[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 82 ... 111 Laatste
Acties:
  • 940.803 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Son Gohan
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 18-09 23:12
Wat is je onderbouwing als ik vragen mag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FireFox1980
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 10-12-2018
Pvesh schreef op maandag 4 september 2017 @ 14:11:
[...]

Wat is je onderbouwing als ik vragen mag?
Omdat hij die veel heeft waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Whow... IOTA op $0,40... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aevitas1
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-09 14:09
Ok dit is een crash die ik nog niet gezien heb...

1.6k minder dan 2 dagen geleden. ;w

Blockfolio 25 euro naar beneden elke minuut nu, ik ga maar even gamen.... Haha

[ Voor 32% gewijzigd door aevitas1 op 04-09-2017 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-09 16:48
aevitas1 schreef op maandag 4 september 2017 @ 14:14:
Ok dit is een crash die ik nog niet gezien heb...

1.6k minder dan 2 dagen geleden. ;w
Yup, het gaat hard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aevitas1
Hoop niet dat dit zo'n scenario word zoals in juli.

Aan de andere kant ging alles daarna als een raket naar boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- spam -

[ Voor 109% gewijzigd door .oisyn op 04-09-2017 14:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dawid127
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 08:51
PFf net nog 800 EUR aan bitcoin gekocht.. Maar ik denk dat je als 'Holder' weinig te vrezen hebt. Vooral vwb BTC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aevitas1
Net ingelogd op Agrello.org, kan mn munten nog niet versturen. Wel heb ik er 27 stuks bij gekregen, als compensatie dat Eth duurde is geworden sinds dat ik dit betaald heb.

Best wel een leuke zet van ze!

Vraag me alleen af of ze nog te verhandelen zijn op jubi na het nieuws van China..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 17:08
Jullie waarderen jezelf wel erg hoog voor 10 euro krijg je 1 coin in return

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:39
Okeee.. ik kijk even 3 dagen niet naar mn coins :-(
Waat gebeurd daar? Alles gekelderd, neo aan top in mn portfolio als ergste haha

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:01
alki schreef op maandag 4 september 2017 @ 14:38:
[...]

De prijs van een enkele coin is totaal irrelevant, de boel is namelijk arbitrair op te delen.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alki schreef op maandag 4 september 2017 @ 14:38:
[...]

Van de 10 USD wordt 91-99% meteen in het onderpand gestoken, je krijgt dus meteen waarde retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
Leuk om de Reddits te lezen met alle theorieën :)

Vraag me af of WTC een safe haven wordt gezien nu zij bevestigd hebben dat ze niet geraakt worden op Twitter is en ze verbonden zouden met overheid. Weet niet of het klopt maar als perceptie zo is dan stijgt het wel weer. Staat nu nog steeds 100% hoger dan afgelopen vrijdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korkss schreef op maandag 4 september 2017 @ 14:39:
Okeee.. ik kijk even 3 dagen niet naar mn coins :-(
Waat gebeurd daar? Alles gekelderd, neo aan top in mn portfolio als ergste haha
Hier ook 21% loss sinds vrijdag..
Gelukkig niet heel veel geïnvesteerd (€1000 ).
Maar is wel ff slikken als beginner..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Verwijderd schreef op maandag 4 september 2017 @ 14:43:
[...]

Ik blijf geloven in mijn coins, dus ik hold ze gewoon. Ook omdat ik al van long term uitging. Maargoed wel kut om te zien :-p

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRDutchfreakNL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-04-2024
Ik weet dat niemand een glazen bol heeft maar ik vraag me toch af wat dit gebeuren in China met de Ripple doet, ik neem aan niet heel veel omdat hun markt niet alleen China betreft?

Lees ook berichten dat grote banken het principe van Ripple/blockchain "stelen" om zo hun eigen valuta op te zetten.

Zit momenteel zwaar te twijfelen om Ripple in te gaan kopen ivm bovenstaande maar wel een erg aantrekkelijk moment..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Rookert25 schreef op maandag 4 september 2017 @ 14:43:
Leuk om de Reddits te lezen met alle theorieën :)

Vraag me af of WTC een safe haven wordt gezien nu zij bevestigd hebben dat ze niet geraakt worden op Twitter is en ze verbonden zouden met overheid. Weet niet of het klopt maar als perceptie zo is dan stijgt het wel weer. Staat nu nog steeds 100% hoger dan afgelopen vrijdag :)
Safe havens bestaan niet in cryptoland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

Na 25K minder te zijn voel ik me nu best naakjes lol.

Voor de holders.. Hou $TNT in de gate, bijna ico prijs. Staat nu op 0.00002680 BTC / 0.12 $
Luuk schreef op maandag 4 september 2017 @ 14:50:
[...]

Ook niet op de normale beurzen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
Luuk schreef op maandag 4 september 2017 @ 14:50:
[...]

Het gaat om de perceptie. De kelderende prijs van BTC na ATH (te verwachten) en het ICO nieuws uit China zijn nu (toevallig denk ik) achter elkaar waardoor het een kettingreactie te weeg brengt. Los van elkaar zou of BTC of iets NEO niet zo hard kelderen.

Ben zelf ook heel wat IPhones in waarde kwijt vandaag, maar goed, heb alsnog meer dan mijn 0.1 bankrente ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Rookert25 op 04-09-2017 15:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Larkinzzz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-11-2024
Er is vrij weinig aan de hand vind ik, crypto zit nog steeds in de 'early adoption stage' en de echte grote groei zit er nog aan te komen. 99% Van de mensen heeft alleen nog maar van Bitcoin gehoord, verder niks. Zou mij niks verbazen als bitcoin over 2 jaar meer dan $100.000 waard is, sommigen voorspellen zelfs meer dan $500.000 want als mass adoption plaats gaat vinden is er weinig supply en veel demand. Vind het wel geinig om te zien hoe erg sommige mensen in paniek zijn op Reddit vanwege de situatie vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

Larkinzzz schreef op maandag 4 september 2017 @ 15:05:
Er is vrij weinig aan de hand vind ik, crypto zit nog steeds in de 'early adoption stage' en de echte grote groei zit er nog aan te komen. 99% Van de mensen heeft alleen nog maar van Bitcoin gehoord, verder niks. Zou mij niks verbazen als bitcoin over 2 jaar meer dan $100.000 waard is, sommigen voorspellen zelfs meer dan $500.000 want als mass adoption plaats gaat vinden is er weinig supply en veel demand. Vind het wel geinig om te zien hoe erg sommige mensen in paniek zijn op Reddit vanwege de situatie vandaag.
Eind dit jaar/Q1 2018 rond de 7-10 K, denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neo_mkl
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-04 09:33
Viper® schreef op maandag 4 september 2017 @ 11:57:
[...]

