een grote crisis zoals een oorlog (Irak, etc) de bitcoin juist omhoog ging, net als goud en grondstoffen?Alaksandus schreef op maandag 4 september 2017 @ 20:36:
[...]
In dat geval zal elke markt een dip meemaken. Dergelijke grote mondiale crisissen hebben doorgaans invloed op de handel wereldwijd.
Oorlogen zijn duur, dus nog harder de geldpers aanzetten?
[ Voor 7% gewijzigd door CheapTweak op 04-09-2017 20:40 ]
Heel toevallig, maar exact dezelfde vraag wordt hier dus ook gesteld:CheapTweak schreef op maandag 4 september 2017 @ 20:38:
[...]
Ik dacht dat gedurende een grote crisis zoals een oorlog (Irak, etc) de bitcoin juist omhoog ging, net als goud en grondstoffen?
https://www.businessinsid.../?international=true&r=UK
Neemt niet weg dat er tijdens oorlog veel geld nodig is. Een Bitcoin zal wellicht een (tijdelijke) veilige thuisaven kunnen zijn om daarna weer veel $ of € te kunnen kopen als de waarde daarvan ingezakt is door het extra geld dat gedrukt is.
[ Voor 21% gewijzigd door Alaksandus op 04-09-2017 20:44 ]
Als een god in Nijmegen.
Ik zag zojuist op Reddit een interessante reactie. Omdat ik hier ook veel mensen de drop met China linken, misschien wel interessant om hier te delen:
China's ban of new coins has nothing to do with bitcoin. In fact, it consolidates bitcoin by making it very difficult to create alternatives.
Ask yourself, who might be selling from that news? The people on this sub definitely not. They're hodlers, they're into it for the long haul, and some irrelevant news from China will not make their hands tremble uncontrollably.
I'll tell you who's starting the sale. Someone who has $100 million and wants to make a profit. A big player starts the wave. Because bitcoin is not very liquid, in fact the artificial price has harmed it's liquidity, it's price will quickly go down. Now some of the people start selling. Not because they're afraid, but because they want to ride the wave. Everybody dreams of selling high and buying low.
Once the wave loses power, the big player buys back. The price starts to increase. The whale sold at the top and how he is buying at the bottom. He knows when to ride the wave because he created it. People start buying back after that. New people want to join because bitcoin is soaring and we know that new highs are always higher than the last one. Bitcoin's price breaks through 7,000. Evil China was once again beaten by force of the free market. The bear has been slayed. Everybody is now much richer in their virtual fortune. The big player cashes out some of his new fortune and enjoys life, while the inconsapevolent hodl and dream of a future richness.
Natuurlijk zal het verhaal uit China mensen die twijfelen misschien overhalen om te verkopen, maar ik denk dat bovenstaand verhaal zeker wel een kern van waarheid bevat. Zodra de grote jongens die er de afgelopen 48 uur uit zijn gestapt er weer in stappen, zal het verlies ongedaan worden gemaakt en wellicht zelfs doorschieten naar winst
Ik zou dus zeker niet in paniek raken en verkopen, want dan ontstaat er juist een domino effect en zullen de dalen nog dieper worden.
China's ban of new coins has nothing to do with bitcoin. In fact, it consolidates bitcoin by making it very difficult to create alternatives.
Ask yourself, who might be selling from that news? The people on this sub definitely not. They're hodlers, they're into it for the long haul, and some irrelevant news from China will not make their hands tremble uncontrollably.
I'll tell you who's starting the sale. Someone who has $100 million and wants to make a profit. A big player starts the wave. Because bitcoin is not very liquid, in fact the artificial price has harmed it's liquidity, it's price will quickly go down. Now some of the people start selling. Not because they're afraid, but because they want to ride the wave. Everybody dreams of selling high and buying low.
Once the wave loses power, the big player buys back. The price starts to increase. The whale sold at the top and how he is buying at the bottom. He knows when to ride the wave because he created it. People start buying back after that. New people want to join because bitcoin is soaring and we know that new highs are always higher than the last one. Bitcoin's price breaks through 7,000. Evil China was once again beaten by force of the free market. The bear has been slayed. Everybody is now much richer in their virtual fortune. The big player cashes out some of his new fortune and enjoys life, while the inconsapevolent hodl and dream of a future richness.
Natuurlijk zal het verhaal uit China mensen die twijfelen misschien overhalen om te verkopen, maar ik denk dat bovenstaand verhaal zeker wel een kern van waarheid bevat. Zodra de grote jongens die er de afgelopen 48 uur uit zijn gestapt er weer in stappen, zal het verlies ongedaan worden gemaakt en wellicht zelfs doorschieten naar winst
Ik zou dus zeker niet in paniek raken en verkopen, want dan ontstaat er juist een domino effect en zullen de dalen nog dieper worden.
[ Voor 3% gewijzigd door Mitchell-CWD op 04-09-2017 20:55 ]
Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963
Btc LTC en eth zijn het laatste uur weer naar boven aan het gaan, gogogo
Meerdere Coins lijken te stijgen zal het dal bereikt zijn?migila schreef op maandag 4 september 2017 @ 20:54:
Btc LTC en eth zijn het laatste uur weer naar boven aan het gaan, gogogo
Ik wordt wel een beetje gek van Kraken,
constant order failed. ik wil 4 ETH kopen voor € 250 en heb 1000 erop staan.
wat mis ik?
wat mis ik?
De fee? Wat als je een groter getal invult, corrigeert ie dan naar 3.9xxx ?ApC_IcE schreef op maandag 4 september 2017 @ 21:08:
wat mis ik?
Wat voor foutmelding krijg je? Heb je rekening gehouden met de fee? Desnoods even achter de komma gaan werken met .00 dat helpt ook wel eens.ApC_IcE schreef op maandag 4 september 2017 @ 21:08:
wat mis ik?
ja dan corrigeert hij wel.uNoTopia schreef op maandag 4 september 2017 @ 21:09:
[...]
De fee? Wat als je een groter getal invult, corrigeert ie dan naar 3.9xxx ?
Your order may have failed. Please refresh the page and check your orders. Contact support if necessary.
Ik heb dat ook af en toe. Dan verstuur ik de order nog een aantal keer en lukt het uiteindelijk wel.ApC_IcE schreef op maandag 4 september 2017 @ 21:13:
[...]
ja dan corrigeert hij wel.
Your order may have failed. Please refresh the page and check your orders. Contact support if necessary.
ik word ook gek van kraken. 2 keer password reset gedaan en 100% zeker dat password klopt en alsnog elke keer invalid login... Grrr
ja door dit hele ge-emmer lukt het nu wel.dutchphantom schreef op maandag 4 september 2017 @ 21:16:
[...]
