Ik gebruik blockfolio op mobiel, overzichtelijk en makkelijk, kan je zelf ook per coin kiezen welke beurd je gebruikt.Tutti-frutti schreef op maandag 4 september 2017 @ 00:58:
Ik probeer nu mijn portfolio overzichtelijk te krijgen, liefst ook op mobiel. Nu trade ik op zowel bittrex als binance, maar ik ben nog geen app of website tegen gekomen die gratis een portfolio overview aanbiedt gebruikmakend van API keys van beide exchanges.
Zonet wel www.altpocket.io ingesteld, maar die ondersteunt tot nu toe alleen bittrex en poloniex. Moet wel zeggen dat deze wel een goed overzicht geeft, zeker de moeite waard als je bovenstaande exchanges gebruikt.
Iemand een idee hoe dit precies werkt? Handel altijd via bittrex en wordt nu min of meer gedwongen.. Wil mijn delta omzetten naar eth of btc en verder handelen in andere munten.Keep in mind that Delta are visible on ERC20 supporting Ethereum wallets only, such as: My Ether Wallet, Nano Ledger, or Meta Mask. If you’re using a different application to view your Ethereum address, you may not see your Delta listed.
Ik kan niet echt vinden of het uitmaakt of je je ETH in een wallet of op Exchange had staan. Iemand die dit weet?Rannasha schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 18:48:
[...]
Block height X betekent het Xe block dat gemined wordt. Een manier om een tijd af te spreken zonder gebruik te moeten maken van klokken.
Op dat moment wordt er een snapshot gemaakt van de Ethereum blockchain en krijgt iedereen voor elk adres met minstens 0.1 ETH een deel van de OMG die uitgedeeld gaat worden. Het deel is proportioneel met de hoeveelheid ETH die je hebt. Iemand met 10 ETH krijgt twee keer zoveel OMG als iemand met 5 ETH.
Label is de omschrijving van het adres.jasper7878 schreef op maandag 4 september 2017 @ 09:10:
wil via binance wat btc overmaken, maar voor het veld waar mn wallet staat, vraagt ie om een label in te geven. wat word daarmee bedoeld?
Dus bij adres geef je je adres op en bij label dan bijvoorbeeld "My BTC bittrex Wallet" oid
Ik dacht alleen op een wallet. Volgens mij werkt dit vaak niet met coins op een exchange.Pusherman_ schreef op maandag 4 september 2017 @ 09:19:
[...]
Ik kan niet echt vinden of het uitmaakt of je je ETH in een wallet of op Exchange had staan. Iemand die dit weet?
Vandaar dat je ook vanaf een wallet coins moet overmaken voor ICO's.
Binance is zover ik weet een van de enige die Gas uitkeert voor Neo's op een exchange.
Valt mij op dat bij Binance de optie ICO niet meer te vinden is.
[ Voor 41% gewijzigd door Viper® op 04-09-2017 09:37 ]
Maar bij blockfolio moet je toch elke order handmatig invoeren? Daar heb ik dus geen zin in.Rakward schreef op maandag 4 september 2017 @ 09:10:
[...]
Ik gebruik blockfolio op mobiel, overzichtelijk en makkelijk, kan je zelf ook per coin kiezen welke beurd je gebruikt.
Nondeju, de WTC en YOYO hebben weer wat muntjes weggeslurpt hoor. Gisteren rond deze tijd +130% nu op verlies. mooi handel zeg.
Verwijderd
Waar kopen jullie deze munten? Op kraken hebje maar een handvol en dat zijn alleen de bekende currencies
WTC en YOYO zijn te vinden op Binance.comVerwijderd schreef op maandag 4 september 2017 @ 09:42:
Waar kopen jullie deze munten? Op kraken hebje maar een handvol en dat zijn alleen de bekende currencies
ICO en China nieuws:
https://www.cnbc.com/2017...fferings-report-says.html
Neo dropt hard. Ben heel erg benieuwd hoe dit zal uitpakken voor de gehele cryptomarkt. China speelt inmiddels een grote rol. Ik zie ICO's trouwens ook nog wel verboden worden in Nederland/Europa komende tijd. 0 regulatie en miljoenen die opgehaald worden in enkele minuten.
Neo dropt hard. Ben heel erg benieuwd hoe dit zal uitpakken voor de gehele cryptomarkt. China speelt inmiddels een grote rol. Ik zie ICO's trouwens ook nog wel verboden worden in Nederland/Europa komende tijd. 0 regulatie en miljoenen die opgehaald worden in enkele minuten.
Nog een aanvulling; https://www.bloomberg.com...oin-offerings-are-illegalOrangelights23 schreef op maandag 4 september 2017 @ 09:47:
ICO en China nieuws:
http://www.thestar.com.my...s-as-illegal-fundraising/
[ Voor 8% gewijzigd door Son Gohan op 04-09-2017 09:50 ]
WTC en YOYO zitten nog in de pump en dump fase. Gewoon wat buy orders op een lage koers instellen en hopen dat er tot die prijs gedumpt wordt. Zo viel YOYO net naar 720 en had ik een buy order op 740 staan. 30 seconden later stond het weer op 1000. Ga je het proberen te timen en plaats je de order pas wanneer het keldert dan ben je vaak al te laat.BekSide schreef op maandag 4 september 2017 @ 09:41:
Nondeju, de WTC en YOYO hebben weer wat muntjes weggeslurpt hoor. Gisteren rond deze tijd +130% nu op verlies. mooi handel zeg.
Met zulke coins moet je ook niet te vaak naar je portfolio kijken maar lekker vasthouden en over een paar weken nog eens beoordelen, schommelt nu nog veel te veel.
Als je ETH op een exchange staat, dan heeft de exchange recht op de airdrop. Het is aan de exchange om te bepalen of ze deze willen claimen en als ze dat doen, of ze het vervolgens met de gebruikers delen of niet.Pusherman_ schreef op maandag 4 september 2017 @ 09:19:
[...]
Ik kan niet echt vinden of het uitmaakt of je je ETH in een wallet of op Exchange had staan. Iemand die dit weet?