Opvallend, bij Binance kan ik ook al niks withdrawen

Kan iemand verifiëren dat hun bij Binance nog wel een withdrawal mogelijk is?
is gelukt, rond 13:00 m'n WTC van de hand gedaan tegen een kleine winst, nu even liever niks op Binance laten staan

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 17:30
Ik word inmiddels behoorlijk chagrijnig van Kraken. Werkelijk niets is mogelijk; order plaatsen lukt niet, witdrawals lukken ook niet. Geen idee wat ik hier zelf nog aan kan doen.

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
hansdegit schreef op maandag 4 september 2017 @ 15:13:
Ik word inmiddels behoorlijk chagrijnig van Kraken. Werkelijk niets is mogelijk; order plaatsen lukt niet, witdrawals lukken ook niet. Geen idee wat ik hier zelf nog aan kan doen.
En dat na het verwijderen van paren en het verminderen van precisie. Ze moeten wel een ongeloofelijk brakke back-end hebben daar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anders
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 18:52
Larkinzzz schreef op maandag 4 september 2017 @ 15:05:
Dat zou mij wel verbazen. Bitcoin heeft een aantal forse nadelen (hoge transactiekosten en trage transacties, om er maar twee te noemen) die andere crypto currencies niet hebben. Het heeft weliswaar de first mover advantage maar het is m.i. een soort Internet Explorer: jarenlang de grootste browser, maar vooral bij gebrek aan beter.

Nou zijn er mensen die bitcoin zien als een natural resource zoals goud (dat ook maar in beperkte hoeveelheid beschikbaar is) maar vraag is of dat reëel is. Bij goud heb je nog de overheden en banken die zich eraan vasthouden. Maar die centrale regie ontbreekt juist bij crypto: grote beleggers hebben onvoldoende garantie dat de waarde zal vasthouden. Ik zie BTC op korte termijn nog wel flink stijgen maar ik zie het niet eeuwig duren, juist omdat de markt volwassen zal worden.

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hansdegit schreef op maandag 4 september 2017 @ 15:13:
Toevallig net een (limit) order geplaatst. Duurde even voordat hij tevoorschijn kwam, dat wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
Anders schreef op maandag 4 september 2017 @ 15:17:
[...]

Dat zou mij wel verbazen. Bitcoin heeft een aantal forse nadelen (hoge transactiekosten en trage transacties, om er maar twee te noemen) die andere crypto currencies niet hebben. Het heeft weliswaar de first mover advantage maar het is m.i. een soort Internet Explorer: jarenlang de grootste browser, maar vooral bij gebrek aan beter.

Nou zijn er mensen die bitcoin zien als een natural resource zoals goud (dat ook maar in beperkte hoeveelheid beschikbaar is) maar vraag is of dat reëel is. Bij goud heb je nog de overheden en banken die zich eraan vasthouden. Maar die centrale regie ontbreekt juist bij crypto: grote beleggers hebben onvoldoende garantie dat de waarde zal vasthouden. Ik zie BTC op korte termijn nog wel flink stijgen maar ik zie het niet eeuwig duren, juist omdat de markt volwassen zal worden.
Klopt, maar een deel van die nadelen zijn wel te repareren. De vraag is alleen hoe lang het functioneel blijft met al die pleisters. Ik zie in de toekomst wel een ander soort crypto die meer geavanceerd is de marktleider worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-02 12:19

Cass

24JA SolarPercium 290Wp SE5000

neo_mkl schreef op maandag 4 september 2017 @ 15:08:
[...]

(...), nu even liever niks op Binance laten staan
vraagje: hoe gemakkelijk/snel krijg je de coins daar weer weg/ naar een andere Exchane ? Hoe heb je dat gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neo_mkl
Anders schreef op maandag 4 september 2017 @ 15:17:
[...]

denk eerder dat BTC over enkele jaren zal stabilizeren rond de $50k, dit baseer ik op m'n eigen 'uit de duim gezogen' analyse: rond 7 miljard mensen op aarde, laten we aannemen dat de helft hiervan geld/fiat gebruikt. Rond 17 miljoen BTC in omloop, zal niet heel snel oplopen. Laten we aannemen dat mensen gemiddeld $1k aan vrij vermogen hebben. Per persoon is er afgerond 0.005 beschikbaar, dus kom je uit op een waarde van $200k per BTC. Ik geloof niet dat er 1 coin de monopolie zal hebben, eerder een clubje van 4. Dan kom je gemiddeld uit op een waarde van $50k per globaal geaccepteerde cryptomunt. Let op, dit is nergens op gebasseerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neo_mkl
Cass schreef op maandag 4 september 2017 @ 15:25:
[...]

vraagje: hoe gemakkelijk/snel krijg je de coins daar weer weg/ naar een andere Exchane ? Hoe heb je dat gedaan.
stond binnen 15 minuten in m'n andere wallet (BTC). zonder verificatie mag je bij Binance 2BTC per dag opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iksie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-06 17:10
Gezien op Crypto Calls. Welliswaar iets anders dan ICO regulering maar zal dit ook nog invloed gaan hebben?

"South Korea is following Chinese footsteps."
https://news.bitcoin.com/...aign=Push%20Notifications

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
All mijn NEO/GAS van Binance gehaald naar een wallet.

Geeft wel iets meer zekerheid. Withdrawal is ook nog eens gratis, dat scheelt.