Ik heb dat ook af en toe. Dan verstuur ik de order nog een aantal keer en lukt het uiteindelijk wel.
echter in die tijd is hij al 15 euro omhoog.
echt heel vervelend. laatste keer traden bij Kraken, op grote schommelingen doen ze dit lijk wel express
(of ze kunnen de drukte niet aan)
Lukt het iemand om z'n BTC account op de Nano Ledger S te linken aan je Byteball account?
https://byteball.org/
als ik een message sign, krijg ik te zien dat m'n balance 0 BTC is, dus dat betekent dat ik niets krijg uitgekeerd bij de airdrop.
nevermind, zat vertraging in...
https://byteball.org/
als ik een message sign, krijg ik te zien dat m'n balance 0 BTC is, dus dat betekent dat ik niets krijg uitgekeerd bij de airdrop.
nevermind, zat vertraging in...
[ Voor 8% gewijzigd door Pusherman_ op 04-09-2017 21:20 ]
ja ik weet precies wat je bedoeld. vanmorgen wilde ik snel mn Etherium verkopen toen het nog op -6% stond. duurde zo lang met steeds opnieuw aanbieden dat ik alweer een paar % armer was. ik vermoed dat er zoveel transacties plaatsvinden nu dat ze het niet helemaal aankunnen, maar goed we zullen er nooit achter komen:)ApC_IcE schreef op maandag 4 september 2017 @ 21:17:
[...]
ja door dit hele ge-emmer lukt het nu wel.
echter in die tijd is hij al 15 euro omhoog.
echt heel vervelend. laatste keer traden bij Kraken, op grote schommelingen doen ze dit lijk wel express
(of ze kunnen de drukte niet aan)
8 miljard in de plus in 2 uur tijd, bitcoin enkele honderden miljoenen. Wordt toch een gemeen spelletje gespeeld inderdaad.
Als je deze week vakantie had gehad en ergens in Spanje zat en een week het nieuws/koersen niet had gevolgd had je waarschijnlijk niks gemist.lvrijn schreef op maandag 4 september 2017 @ 21:21:
8 miljard in de plus in 2 uur tijd, bitcoin enkele honderden miljoenen. Wordt toch een gemeen spelletje gespeeld inderdaad.
Iedereen heeft nu goedkoop Neo kunnen inslaan voor red pulse ico
[ Voor 8% gewijzigd door Viper® op 04-09-2017 21:30 ]
Als ik een Basic Verification op me Bittrex account probeer doen krijg ik de volgende error;
NO PUBLIC RECORD MATCH
We could not match your information to our public record providers. To complete the basic verification process, you can verify a phone number or apply for an enhanced account.
Waarna ik voor de optie verify a phone number kies en dus keurig het nummertje invul die ik ontvang op mijn telefoon. Komt de volgende error;
PHONE REUSED
The phone number you have provided has already been used to verify an account. See this article for details on verifying multiple accounts.
Duurt het even voordat het verified word of iets? Weet iemand dat?
NO PUBLIC RECORD MATCH
We could not match your information to our public record providers. To complete the basic verification process, you can verify a phone number or apply for an enhanced account.
Waarna ik voor de optie verify a phone number kies en dus keurig het nummertje invul die ik ontvang op mijn telefoon. Komt de volgende error;
PHONE REUSED
The phone number you have provided has already been used to verify an account. See this article for details on verifying multiple accounts.
Ik had die foutmelding van public record ook, maar van die telefoon niet, zegt me niets, ik was direct validated.Pvesh schreef op maandag 4 september 2017 @ 21:28:
Als ik een Basic Verification op me Bittrex account probeer doen krijg ik de volgende error;
NO PUBLIC RECORD MATCH
PHONE REUSED
Misschien begrijp ik je verkeerd, maar alle sell orders worden gegroepeerd per ask bedrag, het zijn dus geen enkele sell orders van 10.000'en NEO's, maar meerdere sell orders van misschien maar 0.1 - 50 Neo per stuk die gecombineerd worden tot een groot totaal. Wel veel stuks idd en lijkt redelijk op paniek, maar wel een belangrijke nuance. Het hoeft dus geen whale te zijn die alles loost, maar kunnen ook veel angstvallige kleine beleggers zijn.Anders schreef op maandag 4 september 2017 @ 10:27:
Wat een rollercoaster inderdaad. $NEO dook rechtstreeks naar de .038 BTCop Bittrex, zat 30 seconden later opeens weer boven de .005, waarna sell orders van tienduizenden coins worden geplaatst:
[afbeelding]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Tegenwoordig moet je verder weggaan om je internet niet te willen gebruikenViper® schreef op maandag 4 september 2017 @ 21:27:
[...]
Als je deze week vakantie had gehad en ergens in Spanje zat en een week het nieuws/koersen niet had gevolgd had je waarschijnlijk niks gemist.
Hmmm wierd.. Maar even een ticket aanmaken dan bij Bittrex.lvrijn schreef op maandag 4 september 2017 @ 21:30:
[...]
Ik had die foutmelding van public record ook, maar van die telefoon niet, zegt me niets, ik was direct validated.
Wat een rollercoaster zeg.
Mn blockfolio graph is letterlijk naar beneden geflikkerd maar gaat nu net zo snel weer omhoog.
600 euro erbij in een kwartier, is het voorbij?
Mn blockfolio graph is letterlijk naar beneden geflikkerd maar gaat nu net zo snel weer omhoog.
600 euro erbij in een kwartier, is het voorbij?
dit slaat nergens op.. ik probeer sinds dat ie op 250 staat te kopen.. ik ben al een 45 minuten bezig en alles is weer boven de € 268dutchphantom schreef op maandag 4 september 2017 @ 21:19:
[...]
ja ik weet precies wat je bedoeld. vanmorgen wilde ik snel mn Etherium verkopen toen het nog op -6% stond. duurde zo lang met steeds opnieuw aanbieden dat ik alweer een paar % armer was. ik vermoed dat er zoveel transacties plaatsvinden nu dat ze het niet helemaal aankunnen, maar goed we zullen er nooit achter komen:)
Voor de volgende keer misschien een idee om BTC te kopen via Bl3p.eu (Bitonic, Nederlandse handelsplaats waar je met iDeal gewoon bitcoins kan kopen tegen 0,25% fee wat dus best laag is). Daarna je BTC door te sturen naar Bittrex om zo daar snel ETH te kopen van de bitcoins. Bij Bittrex is de fee ook 0,25%.ApC_IcE schreef op maandag 4 september 2017 @ 22:00:
[...]
dit slaat nergens op.. ik probeer sinds dat ie op 250 staat te kopen.. ik ben al een 45 minuten bezig en alles is weer boven de € 268![]()
Het enige wat nog lang kan duren is de BTC op Bittrex krijgen (*kuch* schaalbaarheid) maar dan ben je er wel zeker van dat wanneer je wilt handelen je ook kan handelen.