Tenzij de exchange vooraf expliciet aangeeft dat ze de opbrengsten van een airdrop met de gebruikers gaan delen, moet je er van uit gaan dat je niets krijgt.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
De optie ICO was al weg bij Binance, dat was eignelijk al een indicatie.Orangelights23 schreef op maandag 4 september 2017 @ 09:47:
ICO en China nieuws:
Wel mooi kut, net Neo ingekocht voor een ICO.
Aangezien de Red Pulse sowieso al niet toegankelijk was voor Chinezen ben ik benieuwd wat voor effect dit heeft.
Het lijkt erop dat ik onverklaarbare Ethereum in mijn wallet heb op Binance ineens.
Terugstorting van een ICO waar ik voor heb meegedaan ?
[ Voor 8% gewijzigd door Viper® op 04-09-2017 10:01 ]
Ja dus, kan aannemen dat mijn Ethereum de refund is voor de ICOBekSide schreef op maandag 4 september 2017 @ 10:02:
Dit er iets mee te maken??
https://twitter.com/ynakamura56/status/904599334863245313
Hoe zien jullie dit, als een kans om goedkoop NEO in te kopen? Zelf ben ik hier wel naar geneigd. Ik heb onlangs weer NEO gekocht dus ik ga hodlen. Terwijl ik type dropt hij nog meer naar 0.0051 op bittrex.Orangelights23 schreef op maandag 4 september 2017 @ 09:47:
Neo dropt hard.
Of betekent dit dat NEO ook niet meer mag? Snap het nu niet echt en wil niet overhaaste beslissing nemen om met verlies te verkopen.
[ Voor 15% gewijzigd door destroyer6670 op 04-09-2017 10:07 ]
Haha
Ik heb voor de ICO destijds BNB gebruikt. Ben wel blij dat ik Eth terugkrijg en geen BNB
Verder alles in het rood en natuurlijk een 'selling frenzy'
Al denk ik dat het niet heel lang duurt voordat Neo en ETH weer omhoog gaan.
Verwijderd
Naast Floyd Mayweather (Stox) en The Game (Paragon) promoot Paris Hilton nu ook een ICO.
ICO's schieten als paddenstoelen uit de grond. 'Celebrities' promoten ICO's/Crypto. Abri's voor crypto verschijnen in de subways. Meer (zeer) onervaren mensen investeren. Coins laten steeds gekkere pumps zien. (Vaak op basis van hype/gerucht/anderen. Zelfs mensen op dit forum investeren in WTC/NAV op basis van de posts van 1-2 gebruikers zonder zelf echt onderzoek te doen). Overheden beginnen zich ermee te bemoeien en willen dat de boel beter gereguleerd wordt.
Ik weet dat het woord 'bubbel' hier niet erg geliefd is, maar ik vind de huidige markt er steeds ongezonder uit gaan zien.
ICO's schieten als paddenstoelen uit de grond. 'Celebrities' promoten ICO's/Crypto. Abri's voor crypto verschijnen in de subways. Meer (zeer) onervaren mensen investeren. Coins laten steeds gekkere pumps zien. (Vaak op basis van hype/gerucht/anderen. Zelfs mensen op dit forum investeren in WTC/NAV op basis van de posts van 1-2 gebruikers zonder zelf echt onderzoek te doen). Overheden beginnen zich ermee te bemoeien en willen dat de boel beter gereguleerd wordt.
Ik weet dat het woord 'bubbel' hier niet erg geliefd is, maar ik vind de huidige markt er steeds ongezonder uit gaan zien.
Laten we eerlijk zijn, de overheid wil het liefst weten wat je verdient, waar je je geld aan uitgeeft en wanneer je naar het toilet gaat.Verwijderd schreef op maandag 4 september 2017 @ 10:08:
Naast Floyd Mayweather (Stox) en The Game (Paragon) promoot Paris Hilton nu ook een ICO.
En alle privacy wordt teniet gedaan in strijd tegen 'terrorisme'.
Verwijderd
Even Neo in de gaten houden, maakt een behoorlijke tuimeling. Handig om straks wat van op te pikken voor de Red Pulse ico.
Ik dacht rond de 22, die zakt vast niet nog verderVerwijderd schreef op maandag 4 september 2017 @ 10:11:
Even Neo in de gaten houden, maakt een behoorlijke tuimeling. Handig om straks wat van op te pikken voor de Red Pulse ico.

[ Voor 7% gewijzigd door Kapitein Edward op 04-09-2017 10:18 ]
NEO verliest in 1 keer zijn belangrijkste USP als ik het zo lees..... op de lange termijn gooien en hodlen of nu verlies beperken en even stallen in BTC/ETH?
YOYO is ook lekker onderuit aan het gaan. Ben benieuwd wat die nieuwsberichten voor impact gaan hebben.
YOYO is ook lekker onderuit aan het gaan. Ben benieuwd wat die nieuwsberichten voor impact gaan hebben.
Neo is een eigen blockchain, ofwel platform waarmee munten gelanceerd kunnen worden. Dit kan nog prima gebeuren zonder een ICO. Ik laat mijn Neo's lekker staan, de gehele markt reageert in enorme paniek.deppenboks schreef op maandag 4 september 2017 @ 10:18:
NEO verliest in 1 keer zijn belangrijkste USP als ik het zo lees..... op de lange termijn gooien en hodlen of nu verlies beperken en even stallen in BTC/ETH?
https://news.bitcoin.com/...in-fear-of-ico-crackdown/
ICO's (voorbeeld Neo) die met goede bedoelingen zijn gestart en geen scams zijn, zullen hierdoor toch niet worden getroffen?
Ranasha of iemand anders een gefundeerde mening????
ICO's (voorbeeld Neo) die met goede bedoelingen zijn gestart en geen scams zijn, zullen hierdoor toch niet worden getroffen?
Bornclean
Ik denk dat Neo (en veel andere coins) straks wel weer wat opveert als de paniek over is. Zoals altijd.deppenboks schreef op maandag 4 september 2017 @ 10:18:
Dit dus, veel sell frenzy panic etc.Orangelights23 schreef op maandag 4 september 2017 @ 10:20:
[...]
