[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 80 ... 111 Laatste
Acties:
  • 940.805 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steelo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-03 22:29

Steelo

040 - Ole Ole Ole

Poeh, vandaag behoorlijk wat winst zien verdampen, maar alsnog 600e er ingepompt met het lange termijn visie dat NAV (op 26102 gekocht) Bitshares, Stratis, Waves en DNT lekker weer de weg omhoog gaan vinden. :D

WTC 2 dagen terug ingekocht op 200 en snel weer voor 300 verkocht...vertrouw het toch niet helemaal!

En een halve ETH overgemaakt naar het ATS ICO...Authorship coin.
PM me maar als je 75 ATS coins (geschatte waarde is 10usd) gratis wilt verdienen en mij indirect blij wilt maken!

Ik had overigens van de week 500 RISE voor 0.10 gekocht, maar nooit verwacht dat ie op ATH moment het zevenvoudige waard was en ze zijn nog altijd het driedubbele waard en ik verwacht dat ze wel weer verder gaan stijgen.

[ Voor 42% gewijzigd door Steelo op 02-09-2017 21:29 ]

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
Ik ga deze dip maar gebruiken om ICN te verkopen en wat anders te goedkoper in te slaan, denk aan NAV of OMG.

Komende paar dagen is congres waar WTC mogelijk meer gelanceerd wordt, ben benieuwd of het helpt of niet (zie Ripple).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nietmachine48
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-08 22:23
MP_Z4 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 21:15:
na de tips hier op WaltChain coin mijn voorraadje Rippeltjes en Golem ingeruild. ben benieuwd, puur daytrading move, meer ruimte naar boven dan naar beneden op deze pasgeboren munt
Morgen komt Yoyow (yoyo) op Binance, de blockchain version of Facebook, Quora and Zhihu. Laatste ico prijs was 0.02 usd, benieuwd wat de marktwaarde wordt. Verwacht ik ook wel wat van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Nu IOTA op ongeveer $0,67 staat wil ik er extra inkopen maar hoe krijg ik het makkelijkste BLX (Iconomi) naar Bitfinex om daar extra IOTA in te kopen?

Eerst BLX omzetten naar BTC en dan overzetten of een andere snellere manier?

Op de site van Iconomi krijg ik het niet gevonden (redelijk summiere FAQ)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwittrooper
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:41
D-Ed schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 21:43:
Nu IOTA op ongeveer $0,67 staat wil ik er extra inkopen maar hoe krijg ik het makkelijkste BLX (Iconomi) naar Bitfinex om daar extra IOTA in te kopen?

Eerst BLX omzetten naar BTC en dan overzetten of een andere snellere manier?

Op de site van Iconomi krijg ik het niet gevonden (redelijk summiere FAQ)
Je kan je BLX eventueel ook voor ETH verkopen en deze naar Bitfinex sturen om IOTA van te kopen. Dat gaat waarschijnlijk wat sneller dan het via BTC te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
zwittrooper schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 21:48:
[...]

Je kan je BLX eventueel ook voor ETH verkopen en deze naar Bitfinex sturen om IOTA van te kopen. Dat gaat waarschijnlijk wat sneller dan het via BTC te doen :)
Top, dank! Vanavond nog even aankijken maar dan ga ik dat doen voor het slapen gaan ;) Ondanks wat verlies begin ik dit hele crypto gebeuren steeds leuker te vinden 👍

Het scheelt dat de bedragen op dit moment te overzien zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 07:51
D-Ed schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 21:54:
[...]

Top, dank! Vanavond nog even aankijken maar dan ga ik dat doen voor het slapen gaan ;) Ondanks wat verlies begin ik dit hele crypto gebeuren steeds leuker te vinden 👍

Het scheelt dat de bedragen op dit moment te overzien zijn ;)
Zou blx juist niet verkopen. Juist deze gaat gespreid dus keldert nooit zo hard als een losse coin....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Practics schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 22:02:
[...]

Zou blx juist niet verkopen. Juist deze gaat gespreid dus keldert nooit zo hard als een losse coin....
Klopt maar ik heb op dit moment grootste deel van van mijn budget in BLX zitten en de rest in IOTA.. Ik heb geen zin om extra budget bij te storten maar wil het doen met de coins die ik nu op de verschillende plekken heb staan.. Ben nog steeds aan 'het ontdekken'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:00

Ethirty

Who...me?

Ik probeer het een beetje bij te houden hier, maar ik zie hier elke dag zoveel nieuwe coins langskomen, dat ik me sterk afvraag wat het nut nu is van al die coins en wanneer het genoeg is. Misschien als alle 3-letter combinaties op zijn?

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Laatst online: 03-09 14:14
Vraag voor de mensen met een Ledger Nano S. Ik heb gelezen dat je EC20 tokens op je Ledger kunt zetten door ze naar een ETH address van je Ledger te sturen. So far so good... maar vervolgens lees ik dat je alleen toegang hebt tot je tokens via Myetherwallet? Ik dacht dat het hele punt van een hardeware wallet was dat je niet meer afhankelijk was van andere partijen?

Begrijp me niet verkeerd, MEW is fantastisch, maar als die ooit uit de lucht gaat (om wat voor reden dan ook) dan kun je niet meer bij je tokens :? Of mis ik hier iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-11-2024
Ethirty schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 22:33:
Ik probeer het een beetje bij te houden hier, maar ik zie hier elke dag zoveel nieuwe coins langskomen, dat ik me sterk afvraag wat het nut nu is van al die coins en wanneer het genoeg is. Misschien als alle 3-letter combinaties op zijn?
Daarom is het ook belangrijk om research te doen naar verschillende coins. Ik heb nu van bijna alle interessante coins een document met informatie opgesteld, morgen ben ik hopelijk klaar. Nou stellen die documenten zelf misschien weinig voor, maar ik heb wel een globaal idee wat het nut is van elke coin of wat voor platform erbij hoort omdat ik minstens 30 minuten aan research heb gedaan per coin. Ik investeer alleen in coins waar ik het nu van in zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Larkinzzz schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 22:41:
[...]

Ik investeer alleen in coins waar ik het nu van in zie.
Dat bedoelde ik nou net, vraag me sterk af wat het nut is van 100'en coins die min of meer hetzelfde doen.