Wat betreft de Red Pulse ICO
Also, please note filling out the KYC whitelist form does not guarantee you a spot in the RPX sale: the sale is first come, first serve. Participants without approved forms will not be accepted into the sale.
Aangezien ik mij vrij laat ingeschreven heb verwacht ik buiten de boot te vallen.
Mogelijk zal de Neo koers ook wat inzakken op het moment dat de RPX sale begint en mensen uitgeloot zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Viper® schreef op maandag 4 september 2017 @ 15:46:

[...]

Aangezien ik mij vrij laat ingeschreven heb verwacht ik buiten de boot te vallen.
Mogelijk zal de Neo koers ook wat inzakken op het moment dat de RPX sale begint en mensen uitgeloot zijn
Van wat ik begrepen heb word je niet uitgeloot. Je moet je gewoon registreren en bij uitblijven van tegenbericht kun je automatisch meedoen. Ze zouden een mail uitsturen een uur voordat de ICO begint, dus als je die mail krijgt is het in orde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Viper® schreef op maandag 4 september 2017 @ 15:46:

[...]

First come first serve is zodra de ico open gaat, naar mijn beste weten. Dus a.s. zondag 15:00 (NL tijd) plus een paar seconden de Neo versturen. (Correct me if I'm wrong).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansdegit
  • Laatst online: 17-09 17:30
Ik heb vandaag al wat posts langs zien komen over het veilig wegsluizen van je geld van Binance. Ik ben zo benieuwd naar de achtergronden hiervan. Welke risico's zien jullie?

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascension
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:49
hansdegit schreef op maandag 4 september 2017 @ 16:11:
Ik heb vandaag al wat posts langs zien komen over het veilig wegsluizen van je geld van Binance. Ik ben zo benieuwd naar de achtergronden hiervan. Welke risico's zien jullie?
Ik vermoed dat men bang is voor sancties van de Chinese overheid en de mogelijkheid dat je dan helemaal niet meer bij je geld kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
In augustus is NEO snel gestegen en ben ik niet ingestapt... Is nog flink aan het dalen maar ik heb toch wat BLX overgezet naar Binance sta op het punt er toch wat aan te schaffen. Denken jullie dat NEO nog verder zakt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ripple lijkt laatste 45 minuten een beetje te stabiliseren.. van mij mag de weg terug omhoog wel ingezet worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 14:06
D-Ed schreef op maandag 4 september 2017 @ 16:24:
In augustus is NEO snel gestegen en ben ik niet ingestapt... Is nog flink aan het dalen maar ik heb toch wat BLX overgezet naar Binance sta op het punt er toch wat aan te schaffen. Denken jullie dat NEO nog verder zakt?
Ik denk het wel eerlijk gezegd. Het kan zo maar zijn dat er 'algemeen' gezien nu een week of 3-4 een hoop structuur zakt. Juist omdat China nu heeft aangegeven dat het Wilde Westen even moet worden opgeschoond, kan dit grote gevolgen hebben.

Als er nog meer overheden hierin mee gaan, kan het zo maar zijn dat er een domino effect gestart is van een maand of 2-3 slecht nieuws, onzekerheden, dalende koersen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
http://www.nu.nl/economie...-in-digitale-valutas.html
Een ICO is een manier voor startende bedrijven om kapitaal bij investeerders op te halen. Het is een soort tussenweg tussen crowdfunding en een aandelenemissie, zonder toezicht en zonder tussenkomst van bank of durfinvesteerders.
Eigenlijk hetzelfde als kickstarter en crowdfunding, waar zover ik weet ook 0 zekerheid is dat je ooit het product of dienst zoals beschreven is geleverd krijgt in de vorm die in eerste instantie bedacht is.

En wie kent er nog "No Man Sky" waarbij na de lancering bleek dat features helemaal niet in de game zaten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:01
Viper® schreef op maandag 4 september 2017 @ 16:31:

Eigenlijk hetzelfde als kickstarter en crowdfunding, waar zover ik weet ook 0 zekerheid is dat je ooit het product of dienst zoals beschreven is geleverd krijgt in de vorm die in eerste instantie bedacht is.
Bij Kickstarter/crowdfunding gaat het erom dat je als tegenprestatie voor je investering een product krijgt. Er is dus een duidelijke uitkomst waar naartoe gewerkt wordt. Bij een ICO investeer je in de hoop dat je investering meer waard wordt. Een ICO zit veel meer in de hoek van een aandelenemissie dan van een crowdfunding actie.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Rannasha schreef op maandag 4 september 2017 @ 16:34:
[...]

Bij Kickstarter/crowdfunding gaat het erom dat je als tegenprestatie voor je investering een product krijgt. Er is dus een duidelijke uitkomst waar naartoe gewerkt wordt. Bij een ICO investeer je in de hoop dat je investering meer waard wordt. Een ICO zit veel meer in de hoek van een aandelenemissie dan van een crowdfunding actie.
Mee eens

Het idee is eigenlijk om geld op te halen om je product/dienst te kunnen realiseren, waarbij investeerders wat voordeel krijgen ivm het gedraagde risico.

Echter wordt het nu meer gebruikt om snel geld op te halen en/of te speculeren op winsten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin1972
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 30-07 19:07

Bornin1972

Bornclean

De lijst van 60 ICO's die worden gebanned/onderzocht door Chinese overheid reeds gezien.
Snap er geen iota van, is Chinees

Bornclean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onionchopper
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 25-12-2020
daf schreef op zondag 3 september 2017 @ 07:03:
[...]