Neo is een eigen blockchain, ofwel platform waarmee munten gelanceerd kunnen worden. Dit kan nog prima gebeuren zonder een ICO. Ik laat mijn Neo's lekker staan, de gehele markt reageert in enorme paniek.
Neo lijkt nu rond de 17 dollar te blijven hangen.
Vroeger waren er helemaal niet zoveel ICO's en het NEO platform/Eth is verder gewoon in orde.
En Navcoin?Orangelights23 schreef op maandag 4 september 2017 @ 10:20:
[...]
Neo is een eigen blockchain, ofwel platform waarmee munten gelanceerd kunnen worden. Dit kan nog prima gebeuren zonder een ICO. Ik laat mijn Neo's lekker staan, de gehele markt reageert in enorme paniek.
Bornclean
Red Pulse opereert vanuit Hong Kong en Chinezen mochten zoiezo al niet meedoen, dus het zou me niks verbazen als de ICO launch gewoon doorgaat.Viper® schreef op maandag 4 september 2017 @ 09:58:
[...]
De optie ICO was al weg bij Binance, dat was eignelijk al een indicatie.
Wel mooi kut, net Neo ingekocht voor een ICO.
Aangezien de Red Pulse sowieso al niet toegankelijk was voor Chinezen ben ik benieuwd wat voor effect dit heeft.
Het lijkt erop dat ik onverklaarbare Ethereum in mijn wallet heb op Binance ineens.
Terugstorting van een ICO waar ik voor heb meegedaan ?
Dat komt ook omdat het ook geen 'bubbel' lijkt te zijn: YouTube: Bubbles, Why Crypto's are not & neither were Tech stocksVerwijderd schreef op maandag 4 september 2017 @ 10:08:
Wat versta je verder onder 'ongezond'? Ik vind het namelijk een logische maar spannende ontwikkeling en iedereen probeert er zijn of haar draai aan te geven. Creatievelingen zien kansen, maar ook bedrijven en overheden al. Wellicht kunnen we wel gaan spreken van het begin van een soort van revolutie op globale schaal? Who knows
Werkt met: Apple Macbook Pro 16" | Bouwt: Multi-cloud SaaS-oplossingen | Vader | Wereldreiziger | Rijdt: Mercedes GLC
Wat een rollercoaster inderdaad. $NEO dook rechtstreeks naar de .038 BTCop Bittrex, zat 30 seconden later opeens weer boven de .005, waarna sell orders van tienduizenden coins worden geplaatst:

Ik spoor veilig of ik spoor niet.
Verwijderd
Zijn er eigenlijk exchanges die de handel in bepaalde crypto's hebben stilgelegd danwel frustreren met deze drops?
Ik moet nog steeds ergens instappen en voor mij zijn de huidige ontwikkelingen wel okee maar als er niet gehandeld kan worden in bepaalde coins heeft het weinig zin.
Ik moet nog steeds ergens instappen en voor mij zijn de huidige ontwikkelingen wel okee maar als er niet gehandeld kan worden in bepaalde coins heeft het weinig zin.
Zak zak zak!!
Leuk moment om bitcoin te kopen straks.
dus die eth moet opnieuw op de markt worden aangeboden of ''return to eth adres''? Benieuwd wat dat dit voor effect heeft op de prijs van ethViper® schreef op maandag 4 september 2017 @ 10:03:
[...]
Ja dus, kan aannemen dat mijn Ethereum de refund is voor de ICO
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
verdomme ik wou dat ik meer geld had nu
lijkt me het perfecte moment om es flink te gaan kopen hahaha
Zoals?deppenboks schreef op maandag 4 september 2017 @ 10:40:
verdomme ik wou dat ik meer geld had nulijkt me het perfecte moment om es flink te gaan kopen hahaha
Welke ICO's zullen door China verboden worden?
Heeft er iemand een idee???
Bornclean
Verwijderd
Ja of altcoins natuurlijk, want die gaan in verhouding veel harder momenteel.meenkdrie schreef op maandag 4 september 2017 @ 10:37:
Zak zak zak!!Leuk moment om bitcoin te kopen straks.
Ik heb juist vorige week alles uitgegeven om me portfolio te verdrievoudigen, goede timingdeppenboks schreef op maandag 4 september 2017 @ 10:40:
verdomme ik wou dat ik meer geld had nulijkt me het perfecte moment om es flink te gaan kopen hahaha

Was me ook al gelukt om vlak voor de vorige crash in te stappen.
Mja, maar bij bitcoin durf ik straks wel een beetje spaargeld te gebruikenVerwijderd schreef op maandag 4 september 2017 @ 10:44:
[...]
Ja of altcoins natuurlijk, want die gaan in verhouding veel harder momenteel.
NAV,PAY,OMG, en NEO staat nu alweer rond de 0.0050 terwijl het een half uurtje geleden op 0.0036 stond....
Er zijn kansen om goedkoop zaken op te pikken, maar het is altijd uitkijken. Zelf als longtime hodl-er hou ik het principe aan van "als er geschoren wordt, moet je stil blijven zitten"
17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)
OMG gaat extra hard om één of andere redenVerwijderd schreef op maandag 4 september 2017 @ 10:44:
[...]
Ja of altcoins natuurlijk, want die gaan in verhouding veel harder momenteel.
Wel goed luisteren wat hij zegt he: hij beweert rond 12:00 dat de dotcom-bubble geen bubble was omdat de onderliggende techniek goed was. Het was gewoon een marktcorrectie in zijn ogen.johanmulder schreef op maandag 4 september 2017 @ 10:24:
Dat komt ook omdat het ook geen 'bubbel' lijkt te zijn: YouTube: Bubbles, Why Crypto's are not & neither were Tech stocks
Wat versta je verder onder 'ongezond'? Ik vind het namelijk een logische maar spannende ontwikkeling en iedereen probeert er zijn of haar draai aan te geven. Creatievelingen zien kansen, maar ook bedrijven en overheden al. Wellicht kunnen we wel gaan spreken van het begin van een soort van revolutie op globale schaal? Who knows
Datzelfde gaat dan natuurlijk op voor crypto. De onderliggende techniek is uitstekend en er gaan gigantische ontwikkelingen uit voortkomen, daar is vriend en vijand het wel over eens. Maar deze man concludeert daaruit dat er per definitie geen bubble kan zijn, ook niet als BTC morgen met 90% instort? Dan maakt hij er een puur semantische kwestie van. Lekker onzinnig.