Instappen op 19 $ voor Neo op Binance dacht ik...
Blijkt na een paar uur dat de order wel aangemaakt is maar niet uitgevoerd
Als de prijs dus iets oploopt tijdens de aankoop zet hij hem in de open orderlijst, en
wacht dan waarschijnlijk tot die prijs bereikt wordt.
Inmiddels de prijs alweer naar 23 $ Leermomentje zullen we maar zeggen
Blijkt na een paar uur dat de order wel aangemaakt is maar niet uitgevoerd

Als de prijs dus iets oploopt tijdens de aankoop zet hij hem in de open orderlijst, en
http://www.avfoto.nl
Ik gebruik altijd btcdirect.Yamotek schreef op maandag 4 september 2017 @ 22:04:
[...]
Voor de volgende keer misschien een idee om BTC te kopen via Bl3p.eu (Bitonic, Nederlandse handelsplaats waar je met iDeal gewoon bitcoins kan kopen tegen 0,25% fee wat dus best laag is). Daarna je BTC door te sturen naar Bittrex om zo daar snel ETH te kopen van de bitcoins. Bij Bittrex is de fee ook 0,25%.
Het enige wat nog lang kan duren is de BTC op Bittrex krijgen (*kuch* schaalbaarheid) maar dan ben je er wel zeker van dat wanneer je wilt handelen je ook kan handelen.
Ik hoor alleen maar over Bitonic, is deze beter/goedkoper ofzo?
Binance kent geen market orders, hij pakt default the bid price.Arrien schreef op maandag 4 september 2017 @ 22:07:
Instappen op 19 $ voor Neo op Binance dacht ik...
Blijkt na een paar uur dat de order wel aangemaakt is maar niet uitgevoerd![]()
Als je zeker wilt weten dat je wilt kopen moet je de ask prijs invullen. Dat is de prijs waarop mensen te koop aanbieden.
Groen is kopen (bid lijst) rood is verkoop (ask)
[ Voor 3% gewijzigd door Viper® op 04-09-2017 22:11 ]
Als je zeker wil weten dat de order uitgevoerd wordt, dan moet je gewoon een hele hoge prijs (bij een kooporder) invullen. Zelfs als de koers wat beweegt in de tijd dat je je order verstuurt, dan wordt deze alsnog uitgevoerd.Viper® schreef op maandag 4 september 2017 @ 22:09:
[...]
Binance kent geen market orders, hij pakt default the bid price.
Als je zeker wilt weten dat je wilt kopen moet je de ask prijs invullen. Dat is de prijs waarop mensen te koop aanbieden.
Groen is kopen (bid lijst) rood is verkoop (ask)
|| Vierkant voor Wiskunde ||
klopt, hij begint gewoon bij de laagste bid orders en koopt ze op.Rannasha schreef op maandag 4 september 2017 @ 22:18:
[...]
Als je zeker wil weten dat de order uitgevoerd wordt, dan moet je gewoon een hele hoge prijs (bij een kooporder) invullen. Zelfs als de koers wat beweegt in de tijd dat je je order verstuurt, dan wordt deze alsnog uitgevoerd.
maar persoonlijk voelt dat altijd als vissen met dynamite. Ik voer meestal een logisch bedrag in bij limit orders.
Als je zeker wilt weten dat je order niet doorkomt moet je Kraken gebruiken
[ Voor 7% gewijzigd door Viper® op 04-09-2017 22:21 ]
Een limit order met een hoge prijs is eigenlijk gewoon een market order. Met alle daar bij horende voor- en nadelen.Viper® schreef op maandag 4 september 2017 @ 22:19:
[...]
klopt, hij begint gewoon bij de laagste bid orders en koopt ze op.
maar persoonlijk voelt dat altijd als vissen met dynamite. Ik voer meestal een logisch bedrag in bij limit orders
|| Vierkant voor Wiskunde ||
werkt bittrex beter dan Kraken?Yamotek schreef op maandag 4 september 2017 @ 22:04:
[...]
Voor de volgende keer misschien een idee om BTC te kopen via Bl3p.eu (Bitonic, Nederlandse handelsplaats waar je met iDeal gewoon bitcoins kan kopen tegen 0,25% fee wat dus best laag is). Daarna je BTC door te sturen naar Bittrex om zo daar snel ETH te kopen van de bitcoins. Bij Bittrex is de fee ook 0,25%.
Ik wil eigenlijk niet overal mijn paspoort rond strooien overal.
Ik ben alleen met Kraken bekend.
Als het bij Bittrex beter is geregeld dan verhuis ik alles daarheen.
Bittrrex is een crypto/crypto markt. Het werkt dus niet met USD/Euro. Je moet alleen wel wat informatie opgeven wil je daar ook weer vanaf kunnen halen (met een telefoonnummer en 2FA enabled kan je daar al genoeg per dag vanaf halen). Het is een van de grootste exchanges die vooral dus BTC/<coin> handelt met een vast tarief van 0,25% per trade.ApC_IcE schreef op maandag 4 september 2017 @ 22:24:
[...]
werkt bittrex beter dan Kraken?
Kraken bied het voordeel dat ETH met euros gekocht kan worden. Ook zie ik zojuist dat BTCdirect op dit moment een betere koers heeft dan Bitonic (om te kopen iig). Meestal was Bitonic vrij goed (behalve met marktorders dan).
Ik gebruik zelf alleen Bittrex, maar dat werkt perfect voor alles wat ik wil doen. Duidelijke overzichten en nooit problemen met vastlopers oid.ApC_IcE schreef op maandag 4 september 2017 @ 22:24:
[...]
werkt bittrex beter dan Kraken?
Wat natuurlijk er voor zorgt dat;Yamotek schreef op maandag 4 september 2017 @ 22:29:
[...]
Bittrrex is een crypto/crypto markt. Het werkt dus niet met USD/Euro. Je moet alleen wel wat informatie opgeven wil je daar ook weer vanaf kunnen halen (met een telefoonnummer en 2FA enabled kan je daar al genoeg per dag vanaf halen). Het is een van de grootste exchanges die vooral dus BTC/<coin> handelt met een vast tarief van 0,25% per trade.
Kraken bied het voordeel dat ETH met euros gekocht kan worden. Ook zie ik zojuist dat BTCdirect op dit moment een betere koers heeft dan Bitonic (om te kopen iig). Meestal was Bitonic vrij goed (behalve met marktorders dan).
- Ik eerst ergens met euro's de btc moet kopen (inclusief daar paspoort opgeven)
- Vervolgens bij Bittrex eigenlijk ook.