Ben zelf overgestap van Blockfolio naar cointracking.info.
Grootste voordeel van cointracking is een groot scala aan import en export mogelijkheden, terwijl Blockfolio die mogelijkheid (nog) niet heeft. Verder heeft cointracking ook veel reportingmogelijkheden en is het makkelijker om je portfolio te editen, delen en/of raadplegen op meerdere apparaten tegelijkertijd.
Ik geloof wel dat de gratis versie gelimiteerd is tot een invoer van 200 transacties of zoiets. Voor mij voorlopig genoeg daar ik meer een HODL dan een daytrader ben.
Bedankt nog voor deze tip, erg fijne site! Vooral door de import mogelijkheden, al was het wel wat werk handmatig mijn deposits en withdrawals van Bittrex in te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Vanaf Kraken eindelijk mijn withdrawal kunnen approven, mijn god, hele dag mee bezig geweest

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kristof1234
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-05 16:54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-09 09:12
Weet iemand wat er met BTC/ETH aan de hand is? Had vanochtend nog wat eth gekocht in de veronderstelling dat deze vast weer zou stijgen naar 300+, maar niets bleek minder waar vandaag. :P Is er slechte publiciteit of een grote sell order geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamotek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-07 00:36
brick5492 schreef op maandag 4 september 2017 @ 17:07:
Weet iemand wat er met BTC/ETH aan de hand is? Had vanochtend nog wat eth gekocht in de veronderstelling dat deze vast weer zou stijgen naar 300+, maar niets bleek minder waar vandaag. :P Is er slechte publiciteit of een grote sell order geweest?
https://www.cnbc.com/2017...fferings-report-says.html

China gaat ICOs reguleren, wat mij betreft op het juiste moment. Als Paris Hilton zelfs gaat tweeten over ICOs dan weet je wel weer hoe laat het is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Verwijderd schreef op maandag 4 september 2017 @ 14:43:
[...]

Het is imo een moeilijk punt ik heb al 3x gedacht dat hij niet meer omhoog zou gaan: bij 1000, 2000 en 3000
Dit weekend bijna 5K ik durf het dan niet echt aan om in te stappen. Het kan ieder moment voorbij zijn. Maar voor hetzelfde geld zit dit door.

Ik heb begrepen dat de 4K grens nu een belangrijk punt is en je geen 3 dagen lang achter elkaar een down trend wilt zien om dat dat mogelijk een indicatie kan zijn van een langere down periode. Maar goed niets is zeker als het over Crypto gaat :) (tenzij je een Whale bent die zo veel geld heeft dat hij of zij de koers kan sturen die heb je ook)

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wally228
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-10-2021
edit

[ Voor 98% gewijzigd door wally228 op 04-09-2017 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamotek
Astennu schreef op maandag 4 september 2017 @ 17:19:
[...]

Het is imo een moeilijk punt ik heb al 3x gedacht dat hij niet meer omhoog zou gaan: bij 1000, 2000 en 3000
Dit weekend bijna 5K ik durf het dan niet echt aan om in te stappen. Het kan ieder moment voorbij zijn. Maar voor hetzelfde geld zit dit door.

Ik heb begrepen dat de 4K grens nu een belangrijk punt is en je geen 3 dagen lang achter elkaar een down trend wilt zien om dat dat mogelijk een indicatie kan zijn van een langere down periode. Maar goed niets is zeker als het over Crypto gaat :) (tenzij je een Whale bent die zo veel geld heeft dat hij of zij de koers kan sturen die heb je ook)
Dit klopt en de kans bestaat altijd dat je instapt op een hoog moment. Echter is de koers nu een stuk gedaald en zeker met bepaalde alternatieve munten is het nu een ideaal moment om in te stappen. Mocht je het nog steeds niet vertrouwen kun je natuurlijk ook met kleinere hoeveelheden beginnen en in stappen telkens bijkopen (bijvoorbeeld iedere week 100 euro, of meer of minder natuurlijk).

Het mooie is dat veel handelsplaatsen(exchanges) percentages hanteren wanneer er valuta omgezet wordt. Dit betekent dat handelen met kleine bedragen ook zeker mogelijk is. Transactiekosten tussen exchanges zijn daarbij wel aan de hoge kant, maar een kleine prijs om te betalen om de markt te kunnen leren kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Ik twijfel wel als neo nog iets zakt om er nog $1000 van bij te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Korkss schreef op maandag 4 september 2017 @ 17:24:
Ik twijfel wel als neo nog iets zakt om er nog $1000 van bij te kopen.
In china is het nu 23:30 's avonds, je zou denken dat we de grootste daling dan wel gehad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Yamotek schreef op maandag 4 september 2017 @ 17:24:
[...]

Dit klopt en de kans bestaat altijd dat je instapt op een hoog moment. Echter is de koers nu een stuk gedaald en zeker met bepaalde alternatieve munten is het nu een ideaal moment om in te stappen. Mocht je het nog steeds niet vertrouwen kun je natuurlijk ook met kleinere hoeveelheden beginnen en in stappen telkens bijkopen (bijvoorbeeld iedere week 100 euro, of meer of minder natuurlijk).

Het mooie is dat veel handelsplaatsen(exchanges) percentages hanteren wanneer er valuta omgezet wordt. Dit betekent dat handelen met kleine bedragen ook zeker mogelijk is. Transactiekosten tussen exchanges zijn daarbij wel aan de hoge kant, maar een kleine prijs om te betalen om de markt te kunnen leren kennen.
True. Ook bij BTC kan het zijn dat als je nu rond 4000-4100 inkoop je heel goed zit en hij terug gaat naar 5K echter kan hij ook naar beneden gaan terug naar 1000 of lager you never know. Met die Alt coins hetzelfde.
Maar goed bij de vorige crash werd het ook gezegd van 1100+ naar 160 het heeft 2-3 jaar geduurd maar hij heeft nu wel de 5K gehaald ik had hier niet van durven dromen. 1K oke zag ik opzich nog wel een keer gebeuren. 3K was al geweldig geweest alles daar boven was bij mij mind blown.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clukers
  • Laatst online: 07-07 10:35
Viper® schreef op maandag 4 september 2017 @ 17:25:
[...]

In china is het nu 23:30 's avonds, je zou denken dat we de grootste daling dan wel gehad hebben.
Dacht juist hetzelfde, ik heb mijn slag al geslaan vandaag :)
Ik heb mijn buys gedaan op 3,5$, 7,5$ en nu op 19$. Zullen zien wat het brengt, rendement is nog steeds positief.

Ik zie alleen nog niet veel verbetering voor CVC, GNT en IOTA...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamotek
[...]