Zijn wij straks niet erg de lul als centrale banken in USA en Europa hetzelfde gaan roepen?
Edit; ik ben een lezer trouwens die erg dankbaar is voor jullie inbreng
Als ik wat vaardiger wordt breng ik zelf ook wat in!
Edit; ik ben een lezer trouwens die erg dankbaar is voor jullie inbreng
[ Voor 41% gewijzigd door Dawid127 op 04-09-2017 10:50 ]
Klopt ook niet, het heeft alle tekenen van een bubbel. Hoewel de techniek en toepassingen goed zijn en ik er ook echt in geloof dat dit een nieuwe standaard gaat worden, is het nog te veel hype. De internet bubbel is hetzelfde, was allemaal mooi en de toekomst, maar van de spelers die toentertijd aanwezig waren, is nog maar een handjevol over (die trouwens nu op een punt komen dat ze meer waard zijn dan tijdens de bubbel).Anders schreef op maandag 4 september 2017 @ 10:47:
[...]
Wel goed luisteren wat hij zegt he: hij beweert rond 12:00 dat de dotcom-bubble geen bubble was omdat de onderliggende techniek goed was. Het was gewoon een marktcorrectie in zijn ogen.
Datzelfde gaat dan natuurlijk op voor crypto. De onderliggende techniek is uitstekend en er gaan gigantische ontwikkelingen uit voortkomen, daar is vriend en vijand het wel over eens. Maar deze man concludeert daaruit dat er per definitie geen bubble kan zijn, ook niet als BTC morgen met 90% instort? Dan maakt hij er een puur semantische kwestie van. Lekker onzinnig.
Tis toch een Red monday als je naar coinmarketcap kijkt, alle coins omlaag Neo meer dan 30% omlaag zelfs
Hoe graag ze dat wel niet willen. Maar hebben ze die macht?Dawid127 schreef op maandag 4 september 2017 @ 10:49:
Zijn wij straks niet erg de lul als centrale banken in USA en Europa hetzelfde gaan roepen?
Alle.Bornin1972 schreef op maandag 4 september 2017 @ 10:43:
Welke ICO's zullen door China verboden worden?
Zie het vertaalde statement van de Chinese Centrale Bank:
The tokens or 'virtual currency' used in coinage financing are not issued by the monetary authorities, do not have legal and monetary properties such as indemnity and coercion, do not have legal status equivalent to money, and can not and should not be circulated as a currency in the market use.
(...)
As of the date of this announcement, all kinds of tokens issuance financing activities shall be stopped immediately.The organizations and individuals who have completed the issuance of the custody financing shall make arrangements for the repatriation and so on to reasonably protect the interests of investors and properly handle the risks. Severely investigate and deal with non-stop tokens financing activities and the completion of the tokens issued financing projects in the illegal acts.
As at the date of this announcement, any so-called tokens financing trading platform shall not engage in the exchange of legal currency and tokens, 'virtual currency', and may not be traded or sold as a central counterparty to sell tokens or 'virtual currency' Not for the tokens or 'virtual currency' to provide pricing, information services and other services.
Red Pulse gaat gewoon door, aldus een admin op hun Slack kanaal...MaZo schreef op maandag 4 september 2017 @ 10:22:
[...]
Red Pulse opereert vanuit Hong Kong en Chinezen mochten zoiezo al niet meedoen, dus het zou me niks verbazen als de ICO launch gewoon doorgaat.
Verwijderd
Voor daytraders (of beter nog minutetradersCliffie schreef op maandag 4 september 2017 @ 10:46:
Er zijn kansen om goedkoop zaken op te pikken, maar het is altijd uitkijken. Zelf als longtime hodl-er hou ik het principe aan van "als er geschoren wordt, moet je stil blijven zitten"
Er lijkt sprake van enige paniek te zijn.
Ik heb veel geïnvesteerd in OMG, Lisk, Ark, Navcoin, Metal, TenX, fun, Civic, Stratis, Neo.
Welke zou je aanraden te houden en welke niet?
Bornclean
Goede bedoelingen zijn niet relevant. ICO's zijn gewoon een verkapte vorm van aandelenverkoop (zelfs de term "ICO" is direct gebaseerd op het in de aandelen-wereld bekende begrip "IPO" (Initial Public Offering)). En voor dergelijke zaken zijn er in de meeste landen gewoon strakke regels. Die regels gelden zowel voor de scams als voor de eerlijke bedrijven.Bornin1972 schreef op maandag 4 september 2017 @ 10:20:
https://news.bitcoin.com/...in-fear-of-ico-crackdown/
Een dergelijke actie van de Chinese autoriteiten kon je van mijlenver aan zien komen, zeker na de recente ICO-hype. Het zou me niets verbazen als er in andere landen vergelijkbare dingen gaan gebeuren.
Het zal de ICO's niet volledig stoppen, want zolang het bedrijf dat de tokens verkoopt maar in een ICO-vriendelijk land zit, is het bijzonder moeilijk om investeerders uit specifieke landen te weigeren. Maar je kunt er van uitgaan dat de vrijheid-blijheid cultuur waar iedereen met een hippe webpagina zo een bedrag in de miljoenen binnen kon harken met een ICO wel enigszins ten einde gaat komen.
Enig idee welke coins we voorlopig beter de handen afhouden?Rannasha schreef op maandag 4 september 2017 @ 10:57:
[...]
Goede bedoelingen zijn niet relevant. ICO's zijn gewoon een verkapte vorm van aandelenverkoop (zelfs de term "ICO" is direct gebaseerd op het in de aandelen-wereld bekende begrip "IPO" (Initial Public Offering)). En voor dergelijke zaken zijn er in de meeste landen gewoon strakke regels. Die regels gelden zowel voor de scams als voor de eerlijke bedrijven.