Aan de andere kant is het gunstig voor de koers van BTC, want die heb je nodig om ze te kunnen kopen.

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bjoost
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 16:32
yinx84 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 22:41:
Vraag voor de mensen met een Ledger Nano S. Ik heb gelezen dat je EC20 tokens op je Ledger kunt zetten door ze naar een ETH address van je Ledger te sturen. So far so good... maar vervolgens lees ik dat je alleen toegang hebt tot je tokens via Myetherwallet? Ik dacht dat het hele punt van een hardeware wallet was dat je niet meer afhankelijk was van andere partijen?

Begrijp me niet verkeerd, MEW is fantastisch, maar als die ooit uit de lucht gaat (om wat voor reden dan ook) dan kun je niet meer bij je tokens :? Of mis ik hier iets?
Ik heb geen hardware wallet, maar je kunt gewoon een lokale kopie van MEW draaien, dus zolang je de code daarvan ergens bewaart waar je erbij kunt (plus dus je private keys op de Ledger) zal je potentiele probleem wel meevallen... :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 06:34

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

yinx84 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 22:41:

De laatste tijd zie je veel van deze posts langskomen en er komen denk ik nog weinig reacties :P Maar om de stilte weer is te verbreken.

In het geval van Ethereum (en zonder de erc20 tokens ook bijna elke andere crypto) bestaat je 'rekening nummer' (je hex adres) uit een public en een private key.
Als je beide bezit kun je transacties 'signen' en op de blockchain plaatsen.

Een ledger bijv. bevat je private key en zorgt ervoor dat deze er nooit vanaf komt. Maak je een transactie, dan 'sign' je deze op het apparaat zelf en stuur je de versleutelde troep naar bijv. MEW om het op de chain te plaatsen.

Gebruik je een 'wallet' op je desktop dan installeer je de hele blockchain lokaal en sign je zelf de transacties en zet ze ook zelf in de blockchain.
Gebruik je alleen MEW dan heb je de sleutel ergens op je schijf of usb stick of kladblok etc.etc. en signed MEW je transactie en stuurt ze door naar de blockchain ergens gehost.
Gebruik je een exchange dan heb je soms niet eens je private key, maar staat deze op een server waar je inlogt met een username en password. De exchange plaatst dan je troep op de blockchain (handelt alles lekker makkelijk af maar kan dit ook zonder je toestemming 8) ).

Tokens (erc20) zijn contractjes in de blockchain die alleen bijhouden hoeveel ervan op welk ether adres zijn toegewezen. MEW heeft bijv. functies om de contracten te raadplegen naar de waarde die beschikbaar is voor het ingevoerde publieke ethereum adres.
Dit kan je ook via de wallet, etherscan of apps bekijken.
MEW kan ook 'transfers' uitvoeren op ERC20 contracten.
Ledger heeft dit ook ingebouwd in hun usb-stick, maar je krijgt dan alleen de 'versleutelde' data terug van de stick en deze kan je via bijv. MEW op de blockchain plaatsen.

Maw. het komt allemaal neer op 'heb je de private key in handen?' en 'kan de software die ik gebruik transacties signen..' -> ..'op de chain zetten' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Edit: nvm maakt niet zo veel uit

[ Voor 85% gewijzigd door Meessen op 02-09-2017 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Het valt me op dat btc/usdt bij bittrex tijdens deze btc drop zo'n 300 usd(t) lager zit dan de rest (bitfinex, bitstamp, kraken) en dat is zeker al een half uur zo. Nu 4553 bij bitstamp, 4256 bij bittrex. Wat is daar de logica van? Het lijkt me geen normaal verschil tussen exchanges.

[ Voor 21% gewijzigd door Tutti-frutti op 02-09-2017 23:27 ]

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onionchopper
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 25-12-2020
Meessen schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 23:20:
Zijn er betere alternatieven voor Blockfolio? Ben het nu voor de eerste keer op het zetten, maar de app split coins in trading pairs wat vervelend is (bijv TenX/BTC en TenX/ETH) en er is geen optie voor als bijv. op binance coins zijn binnen gekomen via LiteBit.
Ik vind coin.fyi wel handig, al is het niet zo uitgebreid als Blockfolio. Andere nadelen zijn misschien dat de data op de server wordt opgeslagen, en dat je het via je mobiele browser moet bezoeken op de telefoon. Maar die laatste punten maken voor mij weinig uit. Het werkt in ieder geval gemakkelijk en snel.

[ Voor 20% gewijzigd door onionchopper op 02-09-2017 23:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
Als er iemand interesse heeft, heb een ticker gemaakt voor Iconomi BLX : https://blx.fluxwi.se/

Wordt elke minuut geupdate. Zal later nog de overige info toevoegen (7d change, 1m change, ...).

Ze zijn stevig in de min aan het gaan (logisch), maar ze updaten hun grafiek wel niet meer?! Lijkt me wat boerenbedrog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil beginnen met het kopen van crypto currencies maar er zijn er zoveel coins en de meeste exchanges verhandelen maar een aantal.
Waar kun je het beste een account aanmaken als je bijvoorbeeld nog geen cryptocurrencies hebt maar met EUROS wil kopen ? Kraken, IQoption, andere ?
Ik wilde IOTA en BITSHARES kopen maar die zie ik al helemaal nergens te koop.
En ik wil me niet op 10 exchanges registeren.
Kortom is er een exchange of enkele exchanges waar je met euros kan betalen en die een uitgebreid aanbod van cryptocoins heeft ? En waar ik bijvoorbeeld gemakkelijk Bitshares of andere minder bekende coins kan kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-09-2023

daf

onionchopper schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 23:32:
[...]