Vergis je er niet in dat het grootste volume via Bittrex gaat wat dus niet Chinees is. De prijs wordt het meeste bepaald vanuit de US. Die speculeerden er allemaal op dat er Chinees geld in ging zitten voor de ICOs voor Chinese producten.

Dat deze 'dip' of 'crash' bijna teneinde is dat denk ik ook wel inderdaad, toch weet ik niet wat de koers gaat doen de komende tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Larkinzzz
YouTube: Daily: China's Official ICO ban and what it means

Boxmining legt wel goed uit wat er aan de hand is in China. Volgens hem valt het allemaal wel mee en is de reactie van de cryptomarkt vandaag zwaar overdreven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yamotek
Astennu schreef op maandag 4 september 2017 @ 17:27:
[...]

True. Ook bij BTC kan het zijn dat als je nu rond 4000-4100 inkoop je heel goed zit en hij terug gaat naar 5K echter kan hij ook naar beneden gaan terug naar 1000 of lager you never know. Met die Alt coins hetzelfde.
Maar goed bij de vorige crash werd het ook gezegd van 1100+ naar 160 het heeft 2-3 jaar geduurd maar hij heeft nu wel de 5K gehaald ik had hier niet van durven dromen. 1K oke zag ik opzich nog wel een keer gebeuren. 3K was al geweldig geweest alles daar boven was bij mij mind blown.
Het is risicovol inderdaad, maar mocht het wel meer gaan stijgen dan zijn de rendementen ook zeer hoog. Ik vind het wel leuk om er mee bezig te zijn en heb dan ook stiekem toch best veel (wel geld wat ik kan missen), in projecten waar ik wel een toekomst in zie, zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 18:52
Aan de Amerikaanse westkust is het nu 08:36. Die gasten zijn net wakker en hebben alle lol gemist.

[ Voor 20% gewijzigd door Anders op 04-09-2017 17:37 ]

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-09 10:34
De afgelopen 2 weken enorm zitten genieten van het stijgende Ethereum-grafiekje, van ~300 dollar naar bijna 400 dollar!
En dan kijk je na het weekend weer... flats - terug op 280 :P

Is dit ook gerelateerd naar de gebeurtenissen in China mbt ICO's? Of is er meer aan de hand? Ik hoop dat we het einde van deze daling nu wel in zicht hebben....

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Astennu
Yamotek schreef op maandag 4 september 2017 @ 17:33:
[...]

Het is risicovol inderdaad, maar mocht het wel meer gaan stijgen dan zijn de rendementen ook zeer hoog. Ik vind het wel leuk om er mee bezig te zijn en heb dan ook stiekem toch best veel (wel geld wat ik kan missen), in projecten waar ik wel een toekomst in zie, zitten.
Uiteraard! dat is het belangrijkste alleen maar doen met geld wat je helemaal kwijt mag raken.
En inderdaad niet te snel te bang worden. Je moet af en toe stale zenuwen hebben en echt voor de lange termijn gaan. Soms kan dat betekenen 2 jaar geduld hebben en een maand later kan het ineens verdubbelt zijn of zelfs veel meer dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-09 11:58
Wie heeft er een touw? :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aevitas1
Ik, maar bewaar die voor mezelf. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:55

tomtom901

Moderator General Chat
aevitas1 schreef op maandag 4 september 2017 @ 17:54:
[...]

Ik, maar bewaar die voor mezelf. :9
Zulke grote verliezen in dit kamp dan? Ik heb zelf alleen BTC en ETH maar heb alleen geen tot bijna geen winst meer, geen verlies. Benieuwd hoe we de dag uitgaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dawid127
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 08:51
Astennu schreef op maandag 4 september 2017 @ 17:38:
[...]

... Je moet af en toe stale zenuwen hebben en echt voor de lange termijn gaan. Soms kan dat betekenen 2 jaar geduld hebben en een maand later kan het ineens verdubbelt zijn of zelfs veel meer dan dat.
Helemaal waar.. mijn tactiek is om een mooie collectie aan coins op te sparen en deze op een hardware wallet te stoppen. Dit bewaar je in een veilige (off-line) kluis.

Over 10 jaar haal ik de hardware wallet uit m'n kluis en ben of een (paar) ton rijker, of een tweetal duizend euro armer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:09

spartacusNLD

This is Sparta!!

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aevitas1
tomtom901 schreef op maandag 4 september 2017 @ 17:55:
[...]

Zulke grote verliezen in dit kamp dan? Ik heb zelf alleen BTC en ETH maar heb alleen geen tot bijna geen winst meer, geen verlies. Benieuwd hoe we de dag uitgaan.
De verliezen vallen wel mee.

Van 1.4k winst naar 220 verlies momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Gewoon rustig blijven tot dat het schip echt gezonken is of de raket naar de maan gegaan is :)
Zo ben ik ooit na de grote crash rond de 350 uitgestapt achteraf zo dom als wat. Gelukkig niet bij 200 :P maar het ging daar na niet omhoog bitfinex werd ook nog een gehackt wat later en toen was ik er klaar mee en heb ik mijn verlies gepakt.

Als ik toen gewoon zo iets had gehad van boeien alles lekker offline laten staan was ik nu heel blijf geweest met de huidige koers.... :P

Soms moet je gewoon kopen en dan pas na 4 weken weer kijken of beter pas na een half jaar. Het kan alle kanten op gaan en als je gaat handelen aan de hand van de rollercoaster gaat het echt mis dan grijp je er telkens naast. (daar maken de pump en dumpers juist gebruik van).

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/N8Wyr45.gif

[ Voor 10% gewijzigd door Astennu op 04-09-2017 18:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
for what it's worth:

Een chinees die even uitlegt waarom NEO helemaal de bom gaat worden. Schijnt dat in China het aantal ICO's de 4000(!!!) benadert over de afgelopen tijd, waardoor er een heleboel geld verdwijnt wat ook naar door de overheid gesteunde (zowel financieel als qua gedoogsupport) coins had kunnen gaan....