Een dergelijke actie van de Chinese autoriteiten kon je van mijlenver aan zien komen, zeker na de recente ICO-hype. Het zou me niets verbazen als er in andere landen vergelijkbare dingen gaan gebeuren.
Het zal de ICO's niet volledig stoppen, want zolang het bedrijf dat de tokens verkoopt maar in een ICO-vriendelijk land zit, is het bijzonder moeilijk om investeerders uit specifieke landen te weigeren. Maar je kunt er van uitgaan dat de vrijheid-blijheid cultuur waar iedereen met een hippe webpagina zo een bedrag in de miljoenen binnen kon harken met een ICO wel enigszins ten einde gaat komen.
Bornclean
Je blijft het hier vragen aan iedereen, maar niemand heeft een glazen bol. Heeft dus geen zin.Bornin1972 schreef op maandag 4 september 2017 @ 11:00:
Enig idee welke coins we voorlopig beter de handen afhouden?
Deze regulatie/restrictie zat er al een tijd aan te komen, het is wachten tot Europese overheden dit soort regels in gaan stellen. Het is ook te bizar voor worden om miljoenen op te halen binnen enkele minuten, zonder ook maar enige vorm van regulatie.
Het wordt ook gedaan om te markt te beschermen: hoeveel mensen zonder ook maar enige crypto- en blockchain kennis kennen jullie dit een aantal coins hebben gekocht? Zijn er meer dan goed is, die in sommige gevallen een groot deel van hun vermogen verliezen.
Alles wat gebaseerd is op een ICO en waarbij je kunt zeggen dat het token (deels) gezien kan worden als een aandeel in een bedrijf. Vooral de coins/tokens die in China populair zijn of waarvan de uitgever in China gevestigd is.Bornin1972 schreef op maandag 4 september 2017 @ 11:00:
[...]
Enig idee welke coins we voorlopig beter de handen afhouden?
Platforms waar ICO-tokens op worden gedistribueerd, voornamelijk Ethereum, zullen mogelijk ook lijden onder een daling in de interesse in ICO's.
oh ok, nu begrijp ik wat je bedoelt.Tutti-frutti schreef op maandag 4 september 2017 @ 09:36:
[...]
Maar bij blockfolio moet je toch elke order handmatig invoeren? Daar heb ik dus geen zin in.
Ik doe HODL dus voor mij is die app natuurlijk perfect.
Waar ik enkel nog op zit te wachten is BLX/EUR, nu hebben ze enkel BLX/ETH.
Bedankt voor de reacties op mijn herhaalde vragen en ik weet dat niemand een glazen bol heeft.Rannasha schreef op maandag 4 september 2017 @ 11:04:
[...]
Alles wat gebaseerd is op een ICO en waarbij je kunt zeggen dat het token (deels) gezien kan worden als een aandeel in een bedrijf. Vooral de coins/tokens die in China populair zijn of waarvan de uitgever in China gevestigd is.
Platforms waar ICO-tokens op worden gedistribueerd, voornamelijk Ethereum, zullen mogelijk ook lijden onder een daling in de interesse in ICO's.
Ik beroep me gewoon op mensen op dit forum met meer gedetailleerde technische kennis dan de mijne
Dan is de duidelijkste veilige haven voorlopig Tether of Bitcoin, die zijn niet afhankelijk van enige ICO?
Bornclean
Toch wel vreemd dat vrijwel alles zakt en op dat moment heeft Litebit op letterlijk alle coins 0 voorraad.
ook op de coins die ik ze net verkocht heeft blijft de voorraad 0 ;-)
Is al meerdere keren voorbij gekomen in dit forum. Litebit zet de verkoop altijd stil op volatiele momenten.janus_freggel schreef op maandag 4 september 2017 @ 11:09:
Toch wel vreemd dat vrijwel alles zakt en op dat moment heeft Litebit op letterlijk alle coins 0 voorraad.
Ik ben van plan om een groot deel van mijn portfolio in Iconomi te stoppen, vind het interessant en scheelt mij weer veel gedoe. Ik kan inderdaad ook zelf hun spreiding hanteren, maar ik steun een bedrijf als Iconomi graag.
LydianCoin daarentegen, wat wordt gepromoot door Paris Hilton op Twitter, is een typische coin die ik oversla haha.
Dat is op zich een non-argument. Hoeveel mensen ken je die hun geld in aandelen/opties hebben belegd of een hypotheek met een hoog rentepercentage hebben afgesloten? Toch een "gereguleerde" markt met overheden aan het stuur......Orangelights23 schreef op maandag 4 september 2017 @ 11:04:
[...]
Je blijft het hier vragen aan iedereen, maar niemand heeft een glazen bol. Heeft dus geen zin.
Deze regulatie/restrictie zat er al een tijd aan te komen, het is wachten tot Europese overheden dit soort regels in gaan stellen. Het is ook te bizar voor worden om miljoenen op te halen binnen enkele minuten, zonder ook maar enige vorm van regulatie.
Het wordt ook gedaan om te markt te beschermen: hoeveel mensen zonder ook maar enige crypto- en blockchain kennis kennen jullie dit een aantal coins hebben gekocht? Zijn er meer dan goed is, die in sommige gevallen een groot deel van hun vermogen verliezen.
Mensen moeten gewoon goed nadenken voordat ze ergens instappen. Als je bereid bent om een rendement van 100-en procenten te krijgen, moet je ook bereid zijn om hetzelfde percentage te verliezen. En anders moet je er gewoon niet aan beginnen.
Ik zeg niet dat het mijn argument is, maar dat is het argument van de verschillende overheidsorganen om dit als reden te gebruiken om het sterk te reguleren. Ik kan wel een alu-hoedje op gaan zetten en zeggen dat zij er ook aan willen verdienen, maar uiteindelijk willen zij de markt beschermen. Als een bedrijf miljoenen op kan halen met een goed marketingteam en een leuk idee, kunnen ze er alsnog mee vandoor gaan. Daar moeten consequenties op komen, zonder twijfel.deppenboks schreef op maandag 4 september 2017 @ 11:15:
Dat is op zich een non-argument. Hoeveel mensen ken je die hun geld in aandelen/opties hebben belegd of een hypotheek met een hoog rentepercentage hebben afgesloten? Toch een "gereguleerde" markt met overheden aan het stuur......