Ik vind coin.fyi wel handig, al is het niet zo uitgebreid als Blockfolio. Andere nadelen zijn misschien dat de data op de server wordt opgeslagen, en dat je het via je mobiele browser moet bezoeken op de telefoon. Maar die laatste punten maken voor mij weinig uit. Het werkt in ieder geval gemakkelijk en snel.
Ben zelf overgestap van Blockfolio naar cointracking.info.
Grootste voordeel van cointracking is een groot scala aan import en export mogelijkheden, terwijl Blockfolio die mogelijkheid (nog) niet heeft. Verder heeft cointracking ook veel reportingmogelijkheden en is het makkelijker om je portfolio te editen, delen en/of raadplegen op meerdere apparaten tegelijkertijd.
Ik geloof wel dat de gratis versie gelimiteerd is tot een invoer van 200 transacties of zoiets. Voor mij voorlopig genoeg daar ik meer een HODL dan een daytrader ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troxx
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-01-2020

troxx

Vechain maximalist

Verwijderd schreef op zondag 3 september 2017 @ 04:59:
Ik wil beginnen met het kopen van crypto currencies maar er zijn er zoveel coins en de meeste exchanges verhandelen maar een aantal.
Waar kun je het beste een account aanmaken als je bijvoorbeeld nog geen cryptocurrencies hebt maar met EUROS wil kopen ? Kraken, IQoption, andere ?
Ik wilde IOTA en BITSHARES kopen maar die zie ik al helemaal nergens te koop.
En ik wil me niet op 10 exchanges registeren.
Kortom is er een exchange of enkele exchanges waar je met euros kan betalen en die een uitgebreid aanbod van cryptocoins heeft ? En waar ik bijvoorbeeld gemakkelijk Bitshares of andere minder bekende coins kan kopen ?
Beetje research. Al deze vragen zijn aan de orde geweest. Om te zien waar een coin getrade kan worden kijk je op coinmarketcap, klik de desbetreffende coin aan en kijk onder 'markets'. Dit is redelijk uitputtend (coins worden niet verhandeld op andere plekken dan hier genoemd).

om fiat het system in te krijgen is kraken het goedkoopst. Als je de genoemde currencies wilt hebben zul je er niet aan ontkomen om je op meerdere exchanges te registreren (IOTA = bitfinex en BITSHARES = Poloniex of Bittrex).

aka Crypto T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Nogmaals dank voor delen van WTC op Binance, 261% gestegen afgelopen dagen wat toch wel mooi tegen de trend is. Zal dan vast ook wel dalen als alles weer aantrekt maar goed. Heeft nu marketcap van USD 66 mio en momenteel 24.9 mio coins in omloop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietmachine48
  • Laatst online: 26-08 22:23
Rookert25 schreef op zondag 3 september 2017 @ 09:11:
Nogmaals dank voor delen van WTC op Binance, 261% gestegen afgelopen dagen wat toch wel mooi tegen de trend is. Zal dan vast ook wel dalen als alles weer aantrekt maar goed. Heeft nu marketcap van USD 66 mio en momenteel 24.9 mio coins in omloop :)
Of het minder waard wordt, is nog maar de vraag. Kijk eens op Reddit, Twitter etc. De coin wordt goed gewaardeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 15:41
Ben blij dat ik eindelijk na 5 dagen m'n Wagerr pay-out heb ontvangen van de Mayweather bet. Mijn god wat een amateurs zijn dat, bleek dat door het handmatige uitbetalen zelfs lui 100x teveel zijn uitbetaald :F

Heb gelijk alle Wagerr's gedumpt. Ik zie dit team met beperkte blockchain en gambling ervaring nooit een succes van maken. Idee en opportunity zijn goed maar ik wacht even op een ander team en advisors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Het moet niet gekker worden met al die shit coins.
er is zelfs een geert coin 8)7
https://coinmarketcap.com/currencies/geertcoin/#charts

Verbaast me dat er nog geen tweakers coin is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFox1980
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 10-12-2018
Katseviool schreef op zondag 3 september 2017 @ 09:38:
Ben blij dat ik eindelijk na 5 dagen m'n Wagerr pay-out heb ontvangen van de Mayweather bet. Mijn god wat een amateurs zijn dat, bleek dat door het handmatige uitbetalen zelfs lui 100x teveel zijn uitbetaald :F

Heb gelijk alle Wagerr's gedumpt. Ik zie dit team met beperkte blockchain en gambling ervaring nooit een succes van maken. Idee en opportunity zijn goed maar ik wacht even op een ander team en advisors.
Hhmmm ik heb ze ook nog. Het doet ook weinig moet ik zeggen, golft wat op en neer. Sowieso dat ze nog steeds alleen op WaveDex staan schiet niet echt op.Wat dat betreft doe FunFair het stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 14:30

Hoogie2004

Whohooooo

Steelo schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 21:23:
Ik had overigens van de week 500 RISE voor 0.10 gekocht, maar nooit verwacht dat ie op ATH moment het zevenvoudige waard was en ze zijn nog altijd het driedubbele waard en ik verwacht dat ze wel weer verder gaan stijgen.
Ik had er 2000 gekocht op 0.11, en heb bij 0.65 de helft verkocht. De rest hou ik vast voor langer, ik verwacht nog wel wat meer stijging, zit imho een goed team achter.

[ Voor 7% gewijzigd door Hoogie2004 op 03-09-2017 10:01 ]

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Meessen
Walton doet het goed. Jammer dat ik gister de helft had omgeruild voor NEO.

Gratis Walton:

Edit: De afbeelding is wat groot, dan maar een link: https://binance.zendesk.c...000-Walton-WTC-Giveaways-

[ Voor 35% gewijzigd door Meessen op 03-09-2017 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Meessen schreef op zondag 3 september 2017 @ 10:16:

Gratis Walton:

Edit: De afbeelding is wat groot, dan maar een link: https://binance.zendesk.c...000-Walton-WTC-Giveaways-
Heb wat NEO en ICN ingeruild en dat was erg fijn.

Die giveaway wordt steeds interessanter met deze stijging :P

YOYO probeer ik ook als pennystock, maar dat is minder succesvol vooralsnog :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hello tweakers traders. Hier een verzoekje van een nieuwe user. Ik weet dat er door dit topic heen veel tips en tricks staan over waar het beste te handelen, echter zal ik vast niet de enige newbie zijn die door de bomen het bos niet meer kan vinden.

Ik stuitte op deze thread via een uitgebreide research-sessie over $WTC en NEO en dit is waarschijnlijk één van de beste NL threads die ik over crypto heb gevonden. Ik handel nu een tijdje via toegankelijkere platformen in ETH LTC XRP en BTC maar in de afgelopen dagen heb ik mij gerealiseerd dat $WTC ( en evt. NEO) de grootste kanshebber is voor een hoger rendement op lange termijn. Een kans of een boot die ik liever niet wil missen, nor should you guys ; )

Ik heb aardig wat research gedaan alleen schiet ik momenteel te kort op het technische gedeelte en raak ik de draad een beetje kwijt. Daarom wil ik de volgende vraag stellen mits dit toegestaan is; Via welk platform voegt men het makkelijkste fondsen toe aan Binance, en of wat werkt het beste/snelste?