"The regulations will focus on various fundraising activities in China, including Initial Coin Offerings. If these proposed regulations are made into law, they will likely help boost NEO since the regulated ICO market will give investors confidence."

van de NEO reddit https://www.reddit.com/r/...s_of_icos_benefit_neo_in/:

“First off, to all the people who think China will ban ICO's: That's simply not going to happen. It would make a lot of very rich people angry in China. Let me explain.Having specific rules in place gives the market a sense of permanency and legitimacy. It reassures many investors in China that the Chinese government is watching very closely for cases of fraud, and will react in order to[sic] protect the public. That's bullish for NEO. Incoming regulations were inevitable. Even if they weren't, we still don't want a series of low quality ICO's clogging up the NEO platform. NEO should be associated with quality and functionality, first and foremost. Like all of you, I look forward to NEO becoming the premier digital platform led by the fine folks in China, and now we are one step closer to that goal.”

Doe ermee wat je wil, ik heb iig wat van mijn kleinere altcoins (die toch ook al op een verliesje stonden) verschoven naar NEO en ga even een paar weekjes HODLEN.

[ Voor 3% gewijzigd door deppenboks op 04-09-2017 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:41

Soul__assasin

de Belbelg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/DOG6IIs.png

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aevitas1
deppenboks schreef op maandag 4 september 2017 @ 18:07:
for what it's worth:

Een chinees die even uitlegt waarom NEO helemaal de bom gaat worden. Schijnt dat in China het aantal ICO's de 4000(!!!) benadert over de afgelopen tijd, waardoor er een heleboel geld verdwijnt wat ook naar door de overheid gesteunde (zowel financieel als qua gedoogsupport) coins had kunnen gaan....
Het viel mij idd op op Jubi (vertaald door google, maar toch) hoeveel onbekende troep hierop stond.

Is dat juist wat ze aan gaan pakken? Echt belachelijk wat er tussen zat zeg..

Edit: Dit geld trouwens ook voor de lijst op coinmarketcap, daar zit ook een lading rotzooi tussen..

[ Voor 7% gewijzigd door aevitas1 op 04-09-2017 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuikKees
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09-2023
Dawid127 schreef op maandag 4 september 2017 @ 17:56:
[...]

Helemaal waar.. mijn tactiek is om een mooie collectie aan coins op te sparen en deze op een hardware wallet te stoppen. Dit bewaar je in een veilige (off-line) kluis.

Over 10 jaar haal ik de hardware wallet uit m'n kluis en ben of een (paar) ton rijker, of een tweetal duizend euro armer.
Als ik dat zou doen zou ik de wallet moeten afgeven bij een notaris, want no way dat ik zo veel geduld zou hebben. Bij een goede winst zou ik het al lang gecashed hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aevitas1
DuikKees schreef op maandag 4 september 2017 @ 18:21:
[...]

Als ik dat zou doen zou ik de wallet moeten afgeven bij een notaris, want no way dat ik zo veel geduld zou hebben. Bij een goede winst zou ik het al lang gecashed hebben.
Ik denk dat dit me zou lukken als ik mn inleg eruit heb, dan is toch alles al winst en hoef ik niet dagelijks te kijken of mn geld naar de haaien is haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Kraken zijn mijn limit orders op €3700 (BTC) en €250 (ETH) inmiddels uitgevoerd. Dat werkt dus. :)
We zullen zien wat het gaat doen al wil ik de BTC wel weer omzetten in iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Niet online

AOC

Larkinzzz schreef op maandag 4 september 2017 @ 17:28:
YouTube: Daily: China's Official ICO ban and what it means

Boxmining legt wel goed uit wat er aan de hand is in China. Volgens hem valt het allemaal wel mee en is de reactie van de cryptomarkt vandaag zwaar overdreven.
Ook mijn mening. Het gaat alleen om ico, zodra Crypto live is kan iedereen weer inhaken.

Toch pijnlijk om de daling in te zetten. Twijfel nog om naar usdt te gaan

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Larkinzzz
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/izJeEsQ.jpg

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
[...]

China is redelijk irrelevant voor NEO als je ziet dat maar 20% van de gebruikers van Binance niet-westers is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janpietertje89
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 11:16
Ik wordt helemaal gek van kraken. Ik probeer een limit order aan te maken voor 0.85 bitcoin voor een prijs van 3529euro. Krijg telkens dezelfde foutmelding. Iemand enig idee?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7IakucL.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bramb0
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 28-01-2024
Janpietertje89 schreef op maandag 4 september 2017 @ 18:55:
Ik wordt helemaal gek van kraken. Ik probeer een limit order aan te maken voor 0.85 bitcoin voor een prijs van 3529euro. Krijg telkens dezelfde foutmelding. Iemand enig idee?

[afbeelding]
3529.00 ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migila
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-11-2023
Kun je nergens een buy plannen op percentages? Dus als de munt een bepaald percentage gestegen is in verhouding van de laagste stand in het laatste uur of laagste van 24u dan kopen?
Nu lijkt het mij wel goed om te kopen als hij weer 10% gestegen is. Ik verwacht namelijk dat als hij klaar is met zakken dat hij weer snel stijgt, maar wanneer is hij klaar met zakken he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is inderdaad de oplossing. Heb het vaak gehad en door de .00 er neer te zetten is het opgelost... kraken kraakt met enige regelmaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvrijn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-07 23:16
Ik blijft het bizar vinden, van 180 miljard marketcap naar 142 miljard. 38 miljard poef weg, wanneer stopt het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Niet online

AOC

migila schreef op maandag 4 september 2017 @ 19:20:
Kun je nergens een buy plannen op percentages? Dus als de munt een bepaald percentage gestegen is in verhouding van de laagste stand in het laatste uur of laagste van 24u dan kopen?
Nu lijkt het mij wel goed om te kopen als hij weer 10% gestegen is. Ik verwacht namelijk dat als hij klaar is met zakken dat hij weer snel stijgt, maar wanneer is hij klaar met zakken he :)
Trailing stop, zover ik weet nergens mogelijk in de crypto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Son Gohan
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 18-09 23:12
lvrijn schreef op maandag 4 september 2017 @ 19:24:
Ik blijft het bizar vinden, van 180 miljard marketcap naar 142 miljard. 38 miljard poef weg, wanneer stopt het?
http://www.moneycontrol.c...down-on-icos-2378621.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aevitas1
Wat als Amerika dit ook gaat doen?