Mensen moeten gewoon goed nadenken voordat ze ergens instappen. Als je bereid bent om een rendement van 100-en procenten te krijgen, moet je ook bereid zijn om hetzelfde percentage te verliezen. En anders moet je er gewoon niet aan beginnen.
Die ICO's zijn ergens waanzin natuurlijk. Er is ook gemakkelijk misbruik te maken van andermans vertrouwen om met een slap verhaal miljoenen binnen te harken. Maar dat komt ook door de gekte die nu heerst (vrijwel alles gaat over de lange periode omhoog, niet omlaag). Uiteindelijk geloof ik wel in zelfregulering. Zodra mensen ook verlies maken op crypto zal men een stuk kritischer zijn bij ICO's en niet zo snel geld investeren. Van mij hoeven overheden zich daar niet zo mee te bemoeien.
Aan de andere kant is het voor de huidige markt wel goed. Er zijn inmiddels al zoveel munten. Als je zo gemakkelijk zonder iets te leveren miljoenen kunt ophalen brengt het de hele markt in gevaar. Ik verwacht dat na de schrikreactie van nu dat mensen dat snel inzien en einde week de cijfers weer groen zijn. Dit besluit maakt alle huidige munten eigenlijk alleen maar sterker (op wat munten na die het moeten hebben van de Chinese ICO markt).
Aan de andere kant is het voor de huidige markt wel goed. Er zijn inmiddels al zoveel munten. Als je zo gemakkelijk zonder iets te leveren miljoenen kunt ophalen brengt het de hele markt in gevaar. Ik verwacht dat na de schrikreactie van nu dat mensen dat snel inzien en einde week de cijfers weer groen zijn. Dit besluit maakt alle huidige munten eigenlijk alleen maar sterker (op wat munten na die het moeten hebben van de Chinese ICO markt).
Waar je geen glazen bol voor hoeft te hebben is om te kunnen lezen wat er in de topicwarning staat:Bornin1972 schreef op maandag 4 september 2017 @ 11:09:
[...]
Bedankt voor de reacties op mijn herhaalde vragen en ik weet dat niemand een glazen bol heeft.
[q]Wat willen we hier niet zien?
• Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Is enkel het lanceren van icos illegaal geworden daar of is NEO bv in z'n geheel illegaal in China nu?
ICO's alleen. En NEO is zoveel meer dan alleen een ICO platform.Hertog_Martin schreef op maandag 4 september 2017 @ 11:21:
Is enkel het lanceren van icos illegaal geworden daar of is NEO bv in z'n geheel illegaal in China nu?
Hmz..Trent900 schreef op maandag 4 september 2017 @ 11:25:
[...]
ICO's alleen. En NEO is zoveel meer dan alleen een ICo platform.
NEO is ANTshares geweest en die heeft een ICO gedaan ...
Helaas zit ik net in die muntenTom schreef op maandag 4 september 2017 @ 11:18:
Die ICO's zijn ergens waanzin natuurlijk. Er is ook gemakkelijk misbruik te maken van andermans vertrouwen om met een slap verhaal miljoenen binnen te harken. Maar dat komt ook door de gekte die nu heerst (vrijwel alles gaat over de lange periode omhoog, niet omlaag). Uiteindelijk geloof ik wel in zelfregulering. Zodra mensen ook verlies maken op crypto zal men een stuk kritischer zijn bij ICO's en niet zo snel geld investeren. Van mij hoeven overheden zich daar niet zo mee te bemoeien.
PSN/Steam: Xamsix
Ik lees dat net als je meedoet aan kyber ico je gratis ind coins krijgt. Is dat zo'n airdrop waar ik wel eens van hoor?
Verwijderd
Dit laatste wilde ik ook net schrijven. Weer veel paniek terwijl dit juist goed zou moeten zijn voor veel bestaande munten. Veel minder concurrentie van nieuwe munten/ICO's die te pas en te onpas op de markt gesmeten worden.. Hoop dat de panic-sellers dit ook snel inzien..Tom schreef op maandag 4 september 2017 @ 11:18:
Een beetje vergelijkbaar met crowdfunding en early-accessTom schreef op maandag 4 september 2017 @ 11:18:
Er was op een gegeven moment zo'n aanloop op kickstarter en andere crowdfunding sites. Er leek misbruik gemaakt te worden van de hype rondom goedkoop instappen en heel veel projecten werden uiteindelijk gecancelled of halen hun doel niet.
Ik heb 3 kickstarter projecten gedaan en volgens mij lopen ze allemaal 1.5 jaar uit.
Hetzelfde met games pre-ordenen.
70 euro betalen voor iets wat nog niet eens gemaakt is.
In het beginsel was het een goed idee, maar vaak loopt het uit op een slechte game/kwaliteit.
Restrictie zat er inderdaad aan te komen, en zolang er nog geen regulering is wordt het vooralsnog dus een keiharde ban in China. Best kans dat andere landen gaan volgen. Of China nou zoveel opheeft met de bescherming van argeloze consumenten betwijfel ik. Ze zullen vooral ingrijpen om de eigen munteenheid te beschermen en om grip te houden op de eigen economie.Orangelights23 schreef op maandag 4 september 2017 @ 11:04:
Was ik maar een expertBornin1972 schreef op maandag 4 september 2017 @ 10:56:
Ik heb veel geïnvesteerd in OMG, Lisk, Ark, Navcoin, Metal, TenX, fun, Civic, Stratis, Neo.
Welke zou je aanraden te houden en welke niet?
(*) Let op, zie r0g3r in "[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4"
[ Voor 3% gewijzigd door Anders op 04-09-2017 13:42 ]
Ik wil mijn BTC van Kraken naar een andere exchange sluizen om daar "goedkoop" in wat altcoins te stappen, maar Kraken heeft zo te zien de withdraw functie maar op slot gegooid om leegloop te voorkomen?