Ik wil graag in $WTC investeren vanwege een veelbelovende toekomst maar heb een beetje moeite met hoe ik het nu het beste aan kan pakken? Wellicht bestaat er een mogelijkheid dat ik hulp kan krijgen via PB of evt. wat hulp kan krijgen tegen een vergoeding o.i.d. ?

Hartelijk bedankt alvast en happy trading!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-09 14:17
croc schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 23:37:
Als er iemand interesse heeft, heb een ticker gemaakt voor Iconomi BLX : https://blx.fluxwi.se/

Wordt elke minuut geupdate. Zal later nog de overige info toevoegen (7d change, 1m change, ...).

Ze zijn stevig in de min aan het gaan (logisch), maar ze updaten hun grafiek wel niet meer?! Lijkt me wat boerenbedrog.
Super! Heb je nog een handig truukje om de $ waarde in google sheet te krijgen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gratis Walton:

Goed tip! Dit geldt dus vanaf maandag 4 september 02:00u. Dan maar wat later naar bed vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Volg deze topic al een hele tijd, heb er al veel uit geleerd waarvoor dank.
Nu heb ik mij hier ook geregistreerd omdat ik volgende vraag heb:

Onlangs account aangemaakt op Binance en er mijn enkele ETH geruild voor WTC maar hoe kan ik mijn coins ooit terug omzetten naar Euro's? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 3 september 2017 @ 11:02:
Hoi,

Volg deze topic al een hele tijd, heb er al veel uit geleerd waarvoor dank.
Nu heb ik mij hier ook geregistreerd omdat ik volgende vraag heb:

Onlangs account aangemaakt op Binance en er mijn enkele ETH geruild voor WTC maar hoe kan ik mijn coins ooit terug omzetten naar Euro's? 8)7
Dat kan door bijvoorbeeld je coins weer om te wisselen naar BTC of ETH en die te versturen naar een exchange die EUR ondersteund (Kraken, Bitstamp) en daar de BTC/ETH te verkopen voor EUR.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Jasper schreef op zondag 3 september 2017 @ 10:43:
[...]

Super! Heb je nog een handig truukje om de $ waarde in google sheet te krijgen? :)
=VALUE(ImportJSON("https://blx.fluxwi.se/","/price_usd","noHeaders"))

[ Voor 33% gewijzigd door tijsco op 03-09-2017 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gratis Walton:

Ik gok eigenlijk dat het juist slim is voor de Giveaway WTC te kopen. Omdat tijdens zo'n give a way meestal de prijs nogal omhoog vlamt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
Rookert25 schreef op zondag 3 september 2017 @ 10:26:
[...]

Heb wat NEO en ICN ingeruild en dat was erg fijn.

Die giveaway wordt steeds interessanter met deze stijging :P

YOYO probeer ik ook als pennystock, maar dat is minder succesvol vooralsnog :+
Hoop voor ze dat ze de walton al hadden ingekocht, anders is het een dure giveaway :P

Klapt ineens 70 cent van Walton af ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnio G
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 16:12

Gratis Walton:

Goede tip, thanks!

Ik probeer er achter te komen wat de KYC Authentication inhoudt, maar Google geeft geen antwoord. Iemand een idee?

PSN: DeNachtBaron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
Ronnio G schreef op zondag 3 september 2017 @ 11:32:
[...]

Goede tip, thanks!

Ik probeer er achter te komen wat de KYC Authentication inhoudt, maar Google geeft geen antwoord. Iemand een idee?
Ja daar was ik ook juist naar het kijken. Hoop niet dat ze daar mee LVL2 of 3 authenticatie bedoelen, want dan kan ik helaas niet mee doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steelo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-03 22:29

Steelo

040 - Ole Ole Ole

Know Your Customer ofwel, tier 2 idd.

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
Iemand ervaring met hoe vlug Binance dit afhandelt?

Vind het wel ongemakkelijk om steeds overal dat soort gegevens op te moeten geven.

Edit: paspoort mag niet verlopen zijn; dan kan ik het al vergeten. Ach kan ik ten minste om een normale tijd naar bed 8)7

[ Voor 38% gewijzigd door Meessen op 03-09-2017 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 3 september 2017 @ 11:05:
[...]

Dat kan door bijvoorbeeld je coins weer om te wisselen naar BTC of ETH en die te versturen naar een exchange die EUR ondersteund (Kraken, Bitstamp) en daar de BTC/ETH te verkopen voor EUR.
Ik vermoed dat dit dan met de link "withdrawals" is? :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Meessen schreef op zondag 3 september 2017 @ 11:41:
Vind het wel ongemakkelijk om steeds overal dat soort gegevens op te moeten geven.
Tja, dan moet je niet mee willen doen. Financiele instellingen zijn verplicht dit vast te leggen zodra er fiat mee gemoeid is.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Kraken.com geeft nu een 522 error. Login duurt ook lang

Gisteren nog een storting gedaan naar kraken, staat er natuurlijk maandag middag pas op, banken ;(

Wtc gaat lekker zie ik. Jammer dat ik er heel veel heb weggedaan op 301, staat nu op 550.
Maar goed, ik had helemaal niks gehad zonder de tip hier :)

[ Voor 77% gewijzigd door Viper® op 03-09-2017 12:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 17:07
Meessen schreef op zondag 3 september 2017 @ 11:15:
[...]

Hoop voor ze dat ze de walton al hadden ingekocht, anders is het een dure giveaway :P

Klapt ineens 70 cent van Walton af ;w
Bij Walton verwacht ik net als de Binance coin een traject naar 200mio marketcap, dat lijkt houdbaar voor Binance iig Dat zag je bij Binance sinds introductie in ~2 weken gebeuren. Daarna volgt een wat saaier stuk weer, iedereen die de coins wil hebben heeft ze dan reeds.