Of kan ik bij bitrex een basic account dan aanmaken met :
We support two types of accounts.
Basic accounts can withdrawal up to 3 BTC worth of digital currency equivalent per day if they have two-factor enabled.
Enhanced accounts can withdrawal up to 100 BTC per day if they have two-factor enabled.
How do you verify accounts?
Basic accounts require users to submit their name, address, and birth date to us. We verify it through public records. If we can verify you through public records, we will accept your application for a basic account. If public records do not match you can also enter a mobile phone number and receive a text to become Basic verified. If that fails as well you will need to proceed to an enhanced verification.
tot nog toe is dit voldoende. aangezien ik ze goedkoop wil kopen en naar een ledger wil sturen.
soms wil ik wat verhandelen maar wil niet overal mijn gegevens achterlaten
[ Voor 13% gewijzigd door ApC_IcE op 04-09-2017 22:35 ]
Jaa dat kan, alleen bij mij loopt dat niet zo soepeltjes zoals ik hierboven aangaf..ApC_IcE schreef op maandag 4 september 2017 @ 22:34:
[...]
Wat natuurlijk er voor zorgt dat;
- Ik eerst ergens met euro's de btc moet kopen (inclusief daar paspoort opgeven)
Basic accounts require users to submit their name, address, and birth date to us. We verify it through public records. If we can verify you through public records, we will accept your application for a basic account. If public records do not match you can also enter a mobile phone number and receive a text to become Basic verified. If that fails as well you will need to proceed to an enhanced verification.
ah ik zie het idd.Pvesh schreef op maandag 4 september 2017 @ 22:35:
[...]
Jaa dat kan, alleen bij mij loopt dat niet zo soepeltjes zoals ik hierboven aangaf..
Zal eens wat aanmaken vd week.
Dit heb ik gedaan, Bittrex gaf aan dat het niet te controleren viel en vroeg daarom om mijn telefoonnummer. Paspoort heb ik dan ook niet gegeven. Zonder 2FA kan je 2 bitcoins per dag er vanaf halen, met 2FA (wat ik overigens aanraad) wordt het 4 3 BTC.ApC_IcE schreef op maandag 4 september 2017 @ 22:34:
[...]
Wat natuurlijk er voor zorgt dat;
Excuses, dat klopt het is 3 BTCAlaksandus schreef op maandag 4 september 2017 @ 22:38:
[...]
Het is toch 3 BTC per dag bij een basic account met 2FA? Staat er althans bij mij.
[ Voor 10% gewijzigd door Yamotek op 04-09-2017 22:44 ]
Het is toch 3 BTC per dag bij een basic account met 2FA? Staat er althans bij mij.Yamotek schreef op maandag 4 september 2017 @ 22:37:
[...]
Dit heb ik gedaan, Bittrex gaf aan dat het niet te controleren viel en vroeg daarom om mijn telefoonnummer. Paspoort heb ik dan ook niet gegeven. Zonder 2FA kan je 2 bitcoins per dag er vanaf halen, met 2FA (wat ik overigens aanraad) wordt het 4 BTC.
Als een god in Nijmegen.
nevermindAlaksandus schreef op maandag 4 september 2017 @ 22:38:
[...]
Het is toch 3 BTC per dag bij een basic account met 2FA? Staat er althans bij mij.
[ Voor 21% gewijzigd door ApC_IcE op 04-09-2017 22:58 ]
En excuses jongens, even ter eerlijkheid, de halvering hebben we ook snel gehad.Timberly2 schreef op zondag 3 september 2017 @ 20:19:
[...]
Haha graag gedaan, maar ik volg vaak ook weer anderen hoor. Walton gaat zeker goed en hopelijk straks YOYO ook. Bedenk voor jezelf wel altijd een koersdoel (maar zoals je hier ziet, ga er ook niet te vroeg uit, je neemt flink risico dus 100% winst is voor mij niet genoeg). Inleg eruit halen kan nooit kwaad, speel je alleen nog maar met winst op gegeven moment.
@Ronnio G Wat ik van YOYO heb kunnen vinden is alleen dit artikel, lijkt een degelijk team: https://steemit.com/beyon...ed-ugc-platform-is-coming
EDIT: Orderboek YOYO is ook hartstike dun, in de laat kun je met 28 bitcoins de prijs naar 0,00195 btc drukken. Vaak zie je dan ook wel dat dat gebeurt in de nacht, vooral als je zegt dat het volume stijgt. Laten we het hopen
EDIT2: En de stijging naar 0,00001988 YOYO/BTC is reeds ingevuld. De Chinezen hebben er zin in
Persoonlijk vind ik dit Chineze nieuws overtrokken. Het is niet zo dat er geen ICO's meer volgen, lijkt erop dat met name de sh*tcoins het moeten ontgelden, en terecht. Denk dat het punt dat hier eerder is aangehaald, dat de regulatie NEO alleen maar ten goede komt. Alleen maar eerlijke bedrijven en teams die hierop willen komen en NEO 'schijnt' banden te hebben met de overheid.
Op deze koersen koop ik NEO. Wat is er te verliezen, <100%, onwaarschijnlijk dat we naar 0$ gaan. Wat is er te winnen, nou vanaf hier kun je nog steeds naar 5mrd marketcap, daarvoor hoeft maar een klein deel v/d Chinezen in crypto te willen.
Dat hoorde je ook op 37€, nou denk dat die mensen nu ongeveer aan het huilen zijn. Instap moment is altijd bepalend natuurlijk! Maar zekerheid heb je pas achteraf.Timberly2 schreef op maandag 4 september 2017 @ 22:54:
[...]
En excuses jongens, even ter eerlijkheid, de halvering hebben we ook snel gehad.
Persoonlijk vind ik dit Chineze nieuws overtrokken. Het is niet zo dat er geen ICO's meer volgen, lijkt erop dat met name de sh*tcoins het moeten ontgelden, en terecht. Denk dat het punt dat hier eerder is aangehaald, dat de regulatie NEO alleen maar ten goede komt. Alleen maar eerlijke bedrijven en teams die hierop willen komen en NEO 'schijnt' banden te hebben met de overheid.
Op deze koersen koop ik NEO. Wat is er te verliezen, <100%, onwaarschijnlijk dat we naar 0$ gaan. Wat is er te winnen, nou vanaf hier kun je nog steeds naar 5mrd marketcap, daarvoor hoeft maar een klein deel v/d Chinezen in crypto te willen.
Vind af en toe dat mensen best iets verzichtiger mogen zijn met adviesen hier.
Uiteraard, maar de uiteindelijke beslissing om iets te kopen of verkopen ligt altijd bij jezelf. Die maak ik niet. Maar eens, disclaimer zou eronder mogen. Maar dat je geld kwijt kan raken lijkt me evident bij 'investeringen' in crypto.Practics schreef op maandag 4 september 2017 @ 23:03:
[...]