This action is not available for tier level 3
Your current funding tier level (3) is insufficient for this functionality. Please further verify your account to increase your tier level and funding limits.
Opvallend, bij Binance kan ik ook al niks withdrawenerrrrrnie schreef op maandag 4 september 2017 @ 11:53:
Ik wil mijn BTC van Kraken naar een andere exchange sluizen om daar "goedkoop" in wat altcoins te stappen, maar Kraken heeft zo te zien de withdraw functie maar op slot gegooid om leegloop te voorkomen?
[...]
Kan iemand verifiëren dat hun bij Binance nog wel een withdrawal mogelijk is?
Update rondom Waltonchain... die zit gelukkig goed 
https://twitter.com/Waltonchain/status/904638545721044992
En toch zou ik er geen cent in stoppen.yinx84 schreef op maandag 4 september 2017 @ 11:57:
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
lisk vertoont gelukkig geen grote schommelingen
Reason: planned maintenance. Zie https://bittrex.com/statuso-TANK-o schreef op maandag 4 september 2017 @ 12:41:
lisk vertoont gelukkig geen grote schommelingen
Als je naar hun homepage gaat download ie al 2 virussenyinx84 schreef op maandag 4 september 2017 @ 11:57:
Mijn excuses.oisyn schreef op maandag 4 september 2017 @ 11:20:
[...]
Waar je geen glazen bol voor hoeft te hebben is om te kunnen lezen wat er in de topicwarning staat:
[...]

Bornclean
A U B! Geloof werkelijk NIKS van die 'knakkert' (Whale Club) tweet. Hij is een notoire oplichter en in héél veel van zijn oudere tweets zul je reacties vinden naar een paar links waar iemand een hele webpagina heeft gewijd aan het uiteenzetten van al zijn bedrog door de jaren heen.Anders schreef op maandag 4 september 2017 @ 11:49:
[...]
Restrictie zat er inderdaad aan te komen, en zolang er nog geen regulering is wordt het vooralsnog dus een keiharde ban in China. Best kans dat andere landen gaan volgen. Of China nou zoveel opheeft met de bescherming van argeloze consumenten betwijfel ik. Ze zullen vooral ingrijpen om de eigen munteenheid te beschermen en om grip te houden op de eigen economie.
[...]
Was ik maar een expertIk ben uit de meeste gestapt gezien het huidige rumoer en het zit nu weer in btc. Als ik deze knakkert mag geloven wordt het de komende uren interessant of die weer omhoog gaat of verder omlaag. Het lijkt er goed uit te zien.
Ook rond de release van de MCO app (al dan niet met visa) was deze man met meerdere tweets per minuut die coin aan het pumpen, om vervolgens zelf stiekem alles te verkopen en nog geen paar uur later MCO weg te zetten als shitcoin en bedrog.
Bij Binance kan ik weer withdrawen, ook Kraken laat weer withdrawal toe.
Kraken is echt bijna onwerkbaar
Kraken is echt bijna onwerkbaar
[ Voor 63% gewijzigd door Viper® op 04-09-2017 13:26 ]
Ja, je hebt waarschijnlijk wel gelijk ook. Ik had hem even geleden al ontvolgd nadat ik allerlei merkwaardige Youtube-filmpjes van zijn hand vond over compleet andere zaken (catering, injection molding, zie onder) maar hij was op 29 augustus bv wel weer een van de weinigen die waarschuwde voor de NEO-inzinking voordat die plaatsvond. Ik lees nu dat MCO-verhaal terug en zal hem toch idd maar gaan blocken (voor de meelezers, het gaat op https://twitter.com/APACllc )r0g3r schreef op maandag 4 september 2017 @ 13:14:
[...]
A U B! Geloof werkelijk NIKS van die 'knakkert' (Whale Club) tweet. Hij is een notoire oplichter en in héél veel van zijn oudere tweets zul je reacties vinden naar een paar links waar iemand een hele webpagina heeft gewijd aan het uiteenzetten van al zijn bedrog door de jaren heen.
Ook rond de release van de MCO app (al dan niet met visa) was deze man met meerdere tweets per minuut die coin aan het pumpen, om vervolgens zelf stiekem alles te verkopen en nog geen paar uur later MCO weg te zetten als shitcoin en bedrog.
YouTube: Catering Seoul Korea, Busan, Tokyo, Hong K
YouTube: Injection Molding Company China Korea USA Argentina Germany
YouTube: Kinkos Color Copies? Printing Tokyo: Shinjuku Roppongi Shibuya Ueno ...
Daar lijkt het op; gister en zaterdag geen problemen gehad, nu ineens wel...errrrrnie schreef op maandag 4 september 2017 @ 11:53:
[...]
Vanaf vandaag (ergens) kun je de coins pas van de website naar MEW sturen. Daarna worden ze verhandel op jubi. De prijs op HITBTC is onzin en klopt totaal niet.Practics schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 09:16:
[...]
Jup gekocht rond 1 augustus. 115 euro. Eigenlijk een investering die ik gelijk afschreef. Verwacht er dus niet heel veel van. Als ik mijn inleg terug krijg ben ik tevreden. Kun je ergens zien wat de huidige koers is?
Ik denk dat we over een week of 2 weken pas de echte prijs zien. Ik verwacht best wel wat van dit project op de lange termijn.
RIP portfilio. 1.4k omlaag in 24 uur, ik haat deze dips haha..
Iemand een mening over Neo na het nieuws over China? HODL ?
[ Voor 9% gewijzigd door aevitas1 op 04-09-2017 13:47 ]
Ik ben onlangs begonnen met wat coins in te slaan.
30% XRP. (Ik weet het, de meningen zijn hierover verdeeld)
20% XEM
20% DGB
10% XVG
10% ARDR
05% SC
De laatste 2 weken alles behoorlijk in de groene cijfers!
En nu zwaar rood
Wat is jullie strategie op dit soort momenten, alles gewoon op hold?
Of alles omzetten naar USDT? Het lijkt mij niet de juiste zet om alles op rood van de hand te doen..?