Potentie bij Walton is zodra deze op andere Chineze exchanges komt, wat mij betreft hebben we nog lang niet alle stijgingen gezien. Zoals @yinx84 al aangaf in zijn stuk, er komt nu pas bekendheid en informatie naar buiten. Zie yinx84 in "[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4"

Lijkt een sterke coin o.b.v. team en adviseurs, en voor zover ik weet een uniek concept. RFID. Zeker te gebruiken in combinatie met blockchain, zie alleen zelf nog niet de toegevoegde waarde. Maar dat boeit ook niet op dit moment voor het rendement. ;)

Laat je vooral niet leiden door die korte dips, gebruik dat om bij te kopen. Die volatiliteit zit erin omdat het maar op 1 platform Binance verhandelbaar is, iemand met veel coins kan dan kort zorgen voor een crash.

Overigens, reken ik zelf altijd met total supply, 100mio coins. Die komen hoe dan ook een keer op de markt. Net zoals bij aandelen moet je alles meenemen in je waardering, niet alleen de uitstaande (dat is wat coinmarketcap meeneemt voor de ranking). Op zich gunstig voor ons dat coinmarketcap alleen circulating supply neemt, mensen denk dan oh positie 70-80, die kan nog wel eens richting top 30 gaan, laat ik maar inslaan. Alleen de top30 zou je al in staan als je total supply neemt...

EDIT: YOYO is nu ook gelist op Binance. Marketcap slechts 5mio nog. Paar Chinezen die deze coin gaan kopen en je verveelvoudigd je inleg zo >:) Weet verder nog weinig van de coin, zal eens kijken wat er van bekend is.

[ Voor 4% gewijzigd door Timberly2 op 03-09-2017 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

troxx schreef op zondag 3 september 2017 @ 08:38:
[...]

Beetje research. Al deze vragen zijn aan de orde geweest. Om te zien waar een coin getrade kan worden kijk je op coinmarketcap, klik de desbetreffende coin aan en kijk onder 'markets'. Dit is redelijk uitputtend (coins worden niet verhandeld op andere plekken dan hier genoemd).

om fiat het system in te krijgen is kraken het goedkoopst. Als je de genoemde currencies wilt hebben zul je er niet aan ontkomen om je op meerdere exchanges te registreren (IOTA = bitfinex en BITSHARES = Poloniex of Bittrex).
Troxx, dit helpt me enorm. Bedankt voor de info. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Verkeerde topic. :')

[ Voor 75% gewijzigd door Saturnus op 03-09-2017 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onionchopper
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 25-12-2020
Iemand hier een uitgesproken mening over DeepOnion?

Positief:
- De coin is echt opmerkelijk populair op bitcointalk.org. Dit komt waarschijnlijk door de airdrop die ze houden, maar het is compleet buiten proporties tot andere coins van deze levensduur. Zie bv. het announcement topic.
- De market cap is nog heel laag dus het potentieel voor groei is enorm.

Negatief:
- De software lijkt tot nu toe een simpele fork van bitcoin met wat onion routing ingebakken. Ze claimen een feature "deepsend" uit te brengen, die transacties zal mixen maar dit is nog niet gebeurd.
- Alleen beschikbaar op novaexchange, het blijft dus wel echt een fringe-coin momenteel.

p.s. Heeft iemand ervaring met novaexchange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guus Leeuwis
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Weet iemand of er (behalve de Red Pulse van 10 september) nog mooi nieuws gaat komen over de NEO-coin/-platform?

Eerder las ik de ambitie om een ethereum concurrent te worden. Mooie ambitie natuurlijk, maar die downtrend van nu ga ik een beetje irritant vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Guus Leeuwis schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:34:
Weet iemand of er (behalve de Red Pulse van 10 september) nog mooi nieuws gaat komen over de NEO-coin/-platform?

Eerder las ik de ambitie om een ethereum concurrent te worden. Mooie ambitie natuurlijk, maar die downtrend van nu ga ik een beetje irritant vinden.
Hij is juist stabiel tussen 30-38, zelfs bij de dip van alle andere top 20 coins afgelopen dagen. Dat laat vertrouwen zien. ETH heeft ook weken op 25 usd en 70-80 uso. Denk dat men RPX ico even afwacht, een stabiele ICO van een goed bedrijf is mooi nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wally228
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-10-2021
[quote]Rookert25 schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:42:
[...]

Hij is juist stabiel tussen 30-38,

gekke wereld als 25% verschil stabiel is
in wa voor een wereld leven wij 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Zou iemand nog even kunnen kijken naar mijn vraag van een aantal dagen geleden over conditional sell orders op Bittrex? Taro in "[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4"

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Laatst online: 00:35
Wat is jullie gedachte over BAT (Basic Attention Token)? Ik vind het een mooi idee, maar heb toch mijn vraag tekens bij de haalbaarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
SL65 schreef op zondag 3 september 2017 @ 16:16:
Wat is jullie gedachte over BAT (Basic Attention Token)? Ik vind het een mooi idee, maar heb toch mijn vraag tekens bij de haalbaarheid.
Ik denk dat het niet haalbaar is, maar heb er ook niet zo veel verstand van om eerlijk te zijn.

Walton stuitert aardig op en neer, schiet net flink onder de 2 dollar en paar minuten later weer er over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intouss
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 27-08-2021
BAT lijkt mij juist een goede coin te kunnen worden, Kijk b.v. naar de Brave browser en de betalingen van adverteerders ook toegevoegd om te betalen bij Uphold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eindelijk 100 euro aan BTC op Kraken. Echter snap ik er geen hol van. Alles ziet er zo ingewikkeld uit...ik wil gewoon mijn BTC kunnen traden -_-

Waarom moet alles zo moeilijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 14:09
Rookert25 schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:42:
[...]

Hij is juist stabiel tussen 30-38, zelfs bij de dip van alle andere top 20 coins afgelopen dagen. Dat laat vertrouwen zien. ETH heeft ook weken op 25 usd en 70-80 uso. Denk dat men RPX ico even afwacht, een stabiele ICO van een goed bedrijf is mooi nieuws.
de 7 dagen grafiek op coinmarketcap laat toch wat anders zien. Langzame afloop als je langer kijkt zelfs meer. Nu al 29 dollar dus zo stabiel kujn je het niet noemen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
Verwijderd schreef op zondag 3 september 2017 @ 18:16:
Ik heb eindelijk 100 euro aan BTC op Kraken. Echter snap ik er geen hol van. Alles ziet er zo ingewikkeld uit...ik wil gewoon mijn BTC kunnen traden -_-

Biertje, YouTube, tutorial kraken/Bittrex/Poloniex, 10 min, klaar.