Dan is het voorlopig even klaar met de pret denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamotek
aevitas1 schreef op maandag 4 september 2017 @ 19:42:
[...]

Wat als Amerika dit ook gaat doen?

Dan is het voorlopig even klaar met de pret denk ik?
Ik dacht dat het in Amerika voor veel ICOs al wettelijk niet meer mocht. Daarom worden er bij veel ICOs Amerikanen buitengesloten of ze moeten het wettelijk voor elkaar krijgen dat het niet als 'security' wordt gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Niet online

AOC

Wat zijn de verwachtingen voor ETH? Het is niet gedecentraliseerd dus zal het ooit weer op het oude niveau komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvrijn
Maar dan alsnog, van waar die paniek? Zojuist weer 2 miljard eraf. Bitcoin gaat van 83 miljard naar 68 miljard.. Waarom verhandelen ze hun coins dan niet terug naar bitcoin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamotek
lvrijn schreef op maandag 4 september 2017 @ 20:06:
[...]

Maar dan alsnog, van waar die paniek? Zojuist weer 2 miljard eraf. Bitcoin gaat van 83 miljard naar 68 miljard.. Waarom verhandelen ze hun coins dan niet terug naar bitcoin?
Paniek, bij een beurs gebeurt dit ook alleen omdat crypto veelal door consumenten wordt verhandeld is het nogal 'volatiel' oftewel een kleine verandering in de markt kan grote gevolgen hebben voor de koers. Dit gebeurt ook omdat de markt globaal is en betrekkelijk een zeer en zeer kleine cap heeft (Unilever als bedrijf alleen al is meer waard dan de gehele cryptomarkt bij elkaar).

Daarbij zijn er ook slimme vogels bij die dit ongeveer zien aankomen (of te laat) en dan hun geld even uit de crypto halen om weer in te stappen als de koers verder is gedaald om 'winst' (dus een groter aandeel te pakken) uit de dalende koers.

Als bepaalde munten ineens 30% dalen dan kan het best lonen om na de eerste 10% daling uit te stappen en bij de 20% daling weer in te stappen. Dan heb je toch 10% meer van de munt en maak je eerder winst wanneer de munt weer gaat stijgen.

Oftewel, er is niets aan de hand, er zijn mensen die onterecht paniekerig zijn en er zijn mensen die hier geld uit proberen te halen. Morgen zal de koers waarschijnlijk weer gaan stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickChange
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:25
$200 verschil op gdax en bitstamp?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lvrijn
Yamotek schreef op maandag 4 september 2017 @ 20:12:
[...]

Paniek, bij een beurs gebeurt dit ook alleen omdat crypto veelal door consumenten wordt verhandeld is het nogal 'volatiel' oftewel een kleine verandering in de markt kan grote gevolgen hebben voor de koers. Dit gebeurt ook omdat de markt globaal is en betrekkelijk een zeer en zeer kleine cap heeft (Unilever als bedrijf alleen al is meer waard dan de gehele cryptomarkt bij elkaar).

Daarbij zijn er ook slimme vogels bij die dit ongeveer zien aankomen (of te laat) en dan hun geld even uit de crypto halen om weer in te stappen als de koers verder is gedaald om 'winst' (dus een groter aandeel te pakken) uit de dalende koers.

Als bepaalde munten ineens 30% dalen dan kan het best lonen om na de eerste 10% daling uit te stappen en bij de 20% daling weer in te stappen. Dan heb je toch 10% meer van de munt en maak je eerder winst wanneer de munt weer gaat stijgen.

Oftewel, er is niets aan de hand, er zijn mensen die onterecht paniekerig zijn en er zijn mensen die hier geld uit proberen te halen. Morgen zal de koers waarschijnlijk weer gaan stijgen.
Ja logisch, maar dat moment kiezen is zo enorm lastig.
Als ik mee ga met verkopen zorg ik alleen maar zelf ervoor dat deze domino reactie blijft doorgaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamotek
lvrijn schreef op maandag 4 september 2017 @ 20:15:
[...]

Als ik mee ga met verkopen zorg ik alleen maar zelf ervoor dat deze domino reactie blijft doorgaan..
Dat is ook de keuze waarom ik gewoon lekker doorga met mijn alledaagse zaken en het wel weer zie. Het moment van het kantelen van de markt gebeurde toen ik nog sliep en om nu iedere ochtend om 4 uur op te staan om te kijken wat de valuta vandaag gaat doen, dat gaat mij ook te ver.

Als het een goed moment lijkt, pak het dan. Achteraf kun je pas zeggen of het een goede keuze was of niet. Daarbij is extreem moeilijk om de laatste paar procenten mee te pakken, dit doet lukt ook bijna niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Yamotek schreef op maandag 4 september 2017 @ 20:12:
[...]

...

...
Uiteraard beperk je dan de schade, of haal je er zelfs winst uit. Enkel denk ik wel dat steeds meer mensen dit in gedachte nemen, zeker na zo'n dip als waar we nu naartoe werken. Maar als meer mensen dit volgende keer toepassen heb je mogelijk nog sneller een drop in de BTC waarde. Nog een stapje verder is om te denken dat dit komende keren elke vrijdag, of net ervoor gaat gebeuren... want op vrijdag lijkt de trend dat men wat coins verkoopt voor het weekend en de waarde wat daalt. En het wordt dan tevens een self fulfilling prophecy.

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvrijn
Tutti-frutti schreef op maandag 4 september 2017 @ 20:21:
[...]