Dat hoorde je ook op 37€, nou denk dat die mensen nu ongeveer aan het huilen zijn. Instap moment is altijd bepalend natuurlijk! Maar zekerheid heb je pas achteraf.
Vind af en toe dat mensen best iets verzichtiger mogen zijn met adviesen hier.
EDIT: ik zie nog niet veel mensen toegeven dat hun vorige advies een halvering opleverde. Dat doe ik dan weer wel, anders ben je sowieso niet geloofwaardig. Ik probeer hier van te leren en hopelijk met mij meerderen.
[ Voor 15% gewijzigd door Timberly2 op 04-09-2017 23:06 ]
De keuze om een coin te kopen moet je altijd van meerdere onderbouwde bronnen halen, en dan nog blijft het een gok.Timberly2 schreef op maandag 4 september 2017 @ 23:05:
[...]
Uiteraard, maar de uiteindelijke beslissing om iets te kopen of verkopen ligt altijd bij jezelf. Die maak ik niet. Maar eens, disclaimer zou eronder mogen. Maar dat je geld kwijt kan raken lijkt me evident bij 'investeringen' in crypto.
EDIT: ik zie nog niet veel mensen toegeven dat hun vorige advies een halvering opleverde. Dat doe ik dan weer wel, anders ben je sowieso niet geloofwaardig. Ik probeer hier van te leren en hopelijk met mij meerderen.
Zie die tekst in dat rood hieronder, niemand heeft een glazen bol.
Van wat ik lees is jouw advies vaak erg goed, en altijd goed bedoelt. Nergens voor nodig om je excuus aan te bieden, maar het getuigt zeker van goede wil.
Inderdaad iedereen kon afgelopen maand winst maken. Wie dat niet deed, deed het ronduit belachelijk. Het is nu hoe je eruit komt. Ook hier geld ben je week geleden begonnen is het bijna onmogelijk om nu op winst te staan. 3 dagen terug op de top 250 extra erin gepompt met redelijk day traden en wat geluk is dit niet verdampt maar staat het zelfs nog 35€+ daar integen heb ik honderden euro's zien verdampen echter wel winst en sta ik nog op enkele honderden in de plus. Meer dan dat ik ooit op de bank zou krijgen. Maar nog een dag of 2 dit en ga ook eigen geld verliezen en vele met mij en nog veel meer...Timberly2 schreef op maandag 4 september 2017 @ 23:05:
[...]
Uiteraard, maar de uiteindelijke beslissing om iets te kopen of verkopen ligt altijd bij jezelf. Die maak ik niet. Maar eens, disclaimer zou eronder mogen. Maar dat je geld kwijt kan raken lijkt me evident bij 'investeringen' in crypto.
Als je afgelopen maand mijn bericht over Bytom had gevolgd, dan sta je nu zelfs 70% in het rood.Practics schreef op maandag 4 september 2017 @ 23:28:
[...]
Inderdaad iedereen kon afgelopen maand winst maken. Wie dat niet deed, deed het ronduit belachelijk. Het is nu hoe je eruit komt. Ook hier geld ben je week geleden begonnen is het bijna onmogelijk om nu op winst te staan. 3 dagen terug op de top 250 extra erin gepompt met redelijk day traden en wat geluk is dit niet verdampt maar staat het zelfs nog 35€+ daar integen heb ik honderden euro's zien verdampen echter wel winst en sta ik nog op enkele honderden in de plus. Meer dan dat ik ooit op de bank zou krijgen. Maar nog een dag of 2 dit en ga ook eigen geld verliezen en vele met mij en nog veel meer...
Feit blijft dat je bij de crypto, en dat kan je overal terugzien, die enorme dips altijd spontaan kunnen komen. Als je er niet tegen kunt dat je het verlies in gaat, dan zou je je geld sowieso niet moeten investeren. Ook niet in aandelen (lehman brothers moment). Ook niet in crowdfunding (legio voorbeelden van failliete bedrijven). Ook niet in vastgoed (krimpregio's of kredietcrisis). Ook niet in USD of goud.
Maar men zoekt rendement, als het niet meezit dan niet direct de emotie de overhand laten nemen. Dan worden de foute beslissingen gemaakt.
Weeg voor jezelf af, wat kan deze coin nog doen? Kijk dan naar marketcap en bijbehorende parameters (inflatie, ciruclating en total supply), het idee, het team, eerlijke verdeling, etc etc.
Waarbij als je 100%ers wilt pakken je de lage altcoins in zult moeten. Bitcoin nog 300% pakken vanaf hier? Dan moet die van 70mrd marketcap naar 280 stijgen. Schier onmogelijk, iig korte termijn. Bytom of NEO, vanaf 40mln naar 160mln? Goed mogelijk. Ook goed mogelijk dat die nog een x halveert. Weeg het risico af met het gewenste rendement. En als je deze daling al beangstigend vind, kijk dan eens in de grafiek van total marketcap. In juni /begin juli hadden we een correctie die naar verhouding flink dieper was. Dit is nog 'peanuts' https://coinmarketcap.com/charts/
Zeer goed omschreven. Juist door ervaringen in andere investeringen mbt aandelen binnen bedrijven, had ik al geleerd om strategisch te denken. In mijn portfolio sta ik flink in de min momenteel, maar misschien komt er ook wel een nieuwe keerzijde (gezien het verleden).Timberly2 schreef op maandag 4 september 2017 @ 23:40:
[...]
Als je er niet tegen kunt dat je het verlies in gaat, dan zou je je geld sowieso niet moeten investeren. Ook niet in aandelen (lehman brothers moment). Ook niet in crowdfunding (legio voorbeelden van failliete bedrijven). Ook niet in vastgoed (krimpregio's of kredietcrisis). Ook niet in USD of goud.
Baal stiekem wel dat ik vrijdag niet een sell out had gedaan van alles wat ik op dat moment in bezit had (toen nog redelijk winstgevend) en vervolgens gisteren opnieuw in had gekocht voor een mooiere prijs.
Toen ik naar bed ging was mijn verlies bijna weg, nu is het nog hoger dan na de crash van gister. Walton is meer dan gehalveerd.
wtf hebben ze gedaan vannacht.