Werkte voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guus Leeuwis
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Mirved schreef op zondag 3 september 2017 @ 18:16:
[...]

de 7 dagen grafiek op coinmarketcap laat toch wat anders zien. Langzame afloop als je langer kijkt zelfs meer. Nu al 29 dollar dus zo stabiel kujn je het niet noemen
Zojuist besloten dat ik hem iig tot oktober vasthoud. Misschien is een succesvolle ICO (Red Pulse) goed voor de NEO-coin. Want er volgt natuurlijk nog een berg aan Chinese marketing en aandacht. Babyrattler, wat vind jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rookert25 schreef op zondag 3 september 2017 @ 18:20:
[...]

Biertje, YouTube, tutorial kraken/Bittrex/Poloniex, 10 min, klaar.

Werkte voor mij :)
Ik heb alle grafiek dingetjes uitgeschakeld :P wat de waarde is van welke datum/tijdstip is voldoende. Ik werd gek door al die opties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen

Zou kraken niet gebruiken, is ook onoverzichtelijk en traag. Ik vind Bittrex en Bitfinex een betere interface hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Son Gohan
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 18-09 23:12
Meessen schreef op zondag 3 september 2017 @ 18:26:
[...]

Zou kraken niet gebruiken, is ook onoverzichtelijk en traag. Ik vind Bittrex en Bitfinex een betere interface hebben.
Sommige mensen vinden het handig omdat je namelijk SEPA transacties kan doen. (misschien hebben zij nog geen BTC of iets dergelijks, waardoor ze niet kunnen beginnen op Bittrex). Wat @Verwijderd zou kunnen doen is zijn BTC sturen naar een Bittrex account.

[ Voor 8% gewijzigd door Son Gohan op 03-09-2017 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
tijsco schreef op zondag 3 september 2017 @ 11:06:
[...]

=VALUE(ImportJSON("https://blx.fluxwi.se/","/price_usd","noHeaders"))
Thanks!!
SL65 schreef op zondag 3 september 2017 @ 16:16:
intouss schreef op zondag 3 september 2017 @ 17:28:
BAT lijkt mij juist een goede coin te kunnen worden, Kijk b.v. naar de Brave browser en de betalingen van adverteerders ook toegevoegd om te betalen bij Uphold
Ik vind het concept interessant, echter als het alleen in de Brave Browser blijft werken, dan heb ik er een erg hard hoofd in. Ik zie mensen (de massa) niet zo snel wisselen van browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Pvesh schreef op zondag 3 september 2017 @ 18:45:
[...]

Sommige mensen vinden het handig omdat je namelijk SEPA transacties kan doen. (misschien hebben zij nog geen BTC of iets dergelijks, waardoor ze niet kunnen beginnen op Bittrex). Wat @Verwijderd zou kunnen doen is zijn BTC sturen naar een Bittrex account.
Ik vind de combinatie Coinbase & Bittrex voor de gemiddelde instapper daarom ook de beste combinatie. Coinbase is misschien niet de goedkoopste, maar als je door de interface van Kraken niet goed weet wat je doet kan dat meer geld kosten.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Laatst online: 03-09 14:14
Vraag voor de mensen die tier 2 hebben op Iconomi... hoe lang duurde het voordat de tier 2 status was doorgevoerd nadat je de identificatie van IDnow succesvol had afgerond? Heb dit woensdag gedaan maar ben nog steeds tier 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
yinx84 schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:15:
Vraag voor de mensen die tier 2 hebben op Iconomi... hoe lang duurde het voordat de tier 2 status was doorgevoerd nadat je de identificatie van IDnow succesvol had afgerond? Heb dit woensdag gedaan maar ben nog steeds tier 1.
Ik las op reddit iets van 2 à 3 dagen. Zal ook afhankelijk zijn van de drukte en weekends lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-09 16:05

Trade.kraken.com

Maakt het een stuk makkelijker. Mocht je er niks van (willen) snappen gewoon je btc op bitonic kopen en verkopen

[ Voor 10% gewijzigd door Bartske op 03-09-2017 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickChange
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:25
Gdax en bitstamp scheelt meer dan $100 atm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronnio G
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 16:12
Timberly2 schreef op zondag 3 september 2017 @ 12:10:
[...]

Bij Walton verwacht ik net als de Binance coin een traject naar 200mio marketcap, dat lijkt houdbaar voor Binance iig Dat zag je bij Binance sinds introductie in ~2 weken gebeuren. Daarna volgt een wat saaier stuk weer, iedereen die de coins wil hebben heeft ze dan reeds.

Potentie bij Walton is zodra deze op andere Chineze exchanges komt, wat mij betreft hebben we nog lang niet alle stijgingen gezien. Zoals @yinx84 al aangaf in zijn stuk, er komt nu pas bekendheid en informatie naar buiten. Zie yinx84 in "[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4"

EDIT: YOYO is nu ook gelist op Binance. Marketcap slechts 5mio nog. Paar Chinezen die deze coin gaan kopen en je verveelvoudigd je inleg zo >:) Weet verder nog weinig van de coin, zal eens kijken wat er van bekend is.
En? Heb je er nog wat over kunnen vinden? Ik vrij weinig.

Ik zie langzaam het volume stijgen, van 700btc vanmiddag naar 850btc nu.

PSN: DeNachtBaron

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 17:30
Yoyo pretendeert de nieuwe blockchainbased facebook van China te worden. Misschien lukt het. Ik heb er maar wat aangeschaft, wie weet...

@Timberly2 y2: thx man, jouw tips hebben me al flink wat centen opgeleverd!

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timberly2
  • Laatst online: 02-09 17:07
hansdegit schreef op zondag 3 september 2017 @ 20:17:
Yoyo pretendeert de nieuwe blockchainbased facebook van China te worden. Misschien lukt het. Ik heb er maar wat aangeschaft, wie weet...