Uiteraard beperk je dan de schade, of haal je er zelfs winst uit. Enkel denk ik wel dat steeds meer mensen dit in gedachte nemen, zeker na zo'n dip als waar we nu naartoe werken. Maar als meer mensen dit volgende keer toepassen heb je mogelijk nog sneller een drop in de BTC waarde. Nog een stapje verder is om te denken dat dit komende keren elke vrijdag, of net ervoor gaat gebeuren... want op vrijdag lijkt de trend dat men wat coins verkoopt voor het weekend en de waarde wat daalt. En het wordt dan tevens een self fulfilling prophecy.
Maar als de menigte door heeft dat dit dus op vrijdag begint, zal je daar niet lang van kunnen profiteren... Lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvrijn
Yamotek schreef op maandag 4 september 2017 @ 20:20:
[...]

Dat is ook de keuze waarom ik gewoon lekker doorga met mijn alledaagse zaken en het wel weer zie. Het moment van het kantelen van de markt gebeurde toen ik nog sliep en om nu iedere ochtend om 4 uur op te staan om te kijken wat de valuta vandaag gaat doen, dat gaat mij ook te ver.

Als het een goed moment lijkt, pak het dan. Achteraf kun je pas zeggen of het een goede keuze was of niet. Daarbij is extreem moeilijk om de laatste paar procenten mee te pakken, dit doet lukt ook bijna niemand.
Ik zag het vanochtend gebeurd, dus alle Altcoin gewisseld terug naar btc, maar mag niet baten. Ik wacht wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lvrijn schreef op maandag 4 september 2017 @ 20:15:
[...]

Dat klopt maar zo snel als er een bodem gevonden wordt dan stapt men (doorgaans) weer in, anders gezegd, je helpt sneller de bodem te vinden maar waar deze ligt weet niemand. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
Ok ik geef het even op. Ik ben al twee dagen aan het frutsen, proberen, testen, filmpjes kijken op YT en websites lezen net als handleidingen. Maar ik blijf foutmeldingen krijgen en heb geen idee wat ik fout doe en snap niet waar ik het antwoord kan vinden om de melding op te lossen. Natuurlijk alles al 10 x gecontroleerd. Ps en natuurlijk ook de Topicstart gelezen.

Mocht iemand een zetje willen geven naar de juiste richting dan graag en anders even goede vrienden natuurlijk, snap dat met alle vragers jullie ook wel eens even klaar zijn.

Vervelende is dat ik zo goed niks kan kopen omdat elke keer het adres fout zou zijn. En had met die dalingen wel wat willen doen vannacht.

Wat heb ik allemaal gedaan. Electrum op mobiel geinstalleerd en PC. Op Bitonic stukje BTC gekocht dat ging goed en was zichtbaar op mobiel en pc.

Maar ik wilde meer kopen, andere coins en kwam op Litebit terecht. Maar elke keer als ik daar het ontvangst adres invul zegt die is niet goed.
Ga ik terug naar Bitonic dan wordt adres wel herkend, zelf andere wallet geprobeerd die makkelijker zou zijn. Ander receive adress gehad (waarom? denk ik dan). Maar exact zelfde verhaal adres wordt niet herkend bij Litebit en wel bij Bitonic maar daar kan ik alleen bitcoins kopen.

8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
Zo voel ik me nu ik kom al twee dagen niet toe aan kopen anders dan op de online wallet laten storten.
Maar ook daar soortgelijk probleem je wilt wat verkopen op Bitonic dan vraagt hij om het adres waar het bij storing terug naar toe mag maar hier wordt dat adres ook afgekeurd. Krijg bijna dat er iets niet goed werkt in theorie kan dit niet zo moeilijk zijn maar voel me momenteel erg dom :+

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Ach, in 2001 na de aanslagen op het WTC en in 2008 met de economische crisis heeft de AEX er jaren over gedaan om weer omhoog te gaan
Afbeeldingslocatie: https://www.infomine.com/ChartsAndData/GraphEngine.ashx?z=f&gf=110640..&dr=max

bovenstaande kan zo het dagelijkse beeld zijn van een gemiddelde altcoin.

of de BTC in een week

[ Voor 18% gewijzigd door Viper® op 04-09-2017 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-09 11:55

Alaksandus

Vae puto deus fio

ErikRo schreef op maandag 4 september 2017 @ 20:27:
Ok ik geef het even op. Ik ben al twee dagen aan het frutsen, proberen, testen, filmpjes kijken op YT en websites lezen net als handleidingen. Maar ik blijf foutmeldingen krijgen en heb geen idee wat ik fout doe en snap niet waar ik het antwoord kan vinden om de melding op te lossen. Natuurlijk alles al 10 x gecontroleerd. Ps en natuurlijk ook de Topicstart gelezen.

Mocht iemand een zetje willen geven naar de juiste richting dan graag en anders even goede vrienden natuurlijk, snap dat met alle vragers jullie ook wel eens even klaar zijn.

Vervelende is dat ik zo goed niks kan kopen omdat elke keer het adres fout zou zijn. En had met die dalingen wel wat willen doen vannacht.

Wat heb ik allemaal gedaan. Electrum op mobiel geinstalleerd en PC. Op Bitonic stukje BTC gekocht dat ging goed en was zichtbaar op mobiel en pc.

Maar ik wilde meer kopen, andere coins en kwam op Litebit terecht. Maar elke keer als ik daar het ontvangst adres invul zegt die is niet goed.
Ga ik terug naar Bitonic dan wordt adres wel herkend, zelf andere wallet geprobeerd die makkelijker zou zijn. Ander receive adress gehad (waarom? denk ik dan). Maar exact zelfde verhaal adres wordt niet herkend bij Litebit en wel bij Bitonic maar daar kan ik alleen bitcoins kopen.

8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
Zo voel ik me nu ik kom al twee dagen niet toe aan kopen anders dan op de online wallet laten storten.
Maar ook daar soortgelijk probleem je wilt wat verkopen op Bitonic dan vraagt hij om het adres waar het bij storing terug naar toe mag maar hier wordt dat adres ook afgekeurd. Krijg bijna dat er iets niet goed werkt in theorie kan dit niet zo moeilijk zijn maar voel me momenteel erg dom :+
Je weet dat je voor elke coin een eigen wallet moet hebben? Je kan geen LTC sturen naar een BTC wallet..

Als een god in Nijmegen.

Pagina: 1 ... 82 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).