Zo, dieper dal dan gisteren, Aziaten nog in paniek of is er meer nieuws?
easy come easy goMeessen schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 07:57:
Toen ik naar bed ging was mijn verlies bijna weg, nu is het nog hoger dan na de crash van gister. Walton is meer dan gehalveerd.wtf hebben ze gedaan vannacht.
gewoon weekje of 2 niet kijken en een andere hobby zoeken, ben benieuwd hoe het er dan bij staat
soms ook een goed moment om alsnog te switchen/verkopen/bijkopen. Zie OK cash gewoon meer dan 200% upViper® schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 08:31:
[...]
easy come easy go
gewoon weekje of 2 niet kijken en een andere hobby zoeken, ben benieuwd hoe het er dan bij staat
China gaat echt nooit zijn controle opgeven op geldstromen en financiële platformen. Daarom moet je ook wegblijven bij projecten met als main focus China. Ik heb het hier al tig keer aangehaald maar werd steeds als dom weggezet.
Mirved schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 08:54:
China gaat echt nooit zijn controle opgeven op geldstromen en financiële platformen. Daarom moet je ook wegblijven bij projecten met als main focus China. Ik heb het hier al tig keer aangehaald maar werd steeds als dom weggezet.

Verwijderd
Hallo allemaal,
Ik lees hier al geruime tijd mee, maar heb nu eens besloten om een account aan te maken.
Voor mij persoonlijk valt de dip mee aangezien ik alles op relatief lage prijzen heb gekocht.
Ik zie dit eigenlijk als een ideaal moment om iets bij te kopen/switchen....maar twijfel nog over hoe of wat en zolang ik dat doe koop ik nooit.
Achja na regen komt er steeds zonneschijn zeker of hoe zeggen ze dat
Ik lees hier al geruime tijd mee, maar heb nu eens besloten om een account aan te maken.
Voor mij persoonlijk valt de dip mee aangezien ik alles op relatief lage prijzen heb gekocht.
Ik zie dit eigenlijk als een ideaal moment om iets bij te kopen/switchen....maar twijfel nog over hoe of wat en zolang ik dat doe koop ik nooit.
Achja na regen komt er steeds zonneschijn zeker of hoe zeggen ze dat
Net gecheckt, hier ook!Viper® schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 09:04:
Toch nog gratis 20 WTC gehad op Binance. Hey it's free money right
Zien jullie risico's in het laten staan van je funds op Binance?
Ik kan mij voorstellen dat ze met veel legal issues moeten dealen op het moment maar ik zou niet menen dat de bedrijfsvoering gelijk in gevaar komt door die nieuwe regelgeving...
Ik kan mij voorstellen dat ze met veel legal issues moeten dealen op het moment maar ik zou niet menen dat de bedrijfsvoering gelijk in gevaar komt door die nieuwe regelgeving...
Ik heb begrepen dat Binance in Honk Kong geregistreerd staat, wat weer een andere wettelijke entiteit is dan het gedeelte van China waar de ICO maatregelen op van toepassing zijn... maar weet niet de details ervan. Heb voor de zekerheid wel alles weggesluisd van Binance. Kleine moeite.PieterK123 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 09:22:
Zien jullie risico's in het laten staan van je funds op Binance?
Hier nog een statement van NEO... lekker cryptisch. Men is in de comments aan het interpreteren wat er nou eigenlijk staat...
https://www.reddit.com/r/...nt_translated_in_english/
Zou er iets met BTC Direct aan de hand zijn? Gisteren 3 ETH kooporders uitgevoerd, maar slechts 1 ontvangen na een halve dag vertraging.
Daarnaast zaterdag ook nog ETHs verkocht aan BTC Direct, die betaling zou gisteren uitgevoerd worden lieten zij mij per mail weten, dus neem aan dat het geld vandaag op de rekening staat. Het staat er nu in ieder geval nog niet op. Het duurt allemaal wel lang zeg.
Daarnaast zaterdag ook nog ETHs verkocht aan BTC Direct, die betaling zou gisteren uitgevoerd worden lieten zij mij per mail weten, dus neem aan dat het geld vandaag op de rekening staat. Het staat er nu in ieder geval nog niet op. Het duurt allemaal wel lang zeg.
Ik begrijp dat NEO altijd al een systeem had waarbij je recht had op een refund bij hun ICO. Blijkbaar was dit eerst gelimiteerd tot eerste ICO ronde oid en wordt dat nu nog uitgebreid tot latere rondes. Daarnaast willen ze in Q4 compliant zijn (met Chinese wet- en regelgeving lijkt het).yinx84 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 09:39:
[...]
Ik heb begrepen dat Binance in Honk Kong geregistreerd staat, wat weer een andere wettelijke entiteit is dan het gedeelte van China waar de ICO maatregelen op van toepassing zijn... maar weet niet de details ervan. Heb voor de zekerheid wel alles weggesluisd van Binance. Kleine moeite.
Hier nog een statement van NEO... lekker cryptisch. Men is in de comments aan het interpreteren wat er nou eigenlijk staat...
NEO heeft dan beter zijn zaken voor elkaar dan Ethereum, al zou goed kunnen dat die Ethereum Alliance ook druk gaat uitoefenen nu de partijen daarbij net zo hard onder Anti Money Laundering Directives vallen.
Ziet er goed uit, zal een dichtgetimmerd statement zijn ism advocaten.
Markt op Bittrex reageert er al op, plus 9%.
[ Voor 24% gewijzigd door Rookert25 op 05-09-2017 10:04 ]
Dank. Ik heb het toch ook maar even voor de zekerheid overgezet, hoewel ik nog steeds Binance een goede exchange vind (heb daarnaast ook wat geld in BNB). Als je ziet wat ze in korte tijd allemaal hebben klaargespeeld, veel users, grote markt voor NEO. Maar zal weer even duren voordat ze deze klap te boven zijn.yinx84 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 09:39:
[...]
Ik heb begrepen dat Binance in Honk Kong geregistreerd staat, wat weer een andere wettelijke entiteit is dan het gedeelte van China waar de ICO maatregelen op van toepassing zijn... maar weet niet de details ervan. Heb voor de zekerheid wel alles weggesluisd van Binance. Kleine moeite.
Verwijderd
Je mening werd constant weggezet als FUD omdat het gewoon nergens op gebaseerd was (moet nu toch ook bij jou wel duidelijk zijn dat NEO geen staats steun heeft).Mirved schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 08:54:
Nee dat zien we nu wel dat het nergens op gebaseerd wasVerwijderd schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 10:24:
[...]
Je mening werd constant weggezet als FUD omdat het gewoon nergens op gebaseerd was (moet nu toch ook bij jou wel duidelijk zijn dat NEO geen staats steun heeft).

https://medium.com/@alism...ith-neo-team-6671e5a860d3
[ Voor 12% gewijzigd door Mirved op 05-09-2017 11:07 ]
Gelijk hebben en gelijk krijgen zijn twee totaal verschillende zaken.Mirved schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 10:32:
[...]
Nee dat zien we nu wel dat het nergens op gebaseerd was
https://medium.com/@alism...ith-neo-team-6671e5a860d3
XRP = trash
Weet iemand welke beurs het meeste cryptomunten aanbiedt?