@Timberly2 y2: thx man, jouw tips hebben me al flink wat centen opgeleverd!
Haha graag gedaan, maar ik volg vaak ook weer anderen hoor. Walton gaat zeker goed en hopelijk straks YOYO ook. Bedenk voor jezelf wel altijd een koersdoel (maar zoals je hier ziet, ga er ook niet te vroeg uit, je neemt flink risico dus 100% winst is voor mij niet genoeg). Inleg eruit halen kan nooit kwaad, speel je alleen nog maar met winst op gegeven moment.

@Ronnio G Wat ik van YOYO heb kunnen vinden is alleen dit artikel, lijkt een degelijk team: https://steemit.com/beyon...ed-ugc-platform-is-coming

EDIT: Orderboek YOYO is ook hartstike dun, in de laat kun je met 28 bitcoins de prijs naar 0,00195 btc drukken. Vaak zie je dan ook wel dat dat gebeurt in de nacht, vooral als je zegt dat het volume stijgt. Laten we het hopen ;)

EDIT2: En de stijging naar 0,00001988 YOYO/BTC is reeds ingevuld. De Chinezen hebben er zin in _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Timberly2 op 03-09-2017 21:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Zelf ook 10k yoyo's opgepikt, thanks voor de tip. Inderdaad weinig in het orderboek staan, maar net als wtc kan dat snel veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Viper® schreef op zondag 3 september 2017 @ 20:34:
Zelf ook 10k yoyo's opgepikt, thanks voor de tip. Inderdaad weinig in het orderboek staan, maar net als wtc kan dat snel veranderen
Via welke route? Binance?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
D-Ed schreef op zondag 3 september 2017 @ 21:14:
[...]

Via welke route? Binance?
Ja, volgens mij alleen via binance te verhandelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viper® schreef op zondag 3 september 2017 @ 21:16:
[...]

Klopt enkel via binance. Ik ben nog in afwachting op goedkeuring tot tier2... :(

Nu even verdiept in Burst en ga daar via Bittrex nog maar wat van bijkopen tesamen met meer RISE nu ze weer op de helft zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwittrooper
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:41
Ik had tier 2 binnen een uur na de identificatie via IDnow, dit was wel begin augustus. Het schijnt nu langer te duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Son Gohan
Wat is volgens jullie de snelste/makkelijkste manier om te handelen op Bittrex of Binance? (startend, zonder bitcoins.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Pvesh schreef op zondag 3 september 2017 @ 21:33:
Wat is volgens jullie de snelste/makkelijkste manier om te handelen op Bittrex of Binance? (startend, zonder bitcoins.)
Bitcoins kopen via een broker (zie www.goedkoopstebitcoin.nl) en naar je wallet op een van die exchanges sturen.

Dit is overigens al heel vaak in dit topic behandeld, en staat ook min of meer in de TS uitgelegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Son Gohan
jelle. schreef op zondag 3 september 2017 @ 21:38:
[...]

Bitcoins kopen via een broker (zie www.goedkoopstebitcoin.nl) en naar je wallet op een van die exchanges sturen.

Dit is overigens al heel vaak in dit topic behandeld, en staat ook min of meer in de TS uitgelegd
Thanks! I know maar ben benieuwd naar jullie mogelijkheden, misschien zijn er meerdere vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migila
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-11-2023
Viper® schreef op zondag 3 september 2017 @ 21:16:
[...]

Ik ben nu lid van Binance, heb mijn documenten opgestuurd maar wil een klein beetje BTC erop zetten om WTC en YOYO te kopen. Hoe kan ik BTC ernaartoe sturen? Moet ik wachten op lvl2? Zie alleen withdrawels overal, maar ik wil storten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
migila schreef op zondag 3 september 2017 @ 22:03:
[...]

Ik ben nu lid van Binance, heb mijn documenten opgestuurd maar wil een klein beetje BTC erop zetten om WTC en YOYO te kopen. Hoe kan ik BTC ernaartoe sturen? Moet ik wachten op lvl2? Zie alleen withdrawels overal, maar ik wil storten >:)
Storten kan gewoon, Daily withdrawal limiet is 2 btc, tier 2 is 50 btc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migila
Viper® schreef op zondag 3 september 2017 @ 22:06:
[...]

Storten kan gewoon, Daily withdrawal limiet is 2 btc, tier 2 is 50 btc
Ik heb maar zeer weinig menu opties, en nergens zie ik iets om te storten of een BTC adres. Helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
5 werkdagen ongeveer. Dat was een week geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
migila schreef op zondag 3 september 2017 @ 22:08:
[...]

Ik heb maar zeer weinig menu opties, en nergens zie ik iets om te storten of een BTC adres. Helaas
Klikken op "Account" en dan "Funds"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migila
Trent900 schreef op zondag 3 september 2017 @ 22:09:
[...]

Klikken op "Account" en dan "Funds"
Ontdekt! Je moet dan bij deposits withdrawals bij de juiste coin op deposit aan de rechterkant klikken. Bedankt! :)

[ Voor 30% gewijzigd door migila op 03-09-2017 22:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
migila schreef op zondag 3 september 2017 @ 22:13:
[...]

Ik denk echt dat ik iets mis hoor haha op Funds komt er geen nieuwe pagina, alleen een dropdown menu met deposits withdrawals en history. Daar kan ik nog steeds niks ontdekken om te storten.
Haha, daar zat ik eerst ook mee te kloten. Je moet op "deposits withdrawals" klikken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
Als jullie een foto van je ID kaart sturen. Halen jullie nog wat informatie van de kaart weg of ben je verplicht alles zichtbaar op te sturen? Vind het wat ongemakkelijk voelen om overal mijn ID kaart maar naartoe te sturen om te mogen handelen.

Ander vraagje in ben me nu op Binance aan het registreren, vul email en ww in en vervolgens blijft alles gered out ik kan niet doorklikken op iets. Gebruik Firefox en dat geeft me normaal nooit problemen.

[ Voor 29% gewijzigd door ErikRo op 03-09-2017 22:22 ]

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga ook mee doen met de Red Pulse ico, heb zelf een rijbewijs heengestuurd met een watermerk markering. Zal het hier wel even laten weten als ze dat niet accepteren. (Het vervelende is dat je geen bevestiging krijgt als de verificatie in orde is, behalve 1 uur voor de ico opening).