Er moeten vast meer mensen zijn met hetzelfde dilemma?
20% XEM
20% DGB
10% XVG
10% ARDR
05% SC
En nu zwaar rood

Of alles omzetten naar USDT? Het lijkt mij niet de juiste zet om alles op rood van de hand te doen..?

Rationeel denken, niet met verlies gaan verkopen. Althans dat is mijn mening. Gewoon afwachten. Ook 1,5k minder t.o.v. 24 uur geleden.Fendt1z schreef op maandag 4 september 2017 @ 13:50:
[ Voor 4% gewijzigd door Xoxol op 04-09-2017 13:52 ]
V-Strom 650
Wen er maar aan, dit gebeurd vaker. Volgens mij staan bijna al mijn munten elk weekend in het rood, America heeft ook nog labor day vandaag (extra dag vrij) + slecht nieuws over ico's uit China.Fendt1z schreef op maandag 4 september 2017 @ 13:50:
Ik ben onlangs begonnen met wat coins in te slaan.
20% XEM
20% DGB
10% XVG
10% ARDR
05% SC
En nu zwaar rood![]()
HODL.
Oh ik was dus niet de enigealki schreef op maandag 4 september 2017 @ 12:52:
[...]
Als je naar hun homepage gaat download ie al 2 virussen
Met verlies verkopen kan prima de meest rationele optie zijn. Krampachtig blijven vasthouden aan een investering omdat je niet met verlies wil verkopen (hint: dat verlies heb je al, of je nu verkoopt of niet), is daarentegen juist irrationeel.Xoxol schreef op maandag 4 september 2017 @ 13:52:
[...]
Rationeel denken, niet met verlies gaan verkopen.
Bovenstaande is overigens algemeen advies en niet specifiek van toepassing op de huidige situatie.
Refreshen geeft veschillende resultaten.hansdegit schreef op maandag 4 september 2017 @ 13:34:
[...]
Daar lijkt het op; gister en zaterdag geen problemen gehad, nu ineens wel...
soms Feature disabled
soms tier lvl3 melding
soms gateway error, gaat lekker
Klopt, echter is dit sterk afhankelijk van de munt denk ik zo. Gezien het nieuws zou je enkel kunnen overwegen om je portfolio te herzien. Bijvoorbeeld van de munten die onder Chinese ICO's vallen?Rannasha schreef op maandag 4 september 2017 @ 13:56:
[...]
Met verlies verkopen kan prima de meest rationele optie zijn. Krampachtig blijven vasthouden aan een investering omdat je niet met verlies wil verkopen (hint: dat verlies heb je al, of je nu verkoopt of niet), is daarentegen juist irrationeel.
Bovenstaande is overigens algemeen advies en niet specifiek van toepassing op de huidige situatie.
V-Strom 650
We wachten het af! Wat is jouwn mening betreft de samenstelling aan coins? Is dit een beetje een goede basis..Xoxol schreef op maandag 4 september 2017 @ 13:52:
[...]
Rationeel denken, niet met verlies gaan verkopen. Althans dat is mijn mening. Gewoon afwachten. Ook 1,5k minder t.o.v. 24 uur geleden.
Dat is maar net hoe je handeltXoxol schreef op maandag 4 september 2017 @ 13:52:
[...]
Rationeel denken, niet met verlies gaan verkopen. Althans dat is mijn mening. Gewoon afwachten. Ook 1,5k minder t.o.v. 24 uur geleden.
ik zet zelf altijd limieten voor mezelf in, zakt de coin onder het limiet dan verkoop ik het met verlies.
Vaak genoeg meegemaakt dat de koers bleef zakken en ik vervolgens maanden kon wachten dat de koers weer een beetje omhoog kwam.
Nu pak ik een klein verlies maar ik heb wel centjes om verder mee te handelen i.p.v. maanden wachten op herstel in sommige gevallen.
Als je er LT inzit is het een ander verhaal maar in de crypto wereld verdien ik meer met short traden dan LT waar je geen dividend op krijgt en een hoop onzekerheden hebt.
Mijn voorkeur gaat inderdaad uit naar de LT. Voor short traden helaas te weinig tijd om een goede en vooral snelle beslissingen te kunnen doen.Slux schreef op maandag 4 september 2017 @ 14:02:
[...]
Dat is maar net hoe je handelt
ik zet zelf altijd limieten voor mezelf in, zakt de coin onder het limiet dan verkoop ik het met verlies.
Vaak genoeg meegemaakt dat de koers bleef zakken en ik vervolgens maanden kon wachten dat de koers weer een beetje omhoog kwam.
Nu pak ik een klein verlies maar ik heb wel centjes om verder mee te handelen i.p.v. maanden wachten op herstel in sommige gevallen.
Als je er LT inzit is het een ander verhaal maar in de crypto wereld verdien ik meer met short traden dan LT waar je geen dividend op krijgt en een hoop onzekerheden hebt.
@Fendt1z: Kan ik helaas geen goed antwoord op geven. Ik heb zelf XEM, overige zijn bij mij min of meer onbekend.
V-Strom 650
Momenteel is DGB (Digybite) een van de kanshebbers om gelisted te worden door HitBTC (Koreaanse exchange). Zij hebben een poll opgezet, het is nu een nek-aan-nek race tussen DGB en XVG!
Hierbij: vote 4 $DGB! https://twitter.com/hitbtc/status/903223626887032832 - 23hrs left op het moment.
Ik zie niet in de waarschuwing dat dit soort posts niet zou mogen, mag het alsnog niet, dan mijn excuses!
Hierbij: vote 4 $DGB! https://twitter.com/hitbtc/status/903223626887032832 - 23hrs left op het moment.
Ik zie niet in de waarschuwing dat dit soort posts niet zou mogen, mag het alsnog niet, dan mijn excuses!
Liever verge.karimmm schreef op maandag 4 september 2017 @ 14:07:
Momenteel is DGB (Digybite) een van de kanshebbers om gelisted te worden door HitBTC (Koreaanse exchange). Zij hebben een poll opgezet, het is nu een nek-aan-nek race tussen DGB en XVG!
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
.
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om