Zit momenteel bij kraken maar kan bv geen Wave of Neo kopen. En zou ook graag het didvend van Neo krijgen(GAS).
Zou elke maand kleine bedrag gespreid willen investeren vooral.
Zit momenteel bij kraken maar kan bv geen Wave of Neo kopen. En zou ook graag het didvend van Neo krijgen(GAS).
Bittrex,bitfinex, poloniex enzRakward schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 11:46:
XRP = trash
Bittrex voor meeste munten, Binance om GAS te krijgen als je NEO daar staat. Binance heeft beperkt aanbod, maar lanceert wel Aziatische projecten die soms ongewaardeerd onder de radar blijven.Rakward schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 11:46:
De meesten hier hebben accounts bij meerdere exchanges.
Ja het nadeel is het overzicht op alles, zit nu al met Exodus en Kraken en Iconomi ....Rookert25 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 12:01:
[...]
Gelukkig dat ik een globaal overzicht heb qua waarde in Blockfolio.
Ik gebruik zelf https://cointracking.info voor het overzicht en dat vind ik persoonlijk erg fijn werken. Is ook een (basic) app van voor op de mobielRakward schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 12:31:
[...]
Ja het nadeel is het overzicht op alles, zit nu al met Exodus en Kraken en Iconomi ....
Gelukkig dat ik een globaal overzicht heb qua waarde in Blockfolio.
Zijn er meer Tweakers die zich ergeren aan de ip-verificaties en captcha's die BITTREX je om de oren gooit?
Maak dan hier een ticket aan: https://support.bittrex.com/hc/en-us/requests/new
Tutti-frutti , Ik citeer je even opnieuw voor deze post die juist gemaakt werd hierboven:Tutti-frutti schreef op maandag 4 september 2017 @ 00:58:
Ik probeer nu mijn portfolio overzichtelijk te krijgen, liefst ook op mobiel. Nu trade ik op zowel bittrex als binance, maar ik ben nog geen app of website tegen gekomen die gratis een portfolio overview aanbiedt gebruikmakend van API keys van beide exchanges.
Zonet wel www.altpocket.io ingesteld, maar die ondersteunt tot nu toe alleen bittrex en poloniex. Moet wel zeggen dat deze wel een goed overzicht geeft, zeker de moeite waard als je bovenstaande exchanges gebruikt.
Ik denk dat dit is wat jij zoekt?One-eye864 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 12:32:
[...]
Ik gebruik zelf https://cointracking.info voor het overzicht en dat vind ik persoonlijk erg fijn werken. Is ook een (basic) app van voor op de mobiel
Better safe than sorry. Kleine moeite om zoiets heel de tijd in te vullen.Saturnus schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 12:32:
Zijn er meer Tweakers die zich ergeren aan de ip-verificaties en captcha's die BITTREX je om de oren gooit?
Verwijderd
Misschien voor jou vervelend als je met tientjes werkt, maar de grotere investeerders/traders zullen maar wat blij zijn dat er voldoende beveiliging op de exchange aanwezig isSaturnus schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 12:32:
Die was ik al eens tegengekomen inderdaad, maar dan moet je rond de 40-50 euro per jaar 0,04 BTC (150 euro) gaan betalen om de API-feature te gebruiken.Rakward schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 12:35:
[...]
Tutti-frutti , Ik citeer je even opnieuw voor deze post die juist gemaakt werd hierboven:
[...]
Ik denk dat dit is wat jij zoekt?
[ Voor 3% gewijzigd door Tutti-frutti op 05-09-2017 15:28 ]
Nee dat klopt niet helemaal. Dat is enkel als je hem automatisch de API wil laten binnenhalen. In de gratis versie kan je ook de api koppelen maar moet je zelf nog even op "importeren" klikken. AL moet ik zeggen dat ik het altijd nog even handmatig doe. Zoveel werk is het niet en zoveel trade ik niet.Tutti-frutti schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 12:44:
[...]
Die was ik al eens tegengekomen inderdaad, maar dan moet je rond de 40-50 euro per jaar gaan betalen om de API-feature te gebruiken.
Hmmmm op de upgradepagina zeggen ze dat het gelimiteerd is, en ik weet bijna zeker dat ik gelezen had dat alleen hadnmatig importeren over de API werkt maar ik krijg het nu niet aan de praat.
[ Voor 15% gewijzigd door One-eye864 op 05-09-2017 12:50 ]
Binance heeft idd het voordeel van GAS op NEO, maar ik raad toch aan van gewoon de wallet te gebruiken hiervoor (geeft mij iig een veiliger gevoel), Bittrex werkt namelijk wat makkelijker/vlotter als Binance en heeft meer keuze.Rookert25 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 12:01:
[...]
Bittrex voor meeste munten, Binance om GAS te krijgen als je NEO daar staat. Binance heeft beperkt aanbod, maar lanceert wel Aziatische projecten die soms ongewaardeerd onder de radar blijven.
Iemand heeft een tijdje geleden hier ook gepost dat Bittrex zou werken aan het claimen van GAS als je NEO houdt, maar toen ik daar vroeg achter een bron was deze niet beschikbaar. Ben benieuwd of dit idd in de pijplijn zit.
BlockFolio.Tutti-frutti schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 12:44:
[...]
Die was ik al eens tegengekomen inderdaad, maar dan moet je rond de 40-50 euro per jaar 0,04 BTC (300 euro) gaan betalen om de API-feature te gebruiken.
Ik zocht een app/website waar je je portfolio inzichtelijk hebt, met ondersteuning voor automatische import, gebruikmakend van de APIs van exchanges. Dat mist BlockFolio.
www.altpocket.io kan dat wel voor Bittrex en Poloniex, enkel nog niet van Binance bijvoorbeeld. Maar ik ben er best over te spreken. Doet wat het moet doen, ziet er best mooi uit. Je ziet per coin je investering en winst/verlies. Uiteraard ook het totaal. Het ziet er alleen erg rood uit op dit moment, omdat ik vorige week was ingestapt.
[ Voor 9% gewijzigd door Tutti-frutti op 05-09-2017 13:22 ]
jasper7878 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 13:13:
red pulse ico is uitgesteld !!!
Liever uitstel en wat onderzoek dan gezeur en cancellation.Thanks everyone for your patience regarding recent regulatory announcements. After consulting with our financial and legal advisers, Red Pulse will be postponing the RPX sale. We are not cancelling the sale, but are planning to spend more time to better understand the current regulatory environment. Red Pulse is headquartered, incorporated, and registered in Hong Kong SAR (#2255299). Our KYC process excludes Mainland China, U.S., and Singapore citizens from participating in the RPX sale. The KYC form will be closed on September 7, as planned.