Ik denk dat Red Pulse wel een succes kan worden, vooral als deze op exchanges komt want dan kunnen Amerikanen en Chinezen pas mee doen. En is er nieuwe instroom van kapitaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
Pff wat lagged Binance :/ Hebben jullie daar ook wel eens last van?

Plaats een verkoop order, krijg de melding succes, maar er veranderd niks aan me balans en niks in het order book. Ongeveer een minuut later wordt het pas verwerkt. Daarna met een koop order hetzelfde, waardoor de koers alweer een stuk was gestegen voordat mijn order pas geplaatst werd en dus niet meer werd vervuld.

Edit: plaatst nu ook orders voor andere bedragen dan ik invul wtf :X (gelukkig lager)

[ Voor 10% gewijzigd door Meessen op 04-09-2017 07:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 15:56

BLACKfm

o_O

ErikRo schreef op zondag 3 september 2017 @ 22:20:
Als jullie een foto van je ID kaart sturen. Halen jullie nog wat informatie van de kaart weg of ben je verplicht alles zichtbaar op te sturen? Vind het wat ongemakkelijk voelen om overal mijn ID kaart maar naartoe te sturen om te mogen handelen.
Ik vraag me meer af waarom je uberhaupt 'juiste' informatie zou opsturen. Ik ga er niet van uit dat al die sites die dat zo nodig willen hebben je hele doopceel gaan doorlichten. Verplaatst een getalletje of een letter met photoshop, en geen haan die er naar kraait.
Ook een stuk minder risico dat er identiteitsfraude wordt gepleegd met je gegevens.

Maar voor dat ik hier oplichting stimuleer, was mijn vraag meer waarom je het niet zou doen. Een watermerk of wat dingen wegstrepen (die sowieso niet belangrijk zijn), kunnen wat dat betreft ook nodige informatie voor die sites zijn die ze om wat voor reden dan ook wel willen hebben. Juist omdat mensen toch lid willen worden van die sites geven ze sneller meer gegevens bloot dan je zou moeten willen (of hun mogen).

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
BLACKfm schreef op zondag 3 september 2017 @ 23:02:
[...]

Ik vraag me meer af waarom je uberhaupt 'juiste' informatie zou opsturen. Ik ga er niet van uit dat al die sites die dat zo nodig willen hebben je hele doopceel gaan doorlichten. Verplaatst een getalletje of een letter met photoshop, en geen haan die er naar kraait.
Ook een stuk minder risico dat er identiteitsfraude wordt gepleegd met je gegevens.

Maar voor dat ik hier oplichting stimuleer, was mijn vraag meer waarom je het niet zou doen. Een watermerk of wat dingen wegstrepen (die sowieso niet belangrijk zijn), kunnen wat dat betreft ook nodige informatie voor die sites zijn die ze om wat voor reden dan ook wel willen hebben. Juist omdat mensen toch lid willen worden van die sites geven ze sneller meer gegevens bloot dan je zou moeten willen (of hun mogen).
in ieder geval in Europa zijn deze financiële instellingen verplicht deze informatie op te vragen om witwassen en financiering van terrorisme tegen te gaan :) Zal alleen maar toenemen, denk dat niemand de illusie moet hebben dat regulering niet flink gaat toenemen komende jaren. Zeker niet wanneer een krant met een sappig verhaal komt over hoe een aanslag is betaald met snelle winsten uit de cryptowereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Ik probeer nu mijn portfolio overzichtelijk te krijgen, liefst ook op mobiel. Nu trade ik op zowel bittrex als binance, maar ik ben nog geen app of website tegen gekomen die gratis een portfolio overview aanbiedt gebruikmakend van API keys van beide exchanges.
Zonet wel www.altpocket.io ingesteld, maar die ondersteunt tot nu toe alleen bittrex en poloniex. Moet wel zeggen dat deze wel een goed overzicht geeft, zeker de moeite waard als je bovenstaande exchanges gebruikt.

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFox1980
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 10-12-2018
Bij de Kin.Kik Ico willen ze nu al een kopie paspoort, en of je alvast je public key op wilt geven waar vandaan je de ETH gaat sturen. Als dit de standaard wordt koop ik ze wel lekker als ze op de beurs komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
FireFox1980 schreef op maandag 4 september 2017 @ 01:19:
Bij de Kin.Kik Ico willen ze nu al een kopie paspoort, en of je alvast je public key op wilt geven waar vandaan je de ETH gaat sturen. Als dit de standaard wordt koop ik ze wel lekker als ze op de beurs komen.
Exact dezelfde procedure als bij Red Pulse...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
ErikRo schreef op zondag 3 september 2017 @ 22:20:
Ik had een watergemerkte scan van mijn paspoort naar Kraken gestuurd, maar die accepteerden ze niet. Heb toen uitgelegd dat in Nederland slechts een beperkt aantal instellingen om een kopie/scan van je identiteitsbewijs mag vragen en dat ze mijn BSN niet nodig hebben, maar kreeg de reactie dat Kraken wettelijk verplicht is om scans zonder watermerken of weggelaten info op te slaan.

Uiteindelijk heb ik niks opgestuurd omdat ik die extra tier verification op Kraken toch niet nodig achtte. Litebit accepteerde wel een watergemerkte scan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
stomme vraag wellicht. maar hoe kan je een currency opzoeken op binance? heb wat BTC erheen gestuurd en wil wat aanschaffen, maar ik zie nergens een zoek functie o.i.d...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
jasper7878 schreef op maandag 4 september 2017 @ 08:40:
stomme vraag wellicht. maar hoe kan je een currency opzoeken op binance? heb wat BTC erheen gestuurd en wil wat aanschaffen, maar ik zie nergens een zoek functie o.i.d...
Bovenaan staat lijstje met markets die je kan openklappen, ze hebben er niet zoveel als de anderen Exchanges. Via coinmarketcap kan je per munt bekijken waar deze is gelost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
jasper7878 schreef op maandag 4 september 2017 @ 08:40:
Op exchange klikken, dan de optie more, dan komt er ook een search veld rechtsboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
gevonden, maar het aanbod is idd matig.
in ieder geval bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
wil via binance wat btc overmaken, maar voor het veld waar mn wallet staat, vraagt ie om een label in te geven. wat word daarmee bedoeld?
Pagina: 1 ... 80 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).