Neo maar vasthouden
[ Voor 5% gewijzigd door Viper® op 05-09-2017 13:17 ]
En goedkoop bijkopen...Viper® schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 13:15:
[...]
[...]
Liever uitstel en wat onderzoek dan gezeur en cancellation.
Neo maar vasthouden
Op 32.5 dacht ik nog, dit is wel bijna het dieptepunt. Zat gelukkig nu net in mijn inbox te kijken toen die mail binnenkwam. Heb direct alle NEO die ik had verkocht, want ik ga echt niet zitten kijken hoe de rest van centjes in NEO verder verdampen. Er zijn grenzen
Koop vanavond wel weer wat terug
[ Voor 8% gewijzigd door Kapitein Edward op 05-09-2017 13:27 ]
Ik heb net mijn eerste NEO gekocht vanochtend.Kapitein Edward schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 13:25:
Op 32.5 dacht ik nog, dit is wel bijna het dieptepunt. Zat gelukkig nu net in mijn inbox te kijken toen die mail binnenkwam. Heb direct alle NEO die ik had verkocht, want ik ga echt niet zitten kijken hoe de rest van centjes in NEO verder verdampen. Er zijn grenzenKoop vanavond wel weer wat terug
Wil ook NEO kopen maar me verifiy proces loopt niet soepel bij Bittrexoldgrumpy schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 13:47:
[...]
Ik heb net mijn eerste NEO gekocht vanochtend.
Verwijderd
De IP verificaties kun je enerzijds oplossen door voor je vaste stations het IP adres vast te maken.Saturnus schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 12:32:
Ik snap de irritatie maar uiteindelijk gaat voor mij de zekerheid en veiligheid boven alles. Je kan de settings aanpassen zodat hij niet zo snel verloopt en je opnieuw moet inloggen.
Uiteindelijk liever irritatie dan tienduizenden Euro's kwijt te raken zodra je account gehackt zou worden.
Wat is dat toch met RIP neo? Dit omdat de red pulse ico is uitgesteld?
Hoog fud gehalte.
Naar mijn idee hebben diegene die in red pulse willen investeren al lang en breed neo ingekocht. Zelf verwacht ik niet dat neo ineens gaat dalen omdat 1 ico even de regeltjes na gaat lezen. En voor neo gaat nog veel meer moois komen al mag ik de ceo en berichten geloven.
Hoog fud gehalte.
Naar mijn idee hebben diegene die in red pulse willen investeren al lang en breed neo ingekocht. Zelf verwacht ik niet dat neo ineens gaat dalen omdat 1 ico even de regeltjes na gaat lezen. En voor neo gaat nog veel meer moois komen al mag ik de ceo en berichten geloven.
ionn schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 12:36:
[...]
Better safe than sorry. Kleine moeite om zoiets heel de tijd in te vullen.
Jammer om direct te trollen over tientjes want dat is zeker niet het geval.Verwijderd schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 12:44:
[...]
Misschien voor jou vervelend als je met tientjes werkt, maar de grotere investeerders/traders zullen maar wat blij zijn dat er voldoende beveiliging op de exchange aanwezig is
Het is schijnbeveiliging. Met een goed wachtwoord en veilig gedrag zit je goed. Met 2fa helemaal, maar ik ben net zo goed blij dat dat uit te schakelen is. Maar dan ook nog captcha's en ip-verificatie... Maak dat dan ook een optie in plaats van sommige gebruikers met tijdverspilling op te zadelen. En als de site zelf gehackt wordt, wat ontiegelijk veel waarschijnlijker is als je een net wachtwoord en veilig gedrag hebt, dan heb je er helemaal niets aan.
Ga maar eens op reis, dan elke keer 2-3 captcha's invullen, daarna je mail openen en de link aanklikken, daarna weer 2-3 captcha's invullen en je zit in je account...voor ongeveer 15 minuten want dan word je weer uitgelogd.

Niet helemaal. Op netwerken waar je vaak zit (thuis, school, werk, enz.) heb je inderdaad te maken met een vast IP. Maar voor 3G/4G geldt dat minder. Dan heb je wel tientallen masten gehad voordat je van de meldingen af bent. Natuurlijk ook als je je notebook tethert. Maar zoals gezegd, ga maar eens op reis. Je zou maar een wereldreis maken. Dan zou ik letterlijk alles van Bittrex afhalen.Verwijderd schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 14:24:
[...]
De IP verificaties kun je enerzijds oplossen door voor je vaste stations het IP adres vast te maken.
Ik snap de irritatie maar uiteindelijk gaat voor mij de zekerheid en veiligheid boven alles. Je kan de settings aanpassen zodat hij niet zo snel verloopt en je opnieuw moet inloggen.
Uiteindelijk liever irritatie dan tienduizenden Euro's kwijt te raken zodra je account gehackt zou worden.
Ik heb net nog alles doorlopen op https://bittrex.com/Manage maar zie daar niets om inloggen gemakkelijker te maken?
Verwijderd
Hi allemaal, ik ben betrekkelijk nieuw in de cryptomarkt. Ben begin augustus gestart een portefeuille op te bouwen. Inmiddels ondanks de china crash nog steeds in het groen. Wat ik mij afvraag, en wellicht dat jullie hier een mening over hebben, is of regulering van de cryptomarkt verdere negatieve gevolgen gaat krijgen. China heeft net aangegeven dat de ban op ICO's pas het begin is en andere landen zijn ook aan t onderzoeken hoe ze deze markt kunnen reguleren. Hoe kijken jullie hierna?
Verwijderd
Dat bedoelde ikSaturnus schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 14:29:
[...]
Niet helemaal. Op netwerken waar je vaak zit (thuis, school, werk, enz.) heb je inderdaad te maken met een vast IP. Maar voor 3G/4G geldt dat minder. Dan heb je wel tientallen masten gehad voordat je van de meldingen af bent. Natuurlijk ook als je je notebook tethert. Maar zoals gezegd, ga maar eens op reis. Je zou maar een wereldreis maken. Dan zou ik letterlijk alles van Bittrex afhalen.
Ik heb net nog alles doorlopen op https://bittrex.com/Manage maar zie daar niets om inloggen gemakkelijker te maken?
Verwijderd
Ook maar eens gedaan. Snap niet dat je dit niet kan uitschakelen als je 2FA hebt aan staan.Saturnus schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 12:32:
Kan inmiddels geen rode auto's of winkel gevels meer zien.
Ik kreeg de meldingen ineens vanaf hetzelfde IP elke keer.Saturnus schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 12:32:
Nu heb ik vanwege citrix problemen de settings van IPv6 aangepast en geen melding meer gehad. Misschien dat het daar ook mee te maken heeft
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
.
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om